Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 15:27:16 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9784-183

Karakterszám: 9784 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 183 Játékhét: 220
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 2891
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. feb. 5. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2008. feb. 6.

E-mail!

FÖRTELMES MUTÁCIÓ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Hádész fattya, egy pokoltûztõl övezett, elmúlás szagát árasztó entitás. Mágikus ereje egyre inkább nõ. [aura: 8-as kisebb gyógyítás.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: ozin fülkarika, bronzmedál, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, Vlagyimir gyûrûje, a mágia smaragdja, Khazidax koponyája, Doemon kõkarkötõje, Leah hosszú íja, Leah vaspajzsa, cseppkõ gyûrû, káoszkígyó vért, orgling fétis, arany orgling fétis. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek mindketten 25 aranyat raktok fel.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hádész fattya Pszi csáp +8 PE (-3)57 (+0)50 Förtelmes Mutáció Mentális robbanás kudarc (-5)60 (-8)57
2. Hádész fattya Mentális robbanás -28 PE (-8)49 (-3)47 Förtelmes Mutáció Tudati méreg +3 méreg (-6)54 (-28)29
3. Hádész fattya Tudati méreg +3 méreg (-12)37 (-6)41 Förtelmes Mutáció Tudati méreg +3 méreg (-9)45 (-3)26
4. Hádész fattya Tudati méreg +3 méreg (-12)25 (-6)35 Förtelmes Mutáció Pszi csáp kudarc (-9)36 (-6)20
5. Hádész fattya Tudati méreg +3 méreg (-12)13 (-6)29 Förtelmes Mutáció Pszi csáp kudarc (-12)24 (-9)11
6. Hádész fattya Pszi csáp +8 PE (-9)4 (-8)21 Förtelmes Mutáció Pszi csáp +10 PE (-12)12 (-7)4
7. Hádész fattya Pszi csáp +8 PE (-4)0 (-8)13 Förtelmes Mutáció Pszi csáp +10 PE (-12)0 (-4)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-23 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 25 arannyal lettél szegényebb.
** 1. NAP ** Anakh-su-namun kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9654 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9654 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11525.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 5.* Anakh-su-namun pszionikus párviadalban legyõzte Hádész fattya-át.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 4.* Akadil Tel Kator és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *feb. 4.* Ren csatában legyõzte Morq Fan Gort.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

kf 257 100 bekészíted a 257. tárgyat
A csápodba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]

e 9 90 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1531.]

vv 154 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[V 188 0 0:] Sajnos nem ismered azt a varázslatot.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]

kf 271 359 195 137 bekészíted a 271. tárgyat
Felveszed a káoszkígyó vértet. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. A suhanó csizmát már bekészítetted korábban. A khaldoran övet már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]

le 257 elrakod a 257. tárgyat
Leveszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1528.]

v 147 1151 479 1271 1286 13 147. varázslat elmondása
Elmormolsz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 zöld köntös 12 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 2 duzzadt xenópete 10 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 könnyû íj 19 arannyá! (-6 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-6 vp.) Átváltozott 4 sziklarepesz 12 arannyá! (-30 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]

kf 11007 11021 bekészíted a 11007. tárgyat
Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a merénylõ ezüst fejpántját. Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a merénylõ vándorcsizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1522.]

k 9 kaland elvállalása
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: jéglehelet: 20.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sebezhetetlenséget. (+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A keyrasi démonlidérc elmormol egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a keyrasi démonlidércet. A keyrasi démonlidérc feléd mozog. Megtámadod a keyrasi démonlidércet. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. Mellé! Tekergetve suhintasz farkaddal. (1 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A hasát célzod bal lábaddal. (1 ép-t sebeztél). Elszívsz 1 vp-t. A keyrasi démonlidérc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 2 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+130%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia, 44 arany és 2 hamis arany.
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]

kf 232 195 bekészíted a 232. tárgyat
Leveszed a merénylõ ezüst fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot. Leveszed a merénylõ vándorcsizmáját. Felveszed a suhanó csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1497.]

m 8 9 88 235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,9) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 9,9) Kelet felé mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér alomban csak nõstény vámpírdenevér született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 17 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 520 mázsa rovart pusztítottak el. Hány vámpírdenevér volt egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [8] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+32% lélekenergia.)
(M 9,10) Merre tovább? Délre! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
Visszatérsz szállásodra.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 1486.]

m 1 12 3322 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,13) A folyosó délre tart. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 63 arany, egy kincskeresés itala és egy kerek pajzs.
(M 1,14) Dél felé mész az útvesztõben. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,13) Merre tovább? Északra! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 1474.]

m 1 9 84 1241 1122 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,9) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 4) A legközelebbi feladat megoldásánál 4 lesz a válaszod.
(M 1,8) Északra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben vámpírdenevér tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 bogarat kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -5 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 6 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 5-ös fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 6 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 7-es fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [4] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+32% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 2,8) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 1,8) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Hideg borzongás fut végig, ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 1,7) Irány észak! Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 1,6) Az északra menõ folyosót követed. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (megtudod, hogy a varázslótoronyban csak akkor kapsz küldetést, ha mágiád legalább 12-es.)
(M 1,5) Észak felé mozogsz. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 10, 15, 47, 89, 195, 385... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 0,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 0,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 1447.]

dk 327 dobása 327. kalandnak
Rendben, 327. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1447.]

