Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA

A lista folytatása...
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - HKK miniversenyek
52. Beholder Találkozó - Résztvevők szerinti programlista
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - PROGRAMOK RÉSZLETES LEÍRÁSA

A lista folytatása...
Szövetségi felvétel (35)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (54)
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-11-18 12:13:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
hat oszinten megaszondva nem tudom miert nem lehet nektek aukcios hazatok.
lentebbi szinteken sem kop bele senki a levesbe ha cuccokat akarsz atadni innen oda onnan ide.
En pl magikus vedoruhakat siman atadtam egyik karitol a masiknak tobszor is 5os adagokban es nem 'nyulta le' senki pedig igencsak aron alul adtam at ;) (Pfuj, rohadt csiter vagyok en is)
 
teljesen igazad van, kerdes hogy mi akadalyozza a lentrol felfele targyatadas problemajat? :P

es foleg mi okozza hogy en mar vagy 3 eve nem hasznalhatom az aukcios hazat :P tudom az, hogy majd csalni fogok vele mer jol jatszom es ebbol kovetkezoen csalok is...


szal ez a szomoru hogy 1. a jatek hibajabol ENGEM korlatoznak 2. elore csiternek minositenek
 
ok, csak miutan lent van a 3.on az a cuccos megint at lehet adni es ha nem kaosz targy, akkor mar csak siman aranyert megy at.
ragozzam?
rabszi megveszei 12rol a 7es szintu cumokat 100AD, 10FD, 200KNO es 32000arany megy bele, utana siman aranyert atadja fokarinak.
ahhoz hogy ezt kikerulhesd NAGYON at kell irni az egesz adas-vetel dolgot es targy nyilvantartast.
a lentrol fel teleportolassal is ugyan ez van, csakott ugye ritkabb az igeny ;) (bar asszem sok kari szaladn kristaly amulettert pl hogy utana felloje 10.re)
 
Nezd sztem nehany targy letiltasa es szint maximalizalas eseten vehessel.

Merne vehetnel 5ik szintu targyakat a 3on? max ahogy mi is ha lentrol szerzunk cuccot, akkor fizetnel jo sok pl knot, ha ez neked megeri.

De a lenyeg, hogy akarmilyen rendszer jobb mint a mostani mert az aukcio 1 tok jo erdekesseg a TFben (jatekon beluli jatek - sztem nagyon jo moka). OVn meg mint olyan nem letezik.
 
Úgy mégjobb lenne, ha én a 3-on vehetnék a 12-ről stuffot.
 
Meg legyen csarnokban a kiba draga megvesztegetes miatt meg egy kis motivacio: HO pont a helyes megfejtesert meg proba sikeres teljesiteseert.
12n gondolom ezt term, ott ugyis kell a ho nagyon.
 
Miklós: ami mailt igértem magánba elküldtem.

Amúgy ami nekem nagyon nem tetszik, hogy az OV aukciós ház gyakorlatilag használhatatlan.
Újra kéne gondolni teljesen. Fontos lenne, hogy webről lehessen úgy használni mint a TF-eset.
Másrészt szerintem a szintfüggetlenítést ki kéne kapcsolni. Pl ha tárgy szintet lépne át akkor szintátlépés * x erőforrás is lenne az ára. Pl vehetek a 3ik-ról a 12re is cuccot csak (12-3)=9*5 kno-t mondjuk be kell perkálnom (lent szintén).

Vagy esetleg rnd generátort mögé írni és ADból v FDből lehetne hetente 1 új tárgyra neten licitálni (mint a félévente rendezendő aukció). néha lehetne külditárgy és némi artifact amúgy jó kis rnd-k.

Vagy ilyesmit, de a mostani formájában nem sok értelme van.

