Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 19:29:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gragath 283. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. júl. 25. 10h:10'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: júl. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1474
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4199
Extra forduló: 1

GRAGATH KALANDJAI


96 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,42] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bunthar bõr (eladási ár: 175 arany, ebbõl a kezelési költség: 17 arany), 3 csontpálca (eladási ár: 199 arany, ebbõl a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Jo-Lee a Mágus küldte a következõt: 7 varkaudar látógömböt. Barangolásaid során átugrott hozzád egy fõnixtoll. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve földmágia. (ld. enc.) A táborozás 30. napján összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Miss Re Beka. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 41. napon újból összefutsz Miss Re Bekával. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 43. napon újból összefutsz Miss Re Bekával. Auráját érzékelve máris tudod, õ is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 44. napon összefutsz DEF az IGAZzal. Tharr kisebb papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 48. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre bronzként csillog. Sheran fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy derit láncvértt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy rinóbõr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Ködbeveszõ Bambusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 48. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, zöld szemû mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Õ Huncut Karwendel férje! Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy obszidián karkötõt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyûrût, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Amin Nagat. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 54. napon megintcsak összefutsz Ködbeveszõ Bambusszal. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 55. napon megintcsak összeakadsz DEF az IGAZzal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 55. napon összefutsz egy szõke, copfos hajú, barna szemû ember nõvel. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ekharion bébi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Zaneé. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 56. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, õ is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Myra. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerõ Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerûen nem hagyhatod, hogy nagy elõdeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlõdött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölõd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az õsökben volt a hiba, Egyszerûen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz. A két forduló között segítetted Daisyt közös gyermeketek nevelésében. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+51 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-3 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+254 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-8 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]


a 391 4419 99 átadod a 391. tárgyat a 4419. kalandozónak (99 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 21 polip szívókát Amulett részére. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

a 1107 4419 9 átadod az 1107. tárgyat a 4419. kalandozónak (9 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 7 varkaudar látógömböt Amulett részére. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[93,52] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 331.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 2 elkarog szõrt 2 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 16 ugh mérget 32 aranyért.

Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû iszonyatosan sovány mutáns férfival. Fekete a bõre. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Összeismerkedtek. Az õ neve Immortalis Viator. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon követõje. Egy bõrsisakot, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy orgyilkos trófea és egy sullár trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 321.]

ve 304 5 megveszed a 304. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [132,42] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy mélytengeri kráken. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,41] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion bébi lehet. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval megcsapod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az ekharion bébi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1504 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy mestervarázsló hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér elõtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre teljesen fehér! Erõs fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormû izzik: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Elenios hittérítõje. Egy halálhozó talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Dolores Cleaborn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [133,40] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevõ lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevõ fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az emberevõ fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevõ jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevõ karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[132,39] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledõ földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a földsárkány testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a földsárkány kõfejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a földsárkány jobb elsõ lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 990 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,38] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. A feléd közeledõ tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [134,37] Továbbra is alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Tguarkhan lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[133,36] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb karját. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bûzlõ testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sonchus Arvensis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,37] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bõrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a pattanóböde tüskés bõrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thar'dan elõtt. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy púdersziklát. Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összefutsz Imaroval. A Törpe Õsök e Hírvivõjének bölcsességét 4 arasznyi, azaz 1 rõfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy ryuku kesztyût, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Az õsök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyûjtõnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) A repülõ majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 176.]

v 160 2 elmormolod a 160. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a varázskõ készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kõszembe. [-120 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Földrengetõ trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Mofo. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összeakadsz Chrysthallal. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy Tharr Keresztjét és egy trófea nyakláncot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy bunthar trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 2 mozogsz 2
Mész tovább, elõre. [2. PONT.] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kõlapra. Szörnyû hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-175 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a degradátor testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a degradátor ízelt testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a degradátor ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a degradátor megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A degradátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 321 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van elõtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény bûzfelhõt lõ rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a joviális m.szockó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a joviális m.szockó testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 449 tapasztalati pontot kaptál. Egy kneopatikus molluskot veszel észre magad elõtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról méregfelhõ varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk bal elsõ lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kneopatikus mollusk fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kneopatikus mollusk fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-4 VP).
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerõ). [-15 varázspont.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan energiát szív el (-4 VP). [0 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 2 mozogsz 2
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhõ. Semmi hatás! A kneopatikus mollusk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 molluszk házat. 321 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szopókövet. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

