Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Víziósólyom
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 01:47:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9911-66

Karakterszám: 9911 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 66 Játékhét: 253
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1048
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. máj. 2. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2017. máj. 3.

E-mail!

PÚPOS PEPPINO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 115. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 56 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 115. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 elfu mohát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 115. NAP ** Épp hozzád néz be Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a szalamandra malachit karkötõje, a tudás zafírja, Rogan karkötõje, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a bûz vándorcsizmája, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, a szívósság malachit karkötõje, a törpék halotti maszkja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Mibo Thunderwolfot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a lélekrabló. [ld. enc.]
** 118. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 54 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 119. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 velparajt.
** 119. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 53 arany.
** 128. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 velparajt. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 140. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 143. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 sárkányvirágot.
** 149. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 drágakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 206. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 57 aranyat.
** 618. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 õsi relikvia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 11.* Nalan Thunderwolf egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *nov. 11.* Nalan Thunderwolf és Skant Venz megküzdöttek egymással, és Nalan Thunderwolf gyõzött. *nov. 24.* Nalan Thunderwolf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Cserkészõ Kyowa felett. *nov. 30.* Lizzy Marianettát legyõzte harcban egy kígyópók. *dec. 1.* Nalan Thunderwolf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Érctorkú Agmonhefron felett. *dec. 14.* Lizzy Marianettát rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 15.* Lizzy Marianetta és Hüyén a Hiéna megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött. *dec. 18.* Lizzy Marianetta gyõzelmet aratott TorzonBorz felett. *dec. 21.* Lizzy Marianetta és Khadiji a Vadász megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött. *dec. 21.* Az Ördög bal keze és Lizzy Marianetta megküzdöttek egymással, és Az Ördög bal keze gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 9.* Torda Táltos és Erhij Mergen pszi párbajt vívtak. Torda Táltos került ki gyõztesen. *júl. 27.* Miss Missing pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ursus Maritimus felett. *júl. 29.* Jollasow Morthont majdnem felfalta egy láthatatlan orgyilkos. *aug. 26.* Miss Missing elsõként ért el 192-es lõfegyver tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 22.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott protolisk harcos felett! *szept. 29.* Torda Táltos pszionikus küzdelemben diadalt aratott Erhij Mergen felett. *okt. 27.* Cinege elsõként ért el 45-ös kereskedelem tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 9.* Erhij Mergent kis híján megölte egy lidérckirálynõ. *jan. 25.* Erhij Mergen egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *jan. 27.* Erhij Mergen és Shackallor megküzdöttek egymással, és Erhij Mergen gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

ee 6070 6085 16406 27296 17 2 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, szivárvány karkötõ (#139) 140 ap, a füvész köpenye (#193) 70 ap, pikkelypáncél (#223) 52 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 350 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 321 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 195 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 279 ap, az egészség csatos öve (#2966) 191 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 237 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 210 ap, a védekezés görbekardja (#4916) 210 ap, az élet csontamulettje (#5247) 327 ap, a törpék csepp fülbevalója (#6656) 247 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 392 ap, a kobra barbár lándzsája (#7631) 266 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 266 ap, az óriás könnyû íja (#8921) 266 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 445 ap, a merénylõ csatos öve (#11066) 247 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636) 294 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 252 ap, a remete díszes fejpántja (#12356) 252 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 252 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 247 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 252 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 294 ap, a sas fekete csizmája (#15972) 392 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 252 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 252 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 336 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 266 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég sárga öve (#22767) 256 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 134 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 279 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 180 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 262 ap, a sün csonttõre (#25151) 138 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 279 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 138 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 279 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 262 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 147 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 134 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 138 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 138 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 279 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 180 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 153 ap, a bûz csepp fülbevalója (#29156) 134 ap, a bûz görbekardja (#29216) 153 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 134 ap. Eladod a gladiátor csizmáját 33 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a gladiátor köpenyét 32 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod az elefánt díszes fejpántját 73 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod az elektromosság kõamulettjét 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 18 õsi relikviát 360 aranyért. Eladsz 1 drágakövet 22 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

ve 15972 vásárlás
Megvásárolod a sas fekete csizmáját 392 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kf 15972 bekészíted a 15972. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Felveszed a sas fekete csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 120.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

kno 3 13 9 8 3. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8! Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

pta 132 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

h 521 204 521. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 204. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 521 201 521. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 201. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 521 200 521. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 200. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

htt 4 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #86. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

hp 3 161 1 0 135 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 135.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

hp 3 167 1 0 145 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 145.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