Soma: amúgy :-)
 
rogton reagalva a felvetesre en szemely szerint ugy gondolom hogy eleg otletes ember vagy, legalabbis en nem 10 hanem mar fel ev utan feladtam volna a kaland/szovegirast a Tfen/Ovn stb

szoval otlethianytol nem felunk/felek

amitol felek az az hogy a megvalositasi ido nem elegendo (: termeszetesen gozom sincs hogy mennyi idot szansz a ceg mely teruletere, nyilvan sok idot elvesz a konyvkiadas, ceg ugyvitel, kartya stb.

ezt abszolut meg is ertjuk, enelkul a beholder szunne meg ami nem erdekunk

viszont legjobb joindulattal is ketlem hogy mondjuk napi akar atlag 1 orat is programoznal OVt, a tippem hogy 1-2 hetente (ha lehetek ily szkeptikus akkor havonta kb) leulsz, es 1 napot Ovt programozol. ez a tuzoltasra altalaban eleg, az ismert bugok/jatektechnikai hibak nagy resze idovel kijavitodik (azert persze akadnak makacs hibak is, mint a szarazfoldi capa kincstablaja, vagy az ellenfelvalasztas .) de valodi fejlesztesre nem igazan marad ido. a gyakorlatban azt latom fel evente akad nagyobb fejlesztes amikor az OV talalkozon elegedetlen arcokkal talalkozol, ilyenkor hirtelen bekerul nehany valodi dolog (szoviarena, barlangbovites,Bul) kb 1 het programozasi ido alatt bar utolso 1 evben atneztem, ezek gyakorlatilag jatektechnikai bovitesekre, illetve a szovetsegi epuletekre korlatozodtak, a jatek gerincet ado cselekvesekben egyetlen "ujdonsag" tortent a neves szornyek megjelenese, bar ugy gondolom ez sem volt nagy kockazat, a TFen mar elegge ki lettek tesztelve .

ezenkivul a masik fontos terulet, a jatekosok "gondozasa" is kisse akadozik, talbot sok mindent megcsinal, amit tud de a kodba nem nezhet be ugye (erthetoen, nem programozo) tesztelni nem tudom mennyire tud(tok) de en jelet nem latom igazabol, az uj patchek utani elso taplalas az utolso fel evben 90%ban ujabb javitast generalt
emiatt a levelek 20%at tudja erdemben kezelni (jatekoshibak, trivialis bugok) a tobbi 80%ra ketfele valaszt tud adni (1. ezigymukodik, mertcsak 2. miklos majd utananez egyszer majdhafagy ami erthetoen a delikvensnek akinek a kedvenc karaktere szenvedte meg a dolgot kisse/jobban nem igazan kielegito, fel ev mulva hajara kenheti kb a patchet. szukseg volna a te napi munkadra is hogy segiteni tudjon

tevedes ne essek, az elkeszult jatekfejlesztesek jok, orulunk nekik. viszont nem ELEGEK hogy fenntartsak a jatek izgalmat.

nagyon sok jatekostol hallom, hogy meg se tudjak kulonboztetni egymastol a szinteket, hogy mar X honapja/eve ugyanazt csinaljak, es mar semmi izgalmas nincs benne. kulonosen azokra igaz ez akik magasabb szintu klankuldeteseket teljesitenek, igy a kaland/csarnok/vd "szentharomsag" egyik vagy tobb resze el van zarva eloluk, lehetosegeik durvan beszukulnek (pl ne vd-zz X forduloig, ne kolts HOt x forduloig, ne hasznalj kontakt osokkelt X forduloig stb)

bar tudom a te szemszogedbol sokszor ugy latszik, megis egyaltalan nem celja a jatekosok kozul senkinek a parttalan frocsoges, es akar te akar a munkad (munkatok) mindenaron valo leszolasa. nyilvan a ti es a mi oldalunkon is akadnak rossz hangnemu/hibas megkozelitesek. itt mindenki, a legkritikusabbak is, csak azt szeretnek hogy a jatek minnel jobb legyen, hiszen jatszani akarunk vele

pontosan ezert kellene megoldast talalni a dilemmara amit fent kisse hosszabban vazoltam. en ket utat latok, nyilvan mindegyiknek akad elonye-hatranya es tudom hogy egyiket se konnyu megvalositani.

