Gizi a Hódító 246. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 9. 9h:57'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: márc. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1218
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 367
Extra forduló: 11 |
|
GIZI A HÓDÍTÓ KALANDJAI
9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,6] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vassisak (eladási ár: 2000
arany, ebbõl a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 55 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+187 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4
tudatpont.) A lottó 597. hetének nyerõszámai: 23, 3, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 394.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal
érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
384.]
* 4. KP: | elmormolod az 5. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 379.]
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot!
Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]
v 90 | elmormolod a 90. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az
agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 374.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád
transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az
auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még
354.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba
sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot
használtál fel, van még 344.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció
pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]
dd 152 | eldobod a 152. tárgyat
| Elhajítasz 8 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat
| Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal
kinõ a földbõl, de míg ebbõl szüretelhetõ növény lesz, némi idõnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 329.]
kb 713 1 | kiveszel a bankból a 713. tárgyat (1 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 1 berzerker tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
bb 312 3 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (3 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 2 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb, templom(?)szerû építmény elõtt állsz, a hajdani földalatti város
egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függõleges, falszerû kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kõépület-szerûségeket látsz.
[4. PONT.]
A hihetetlen méreteket csodálva mész elõre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán.
[20 pontot használtál fel, van még 309.]
a 27 2428 20 | átadod a 27. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot)
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 vizet Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 304.]
v 20 100 20 | elmormolod a 20. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a bûvölés varázslatot!
Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot!
Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[73,60] Épületek tûnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy fõutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel
kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2.
építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) (Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy
mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig
foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde elõtt összegyûlt tömegben, és az odabent fellelhetõ veszélyekrõl szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén elõrelépsz,
hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz
farkasszemet. Egy korinthai amõba.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amõba cuppogó masszáját. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a korinthai amõba
testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a korinthai amõba cuppogó masszáját. (2
támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amõba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 36 életpontot
vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával jól megszúrod a korinthai amõba cuppogó
masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a korinthai amõba hullámzó testét.
(1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre.
(2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. A
szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 1671
tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31
életerõ). [-6 varázspont.]
Az ötpróba sátor elõtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínûleg felfigyel kiemelkedõ tulajdonságaidra, mert a megmérettetések
kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó suhanc elsõ próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen
fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erõpróba kipipálva... Egy
gnóm állja utad, mielõtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán
azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az
intelligenciád tesztelõ akadályon. 528 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Már messzirõl kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á a vaskulcs. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul.
- A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következõket hozd: - mondja. - 4 rézsisak, 5 csontkulcs, 1 szöges bunkó, 7 vashegyû
nyíl, 2 aranylánc.
A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör:
Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótûz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1
Illúziósárkány. Ez egy pár! Az árnymanó kérdõn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi
arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedbõl. 528 tapasztalati pontot kaptál.
Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 37 darab aranyérmét.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd
beenged. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemû falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa
minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre
haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél,
lélegzel fel kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. Van itt egy
Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [80 pontot használtál fel, van még 219.]
fa 122 2260 1 | feladod a 122. tárgyat a 2260. kalandozónak (1 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Lara Croft részére szánod. Átadsz 1 dözmöng szivet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 216.]
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[131,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mínosz-kúpot. Vándorlásod
során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint
ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy földsárkány. Látsz egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívõi építették. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa
lánggal ég. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Egy fa árnyékában
ücsörögve múlatod a délutánt, mikor patadobogást hallasz nyugat felõl. Nemsoká egy hófehér, szárnyas lovon ülõ mutáns
lányt pillantasz meg, akinek arcát a kín ráncai szabdalják. Kezeivel gömbölyû hasát fogja. Elészaladsz, az árnyékba kíséred.
Segítesz levenni ruháit, majd próbálod felidézni a szülésrõl hallottakat. Azonban nem kell sokat töprengened, szinte
minden megy a maga útján... Kicsit késõbb a lány hálásan mosolyogva megszólít: "Nélküled nem sikerült volna, köszönöm!