k 239 4 kaland elvállalása
(239. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikertelen] Hosszasan vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Bumm! Valami hatalmasat robban a lábad alatt, mire hátrarepülsz. [23 életpontot sebzõdsz.] A mocskos kufár, csapdát állított! Ezért még megfizet! De mielõtt még lehetõséged lenne gyógyítani, megmozdul valami elõtted.
A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden, elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) [aura: IQ: 20.], egy molitár (#35), egy elektraton (#34) és egy boltos (#138) [aura: 10-es gyógyító szellõ.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Magában motyogva, a boltos létrehoz egy titánok szelét. A boltos ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 24 életpontnyit sebzõdsz. A csontváz harcos feléd mozog. A molitár feléd rohan. A csontváz harcos téged támad. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. A molitár téged támad. Lendít egy nagyot jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A hasadra céloz bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A boltos elmond egy sötét halál varázslatot. Ezt most megúsztad. Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 12 ép-t. Támadod a csontváz harcost. Tekergetve suhintasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét. A molitár rád veti magát. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Egy rúgást próbál bal lábával. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A boltos elmond egy sötét halál varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. 18 ép-t sebzõdtél. Támadod a molitárt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (9 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megpróbál felbuktatni bal lábával. Nem talált.
*** 4. KÖR *** A boltos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Gyógyítja a molitárt (+19 ép). Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 22 ép-t sebzõdtél. Támadod a molitárt. Ostorként csattantasz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (23 ép-t sebeztél). A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+69 életpont.)
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

dk 427 391 279 399 276 310 dobása 427. kalandnak
Rendben, 427. kaland törölve. Rendben, 391. kaland törölve. Rendben, 279. kaland törölve. Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kaland ezen a szinten. Rendben, 276. kaland törölve. Rendben, 310. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

m 9 4 8398 4443 34 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 398) A legközelebbi feladat megoldásánál 398 lesz a válaszod.
(M 8,4) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 16, 33, 61, 112, 210... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [398] - Gondolkodj még - mondja a szellem. Rosszul válaszoltál!
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A tüskés hólyag téged támad. Elõresuhint bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lesújt rád jobb csápjával. Mellé! Rád vág bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Lecsapsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Benyomsz neki bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz. (22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 7 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+33 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: mágia: 10.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. manapoid elvarázsol egy megszakítást. A 2. manapoid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod az 1. manapoidot. Megtámadod az 1. manapoidot. Elõresuhintasz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odacsapsz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! 41 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (21 ép-t sebeztél). Az 1. manapoid hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy megszakítást. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz farkaddal. El sem találtad. Odaütsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (29 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad. Odakensz neki bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Félrehajolt.
*** 5. KÖR *** A 2. manapoid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Rávágsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (25 ép-t sebeztél). A 2. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+32 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (20 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odakensz neki bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 21 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+31 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (309. kaland, összköltsége 15 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy szürke mösze (#60).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Púpos Peppino Tudati méreg +1 méreg (-6)14 (+0)25 Szürke mösze Pszi csáp kudarc (-4)36 (-1)39
2. Púpos Peppino Pszi csáp +7 PE (-3)11 (-17)8 Szürke mösze Agyvihar -24 PE (-10)26 (-8)31
3. Púpos Peppino Pszi csáp +7 PE (-3)8 (-8)0 Szürke mösze Agyvihar -24 PE (-10)16 (-8)23

