Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Clod Onar
Küldd el képeslapként!
Clod Onar Chara-din legnagyobb hatalmú papja, a Túlélők Földje legismertebb kalandozója - persze Toborzásgátló Vlagyimir után. Neve azután vált általánosan ismertté, hogy az átlagkalandozók soraiból kilépve, szinte teljesen ismeretlenként megnyerte első olimpiáját, maga mögé utasítva akkor minden híres és hírhedt indulót.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 12:19:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. ápr. 12. 9h:20'
EZ A 100. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
101. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következõ fordulódat legkorábban
a 101. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #1051
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 19
Extra forduló: 12

FÜSTLÉPTÛ MIRNA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 4. napján összefutsz egy vörös, göndör hajú, csillogó szemû, kecskeszakállas gnóm férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Tharr követõje. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot és egy Eldaran karkötõjét visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy kaffogó hebrencs trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Nyafimanó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen nyomkövetés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 8. napon újból összefutsz Nyafimanóval. Mentális auráját felismered, az õ jelleme semleges. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+27 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy troll ritualista nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 262.]
* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]


ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erõdet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innensõ végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, elõször más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffõniksz!

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a griffõniksz farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a griffõniksz tollas testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a griffõniksz jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csõrével a griffõniksz belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány elõtted fekszik. Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 szent jogart. (ld. enc.) Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 223.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+16 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 mozogsz délre
[75,-5] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mély szakadékot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Macskaszemû Marion, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy világítótornyot. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 196.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 176.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[75,-4] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledõ bibircsók-óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegõt találja. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-3] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 162.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 bakkura csizmát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 142.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amibõl kis gõzfelhõ tör elõ. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+23 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[76,-2] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találkozol Authoricusszal. Leah hittérítõje. Egy koponya szimbólumot, egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy sötét kámzsát, egy arany masszariasztót, egy rõtmanó kacagányt, egy vassisakot, egy bíbor erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy obszidián karkötõt és egy gólem talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy trikornis trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított garokk. Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkû, gonosz teremtmény. Nem tûnik túl barátságosnak. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [77,-1] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 22 15 elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot)
Begyûjtöttél 15 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 mozogsz északra
[77,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lõ rád. 5 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Utad során felfedezel egy mély kutat. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívõi építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 86.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 72.]
m 2 mozogsz keletre
[78,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Találsz egy grok-képzõdményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Gondolataidba merülve ballagsz, amikor valami ragyogó jelenséget pillantasz meg. Amint közelebb érsz, rájössz, hogy egy tüneményes ember lányt látsz. Rajta bezzeg nem látszik, hogy napok óta úton van! A haja gyönyörû, ruhája álomszép és igen drága anyagból készült. Páncélja sértetlen és tökéletes. Köpenyét egy finoman hímzett bilborchidea díszíti. Elfog a vágy, hogy te is ily gyönyörû és magabiztos légy. A lány barátságosan rád mosolyog, s így szól: "Anriel Adariana vagyok, a Galeria tagja. Lépj te is közénk!" Mentális auráját felismered, semleges jellemû. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Anriel Adariana. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen gyógyítás szakértelmed. Eközben te szörnyidomítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér lepeles szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Azatel Mashed! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. {ereje: 21.} Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött zene szakértelmed, míg te õt a szörnyidomítás szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [7 pontot használtál fel, van még 65.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képzõdményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegõ tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képzõdmény felsõ részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a légirozmár farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegõbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Találtál valamit az egyik lehámlott belsõ kéreg mögött! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 11 madártollat. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 49.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+22 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[79,-3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy ovimon-bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,-4] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütõ ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a garokk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tars Tarkasz lábát masszírozza. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 56 keresed az 56. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy félelem-járót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az alanori csatamén. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következõ körben tehát 238 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejû varázstárgy, amelyet csakis jó jellemû karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerõd maximális lesz). Ezután a jogar eltûnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

KARAKTERLAPOD


Füstléptû Mirna, egy fekete, kontyos hajú, kék szemû elf nõ vagy. Fekete a bõröd. Raia ministránsa vagy. Az A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

erõ : 22(24)
iq : 23
ügyesség : 17(18)
egészség : 16
szerencse: 17(19)
tudatpont: 9/ 0
szint : 14
támadás : 13
védekezés: 23
életpont : 196/174
varázspt : 86/ 5
pszi pont: 12/ 6
merészség: 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (55)
pénz : 37 arany
magasság: 142 cm
testsúly: 45 kg
életkor: 142 év
tul.pont: 0
kép.pont: 8
EFejl: 1 TU

Eddig összesen 307 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2152 TP-t kaptál. Jelenleg 66308 TP-d van. A következõ szinthez még 8692 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, rõtmanó berzerker, dombi yeti.

