Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:32:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9830-174

Karakterszám: 9830 Számlaszám: 4335
Fordulószám: 174 Játékhét: 191
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 423
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 9. 14h:47'
A következõ fordulód táplálható: 2003. júl. 12.

E-mail!

HARLEY-DAVIDSON KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 150 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült a könyvtár.
** 6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 4 sötét mák.
** 7. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Kacér Krédó, egy üditõen átlagos külsejû, rövid copfjait igazgató, szégyenlõs mosolyú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: az ellenállás csonttõre, ében láncing, a mentát csatos öve, az entek márványgyûrûje, az entek vívótõre, szent templomi maszk, szivárvány karkötõ, a hatalom bronz amulettje, óriás fülbevaló, arany orgling fétis, a sebesség kõamulettje, a mágus utazóköpenye. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Kacér Krédót. Kacér Krédó közelebb jön, hogy támadhasson. Kacér Krédót próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (85 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Harapásra nyitod szádat. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). Kacér Krédó maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Kacér Krédó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Felépült a szintfejlesztés.
** 9. NAP ** Épp hozzád néz be Jégvirág, egy hófehér bõrû, hosszú, ezüst hajú, kecses járású nõ. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. Viselt tárgyai: nagyobb jégöv, a jég díszes köpenye, Fénygyûrû, a káosz teremtõjének tõre, a jég szöges pajzsa, krakoch csizma, a jég szarvas sisakja, a hatalom ónixgyûrûje, az energia keresztszimbóluma, a bérmágus kõrisfa íja, a Xenókutatás karkötõje, a tudás zafírja, a káosz éjsötét karkötõje, a káosz korrupt amulettje, a jég malachit fülbevalója, a jég fekete láncinge, orgling fétis, a káosz elsõ tõre, a káosz hercegi karkötõje, a jég ónix karkötõje, galetki érdemérem. Szakértelempróbára invitál téged. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany!
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Az éberséget a következõ módon fogjátok próbára tenni: egy órán keresztül figyelitek a környékbeli barlangokat, és figyelitek, hogy melyekbõl próbálnak lopni. Megpróbáltok a tulajdonosnak segíteni fülöncsípni a tolvajt. Aki több behatolót buktat le, az nyert! Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Te voltál a jobb!
Gyõzelmedért 10 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
** 10. NAP ** Bazaltzabáló ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a balek zsákja!
** 15. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Kacér Krédó, egy üditõen átlagos külsejû, rövid copfjait igazgató, szégyenlõs mosolyú nõ. [aura: 1-es méretû 4-es szintû fog.] A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A következõket látod nála: az ellenállás csonttõre, ében láncing, a mentát csatos öve, spanyolcsizma, az ellenállás márványgyûrûje, az entek márványgyûrûje, az entek vívótõre, szent templomi maszk, szivárvány karkötõ, a hatalom bronz amulettje, az ellenállás háromszögszimbóluma, óriás fülbevaló, arany orgling fétis, a mágus utazóköpenye, a torony csepp fülbevalója. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Kacér Krédó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kacér Krédó odajön hozzád. Támadod Kacér Krédót. Lecsapsz jobb mancsoddal. (78 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (72 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). Kacér Krédó maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Kacér Krédó elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 21. NAP ** Látogatót kapsz, aki Theo, egy fekete szemû, talpig erõ kék hajú, rózsaszín bõrû nõ. [aura: 11-es manafókuszálás.] A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. Tárgyai: a hatalom ébenfa lándzsája, az elefánt görbekardja, az ellenállás elit lemezpáncélja, arany orgling fétis, a tökéletesség vaspajzsa, az energia malachit karkötõje, a védekezés díszes karkötõje, Trollagyar, az ellenállás ónixgyûrûje, a tökéletesség bíbor köntöse, ozin fülkarika, Yssuf tõre, a sebesség malachitgyûrûje, a gólem malachit karkötõje, az ügyesség fekete nyílpuskája, a bénaság fülbevalója, az elefánt ezüst fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, Fairlight sipkája, orgling fétis, a tökéletesség vándorcsizmája, Fénygyûrû, Abarrun karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Theot, aki dühösen rázza fejét.
** 21. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 kincskeresés italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 24. NAP ** Eljön barlangodba Zander, egy fekete kitinpáncélos, ízeltlábú, összetett szemû, kopasz rovarszerû férfi. A Katonák klánjának parancsnok rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Hadúri csizma, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás malachit karkötõje, kék mutációs gyûrû, a hatalom jádegyûrûje, Rogan karkötõje, sárkányamulett, a titán malachit fülbevalója, káoszkígyó vért, a törpék díszes karkötõje, óriás fülbevaló, a rend köve, a gladiátor márványgyûrûje, a pontosság szöges öve, a törpék nagy pajzsa, klánháborús kitüntetés, az ügyesség malachit karkötõje, ezüst vadászköpeny, a káosz hercegi sisakja, orgling fétis, õsgyémánt, arany orgling fétis, galetki érdemérem. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Az éberséget a következõ módon fogjátok próbára tenni: egy órán keresztül figyelitek a környékbeli barlangokat, és figyelitek, hogy melyekbõl próbálnak lopni. Megpróbáltok a tulajdonosnak segíteni fülöncsípni a tolvajt. Aki több behatolót buktat le, az nyert! Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Zander volt a jobb!
** 35. NAP ** Épp hozzád néz be Zytha, egy igazi tünemény nõ. [aura: 18-as méretû 12-es szintû fog.