Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zarknod kovácsai
Küldd el képeslapként!
A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 13:24:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. dec. 6. 9h:08'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: dec. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1123
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 293
Extra forduló: 18

A VÖRÖS PIMPERNER KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadtroll fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll jobb karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bõrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 230.]
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]


h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 217.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 761 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,-35] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Nicolaus. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Csak egy kõszáli disznó. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kõszáli disznó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kõszáli disznó bal elsõ lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kõszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kõszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia követõje. Egy láncinget, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát és egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy dûnekukac trófea, egy északi aurach trófea és egy kõszáli disznó trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Nevy'na. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 187.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozul! Egy téfea magoflux!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a téfea magoflux jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[74,-34] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Nicolaus. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy szikla mögé rejtõzöl. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Már majdnem éhenhaltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-34] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-34] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegõt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Xantorg. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,-35] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Jöttek a hõsök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy szürke kastély (551. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy virág szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy bíbor erõövet, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét és egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kérõdzõ etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Para Lizi. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely! Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gyûlölet tesz legyõzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [12 pontot használtál fel, van még 111.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [ 210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élõ szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védõgyûrû! - látod, hogy ez a térkép, az elõzõ hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 106.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. Röviden beszámolsz kudarcodról, mire a kastély ura haragosan utadra küld. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,-35] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívõi építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) (ld. enc.) Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Felismered a közeledõt. Csak egy drasmólyom. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,-35] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Észreveszel egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gonyolék. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Nicolaus. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 69.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelõ vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idõ... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lantot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

f 191 kísérletezel a 191. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idõ telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 49.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 21 leírod az 5728. kalandozónak a 21. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy goblin. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 27 leírod az 5728. kalandozónak a 27. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás sáska. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 29 leírod az 5728. kalandozónak a 29. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 36 leírod az 5728. kalandozónak a 36. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 44 leírod az 5728. kalandozónak a 44. szörnyet
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Baar-ork. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

in 5728 51 leírod az 5728. kalandozónak az 51. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 46.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a sullár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következõ körben tehát 271 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendõ az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nõhetne a szakértelmed, akkor az nem nõ meg, és nem fejlõdik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnõ eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nõhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.
LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszõrt fûzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerû, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintû zene szakértelem szükségeltetik.

KARAKTERLAPOD


A Vörös Pimperner, egy vörös, tüsi hajú, piros szemû ember férfi vagy. Bõröd babarózsaszín. Fairlight ministránsa vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

erõ : 16(20)
iq : 17(19)
ügyesség : 22(26)
egészség : 16(18)
szerencse: 24(26)
tudatpont: 7/ 0
szint : 14
támadás : 13
védekezés: 25
életpont : 217/ 92
varázspt : 73/ 0
merészség: 5/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges
pénz : 114 arany
magasság: 171 cm
testsúly: 101 kg
életkor: 23 év
tul.pont: 3
kép.pont: 14
EFejl: 3 TU

Eddig összesen 391 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2425 TP-t kaptál. Jelenleg 62749 TP-d van. A következõ szinthez még 12251 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, vörös rakolits, vérfürdetõ magszim.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek:*19 lõfegyverek: 17 dobófegyverek: 1 Felt. fegyverváltás: << bronzhegyû lándzsa (120%) << mandibulakasza (120%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-4.); tüske (5-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 7 nyomkövetés: 11 lopás: 1 mászás: 5 csapdakészítés: 8 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 35 titkosírás: 2 felderítés: 5 szörnyidomítás: 1 teológia: 6 taumaturgia: 2 versengés: 1 zene: 1 szörnyismeret: 6 zárnyitás: 4 vadászat: 6 bányászat: 10

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 30 db-ot); *készítesz 36. tárgyat (max. 3 db-ot); ásol max. 40 pontért; elfogod a 82. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 117. szörnyet a 219. csapdával; készítesz 29. tárgyat (max. 10 db-ot); lopsz a 3. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 4. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 6. fajtól 50. tárgyat; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Barátságosság: 113; 124; 71; 355; 345; 112; 150; 1;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


alkímia (#7 *7) erõpajzs I (#12 *6) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5)

