Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Tűzvihar, mely felégette Ghallát
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
A Világégés, melyet Dornodon bocsátott a világra, nem kímélte a békés teremtményeket sem. Többmillió életforma menekült keletre, ahol még volt esély a túlélésre.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A troll néhány mágikus szót mormol, majd hátranyúlva megérinti Vándor vállát, Gyorsítást varázsolva rá. A barbár érzi, amint a mágia átjárja a testét, meggyorsítva lépteit és csapásait.
 
Az ork komoly sebeket kap a lándzsa, a pallos és a csatabárd találatátol. Ugyanis mindegyik sikerül, az éj leple nem adott elég fedezéket. De ezzel Vándornak már nem kell foglalkoznia. Egyszerre sokkalta fehérebbnek látta környezetét, mint ahogy annak lennie szabana. Ahogy tisztuni kezd látása kezdi kivenni környezete körvonalait, mint egy negatívba fordított fekete-fehér képet. Épp meghátráló ellenfelét is tisztán látja, mint ahogy a közeledő két barbárt is.
Mindketten a barbárra rontanak, miközben a kisebb társuk újra Hagronnak esik. Nekik nem gond az éjszaka, az orkok látnak a csillagfényes éjszakában. Legalább egymás hátát képesek védeni, ez nagy előny a harcban.


// Gród -ép- 100/45
Hagron -60/55- 50/35
Vándor 120/107
Szénszakáll -ép- 100/35
1. Ork harcos 60/42 vs Hagron
1. Ork barbár vs Vándor
2. Ork barbár Vs Vándor //
 
Vándor mozgás közben láncok csörgését halja, ami emlékei szerint nem jelenthet jót! S amikor ellenfeleire tekint, már látja is mi okozta az ismerős hangot. Buzogányok. Ezektől jobb lessz, távol tartania magát. Vagy közelebb menni, ám két ellenfél esetében ez igen rizikós! Alig észrevehetően látja, amint a Troll manőverezni kezd felé. Így elhatározza, hogy a gyengébb ellenfél ellen vonul. Távolodni kezd a két orktól Hagron felé, és ide-oda mozogva próbál minél nehezebb célpontot nyújtani nekik. Majd amikor eléri a társa álltal már támadott ellenfelet, midkét fegyverével oldalról lecsap rá. És oldalra elmozdulva rögtön odaszól a trollnak.
-Kapkodd a csülkeid pajtás, láncos buzogányaik vannak. S lehetőleg ne kerülj az utamba, még eltalál egy kóbor szellő!
Reméli, hogy a Troll megértette mit is akart közölni vele.
 
A troll megpördül a tengelye körül és lándzsáját egyenesen a rárontó ork mellkasába döfi. Közben hátrálva próbál közelebb kerülni a barbárhoz, hogy könnyebben védhessék egymás hátát.
 
-Mi?- kérdezte hirtelen választ nem várva és a szemét nyitva tartva Gród után indult...fegyvereit támadásra készen tartotta...
 
Gród arcán megszaporodnak a ráncok,amint meghallja a druida üzenetét.
-Baj van!-fordul Wolio felé.-Az orkok egy csapata észrevette őket.Ott van Hagron is.Siessünk!
Ezzel megindul és hálát ad az égieknek,hogy kivárták az estét.Így észrevétlenül eljuthatnak a többiekhez.

//4 kör alatt érünk oda,azaz már csak 3,ha vége ennek a körnek.Addig remélem bírjátok!Ha gyorsítást használnék,nem maradna manám,és olyan lenne,mintha ott se lennék :/
//
 
A druida első dolga az volt, hogy értesítse Gródot. A mágus és a harcoslány így akár már vissza is indulhatnak. Amikor Vándor előtört a bokorfedezékből alig észrevehető érintést érezhetett hátán. Szénszakáll mágikus támogatásától öklei zölden derengeni kezdtek, s csapásai sokkal átütőbbek lettek.
Az első ork földre került, a második, nagydarabnak pedig sikerült belemetszeni hasába. A csatabárdos csapás azonban félresikerül, a sötétség bizony komolyabb védelemnek bizonyul, mint egy acélpajzs.
A felrúgott ork feltápászkodott és a troll után vetette magát, míg a két társa fenyegetően pörgetni kezdte láncos buzogányát és Vándor felé araszolt.


