Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Városi bandatag
Küldd el képeslapként!
A bandatag otthona az agglomeráció dzsungele - minden egyes sikátor, italmérés, elhagyott épület és kiégett autó.
Nézz szét a galériában!
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)
Árnyvadászat (293)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Phobos: 2 dolog.
Ad1: Azt, hogy nem értesz egyet valamivel, normális formában is lehet közölni, nem kell fikázódni, abból is megértjük hogy szerinted nem úgy van. Bár így elnézegetve a legutóbbi két beszólásodat lehet hogy te csak ebből értesz, és mint tudjuk mindenki magából indul ki.
Ad2: Anyagi kiesés miért lenne? Szerinted ha kijön a 4. kiadás, ami egyszerűsített rendszert igér, hányan fogják megvenni a jelenlegi játékosok közül? Mert szerintem aktív kisebbséghez fognak tartozni azok a játékosok akik nem veszik meg, egy csapatban legalább egyet. Számold még hozzá azt is hogy a szerepjátékok megint kezdenek kicsit felemelkedni, így egyre több az új játékos, ők pedig nem a régi alapkönyvek után fognak kajtatni.
Azon kívül máris több kiegészítőt terveznek a 4. kiadáshoz, aminek a megjelenése megint csak bevétel.

De mind1 biztosan én vagyok a hülye, kérlek bocsáss meg hogy egyáltalán meg mertem szólalni.
 
"2008ig sztem nem fogják elhúzni mert túl nagy anyagi kiesés."

Ember, ez egyre jobb lesz...
Szakértőnket hallották! Komolyan mondom, állást kéne keresned a Blikknél. Te, haver, miért lesz olyan nagy az anyagi kiesés?
 
"Shala: a 4.-et ki fogják adni magyarul, csak úgy kb nyár végére tervezik tudtommal. A rendszert pont hogy egyszerűsítétették, a dekázásra és a rigózásra különös tekintettel. Legalábbis ezt igérik."

Nem tudom mit szedsz haver, de nekem is kell, mert úgy látom nagyonüt a cucc.
De most komolyan... felejtsd el, ez egy baromság.
Különösen annak a tekintetében, hogy a Magic in the Shadows ősszel fog megjelenni.

Ha lehet, ne terjeszd ezt a baromságot.
 
Azért remélem, h kijön még ebben az évebn...jó kis karácsonyi ajándék lenne magamnak.....
 
egyébént te sem mondtad melyik nyáron jön ki.
Szóval lehet az még 2008.
 
2008ig sztem nem fogják elhúzni mert túl nagy anyagi kiesés. Az lehet hogy nyár végén még nem jön ki, én csak a legutób általam hallott infóból indultam ki.
 
Nyár vége?
Meglepődnék.
Egyelőre egy Mágia az árnyakban van tervbe véve(októberben, de abból szokás szerint november lesz)
MIvel az SR 4 fordítása NULLÁN áll, szerintem 2008 előtt ne várjátok....
 
Nyár vége??? Hú ez nincs is messze...jó lenne...én személy szerint késöbbbre számítottam, de így legyen!!
Ha egyszerűsitik az jó....erre a két részre szerintem rá is szorul némi egysazerűsítés!! Elég összetettte és bonyolultak szerintem.... Pl.: a rigózásnál elég sok a játékmenetet lassító számolás meg dobálgatás (sztem)
 
Shala: a 4.-et ki fogják adni magyarul, csak úgy kb nyár végére tervezik tudtommal. A rendszert pont hogy egyszerűsítétették, a dekázásra és a rigózásra különös tekintettel. Legalábbis ezt igérik.
 
Na ha Gemnek meg lesz az már nekem csak jó lehet

A Beholdertől kérdezném! Tervezik, h megjelenítik a az SR4-et magyarul??? Ha igen mikor???

Láttam a képeket....nagyon szép a 4th edition....de mivel a 3. is már elég bonyolult volt (Habár csak aMatrixot nem sikerült megértenem....igaz nem is erőltettem..nem érdekel...tanulja meg az aki Dekázik)félek a 4. nehézségeitől....de várom!
 
