Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Utcai sámán
Küldd el képeslapként!
A Patkányt követő utcai sámán a társadalom kifosztottjai között él. Igénytelensége miatt szinte bármit meg tud szerezni, amire szüksége van.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Nosferatu
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Fekete madonna
Könyvismertető - Tom Dowd: Az éjszaka markában
Könyvismertető - Nigel D. Findley: A nap háza

A lista folytatása...
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)
Árnyvadászat (293)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Kígyótánc (Shadowrun kalandmodul)

Scrooz kiemelte a chipet a kemény műanyag tokból, és ujját végigfuttatta sima felszínén. Ötven nujenjébe került: az egy egész hétnyi élelem. Megérte? A férfi azt mondta, igen. Mindnyájan azt mondták, megérte.

A punk a halántékába épített csatlakozóba dugta a JMÉ chipet, mélyet lélegzett és hátradöntötte a fejét, ahogy az első érzetek végigfutottak idegpályáin...

A testek extázisban vonaglottak. Több százan, több ezren. Imbolyogtak, hajlongtak, majd' szétvetette őket az energia. A táncosok elbűvölték a szenvedélyükkel, vonzották mozgásukkal. A világa a Tánc világa volt. A Kígyótáncé.

Aztán véget ért. Scrooz felsikoltott, és előrebicsaklott a feje. Felhúzott térde között a sikátor hideg kövezetére csöpögött a homlokán gyöngyöző veríték. Megtette az első lépést. A világból már csak a Kígyó Tánca maradt...

A Kígyótánc egy nyitva hagyott Shadowrun kalandmag, melynek során a játékosok belekóstolhatnak Seattle árnyékos oldalának életébe. Minden szaktudásukra és tapasztalatukra szükségük lesz, hogy sikerrel kivágják magukat a céges korrupció, a JMÉ-függőség, a kannibál rítusok és a sötét mágia szövevényes hálójából. A háttér megvilágítása után ötleteket adunk a játékvezetőnek, hogyan érdemes belekezdeni a kalandba, és hogyan érdemes reagálni a játékos karakterek cselekedeteire. A Kígyótánc komoly kihatással lehet a csapat jövőbeni kalandjaira is.

 

A Multichem Corporation egyike a legnagyobb vegyianyaggyártóknak. Két évvel ezelőtt Jordan Andersont nevezték ki seattle-i ügyvezető igazgatónak azzal a nehéz feladattal, hogy csökkentse le a hulladékfelszámolási részleg működési költségeit. Anderson elbocsátásokkal kezdett, de hamar ráébredt, hogy csak úgy érhet el jelentős költségcsökkenést, ha a "tiszta" hulladékfelszámolási módszerek helyett olcsóbb megoldást talál. Úgy döntött végül, hogy a vegyi hulladékokat kiszállíttatja Seattle-ből és a Cimsián Nemzet területén helyezi el a vadonban, ezzel természetesen jó néhány nemzetközi törvényt megszegve. A módszer tizenhárom hónapon át kiválóan működött. A költségek negyven százalékkal csökkentek, és Anderson főnökei szemet hunytak a szokatlan megoldás fölött. Két hónappal ezelőtt azonban a vadonban szétterjedő vegyianyagok éreztetni kezdték hatásukat az állat- és növényvilágon. Így figyelt fel a hulladéktemetőre Conda, egy vendigó sámán, aki Kígyó toxikus feléhez vonzódott. Conda vad, kannibalisztikus rítus keretében megölte az egyik hulladékszállítmányt vezető rigókat. Előtte persze megtudta tőlük, ki a felelős, és bosszút esküdött a Multichem ellen. Két hetébe került, amíg talált Seattle-ben egy lerobbant lakást magának a redmondi pusztulat egyik vad negyedében. Ide beköltözött, és nekiállt kidolgozni a terve többi részét. Vendigó lévén először is nekiállt terjeszteni a kannibalizmust a környéken élők között - ezek túlnyomórészt RASZtalan emberek voltak, így nem hiányoztak senkinek. A kannibálok egyre többen lettek, és számuk hamarosan elérte a százat. Ennyi ember már elég, sőt sok is volt ahhoz, hogy Conda enyhítse gyötrő éhségét. A toxikus Kígyó sámán fejében ördögi terv született meg...