1. a jelenleginel joval tobbet foglalkozol/tok az Ovvel, es itt most nem 2szeres hanem sokszoros (5-10) idoraforditast gondolok, igenis orulnek ha lenne a beholdernel blokkoloora es latnam hogy bizony te is napi mondjuk 3.5 orat Ovt programozol mint azt egy foallasu programozotol minimum elvarnam akarhol is dolgozik .) ez rogton sok mindenen segitene, pl neked is lenne mindenre idod megcsinalni, letesztelni, a jatekosok is ereznek hogy tobbet foglalkozol veluk, a problemaik nem fel ev hanem 1-2 nap esetleg het idotartam alatt megoldodnanak, elvezetesebb lenne a jatek

2. amennyiben ez ertheto okokbol (mint fent is vazoltam gondolom sok egyeb, fontos dolgod is akad) nem valosulhat meg, ha lehetseges mi is kernenk egy foallasu programozo/fejlesztot mint a Tfen. ott is nagysagrendekkel javult a jatekosok hangulata, a fejlesztesek tempoja (ismetlem az elsodleges szempont itt az IDO nem pedig a programozo szemelye, amennyiben talalsz mast aki vigye a ceget orommel latunk napi 8 oras programozokent ez biztos vagyok benne hogy a jelenlegi problemak 75%at megoldana, a tobbi meg amugy is konstans jatekos-jatekvezeto konfliktus ennek nyilvan leginkabb anyagi akadalyai vannak, nyilvan te ebbe jobban belelatsz, magam reszerol azt a 150-200k forintot tudom felajanlani a projektre amit evente kb elkoltok zsetonra ez mar 1 havi fizu .)

kerlek gondold meg a dolgot, nyilvan ezentul is te lennel a magyarorszagi PBM jatekok doyenje, a TFen se kerdojelezi meg senki maig sem kinek a jateka is eredetileg .)

ja es utoljara, amde messze nem utolsosorban csak el akartam kerulni hogy rogton az elejen tulsagosan dicserjelek szoval:

nagyon orulunk minden egyes alkalomnak amikor kifejted a velemenyed, sokkal jobb veled vitazni meg ha nem is egyezik szinte semmiben a velemenyunk, mint a "semmibe" irogatni

ha lehet ezt is kernenk, napi 1 bejegyzest ha teszel az OV forumokba az is sokat lendit ha mason nem a kommunikacion amiben szinten akad kis deficit

huh jo hosszu lett, jo keso van megyek is aludni, holnap mire felkelek lesz fordulom .)))
 
Heh, mindjárt úgy kezd kinézni a topic, mintha én inditottam volna a topicot azért, hogy ötleteket kuncsorogjak Na erről szó sincs. Jópár évre elegendő ötletem van minden játékhoz, csak sajnos a szűk keresztmetszetet a megvalósitási idő jelenti, hiába szárnyal az elme ha néha még a legmikronnyibb dolgokkal is órákat kell vacakolni...
Minden játékhoz a játékosoknak vannak saját ötletei, és igazán boldoggá tud valakit tenni, ha az ötlete megvalósul. Semmi értelme nem lenne elzárkóznom a játékosok kivánságaitól, ha valaki valami jót kitalál, aminek mindenki örülne, azt miért ne valósitsuk meg?
 
Csak egy otlet, bar eleg altalanos: ahogy Soma is emlitette, a tobbszemelyes dolgokat kene inkabb fejleszteni. TK-k es hasonlok. Ha osszehasonlitunk egy sima epuletes es egy TK kalandot, akkor ugyanannyi (nehany perc szovegirassal egyutt) ideig tart leprogramozni. Megis amig az epuletbes kalandot siman megcsinalom (akar 5-6-ot is egy forduloban) addig egy TK-t szervezni kell sokszor hetekig es maris izgalmasabb a dolog.