fvh 9 felt. varázslat haszn. 9
Harci varázslataidat használni fogod minden 9. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 6 5 4 mozogsz 6 5 4
Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. [6. PONT.] Egy vízionár lakik itt. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerõdet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... A szörnyû fájdalmat jólesõ feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [6 életpontod maradt.] Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerõ). [-15 varázspont.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Izzó tûzlény nõ ki elõtted a földbõl. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte elõtt mondja fel a szolgálatot. Amikor magadhoz térsz, úgy tûnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínûleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [5 életpontod maradt.] Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [4. PONT.] Egy vízionárt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmetes, démoni lény jelenik meg elõtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögõ pofáját, és rád ront. Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. Talán az iszonyatos sokknak köszönhetõ, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [4 életpontod maradt.] Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerõ). [-15 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 86.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: nem támadod a jó jellemûeket a semleges jellemûeket
BA 990 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 66.] Látványos detonáció közepette 1 kisebb zan és 1 fõnixtoll megsemmisítette egymást. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következõ körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDMÁGIA (357. TUDATI KÉPESSÉG)
Büszke, hatalmas sziklabérc dacol az elemekkel a város hegyének ormán, s bölcsen, türelmesen tekint le az alant nyüzsgõ emberforgatagra, és a hozzá vezet kanyargó hegyi ösvényre. Egy harcospap magányos alakja lépdel rajta könnyedén felfelé. Amikor a hegycsúcs közelébe ér, hõsies csaták elevenednek meg a szeme elõtt a sziklába vésve, s tekintetét és lépteit a rejtett barlangnyílás felé vezetik. A barlangba lépve hosszan lépcsõk és folyosók útvesztõjében halad tovább a hegy mélye felé. Egy helyen megtorpan - szellemének szokatlan koncentrációjára figyelmeztetõ különleges érzékei mutatják meg neki a falat, amely csak a hozzá hasonló kiválasztottakat engedi áthatolni magán. A túloldalon a folyosó egy hatalmas csarnokba vezeti, ahol alakja eltörpül az óriási méretek mellett, de ahogy körülnéz, erõvel tölti el a fenséges látvány. Rendíthetetlen gigászi tartóoszlopok sorai mindenfelé amerre csak a szem ellát, s körben rajtuk kétembernyi magasságban fáklya alakú kristályképzõdmények árasztják magukból rejtelmes fényüket. Harcospapok csoportjai gyakorolnak itt is, ott is. Útja azonban a rövid megtorpanást követõen megállíthatatlanul tovább vezet a csarnok központi szentélye felé. Egy-egy oszlop mellett elhaladva, fel-felnéz rájuk, s tekintete úgy tûnik a végtelen magasságokba vész. Hamarosan a csarnokban tett vagy fertályórányi vándorlása a végéhez ér. A központi szentély oltára - a kaput formázó szikla - elõtt áll meg egy pillanatra több tucatnyi paptársával egyetemben, s egyszerre féltérdre ereszkednek mindannyian, öklüket szívükre helyezve fejüket meghajtva várják ki a pillanatot, amikor az õselemi síkra nyíló kapuból majd elõlép a hatalmas földelementál képében megszemélyesített elemi istenség. Míg várnak, hirtelen érzések, emlékek rohanják meg õket, az egykor még személytelen õserõk emlékezetét élik újra át: "Láng gyúl a semmibõl, és terjed tova, elválasztva a világosságot a sötétségtõl, a hideget a melegtõl, de magányában nem tudja élvezni dicsõségét. Kiterjedése semmibe enyészik visszahúzódás nélkül, míg fel nem ismeri örök kísérõjét, ki születésétõl való. Egymásra találásukat heves nász koronázza meg, együttlétükbõl pedig valami új születik. Valami új, ami egyszerre mindkettõjük, de egyikük sem, aki maga a könnyed változás, s immár hárman vívják örök harcukat, míg mindhármójuk fel nem áldoz valamit önmagából. Így alkotják meg áldozatukból szövetségük õrzõjét, az állandóságot, a rend és a maradandó formák urát, hogy mindörökké védelmezze nyugalmukat." A látomások amilyen hirtelen jöttek, el is múltak, de a kapu elõtt már ott tornyosult robosztus valójában az õselemi istenség. Hangja végigdübörög a hatalmas csarnokon: "Ismeritek immáron a földelem minden misztériumát és törvényét, s ezek szerint éltek. Valahányszor õselemünk energiáit hívjátok varázslataitokhoz, harcaitokhoz, az átjár titeket, és átlényegíti lényetek, még jobban megerõsítve azt. Míg méltón szolgáljátok birodalmatokat annak törvényei szerint, addig A Földelem valódi Uraiként nézhettek tükörbe, de amint magatokon sem tudtok uralkodni, akkor a földelem uralkodik el tirajtatok és elementálokká formál át. Most pedig mindezek tudatában folytassátok tovább utatokat, tegyetek birodalmatok javára, s készüljetek fel a hadjáratra is!" [Mostantól teológia képzettségetek másfélszer gyorsabban fejlõdik, a nem fejlesztõ varázslataitok pedig 25% eséllyel mégis fejlesztenek 1%-ot. Megjegyzés: 10-es teológiáig a maximális fejlõdés egy varázslat elmondásakor 8%(10%), 20-asig 6% (7%), e fölött pedig 4% (5%), a zárójelben a gnómokra alkalmazott érték van feltüntetve. E fejlõdési határok utáni végeredményt szorozza fel másfélszeresére a képesség. Ha egy varázslat 1%-ot fejlesztene, akkor 50% eséllyel 2%-ra növekedik a fejlõdés.]

