Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 16:33:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
sajna irasban nem jon a gunyoros, cinikus hangnem.
En is maximalisan ugy gonodlom, hogy MINDEN valtozasrol, hibajavitasrol kellene szolni.
 
Potyos: de attol meg ezekrol is lehetne tajekoztatni a jatekosokat szerintem, nem csak az ugy nevezett fontosabbakrol.
Ugyanis pl az emlitett granitbor megjelenese az ijaszoknak problemat jelenthetett (esetleg csak emiatt kellett novelni gyorsit/lofegyvert), vagy ugyanigy az oreg szivo erosebb eletszivasa is hasonlo lehet.
Sokkal kellemesebb lenne, ha nem nekunk kellene mindig ellenorizni, hogy mikor tortent valtozas ilyen teren.
Nem hiszem, hogy olyan nagy melo lenne minden egyes apro patchnel leirni a valtozasokat, sot, ha latjuk, hogy surubben foglalkozik Miklos a jatekkal, akkor az az altalanos jatekkedvet is novelne szerintem.
 
rosszul latod. Azota valtozas nem volt, csak vlamitol lett egy hiba, egy torzon lett granitbor alapbol, de javitottak es utana megint nem lett.
De ezt nem valtozas, az sem, amitol lett rajta es az sem, hogy levettek rola.
Es nem csak ez az 1 ilyen volt.
Szoval ide havonta kikerul, hogy az ucso honapban volt valtozas es a fontosabbak le is vannak irva.
 
en megneztem, es nem talalom)
na mindegy, ez a mai "peccs" egy honap termese, hat eleg [censored bye klood].
alloviz az egesz...
 
ha megnzted volna azt az oldalt, akkor a kerdesed elso felet nem teszed fel
a 2. felere a valasz: sehol sem talalod
 
Sziasztok!

egy kérdés: A "változások listája" menüpont alatt található bejegyzések tartalmazzák az összes módosulást a játék eleje óta visszamenőleg is?

Ha nem hol találhatom meg a változott dolgok teljes listáját?
 
Hopplá.
Hja hogy lehet kattintgatni a fejlécben levő dolgokra... Így korrekt, elnézést.
 
Sorba lehet rendezni lakószint szerint, és onnan már egyszerű. Fordulószámból mindig csak az utolsó forduló száma látszik a listában, ha rákattintasz a karakterre, láthatod, hogy a korábbi fordulóiból mi nyilvános.

AK ügyben csak egyszer kell írnod, és lemondanod az újságot, onnantól nincs vele gondod. Nem látom szükségességét a honlapon ilyen beállításnak.
 
Hell'oh!

Csak egy apró észrevétel, hogy az ÖV nyilvános fordulók között nem lehet keresgelni lakószint, fordulószám alapján, ami a honlap korábbi verziójában nagyon jó volt. A jelenlegi ömlesztett verzió használhatatlan és idegesítő.

És kéne egy külön ikon a személyes adatok beállításánál, hogy akarok-e AK-t vagy nem, nem pedig levelezni, ha netán mégsincs szükségem a kártya gyakorisági listával, meg 4 oldalas könyvkatalógussal, kalandok földjével teletüzdelt pár oldalas elavult ŐV infókra.
 
Pár napon belül (valószínűleg a hétvége folyamán) a Beállítások oldalra felkerül két új beállítási lehetőség.
Az egyik, hogy itt fenn adhatjátok meg az állandó netkódotokat, a másik pedig, hogy azt az e-mail címet is változtathatjátok, amelyre ha e-mailben kérítek a fordulótokat a forduló érkezni fog. (Ez nem feltétlen fog megegyezni azzal az e-mail címmel, amit most fenn állíthattok.)
Hétfőtől az UL-ek az új itt beállított állandó netkódok szerint fognak menni, aki nem állít be netkódot, annak alapértelmezettként Base64 kódolással - ezzel az elterjedt levelező szoftverek könnyedén boldogulnak. A forduló mellé írt kódolási kérelmetek innentől hatástalan lesz, ezt a lehetőséget egy az egyben meg kívánjuk szüntetni.
 
Kedves Beho! (Mar ha olvassa valaki egyaltalan...)

Szó volt róla, hogy helyre teszitek az őslehi italokat, mert hibásak a receptek, van némi elcsúszás ősvillám és ősgáz italok táján. Ennek rendezése mikorra várható?
 
Alexet esti olvasmánynak szántam, nem példának.
És ismételném magam, hogy a lehelés tényleg nyengébb, de annyival nem ammenyire lentebb írták.
 
Szerintem meg azt bizonyítja, hogy a 4. szintről sajnos nem látod a dolgokat rendesen. Ez nem lebecsülés, de tényleg nem lehet megítélni.