Az orgling TK baromi jo volt annak a 4-5 embernek aki reszt vett benne, hetekig jartunk felfedezni, taktikat talaltunk ki, izgultunk stb. De _csak_ annak a nehany embernek. Miert?

Hasonlo dolgok kellenenek, de mindenki szamara elerhetoen. Az esemenyeket ne egyedul kelljen vegigcsinalni linearisan, hanem legyen tobb irany (bekes, csatazos, felfedezos... szerintem ).
Idonkent csak csapatban lehessen haladni aztan megint egyesevel stb.

Nehogy csak nekunk legyen otletunk.

udv,
kuli
 
En is varok otleteket, hogy az en munkamat hogyan lehet jobban vegezni. Sot ha valaki meg meg is csinalja helyettem, akkor kulon megkoszonom.

Csak a fonokom meg ne tudja, mert a vegen meg azt gondolja, akkor nincs is ram semmi szukseg.
 
En anno (vagy egy eve) irtam is ket otletet a JV-nek, amibol az egyik egy ehhez hasonlo minicsarnok volt (az IRC beszelgetes utan), bar en ugy kepzeltem el, hogy tobb epuletetes kaland utan jutalomkent vagy neha rnd kalandnak (mint szolga vagy varazslatproba idonkent) johet ilyen. Es inkabb egy tf-es labihoz hasonlitson (legyenek szigetek benne, ne linearis legyen). A valasz termeszetesen az ismert "tul sok ido leprogramozni" volt.

De legalabb a masik otletbol a rnd arenabol lett valami, igaz en szolgak nelkul kepzeltem ) Azt legalabb alig kellett programozni es vegtelen ideig mukodik.

kuli
 
Szerintem meg legyen egy fordulo 150 forint, es legyen egy jatekhet 3 nap, es lehessen naponta lepni (lemaradast persze).
Dupla jatekelmeny, ugyanannyi bevetel.
egy dolog a feltetel, hogy legalabb fel evente egy szintet meg kene tervezni. Szerintem ez lablogatva is egy het alatt megvan. Programozast nem okoz 3 valtozo atirasa, a pc-k birjak...
 
a minicsarnok csak egy pelda. a lenyeg hogy legyenek a jatekban affele mellekszalak, amik nem igazan lenyegesek, de nem is haszontalan vegigcsinalni oket, elfoglalhassa magat az ember. azert mondtuk ezt peldanak mert elso ranezesre minimalis uj dolgot kell hozza kitalalni es megis mindenki lelkesen csinalna

ott a masik pelda akkor az rnd tobbszemelyes kaland. ha sikerul eltalalni az egyensulyt (megerje megcsinalni, de titeket se idegesitsen a tapozon) akkor siman szervezkednenek hegyben az emberek, es lenne mit csinalniuk

jelenleg a jatekban nagyon sok a MUSZAJ elem, es keves az amit te dontesz el csinalsz-e. persze semmit sem kotelezo, hogyne csak ha nem csinalod akkor elhalalozik a karaktered 1-2-4 szint mulva ami nem igazi (:

pl en egyetlen dolgot csinalok elegge felszivvel a jatekban, a pszit. meg is latszik a karijaimon, sokat buktam vele

olyasmikre gondolok mint a TFen a banyaszhaz,vagy a tolvajceh. de nyilvan mivel ezek mennyisege korlatozott ezert lehetne ezek generalasat automatizalni, amire meg a jatek 2 teljesen adott lehetoseg nyujt: a csarnok es az rnd kaland


az viszont bevallom nem annyira jon be hogy sorozatosan nekunk kell kitalalni a sajat jatekunkat ;) lehet tevedek de en azt hittem a beholder feladata nem csak a balanszon orkodes hanem az is hogy folyamatosan fejlesszen (: eppen ezert otleteket szivesen adunk, de az hogy ki is dolgozhassam a sajat elkovetkezo par fordulomat elegge skizo ;)

momentan amugy az en jatekelmenyemet az fejlesztene a legjobban ha kitolnatok (vagy megszuntetnetek) a hp parancsok szamanak korlatjat, nincs annal demoralizalobb mint amikor a karakterem nem azt csinalja amire kepes/akarom (:
 