VAlaki magyarol szerválná meg gépen szóljon mert az nekem is kéne. Sajna nemtok angolul. Egyébként 71 mega az semmi. Próbálj 750es filmet leszedni netről.
 
Átjön az csak idő kell neki Én már küldtem át full Age of-ot MSNen Igaz reggel elindítottuk 8kor és olyan hajnali egy körül fejezte be, de átment
 
vazze 71 mega!!! egyhamar nem fog az átmenni MSN-en!
 
arjal3: MSNed van? ha majd mondok egy msn címet vmikor nem tudnád átküldeni nekem? Lééécccci
 
Nekem már megvan a 4. angol és gépen!!
 
Nekem a 3 van meg mivel itt fogalmazzunk úgy érekesek a körülmények még nem játszhattam vele pedig már több mint 1 éve van meg párszol kiolvastam de enyi. Van néhány karakterem gyújtósnak jók lesznek. Valaki játszon velem bármilyen szerepjátékot bármilyen kiadásban? Fázós koldusra módosítom a nevem se kártya se szerepjáték se semmi már nem válogatok.
 
Mi '96 óta a második kiadással játszunk, ezek szerint most már kettővel vagyunk elmaradva? Nekünk a hangulat számított annyit, hogy csak egyes elemeket vegyünk át, azt is csak sokára, gondolom ez ezután is így lesz...
 
Az az igazság, hogy a balsikerek nem nagyon függenek a szakértelem szinttől, inkább a fegyvertől és a lőszertől. Egy magyar F-es Para mfs lőszerrel szar, minden negyedik elakad, de a 9mm-es Lugerrel kitűnően működik. Kellene adni a fegyvernek egy testet, minnél megbízhatóbb, annál kevesebb az esélyed a hibára. Például egy Glock vagy egy HK USP sorozat tagjai a világ bizonyítottan legmegbízhatóbb fegyverei, a Glocknál például 15000(!) darabból 1 szokott hibás lenni, de az már a gyári teszten kiderül. Ezért gondolom azt, hogy a szakértelemnek nem sok köze van a meghibásodáshoz, legfeljebb, ha rosszul rakod össze, de akkor lőni se tudsz.
 
Ja bocsesz, a számítógépes kiadás:

mikor legutoljára néztem a mikrofos markában voltak a shadowrun számtogépes licencei, és írtam is nekik hogy gyártsanak már gámát belőle, mert nem leszünk jóban, nem gondoltam volna, hogy valaha csinálni fognak belőle, de hogy fps-t azt meg főleg nem, inkább mmorpg-fps-t tudnék elképzelni, de hogy sr single plájerban pffff.... elveszti értelmét
 
Uh jééézusom

Egy éve már hogy nem shadowrunoztam pénteken szombaton vasárnap, erre kijön a hamarosan a negyedik kiadás. (Ha valaki shadowrunozna újpesten, és neagyisten mesélne;) ha nem az se gond, dobjon máér mailt a der_predikator@freemail.hu -ra)

Az előzőekhez:
Házi szabályok Dominator hawerom 7-s specializált egy fajta mesterlövészpuskára szakértelem, a stukker általa (a szabályoknak megfelelően) rászabott/ tervezett, szinte csak ő tudja használni dob 12 d6-tal, komolyan reménykedjek hogy12 db 1-st dob? mikor egy 2-s elég a 27 millió sikerhez? pfff játékgyorsítás.

negyedik kiadás:
nagyon várom, bár csak ma tudtam meg hogy lesz, de már nagyon sokat olvastam róla, sztem a dekázás eddig is érthető volt, a rigóról sajnos nem tok nyilatkozni

pusssza mindenki bye
 
Köszönöm a delvilágosítást, Mosómedve, végre sikeresen átrágtam magamat az RPG.hu-n felrakott terjedelmes leíráson is, hát meg kell mondanom: érdekes. A szakértelem-próbák tul+szakértelem rendszere a White Wolf rendszereire, a pontos karaktergenerálás meg a 7th Seára hasonlít. Az Intuíciót egyenesen baromságnak tartom, mivel pont a "gondolkodós" kalandokat száműzi egy kockadobással.
A SR videogameről nem tudtam meg semmi újat, csak annyit, hogy Xbox 360-ra dobják ki és az új konzol CD-it már képes a PC is lefuttatni. (huh, nem kell konzolba fektetnem!)
 