Kannibálok hadseregét akarta létrehozni, hogy megtámadja velük a Multichemet és felelősségre vonja Andersont. És az igazgató fizetni fog - ezerszeresen is!

Conda egyre több és több hontalan embert csábított magához, egyre-másra vonta be őket bizarr rítusaiba. Sokan meghaltak közben, de a Lone Star még nem gyanakodott semmire. "Gyermekeinek" egyike volt Kathreen Yamato, a "Mennyei Világ" elnevezésű szórakoztatóipari kisvállalat műérzet-programozója. Yamato gyorsan a vendigó tökéletes uralma alá került.

Hogy lenyűgözze urát hűségével, új módszert eszelt ki az újabb hívek toborzására: egy Jobb Mint az Élet chipet. Felajánlotta, hogy úgy programozza be a chipet, hogy a használóját elkápráztassa egy, a Conda forgatókönyve alapján készült rítus. A chipre könnyű lesz rászokni - nagyon könnyű! A használói egyre többet és többet akarnak majd, így a végén maguk keresik meg az igazi "Kígyótánc" színhelyét. Újabb előny, hogy a chipet az egész pusztulatban forgalmazni lehet. Micsoda hadsereg lenne belőlük! A Multichem csak az első lenne az áldozatok sorában, hamarosan a többi cég is fizetne a bűneiért.

Condának természetesen tetszett az ötlet.

A karaktereket sokféleképpen el lehet helyezni a történetben. Az alábbiakban felsorolunk néhány elképzelést. Nyilvánvaló, hogy ha a karakterek nyitva tartják a fülüket, előbb-utóbb hallanak ezt-azt a Kígyótáncról. A pusztulatban az ilyesfajta rémhírek mindig gyorsan terjednek. Az emberek esetleg egy sorozatgyilkosról beszélnek, aki a hontalanok közül szedi az áldozatait, és aki emberhúst eszik. Természetesen ha a karakterek nem fordulnak meg gyakran Redmondban (ki tenne ilyet önszántából?), akkor más módszerre lesz szükség.

Az egyik karakter régi, bejáratott kapcsolata hirtelen eltűnik. Nem válaszol a hívásokra, és nem jön el a megbeszélésekre. Ez rendkívül bosszantó lehet, különösen akkor, ha a kapcsolat által szolgáltatott információ hasznos lehet a csapat jelenlegi vadászatában. A karaktereknek ezek után nem kell mást tenniük, mint megtalálni az üres chiptokot a kapcsolat lakásán, és innentől kezdve indulhat a történet.

Az is lehet, hogy a csapattal felveszi a kapcsolatot egy kiábrándult Lone Star zsaru, aki (mivel sok ismerőse és besúgója van a hontalanok között) észreveszi, hogy egyre több RASZtalan ember tűnik el, és kíváncsi, vajon a dolog összefüggésben van-e az utcákon megjelent új JMÉ-chippel. A Lone Star nyilvánvalóan nem akar ilyen piti üggyel foglalkozni, ezért a zsaru saját maga akar utánajárni a dolgoknak - ehhez azonban bizonyítékra van szüksége. A fizetség nem sok, de a játékosokat kell, hogy érdekelje egy lehetőség, amely során kapcsolatot szerezhetnek a Lone Staron belül.

És végül mi van akkor, ha a vadászokhoz odalép egy fickó az utcán és el akar adni valami. Kígyótánc chipet csak X nujenért, he? Lehet, hogy a vadászok már láttak hasonló chipet használó punkokat és most érdekli őket a chip eredete. Ha az eladót kérdezik, azt mondja, hogy egy ismeretlen fickótól vette a chipeket; nujenért darabját. A karakterek esetleg ennél többet is meg akarnak tudni.