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretû eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt elsõ ránézésre gondolhatnád. Elsõsorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet késõbb szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különbözõ varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelõhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielõbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja elõtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi idõre van szükség.



KARAKTERLAP
Gragath, egy fekete hajú, barna szemû gnóm férfi vagy. Sheran fõpap-jelöltje vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

 Erõ:27 (28)  Szint:21  Merészség:6/1 Magasság:118 cm 
 IQ:43  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:53 kg 
 Ügyesség:25  Védekezés:27  Menekülés:50 % Életkor:102/102 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:302/262  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:30 (1)  Varázspont:882/3  Pénz:292 arany Kép. pont:
 Tudatpont:24/12          
Eddig összesen 1372 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7327 TP-t kaptál. Jelenleg 719140 TP-d van. A következõ szinthez még 80860 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, ekharion, quwarg nagymester. A Hófarkas tetoválását viseled. A 282. fordulódban 8 arany került a bankszámládra. 8 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12/8   ökölvívás: 4/48   szúrófegyverek:5/88
  vágófegyverek: 2/6   ütõfegyverek: 27/21 (+2%)   lõfegyverek:23/4 (+4%)
  dobófegyverek: 9/62       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); tüske (#22) (10 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); mérg. ubuk tüske (#137) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31/59 (+10%)   2. nyomkövetés: 81/35 (+32%)   3. lopás:4/45
  4. mászás: 4/89   5. csapdakészítés: 20/10 (+5%)   6. csapdaészlelés:3/61 (+5%)
  7. gyógyítás: 54/63   8. titkosírás: 6/93   9. felderítés:24/0
  10. szörnyidomítás: 10/82   11. teológia: 30/19 (+43%)   12. taumaturgia:49/57 (+15%)
  13. zene: 8/93   14. szörnyismeret: 18/16 (+18%)   15. zárnyitás:1/6
  16. vadászat: 18/59 (+40%)   17. bányászat: 14/44 (+30%)   18. úszás:10/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
udvarolsz a 6. fajúaknak
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), mutáns pók (#117), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)villámmágia (#227)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159) hhaar burka (#32) >> massza (#217)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

HÕSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 15 királynõ, 13 élõholt, 9 vadász, 6 nagymester, 1 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * rejtõköpeny (#277) $1 * sárga erõöv ($276)
$1 * vassisak ($160)        
Fegyverek és lövedékek
1   cápaölõ tõr (#480) 1 * fúvócsõ (#20) 1   gnóm nyílpuska (#546)
1 * harci kalapács (#174) 10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 8   nyílpuska lövedék (#547) 2   orgyilkos tõr (#225)
$1   parittya ($18) 1   szigony (#389) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $1   borostyán függõ ($162) $1 * ezüst papi karkötõ ($308)
$1   umbatari karkötõ ($278) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) $2   fáklya ($36)
6   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
$3   kisebb zan ($544) 4   kötél (#92) 1   nagy aranykulcs (#246)
3   nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 1   olló (#335)
1   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   szopókõ (#259) 1   tatu dob (#234) 1   tüskecsapda (#242)
2   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
18   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 216]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   bunthar bõr (#733) 78   drótszõr (#37) 3   ezüstdarab (#326)
2   fülemüle agyar (#267) $2   gromak bõr ($268) 9   gyöngymangó (#135)
$36   kaktusztüske ($114) 1   kazmár gyökér (#205) 2   lajhár csont (#236)
6   madártoll (#112) $1   móri gyümölcs ($116) 2   mutáns csont (#331)
10   óndarab (#85) 2   ovimon-bogyó (#207) 36   pirkit (#153)
1   rájabõr (#404) 1   rakolits por (#669) 2   remák szív (#264)
9   rézdarab (#70) 2   smirglilevél (#29) 8   vasérc (#152)

Összsúly: 64.74 kgMegterheltség: 98%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 2 drótszõr (#37) 2 elkarog szõr (#665)
1 ezüstdarab (#326) 8 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 ilkin érc (#232) 1 kisebb zan (#544) 1 kõszem (#304)
2 nyílpuska lövedék (#547) 21 polip szívóka (#391) 2 tankány karom (#237)
8 tüske (#22) 16 ugh méreg (#166) 3 víz (#27)
7 varkaudar látógömb (#1107) 1 fõnixtoll (#563)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bõr (#268) 4 kaktusztüske (#114) 1 molluszk ház (#353)
1 szopókõ (#259)        



E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
34. jellempróba, Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), Imaro (3521. kalandozó), Mofo (4994.
kalandozó), Chrysthal (5470. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209),
vízionár (#66)
(132,37) pattanóbödék (#145), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó
(#155), mûvészi porolit (#720)
(132,39) földsárkány (#359)
(132,42) szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 21. jellempróba
(133,36) tetememberek (#123), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(133,38) tüskés harci gromak (#156), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár
(133,40) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
érclelõhely, emberevõk (#119), tüskés harci gromak (#156)
(133,41) ekharion bébi (#768), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), mûvészi porolit (#720), érclelõhely, Dolores
Cleaborn (1887. kalandozó)
(134,37) olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), érclelõhely, fémbontó
szójerek (#150)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Ha valaki utólag belépett egy olyan KTba, amelynek megvolt a végtelen megismerése, elõfordult, hogy 20 forduló múlva a gép nem számolta neki a +TNO-t és +KNO-t. Ezt a hibát javítottuk, aki ezután lép be ilyen KT-ba annak ez a probléma nem fog elõjönni.
* 2005. június 14-tõl 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlõdés hónapjai a Túlélõk Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ÕV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetõen ebben az idõszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Ha egy karakter olyan varázslatot próbált elmondani, aminek a paramétere a varázslat költségét is módosítja (pl. õskreáció), s nem volt rá elég VP-je, hiába tört varázskövet, a varázskõ, manakristály, stb. által adott VP-t már nem vette figyelembe a program és ilyenkor hiba keletkezhetett. Ezt javítottuk.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhetõ eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történõ MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A tûzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögébõl úgy tûnt, mintha õ lõtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélõk Földje találkozón leadott szörnytervezõ pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk õket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ elõtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hû-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az õsi birodalom neves szörnyeitõl megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Õrzõk ébersége KT képességgel történõ imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idbõl melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.