Feltételes varázslat-használat: 5. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 29

Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*kígyóbõr kesztyû (#49) 1*láncing (#222) 1 sárga erõöv (#276) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*vassisak (#160) 1 bõrpáncél (#51) 1*bíbor erõöv (#291) 1 tankány karom (#237)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 1 parittya (#18) 1*fúvócsõ (#20) 1 szögletes kõ (#17) 1*harci kalapács (#174) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 27 ubuk tüske (#131) 1*ryuku buzogány (#696) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 1 mandibulakasza (#127) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*villám szimbólum (#145) 1 ezüst gyûrû (#180) 2 borostyán függõ (#162) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*hatalom fülbevalója (#817 1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*aranylánc (#191)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 3 aranypikkely (#415) 2+deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 vaskulcs (#183) 1 smaragd kulcs (#241) 1 kis aranykulcs (#240) 3 rézkulcs (#75) 1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst kulcs (#184) 25 fáklya (#36) 1 nagy bronzkulcs (#185)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ üres ] 2 sullár hólyag (#168) [ bennük 20 csepp spiritusz (#170) ] 5 zöld üveg (#82) [ bennük 4 csepp ragasztó (#83) ] 2 kavadu iszák (#25) [ bennük 13 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 uzbány csõr (#169) [ bennük 23 csepp ugh méreg (#166) ] 5 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 28 csepp tinta (#101) ] 3 huhogó bibe (#332) [ üres ] 1 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

11 drótszõr (#37) 4 dözmöng szív (#122) 3 fabontó (#106) 16 rézdarab (#70) 2 vízionár szem (#102) 1 gyíkfû (#201) 6 aurach fog (#657) 48 pirkit (#153) 1 acélpengõke (#231) 5 álompor (#396) 6 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 4 magszim bél (#103) 21 sünmedve tüske (#14) 12 tigroszlán fog (#63) 1 móri gyümölcs (#116) 16 madártoll (#112) 4 vadász tatu bõr (#15) 12 óndarab (#85) 2 surranó kígyó bõr (#47) 37 vasérc (#152) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 ormánygõte csont (#21) 1 rakolits por (#669) 1 grákóbõr (#41) 19 kaktusztüske (#114) 2 téfea-agy (#172) 1 lajhár csont (#236) 1 darázsszárny (#652) 1 mutáns csont (#331)

Összsúly: 70.31 kg megterheltség: 140 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(71,-35) szürke kastély (#551), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), 37. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten
rúnaköve, olvasztókemence (#86), Para Lizi (1405. kalandozó)
(72,-35) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelõhely, bibircsók-óriás (#120),
drasmólyom (#60)
(72,-34) bibircsók-óriás (#120), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), mûvészi
porolit (#720)
(73,-36) vadtrollok (#70)
(73,-35) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), mûvészi porolit (#720)
(73,-34) világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(74,-35) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely, kõszáli disznók (#34),
Nevy'na (1242. kalandozó), téfea magoflux (#98)
(74,-34) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelõhely,
fémbontó szójer (#150)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 21. és jan. 1.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 23-án, 27-én és 30-án lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
A Vörös Pimperner 100. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141)
vérfürdetõ magszim (#148) fémbontó szójer (#150) élõholt õsmágus (#179) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) Fõmágus (#273) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
rõtmanó berzerker (#369) vortexmágus (#418)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) bõrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
mínosz-kúp (#178) ezüst gyûrû (#180) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
mérg.ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196)
gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) fûszertartó (#210) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) orgyilkos tõr (#225) obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231) furulya (#233)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
fekete bõrcsizma (#247) tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) kristálygömb (#265)
sárga erõöv (#276) bíbor erõöv (#291) ezüst papi karkötõ (#308) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) szockó hólyag (#355) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361)
ezüsttollú nyíl (#363) szerencsetalizmán (#366) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) fõutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408)
aranypikkely (#415) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) rakolits por (#669) szulfagor agyar (#677)
tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) ryuku buzogány (#696) berzerker tüske (#713) rõtmanó kacagány (#714)
mûvészi porolit (#720) hatalom fülbevalója (#817)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      

© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.