Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:17:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9877-56

Karakterszám: 9877 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 56 Játékhét: 76
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 25
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 4. 9h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jún. 7.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

KAJÁS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû, hegyes fogú vámpír férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség halotti maszkja, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a szívósság csatos öve, bronzmedál, a sas kõamulettje, ozin fülkarika, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás díszes karkötõje, a sebezhetetlenség vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, a tökéletesség kék köpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Vampírssonn Báró is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a csúf gusztustalanság. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Épp hozzád néz be Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a Kõ Kardja, a sav fülbevalója, szivárvány karkötõ, az entek háromszögszimbóluma, a sebesség könnyû láncinge, a tárgyalás gyûrûje, az elfek csonttõre, ében nyílpuska, az elektromosság malachitgyûrûje, a sólyom utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a káosz mesés szimbóluma, a lich szárnyas sisakja, ozin fülkarika, a gyorsaság csonttõre, a sólyom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Piszkos a körmöd!" Rögtön visszavágsz: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Így szól hozzád: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Ezt mondja neked: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Shai-Hulud a férgek ura a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 8. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20782.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 4082.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*máj. 18.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud a férgek ura került ki gyõztesen. *máj. 18.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 20.* Alkony testvére, Hajnal és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *máj. 21.* Elkh Alhan Dozo gyõzelmet aratott Yatawna felett. *máj. 24.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 24.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 25.* Jelena teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 25.* Jelena teljesítette a 21. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 25.* Jelena teljesítette a 25. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *máj. 27.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 17.* Köpködõ Méregzsák és Szárnyaszegett Bolhedor pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *máj. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot. *máj. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sirály felett. *máj. 24.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *máj. 26.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Woland, a Felfedezõ felett. *máj. 26.* A 15123 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett. *jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort. *jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Al'Draco felett. *jún. 2.* Baltazár mellé szegõdött egy voharai szellem.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, elektronit (#141) 19 ap, húsevõ bibe (#151) 19 ap, Xantin bõröve (#169) 76 ap, pókcsatos öv (#173) 76 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 152 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, pikkelyvért (#1015) 38 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 214 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, mellvért (#1045) 66 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 303 ap, a pontosság barbár lándzsája (#4481) 228 ap, a gólem pikkelyvértje (#8215) 133 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 100 ap, a gyõzelem tõre (#21100) 104 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 342 ap, a tûz csonttõre (#22451) 150 ap, a tûz görbekardja (#22466) 166 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 241 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 196 ap, a villám hosszú íja (#23772) 303 ap, a villám görbekardja (#23816) 166 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a szalamandra könnyû láncinge (#25781) 257 ap, a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 303 ap, a szalamandra csontmaszkja (#25842) 285 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 145 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 257 ap, a yeti köpenye (#26335) 53 ap, a yeti öve (#26365) 53 ap, a yeti kõamulettje (#26396) 150 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 196 ap, az elektromosság díszes pikkelyvértje (#27117) 342 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 166 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 278 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 166 ap, a légzés vassisakja (#27626) 166 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 150 ap, a légzés lándzsája (#27880) 66 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 166 ap, az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451) 287 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

v 147 1166 1046 147. varázslat elmondása
Elhagyod a boltot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lebattyogsz a boltba. - Á, kedves Kajás, mit téblábolsz erre, csak nem valami kis feladatra fáj a fogad? Szerencséd van, lenne egy kis munka a számodra. Tényleg nem nagy ügy... Itt áll nem messze az Õsök Oszlopa. Mindössze annyit kell csinálni, hogy éjszaka csendben felkúszol a közepéig, és egy kicsit megolajozod. Ebben semmi rossz nincs, ártatlan tréfa az egész. (3. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

k 2 3 5 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (2. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni. Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata. A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
- Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Felkeresed a szint vegyesboltját.
Ismét tanultál valamit: +1 tanulás; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

kf 143 bekészíted a 143. tárgyat
Elhagyod a boltot. Felveszed a kék gömböt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lebattyogsz a boltba.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

k 2 3 5 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (2. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(3. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!