Harci ismeretek (szint)


szúrófegyverek: 17/07 vágófegyverek: 2/56 ütõfegyverek: 4/92 lõfegyverek: 15/05 dobófegyverek: 1/17 Felt. fegyverváltás: << vashegyû lándzsa << mandibulakasza << szöges bunkó Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); ubuk tüske (1-4.); mérg. ubuk tüske (5-); Óvatosság (labirintusokban): 0

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 6/73 nyomkövetés: 23/73 mászás: 6/58 csapdakészítés: 8/30 csapdaészlelés: 3/18 gyógyítás: 35/12 titkosírás: 1/20 felderítés: 1/25 szörnyidomítás: 6/29 teológia: 7/58 versengés: 1/95 zene: 1/13 szörnyismeret: 6/16 pszi: 2/06 zárnyitás: 5/84 vadászat: 12/42 bányászat: 1/65

Feltételes parancsok


DX 8; gyógyítasz 35 % életerõ alatt, 25 pontért; segítesz max. 30 pontért; cirkusz 23; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 96; Barátságosság: 4; 155; 3841; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) városi teleport (#96 *50) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés éber kakukk

Elfogott szörnyeid: púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK; alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*fekete bõrcsizma (#247) 1*lánckesztyû (#230) 1 szürke bõrkesztyû (#271) 1*rejtõköpeny (#277) 1*gromak páncél (#270) 1*bíbor erõöv (#291) 1 mászókarom (#78) 1*vassisak (#160) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 rõtmanó kacagány (#714) 2 bakkura csizma (#96)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkés (#6) 1 dárda (#10) 1 kõkalapács (#13) 1 parittya (#18) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 mandibulakasza (#127) 1*fúvócsõ (#20) 1*vashegyû lándzsa (#182) 1 ryuku buzogány (#696) 1*orgyilkos tõr (#225) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189) 3 tüske (#22)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*umbatari karkötõ (#278) 1 Eldaran karkötõje (#373) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*nap szimbólum (#141) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 denevér szimbólum (#140)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kötél (#92) 1+deus ex machina (#1) 1 szent jogar (#150) 9 kaja (#2) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 csontkulcs (#74) 1 rézkulcs (#75) 1 ezüst kulcs (#184) 1+hebrencs csapda (#147) 1 mászókampó (#165) 1 bronzkulcs (#76) 1 vaskulcs (#183) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ásó (#34)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ bennük 37 korty víz (#27) ] 2 kavadu iszák (#25) [ üres ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 10 csepp tinta (#101) ] 4 sullár hólyag (#168) [ bennük 6 csepp spiritusz (#170) ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ] 1 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 rézdarab (#70) 1 alligátorbõr (#661) 8 smirglilevél (#29) 3 ezüstdarab (#326) 2 tükör (#43) 13 drótszõr (#37) 1 karbin plazma (#199) 5 grifftojás (#179) 1 rákpáncél (#97) 1 mákrózsa virág (#56) 31 madártoll (#112) 2 fabontó (#106) 2 óndarab (#85) 1 csuklyavirág (#133) 1 aurach bõr (#658) 3 aurach fog (#657) 6 pirkit (#153) 9 sünmedve tüske (#14) 1 mutáns csont (#331) 1 magszim bél (#103) 45 álompor (#396) 1 móri gyümölcs (#116) 1 csepp sáfránykristály (#675) 1 rinóbõr (#651) 8 vasérc (#152) 6 fõnixtoll (#563)

Összsúly: 58.27 kg megterheltség: 91 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(75,-6) griffõniksz (#106)
(75,-5) mély szakadék (#154), mûvészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(75,-4) bibircsók-óriás (#120), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156)
(75,-3) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár,
olvasztókemence (#86)
(76,-2) oltár, sullár (#101), Authoricus (1671. kalandozó)
(77,-2) ork sámán (#345), mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Raia oltár,
százfogú (#53)
(77,-1) Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(78,-4) garokkok (#73), patak, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
(78,-2) grok-képzõdmény (#149), 21. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, Anriel Adariana (3618. kalandozó), Azatel Mashed (5534. kalandozó), légirozmár (#94)
(79,-3) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), 37. jellempróba, oltár

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Füstléptû Mirna 100. fordulója



Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) griffõniksz (#106) fekete griff (#107) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) sötét fõgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141)
kardfogú fülemüle (#146) vérfürdetõ magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) alanori csatamén (#233) védõnõvér (#280)
óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dûnekukac (#357) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) rõtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyûrû (#180) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
mérg.ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194)
trófea nyaklánc (#196) karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdõ (#212) fedett verem (#219) dobóháló (#221) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tõr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) lajhár csont (#236)
tüskecsapda (#242) fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) templom (#256) nehezék (#258)
gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278)
bíbor erõöv (#291) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563) rinóbõr (#651)
aurach fog (#657) aurach bõr (#658) alligátorbõr (#661) sáfránykristály (#675) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) tûzfény (#686) ryuku buzogány (#696)
Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720)

Parancsok

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      

© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.