Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégelementál
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Találtál, 96 ép sebzés.
Az ork hadtápfelügyelő melléütött!
Sikeresen megütötted! 51 életpontnyit sérült.
240 tapasztalati pontot kaptál!


Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Bátor hősiességed jutalmaként kaptál +2 életpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!
 
Sokszor 1 életponton múlik a győzelem vagy vereség ...... nem kell lebecsülni azt a 2 ép-t.
 
Sztem a bátorságpróba már a megnövelt tp-ér is megéri, és igazán nem nagy megerőltetés. Ecce-kécce szintenként fullgyógyítás,, de általában rögtön meg tudom csinálni. A +2 ÉP meg nevetséges
 
ja
 
az a 8. szinten volt!
Csígúz neked hányas a karid?
 
A 9. szinten mi a jutalom a Bátorságpróbáért????
 
Azért jó látni hogy nem lehetlen legyőzni egy óriás teknőst szerintem érdemes bátorságpróbát csinálni több xp és ahogy látszik jobb tárgyak is kapható mint sima kalandozásnál, ja 8as szintű a törpe Luckygnom:
harci kalapács,bronz pajzs,csatos láncing,baljós idol,gup korona

Te voltál a lassabb...
Az óriás teknős fogával nem talált.
Eltaláltad, 34 sebzést kapott.
Az óriás teknős fogával támad. 33 ponttal csökken az ép-d.
Zumm! 31 sebzést kapott.
Az óriás teknős támadását nem tudod hárítani. 44 ép-t sebesülsz.
Odacsapsz. 33 életpontnyit sérült.
Az óriás teknős támadását nem tudod hárítani. 39 ép-t vesztesz.
Megütötted, 24 sebzést kapott.

168 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy arany entgyűrű!
A gazda örömmel fogadja a szörny kiterített tetemét. Jutalmad 70 arany!
 
úgy gondolta, hogy mikor fog végre nyerni bátorságpróbán )
 
hát ezt meg honnan vetted? ..... A bátorságpróba során a megszokottnál 2 szintel magasabb szintű ellenfelekkel kell megküzdened tehát a tapasztalatpont is emelt szintű lesz ....
 
szerencse kérdése, hogy milyen szörnyeket kapsz .... ennyi
 
23-as tündémnek 606 életből maradt 128 ... és még el is menekült a piszok ....
Régebben gyakran jártál a közeli Mundrel vár romjai alatt húzódó sötét kazamatákba, de sosem merészkedtél olyan mélyre, mint most. Ezt a helyet ocsmányabbnál ocsmányabb szörnyek népesítik be, csapdákkal tetézve. Egy helyet mágikusan zárt ajtó véd, ide próbálsz most bejutni.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Egy szörnyeteg támad rád. Közelebbről látod, hogy ez egy éjtündér lord!
Ellenfeledé a kezdeményezés
Az éjtündér lord varázskardjával áttör védelmeden, 56 ponttal csökken az ép-d.
Eltaláltad, 45 sebpontot kapott.
Az éjtündér lord eltalált, 71 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér lord lesújt rád. 47 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér lord támadását nem tudod hárítani. 71 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér lord csak köröz körülötted.
Nem találtál...
Az éjtündér lord eltalált, 43 ép-t vesztesz.
Zumm! 52 sebzést kapott.
Az éjtündér lord lesújt rád. 56 ép-t sebesülsz.
Telitaláltat! 55 sebzést kapott.
Az éjtündér lord sikeresen eltalált! 69 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
Az éjtündér lord támadását könnyen elkerülöd.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér lord varázskardjával támad. 65 sebzést szenvedsz el!
Találtál, 47 sebzést kapott.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
mire gondolsz?
 
és barbárral?
 
Ha kalandozásról van szó, mindig a barlangok a kedvenceid. A közeli hegyekbe gyakran eljársz kirándulni, a barlangok mélye mindig rejt valami érdekeset. Most sem kell csalódnod - a hosszú bóklászás után a föld alatt valami érdekesre bukkansz. Egy élőholt pengemester!
Te voltál a lassabb...
Az élőholt pengemester kardjával megütött, 54 sebpontot vesztesz.
Sikeresen megütötted! 33 sebzés!
Az élőholt pengemester kardjával támad. 79 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
Az élőholt pengemester kardjával áttör védelmeden, 36 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
Az élőholt pengemester kardjával megütött, 41 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az élőholt pengemester támadását nem tudod hárítani. 46 pontnyit sebződtél.
Odacsapsz. 59 ponttal csökkent az ép-je.
Az élőholt pengemester támadását nem tudod hárítani. 78 ép-t sebesülsz.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...

full élettel vágott neki 15-ös tündém ....
 
