Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 08:57:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9973-96

Karakterszám: 9973 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 96 Játékhét: 96
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 359
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. szept. 17. 15h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2001. szept. 24.

E-mail!

ALYSTAIR D'BRISON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Mutaito részére 1 db szójer csáprágót. Te 8 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Damocles, egy hosszú, szõke hajú, markáns arcú, izmos férfi. [aura: 15-ös méretû 7-es szintû fog.] A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Felszerelése: zsugorító gyûrû, khaldoran öv, az egészség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a mágus sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, a pontosság könnyû pikkelyvértje, Rogan karkötõje, a káosz legendás maszkja. Beleesik a csapdába, és ettõl el is ájul. Na, ma se lesz itt harc! Apró villámok cikáznak mindenfelé, ahogy felszívod a lélekenergiát. (+9%). Aztán kihajítod a tested, majdcsak magához tér.
** 3. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 hatalom kék italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség. [A barlangod padlójára pottyant az átokkõ de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 hatalom kék itala.
** 4. NAP ** Felkeresi barlangodat Moha, egy ápolt, hosszú, mélysötétzöld szõrrel borított hideg tekitetû férfi. A Halhatatlanok klánjának jövendõlátó rangú tagja. Tárgyai: óriás fülbevaló, a pontosság átlátszó köntöse, az egyensúly gyûrûje, a hatalom rubinja, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, az erõ amulettje, a ragadozó csatos öve, a kígyó ónix karkötõje, az ellenállás kerek pajzsa, bronzmedál, a gólem vívótõre, a teknõs könnyû íja, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség ónix karkötõje, Rogan karkötõje, a jég malachitgyûrûje, ében láncing, a titán csepp fülbevalója, a harcos fekete csizmája, a gladiátor vassisakja. Belepottyant a csapdádba, ami 36-t sebzett rajta! Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégpajzsot. (-4 vp.) Gróf, az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Báró, az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Sebzõdsz 21 ép-t. Moha közelebb jön, hogy támadhasson. Moha rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Elkerülted. A gólem vívótõrét forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Ostorként csattant farkával. Nem talált. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Báró, az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. Moha 13 ép-t sebzõdik. 25 ép-t sebzõdtél. Magában motyogva, Gróf, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. 16 ép-t sebzõdtél. Mohát próbálod megsebezni. Harci indulót zengsz. Támadásod megnõ (+20%). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A védekezés vívótõrét forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. Ez mellément. Moha rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyverével, egy a gólem vívótõrével keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád farkával. Elkerülted. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Gróf, az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 21 életpontnyit sebzõdsz. Báró, az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Moha 12 ép-t sebzõdik. 19 életpontnyit sebzõdsz. Moha maradék erejét is elvesztve elterül. Báró, az árnyékmester irányába mozogsz. Támadod Báró, az árnyékmestert. Odacsapsz jobb csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A védekezés vívótõrét forgatva támadsz. (3 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Báró, az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Gróf, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 17 életpontnyit sebzõdsz. Támadod Gróf, az elektratont. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (40 ép-t sebeztél). A védekezés vívótõrével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. El sem találtad. Nehezen bírja a szagodat (6 sebzés). Gróf, az elektraton holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Moha megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 7. NAP ** Woland, a Felfedezõ kiadott egy tk 52 7922 8901 9973 7903 0 parancsot.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Gonosz Kronos, egy kopasz, tetovált fejbõrû, groteszken vigyorgó, hatalmas férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Tárgyai: szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, a merénylõ utazóköpenye, a teknõs zangrozi csizmája, a tárgyalás gyûrûje, az egészség díszes pikkelyvértje, Rogan karkötõje, a teknõs ónix karkötõje, a teknõs ónixgyûrûje, óriás fülbevaló, a teknõs aranyozott nyaklánca, a mentát íja, görényfarok, ozin fülkarika, a kígyó ezüst nyaklánca, a teknõs malachit karkötõje, a harcos nagy pajzsa. Beleesik a csapdába, és ettõl el is ájul. Na, ma se lesz itt harc! Apró villámok cikáznak mindenfelé, ahogy felszívod a lélekenergiát. (+15%). No haver, te sem voltál egy nagy ellenfél! Kigurítod a testet a barlang elé. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
** 7. NAP ** Mutaito eladásra kínál neked 1 szójer csáprágót (#231). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 4756 231 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 4966.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 3029.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 5.* Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *szept. 6.* Endyr teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 6.* Aranyszemû Reglinde és Varázslatos Mirella pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *szept. 7.* Lord Khalel új végtagot növesztett! *szept. 10.* Midian és Lady Lucitania pszi párbajt vívtak. Midian került ki gyõztesen. *szept. 10.* Rebecát legyõzte harcban egy nyálkapók. *szept. 10.* Hazug Hasszán elsajátította a pszi szakértelmet. *szept. 10.* Hazug Hasszán és Lolita de Lago pszi párbajt vívtak. Hazug Hasszán került ki gyõztesen. *szept. 11.* Niziszi Luinea teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 12.* Morq Fan Gor pszionikus párviadalban legyõzte Roxánát.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Saint De-VIL Moskörte felett. *szept. 10.* Cyron Achenar gyõzelmet aratott Kicsi de büdös felett. *szept. 10.* Fire Raptor gyõzelmet aratott Mothmol az Árnyjáró felett. *szept. 10.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Féreg Artis felett. *szept. 10.* Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte 19-est. *szept. 11.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *szept. 11.* Alba Regina és Antole de Rheuve pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 11.* Alba Regina és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Prosatanos felett. *szept. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Samael felett.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 133. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 478.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 19! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 478.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