A fenti elképzelések közül bármelyiket (akár többet is) fel lehet használni, hogy elindítsuk a kalandot. A legjobb kezdés szerintünk maga a chip.  

A chip maga egy JMÉ-műérzet keverék, amit közvetlen chipcsatlakozóhoz terveztek (adatjack vagy chipjack). A "Mennyei Világ" egy tudatalatti üzenetet épített be a chipbe: ez pedig azt sugallja a chip használója számára, hogy menjen el az egyik redmondi acélfeldolgozó telepre. A sugalmazás annyira erős, hogy a chip használójának Akaraterő (5) próbát kell dobnia minden egyes használat után. Ha nem ér el legalább 3 sikert a próba során, akkor erőt vesz rajta a késztetés. Ha egy közvetlen neurális csatlakozás nélküli műérzet dekken játsszák le a chipet, nem kell próbát dobni. Hogy többet megtudjon a karakter a chipről, sikeres elektronika (4) próbát kell dobnia. Az eredményt az alábbi táblázatból kell kiválasztani:

sikerek számaeredmény
0Álomchip!
1Csúcstechnikájú chip, amit feji csatlakozóhoz terveztek. Az ASIST interfész outputja elég erős ahhoz, hogy szinte azonnali rászokást eredményezzen. A chipet profi módon készítették el.
2-3A chip tudatalatti késztetést tartalmaz, bár nem tudni, micsodát.
4 vagy többA chip egyik alkatrészének oldalára mikroszkópikus betűkkel az alábbi számot gravírozták: XX209B

Ha utánanéznek egy elektronikai alkatrészekről készült katalógusban, kiderül, hogy az XX209B-t a Mennyei Világ műérzetcég gyártotta. A cég seattle-i.

Ha valamelyik árnyvadász játékos kipróbálja a Kígyótánc chipet, kemény megpróbáltatásra kell felkészülnie. A táncosok kígyószerű mozgással örvénylenek körülötte és hamarosan testek ezreinek hullámzása hívja a táncba. A tökéletesség érzése tölti el a karaktert. Mintha mindig is ide tartozott volna, ezek közé az emberek közé, ezek közé a vágyak közé. És persze még ennél is többet lehet találni a világban. A chip ezek után természetesen kiég. A fenti Akaraterő próbát ismét meg kell dobni, hogy kiderüljön, rászokott-e a karakter vagy sem. Egy második Akaraterő (3) próba kell hozzá, hogy kiderüljön, mennyire: ahány siker született a próba során, annyi nap telik el, amíg a karakter mindent elsöprő késztetést érez arra, hogy elmenjen az acélfeldolgozó telepre.

 

A chipen található információ birtokában a karakterek úgy dönthetnek, hogy utánanéznek a Mennyei Világnak. A cég meglehetősen kicsi. Különféle terjesztők számára készítenek műérzet chipeket és a biztonsági rendszerük nem túl erős. Központjuk a belvárosban van: itt található az adminisztratív központ és a chipeket gyártó műhely is. A fizikai biztonsági rendszer mindössze 5-ös szintű mágneszárakból áll. Az épületen belül hat Kinght Errant biztonsági őr cirkál (használd a "céges biztonsági őr"-t a Shadowrun Szabálykönyvből). Az épületben nappal nyüzsögnek az emberek, este és éjszaka azonban csak a fizetett őrök vannak jelen. Nincs mágikus védelem.

A Mennyei Világ vezetőjét Karl Slavonichnak hívják (használd a "Mr.Johnson"-t a Shadowrun Szabálykönyvből, de úgy, hogy törp legyen). Semmit sem tud illegális chipekről és elmondja, hogy Miss Yamato tervezéssel és gyártással foglalkozik. Ha a vadászok nappal, hivatalosan látogatják meg a céget és Mr. Slavonichot, akkor Yamato meglátja őket és gyorsan olajra lép, hogy figyelmeztesse Condát. Ettől kezdve a karaktereket kannibálok követik mindenhová.