Én Anathera Tsung vagyok. Adnál nevet a gyermekemnek?" Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. (Csábmosoly.) Így
szólsz: " Az élet legnagyobb megpróbáltatása: becsületben élni. Te kiállod a próbát?" Üdvözlitek egymást, mint két régi
jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [130,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már
messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknõs. Felkészülsz, hogy
minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled
felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknõs fejét. (1 támadással 10 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknõs jobb elsõ
lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknõs kõkemény
páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször megrúgja az oldaladat. (2
támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A
ryuku ostromteknõs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 teknõsesszencia (ld. enc.). 1278 tapasztalati pontot
kaptál. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és
most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25.
jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a
kis maki. (+2 jóság.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [129,8] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar kósza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel
meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhõ. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek
körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza
testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással
16 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 13
életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
870 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi
nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [45 pontot használtál
fel, van még 171.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [128,9] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát
csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Észreveszel egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy kalandozol,
valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél
meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen
meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bõgni kezd és
elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez
hatott. Megrázza a kezedet, és újult erõvel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát
veszed. (+2 jóság.)
A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettõl nincs semmi
félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen
meglõtted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre
rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a karmos tankány bal hátsó lábát. (4 támadással 109 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd
döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24
életerõ). [-6 varázspont.] Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1
kaja.)
(Továbbmész...) [127,10] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed
segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás:
Kiástál 3 óndarabot! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [126,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja,
hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári
penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37.
jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli,
hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következõ küldetésként csontszablyákat kell
feláldozni. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. [48 pontot használtál fel, van még 123.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
| [125,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy tetemember közeledik. Mivel
nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked
akar ugrani.
Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tetemember bal karját. (2
támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot
sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl:
találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környezõ bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kõszobrok, áldozati
oltár, egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbrõl megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró
jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi
színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb
istennek, ami nem más, mint Villámló Penge. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató
ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a
hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és
elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következõ pillanatban a
sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez
ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan
kiveszi a kezedbõl az átkozott tárgyat, és tovainal, mielõtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
Összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû, harcsabajszos troll férfival. Bõre bronzként csillog. Felszerelésében egy
dorony duda található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ mesteri munkája. Sheran bíborosa. Egy arany papi
karkötõt, egy bíbor erõövet, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot
és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy
hadroszaurusz trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart.
Hátasállata egy sullár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura:
semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Leslie. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális
kapcsolatot. (Csábmosoly.) Odaveted: " Hé te, igen te, az istened már nagyon keres. Siess, ideje van a bûnbánatnak!" Meleg
kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [124,13] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Átlépted az Õslénypark
mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Elõpakolod a kaját, és
eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [123,13] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád
leselkedõ veszélyt. Egy hadroszaurusz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi
eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a
hadroszaurusz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával
tökéletesen perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a
hadroszaurusz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku
kopjával megérinted a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a
hadroszaurusz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek
köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat.
(1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 15 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6
varázspont.] Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy velociraptor. Ettõl nincs semmi félnivalód.
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Teli erõbõl
ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a velociraptor jobb
lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen
perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted a velociraptor vastag
bõrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet.
(+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 58.]
[122,14] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb.
1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 46.]
szk 758 | keresed a 758. szörnyet
| Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
ef 14 | energia fejlesztése 14
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1680 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 6.]
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot
| Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 2.]
* 3. BP: | beraksz a bankba a 687. tárgyat (688 darabot)
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 2.]
* 4. BP: | beraksz a bankba a 690. tárgyat (691 darabot)
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 2.]
* 5. BP: | t. energia kisütése: 244 1
| Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Mûvészbe, és rajzolgatni fogsz
kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony
hatásukat. (+1 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség
hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1
szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy
lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 11, 10.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következõképp néz ki: Elõtted egy épülõ
városka képe jelenik meg. Szorgalmas kezek dolgoznak lelkesen: falak magasodnak, utak készülnek. Igen! Ez Fehér Bérc!