z 167 50 zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen mosolyogva fogadod elismerésüket. (+320 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 képességpont.) A pénz mellett találsz egy bajnokok italát, kedves ajándék egy galetkitõl. Ahogy az aranyat a zsebedbe pakolod, valami kemény akad a kezedbe. Hitetlenkedve bámulsz: egy õskõ! [50 TVP-t használtál fel, maradt még 428.]

v 159 4640 3 159. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Alystair D'Brison vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 425.]

v 155 155. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+30% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Homály, egy tüskés, félig átlátszó testû férfi. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Végignézed a felszerelését: óriás fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, a tudás díszes köntöse, Rogan karkötõje, a tökéletesség ezüst nyaklánca, a túlélés ónix karkötõje, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a tudós csontmaszkja, a küzdelem karkötõje, a védekezés keresztszimbóluma, a torony csontamulettje, a szívósság nehéz nyílpuskája, a teknõs vaspajzsa, a gyorsaság ezüst láncinge, a tökéletesség sárga öve, a majom fekete csizmája. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Homály pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a sziklaóriás. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]

t 6 40 6. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék. Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 382.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 135. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 362.]

v 152 164 152. varázslat elmondása
Elmormolsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a dermesztés varázslatot. Visszakapsz 9 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

kno 1044 7 1015 1 47 6 1044. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot jégpajzs varázslatod erejének növelésére. Elköltesz 6 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

v 152 15 152. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy felejtést. Felejteni próbálod a jégpajzs varázslatot. Visszakapsz 9 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

be 4 73 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

be 4 24 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy a rezisztencia harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

kno 73 3 24 3 1044 17 73. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a felderítés szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 17 képességpontot elbájolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elbájolás varázslatod ereje 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

m 12 15 1111 4212 1122 2115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,15) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 12,14) Tovább északra! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,13) A négy égtáj közül északot választod. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 12,12) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy gázelementál (#155).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a gázelementált. A gázelementál feléd mozog. A gázelementált próbálod megsebezni. Énekelni kezdesz. Támadásod megnõ (+20%). Lesújtasz jobb csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A védekezés vívótõrével támadsz. (9 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A gázelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%).
(M 12,11) Északi irányba folyatod utadat. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 9 drágakõ.
(M 11,11) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 12,11) A térkép szerint itt jobbra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,10) Észak felé mész a labirintusban. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (+1 méret.)
(M 13,10) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 13,9) Az északra menõ folyosót követed. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy nohnetár alomban csak nõstény nohnetár született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa barlangcsigát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa barlangcsigát. Ezek a falánk lények tehát összesen 5124 mázsa barlangcsigát pusztítottak el. Hány nohnetár volt egy alomban?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Kimész a Csarnokból. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