A chippel kapcsolatos minden hasznos információt Yamato személyi számítógépén lehet megtalálni. Megjegyzés: egy nappal azután, hogy a karakterek beszéltek az igazgatóval, Yamato belép a Mátrixba, és törli az információt tartalmazó fájlokat.  

RECS 1Csak itt lehet kívülről belépni a rendszerbe. Narancs-4, Kapu 4, Gyilkos 4 (belső riadó esetén aktiválódik)
SPU 1Gyári szerver. Zöld-4
SPU 2Biztonsági rendszer irányító egység. Zöld-5, Kapu 3, Korlát 5
SPU 3Fő adattovábbító. Zöld-3
KCS1A számítógép-vezérlésű chipgyártó sort irányítja. Zöld-4
KCS2Nyomtatók, futószalagok. Zöld-3
KCS3Mágneszárak, fűtés, világítás, légkondicionálás. Zöld-5, Kapu 4
I/O 1A gyár számítógéptermináljai. Zöld-4, Kapu 3
I/O 2Az adminisztrációs szekció számítógéptermináljai. Zöld-4, Kapu 3
AT1Nagy adatkönyvtár, melyben a cég összes adata megtalálható (kb. 3000 Mp!). Narancs-4, Scramble-4, Követő-jelentő 5. Yamato fájlját itt lehet megtalálni.
CPUNarancs-4, Kapu 5

Yamato fájlja két részre van szakítva. Az első rész egy napló, amely leírja Yamato találkozását Condával, majd az azt követő eseményeket. Yamato tud a kannibál rítusokról, a halálesetekről és a chipről, valamint arról, hogy a vendigó bosszút akar állni a Multichemen. Nem tudja viszont, hogy miért teszi Conda azt, amit tesz.

A fájlból az a benyomása támad az olvasónak, hogy Yamato beleszeretett a sámánba, és bár undorodik a Kígyótánctól, azért részt vesz benne. Az első rész a Kígyótánc projekt várható eredményének elemzésével ér véget - Seattle lakosságának legalább 10%-át hatalmába keríti majd a chip és ezek az emberek mind részt vesznek majd Conda kannibál rítusain.

A második rész a chip terveit tartalmazza. Tele van technikai részletekkel, a megértéséhez elektronika (6) próba szükséges. Ha a próba sikerül, akkor a fenti táblázatban szereplő minden információra fény derül, idértve a tudatalatti sugalmazást is, amely a redmondi National Steel acélfeldolgozó telepre való ellátogatást szorgalmazza.  

Miután a karakterek beszéltek Slavonich-csal vagy betörtek a Mennyei Világ Mátrixrendszerébe, fel kell tételezni, hogy Yamato tudomást szerez a Kígyótánc után való szaglászásról. Figyelmezteti Condát, a vendigó pedig kiküldi néhány kannibálját, hogy szabaduljanak meg a vadászoktól. Néhány, különféle utcán élő emberekkel folytatott, meglehetősen indiszkrét beszélgetésnek köszönhetően hamarosan kiderítik, kik az őket üldöző árnyvadászok, így nekiállnak megfigyelni őket. Megvárják, amikor a játékos karakterek a legsebezhetőbbek és akkor támadásba lendülnek. Vadak, és fanatikusan harcolnak. Minden egyes punkra dobj: 1:6 az esélye annak, hogy harc során eldobja a fegyverét és foggal-körömmel esik a vadászoknak. Összesen 12-en vannak (használd a "Bandatag"-ot a Shadowrun Szabálykönyvből) és mindegyik késeket és Colt L36 pisztolyt visel. A Selyemzúzók nevű banda színeit viselik. Tántoríthatatlanul és eszeveszetten harcolnak, egészen a halálukig.