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: az Örökkévalóság Rubinja, az angyalok obszidiángyûrûje, a remete díszes karkötõje, a bölcsesség halotti maszkja, bronzmedál, Rogan karkötõje, a sas ónix karkötõje, ében láncing, ozin fülkarika, a kobra karikaszimbóluma, az erõ ónix karkötõje, óriás fülbevaló, a sas ónixgyûrûje, a hatalom ónixgyûrûje, görényfarok, szivárványkristály, a gyõzelem fekete csizmája, az erõ háromszögszimbóluma, mintrogi erõöv, a küzdelem díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, kék gömb, a gólem nehéz nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Zytha csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 37. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Phom Chemoppo, egy apró, rézszínû pikkelyekkel borított testû, hüllõszerû férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A következõket látod nála: a hatalom rubinja, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, az ellenállás harci nyílpuskája, a gólem csillogó fejpántja, orgling fétis, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a bölcsesség ezüst fülbevalója, galetki érdemérem, a torony márványgyûrûje, az elefánt jáde karkötõje, arany orgling fétis, a gólem zangrozi csizmája, a gólem malachitgyûrûje, a tudós malachit karkötõje, a pontosság nagy pajzsa, a küzdelem malachit karkötõje, quwarg amulett, a gólem díszes köntöse, a tökéletesség elit lemezpáncélja. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Phom Chemoppo felé. Már ott is vagy! Phom Chemoppo odajön hozzád. Támadod Phom Chemoppot. Odacsapsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Lesújtasz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. Nem találtál. Bûzöd zavarja (17 sebzés). Phom Chemoppo rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Lecsap rád farkával. (49 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Feléd üt bal mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Phom Chemoppot. Odakensz neki jobb mancsoddal. Félrehajolt. Odacsapsz bal karmoddal. Elhibáztad. Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Phom Chemoppo rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint farkával. (44 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-2%). Lekever egyet bal mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Fogait próbálja belédmélyeszteni. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod Phom Chemoppot. Lecsapsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Felé döfsz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Meglengetve az óriás rövid tõrét, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd zavarja (19 sebzés). Phom Chemoppo rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Lecsap rád farkával. Elhibázta. Feléd üt bal mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. (30 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 263 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Phom Chemoppo elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
*** 4.25. *** Leon (#2667) kilépett a szövetségbõl.
** 55. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Carlos, egy feltûnõen jóképû, hullámos barna hajú, barna szemû, vidám tekintetû férfi. [aura: 12-es méretû 14-es szintû jobb csáp.] A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. Viselt tárgyai: az enyészet harci nyílpuskája, óriás fülbevaló, a hatalom fekete csizmája, az egyensúly gyûrûje, a teknõs csatos öve, az elfek fényes szimbóluma, a tökéletesség kerek pajzsa, a pontosság háromszögszimbóluma, káoszkígyó vért, a szellemek átlátszó köntöse, a hiszékenység gyûrûje, a harcmûvész háromszögszimbóluma, a ragadozó szarvas sisakja. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Carlos elvarázsol egy titánok szelét. Néhány rövid kézmozdulat után Carlos létrehoz egy õrjöngés varázslatot. Carlos irányába mozogsz. Carlost próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz bal karmoddal. (66 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz. (17 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). Carlos összerogy.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Carlos meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
*** 5.20. *** Torz Talbot (#5362) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.2. *** Yar'und so Weiter (#8700) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.16. *** II. Ramszesz (#2801) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.25. *** Fürge Rhemedyl (#3504) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13821.) A te szinteden a legnevesebb Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. (hírneve 6644.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 4.* WereWolfy lett az aréna bajnoka. *már. 19.* Csukonyi a Kalmár teljesítette a 29. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 24.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *ápr. 2.* Nephillis és Aquinnes Dha'khana pszi párbajt vívtak. Nephillis került ki gyõztesen. *ápr. 8.* Snick lett az aréna bajnoka. *ápr. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zander felett. *ápr. 16.* Pyramid teljesítette a 23. küldetést, amit a boltban kapott. *ápr. 23.* Hajnali Harmat szolgálatába állt egy káoszmágus. *ápr. 24.* Dart Mahul felköltözött a következõ szintre. *ápr. 28.* Nosean teljesítette a 7. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 12.* New York City Boyt majdnem felfalta egy Takaidia. *már. 17.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Pindurutalagala felett. *már. 19.* Akadil Tel Kator szolgálatába állt egy óriáspók. *már. 20.* Köpködõ Méregzsák és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lobo Xalel felett. *már. 31.* Maximilian Ûbertáp és Beképzelt Nagycicis Liba pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *már. 31.* El Tapod és Pokoli Maximilián pszi párbajt vívtak. El Tapod került ki gyõztesen. *ápr. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *ápr. 14.* Baltazár, a behemótot majdnem felfalta egy vhrathag pók. *ápr. 17.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Olddragont.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+38 életpont.) Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 éberség; [8 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