Miklós, ti miért nem találtok ki valamit magatoktól? Végülis ezért (is) fizetünk, nem? Aztán meg igy rögtön elkerülhető lenne az is, hogy a megvalósításhoz szükséges munka aránytalan a játékéléménnyel.

Nekem úgy tűnik, hogy amíg a játékosok nem irnak ötleteket (sőt, kidolgozott terveket), addig ti sem csináltok semmi komolyat (a xeno esemény még az orglingost is alulmúlta, és kb. fél évig elleszünk vele). TF-en az új ötletekre és fejlesztésre külön embert alkalmazol, az ÖV ugyanakkor nem érdemelte ki ezt. Mi az oka ennek?

Vaszil
 
Hali, ötleteket mindig szivesen látunk. Mivel már most is rengeteg különböző fórum és levelezési lista van, nem tudom megigérni, hogy bármelyiket napi rendszerességgel figyelemmel kisérem. Tehát ha valakinek van egy jó ötlete, és azt akarja, hogy eljusson hozzám és véleményezzen, akkor azt mindenképpen emailben kell. De egy ilyen fórum jó lehet arra, hogy az ötletet többen megvitassák, és csak a kifinomult végső változat jusson el hozzánk.

A fejlesztési javaslatokról: mindenképp érdemes az ötletet előre feldobni (azért ötlet szintnél kicsit konkrétabban, hogy hogyan is nézne ez ki a játékban). Ezután meg tudom már mondani, hogy lehet-e belőle valami. Fontos szempont, hogy ahhoz képest, hogy mennyi munka van a megvalósitásával, mennyi plusz játékélményt ad a játékosoknak. Ha az ötlet tetszik nekünk, akkor ki lehet dolgozni, konkrétumokkal, enciklopédiákkal, szövegekkel.

A mini-csarnokkal kapcsolatban. Az eddig leirtak alapján, nekem ez nem igazán tetszik, nagyon sok munkával is csak mikronnyi plusz játékélményt adna.

Étkezéses küldetések - bármilyen küldetést örömmel látunk, de azt akkor bizony le kell irnod, minden lépés siker és kudarc szövegével együtt.
 
Tematikus minicsari ez jo, leglabb lenne ertelme az elszaporodtak a rovarfelek, az orglingfelek, az elementalfelek stb hireknek )) De akkor mar nem lehet gond tematikus minikalandokat si csinalni rnd de szukitett lehetosegekkel
 
az osok altal adott kuldik szerintem is jo otlet, en szivesen latnam a minicsarnokokat is (tematizalva elemek szerint, varazslatiskolak szerint akarmi, rnd pl itt es itt talalod az ostuz barlangjat, kutasd ki)

mas otlete volt ircen de abszolut nem latom megvalosithatatlannak az rnd TK-kat, termeszetesen nagyobb jutalmakert mint a normal rnd kalandert jar, honoralva a szervezest

tobb szintes tk is jo volt orglingozas vegen, maskor miert nincs ilyen?
 
Javítás természetesen nem a kontkat ősökkel spellre hanem a szellemidezesre v mire gondolok :-))
 
Tudom sokkal könyebb már étrendet váltani mint régen de akár az étrendes küldinek is lehetne új küldisort csinálni.

Pl x-es mérettől, x-es legmagasabb békeszakitól, x-es lehitől jön a lehelők (stb...) társasága és ad új küldit.
Megcsináljuk és akár új és új küldiket is adhatnak.

