Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 06:18:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9855-35

Karakterszám: 9855 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 35 Játékhét: 35
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 770
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 6. 8h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 13.

E-mail!

DELONSO KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9386.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 7060.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 31.* Avvocato Terrasini teljesítette a 13. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 31.* Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy orgling szolga. *aug. 1.* Thief egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *aug. 1.* Hercegnõ csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot. *aug. 2.* Csuhi a Pusztító pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lendorien Drako felett. *aug. 2.* Sünkutya a "Rettentõ" és Jelena megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *aug. 5.* Avvocato Terrasini teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 5.* Avvocato Terrasini és Csuhi a Pusztító megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 5.* Rémálom csatában legyõzte Brutuszt. *aug. 5.* Rogen a Kalandor teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 30.* Malgias a Rém csatában legyõzte Elder Worm, the Beastet. *júl. 31.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett. *aug. 1.* Maximilian Ûbertáp csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat. *aug. 1.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Atanko felett. *aug. 1.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte Nyafogó Nefelejcset. *aug. 2.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *aug. 2.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *aug. 5.* Féreg Artis és Homály megküzdöttek egymással, és Féreg Artis gyõzött. *aug. 5.* Maximilian Ûbertáp és Dron Arakis pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

be 8 131 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a sz.áll.roncsolása pszi képességet. Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve sz.áll.roncsolása! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

var 131 1 131. varázslatra 1 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]
kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]
m 4 8 8 1221 2121 2121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,7) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 húst kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 60 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 80 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 82 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

m 4443 4343 4343 4343 4345 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) A folyosó délre visz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 3,9) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

k 356 kaland elvállalása
(356. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-21 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (270. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Aranykarmú Mandola, egy aranybarna boru, zöld szemu, karcsú, ruganyos, csábító nõ. A Pszionicisták klánjának gondolkodó rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a teknõs könnyû pikkelyvértje, fekete nadrág, suhanó csizma, a szalamandra halotti maszkja, a bérmágus zöld köntöse, a tökéletesség csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran öv. Ez az! Sikeresen elcsórtál 31 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó, Hell Slayer, egy hatalmas, vörösbõrû, ízzó szemû, borzalmasan rettentõ lábszagú, farkas-démon férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a gepárd kardja, bronzmedál, a sólyom nagy pajzsa, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, a mágus maszkja, hosszú íj, csizma, a sólyom sárga öve, a gyõzelem malachitgyûrûje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 17 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmi veszély! Azért még mindig óvatosan, de bemész. Ping! - hallod, és mérgezett tüskék állnak beléd. (-25 ép). Ennyit a belopakodásról!
Szertartásosan üdvözöl Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû, piromád férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A következõket látod nála: a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság rövid tõre, az enyészet kõamulettje, nagy pajzs, az elfek márványgyûrûje, az elektromosság vándorcsizmája, ezüstmedál, a bérmágus szárnyas sisakja, az energia ónix karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, khaldoran öv, a szellemek zöld köntöse, ében nyílpuska, az enyészet lovagi lemezpáncélja, a sav rövid tõre, a bérmágus amulettje, ezüst nadrág. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megcélzod Lord of Darknesst a kõrisfa íjjal, és lõsz. (2 találattal 39 sebzést okoztál.) Lord of Darkness a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Magában motyogva, Lord of Darkness létrehoz egy csábmosolyt. Gyengülsz (-20% támadás). Hegyhengergetõ, a johhtukul máris elõtted terem! Hegyhengergetõ, a johhtukul rád támad. A fogaival támad. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+46 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen. Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Fire Breath, egy forróvérû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, fogazott tõr, kerek pajzs, halotti maszk, a káosz démoni lemezpáncélja, a titán csizmája. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Kõrisfa íjjal meglövöd Fire Breath-t. (2 találattal 38 sebzést okoztál.) Fire Breath feléd mozog. Fire Breath rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (21 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Fire Breath-t. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Fire Breath összerogy.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+23 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Sam Öldök, egy férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, sisak, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, suhanó csizma. Csendben elteszel 36 aranyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

pta 131 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

ho 8 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 8 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

k 22 kaland elvállalása
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres] Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál. Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy tudatfaló (#55).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Delonso Sz.áll.roncsolása -20 PE (-16)16 (-20)7 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)21 (-15)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+42% pszi támadás, +42% pszi energia.) Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia. [ld. enc.]
- Bocsesz, ezek mindig a vortex körül ólálkodnak. Na mindegy, látom boldogultál te is a tieddel! - mondja Myrtal. Ahogy körülnézel, lélegzetelállító látvány tárul eléd. Egy hatalmas, örvénylõ tölcsér van elõttetek! Parányiak vagytok hozzá képest, hogy hangyaként törpültök el mellette. Myrtal biccent.
- Ugorj!
Meg van ez õrülve? El akar téged pusztítani! Myrtal azonban tovább biztat.
- Rajta, nézd csak meg közelebbrõl, nem olyan veszélyes, mint amilyennek látszik!
Hitetlenkedve ugyan, de közelebb merészkedsz.
[Auraészlelés próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elbûvölve bámulod a kékesen csillogó, foszforeszkáló kristályokat, amelyekbõl a vortex felépül. Apró, ezercsápú vörös lények röpködnek ki és be a kristályok között. "Nem veszélyesek" hallod Myrtaltól. Félve közelebb mész. Egyszercsak a vortex elkezd húzni maga felé! Kétségbeesetten próbálsz navigálni.
[IQ próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Tudatod megacélozásával végül sikerül meglovagolnod az áramlatokat. Besuhansz a vortex forgó kristályai között. Egy-egy kristály is legalább tízszer akkora, mint te vagy! Az apró, vörös lények kis sárga tágyakat cipelnek csápjaik között. Félrehúzodnak az utadból. A mesés látványban gyönyörködve, berepülsz a vortex belsejébe. A szívóerõt itt egyáltalán nem lehet érezni! A vortex belsejének közepén korallra emlékeztetõ tárgy (egyáltalán, honnan érkezett a fejedbe ennek az õsi dolognak, a korallnak a képe?) épület lebeg. Az apró vörös lények százával nyüzsögnek körülötte. Micsoda fantasztikus látvány! Nektárként iszod az energiát, ami átáramlik rajtad (+1 IQ.) Ekkor Myrtal terem melletted.
- Most már mennünk kell! Még egy kicsit itt idõzöl, és örökre itt maradsz!
Kábán ébredsz, amikor visszatértetek. Arról kérdezed a galetki fiút, hogy mit is láttatok.
- Ez a witerionok lakhelye, az egyetlen asztrális épület, amellyel valaha találkoztam. Gondolatszálakból építették fel ezek az apró pszionikus lények. A vortex védelem a nemkívánatos behatolóktól. Már régóta tanulmányozom õket, de még nagyon keveset tudok róluk. Késõbb talán magammal viszlek egy újabb kirándulásra, de csak akkor, ha már felkészültebb vagy.
Megköszönöd Myrtalnak a csodás kirándulást, és vendégül látod a barlangodban egy kiadós vacsorára. Még sokáig beszélgettek a witerionokról. (+1 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