Nincs balance semmilyen szinten ebben a játékban.
Mostmár valamivel nehezebb megcsinálni a jó kis őskőbontást, amivel az ütősök elhúzhattak valamennyire, de szerinted az véletlen, hogy a végtagspeckók 35-50 között mocorognak? Nem kerül sokkal többe mint varázslatokat, leheletet+bűzt (itt ugyi kötelező), lőfegyvert+gyorsaságot növelni, cserébe viszont igen biztosan sebez (11. szintig), és még extrák is vannak rajta.

Alexel jön mindenki, de hidd el amatőr bugris Piromacához képest. Csak a kampánya jobb. Persze ettől még minden elismerésem az övé, nagyon tetszik a karija, csak túl van lihegve.
 
??? Te most komolyan gondoltad, hogy parat meg kontaktot valaki lementi? A méregellenállást 20-ig még felviszik (főként ugyi mágusok), amivel lementik az első 35-ös parat, hogy a második ellen semmi esélyük ne legyen. Szerintem igen kevesen vannak akik e miatt viszik fel közel 40-re a méregimmunitást. Semmi értelme ennek, már meg se haragudj.

A kontakt immunt felejtsd el. 40-50-es kontakt ellen mit csinálsz? Erre nagyon nehéz készülni. Bár igaz, hogy magasabb szinteken 10-15-re sokan felviszik, de erre még öltözni is, hát...

Azt azért vedd figyelembe, hogy védekezési formákat, főleg ilyen spec. dolgok ellen értelmetlen komolyan növeszteni. Minden ellen nem készülhetsz, ezek ellen mégkevésbé.
 
A paralizációt, sebző mérget megfogja a méregsemlegesítés (magas szinten akár többet is), a kontaktot a kontaktellenállás.
 
Az, hogy a vita ilyen sokáig elnyúlik az véleményem szerint azt bizonyítja, hogy mégiscsak kiegyensújozott valamilyen szinten. A lehelősöknek le vannak foglalva a tárgyhelyei, de varázslatokkal nem lehet őket visszafogni. A végtagra rakható mérgek, és egyebek pedig kifejezetten hasznosak, de egyszer számold ki mennyibe kerül ezeket, a végtag méretet és (esetleg)szakértelmet, erőt növelni.
Egyszer olvass bele egy Rózsa Alex fordulóba...
 
Azért azt érzed, hogy lehelős kariknak szinte kötelező leheletet adó tárgyakban pompázni ahhoz, hogy ölni tudjanak, míg másoknál ez nem feltétlenül igaz. Még az íjászok ilyenek, de asszem a kettő nem ugyanaz a kategória.

Lehelet ellen immunokkal védekezni öngyilkosság

Gránitbőr? Para meg kontakt ellen? Ütős ellen az jó amit Piromaca játszik. Kiba magas tüsi meg vastagbőr, és lehelet.
 
Pötyösnek köszönöm és: az ütést, ha mással nem a mindenkinek elérhető gránitbőrrel visszalehet fogni. Az ütés ellen sok dolog használható, ezért könnyű ellene készülni, míg a lehelet ellen az immunitás növelések (amit, mondjuk az elemi mágusok érhetnek el könnyen). Mellékesen megjegyezném, hogy a karim nem véletlenül ütős, mert az szerintem is erősebb. De azok az ötletek odalent, hogy egy körben több leheletet lehessen használni, már nagyon elfogultak.
És megjegyezném, hogy leheletre sokkal könnyebb tárgyakat szerezni (habár ez egyértelműen nem vitadöntő érv).
 
Azért egy kör leheletet túl lehet élni, míg egy környi ütést igencsak rákészülve. Főleg végtagspecikkel... A méret csak mágusok és lehelők ellen igazán jó, de ellenük nagyon.
 
asszem lehet nyerni tombolan is Talin aukcion asszem mar nincs (Talis aukcion). A jatek keretein belul csak epuletes kalandokban kaphatsz, azaz random kalandban nem es maskent (csarnok, vd stb) szinten nem.
 
Tudom, hogy nem ide illik, de ide néha benéz vki, úgyhogy itt megkérdezném: fekete dukátot csak kalandban lehet szerezni.
 
Tán egy lehelő nem növelheti?
 
Méretről hallottál már?
 
Én még mindig azt mondom, hogy ennyit nem kéne erősíteni. Ott vannak a varázslatok: a leheletet legalább olyan jól lehet tápolni elemek parancsával, meg sárkánylehelettel. Másrészt a lehelet ellen nehezebb védekezni. Öt féle immun van és 5 tulajdonságot kicsit nehezebb növelni mint a vastag bőrt. És ha te azt mondod, hogy roncsolás, akkor én azt, hogy sebezhetetlenség.
 