1 a lényeg, hogy azt kell figyelni, ha valaki 1 étrenddel elkezdi akkor azt a küldisort tudja befejezni és végigjárni pl.
 
Továbbra is jelezném, hogy igény lenne arra, hogy az általunk irányított intelligensnek mondott galetkik az ellenfél legyőzése nélkül is HP-ból legalább válaszhasson ellenfelet (újat) magának.
 
IRCen hangzott el a következő ötlet most. Nem tőlem van de nagyo megtetszett, ezért jött létre ez a téma is :-)

Legyenek alternatív síkok. Pl ha teljesít a kari 1 feltételt kap egy 10*10es csarnokot új vagy rnd lényekkel, kincsekkel teli, és az M paranccsal amíg ki nem viszi, VAGY le nem telik a 10 forcsi (ami 1 időhatár) addig ezt csinálhatja. Minden szempontból csarinak felel meg csak picit extrább.

Esetleg ezen a mintán adot feltétel teljesítésétől (akár ezt a feltétel teljesítést az előző dologgal is össze lehetne kötni) kapunk 1 új épületet az adot szinten ahol szintfűggően erősödő 4-5-6 új küldi van és vagy megcsinálásig (ekkor jár vmi főtáp) vagy a felköltözéséig lehet csinálni.
Pl Síkok Tornya, tele dimkapukkal és lehet menni a Tűz síkjára kalandozni stb...

Azt gondolom ha ilyenre lenne igény szívesen segítenek a játékosok már magánba fejleszteni a kalandokat, de első esetben meg az előzőben ilyen nem is kell.
 
Régebbi ötletem már anno ment 1szer Talbot felé. Íme:

Kontaktus Ősökkel spell mintára megjelennek 3 vagy 5 fordulónként az Ősök mindenkinek és VALÓDI feladatot adnak random jutalomért. Ha nem teljesíted akkor újat kapsz, vagy esetleg a táp leadási paranccsal kérhetsz újat is.
Kérni lehet:
- adott tulajdonság, képesség, harci skill meglétét, hiányát, szint kritériumát és ezek kombóját
- tárgy kategóriát, konkrét tárgyat (pl pontosság márványgyűrűt nehéz eléggé leadni

Kapni lehet:
- némi max VP, kno, arany, HO, rnd tárgyat...
 
Tisztelt Játékvezetés!

Nyilván nagyon sok megvalósítható és kevésbé megvalósítható ötletet kaptok az ŐV fejlesztését illetően. Nem tudom ezekre mennyire van kapacitás, de azt gondolom, hogy soxor hiusulhat meg fejlesztés azért is mert esetleg nem biztos, hogy mindenki használná és az működne. Soxor lehet gond, hogy azt hihetitek, hogy vki személyes (ŐVn belüli) haszonszerzésre akarja azt használni.
Arra gondoltam, hogy ezen fórumon belül nyilvánosan mehetnének ezen ötletek. Dokumentálva, megvitatva, hogy mennyi embernek tetszik, ki mit változtatna, miért nem balanszos a fejlődés.
Azt is gondolom, hogy TF-hez képest OV ugyan egy nem olyan régi játék azonban ma már adott esetben ha szinten valaki kész de még nem akar költözni akkor _kevés_ lehetősége van a kalandozásra és talán lehetne ezen változtatni. Elönteni a játékosokat lehetőségekkel, hogy választani is alig tudjanak, hogy hétről hétre mit csinálnak :-)...
Sokan nem hisznek abban, h ez működni fog (néha én sem) de próbálkozni lehet aztán majd meglátjuk.

Kedves Játékostársak!

Ha 5letetek van értelmesen kidolgozva, vagy csak alapötletet elmondva ide írjátok, ill. a többiekét véleményezzétek saját szemszögetekből, hátha létrejönnek olyan plusz _funkciók / lehetőségek_ a játékban ami sokaknak örömöt szerez hértől hétre.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.