Ez bizony siralmas vereség volt. (-29 életpont.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (307. kaland, összköltsége 5 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Nyurga, egy nyúlánk, barátságos mosolyú férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bûz könnyû pikkelyvértje, a gólem kõamulettje, az óriás kerek pajzsa, a kobra nehéz nyílpuskája, a gólem csepp fülbevalója, szerencsekõ, a tudás zafírja, Enyészmester, Rogan karkötõje, az óriás márványgyûrûje, kék gömb, a gepárd malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a torony karikaszimbóluma, a bûz gyûrûje, a tudás hosszú lándzsája, a küzdelem ezüst nyaklánca, a gólem zangrozi csizmája, a káosz teremtõjének köpenye, görényfarok. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a tûzcsontváz. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, görényfarok, a ragadozó vassisakja, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, az elefánt köpenye, a merénylõ malachit karkötõje, kék gömb, a bölcsesség malachitgyûrûje, a gladiátor csatos öve, a tudás zafírja, Rogan karkötõje, az entek díszes pikkelyvértje, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a kobra sárgaréz nyaklánca, a szívósság malachit karkötõje, a káosz õsi csizmája. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Mibo Thunderwolf pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Mibo Thunderwolf által meséltekbõl, megtudod, mi az a fekete özvegy. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 ragálygombát. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Max Firewalker, egy kopasz, zöld szemû, körszakállas férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Viselt tárgyai: a káosz pulzáló öve, ozin fülkarika, az elefánt ezüst láncinge, a bûz márványgyûrûje, a tudás zafírja, a harcmûvész díszes fejpántja, zsugorító gyûrû, Rogan karkötõje, a tökéletesség ónix karkötõje, spanyolcsizma, az élet ezüst fülbevalója, a pontosság díszes karkötõje, a bölcsesség sárgaréz nyaklánca, a lich hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a bûz kék köpenye, a káosz sötét amulettje, a tökéletesség keresztszimbóluma. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mutilátor kölyök. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A gonosz banya elmormol egy átok varázslatot. Megátkoztak! A vérfarkas odajön hozzád. A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A vérfarkas téged támad. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Megtámadod a vérfarkast. Lesújtasz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (24 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz. 10 ép-t sebzõdtél. A vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mérges csípés. Megmérgezõdsz. Megtámadod a vérfarkast. Lecsapsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested. Sebzõdsz 20 ép-t.
*** 4. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. Megindulsz a gonosz banya felé. Már ott is vagy! A gonosz banyát próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. Nem találtál. Lecsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Elkerülte. Méreg marja tested. 30 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 149 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Reménykedsz, hogy legközelebb nem zavarják meg az ásatást.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+65 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A quwarg katona máris elõtted terem! A quwarg katona rád veti magát. Megpróbál megmarni. Elhibázta. Elõre szúr bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Odacsap neked bal karmával. Mellétrafált a balfácán. Támadod a quwarg katonát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (23 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a quwarg katonát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (20 ép-t sebeztél). A quwarg katona kileheli lelkét.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt velparaj nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A tüskés hólyag téged támad. Meglóbálva zúz bal csápjával. Nem talált. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Meglóbálva zúz bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** A tüskés hólyag rád veti magát. Odacsap neked bal csápjával. Nem talált. Tekergetve suhint jobb csápjával. Elkerülted. Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás). Lecsap rád jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a tüskés hólyagot. Rávágsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Benyomsz neki bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Harapásra nyitod szádat. (30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A tüskés hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 9 ép-t.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy csatos öv, 30 arany és 2 hamis arany. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+33 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82) [aura: 7-es méretû 12-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+27%). (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az arhomad varangy felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-11%). Harapásra nyitja száját, támad fogával. Nem talált. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (30 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az arhomad varangy rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-7%). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod az arhomad varangyot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (25 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+88%). Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid 2 xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** A 2. xenomorf embrió máris elõtted terem! Megrohamozod az 1. xenomorf embriót. Az 1. xenomorf embrió közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. xenomorf embrió rád támad. Harapni próbál fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Támadod az 1. xenomorf embriót. Elõresuhintasz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Odakensz neki bal mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Harapásra nyitod szádat. (29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Az 1. xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1037 sebzést okoztál, és 374 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 277 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal megáldott, olasz informátor férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 66. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (13) / 8.62
[2] IQ: 7 (9) / 2.55
[3] ügyesség: 8 (10) / 0.75
[4] egészség: 10 (15) / 1.64
[5] mágia: 8 / 4.15
[6] gyorsaság: 8 (10) / 0.48
[9] Méret/ép: 107 (108) / 1
Min. méret: 105
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 99 / 4
Képességpont: 19 / 88%
Hõsi pont: 3 (0)
Tám.bónusz: 11%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 466 / 212
Hírnév : 262
Jóllakottság: 149%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 402 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 315 (6)
Leölt torzszülött: 491 (10)
Pszi csaták: 40 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 51 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (19)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 29%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 4] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 15 (18) / 5.36 [16] tüskés bõr: 16 (18) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.60
[18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.40 [20] savimmunitás: 3 (4) / 1.20
[22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.20 [24] rezisztencia: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.05 [47] zárnyitás: 5 / 0.60
[48] mászás: 7 / 0.95 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 3.05
[51] transzformáció: 9 / 3.60 [52] auraészlelés: 4 / 0.58 [53] ékszerészet: 2 / 0.63
[54] kereskedelem: 5 (8) / 3.21 [55] szívósság: 10 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.20
[57] gyógynövények: 4 / 2.84 [58] nyomkeresés: 5 (7) / 0.77 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.70
[60] pszi támadás: 4 / 0 [61] pszi energia: 5 / 0 [64] átokszórás: 4 (6) / 1.35
[65] álcázás: 16 / 0.33 [66] lopakodás: 5 / 0.15 [67] régészet: 6 / 2.04
[68] zene: 5 / 0.25 [69] tanulás: 2 / 0.33 [71] javítás: 4 / 1.60
[72] építés: 6 / 0.82        