A géppisztoly és a géppuska még mindig külön kategória.
A small guns-okra van három szakértelem:puskák, automata fegyverek, pisztolyok.
3 külön szakértelem
de van egy szakértelem csoport ami kb, 2,5 szöröse megtanulni, mint egy szakértelemet.
És beletartozik mind a három szakértelem. Tehát megéri fel venni fegyverőrülteknek(ha emg a varázsló tanulja meg, nem lesz pontja mág szakértelmekre.
Ui.: az sr FPS csak egy kósza bejelentés. Ennél előrehaladottabb projektek sem valósultak meg:Stalker…
 
Ha egyáltalán igazodik. Lehet hogy nem az egymillió shadowrun játékoshoz, hanem a többmillió számítógépen fps-t játszóhoz igazítják.
 
Ahogy így ovasom a hozzászólásaitokat, jól megkutyulták a szakértelem-rendszert. Nem tudom, de nekem a SR3 fegyveres skilljei nagyon bejöttek, jobban, mint a SR 2 specializáció specializációjának alspecializációja rendszere. De az, hogy mondjuk egy 2 kilós Uzival valaki jól lő, még nem jelenti azt, hogy egy böhöm nagy 50 kilós Vindicatort is jól forgatna! Mindenesetre engem egy dolog foglalkoztat: vajon a közeljövőben megjelenő FPS Shadowrun játék szabályrendszere és történelme a harmadik vagy a negyedik kiadáshoz igazodik-e majd?
 
Tényleg nem sok különbség van köztük.
 
a golyószóró(ha a géppuskát érted alatta) az már nehézfegyverek kategória.
a különbség a géppisztoly és a rohampuska között szűnt meg(amik azért elég hasonlóak)
a psukák és sörétespsukák is egy kategória lett.
 
Hát nemtom szerintem a fegyveres szakértelmekben az pont hogy jó volthogy minden fegyvertípusra külön sakértelem kellett, mert azért hiába tud valaki bánni egy uzival, attól még nem fog elboldogulni egy golyószóróval, mivel a két fegyver teljesen más technikát igényel. Pedig mind a kettő automata...
 
sr4: káosz kap és társai meghalnak a deus elleni harcban
kár értük.
fast jack marad meg egyedül. ő írja a bevezetőt is.
a wireless mátrix nagyon állat.
három skill lett a sok tűzfegyverekből: automata, puskák, és pisztolyok.
ebbe már nem lehet belekötni tök reálisak.
megjelenta a tűzfegyverek skill csoport, ami az előbbi három együtt(perse jóval drágább, de mégis olcsób mint a 3skill külön külön)
már nem csak 3 magical skill van. van vagy 8-9(kidolgozattabb)
sr 4-re nem térek át(még hiányos ahhoz9
de nagyon jó ötleteket adnak a 3-hoz.
inkkább egy sr3.5-nek nevezném
 
Sr 4:
Nagyon jó hogy a mai vívmányokat beültetik a mátrixba.
Karakteralkotás:meg fognak izzadni a vérpistikék.
Ponta alapú, max pénz 250 000. kiegyensúlyozott, ha tápolni akar valaki nagyon kell számolnia.
Egyforraszt több kieget, mintha egy Mágia az árnyakban, Virtual Realities, Árnyvadász kézikönyv, és SR3 ötvözést olvasnánk. Az sr 3nál jóval komplettebb, játszhatóbb.
 
Szerintem az SR3 szabályrendszere érthető. Viszont a másodikhoz kiadott alapkönyvben rengeteg plussz volt (térképek, szörny-képek, fórumos beszólások), amik a harmadikból kimaradtak. Így egy picit nyers lett. Bár mi inkább a 3. kiadással játszunk, de forrásként és kalandötletként hozzányúlunk a korábbi alkotásokhoz. Kíváncsi leszek, hogy ezek benne lesznek-e majd a negyedikben?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.