(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

kno 3 8 3. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

k 14 kaland elvállalása
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod. Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust, lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [25 életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129) [aura: tûzimmunitás: 7.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A vérszívó arloth varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a vérszívó arlothot. Megtámadod a vérszívó arlothot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy dermesztés! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod a vérszívó arlothot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod a vérszívó arlothot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). A vérszívó arloth kileheli lelkét.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala és 26 arany. [ld. enc.]
Hangosan fújtatva figyeled a dögöt. Szóval ez volt a híres vérszívó alroth. Többet vártál tõle. Körbenézel a teremben - egy darabig semmit nem találsz, de aztán végül a falban felfedezel egy lyukat, ami éppen olyan formájú, mint a garling kristály egyik fele.
[Tárgyhasználat: 1 garling kristály]
Elõveszed a kristályt, és behelyezed a lukba. Egy hatalmas villanás, és a kristály elporlad. Rémülten kiáltasz fel. Aztán egy hatalmas csattanás, és a fal egy része felemelkedik. Egy ládában csodálatos kincseket pillantasz meg. Gyorsan zsebrerakod õket. Zsákmányod 200 arany, 10 drágakõ, két õskõ és a villám nehéz nyílpuskája. Boldogan hagyod el a barlangot.
(+2 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

hp 4 19 0 15 30 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzfal t.var. Prioritás: 30.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz, és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet. Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra van szükséged. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy vakító fény. (-3 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér, szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz, várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet. Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál, de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett, de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Megközelítesz egy magneotidot az egyik csáppal. Halkan babusgató szavakat mormogsz, majd óvatosan elkezded simogatni. A kis lény rögtön hanyatt veti magát, és boldogan tûri a simogatást. Abbahagyod, és elkezded kihúzni a csápot a falból. Ebben a pillanatban bugyogást, szörcsögést hallasz, és a magnetoid ijedten visszabújik! A következõ pillanatban felsorakoznak elõtted vendéglátóid. Ellenfeleid 3 fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tûzfalat. (-12 vp.) A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba megidézi a 6. fehér amõbát.
*** 2. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi a 7. fehér amõbát. A 6. fehér amõba megidézi a 8. fehér amõbát. Az 5. fehér amõba megidézi a 9. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba irányába mozogsz. Az 1. fehér amõba máris elõtted terem! A 3. fehér amõba közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. fehér amõba máris elõtted terem! Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (27 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba kileheli lelkét. A 3. fehér amõba rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 2. fehér amõba rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** A 8. fehér amõba megidézi a 10. fehér amõbát. A 9. fehér amõba megidézi a 11. fehér amõbát. A 7. fehér amõba megidézi a 12. fehér amõbát. A 6. fehér amõba feléd mozog. A 4. fehér amõba feléd mozog. Az 5. fehér amõba feléd rohan. A 2. fehér amõbát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (30 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 6. fehér amõba téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rád vág bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 6. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. fehér amõba téged támad. Rád vág jobb csápjával. Félrehajoltál. Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 3. fehér amõba rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Az 5. fehér amõba rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** A 10. fehér amõba megidézi a 13. fehér amõbát. A 12. fehér amõba megidézi a 14. fehér amõbát. A 11. fehér amõba megidézi a 15. fehér amõbát. A 8. fehér amõba máris elõtted terem! A 9. fehér amõba feléd rohan. A 7. fehér amõba feléd mozog. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (29 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. A 4. fehér amõba rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 4. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. A 8. fehér amõba téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Mellé! A 9. fehér amõba rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. El sem talált, haha. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. A 7. fehér amõba rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 7. fehér amõba holtan terül el. Az 5. fehér amõba téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
[A csatában összesen 131 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+29 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

ht harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

var 165 6 165. varázslatra 6 képességpont
Sajnálom, de nem ismered azt a varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
be 3 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

k 18 kaland elvállalása
(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

v 146 8 4 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

m 5 4 2222 3331 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,4) Tovább keletre! Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 7,4) A keletre menõ folyosót követed. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya odajön hozzád. Megtámadod a nedonkutyát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (25 sebzés). A nedonkutya rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A nedonkutya holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Megrohamozod az ichinedart.
*** 3. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod az ichinedart. A remete görbekardjával támadsz. (7 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (22 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 39 arany.
(M 8,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (+1 képességpont.)
(M 9,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,3) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

ep 13 39 10 építed a 13. épületet 39 TVPért
Visszatérsz szállásodra. [Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az ivó felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

m 3 11 828 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,11) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8 28) A legközelebbi feladat megoldásánál 28 lesz a válaszod.
(M 4,11) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy koreni sün alomban csak nõstény koreni sün született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 8 mázsa rágcsálót, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 5 mázsa rágcsálót. Ezek a falánk lények tehát összesen 4144 mázsa rágcsálót pusztítottak el. Hány koreni sün volt egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [28] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