v 163 200 8501 7903 8457 5346 163. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kineportot. Lacerta Viridis birtokában már van olyan tárgy. Amida Tong kineport szintje nem kisebb a tiedénél. Kineporttal átküldöd a zsugorító gyûrût Kicsi de büdös részére. (-16 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

j 25347 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a teknõs bronz mellvértjét. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

kno 18 15 18. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 9. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

kf 25347 26412 25512 bekészíted a 25347. tárgyat
Felveszed a teknõs bronz mellvértjét. Leveszed a teknõs háromszögszimbólumát. Felveszed a yeti háromszögszimbólumát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

bb 15 több épület meglátogatása
[be 15:] Belépsz a Katonák Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

kf 25512 26412 bekészíted a 25512. tárgyat
Leveszed a yeti háromszögszimbólumát. Felveszed a teknõs háromszögszimbólumát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

sza 1091 1 3 1 db 1091 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 halotti maszkot. Lidércláng morálja 12%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

ep 18 75 1 építed az 18. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a könyvtár felhúzását. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). [1 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

ep 37 75 1 építed a 37. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Sajnos nincs elég pénzed az építkezés megkezdéséhez (200 kellene, és csak 98 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

v 188 188. varázslat elmondása
Elmondasz egy sziklaerõ varázslatot. Támadásod megnõ (+4%). (-26 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

v 176 176. varázslat elmondása
Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Nocsak, mit találtál! 1 sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Akadil Tel Kator, egy fekete testén vörös tüskés férfi. [aura: éberség: 13.] A Bárdok klánjának a béke õre rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Éneklõ tunika, a majom malachitgyûrûje, óriás fülbevaló, a majom csontamulettje, a gyorsaság gyíkbõr öve, a pontosság aranyozott nyaklánca, a küzdelem díszes karkötõje, a gyorsaság nagy pajzsa, szivárványkristály, a kígyó malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, opilíchium gyûrû, az erõ díszes karkötõje, a majom fogazott tõre, bronz helyt. emlékérem, az ellenállás díszes köntöse, a regenerálódás szarvas sisakja, az ügyesség díszes karkötõje, nilbongi kitûzõ, a küzdelem aranyozott fülbevalója, a regenerálódás fekete csizmája. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Akadil Tel Kator máris elõtted terem! Megindulsz Akadil Tel Kator felé. Már ott is vagy! Akadil Tel Kator rád veti magát. Akadil Tel Kator dalolni kezd. A majom fogazott tõrével támad. (1 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (42 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Lecsap rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+193 életpont.) [45 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
bsz 9830 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Harley-Davidson eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 19, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 174 TVP-nyit haladt. Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [4 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

v 159 4640 3 159. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Harley-Davidson vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+27 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (visszakaptál 96 varázspontot.) A pénz mellett találsz egy immunitás italát, kedves ajándék egy galetkitõl. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (404. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).