pta 128 128 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 99 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 263 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 456 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Delonso, egy sötét, vészjósló tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 35. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 3.45
[2] IQ: 8 / 3.40
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.45
[4] egészség: 7 / 1.65
[5] mágia: 5 / 1.35
[6] gyorsaság: 11 / 10.27
[9] Méret/ép: 58 / 49
Min. méret: 51
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 56 / 56
Képességpont: 8 / 10%
Hõsi pont: 13 (8)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 178 / 153
Hírnév : 96
Jóllakottság: 77%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 37 (2)
Galetki gyõzelmek: 8 (1)
Torzsz. csaták: 133 (0)
Torzsz. gyõzelmek: 110 (0)
Leölt torzszülött: 135 (0)
Pszi csaták: 3 (1)
Pszi gyõzelmek: 1 (1)
Ájulások száma: 35 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: gondolkodó (3)
Speciális képességeid:
+2 pszi támadó és védekezõ pont, GY +5 ÉP-t gyógyít, 13%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass 10 pszi gyõzelmet! 2.) Hozz két asztrálesszenciát. 3.) Érj el 10-es Mágiát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 11 (13) / 6.90 [16] tüskés bõr: 1 / 0 [25] bûz: 2 / 0
[26] lõfegyver: 11 / 5.16        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.55 [47] zárnyitás: 6 / 0.50
[48] mászás: 4 / 1.75 [52] auraészlelés: 1 / 0.15 [58] nyomkeresés: 4 (6) / 0.30
[59] vezetõkészség: 2 / 0.10 [60] pszi támadás: 6 / 0.47 [61] pszi energia: 5 / 0.57
[62] lopás: 4 / 1.90 [64] átokszórás: 4 (6) / 0.75 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.25

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.20     a villám kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [128] pszi csáp: 2 / 0.20 [131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.02

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 30 20; VI erõ:200% ép:15%; PV 7 6; PSZ 47; L 1 154 58 52 1; HE 3; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület), #19 (1. épület), #50 (20. épület), #461 (28. forduló), #356 (34. forduló), #400 (31. forduló), #229 (33. forduló), #270 (35. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 mellvért (#1045) 1 halotti maszk (#1091)
2 törpe pikkelyvért (#4) * 1 suhanó csizma (#195) * 1 Xantin bõröve (#169)
1 láncing (#1030) 1 khaldoran öv (#137) 1 a tudás bõr mellvértje (#1946)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)

Ékszerek, kincsek
450 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
11 drágakõ (#2) 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 fülbevaló (#1255) 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az ellenállás fülbevalója (#28705)

Felszerelés
1 kötél (#128)

Fegyverek
8 kerek kõ (#11) 1 barbár lándzsa (#1331) 2 harci fejsze (#12)
* 1 a villám kardja (#23815) 1 parittya (#10) * 1 kõrisfa íj (#1273)
2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 winropu moha (#22) 5 üvegcse (#14) 2 mátekel gomba (#21)
4 sötét mák (#23) 2 fehér gyógyital (#50) 1 védelem itala (#59)
3 tejfonál (#28) 2 csótányláb (#25) 3 mitulen fû (#20)
7 liánvirág (#24) 1 gyilkos boróka (#27) 4 ragálygomba (#26)
2 mézfû (#29)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 4 nordkristály (#146) 4 mandibula (#157)
2 pirgamit (#152) 7 molad púp (#16) 1 elektronit (#141)
2 molitár háj (#165) 1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLESSZENCIA (154. TÁRGY)
Anyagot áthozni az asztrális térbõl kb. olyasmi lehet, mint tárgyakat áthozni az álmodból, amikor felébredsz. Ennek ellenére, most mégis kezedben tartasz egy furcsa, kocsonyás anyagot, amely egy pszionikus élõlénytõl származik! A magyarázat abban rejlik, hogy az anyagot nem te hoztad át, hanem a lény projektálta ki az anyagi síkra, pusztulása pillanatában: ezt hívjuk asztrálesszenciának. A kocsonyás anyag hamarosan megszilárdul, és egy darab csillogó kristályt szorongatsz a kezedben. Értékesnek tûnik!



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.