Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 21:06:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9978-50

Karakterszám: 9978 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 50
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1105
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 18. 8h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2002. nov. 21.

E-mail!

SIR GROTTI KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 8418.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 14.* Rogen a Kalandor csatában legyõzte Rhandavrt. *nov. 15.* Hajnalszárny rangja a Tisztogatók Klánjában "nyomkeresõ" lett. *nov. 15.* Hajnalszárny teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 15.* Hajnalszárny teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 15.* Hajnalszárny teljesítette a 19. küldetést, amit a boltban kapott. *nov. 15.* Rogen a Kalandor csatában legyõzte Bika Ida, a dúvadot.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 14.* Örök Lázadó és Hószakáll Arnond pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *nov. 14.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 14.* Kronxot legyõzte harcban egy omrif élõsködõ. *nov. 15.* A Kalandférgek szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 15.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte FloMo Belaxust. *nov. 15.* Kronx és Kacér Krédó megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *nov. 15.* Féreg Artist majdnem felfalta egy lávaelementál. *nov. 15.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *nov. 15.* Fortiant legyõzte harcban egy arachnid sámán. *nov. 15.* Fire Raptor és Cheryl Asylum megküzdöttek egymással, és Fire Raptor gyõzött.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

kf 7406 bekészíted a 7406. tárgyat
Leveszed a szarvas sisakot. Felveszed a kobra díszes fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

kno 1 1 105 7 1. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 13! Elköltesz 7 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol, itt nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
A barlang lakója Peti't Da Novn, egy minden hájjal megkent, sötét aurájú, angyalszárnyú férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a villám sárgaréz nyaklánca, bronzmedál, a majom malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, bíbor láncing, nagy pajzs, rövid tõr, szivárvány karkötõ, csontmaszk, a gepárd vándorcsizmája, csonttõr, díszes villámöv, az ügyesség köpenye, a villám ezüst fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. Peti't Da Novn feléd rohan. A púpos molad máris elõtted terem! Megtámadod a púpos moladot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod megmarni. (12 ép-t sebeztél). A púpos molad hörögve elterül. Peti't Da Novn téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (36 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Peti't Da Novn téged támad. Peti't Da Novn villámokat köp feléd. (40 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+64 életpont.) [29 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (348. kaland, összköltsége 15 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Odabent fogad Arquin von Trukh, egy kopasz, sárga szemû, fekete bõrû, sebhelyes arcú férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: pókcsatos öv, csillogó fejpánt, fekete csizma, vívótõr, törpe pikkelyvért, az elefánt utazóköpenye. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Arquin von Trukh varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Arquin von Trukh irányába mozogsz. Arquin von Trukh-ot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). Arquin von Trukh regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Arquin von Trukh elvarázsol egy jégcsóvát. Sebzõdsz 43 ép-t. Megtámadod Arquin von Trukh-ot. Odacsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). Arquin von Trukh regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Arquin von Trukh rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. Sebzõdsz 38 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+60 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Megnyugszol, itt nincs semmi. Átléped a küszöböt.
A barlang lakója Lady Emese, egy karcsú, hosszú, ébenfekete hajú, szeretetet sugárzó, mélykék szemû, vonzó nõ. A Pszionicisták klánjának tanítvány rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a Tél ezüstlánca, hosszúkard, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a hatalom utazóköpenye, fogazott tõr, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Lady Emese felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Lady Emese odajön hozzád. Lady Emesét próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Lady Emese téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (27 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád (-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Lady Emese rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (25 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád (-7 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+67 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (411. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Megindulsz elõre.
Vendéglátód Ballentines, egy fekete, varkocsba font hajú, szúrós tekintetû, sápadt bõrû, vértelen ajkú férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, a küzdelem karikaszimbóluma, Xantin bõröve, könnyû láncing, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, csontmaszk, a füvész köpenye, fekete csizma, az Örökkévalóság Rubinja. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Ballentines felé. Már ott is vagy! Ballentines feléd mozog. Támadod Ballentinest. Lecsapsz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (25 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Ballentines rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ballentines regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Ballentinest. Beversz egyet jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Ballentines maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+76%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+23 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Belépsz.
Odabent fogad Szivató, egy szemüveges, hosszúhajú, gyámoltalan kinézetû, állandóan szívó férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, az ügyesség nyaklánca, a sav márványgyûrûje, a nyomkeresés fejpántja. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Megindulsz Szivató felé. Már ott is vagy! Szivató közelebb jön, hogy támadhasson. Szivatót próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Acsarogva harapni próbálsz. (18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd kellemetlen számára (4 sebzés). Szivató rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Félrehajoltál. Elõrehajolva harapni próbál. El sem talált, haha. Szivató regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Szivató téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-13%). Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (24 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-2%). Támadod Szivatót. Odaütsz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja (4 sebzés). Szivató ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Belépsz. Szisszenést hallasz, és valami nagyon éles dolog vág a lábadba. (-20 ép).
A barlang lakója Le Henger Elek, egy kondipadon heverõ, súlyzókkal álmodó, kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a hatalom díszes pikkelyvértje, a kígyó halotti maszkja, a titán utazóköpenye, bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tudás nyaklánca, suhanó csizma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány feléd rohan. Megrohamozod a kétfejû patkányt. Le Henger Elek odajön hozzád. A kétfejû patkány téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (10 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A kétfejû patkány hörögve elterül. Le Henger Elek téged támad. Lecsap rád bal karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Lecsap rád farkával. Félrehajoltál. Bûze zavar. (-5 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