*** 1. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ elõhív egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését. Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! Az 1. manapoid figyelõ irányába mozogsz. Lelet a 2. manapoid figyelõ felé mozog. Kormos az 1. manapoid figyelõ irányába megy. Samu elindul a 2. manapoid figyelõ felé. Az 1. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal. (67 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd zavarja (16 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Lelet a 2. manapoid figyelõt támadja. Kormos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Samu a 2. manapoid figyelõt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ elõhív egy annihiláció varázslatot. Samu eltûnik. Megtámadod a 2. manapoid figyelõt. Odacsapsz jobb mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal karmoddal. (64 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A 2. manapoid figyelõ hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 8/0, Kormos: 0/0, Lelet: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 42%. Elteszed a zsákmányt, ami egy manapoid fülbevaló és 2 barna manakõ. [ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

m 5 7 1414 1434 1412 1412 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,6) Tovább északra! Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (vesztesz 13% lélekenergiát.)
(M 4,6) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 33 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Keleti irányba folyatod utadat. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz, és imádkozol.
(M 5,5) A folyosó északra vezet. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ elmond egy sötétség varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A pusztító szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A pusztító szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Lelet a pusztító szójert rohamozza. Kormos a szójer királynõ felé mozog. A pusztító szójer téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a gyorsaság gyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod a pusztító szójert. Lecsapsz jobb mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz bal karmoddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A pusztító szójer kileheli lelkét. Lelet csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Kormos a szójer királynõt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötétség! Nem hat rád. A szójer királynõ irányába mozogsz. Lelet a szójer királynõ felé mozog. Kormos a szójer királynõt támadja. Támadod a szójer királynõt. Lecsapsz jobb mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Meglengetve az óriás rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A szójer királynõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 22/0, Lelet: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 33% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 szójer csáprágó és 45 arany. Kormos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,4) Észak felé mész a labirintusban. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [34 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

m 1412 1232 1232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,3) Északi irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (varázspontod maximális lett.)
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (sebzõdsz 30 ép-t.)
(M 6,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget. Gyengülsz (-75% támadás). A pusztító szójer odajön hozzád. Lelet a szójer királynõ irányába megy. Megrohamozod a pusztító szójert. Kormos a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer rád veti magát. A csáprágójával támad. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség hosszú íját. Sikerrel járt. Harapni próbál. Elhibázta. Lelet a szójer királynõt támadja. Támadod a pusztító szójert. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Felé ütsz bal karmoddal. Elkerülte. Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Kormos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. Kormos a mutáns szójert rohamozza. Megrohamozod a szójer királynõt. Kormos és a mutáns szójer egymással harcolnak. Lelet a szójer királynõt támadja. Támadod a szójer királynõt. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Ez mellément. Rávágsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Regenerálsz (+5 ép) A szójer királynõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A szójer királynõ és Lelet egymással harcolnak. Lelet halálhörgés közepette a földre zuhan. A mutáns szójer és Kormos egymással harcolnak. Támadod a szójer királynõt. Beversz egyet jobb mancsoddal. (65 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé suhintasz bal karmoddal. (71 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Harapni próbálsz. Elhibáztad. A szójer királynõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A mutáns szójer és Kormos egymással harcolnak. Kormos halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod a mutáns szójert. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé döfsz bal karmoddal. (73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. Nem találtál. A mutáns szójer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 447 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 30/88, Lelet: 8/26.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+169%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó és 102 arany.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Megkerülöd a kört.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,2) A következõ terem északra van, így arra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

