Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
T. Vlagyimir
Küldd el képeslapként!
Toborzásgátló Vlagyimir a Túlélők Földjének leghíresebb kalandozója, ki elsőként járta be az Esthar Császárság elhagyatott vidékeit, más létsíkokat, és neve legenda mára már. Ki tudja, most éppen milyen eddig más kalandozó által nem látott tájakon jár?!
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 01:55:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mangas Colorado 32. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 29. 9h:57'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1336
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 672
Extra forduló: 18

MANGAS COLORADO KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-18] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Mangas Elffel. Ruházatát egy bakkura trófea színesíti. Jobb kezében egy kõhegyû lándzsát, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+19 életerõ.)


tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

fkt 36 3 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

fkt 56 2 1 felt. készítesz az 56. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

t 33 26 637 támadod a 33. szörnyet a 26. szörnyet a 637. szörnyet
FT 33 parancs tárolva. FT 26 parancs tárolva. FT 637 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

t 54 támadod az 54. szörnyet
FT 54 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

le 45 leveszed/lerakod a 45. tárgyat
Elrakod a kis bõrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kt 66 elkészíted a 66. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bõrpajzsot. [18 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 66 2 kézbeveszed/felveszed a 66. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a szöges bõrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idõ... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kõkalapácsot. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

f 21 29 kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy fúvócsövet. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A repülõ majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 99.]

fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[23,-17] Még mindig dombos terepen vagy. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dûnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-16] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 mákrózsa virágot.

(Továbbmész...) [25,-15] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy királygyík! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: elõkapod a kõhegyû lándzsát. Marokra fogva a kõhegyû lándzsát a másikra rontasz. Kõhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 királygyík bõrt. 12 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 66.]

m 3 mozogsz délkeletre
[26,-14] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszõrû pincsi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: elõkapod a kõhegyû lándzsát. Meglengetve a kõhegyû lándzsát a másikra támadsz. Kõhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drótszõrû pincsi fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A drótszõrû pincsi belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 drótszõrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygõte vidáman elszalad. (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni. Felfedeztél egy vaskohót. Van itt egy kastély (528. épület.). Találkozol Dr. Othsamahrral. Egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kõhegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [13 pontot használtál fel, van még 53.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg. Valószínûleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. - Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. [ 20 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság. Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy.) Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)] Természetesen a vár ura most már azonnal fogad, és hosszasan rázogatja a kezedet. A gyermeket ölelgetik, csókolgatják. Aztán a lord hozzád fordul: - Szeretném megköszönni, amit értem tett. Egy nagy kincseskamra helyét jelölõ térképhez jutottam nemrégiben. Ezt szívesen Önnek adom. - boldogan teszed el a térképet. A lord még megjegyzi, hogy látogasd meg, ha van lehetõséged, a kincs megszerzése után, mert kíváncsi, hogy hogyan boldogultál.

                
           2    
             8  
           3    
                
           4    
             9  
           5    
                
                
           6    
             10  
 1         7    
                
Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 12, délre 18 mérföldre található. Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[26,-15] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy surranó kígyó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 surranó kígyó bõrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [26,-16] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kaszabolósáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérõ kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a kötelet, és kihúzod a szerencsétlenül járt törpét. A fickó nagyon hálás, de nem tud semmit sem felajánlani cserébe a jótettedért. Megnyugtatod, hogy nem is a várható haszon reményében segítettél rajta. Továbbállsz. (+2 jóság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,-17] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A földben egy tökszerû valamit pillantasz meg. Közelebbrõl látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy gátvakond. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 54 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 8.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

gyk 10 14 gyakorolsz a 10. tárggyal 8 pontért
Gyakorlásképpen célba dobálsz. Még sokat kell gyakorolnod. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következõ körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÕKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kõbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdõben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésû koponyaloccsantó ütõfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kõkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütõfegyver szakértelmed legalább 6.

FÚVÓCSÕ (20. TÁRGY)
Ha az ormánygõte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülrõl-belülrõl egy smirglilevéllel, profi lõfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyûjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésû lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócsõ egy nagy elõnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás).

A FÉNY ÚTJA
Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezetõ szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkû lényeké. A Túlélõk Földjén számos elõny illeti meg a jó jellemûeket. A jó istenek követõiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jellemûek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendõ, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban! A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyûjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erõvel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy elõnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az elõny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik.

SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nõnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges.

SURRANÓ KÍGYÓ BÕRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bõrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belõle, nem?

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott gyõztes csata után lemetszheted a mandibulák végérõl a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerû képzõdményeket.



KARAKTERLAP
Mangas Colorado, egy fekete, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Ez a 32. fordulód.

 Erõ:15  Szint: Merészség:6/5 Magasság:152 cm 
 IQ:12  Támadás: Agresszió:6 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:16  Életpont:109/54  Jellem: jó (5) Tul. pont:
 Szerencse:10  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 83 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 227 TP-t kaptál. Jelenleg 2333 TP-d van. A következõ szinthez még 1667 TP szükséges. Trófeáid: móleon, rõtmanó.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 4   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 3   lõfegyverek: 3   dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: kõkés (#6) << kõhegyû lándzsa (#7) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kõ (#19) (3 .); kerek kõ (#19) (4 .); dárda (#10) (5 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3   2. nyomkövetés: 2   3. gyógyítás: 15
  4. felderítés: 4   5. harcmûvészetek: 5   6. zárnyitás: 1
  7. vadászat: 5       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
veszett rozmár (#639) (csak egyszer), bolhakutya (#17) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer), óriás patkány (#42) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), kõszáli disznó (#34) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), ormánygõte (#18) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer), jegesmedve (#637) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bõrpáncél (#51) 1 * szöges bõrpajzs (#66)    
Fegyverek és lövedékek
1   bunkósbot (#9) 1   dárda (#10) 9   kerek kõ (#19)
1   kõhegyû lándzsa (#7) 3   kõkés (#6) 4   nyílvesszõ (#108)
1 * parittya (#18) 1   szöges bunkó (#8) 3   szögletes kõ (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   örökkéval. rubinja (#900)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 1   kötél (#92) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   kavadu iszák (#25) [benne 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1   vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   antilopbõr (#48) 7   drótszõr (#37) 3   fémrúd (#104)
1   grákóbõr (#41) 10   kaktusztüske (#114) 1   kavadu lebeny (#24)
3   királygyík bõr (#44) 2   mákrózsa virág (#56) 2   mandibulapenge (#125)
1   ormánygõte csont (#21) 1   rókafarok (#124) 10   smirglilevél (#29)
2   sünmedve tüske (#14) 1   surranó kígyó bõr (#47) 4   varányszem (#30)

Összsúly: 40.80 kgMegterheltség: 102%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kõ (#19) 1 kis bõrpajzs (#45) 10 sünmedve tüske (#14)
2 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszõr (#37) 1 királygyík bõr (#44) 1 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 surranó kígyó bõr (#47) 1 szöges bõrpajzs (#66)



E körben tett lépéseid térképe

(23,-18) a 8. labirintus bejárata
(23,-17) olvasztókemence (#86), oltár
(24,-16) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár
(25,-15) királygyík (#26), mély kút (#93), oltár
(26,-17) 9. jellempróba, oltár, gátvakond (#57)
(26,-16) kaszabolósáska (#83), 1. jellempróba, oltár
(26,-15) oltár, surranó kígyó (#30)
(26,-14) drótszõrû pincsi (#22), kastély (#528), olvasztókemence (#86), oltár, 29. jellempróba, vaskohó (#155), Dr.
Othsamahr (5456. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.