bb 1 1 2 3 4 5 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, pirgamit (#152) 14 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, görbekard (#1316) 39 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a titán vándorcsizmája (#5621) 252 ap, a harcos bõr mellvértje (#7796) 336 ap, a tudós fejpántja (#11455) 96 ap, a remete vas lemezpáncélja (#12251) 378 ap, a remete átlátszó köntöse (#12402) 392 ap, a remete gyalogos lándzsája (#12582) 409 ap, a majom halotti maszkja (#14141) 252 ap, a szívósság vándorcsizmája (#14621) 252 ap, a gepárd lovagi lemezpáncélja (#15402) 550 ap, a sas csizmája (#15970) 96 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 252 ap, a torony vassisakja (#18176) 266 ap, a torony fejpántja (#18205) 96 ap, a torony hosszú íja (#18372) 409 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 266 ap, a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496) 336 ap, a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) 294 ap, a ragadozó barbár lándzsája (#20231) 266 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 294 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 266 ap, a tûz sisakja (#22225) 61 ap, a tûz nyílpuskája (#22435) 78 ap, a tûz lándzsája (#22480) 61 ap, a jég zöld köntöse (#22751) 138 ap, a villám vassisakja (#23576) 153 ap, a villám könnyû íja (#23771) 153 ap, a villám könnyû nyílpuskája (#23786) 180 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 153 ap, a méreg maszkja (#24040) 52 ap, a regenerálódás fülbevalója (#24655) 49 ap, a regenerálódás lándzsája (#24730) 61 ap, a sün kerek pajzsa (#24911) 153 ap, a sün fejpántja (#24955) 52 ap, a sün kõamulettje (#25046) 138 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 147 ap, a teknõs karkötõje (#25540) 52 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 138 ap, a légzés pikkelyvértje (#27565) 78 ap, a légzés vassisakja (#27626) 153 ap, a légzés fejpántja (#27655) 52 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 256 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 138 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 147 ap, az angyalok ezüst nyaklánca (#28182) 273 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 147 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 153 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 138 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 138 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 138 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lebattyogsz a boltba. A boltos odalép hozzád.
- Sir Grotti, a múltkor fültanúja voltam egy ízléses átkozódásodnak. Ilyen talpraesett galetkikre van szükségem! Feltételezem, hogy amilyen fürgén jár a nyelved, olyan fürgén jár a kezed is. - meg sem várva a válaszodat, folytatja. - Tegnap éjjel tolvajok törtek be a boltomba, és elvittek egy nagyobb molitár háj készletet. Sajnos nincs bizonyítékom, ezért kénytelen vagyok saját igazságszolgáltatáshoz folyamodni! A feladatot egyszerû lenne: lopd vissza a tolvajtól a molitár hájakat, és törj össze mindent. Fizetségképp felajánlok 100 aranyat és négy molitár hájat. Ha úgy döntöttél, hogy elvállalod a feladatot, keress meg, hogy megbeszélhessük a részleteket! (5. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 2:] Visszamész a barlangodba. Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba. Elkéred a jelenlegi aukciós listát.
no# név db ár/db vevõ dátum no# név db ár/db vevõ dátum
23623 a villám zangrozi csizmája 1 3000 4491 11. 6. 8442 a gólem díszes karkötõje 1 2500 4491 11. 6.
21027 a gyõzelem malachitgyûrûje 1 4150 8104 11. 7. 15729 a káosz rémületes kardja 1 1899 8506 11.15.
22408 a tûz aranyozott fülbevalója 1 1100 8104 11.15.

