Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Roxati tolvajok
Küldd el képeslapként!
Az Alanori Királyság harmadik legnagyobb városát, Roxatot még a legendák is a tolvajok városaként emlegetik. Kiterjedt alvilági szövetkezetek működnek ott, nap mint nap sötét üzelmeket folytatva, melyet a helytartói hivatalok erre szakosodott gárdistáinak sem sikerült eddig felszámolnia.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 14:09:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2003. jan. 2. 9h:04'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: jan. 3.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1335
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 18

BELWAR DISSENGULP KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Sotydo remo Tokdoval. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy umbatari karkötõt, egy mithril láncinget, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Rughar gyûrûjét, egy borostyán függõt, egy varkaudar csizmát, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy smaragd védõgyûrût, egy Ovgun nyakláncát, egy Eldaran karkötõjét, egy örökkéval. rubinját és egy a vortex amulettjét, egy óriások övét visel. Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy taalru herceg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összeakadsz Hegyek Királyával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy Tharr Keresztjét, egy lidérckoronát, egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet, egy Bufa páncélját, egy Urgod kesztyûjét, egy mágusköpenyt és egy Rughar gyûrûjét visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy quwarg anyakirálynõ trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Megszólal: " Ember, küzdj és pusztítsd a quwargokat, s a haza fényre derül!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon összefutsz Ultimate Warriorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó karkötõjét, egy zafír erõövet, egy tûzúr csizmáját, egy smaragd védõgyûrût, egy örökkéval.gyémántját, egy hatalom fülbevalóját, egy nehéz harci kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy Tharr Keresztjét, egy a szirén köpenyét, egy Rughar gyûrûjét és egy Ovgun nyakláncát, egy lidérckoronát visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy õsquwarg trófea és egy ryuku gólem trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon ismét találkozol Sotydo remo Tokdoval. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 8. napon újból találkozol Sotydo remo Tokdoval. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 11. napon újból összeakadsz Sotydo remo Tokdoval. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+153 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 419.] Fürgén varázsolsz! Esni kezd az esõ. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 417.] Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 415.]
* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.] Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.] Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]
* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 409.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 409.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 4. KP: elmormolod a 228. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a kalmárszem varázslatot! A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kõ (#248) 1000 ap /db, regeneráló gyûrû (#254) 1600 ap /db, bájital (#261) 10 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, sárga erõöv (#276) 250 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, bíbor erõöv (#291) 600 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, varázskõ (#305) 150 ap /db, réz papi karkötõ (#307) 200 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 40 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa jádekõ (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, zafír erõöv (#397) 15000 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, lótuszvirág (#447) 8 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, kholden kulcs (#470) 40 ap /db, norgat kulcs (#471) 48 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, dentor bõr (#551) 70 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, arkog kõ (#632) 2 ap /db, törpe õskõ (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db. [-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 394.]
* 5. KP: elmormolod a 228. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a kalmárszem varázslatot! A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg.ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, kvazár páncél (#251) 500 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, kvazár kard (#297) 280 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, vámpírtõr (#364) 1600 ap /db, moa stuki (#413) 20 ap /db, teknõcpajzs (#417) 30 ap /db, agyartõr (#420) 1500 ap /db, tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, mágusölõ (#422) 3600 ap /db, szívkeresõ (#423) 3500 ap /db, csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db, Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, õstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, kvazár kesztyû (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, krapixlon fürdõruha (#454) 80 ap /db, Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, szellempajzs (#461) 8000 ap /db, Urgod kesztyûje (#462) 8800 ap /db, mithril kesztyû (#463) 4000 ap /db, mithril sisak (#465) 4640 ap /db, Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, óriásölõ (#528) 6000 ap /db, Thargodan korona (#543) 750 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db, angyalok kesztyûje (#609) 140 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db. [-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 379.]


v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

[183,31] Lakott területre érkeztél. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat õrjáratozó katona. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütõ ellen.} A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Eladsz 1 szöges bunkót 10 aranyért. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+7 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 151 2 megveszed a 151. tárgyat 2
Vásároltál 2 szvó-ektoplazmát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ve 305 2 megveszed a 305. tárgyat 2
Vásároltál 2 varázskövet. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 84 291 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy Ekhnagorhut! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 359.]