k 443 320 499 393 307 439 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (443. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Bizonyára valamilyen tulajdonságod fog nõni, ha beleülsz. Ahogy belehuppansz, megnyílik a föld szék alatt, és a mélybe zuhansz. (-27 ép.) Odakint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.)
(320. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
(499. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 4 elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: 6-os villámsújtás.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. elektromancer elmormol egy elektromos falat. Az 1. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. A 4. elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. A 3. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Kormos az elektratont rohamozza. Kormos sebzõdik 2 ép-t az elektromos faltól. Kormost védi rezisztanciája. Kormos sebzõdik 2 ép-t az elektromos faltól. Kormos sebzõdik 2 ép-t az elektromos faltól. Lelet az 1. elektromancert rohamozza. Leletet védi rezisztanciája. Lelet sebzõdik 12 ép-t az elektromos faltól. Lelet 12 sebzést kap az elektromos faltól. az elektromos faltól. Megrohamozod az elektratont. Sebzõdsz 9 ép-t az elektromos faltól. Ellenállsz a varázslatnak. 9 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Sebzõdsz 9 ép-t az elektromos faltól. Lelet hörögve elterül. Kormos az elektratont támadja. Az elektraton kileheli lelkét. Lassú voltál, választott ellenfeleddel már más végzett. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 51 ép-t. Magában motyogva, a 4. elektromancer létrehoz egy villámsújtást. 7 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Immúnis vagy a varázslatra. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. Sebzõdsz 20 ép-t. Kormos az 1. elektromancert támadja. Az 1. elektromancert próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (76 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz bal karmoddal. (82 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Harapásra nyitod szádat. (36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). Az 1. elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 15 életpontnyit sebzõdsz. A 3. elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Sebzõdsz 37 ép-t. A 4. elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. Kormos a 2. elektromancert támadja. Megtámadod a 2. elektromancert. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõre szúrsz bal karmoddal. (76 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (23 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). A 2. elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. elektromancer elmond egy villámsújtás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 3. elektromancer elmormol egy villámsújtást. 63 ép-t sebzõdtél. Támadod a 3. elektromancert. Odaütsz jobb mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz bal karmoddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz. (21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (17 sebzés). A 3. elektromancer holtan terül el. Kormos a 4. elektromancert támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a 4. elektromancer létrehoz egy villámsújtást. Sebzõdsz 9 ép-t. Megtámadod a 4. elektromancert. Lecsapsz jobb mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõre szúrsz bal karmoddal. (83 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrét forgatva támadsz. (20 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (17 sebzés). A 4. elektromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 573 sebzést okoztál, és 229 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 122/6, Lelet: 0/36.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+113%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 48%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 2 drágakõ, egy elektronit és 56 arany.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+187 életpont.) Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 óriás rák (#218) [aura: 17-es méretû 20-as szintû olló.].

*** 1. KÖR *** A 2. óriás rák feléd rohan. Az 1. óriás rák Kormost rohamozza. A 2. óriás rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kormos elindul az 1. óriás rák felé. A 2. óriás rák téged támad. Elõre szúr ollóival. (3 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít ollóival. (2 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriás rák és Kormos egymással harcolnak. Támadod a 2. óriás rákot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé ütsz bal karmoddal. (69 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. óriás rák téged támad. Odacsap neked ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Feléd döf ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriás rák és Kormos egymással harcolnak. Kormos halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod a 2. óriás rákot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal. (68 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). A 2. óriás rák holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. óriás rák téged támad. Feléd döf ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád ollóival. (3 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. óriás rákot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal karmoddal. (66 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz. (17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az 1. óriás rák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 482 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 9/118.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+157%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õsmágus szájvize, egy hõsiesség itala és 115 arany. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 4 elektromancer (#98) [aura: bûz: 1.] és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. elektromancer elmormol egy elektromos falat. Néhány rövid kézmozdulat után a 4. elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. A 2. elektromancer elmormol egy elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 17 ép-t sebzõdtél. A 3. elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos fal! Az elektraton felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 9 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. 33 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Nem hat rád. Ellenállsz az elektromos fal varázslatnak. Támadod az elektratont. Odakensz neki jobb mancsoddal. (81 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd zavarja (17 sebzés). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. 9 ép-t sebzõdtél. A 2. elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. A 4. elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Sebzõdsz 6 ép-t. Az 1. elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 39 ép-t sebzõdtél. Az 1. elektromancert próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (81 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Felé ütsz bal karmoddal. (78 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). Az 1. elektromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. A varázslat nem hatott rád. A 4. elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Immúnis vagy a varázslatra. A 3. elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 17 ép-t. A 2. elektromancert próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (82 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal karmoddal. (70 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz. (25 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Nehezen bírja a szagodat (19 sebzés). A 2. elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 7 ép-t sebzõdtél. A 4. elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 39 ép-t sebzõdtél. A 3. elektromancert próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz bal karmoddal. (80 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz. (22 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). A 3. elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A 4. elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. Támadod a 4. elektromancert. Odakensz neki jobb mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (74 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (16 sebzés). A 4. elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 769 sebzést okoztál, és 176 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+267%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit és 46 arany.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+180 életpont.) A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad, a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 14-es küszöbre: sikeres] Sikerül! Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében. A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra a hegyben találod magad, de egy újabb szobában. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy ezüst nyaklánc, egy õsmágus szájvize és egy nagy pajzs. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(393. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 tarajos khadzar (#202) [aura: ügyesség: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Kormos és a 2. tarajos khadzar egymással harcolnak. Az 1. tarajos khadzar rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõre szúr ollóival. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a teknõs sárga övét. Kudarcot vall. Az 1. tarajos khadzart próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (82 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal. (81 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Meglengetve az óriás rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (31 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az 1. tarajos khadzar kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 35 ép-t. Kormos 31 sebzést kap. A 2. tarajos khadzar 39 sebzést kap. Kormos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. tarajos khadzart. Lecsapsz jobb mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Vastag bõrét szaggatod. Felé suhintasz bal karmoddal. (84 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (39 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+2%). A 2. tarajos khadzar holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! 23 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kormos: 39/89.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 khazdar taréj.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+36 életpont.) A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy monozoid (#135).

