Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elektromos lehelet
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 02:17:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Laoril 130. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. szept. 7. 15h:17'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: szept. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1497
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 730
Extra forduló: 17

LAORIL KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,76] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+40 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 259.]


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+60 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[120,76] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

(Továbbmész...) [121,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Többször meglövöd az arató csattanat testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkõzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan mûködik. Egy szót sem értesz belõle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [31 pontot használtál fel, van még 188.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyûjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod õket. Már félig készen van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[121,78] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad a nukleáris cickány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerõ.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,79] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,80] Fák, mindenütt csak fák. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 124.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[122,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad a ryuku légiós farkát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,78] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdõ mélyérõl. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról a káosz szava varázslatot lõ rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a bandita bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a bandita testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle.

(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szõrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szõröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+95 életerõ.) Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,77] Az erdõt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 60.]

m 6 mozogsz nyugatra
[121,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rá költeni.) Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 52.]

szk 155 keresed a 155. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]


* 1. BP: TVP elõvétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 49.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. A legtökéletesebb rejtõzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben tehát 301 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és nem tûrnek ellentmondást.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevõk, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütõfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bõr ellen.



KARAKTERLAP
Laoril, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia tanítványa vagy. A FÉNY hordozói (#9157) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 130. fordulód.

 Erõ:21  Szint:16  Merészség:5/3 Magasság:181 cm 
 IQ:22  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:61 kg 
 Ügyesség:20  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:35/35 év 
 Egészség:18  Életpont:245/145  Jellem: jó (91) Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:163/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:6/0             
Eddig összesen 433 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2933 TP-t kaptál. Jelenleg 133290 TP-d van. A következõ szinthez még 46710 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: * 19   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 14    

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23   2. nyomkövetés: 30   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 8   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 47 (+1)
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 2   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 7 (+1)   11. taumaturgia: 13   12. szörnyismeret: 3
  13. zárnyitás: 1   14. vadászat: 11   15. bányászat: 16

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
piromenyét (#99), Prosti Barbi (#2474) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Weelean (#5558), Hófarkas Klán (#9117), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), varkaudar behemót (#189), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78)
1   varkaudar páncél (#294)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   bunkósbot (#9) 1   csontszablya (#64)
1   göcsörtös bunkó (#123) 9 * kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * orgyilkos tõr (#225) 1 * parittya (#18)
1   rövid íj (#107) 5   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1 * ezüst karkötõ (#158) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * obszidián karkötõ (#229)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 3   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 3   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1   szeksztáns (#32) 1   tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 36]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 3   amniosz (#203) 1   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
1   evaporõr háj (#105) 2   gyöngymangó (#135) 3   ilkin érc (#232)
14   kaktusztüske (#114) 1   lajhár csont (#236) 2   lapockacsont (#33)
3   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 4   óndarab (#85)
4   pirkit (#153) 5   purifikátor háj (#269) 5   rézdarab (#70)
8   rókafarok (#124) 5   sallank karom (#128) 3   smirglilevél (#29)
2   sünmedve tüske (#14) 2   szárnyas hernyó (#69) 9   vasérc (#152)

Összsúly: 57.72 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 11 kerek kõ (#19)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 pirkit (#153)    



E körben tett lépéseid térképe

(120,76) oltár, érclelõhely
(121,77) arató csattanatok (#144), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba
(121,78) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), nukleáris cickányok (#155)
(121,79) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)
(121,80) mûvészi porolit (#720)
(122,77) szürke rinocérosz (#346)
(122,78) bandita (#758), Leah rúnaköve
(122,79) ryuku légiós (#361)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Laoril 130. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39)
hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46)
zombi (#49) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148)
szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) ongóliant (#159) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163)
bávatag golombár (#165) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
massza (#217) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) áeratikus hasnyák (#243) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) erszényes elkarog (#354) földsárkány (#359) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) rõtmanó berzerker (#369) bandita (#758)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94)
bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
grok-képzõdmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) nagy vaspajzs (#161)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) vasalt bunkó (#181)
vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
trófea nyaklánc (#196) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232)
lajhár csont (#236) tüskecsapda (#242) fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256)
szopókõ (#259) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) zan indukátor (#288) varkaudar páncél (#294) ezüstdarab (#326)
quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) moa obszidián (#380) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) rájabõr úszógatya (#405) törpe bánya (#435) barátság szent tüze (#484) Chara-din monolitja (#534)
elkarog szõr (#665) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
AV   forma                            ?  alakváltás                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstõl                           
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.