forduló vége
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Az Örökkévalóság Rubinjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 272 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 67 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 281 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kajás, egy örökké éhes és büdös férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 56. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 0.74
[2] IQ: 9 (15) / 2.10
[3] ügyesség: 6 (8) / 0.55
[4] egészség: 8 (12) / 2.26
[5] mágia: 10 / 2.30
[6] gyorsaság: 8 (12) / 1.11
[9] Méret/ép: 97 (100) / 80
Min. méret: 89
Barlangméret: 97
PONTJAID
Varázspont: 103 / 63
Képességpont: 35 / 28%
Hõsi pont: 3 (8)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 297 / 198
Hírnév : 569
Jóllakottság: 168%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 25 (0)
Galetki gyõzelmek: 11 (0)
Torzsz. csaták: 276 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 246 (2)
Leölt torzszülött: 357 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására; 60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Készíts el két gázlehelet italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 16 (19) / 5.41 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[25] bûz: 16 (18) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.31 [47] zárnyitás: 5 / 0.19 [48] mászás: 6 / 1.69
[49] rugalmasság: 5 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 2 [52] auraészlelés: 1 / 0.15
[53] ékszerészet: 3 / 0.22 [54] kereskedelem: 2 (5) / 1.90 [55] szívósság: 1 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.25 [57] gyógynövények: 5 (7) / 0.24 [58] nyomkeresés: 4 / 0.55
[59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.05 [64] átokszórás: 7 (9) / 4.35 [65] álcázás: 4 / 0.05
[66] lopakodás: 4 / 0.10 [67] régészet: 7 / 6.98 [68] zene: 5 / 0.46
[69] tanulás: 5 / 0.10 [72] építés: 6 / 1.60    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 (0) / 0 [101] szakért.: 3 / 1.60     a remete görbekardja
bal karom [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 2 / 1.28     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.20 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.08 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.48
[159] szellemidézés: 1 / 0.80 [19] tûzfal: 5 / 0.56 [14] vakító fény: 4 / 0.12


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 50; VI erõ:200% ép:10%; PV 8 5; PSZ 67 48 50 47 54 69;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (7. épület), #17 (3. épület), #52 (20. épület), #307 (48. forduló), #433 (49. forduló), #211 (50. forduló), #331 (55. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mágus vassisakja (#10076) 1 a méreg kerek pajzsa (#24011) 1 a méreg lemezpáncélja (#23950)
1 a torony köpenye (#18235) * 1 az elfek vassisakja (#10526) * 1 az entek köntöse (#9700)
1 bõr mellvért (#1046) * 1 bõrpáncél (#9) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 vándorcsizma (#1121) 1 Xantin bõröve (#169)
* 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a jég ezüst fülbevalója (#22857) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a szalamandra kõamulettje (#25946)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás karikaszimbóluma (#2111) * 1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457)
668 arany (#1) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 bronzmedál (#207)
42 drágakõ (#2) * 1 kék gömb (#143) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 2 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a remete görbekardja (#12566) 1 a tolvaj lándzsája (#9430) 1 a villám nehéz nyílpuskája (#23787)
1 csonttõr (#1301) * 1 Enyészmester (#217) 2 kerek kõ (#11)
1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 5 fehér gyógyital (#50) 4 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
4 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
1 mézfû (#29) 10 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
3 ragálygomba (#26) 6 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28)
4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 4 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 9 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
3 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
28 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség vassisakja #19526 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



CSÚF GUSZTUSTALANSÁG (99. LÉNY)
Hát, ez ám a förtelem! Tekergõ csápok, karmok sokasága, nyáladzó állkapocs, véreres, gonosz szemgolyó: és mindez hihetetlen összevisszaságban. Ez bizony tényleg egy torzszülött, és szinte könyörög azért, hogy elpusztísd, véget vess evilági nyomorúságának! Ha ki is fejt valamilyen fajta ellenállást, azt nyilvánvalóan tudatalatti refelexeivel teszi. A kiömlõ belekhez és nedvekhez jó étvágyat kívánunk a puhányoknak és a tejivóknak.



VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY)
A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny, még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel, csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek õrzését bízzák rá.



HATALOM KÉK ITALA (58. TÁRGY)
Ez a kék színû folyadék felhörpintésekor megnöveli minden fõ tulajdonságodat 2-vel, egészen a köröd végéig. A H 58 paranccsal kell használnod, 3 TVP-ért. Több hatalom italának hatása összeadódik.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.