*** 1. KÖR *** A monozoid elmormol egy féreg érintése varázslatot. A monozoid ellõ egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. Megindulsz a monozoid felé. Már ott is vagy! Megtámadod a monozoidot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz bal karmoddal. (82 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriás rövid tõrével támadsz. (20 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Bûzöd fojtogatja (10 sebzés). A monozoid hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 211 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 47 arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+43% jóllakottság.) Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni az ajtó alatt. Nocsak, itt van valami: 61 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(307. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(439. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [176 TVP-t használtál fel, maradt még -7.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 4361 sebzést okoztál, és 944 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 329 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Harley-Davidson, egy legendásan nagy szájú, zöld hajú, vörös szemû, hatalmas testû, vasgyúró férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 174. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 31 (50) / 6.18
[2] IQ: 11 (12) / 1.10
[3] ügyesség: 9 (12) / 0.55
[4] egészség: 16 (17) / 10.26
[5] mágia: 10 (13) / 8.65
[6] gyorsaság: 8 (13) / 4.72
[9] Méret/ép: 207 (218) / 157
Min. méret: 192
Barlangméret: 210
PONTJAID
Varázspont: 184 / 192
Képességpont: 31 / 45%
Hõsi pont: 71 (0)
Tám.bónusz: 62%
Véd.bónusz: 53%
Galetki erõ: 858 / 269
Hírnév : 1415
Jóllakottság: 73%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 262 (5)
Galetki gyõzelmek: 145 (3)
Torzsz. csaták: 932 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 817 (8)
Leölt torzszülött: 1472 (22)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 58 (1)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: lovag (57)
Speciális képességeid:
+12 éberség, +29% támadás. 28% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen minden elemi immunitásod legalább 10-es szintû! 2.) Hozz 15 maerju koponyát! 3.) Gyõzz le 12 agyaggólemet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 10 / 0 [17] vastag bõr: 24 (33) / 0.65
[18] tûzimmunitás: 9 (10) / 0 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0 [20] savimmunitás: 9 (10) / 0.80
[21] elkt.immunitás: 9 (10) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 9 (10) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0
[24] rezisztencia: 12 / 0 [25] bûz: 9 (14) / 0 [26] lõfegyver: 2 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 1 [46] csapdaészlelés: 8 / 2.17 [47] zárnyitás: 10 / 3.60
[48] mászás: 9 / 1.75 [49] rugalmasság: 12 / 1.17 [50] meggyõzõkészség: 8 / 1.93
[51] transzformáció: 7 / 0.32 [52] auraészlelés: 8 / 6.66 [53] ékszerészet: 4 / 0.14
[54] kereskedelem: 9 / 1.88 [55] szívósság: 12 / 0.65 [56] varázsitalfõzés: 10 / 1.19
[57] gyógynövények: 8 / 1.40 [58] nyomkeresés: 12 / 5.01 [59] vezetõkészség: 8 / 1.05
[62] lopás: 7 / 0.67 [63] éberség: 13 (22) / 0.89 [64] átokszórás: 7 / 1.20
[65] álcázás: 25 / 0.07 [66] lopakodás: 9 / 1.20 [67] régészet: 5 / 1.01
[68] zene: 12 / 2.80 [69] tanulás: 7 / 5.32 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 12 / 2.80 [72] építés: 8 / 7.36 [73] felderítés: 4 / 2.66