Ha jól emléxem, páros szinteken +1 képességpontot, páratlanokon +2 ÉP-t kapsz. Ezenkívül a bátorságpróbáknál magasabb a TP is.Szerintem megéri.
 
Megcsináltam a bátorságpróbát, erre ad +2 ÉP-t. Hát ez remek. Megérte a szenvedést. Ez az a különleges jutalom? Nektek is ezt adja jutalomként, vagy ez mindig változik?
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy élőholt pengemester!
Ellenfeledé a kezdeményezés
Az élőholt pengemester támadását nem tudod hárítani. 53 sebzést szenvedsz el!
Megütötted, 38 életpontnyit sérült.
Az élőholt pengemester kardjával támad. 40 ép-t vesztesz.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 64 sebzést kapott.
Az élőholt pengemester kardjával nem talált.
Melléütöttél!
Az élőholt pengemester eltalált, 72 ép-t sebez rajtad.
Melléütöttél!
Az élőholt pengemester kardjával megütött, 45 ép-t vesztesz.
Nem találtál...
Az élőholt pengemester eltalált, 69 pontnyit sebződtél.
Lesújtasz. 77 sebzés!
352 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy bűvös lándzsa!
A kereskedő nagyon hálás, hogy épségben megőrizted a rakományt. Jutalmad 119 arany!

Eddig 8 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Ugyanez a barbár, ugyanúgy full élettel indult neki, most kicsit sikeresebb volt ... maradt 4 ép-je
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, élőholt pengemester!
Ellenfeled a gyorsabb!
Az élőholt pengemester rád veti magát. 34 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
Az élőholt pengemester támadását nem tudod hárítani. 48 ép sebzést okoz neked.
Nem találtad el.
Az élőholt pengemester kardjával áttör védelmeden, 76 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
Az élőholt pengemester sikeresen eltalált! 46 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
Az élőholt pengemester sikeresen eltalált! 74 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
Az élőholt pengemester eltalált, 55 pontnyit sebződtél.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...

15-ös barbárom ful életről indult (283 ép) ..... hát ez megalázó vereség volt
 
Tettanbraug, a tartomány központi városa ötszáz éves büszke múltra tekint vissza. A szépség és gazdagság éppúgy megtalálható itt, mint a nyomúság és gonoszság. A tiszta, kövezett utak és árnyas sétányok alatt sötét és mocskos csatornák lapulnak, amelyben nevenincs borzalmak tenyésznek. A magadfajta kalandornak könnyű pénzkereset leereszkedni ide, és a városi tanács megbízásából az itt tenyésző férgeket pusztítani. Nem kell sokáig keresned, a sötétből felbukkan előtted egy életképtelen tenyészbáb!
A harcot te kezded.
Odacsapsz. 41 sérülést szenvedett el.
Az életképtelen tenyészbáb csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Zumm! 84 sebpontot kapott.
Az életképtelen tenyészbáb habozik támadni.
Megütötted, 36 pontnyit sebződött.
Az életképtelen tenyészbáb támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
Az életképtelen tenyészbáb csak köröz körülötted.
Találtál, 40 ép-t vesztett.
264 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy acélhegyű lándzsa!
Jelentkezel a tanácsnál a fejpénzért. Jutalmad 95 arany!

Eddig 9 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Bárcsak minden bátorságpróba ilyen simán menne ..... 12-es tündér
 
Az úgy mindjárt más!!!
 
Úgy látom kevered a fogalmakat .... szerintem elég nagy különbség van a " a csatától kimerülten nézel a a menekülő ...." és az " ez bizony csúfos vereség, örülhetsz, hogy élve megúsztad ...." befejezés között ..... nem mellesleg tündéremnek a 2. esetnél 77 a 3. esetnél 188 élete volt még ..... elég érdekes lenne ilyen vereség ...... részemről nem kívánok tovább foglalkozni a dologgal .....
 
maxon van a kritikus és nyomom fel a zárnyitást is...
 