// Gród -ép- 100/45
Hagron -ép- 50/35
Szénszakáll -ép- 100/35
1. Ork harcos vs Hagron
1. Ork barbár vs Vándor
2. Ork barbár Vs Vándor //
 
A barbár nem habozik, a Druidára tekint. S az látja szemében a harci lángot. Máris mozgásba lendül, de még odaszól a vénemberhez. -Most bizonyíthatod, mennyire fontos számodra a küldetés. Elkéne egy kis mágikus segítség! Azzal már a Troll felé veszi az irányt, és meglepve tapasztalja, hogy a fedezéket biztosító ágak és levelek milyen könnyen csusszannak le a testéről. Akár egy köpeny, ami leesik a válláról. A pár lépésnyi távolságot hamar megteszi, s közben négy alak körvonalai rajzolódnak ki a szeme előtt. "Miért is nem fogalmaztam pontosabban" Suhan át agyán egy gondolat, de már késő! Csak remélheti, hogy a druida átlátja a helyzetét. Az első alak biztosan a Troll, őt egy alacsonyabb, majd két magasabb alak követi. Amint elrohan aTroll mellett, már teljesen uralja minden mozdulatát. S ki tudja miért, futtában odaszól neki jellegzetes baritonján. -Üdv cimbora!
Majd egy hatalmas lépés után, szinte a földbe tapossa az alig derékig érő alakot a Troll után. Majd bal kézben tartott pallosát, derékmagasságban meglendíti a következő ellenfél felé. Kipördül jobra, és másik fegyverével is lesújt. S folytatva mozdulatát, oldalra vetődik. Kikerülve ezzel a közelharci távolságból. Mindeközben reméli, hogy a druida már cselekedett!

/Bocsi, de nem tartózkodtam itthon!/
 
//Gródnak valahogy üzenhetne a druida h baj van

Problémamegoldáshoz sok sikert,reménykedünk! //
 
A barbár valóban a trollt látta, kiről már lefoszlott a láthatatlanság. Épp egy fa menedékébe igyekezett, de már nem ért oda időben. Három ork vette üldözőbe. Vándor meg tudja állapítani, hogy kettő közülük barbár, akár ő, csak egy számára ismeretlen törzsből. Hagron nagyjából a bokorfedezék mellett tíz lépésre fog elfutni. Közvetlenül Szénszakáll menedéke mellett nincs most más ork, de ha bevárják a trollt és kirontanak kockáztatják, hogy magukra vonják más orkok figyelmét is. Azonban a meglepetés ereje velük van. A druida is átlátja a helyzetet, a barbár arcvonásait figyeli. Ha az beleegyezik ő is csatlakozik a csatához.


//Ha kirontotok lesz egy meglepetés körötök, vagyis az első körben csak te és a druida cselekedtek. Hasznos ez, ha az ellenfélnek 120 hp-ja van. Két kör múlva ér megfelelő távolságba a troll. Addig ihatsz varázsitalt, illetve megkérheted a druidát, hogy varázsoljon rád valamit (például Látás sötétben-t) : P
Ezeket, és az első támadásod egy reagban kérem.
A következő körtől Hagron is cselekszik.//

// elnézést, ezen a héten költöztem be az új koleszba és nem volt időm és nagyon lehetőségem se, hogy behózzak. igyekszem megreparálni a problémát. ha nagyon nem sikerül kénytelen leszek egy falábú zárást kitalálni a krónikámnak. de reméljük a legjobbakat :-x //
 
A barbárnak, már egyre nehezebb a helyén maradnia. Minden idegszálával arra koncentrál, hogy még véletlenül se tegyen felesleges mozdulatot. Amivel elárulná hollétüket a hadakozó feleknek. A hangok pár pillanatra, régi emlékeket idéznek fel benne. Elfeledett csatákat, amiket még suhanc korában vívtak, a faluját megtámadó ellenséges törzsek ellen. Arcok, majd nevek tünnek fel a rég elfeledett múltból. Események, miknek hatására eljutott idáig. S amik örökre megváltoztatták az életét. Majd amilyen hirtelen elkalandozott, olyan gyorsan vissza is zökkent a valósságba. Mintha egy pillanatra a trollt látta volna, vagy csak a képzelete játszik vele? Mindegy! Mindenképp marad és vár, hisz ígéretet tett. S ha ezt megszegné, örökre szégyenben élhetne. Ami számára roszabb még a halálnál is!
 