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 31 (32) / 0 [101] szakért.: 14 (15) / 13.16 [102] roncsolás: 4 / 0  
bal karom [103] méret: 31 / 0 [104] szakért.: 12 / 9.37 [105] energiaszívás: 4 / 0  
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 9 / 8.82     az óriás rövid tõre
fog [109] méret: 8 / 0 [110] szakért.: 5 / 2.48 [111] energiaszívás: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.12 [32] animáció: 7 / 0.16 [42] csendvarázs: 2 / 0.06
[149] dimenziókapu: 5 / 0.24 [11] elektromos kéz: 8 / 0.56 [29] életszívás: 3 / 0.88
[152] felejtés: 1 / 0 [168] fürgülés: 4 / 0.24 [15] jégpajzs: 1 / 0
[163] kineport: 5 / 1.40 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 3.24 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 2.12
[158] láth. észlelése: 2 / 0.24 [157] láthatatlanság: 4 / 0.36 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[34] méregfelhõ: 4 / 0.24 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0.16 [28] óriáserõ: 1 / 0.32
[180] õrjöngés: 5 / 0.24 [171] savpajzs: 1 / 0.06 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0.08
[159] szellemidézés: 4 / 0.64 [176] szélpajzs: 7 / 4.20 [188] sziklaerõ: 4 / 1.60
[150] tárgyvédelem: 1 / 0.06 [144] titánok szele: 5 / 0 [16] tûzpajzs: 5 / 0.18
[14] vakító fény: 4 / 0.46        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1), méregsemlegesítés (1), szélpajzs (7).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Samu, a sötét xirnox 63/0 111% 95% 10 / 6.47 megsemmisült
[2] Kormos, a kronorém 66/0 83% 150% 7 / 1.93 ájult
[3] Lelet, a lidércláng 14/0 75% 120% 2 / 0.69 ájult
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd 219
2. Makró
ism 5
x 10
3. Makró
v 188
v 176
p
4. Makró
e 9 80
bsz 9830
v 154
v 159 4640 3
z 19 10
vd
5. Makró
kf 194
ism 3
vd 83
kf 17742

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
3: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #189. Prioritás: 100.
4: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #189. Prioritás: 99.
5: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 160.
6: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 160.
9: õrjöngés v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 150.
10: fürgülés v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 150.
11: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 220.
12: óriáserõ v.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 220.
7: életszívás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #243.
13: animáció t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 245, és ha ellenfeled #171.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 20 15; VI erõ:999% ép:1%; PV 2 1 5 3; PSZ 58 63 48 49 47; L 20 2 230 165 17 23; TT 10; HE 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #365 (151. forduló), #331 (159. forduló), #203 (159. forduló), #307 (153. forduló), #404 (174. forduló), #439 (164. forduló), #205 (154. forduló), #443 (173. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3797. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 bíbor köntös (#1154) 1 suhanó csizma (#195) 1 a küzdelem utazóköpenye (#20486)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a gyõzelem csillogó fejpántja (#20908) 1 az elefánt nagy pajzsa (#16362)
1 az ellenállás zöld köntöse (#28601) 1 a mágia bronz mellvértje (#3297) 1 ében láncing (#134)
1 krakoch csizma (#312) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a szellemek szarvas sisakja (#15028)
* 1 a kígyó fekete csizmája (#19122) 1 a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 1 a sün halotti maszkja (#24941)
1 az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) * 1 a teknõs sárga öve (#25467) * 1 a hatalom kék köpenye (#6987)
* 1 a gólem nagy pajzsa (#8262) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 az entek díszes köpenye (#9688)
1 a villám zangrozi csizmája (#23623) 1 a sav sárga öve (#26817) 1 az angyalok ezüst fejpántja (#28107)
1 a harcos halotti maszkja (#7841) 1 a túlélés bíbor pikkelyvértje (#21268) * 1 a teknõs bronz mellvértje (#25347)
1 a tûz halotti maszkja (#22241) 1 nagy pajzs (#1062) 1 a pontosság kerek pajzsa (#4211)
1 a természet vörös maszkja (#16844)