Ha te is tudod, akkor mit nem értesz? Mindig a szörny menekül el, ilyen egyszerű.
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, ében anguaxin!
Te ocsúdsz elsőnek.
Eltaláltad, 32 pontnyit sebződött.
Az ében anguaxin csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
Az ében anguaxin melléütött!
Melléütöttél!
Az ében anguaxin eltalált, 32 ép-t vesztesz.
Nem találtad el.
Az ében anguaxin csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
Az ében anguaxin csak köröz körülötted.
Nem találtál...
Az ében anguaxin habozik támadni.
Találtál, 31 sebzést kapott.
Az ében anguaxin habozik támadni.
Fegyvered lesújt. 31 ép-t sebeztél.
Az ében anguaxin csápjával nem talált.
Eltaláltad, 33 sérülést szenvedett el.
Az ében anguaxin csápjával áttör védelmeden, 38 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
Az ében anguaxin csápjával nem talált.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.

2. ..... szegény tündérem egymás után 2 bátorságpróbán szembesült menekülő szörnnyel ..... 13. szint
 
A Hotnaun hegy időről időre felmorajlik, füstöt okád magából. Ezt kisebb földrengések követik. Ezúttal egy különösen nagy rengés történt, a vulkántól biztonságos távolságra épült Szikfatty faluban házak dőltek össze, megrepedt a föld. A lakosok pánikszerűen elmenekültek, és mire visszatértek, a romházakba hívatlan látogatók költöztek. Te egy kalandozó csapat tagjaként segítesz a falut megtisztítani ezektől a fosztogatóktól.
Megközelítitek a falut. Társaiddal együtt módszeresen kutatjátok át az épületeket, amikor egy acsargó fenevaddal találod szemben magad. Ellenfeled egy képzett boszorkánymester!
A harcot te kezded.
Nem találtad el.
A képzett boszorkánymester lesújt rád. 31 sebzést szenvedsz el!
Zumm! 20 sérülést szenvedett el.
A képzett boszorkánymester lesújt rád. 24 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
A képzett boszorkánymester lesújt rád. 41 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
A képzett boszorkánymester támadását nem tudod hárítani. 24 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
A képzett boszorkánymester támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 44 sérülést szenvedett el.
A képzett boszorkánymester amulettjével megütött, 31 pontnyit sebződtél.
Ellenfeled félrehajolt.
A képzett boszorkánymester csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
A képzett boszorkánymester csak köröz körülötted.
Eltaláltad, 18 életpontnyit sérült.
A képzett boszorkánymester amulettjével megütött, 29 ponttal csökken az ép-d.
Megütötted, 38 ponttal csökkent az ép-je.
A képzett boszorkánymester csak köröz körülötted.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.

1. ....
 
ezt én is tudom ...... ha megnézed amit írtam akkor láthatod, hogy én talán 1-2x tudtam megütni a szörnyet míg ő adott nekem rendesen és mégis ő menekült el, magyarul már csak a kegyelemdöfés hiányzott .... ő mégis elmenekült így maradtam életben 1 ép-vel ....
 
A játékban nem lehet meghalni. Ha a szörny utolsó csapásától meghalnál, 1 ép-re kerülsz és a szörny elmenekül. Ez a dolgok rendje.
 
Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy fekete vérbéka!
Ellenfeled üt elsőnek.
A fekete vérbéka nyelvével megütött, 37 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
A fekete vérbéka rád veti magát. 19 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A fekete vérbéka nyelvével támad. 45 életpontnyit sérülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A fekete vérbéka nyelvével támad. 24 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A fekete vérbéka kihasználja gyenge védelmed, 30 ép-t sebez rajtad.
Csapásod betalált, 23 sérülést szenvedett el.
A fekete vérbéka sikeresen eltalált! 30 pontnyit sebződtél.
Ütésed célt téveszt.
A fekete vérbéka csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
A fekete vérbéka lesújt rád. 22 sebzést szenvedsz el!
Melléütöttél!
A fekete vérbéka nyelvével megsebesít. 29 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
A fekete vérbéka támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtál...
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.

Esélyem az nem volt ..... csak azt tudnám miért menekült el? Mindössze 1 ép-m maradt, nem hiszem, hogy gond lett volna neki azt is levenni az előzmények ismeretében.
 
Az akadémián csak a sebezhetetlenségre rakod a pontjaidat?? A többit kezdetlegesen hagyod??? (helytelen döntés)

10-es szintű sebezhetetlenség kell ahhoz hogy érdemes legyen egy szusszal nekivágni a bátorságpróbának. Legalábbis Én egy alkalomra szoktam hagyni a bátorságpróbát.
 
Rohadék szilmillek engem is szivatnak mindig.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.