m 1 mozogsz északkeletre
[184,30] Még mindig a városban vagy. Van itt egy olimpiai aréna (633. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 350.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpírt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

m 8 mozogsz északra
[184,29] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Leah hívõi építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy õrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az õrült varázsló testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartõrrel többször eltalálod az õrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod az õrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megérinted az õrült varázsló nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 331.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpírt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 321.]

at 5232 3 TU-t adsz át az 5232. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

a 22 2771 66 átadod a 22. tárgyat a 2771. kalandozónak (66 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

aa 22 22 22 átadod a 22. tárgyat a 22. tárgyat a 22. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. [15 pontot használtál fel, van még 301.]

aa 22 22 22 átadod a 22. tárgyat a 22. tárgyat a 22. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 66 tüskét Vasököl részére. [15 pontot használtál fel, van még 286.]

aa 22 22 22 átadod a 22. tárgyat a 22. tárgyat a 22. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 34 tüskét Vasököl részére. Sajnos nincs nálad tüske. Sajnos nincs nálad tüske. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [189,47] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy norpadolótika. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtõrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Agyartõrrel jól megszúrkálod a norpadolótika testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtõrrel jól megszúrkálod a norpadolótika testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Agyartõrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika beleharap a kezedbe. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerõ). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 40 tüskét. IQ-d TF-elõdött. (+1 IQ.)

(Továbbmész...) [189,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. (Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Agyartõrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 3013 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qusaimódó. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. nyugatra egy patak van. északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 213.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy norpadolótikát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 213.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 22 200 elkészíted a 22. tárgyat (200 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tpf 20 TVP elõvétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

aa 22 22 22 átadod a 22. tárgyat a 22. tárgyat a 22. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 tüskét Vasököl részére. Sajnos nincs nálad tüske. Sajnos nincs nálad tüske. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 207.]
* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 197.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 197 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 197 pontot vihetsz át. Kapsz még 432 pontot. A következõ körben tehát 629 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Belwar Dissengulp, egy ezüsthajú, csillogó szemû gnóm férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 291. fordulód.

erõ : 32(33)
iq : 38(39)
ügyesség : 30(31)
egészség : 30(32)
szerencse: 40(42)
tudatpont: 21/ 0
szint : 22
támadás : 19
védekezés: 40
életpont : 361/264
varázspt : 689/ 6
pszi pont: 63/ 2
merészség: 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-4)
pénz : 1556 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 117 cm
testsúly: 45 kg
életkor: 92/ 93 év
tul.pont: 1
kép.pont: 4

Eddig összesen 1512 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7125 TP-t kaptál. Jelenleg 912433 TP-d van. A következõ szinthez még 87567 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, adószedõ, trikornis herceg. A 251. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 145 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 12/56 ökölvívás: 1/47 szúrófegyverek: 27/97 vágófegyverek: 1/52 ütõfegyverek: 20/00 lõfegyverek: 7/93 dobófegyverek: 26/41 Felt. fegyverváltás: << vámpírtõr (120%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 29/96 nyomkövetés: 76/27 lopás: 7/96 mászás: 5/07 csapdakészítés: 30/75 csapdaészlelés: 8/03 gyógyítás: 70/38 titkosírás: 5/09 felderítés: 18/91 szörnyidomítás: 15/64 teológia: 31/07 taumaturgia: 40/05 versengés: 1/68 szörnyismeret: 36/06 pszi: 7/87 vadászat: 13/96 bányászat: 9/45 úszás: 15/17

Feltételes parancsok


totem: 65% 58; *készítesz 138. tárgyat (max. 5 db-ot); mászol max. 50 pontért; *készítesz 133. tárgyat (max. 999 db-ot); ásol max. 88 pontért; gyógyítasz 50 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal; *készítesz 447. tárgyat (max. 9999 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 15 db-ot); kutatsz max. 15 pontért; *készítesz 582. tárgyat (max. 9999 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 40 db-ot); *készítesz 578. tárgyat (max. 9999 db-ot); *készítesz 623. tárgyat (max. 9999 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *104; *96; *239; Barátságosság: 146; 189; 154; 261;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) revitalizáció (#52 *20) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) szörnyidézés (#84 *72) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) felszínre ugrás (#109 *25) teljes gyógyulás (#133 *50) tárgyészlelés (#135 *30) fiatalítás (#140 *40) természet haragja (#141 *25) életpajzs (#142 *16) növényültetés (#143 *40) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *50) áldomás II (#169 *10) isteni küldetés (#170 *40) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) állatvédelem (#192 *25) a munka gyümölcse (#224 *10) villámmágia (#227 *36) kalmárszem (#228 *11)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem becsületjel szörnycsábítás

Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 33 33 50 33 33 33 40 40 Kire 158 227 226 214 244 285 232 230 234

Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelõ komponensként elõször leölsz 8 elektromos angolnát. 3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*Morgan sipkája (#466) 1*varkaudar csizma (#317) 1*zafír erõöv (#397) 1 mászókarom (#78) 1 optiri agysisak (#315) 1 bõrsisak (#57) 1*vasvért (#164) 1*lánckesztyû (#230) 2*mágusköpeny (#453)

Fegyverek és lövedékek

1 fúvócsõ (#20) 4*bûvös shuriken (#562) 1 kõkés (#6) 1 vámpírtõr (#364) 17 ubuk dobónyíl (#138) $1 ezüsttõr ($322) 1 biami kvazárlándzsa (#568 1 kõkalapács (#13) 9 kerek kõ (#19) 16 ubuk tüske (#131) 1*szívkeresõ (#423) 1*agyartõr (#420) 1 vashegyû nyíl (#176) 1 csontkés (#11) 1 mérg.ubuk dobónyíl (#188)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1 ezüst karkötõ ($158) 1*virág szimbólum (#143) $1*arany papi karkötõ ($309) 1 obszidián függõ (#195) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 2*umbatari karkötõ (#278) 1 korinthai talizmán (#814) 1*roxati üvegszem (#443)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kötél (#92) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcsõ (#42) $3 sötét tekercs ($535) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 2 vaskulcs (#183) 6 aranytû (#272) 1 ásó (#34) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 kis vaskulcs (#40) 1 rézkulcs (#75) 2 ezüst kulcs (#184) 1 varázskõ (#305) 1 zárnyitó készlet (#39) 7 nagy vaskulcs (#186) 2 kis aranykulcs (#240) 10+pukkanó tûcsapda (#336) 5 kaja (#2) 1 bronzkulcs (#76) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 smaragd kulcs (#241)

Löttyök és porok, tartóstul

6 sullár hólyag (#168) [ bennük 20 csepp spiritusz (#170) ] 7 uzbány csõr (#169) [ bennük 38 csepp ugh méreg (#166) ] 4 fûszertartó (#210) [ bennük 6 csepp sáfránypor (#211) ] 10 vizestömlõ (#3) [ bennük 195 korty víz (#27) ] 2 huhogó bibe (#332) [ bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 3 zöld üveg (#82) [ bennük 26 csepp ragasztó (#83) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

106 álompor (#396) 44 pirkit (#153) 5 lótuszvirág (#447) 9 rézdarab (#70) 1 ilkin érc (#232) 1 purifikátor háj (#269) 18 vasérc (#152) 28 sallank karom (#128) 1 kék orchidea (#68) 2 ramit kõ (#226) 4 móri gyümölcs (#116) 8 púderkõ (#119) 5 trikornis szarv (#198) 2 rájabõr (#404) 1 darázsszárny (#652) 47 kaktusztüske (#114) 2 dözmöng szív (#122) 6 fõnixtoll (#563) 19 ében toboz (#578) 3 borkonyó bibe (#312) 3 moa obszidián (#380) 15 amniosz (#203) 1 kazmár gyökér (#205) 3 tükör (#43) 22 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 14 fekete gyöngy (#99) 21 csalánvirág (#582) 8 tûzbimbó (#623) 8 mocsári penke (#148) 1 ormánygõte csont (#21) 4 elkarog szõr (#665) 2 jégszív (#282) 9 csuklyavirág (#133) 7 fokhagyma (#403) 14 szárnyas hernyó (#69) 4 gyöngymangó (#135) 1 antilopbõr (#48) 1 bordacsont (#16) 2 dentor bõr (#551) 1 grákóbõr (#41) 1 magszim bél (#103) 1 kavadu lebeny (#24) 2 kaktuszbogyó (#429) 3 gór formázó minta (#444) 4 rókafarok (#124) 13 polip szívóka (#391)

Összsúly: 88.08 kg megterheltség: 75 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(189,46) Raia szent lovagja (#239), nekrofun (#173), Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720), 43. jellempróba
(189,47) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359), 39. jellempróba, Tharr oltár


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.