Ékszerek, kincsek
483 arany (#1) 169 drágakõ (#2) 1 kristályamulett (#130)
14 üvegszimbólum (#138) 1 manapoid fülbevaló (#294) 1 az ügyesség gyûrûje (#2575)
1 a tudás csontamulettje (#2097) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 a szalamandra csontamulettje (#25947) * 1 görényfarok (#189)
* 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127) * 1 a rend köve (#158) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 Laillia talizmánja (#319) 1 smaragd életkõ (#306) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 a szellemek malachitgyûrûje (#15177) * 1 a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 a harcmûvész malachit karkötõje (#13841) * 1 a harcos bronz amulettje (#7948)
4 orgling fétis (#269) 1 a gepárd csontamulettje (#15597) 1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 a pontosság csepp fülbevalója (#4406) 1 a jég ezüst nyaklánca (#22782)
* 1 az erõ gyûrûje (#1675) * 1 a tökéletesség bronz amulettje (#21898) * 1 a kígyó díszes karkötõje (#19242)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8) 8 fekete dukát (#218)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 furulya (#167) 1 varázskõ (#210)
1 a balek zsákja (#205) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 Enyészmester (#217) 1 az ügyesség nehéz nyílpuskája (#2637) 1 a titán hosszúkardja (#5817)
1 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 a káosz mesés tõre (#30564)
1 az elefánt hosszú lándzsája (#16633) 3 szilmill tõr (#314) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 törp szekerce (#235) 1 az enyészet hosszúkardja (#23367) 1 kõrisfa íj (#1273)
1 a sün görbekardja (#25166) 1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586) 1 az egészség vívótõre (#3103)
* 1 az óriás rövid tõre (#8952)

Varázsitalok és füvek
1 kihívás itala (#68) 2 tokin kaktusz (#40) 5 védelem itala (#59)
6 elonotichlan (#31) 12 tejfonál (#28) 1 pontosság itala (#72)
16 mátekel gomba (#21) 21 liánvirág (#24) 14 ragálygomba (#26)
2 hónakkupók (#30) 10 sárkányvirág (#32) 4 winropu moha (#22)
3 immunitás itala (#71) 2 méregellenállás itala (#51) 4 elfu moha (#33)
9 gyilkos boróka (#27) 3 zöld manaital (#63) 4 sárga gyógyital (#61)
1 csótányláb (#25) 1 bajnokok itala (#62) 8 üvegcse (#14)
1 mágiaellenállás (#76) 12 sötét mák (#23) 9 mitulen fû (#20)
1 szemani gomba (#36) 1 muskil (#37) 3 xita uborka (#39)
5 fehér gyógyital (#50) 2 õsmágus szájvize (#69) 3 narancs gyógyital (#80)
2 parafû (#41) 2 óriásnövés itala (#60) 4 rémcserje (#34)
3 velparaj (#35) 4 mézfû (#29) 1 hõsiesség itala (#52)
1 kincskeresés itala (#64) 1 javítás itala (#108)

Egyéb kacatok
2 xenópete (#278) 14 pirgamit (#152) 6 mandibula (#157)
1 nohnetár gumó (#212) 20 ekinda haj (#147) 39 szójer csáprágó (#231)
11 yeti csont (#160) 10 elektronit (#141) 6 molitár háj (#165)
1 bolhedor szárny (#15) 1 nordkristály (#146) 2 húsevõ bibe (#151)
1 yarmut csont (#256) 11 smaragd esszencia (#229) 14 barna manakõ (#149)
10 patkányfog (#270) 1 bronz korong (#297) 4 õsi relikvia (#17)
6 khazdar taréj (#268) 1 démonlidérc esszencia (#272)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor bíbor pikkelyvértje #5968 (15), a bölcsesség bíbor láncinge #17682 (13), a gyorsaság gyûrûje #3925 (4), a tökéletesség hosszú íja #21972 (12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MANAPOID FÜLBEVALÓ (294. TÁRGY)
A manapoid fülbevaló egy apró, szürke kõ, arany foglalatban. A nekropoidok mágikus hatalommal ruházták fel, viselõje a szellemi iskola varázslatait eggyel magasabb szinten használhatja.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.