Elöl egy gnóm szépfiú kísérget egy hetyke ezüsthajú kobudera leánykát, aki ügyet sem vet rá. A háttérben egy törpe
párocskát látsz kéz a kézben. Szívmelengetõ látvány. Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) A gyerek már egész jól beszél,
mászkál. Mesélsz neki a szörnyekrõl, amelyekkel eddig találkoztál. Ámulattal hallgatja. Etetési idõ! Megeteted a
szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó
erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered
megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a
csábmosoly hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következõ körben
tehát 389 pontot költhetsz el.
KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amõba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni
ebbõl mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettõvel nõ az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor
is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.
|
TEKNÕSESSZENCIA (702. TÁRGY)
Nagy ritkán, a legvénebb ostormteknõsökbõl, ha a tokájuk alá nyúlsz, kinyerhetsz egy kékesen pulzáló, még élõ
teknõsesszenciát. A teknõs ebbe menti át halála után minden bölcsességét - tartják a tudorok. Tény, hogy a ritka esszencia
nagyon keresett, mert fontos komponense egy nagyhatalmú varázstárgynak.
|
KARAKTERLAP |
Gizi a Hódító, egy szõke, göndör hajú, kék szemû ember nõ vagy. Elenios püspöke vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.
Erõ: | 32 (34) | | Szint: | 22 | | Merészség: | 10/3 | | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 33 (34) | | Támadás: | 21 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 28 | | Védekezés: | 33 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 25 | | Életpont: | 299/250 | | Jellem: | jó (335) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (35) | | Varázspont: | 589/97 | | Pénz: | 1806 arany | | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 14/8 | | Pszi pont: | 64/24 | | | | | EFejl: | 18 |
|
Eddig összesen 1664 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9164 TP-t kaptál. Jelenleg 969075 TP-d van. A következõ szinthez még 30925 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, lábascet, sarki óriásteknõs. Gyermeked egészséges. A 245. fordulódban 6191 arany került a bankszámládra. 6221 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 3/55 | | ökölvívás: | 1/0 | | szúrófegyverek: | 27/16 (+5%) |
vágófegyverek: | 7/98 | | ütõfegyverek: | 20/0 | | lõfegyverek: | 3/93 |
dobófegyverek: | 25/28 (+4%) | | | | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 18/90 | | 2. nyomkövetés: | 64/76 (+16%) | | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 5/26 | | 5. csapdakészítés: | 17/7 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 4/25 |
7. gyógyítás: | 55/17 | | 8. titkosírás: | 2/70 | | 9. felderítés: | 17/72 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 4/50 | | 11. teológia: | 24/83 (+25%) | | 12. taumaturgia: | 43/69 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 3/57 (+10%) | | 14. versengés: | 3/89 (+40%) | | 15. szörnyismeret: | 16/34 |
16. pszi: | 8/94 (+20%) | | 17. zárnyitás: | 1/0 | | 18. vadászat: | 13/3 |
19. bányászat: | 8/27 (+26%) | | 20. úszás: | 5/28 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 3 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
udvarolsz az 5797. karakternek az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 7. fajúaknak a 3. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), érzõ szívû dromedárt (#753) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
bávatag golombár (#165), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), õrjáratozó katona (#274), Idõ Porszemei (#9130), 9302. szövetség (#9302), jégzabáló (#649), fagymágus (#650), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | bûvölés (#20) (150,5) | bûvölés (#20) (264,1) | bûvölés (#20) (138,20) |
agyburok (#90) | bûvölés (#20) (100,20) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
16. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) |
villámcsapás (#50) | >> | bávatag golombár (#165) | | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
energiatüskék (#29) | >> | Yalanna Dorson (#3092) | | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) |
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknõs (#362) |
villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) | | vakító fény (#43) | >> | purifikátor (#157) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem (#34) | >> | ryuku ostromteknõs (#362) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Nem tûrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtõl három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | | bõrsisak (#57) |
1 | | bronzsisak (#88) | $1 | * | fekete bõrcsizma ($247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku köpeny (#693) |
1 | | sárga erõöv (#276) | 2 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 5 | | tankány karom (#237) |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | csontszurony ($12) | 2 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | ezüsttõr (#322) |