Ha a karakterek túlélik a támadást, nyilván megpróbálják kideríteni, ki küldte ellenük a punkokat. Használd ki a gyanakvásukat, és érd el, hogy féljenek egy kicsit. Természetesen a sámán hamarosan kideríti, hogy szolgái kudarcot vallottak, és kiküld egy újabb csoportot.

Lehet, hogy a vadászok utánajárnak a Selyemzúzóknak. Ez egy viszonylag kis létszámú utcai banda Redmondban, melynek összesen 20 tagja van. A banda területén való néhány órányi mászkálás és kutakodás az egyik helyi kocsmában után rátalálnak egy Pezz nevű bandatagra. A srác meg van zavarodva: a banda vezére, Charon három nappal ezelőtt hozott néhány új chipet a fiúknak. A többiek ki is próbálták a chipet (Pezz nem, ugyanis ő fél az ilyenektől), és aztán nem jöttek el a következő bandagyűlésre. Pezz ennél többet nem tud.  

A rozsdás ipartelep Redmond egy különösen lepusztult negyedében található. A közelben nincsenek nagyobb aszfaltutak és az egész telep mindenféle civilizációtól távol esik. A belseje kész labirintus. Nappal elhagyatott, éjjel néhány helyen mozgást látni. Mélyen az építmény belsejében található egy nagy raktár, ahol Conda áldozatainak maradványait tárolják: azon emberek maradványait, akik étellé változtak a kannibál rítusok során. Sötétedés után elérkezik a Kígyótánc ideje. Több száz ember gyűlik össze a telepen és vesz részt a rítusban.

A telep közepén hatalmas tüzet raknak, és sokan rozsdás acélalkatrészekből összetákolt hangszereken nyekergetve körbeállják a tüzet. Imbolygó mozgással táncolnak és közben morognak és sziszegnek. A tánc maga legalább annyira lenyűgöző, mint a chip, mégis körbelengi egyfajta elferdült gonoszság. A Kígyótánc az indiánok sámáni táncainak kifacsart, eltorzított változata. A tánc csúcspontján Conda teljes dicsőségében megjelenik. Az új követőket felkérik, hogy fogyasszanak a kirakott ételekből. Aki eszik ezekből, az a vendigó hatása alá kerül. Akik nem esznek, azokat megölik és elfogyasztják. Ha valamelyik karakter fogyaszt az ételből, akkor Akaraterő (8) próbát kell dobnia és ha egyetlen sikert sem ér el, a vendigó irányítása alá kerül!

Ha a vadászok csak figyelnek, a rítus annyire félelmet sugárzó, hogy Akaraterő (4) próbát kell dobni mindenkinek. Aki nem ér el sikert, azt tekintsd úgy, mintha a Félelem paraképesség hatása alá került volna. Ha egy karakter futásnak ered, észreveszik és lemészárolják. A rítusban résztvevők szemmel láthatóan nincsenek maguknál: a lüktető zene ritmusára hullámzanak ide-oda.

Ha a vadászok észlelés (5) próbát dobnak, észreveszik Kathreen Yamatót, akinek fotóját a Mennyei Világ Mátrix rendszerében látták. Úgy tűnik, ő a parancsokhelyettes és az idő nagy részét a vendigóval beszélgetve tölti.

A rítus alatt három esemény történik még. Először is Yamato húsz darab, chipeket tartalmazó zacskót ad át az épületből távozó kannibáloknak. Másodszor vagy tucatnyi embert rángatnak a tánc közepébe és a megvadult kannibálok villámgyorsan végeznek velük. Végül, amikor minden véget ér, Conda feláll és így szól: "Véreim, hamarosan beteljesedik a bosszúnk az Anyaföldet ocsmány vegyszereivel megmérgezni akaró, gonosz társaságon. Először megtámadjuk a Multichemet, aztán végigsöprünk az emberek lakta, elpusztított területeken!" Conda kitárja két karját. "Fegyverbe, véreim, mert hamarosan egész Seattle velünk együtt fog lakomázni!"

