Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vikócmajom
Küldd el képeslapként!
"Egy törpe áll előtted, arca elborult, övéből hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra." - egy rémálomból történő ébredés pillanatai
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 22:09:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Evilyn 88. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. nov. 7. 14h:47'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: nov. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1358
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 545
Extra forduló: 17

EVILYN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,74] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 255.]


ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] Ügyességed TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

v 15 207 5 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új ovimon-bogyó. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 220.]

v 15 148 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Ezt a tárgyat sajnos nem tudod csíráztatni. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 220.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

fkt 138 2 felt. készítesz a 138. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

fm 20 feltételes mászás 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön Damien kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Nemrégiben ölhették meg. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezõben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztõbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút elõtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethû volt. 27554 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 207.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 mérg. vas dobónyilat. Biztos, hogy neked szánta a kút. (ld. enc.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 204.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögõ hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltõdött fel. (+14 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 201.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a versengés kapcsán. (Szakértelmed 15 százalékkal nõtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 198.]

d 207 12 20 eldobod a 207. tárgyat (12 darabot) 20
Gondosan elrejtesz 12 ovimon-bogyót. [6 pontot használtál fel, van még 192.]

d 657 2 65 eldobod a 657. tárgyat (2 darabot) 65
Gondosan elrejtesz 2 aurach fogat. [6 pontot használtál fel, van még 186.]

d 148 3 14 eldobod a 148. tárgyat (3 darabot) 14
Gondosan elrejtesz 2 mocsári penkét. [6 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [117,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Felfedeztél egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rá költeni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,73] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Észreveszel egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [115,73] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[114,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a százfogú testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 54 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledõ élõholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával megdöfködöd az élõholt quwarg potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az élõholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élõholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az élõholt quwarg torát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [113,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [112,70] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[112,69] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [111,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy ragyás burástya. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,67] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gunymák anyó vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Raia hívõi építették. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy uzbány volt. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy karmos tankány. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 65.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: TVP elõvétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 65.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le az uzbány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +18 max. varázspont, +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következõ körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különbözõ élõlények testrészeibõl varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középsõ karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülrõl kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bõrû, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szõrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínérõl. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütõ fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az õt körülölelõ energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkezõ lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra.



KARAKTERLAP
Evilyn, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Fekete a bõröd. Sheran eljövendõ papja vagy. Papi hited: 83. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

 Erõ:17 (18)  Szint:15  Merészség:7/1 Magasság:162 cm 
 IQ:28  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:71 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:24  Menekülés:30 % Életkor:35/35 év 
 Egészség:16 (18)  Életpont:238/43  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:19 (21)  Varázspont:308/18  Pénz:130 arany Kép. pont:11 
 Tudatpont:7/0           EFejl:
Eddig összesen 298 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27782 TP-t kaptál. Jelenleg 93651 TP-d van. A következõ szinthez még 26349 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, nukleáris cickány, kérõdzõ etra.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/21   szúrófegyverek: 14/97 (+16%)   vágófegyverek: 13/23
  ütõfegyverek: 4/0   lõfegyverek: 6/86   dobófegyverek: 10/92

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (110%) << mandibulakasza (#127) (130%) << ezüsttõr (#322) (250%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -9.); bumeráng (#249) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 17/65 (+30%)   2. nyomkövetés: 19/25 (+22%)   3. mászás: 4/95 (+5%)
  4. csapdakészítés: 8/94 (+5%)   5. csapdaészlelés: 1/34   6. gyógyítás: 5/12
  7. titkosírás: 1/50   8. felderítés: 1/96   9. szörnyidomítás: 2/30
  10. teológia: 12/72 (+6%)   11. taumaturgia: 11/97 (+15%)   12. szerencsejáték: 1/19
  13. versengés: 1/86 (+15%)   14. zene: 1/14   15. szörnyismeret: 7/98
  16. vadászat: 4/36        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
totem 40% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
készítesz bumerángot (#249) (max. 3 darabot , csak egyszer)
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), ork sámán (#345), nektoraf (#355), sötét gnóm (#132), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû!
2.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bronzpajzs (#89) 1 * bundás kabát (#1068) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1   kis vaspajzs (#159) 1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * szürke bõrkesztyû (#271) 1   vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1   mérg. vas dobónyíl (#190) 7 * orgyilkos tõr (#225) 2   ubuk dobónyíl (#138)
13   ubuk tüske (#131) 1   vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   ezüst karkötõ (#158) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184)
3   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 5   kaja (#2)
1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234)
1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 24]
11   uzbány csõr (#169) [bennük 38 csepp ugh méreg (#166), fér még: 94]
1   vizestömlõ (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658) 1   aurach fog (#657)
4   gyíkfû (#201) 10   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
5   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68)
1   liumbe hajtás (#655) 4   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56)
1   móri gyümölcs (#116) 9   óndarab (#85) 1   párducszem (#1073)
7   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119) 5   rézdarab (#70)
6   rozmárfog (#1069) 27   sallank karom (#128) 2   smirglilevél (#29)
11   sünmedve tüske (#14) 4   szárnyas hernyó (#69) 1   téfea-agy (#172)
4   vasérc (#152)        

Összsúly: 64.66 kgMegterheltség: 115%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arany (#50) 2 aurach fog (#657) 6 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148) 7 ovimon-bogyó (#207)
2 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 3 spiritusz (#170)
2 ubuk dobónyíl (#138)        



E körben tett lépéseid térképe

(111,67) patak, oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393),
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Raia oltár, uzbányok (#102), karmos tankány (#137)
(111,68) ragyás burástyák (#111), oltár
(112,69) mély kút (#93), tavacska, 22. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
(112,70) vaskohó (#155), Tharr oltár
(113,71) áeratikus hasnyák (#243), 35. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396)
(114,72) mély kút (#93), 48. jellempróba, százfogú (#53), élõholt quwarg (#202)
(115,73) mélységi grittangok (#103), 31. jellempróba
(116,73) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(117,74) törpe bánya (#435)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.