3 | | kerek kõ (#19) | 2 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
9 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | * | orgyilkos tõr (#225) | 2 | * | ryuku kopja (#694) |
1 | | ryuku szablya (#695) | 1 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | | varkaudar lándzsa (#224) |
1 | | vasalt bunkó (#181) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | ametiszt medál (#275) | 2 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | aranylánc (#191) |
1 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) |
1 | | halálhozó talizmán (#813) | 1 | | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | | korinthai talizmán (#814) |
1 | | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | szem szimbólum (#142) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | + | aranypikkely (#415) | 5 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) | 6 | | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 2 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | furulya (#233) |
25 | | kaja (#2) | 2 | | kötél (#92) | 1 | | kristálygömb (#265) |
2 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | nagy vaskulcs (#186) | 4 | + | pukkanó tûcsapda (#336) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Sheran cserepe (#1271) | 1 | | smaragd kulcs (#241) |
1 | | szeksztáns (#32) | 8 | | varázskõ (#305) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
10 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 100] |
4 | | fûszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
17 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 297] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 4 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 34 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26] |
12 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 183 korty víz (#27), fér még: 57] |
5 | | zöld üveg (#82) | [bennük 54 csepp ragasztó (#83), fér még: 46] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
72 | | álompor (#396) | 1 | | berzerker tüske (#713) | 1 | | bordacsont (#16) |
3 | | borkonyó bibe (#312) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 7 | | dözmöng szív (#122) |
1 | | elkarog szõr (#665) | 3 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
4 | | fülemüle agyar (#267) | 1 | | galachmit (#310) | 6 | | gyíkfû (#201) |
1 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kék orchidea (#68) | 6 | | kõszem (#304) |
15 | | madártoll (#112) | 1 | | mocsári penke (#148) | 3 | | mutáns csont (#331) |
$3 | | óndarab ($85) | 24 | | pirkit (#153) | 2 | | pular kristály (#239) |
1 | | rakolits por (#669) | 1 | | raptor karom (#281) | 6 | | rinóbõr (#651) |
3 | | rozmárfog (#1069) | 1 | | sáska amulett (#668) | 5 | | smirglilevél (#29) |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 3 | | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | | téfea-agy (#172) |
1 | | teknõsesszencia (#702) | 2 | | Thargodan esszencia (#328) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
9 | | varányszem (#30) | 7 | | varkaudar csont (#1113) | 8 | | vízionár szem (#102) |
1 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 97.28 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
15 | | aurach fog (#657) | 3 | | bájital (#261) | 2 | | borkonyó bibe (#312) |
1 | | bunthar bõr (#733) | 2 | | etra hályog (#712) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | moa üveggömb (#383) | 8 | | nektoraf faggyú (#667) | 5 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | ryuku nadrág (#691) | 1 | | ryuku sisak (#688) | 1 | | varkaudar tekercs (#653) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
82 | | arany (#50) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 3 | | drótszõr (#37) |
6 | | isteni könnycsepp (#260) | 1 | | kerek kõ (#19) | 1 | | mocsári penke (#148) |
1 | | varázskõ (#305) | 8 | | vasérc (#152) | 2 | | vaskulcs (#183) |
34 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | álompor (#396) | 1 | | berzerker tüske (#713) | 8 | | kaja (#2) |
1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | | kötél (#92) | 3 | | óndarab (#85) |
1 | | raptor karom (#281) | 1 | | tankány karom (#237) | 1 | | teknõsesszencia (#702) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(123,13) hadroszaurusz (#162), velociraptor (#161)
(125,12) tetemember (#123), Tharr rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, Chara-din monolitja
(#534), mûvészi porolit (#720), 44. jellempróba, Leslie (5745. kalandozó)
(126,11) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár
(127,10) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelõhely
(128,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 50. jellempróba, karmos tankány (#137)
(129,8) varkaudar kósza (#347)
(130,7) ryuku ostromteknõs (#362), 25. jellempróba
(131,6) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), Anathera Tsung (3398. kalandozó)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Kaldor varázspora eddig nem fejlesztette a lõfegyver szakértelmet, mivel sebezni nem sebez, de most már fogja.
|