Az árnyvadászok esetleg megpróbálhatják, hogy akkor és ott végleg felszámolják a gonosz rítust. Ez azonban elég nehéz lesz. Az épületben összesen 214 kannibál tartózkodik. Mindnyájan vadak, valamint késekkel és rohampuskákkal is fel vannak fegyverezve. Van néhány mágus is a tömegben (tekints őket archetipikus utcai mágusoknak).

Elképzelhető, hogy a karakterek többet meg akarnak tudni a Multichemről, mielőtt fellépnének a kannibálok ellen.

Ha megközelítik Condát, a sámán beszél velük. Nyilvánvaló, hogy őrült, a bosszúvágy elvette az eszét. Elmeséli Mr. Anderson bűneit és megígéri, hogy a Multichem fizetni fog. Talán még arra is felkéri a karaktereket, hogy csatlakozzanak a Kígyótánchoz. Ha ezt a karakterek nem teszik, komoly bajba kerülnek.  

A multichem egyike a legnagyobb vegyipari cégeknek. A Saeder-Krupp mamutcég leányvállalata, de nagy mértékben önálló és csak ritkán küld jelentéseket a Lofwyr irányította birodalomnak. A cég ezüstösen csillogó központi épülete büszkén magasodik az Union tó partján. Az épületen belül nappal nagy a nyüzsgés, és a játékosoknak akadályokba ütközhetnek, ha egy felelős vezetővel szeretnének beszélni. Ezek az akadályok persze gyorsan eltűnnek, ha a játékosok megemlítik az illegális vegyianyaglerakó-telepeket. Ekkor egyenesen Andersonhoz kísérik őket, persze miután elvették a fegyvereiket.

Anderson elfoglalt és szótlan ember - nem szereti, ha fenyegetik, de odafigyel, ha a kannibálok egyre növekvő számáról beszélnek neki. A testőre - Campbell - végig mellette tartózkodik. Anderson megkéri az árnyvadászokat, hogy mondják el, amit tudnak, és figyelmezteti őket, hogy ne is próbálkozzanak megvesztegetéssel, mert nagy hatalmú barátai vannak. Ha a vadászok elmondanak mindent, Anderson megkérdezi, hogy lenne-e kedvük időlegesen a Multichem alkalmazásába állni. Nem árulja el, hogy mik a tervei, csak annyit mond, hogy minden szükséges eszközzel meg kívánja állítani Condát. Anderson kellőképpen szép summát fizet a vadászok szolgálataiért. Természetesen meg kell ígérniük, hogy senkinek nem beszélnek a történtekről.

Jordan Anderson olyan Mr. Johnson, akiből nagyon könnyen nagyon veszélyes ellenség válhat, és a karaktereknek tudniuk kell, hogy Anderson rendkívül ravasz és igen sok kapcsolata van. Nem az a fajta fickó, akit az ember az ellenségének kívánna.

Előfordulhat persze, hogy a vadászok kicsit közvetlenebbül akarnak eljárni a Multichem ügyében, és megkísérelnek behatolni az épületbe. Nem lesz könnyű dolguk. Jól képzett biztonsági őrök állnak mindenhol (a normálisnál magasabb szakértelmekkel, 4-nél nagyobb veszélyességi szinttel és 3-as professzionalizmus szinttel). Az épület 70 emeletét egy 6-os erősségű mágikus védőburok őrzi, és 4-es szintű tűzelementálok teljesítenek járőrszolgálatot az asztrális síkon. Baj esetén 2 mágus áll azonnali rendelkezésre 24 órán át. A fontosabb területeket lézer védőrácsokkal őrzik, amelyek kapcsolatban állnak az ajtók biztonsági rendszereivel. Ha a sugarat valami megszakítja, azon az emeleten minden ajtó automatikusan bezáródik.