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 2.87 [102] paraliz.méreg: 7 / 0  
bal mancs [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 7 / 3.29      
fog [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.61      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 4 / 1.75
[29] életszívás: 5 / 1.60 [152] felejtés: 4 / 0.40 [31] féreg érintése: 6 / 0.24
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.64 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.86
[128] pszi csáp: 7 / 0.52 [161] sebezhetetlenség: 13 / 3.45 [167] tombolás: 9 / 1.40
[132] tudati méreg: 3 / 0.36        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ext
2. Makró
h 521 204
h 521 201
h 521 200
3. Makró
pv 7 8
pta 128 132 132 132 132
p 8931
p 8931
be 9 5
va 278

HARCI PROGRAMOD
1: jéglehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 200.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150.
5: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 135.
6: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 145.
2: jéglehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #41.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: nekropoid (#70), árnyékmester (#71), kék-vörös atya (#86), káoszmágus (#91), manapoid (#92), elektromancer (#98), 153.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 20 50 61; VI erõ:250% ép:10%; PV 3 5 7 8; PSZ 66; HE 1; PTA 132 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8045 151 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület), #13 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #309 (66. forduló), #307 (66. forduló), #366 (62. forduló), #239 (65. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 255 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a sas fekete csizmája (#15972) * 1 a sas zöld köntöse (#16001)
* 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejpánt (#1106) * 6 ében láncing (#134) 1 khaldoran öv (#137)
1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sün csepp fülbevalója (#25106) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a titán sárgaréz nyaklánca (#5681) 348 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 151 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kristályamulett (#130) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
5 aranydukát (#437) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 17 Krónika (#783)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301) 1 görbekard (#1316)
1 könnyû íj (#1271) 1 nyílpuska (#1285) 1 parittya (#10)
1 tõr (#1300) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31)
4 gyilkos boróka (#27) 9 hónakkupók (#30) 1 jéglehelet itala (#54)
2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 4 liánvirág (#24)
9 mátekel gomba (#21) 11 mézfû (#29) 2 mitulen fû (#20)
11 ragálygomba (#26) 4 sárkányvirág (#32) 1 sötét mák (#23)
7 tejfonál (#28) 2 velparaj (#35) 7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
8 barna manakõ (#149) 14 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
8 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161) 10 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 4 nordkristály (#146) 1 õsi relikvia (#17)
8 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég könnyû láncinge #22631 (8), a törpék sárgaréz nyaklánca #6581 (9), a gólem márványgyûrûje #8426 (9), a sebezhetetlenség díszes karkötõje #19692 (11), a titán sárgaréz nyaklánca #5681 (9), a káosz lordjának karkötõje #17454 (7).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a sas fekete csizmája (#15972), 12 hamis arany (#809), 1 csatos öv (#1166), 1 liánvirág (#24), 1 mátekel gomba (#21), 110 arany (#1), 3 sárkányvirág (#32), 1 ragálygomba (#26), 1 velparaj (#35), 2 barna manakõ (#149).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 17 õsi relikvia (#17), 1 a gladiátor csizmája (#6070), 1 a gladiátor köpenye (#6085), 1 drágakõ (#2), 1 az elektromosság kõamulettje (#27296), 1 az elefánt díszes fejpántja (#16406).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LÉLEKRABLÓ (143. LÉNY)
Az asztrális térben tenyészõ lények eleve hihetetlenül titkozatosak, hiszen sokkal nagyobb térben mozognak, amely sokkal kevésbé hozzáférhetõ egy átlag halandó számára. Mégis, ezek között is vannak ismertebb lények, és olyanok, amelyekrõl még hallani is kevesen hallottak. Ez utóbbiak közé tartozik a lélekrabló, amelyrõl ez a kevés mentát úgy gondolja, hogy létrejöttük az Ellenség asztrális szennyezésének köszönhetõ. A lélekrablók elragadják a pszionikusan aktív lények lelkét, elhurcolják távoli bugyraikba, és ott falják fel: az asztrális felfedezõútra indult szellem soha többé nem költözik vissza testébe.



TÛZCSONTVÁZ (152. LÉNY)
Félelmetes látványt nyújt, ahogy a sötét folyosót egyszercsak bevilágítja ez a két lábon járó rémálom. Ennek a nekromanciával animált élõholtnak a csontjait tetõtõl talpig apró lángnyelvek borítják, amelyek persze õt magát nem égetik, de téged még a tûzimmunitás sem tud megvédeni ezektõl a mágikus lángnyelvektõl. Kezében hatalmas, lángoló pallost tart, amellyel pillanantokon belül miszlikbe aprít, ha nem tudsz gyorsan elmenekülni. A tûzcsontváz a tûzön kívül a savra immúnis nagymértékben.



FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY)
Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket, amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet táplálékot.



MUTILÁTOR KÖLYÖK (145. LÉNY)
A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ, félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek, amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.