//No, én mostan elmegyek pár napra, vasárnap leszek legközelebb, addig legyetek jók. Vagy rosszak. Tökmindegy.//
 
A troll alaposan megszemléli a tőrt, majd elrakja a többi talált tárggyal együtt, egy újabb láthatatlanságot varázsol magára //már ha van rá elég manám// felragadja a korábban talált íjat és sietve megindlul kifelé a barlangból, vissza ahhoz a helyhez, ahol elváltak egymással Vándortól.
 
Hagron ezúttal egy Kisebb visszaállítás italával lett gazdagabb. Manaitalt ivott, hogy folytathassa a keresést. Talált egy Sólyomszem italt, egy Gyógyitalt majd végül a tőrt amit keresett. Még több mágikus nyomot is észlelt és még varázsereje is van. Ha akar, maradhat és továbbiakat szerezhet.

Eközben a déli lejtő alján egy bokor sziluettje látszott kibontakozni viharos gyorsasággal. A környező cserjék és kúszónövények engedelmesen belekapaszkodtak, mintha csak már tavasz óta együtt gyarapodott volna a növényzet.
-A varázsló előbb megkérdezte, hogy mit fogunk csinálni. Megüzentem neki, hogy itt bevárjuk Hagront, addig pedig rejtőzködünk -suttogta Szénszakáll odabenn.


// Csata: 14. kör

Horda beér: 18. körre

Gród -ép- 100/45
Hagron -ép- 50/35

Kicsit gyorsítottam, ha nem haragszol.
Feljegyezheted a talált dolgokat, majd szét is oszthatod, ha lesz rá lehetőséged. Írd meg maradsz-e még, és ha igen, mennyi ideig.

Kisebb visszaállítás itala: megszűnteti a 15 mana, vagy az alatti erősségű negatív, több körig tartó varázslatokat.
Sólyomszem itala: +3 sebzést ad minden távolsági támadáshoz, 5 körig.
Gyógyital: 50 pontot gyógyít //
 
A troll újabb mágiadetekciót verázsol, még utóljára, mielőtt kifogyna a manából és fáradtan folytatja a keresést.
 
Nő nem nagyon tudja hogy most mi van, azt látja hogy a varázsló abba hagya a varázslást aztán a trollék felől valami robaj van, akkor ő észre veszi az ork hordát és azon gondolkodik hogy a vari csinálta, esetleg ez az aminek nem kéne lennie...közben látja hogy a Mullen koncentrál...nem érti a dolgokat, de nem akar zavarni, így inkább csak némán áll és figyel az árnyak közül...
 
-Mi a tervetek?-üzeni Gród gondolati úton a druida felé.-Visszajösztök,vagy elbújtok?
A válaszra várva a mágus átgondolja a lehetőségeit.Kicsi az esélye,hogy a nagy felfordulásban észrevegyék a trollt...de mégis,akármi közbejöhet.Ha a társai meglapulnak,akkor ő láthatatlanságot magáravarázsolva megkeresi a trollt,esetleg segít neki,ha még nem találta meg a tekercset,majd együtt kijönnek...
 
A barbár csak néhány pillanatig halgat, majd dönt.
-Jöhet a növény álca. Mert én nem hagyom itt a társam. Mindenképp erre jön vissza, s egyedül esélytelen! Ha pedig forrósodik a talaj, te még el tudsz menni. És majd csak kitaláltok valamit a többiekkel.
 
A druida megcsóválja a fejét.
-Magam sem szívesen hagytam volna hátra az erdei trollt, de végül is a ti társatok. Én csak átadtam a varázslótok üzenetét. A környező növényzetet segítségül hívva el tudom magunkat rejteni, de akkor mozdulatlanul kell maradnunk. Így akár a csata végéig is lapulhatunk. Azonban ezzel a troll még nem lesz előrébb. Ha menekülni kell, én tudom használni a Faösvényt, amivel egy pillanat alatt messzire juthatok, ám oda egyikőtöket sem tudom bevinni magammal. Esetleg idézhetek hátasokat, bár ez elég sok energiámba kerülne, és idő, míg ideérnek. Van valami ötleted?
 