A Mátrix rendszerigen veszélyes, tele 4-8. szintű narancs és vörös csomópontokkal. A hálózat tervezője nyilvánvalóan szereti a romboló és követő-jelentő jegeket, mert teleszórta velük a rendszert. A legfontosabb részeket fekete jegek őrzik, mégpedig elég sokan ahhoz, hogy elrontsák egy dekás napját. Mindezek mellett az illegális vegyianyag-lerakásokról szóló információkat a cég egyáltalán nem itt tárolja. (Megjegyzés: a Multichem rendszerét nem rajzoljuk le, mert hatalmas és legalább két óriási alrendszerből áll.) Az izgalmas adatfájlokat Anderson személyi számítógépén tárolják az irodájában. Ha egy dekás járt a Mátrixban és járt Anderson irodájában is, akkor látja, hogy Anderson gépe nincs a Mátrixra csatlakoztatva.

Maguk a fájlok igen izgalmas olvasmánynak bizonyulnak, mert minden apró részletet tartalmaznak. Ha ezek az információk napfényre kerülnek, a céget alaposan megbünteti a Társasági Tanács. És nyilvánvaló, hogy a nagyfőnökök Anderson nyakába varrnák a balhét.  

A történek kulcsfiguráiról nem közlünk részletes adatokat, csak javaslatokat teszünk az erősségeikre és gyengéikre.  

Conda

A vendigó egy toxikus Kígyó sámán. Kígyó torz változata. Az emberiség esküdt ellensége. Megőrjítette a bosszúvágy, és teljesen kezelhetetlen. Ráadásul NAGYON veszélyes ellenség: legalább 3-as szintű beavatott.

Kathreen Yamato

Félig japán, negyvenéves nő. Briliáns tudós, és ő irányítja a chipgyártást a Mennyei Világnál. Érzelmileg Condához kötődik, bár néha megfordul a fejében, hogy a vendigó felhasználja őt. Ilyenkor elfogja a vágy, hogy megszabaduljon a sámántól.  

Jordan Anderson

Jordan fel akar jutni a csúcsra, és nem érdekli, hány bogarat kell eltaposnia közben. Minden tekintetben korrupt, a saját édesanyját is eladná, ha tudná, hol tartózkodik. Ha ígéretet tesz a játékosoknak, azokat bármikor hajlandó megszegni. Mi igazán szóltunk...  

Campbell

Első osztályú testőr. Jelenléte Anderson paranoiájának eredménye. Campbell csöndes, de a jelenléte mindig érződik. Ezenkívül állig tele van tömve béta osztályú kiberverekkel és bioverekkel, és tudja is, hogyan kell őket használni.  

A Kígyótánc nagyon érdekes kalandötlet, melynek alapjain egy hosszabb történet is kibontakozhat. A vadászoknak meg kell hozniuk néhány fontos döntést, hogyan állnak hozzá az egészhez. Megpróbálják kiiktatni Condát? Andersont? Le akarják buktatni a Multichemet? Vagy inkább tudomást sem vesznek az egészről és elhúzzák a csíkot? A játékvezetőnek is döntenie kell. Sikerrel jár Conda terve? Mi lesz az eredmény, ha a vad kannibálok összetűznek a céges biztonsági őrökkel? Belefolyik-e az ügybe a rendőrség végül? Ha igen, mihez kezdenek? Belefolynak-e más cégek is? Mi történik, ha a Multichem maga próbálja megoldani a kannibálproblémát?

Mint minden más történet, a Kígyótánc is kiterebélyesedhet és kinőheti magát. A következmények olyan szerteágazóak és hatalmasok, hogy nem lehet előre megírt forgatókönyvet adni: minden a játékvezetőn és a játékosokon múlik. Tetszik nektek, hogy végigsöpör Seattle-en egy kannibálhorda?

Írta: M. Wrycraft
Fordította: Sabc
A cikk az Alanori Krónika 34. számában jelent meg.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 13 szavazat alapján 7.4)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Téves kapcsolás (Shadowrun kalandmodul).

Létrehozás: 2003. december 11. 15:00:45Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:09 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.