[be 3:] Elhagyod az aukciós házat. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát. (15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. - Ha már erre jársz, testvér, kérlek segíts egy kicsit - lép oda hozzád egy írnok kinézetû galetki. Egy szerencsétlen szolga figyelmetlenségbõl összeöntötte négy zsák tartalmát. Ezekben egymáshoz rendkívül módon hasonlító gyógyfüvek voltak. Megtennéd, hogy szétválogatod õket? (8. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 5:] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [25 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

bb 7 8 9 több épület meglátogatása
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy 70 10 10 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy 70 10 10 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +14 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 385 sebzést okoztál, és 347 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 212 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sir Grotti, egy magas, robosztus kinézetû, kissé gúnyos mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (16) / 0.28
[2] IQ: 8 / 4.70
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.05
[4] egészség: 8 (9) / 1.30
[5] mágia: 4 / 2.50
[6] gyorsaság: 5 (7) / 2.74
[9] Méret/ép: 83 / 11
Min. méret: 69
Barlangméret: 83
PONTJAID
Varázspont: 64 / 64
Képességpont: 17 / 90%
Hõsi pont: 28 (0)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 19%
Galetki erõ: 270 / 192
Hírnév : 408
Jóllakottság: 83%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 22 (6)
Galetki gyõzelmek: 8 (2)
Torzsz. csaták: 250 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 219 (0)
Leölt torzszülött: 275 (0)
Pszi csaták: 11 (0)
Pszi gyõzelmek: 2 (0)
Ájulások száma: 12 (4)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: apród (10)
Speciális képességeid:
+2 éberség, +5% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Ölj öt óriás skorpiót, kizárólag végtagjaiddal. [számláló: 4] 3.) Teljesíts sikeresen három küldetést, amelyet a palotában kaptál. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 3 / 1.70 [17] vastag bõr: 5 / 0 [25] bûz: 5 / 0
[26] lõfegyver: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.07 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.30 [47] zárnyitás: 5 / 1.47
[48] mászás: 5 / 0.23 [49] rugalmasság: 3 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.75
[52] auraészlelés: 2 / 0.60 [54] kereskedelem: 5 (8) / 1.74 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.05
[57] gyógynövények: 3 / 2.55 [58] nyomkeresés: 3 / 0.10 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.15
[60] pszi támadás: 6 / 1.64 [61] pszi energia: 6 / 0.79 [63] éberség: 5 (7) / 0.42
[64] átokszórás: 4 (6) / 2.50 [65] álcázás: 1 / 0.05 [66] lopakodás: 2 / 0.55
[67] régészet: 2 / 0.72 [68] zene: 2 / 0.15    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 12 (13) / 0 [101] szakért.: 12 (13) / 5.55 [102] roncsolás: 8 / 0
fog [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 10 / 2.96 [105] vámpirizáció: 4 / 1

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [128] pszi csáp: 4 / 0.36 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.06
[132] tudati méreg: 2 / 0.10        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
gy
vd
vd
gy 70 10 10
2. Makró
pv 6
ism 6
p
pv 3 4 5 8
3. Makró
ism 3
p
gy
p
p
gy 70 10 10

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 10; VI erõ:100% ép:30%; PV 1; PSZ 47 48 67 45; L 1 212 128; PT 2; PTA 131 131 132 2 2; PTB 2 2 2 2 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #8 (4. épület), #15 (3. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 fekete csizma (#1122) 1 könnyû láncing (#1031)
* 1 a kobra díszes fejpántja (#7406) 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 az egészség köntöse (#2950) 1 a füvész köpenye (#193)
* 1 a harcos köpenye (#7885) 1 szarvas sisak (#1078)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 kristályamulett (#130) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 27 drágakõ (#2)
1 kék gömb (#143) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145)
619 arany (#1) 1 karikaszimbólum (#1211)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210) 1 díszes rézkulcs (#129)
3 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a szalamandra könnyû íja (#26021) 1 a bérmágus görbekardja (#17516) 1 a Kõ Kardja (#216)
1 sziklarepesz (#13) 1 a jég kardja (#22915)

Varázsitalok és füvek
4 fehér gyógyital (#50) 7 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24)
8 tejfonál (#28) 5 sötét mák (#23) 6 mátekel gomba (#21)
9 winropu moha (#22) 1 hõsiesség itala (#52) 1 mitulen fû (#20)
1 védelem itala (#59) 1 jéglehelet itala (#54) 1 óriásnövés itala (#60)
2 gyilkos boróka (#27) 3 ragálygomba (#26) 1 hatalom kék itala (#58)
5 elonotichlan (#31) 2 hónakkupók (#30)

Egyéb kacatok
4 húsevõ bibe (#151) 5 molad púp (#16) 4 nohnetár gumó (#212)
7 pirgamit (#152) 6 nordkristály (#146) 9 elektronit (#141)
4 molitár háj (#165) 3 yeti csont (#160) 6 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM
A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob, ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély 5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3 aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz egy új kalandot.



CSAPAT ARÉNA
Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket, amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs, tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot, akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t. Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében, meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár. Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.