v 146 17 8 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

v 146 17 5 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) Fejlõdsz: +1 szint kontakt.õseiddel varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

v 146 17 2 146. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

v 146 14 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

v 146 14 2 146. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

v 146 11 5 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

hp 4 44 18 2 199 8 harci program
Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

ep 12 75 6 építed a 12. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nagyobb barlang építését. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 90 TVP-nyit haladt, még 2124 van hátra. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

kf 144 16526 bekészíted a 144. tárgyat
Leveszed az elefánt márványgyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

tk 52 3236 7903 7922 8901 52. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7903 még nem adta ki ezt a parancsot. 7922 még nem adta ki ezt a parancsot. 8901 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +7 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 307 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 179 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 433 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Alystair D'Brison, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 96. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (14) / 3.96
[2] IQ: 9 (10) / 7.51
[3] ügyesség: 6 (23) / 2.39
[4] egészség: 10 (11) / 4.63
[5] mágia: 8 (15) / 7.12
[6] gyorsaság: 19 (27) / 16.03
[9] Méret/ép: 134 (139) / 138
Min. méret: 103
Barlangméret: 135
PONTJAID
Varázspont: 174 / 4
Képességpont: 14 / 49%
Hõsi pont: 17 (10)
Tám.bónusz: 17%
Véd.bónusz: 71%
Galetki erõ: 563 / 337
Hírnév : 1721
Jóllakottság: 91%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 64 (1)
Galetki gyõzelmek: 32 (1)
Torzsz. csaták: 394 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 325 (1)
Leölt torzszülött: 564 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 10 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (37)
Speciális képességeid:
+6 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +37% jóllakottság, +3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.82 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal sikeresen! 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Használd a Z parancsot 20 alkalommal! [számláló: 19]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 1 / 0.16 [15] regeneráció: 5 (12) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.20
[18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0.60
[21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0 [24] rezisztencia: 3 / 0 [25] bûz: 5 (7) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 15 / 2.23 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.45 [47] zárnyitás: 7 / 0.37
[48] mászás: 9 / 3.63 [49] rugalmasság: 5 / 1.45 [50] meggyõzõkészség: 7 (9) / 0.95
[51] transzformáció: 1 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 / 0.86 [53] ékszerészet: 3 / 1.38
[54] kereskedelem: 6 / 2.07 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.35
[57] gyógynövények: 5 / 0.35 [58] nyomkeresés: 6 / 0.89 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 0.20
[62] lopás: 8 / 0.50 [63] éberség: 4 / 0.54 [64] átokszórás: 5 (6) / 1.70
[65] álcázás: 6 / 0.35 [66] lopakodás: 5 / 1 [67] régészet: 5 / 0.42
[68] zene: 19 (20) / 16.73 [69] tanulás: 12 / 11.51 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 3 / 0.05 [72] építés: 5 / 1.45 [73] felderítés: 3 / 0

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 19 (20) / 0.05 [101] szakért.: 15 (16) / 9.19 [102] roncsolás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.72     a védekezés vívótõre
farok [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 9 / 0.41 [108] kontaktméreg: 19 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.28 [36] csábmosoly: 1 / 0 [164] dermesztés: 2 / 1.06
[149] dimenziókapu: 4 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0 [44] elbájolás: 10 / 0
[11] elektromos kéz: 4 / 0.22 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 1.84
[152] felejtés: 10 / 0.64 [172] gázpajzs: 1 / 0 [15] jégpajzs: 2 / 0.38
[163] kineport: 3 / 1.04 [154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.08 [27] kisebb gyógyítás: 2 / 0
[146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.32 [155] nagyobb erõpajzs: 10 / 0.16 [171] savpajzs: 1 / 0
[159] szellemidézés: 5 / 0.82 [176] szélpajzs: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
kf 208 24583 5712 14232 17277
kf 138 2532 21957 225 10271
kf 18267
2. Makró
v 146 2 5
v 146 2 8
v 146 5 5
v 146 5 8
v 146 8 5
v 146 8 8
3. Makró
fel
cs 50
bb 20 1 7 1 9 4
v 146 2 2
v 146 5 2
v 146 8 2
4. Makró
z 166 40
v 159 9307 3
v 154
p
5. Makró
z 167 50
v 159 4640 3
v 155
p
t 6 40

HARCI PROGRAMOD
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 80.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #4612. Prioritás: 100.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 161.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #138. Prioritás: 171.
9: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 173.
10: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 173.
1: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége, Prioritás: 75, és ha ellenfeled galetki.
3: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége, Prioritás: 70, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 40; VI erõ:120% ép:35%; PV 3 5 8; PSZ 45 68 48; TT 5; HE 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 15 sebzés: 29-37

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület), #19 (7. épület), #52 (20. épület), #374 (92. forduló).