Vándor megdöbbenve halgatja a Druida szavait.
-Csak nem gondolod, hogy itt hagyom! A menekülés helyett inkább azon okoskodj, hogyan tudnál segíteni ha menekülésre kell fogni a dolgot. Vagy esetleg van jobb ötleted is?
 
A druida finoman megböki a barbár vállát.
-A varázsló barátotok most üzent, hogy errefelé jönnek az igazi orkok. Jobb lenne elmenni, reméljük Hagron nem jön el rosszkor a táborból. Indulhtunk?

Eközben Hagron végeláthatatlan keresésének újabb fejezetéhez érkezett: ezúttal egy újabb tekercstok került a kezébe. Egy Kipp-kopp varázslatot tartalmaz. A viszonylag egyszerű mágia képes egyetlen nem mágikus zár felnyitására. Eközben a troll varázserőtartaléka a nullához konvergál, még szerencse, hogy akad nálla két manaital is.


// Csata: 11. kör

Horda beér: 18. körre

Gród -ép- 100/50
Hagron -ép- 50/5

Nem tudtad megállapítani. Kettőnél több.//
 
//Öhh...ottvan alatta.Le van írva h hogy üzen Gród,és hogy mit!
Az ott a javított verzió,gondoltam,nem írom le részletesebben,elvégre egyszer mrá le van írva //
 
//Hány tárgy van még?//

Hagron ujjára húzza a gyűrűt (és reméli, hogy nem változik nyomban békává, vagy ehhez hasonló), és újabb mágiadetekciót varázsol, majd ismét nekilát a tárgyhalom átfürkészésének. Csak remélni tudja, hogy társai kitartana odakint. És közben azon gondolkodik, hová is tehette a kavintont, mert legközelebb azon kapja magát, hogy elfelejti mit is keres egy goblinszagú barlangban.
 
// "Gród üzen a zöbbieknek."
Ezt fejtsd ki kérlek. Lehet hogy msn-en megbeszéltük, de ez édeskevés a fórumnak : P
Ezen kívül üzenni egy teljes körös cselekedet, mert varázslat - ha csak meg nem gondoltad azóta magad és a postagalambok mellett nem döntöttél : P //

Az illúzióhorda keserű kén és egzotikus mirha illatát hagyva maga után a semmibe veszett. A hangrobbanás gyenge volt, figyelemfelkeltés céljából, így nem igényelt különösebb varázserőt. A goblinok teljesen megzavarodtak, ám a durranás hatására immár mindegyikük észlelte az új oldalról érkező ellenfelet. A közelebb lévők igyekeztek elfoglalni a roskatag cölöpfalak bejáratait, hogy onnan tudjanak védekezni, míg néhány íjász máris farakások tetejére kezdett mászni, hogy tiszta rálátása legyen a támadókra.
Az ork harcosok mögött közben apró fénypontok gyúltak és szabálytalan rendben elindultak a goblin tábor felé. Ork íjászok.

Eközben a troll tovább kutatott, ez alkalommal egy gyűrűt talált, melybe egy tiszta gyémántot foglaltak. További vizsgálatok szükségesek, hogy felfedjék rendeltetését, akárcsak az íjnál. Kellemes meglepetésként éri viszont, hogy a tál nálla van, csak egy pillanatra elfeledkezett róla.


// Csata: 10. kör

Horda beér: 18. körre

Gród -ép- 100/55
Hagron -ép- 50/10 //
 
A troll, mit sem tudva a kint zajló eseményekről folytatja a kutatást, újabb mágiadetekciót varzsolva. Az íjat közben letámasztja, úgy, hogy ha menekülnie kell fel tudja kapni.

// a tál miért is nem nálam van?//
 
//Jaj,most látom,9 körig még nincsitt a horda.
Tehát Gród üzen a többieknek,majd megszünteti az illúziót és//
Figyelemfelkeltés céljából a mágus egy hangrobbanást idéz a goblin tábor és az ork horda közé eső részre,mely magára vonja a goblinok figyelmét.Remélhetőleg megrohamozzák majd az orkokat,barátai pedig a csatát megkerülve eljutnak hozzá.
 