Hi!

Szerintem ha a lehelletet kell majd erositeni, miert nem megoldhato hogy egy korben ketszer lehessen lehelni, mondjuk az alap lehivel. Vagy lenne valami vari ami ezt lehetove tenne. A lehivel az a gond hogy tobb kor kell ahoz hogy ugyan azt a sebzest produkald. Meg akkor ne beszeljunk a furgulesrol.
 
Az a 75% se teljesen igaz, valamennyire azert mulik azon is, hogy mekkroa a tamadasod, es mekkora a masik vedelme. Egy normalis utos egy atlag leny ellen azert 85-90% esellyel meg igy is talal.
Az utosok balanszolasa miert lenne nehez? 11. szinten pl tulsagosan is jol sikerult ez. Lehelos kari siman keresztulmegy a szinten szolgak nelkul, utosnek azert meg szolgakkal is szenvedni kell rendesen.
Egyszeruen annyi kell hozza, hogy a lenyek vedettebbek legyenek utes ellen, mint lehelet ellen.
Persze galetkiharcban meg mindig kulonbseg van, de ezen is lehet segiteni azzal, hogy sok eros utos torzszulott miatt a galetkiknek jobban kell vedekezniuk utes ellen, mint lehelet ellen, es maris balanszos lehet a dolog.
Legalabbis igy tudna mukodni, hogyha rendesen odafigyelnek ra, hogy ez mennyire tortenik meg, az mas kerdes...

Egyebkent tul nagy problema nincs a lehelettel, annyi, hogy lehi melle mar hamarabb kellett valami masodlagos tamadasi forma, utes melle csak 11. szinten jott ez elo, addig elboldogult onmagaban.
 
A csatorna-feltérképezés tetszik, de akkor kellenének tereptárgyak, a véletlenszerű kalandok helyhezkötöttek lennének, sokkal könnyebb lenne elrontani a fordulót. Ez pedig egy csomó munka (bár az is igaz, hogy ezért fizetünk). Nekem ennek ellenére tetszik az ötlet. Úgy lenne az igazi, ha ez nem a vd továbbfejlesztett változata lenne, hanem egy új parancs. Így akit nem érdekel (mert vadászni csak járnak a rohanók is) az nem törődik vele, a többiek pedig jót szórakoznak.
 
es hozzatennem, hogy fentebbi szinteken az utes max 75%hogy talal, a lehi meg 100%.
Viszont az is igaz, hogy egy 10 vegtagos galetkivel nehez lesz kibalancolni a leheletet, valszeg ezert irtak mar az elejen, hogy hosszutavon nem eletkepes.
 
Az, hogy több leheletet lehessen használni egyszerre az egy kicsit sok. Első kör: sárkánylehelet + az immunitás csökkentő valamicsoda, a másodiktól meg 5 feltunkolt, tévedhetetlen lehelet robban az ellen arcába. A háromból szerintem az egyetlen életképes, az az, hogy valamilyen küldivel lehetne d4-re növelni a sebzését, de a többi az túl sokat dobna rajta. Meg is mondták: a lehelet hosszútávon nem életképes.
 
Sziasztok!

Lenne egy-két ötletem a játékhoz… nem tudom mit gondoltok, de szerintem élvezetesebb lehetne a játék, ha a csatornaszintet is fel lehetne deríteni, esetleg a TF-es mászkáláshoz hasonlóan, csak kisebb területen. Akkor lehet, hogy nem rohanna mindenki egyre feljebb, mert sok felfedezni való lenne egy-egy szintem belül. Esetleg egyedibbé lehetne tenni a karaktereket, ha egy-egy jelmondatot is megfogalmazhatnának a játékosok, ami a karakter leírása után/mellett szerepelhetne. Ezt szerintem leprogramozni sem lenne túl nehéz…
A lehelettel is csinálhatnátok valamit, mert lehelni egyszerűen nem éri meg. Ok. Mindig talál… de aki üt, az is majdnem mindig betalál, ráadásul ütni egyszerre több végtaggal is lehet, többet sebez és még spec. képességeket is lehet felvenni a végtagokra. Lehelni akkor érné meg (esetleg), ha mondjuk d4et sebezne, vagy ha több lehelete van valakinek, akkor azok egyszerre sebeznének vagy 3. variációként lehetne lehelni a harc legelső körében, és utána még ütni egyet. A többi körben meg már vagy egyik vagy másik. Remélem lesz olyan ötlet, amit hasznosítani tudtok!
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.