SZÖVETSÉGED: A REND. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9973. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 165 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a mentát lovagi lemezpáncélja (#12702)
1 suhanó csizma (#195) * 1 a mentát vándorcsizmája (#12821) 1 szent templomi maszk (#232)
1 khaldoran öv (#137) 1 a lich csatos öve (#11966) 1 a gepárd arany fejpántja (#15509)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a kígyó kék köpenye (#19137) 1 a bérmágus szárnyas sisakja (#17277)
* 1 a túlélés szárnyas sisakja (#21327) * 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 1 a szalamandra vassisakja (#25826)
1 a torony sárga öve (#18267) 1 maszk (#1090) 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 kristályamulett (#130) 1 az elefánt márványgyûrûje (#16526)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 görényfarok (#189) * 1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) * 1 óriás fülbevaló (#225)
1049 arany (#1) 1 kék mutációs gyûrû (#190) * 1 a kígyó jádegyûrûje (#19229)
* 1 szivárványkristály (#164) * 1 a hatalom malachit karkötõje (#7091) * 2 kék gömb (#143)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 ezüstmedál (#208) 1 üvegszimbólum (#138)
1 a titán háromszögszimbóluma (#5712) 1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) * 1 a majom ezüst nyaklánca (#14232)
1 cseppkõ gyûrû (#234) 1 a sas kõamulettje (#16046) 1 bronz amulett (#1198)
1 bronzmedál (#207) * 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583) 9 drágakõ (#2)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 õskõ (#8) 2 furulya (#167) 2 kötél (#128)
3 molitár dob (#168) 1 második kulcsdarab (#227) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 átokkõ (#203)

Fegyverek
7 kerek kõ (#11) 1 a tökéletesség könnyû íja (#21971) 1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486)
1 Trollagyar (#214) 1 gyalogos lándzsa (#1332) * 1 a védekezés vívótõre (#4903)
3 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235) 1 törpe balta (#224)
1 a mágus könnyû íja (#10271) * 1 a kígyó hosszú íja (#19272) 2 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
6 mátekel gomba (#21) 2 kihívás itala (#68) 11 ragálygomba (#26)
6 winropu moha (#22) 6 elonotichlan (#31) 11 csótányláb (#25)
1 jéglehelet itala (#54) 1 fehér gyógyital (#50) 4 elfu moha (#33)
2 óriásnövés itala (#60) 30 üvegcse (#14) 9 gyilkos boróka (#27)
1 savlehelet itala (#55) 1 hatalom kék itala (#58) 6 védelem itala (#59)
4 méregellenállás (#51) 5 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28)
5 mézfû (#29) 1 csapdaészlelés itala (#65) 1 rémcserje (#34)
5 hónakkupók (#30) 9 liánvirág (#24) 6 mitulen fû (#20)
3 velparaj (#35) 6 sárkányvirág (#32) 4 sárga gyógyital (#61)
1 szemani gomba (#36) 2 kincskeresés itala (#64) 3 bajnokok itala (#62)
1 hõsiesség itala (#52)

Egyéb kacatok
5 pirgamit (#152) 16 mandibula (#157) 1 khazdar taréj (#268)
1 molad púp (#16) 8 yeti csont (#160) 7 húsevõ bibe (#151)
2 bolhedor szárny (#15) 12 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
3 molitár háj (#165) 1 szójer csáprágó (#231)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kalmár nyaklánca #142 (6), a yeti csepp fülbevalója #26456 (5), fekete csizma #1122 (3), a bûz karikaszimbóluma #29111 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY)
A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni... Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged, különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.