Gród megütközve nézi a déli részen megjelenő orkokat.
-Fenébe.Ilyen pocsék időzítést-morogja maga elé.
Amint a goblinok észreveszik a valódi orkokat,megszünteti a saját illúzióját.Ezzel elősegítve,hogy egy éles eszű goblin azt higyje,egy ork sámán műve volt az egész.Aztán szépen egymásnak rontanak.A felfordulásban pedig kereshetik a kegytárgyat.
Azám,csakhogy ott van a testőrségem-jut eszébe,és a druida felé gondolati úton azt üzeni:
-Orkok délről.Gyertek vissza hozzám.Megvárjuk,mi lesz.A felfordulásban talán tudunk kezdeni valamit.

-Ha a csata kint dúl,Hagronnak nem igazán kell mitől félnie.De amint megérkeznek a többiek,láthatatlanságot varázsolok magamnak,és bemegyek mellé...így biztosítva lesz a menekülésünk,és nagyobb az esélyünk a tárgy megtalálására.-gondolja még magában,és ezután átnézi a terepet.
 
Bárhogy is legyen a troll tovább kutat. A varázslat ismét kitágítja érzékelési tartományát, s már csukott szemmel is meg tudná mondani a következő tárgy feltételezett helyét. Egy régi fateknőt kell róla elmozdítani, amit némi zajjal meg is old. Alatta, rongykupacok közt tapogatózva megérez egy markolatot... de ez nem is markolat, talán egy bot? Előhúzva láthatja, hogy egy felaljzatlan hosszúíj az. Az íjszarv valamilyen állat agancsából vagy szarvából készült és végig a fekete mágia rúnáival van megfaragva. Egy varázstudatlan is egyből rájönne, hogy ez egy mágikus tárgy, szinte tapintható a fegyver körül önnön hatalma. Ez minden bizonnyal nagy fogás, ám még mindig nincs meg az áldozótőr, és még az edény is a túlsó falnál pihen, de legalább szem előtt.

Eközben odakint Gród érdekes dologra lesz figyelmes: orkok kezdik ellepni a déli lejtőt, ezzel megzavarva az ellen védekezését. Kiváló taktikai fogás lett volna a varázslótól egy ilyen lépés. Ám nem veregetheti meg a vállát, mivel sem nem ért a taktikához, sem nem ő varázsolta oda a másik hordát. Felméri a horda haladási útvonalát, amely veszélyesen Hagron menekülési irányának közelében van és hirtelen igen kellemetlen érzések futnak át gerincén. Valamit tenni kell, különben a gyanútlan másik csapatot elsöpri a csatabárdok tömege. Ha nagyon sietnek, talán még időben odaérhetnek és kivihetik a csapatot. De lehet, hogy van más megoldás is.


// Csata: 9. kör

Horda beér: 18. körre

Délibáb tart még: 1 kör (automatikusan folytatódik, hacsak mást nem kérsz)
Kisebb láthatatlanság tart még: 0 kör (megszakítva cselekvés által)
Éjjellátás(Gród) tart még: 1 kör
Gród -ép- 100/60
Hagron -ép- 50/15 //
 
Hagron kezd aggódni. Talán nem is itt van a kés? De nincs jobb ötlete, mint tovább kutatni. Újabb mágiadetekciót varázsol és folytatja a keresést. Csak reménykedni tud, hogy társai nem lepleződnek le idő előtt.
 
A trollnak ezúttal is csalatkoznia kell. Ez alkalommal egy elefántcsont tok kerül a kezébe. Szintén egy tekercs lapul benne. A pecséten ez áll: Tömeg gyorsítása.


// Hagron -ép- 50/20
Tömeg gyorsítása: rettenetes erejű mágia. Egy átlagos varázsló képtelen ilyet létre hozni. Negyven lábon belül mindenki, akinek kimondták a nevét a varázslat elején Gyorsítás hatása alá kerül. Ha ez csak egy ember volt, egy körig tart a mágia, ha több (akárhány, aki hatótávon belül van) akkor két körig tart elmondani.

Ahhoz, hogy el tudd mondani a számodra ismeretlen mágiát pár óráig tanulmányoznod kell előtte a tekercset (egyszer).

A készleteidhez írtam.//
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.