k 233 209 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (233. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar rád veti magát. Rád vág nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Feléd döf ollóival. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tarajos khadzart. Rávágsz jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-10 ép) Érintésed rothaszt. Harapni próbálsz. (48 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+22%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-10 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. Mellé! Illatozol (7 sebzés). A tarajos khadzar halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 28 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 114 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a túlélés díszes karkötõje, egy khazdar taréj, 45 arany és 2 hamis arany.
A helyiségben, ahová belépsz, szinte kézzel tapintható a mágia jelenléte. Érzed, hogy irtóztató mágikus csomó alkot elõtted erõteret. Kinyújtod asztrális csápjaidat, és megpróbálod a csomót kioldozni.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] A mágia lüktet benned, átfolyik rajtad, eggyé válsz szinte az erõtérrel, és egy mozdulattal feloldod.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 74 arany, egy malachitgyûrû és a hatalom csontmaszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(209. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar téged támad. Elõresuhint nyelvével. Hátraugrasz a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tarajos khadzart. Lecsapsz jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Érintésed rothaszt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (43 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+22%). Lesújtasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-10 ép) Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Rúgsz bal lábaddal. Mellé! Illatod zavarja (7 sebzés). A tarajos khadzar holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 27 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy khazdar taréj, 44 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 47 életpontot. (-8 vp.)
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Egy kör alakú szobába érkezel, plafonja a semmibe veszik. A falon egy mágikus szájat látsz! A száj beszélni kezd, komplex mágikus igéket hadar, majd abbahagyja. Töprengesz egy darabig, majd megpróbálod a szöveget megismételni.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Nagyon kell koncentrálnod, de végül sikerül! Nem is gondoltad, hogy mágikus képességeid ilyen mély memorizálási lehetõségeket adnak. A szoba meglódul veled fölfelé. Egy lift!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 97 arany, 8 drágakõ és egy sárga gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]

a 6905 268 3 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Hádész fattya részére 3 khazdar taréjt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]

a 6905 154 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Hádész fattya részére 1 asztrálesszenciát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1404.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 5 5. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (368. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy vándorcsizma.
Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 1394.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1394.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség! (+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) A tarajos khadzar rád támad. Lesújt rád nyelvével. Mellé! Lecsap rád ollóival. Ez mellément. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A tarajos khadzart próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Érintésed rothaszt. Harapásra nyitod szádat. El sem találtad. Lecsapsz farkaddal. Nem találtál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (28 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Elszívsz 24 vp-t. Fantasztikus illatod hat rá (9 sebzés). A tarajos khadzar rád támad. Ostorként csattant nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a tarajos khadzart. Lesújtasz jobb csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (50 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-10 ép) Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Mellé! Fantasztikus illatod hat rá (6 sebzés). A tarajos khadzar holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 25 ép-t. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 193 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%). Viszed, ami mozdítható: egy khazdar taréj.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 44 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 1377.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 szemani gombát. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség! (+62% védekezés.) ( +31 vastag bõr.) (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy savhurrikánt. Ellenállsz a varázslatnak. Az orgling fattyú máris elõtted terem! Az orgling fattyú téged támad. Támad fogával. Mellé! Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling varázsló elvarázsol egy gigaöklöt. Nem hat rád. Támadod az orgling fattyút. Rávágsz jobb csápoddal. (36 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal. El sem találtad. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Félrehajolt. Fantasztikus illatod hat rá (12 sebzés). Az orgling fattyú rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 30 vp-det. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Az 1. orgling fattyút próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Acsarogva harapni próbálsz. (36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+22%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Illatod elkábítja (9 sebzés). Az 1. orgling fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy villámsújtás varázslatot. 24 ép-t sebzõdtél. A 2. orgling fattyú irányába mozogsz. A 2. orgling fattyú feléd mozog. Támadod a 2. orgling fattyút. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni. Mellé! Lecsapsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Nem találtál. Megérzi illatodat (10 sebzés). A 2. orgling fattyú téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 15 vp-det. Regenerálsz (+10 ép)
*** 5. KÖR *** Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod a 2. orgling fattyút. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Pofádat nagyra tátva harapsz. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+22%). Lesújtasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. Mellétrafáltál. Illatodat döbbenten szippantja be (11 sebzés). A 2. orgling fattyú holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 1360.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327).

*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. (3 találattal 72 sebzést okozott.) Az õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az õsöreg élõ cseppkövet. Lesújtasz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad. Lecsapsz farkaddal. Mellé! Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Odacsapsz farkaddal. Mellétrafáltál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (11 ép-t sebeztél). Az õsöreg élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Nem találtál. Elõresuhintasz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Félrehajolt. Az õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+104%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete, 3 sziklarepesz, 38 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+36 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 1333.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (240. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Odacsapsz jobb csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. Elkerülte. Lecsapsz farkaddal. Elhibáztad. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. Elhibáztad. Megérzi illatodat (20 sebzés). A bundás yeti téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -6 vastag bõr.) Feléd üt bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Érintésed rothaszt. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Rávágsz farkaddal. Félrehajolt. A hasát célzod bal lábaddal. Elhibáztad. Illatod elkábítja (20 sebzés). A bundás yeti rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -5 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. Elhibáztad. Pofádat nagyra tátva harapsz. (46 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-3 ép) Megérzi illatodat (21 sebzés). A bundás yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+93%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy yeti csont, 40 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+99 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

kf 8726 3280 21836 6972 143 189 bekészíted a 8726. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. A görényfarkat már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

pta 128 129 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. mentális robbanás. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

p 9654 portyázás
Elfogadod Anakh-su-namun kihívását, és felkeresed a barlangjában. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (333. kaland, összköltsége 15 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Anakh-su-namun, egy gyönyörû, fiatal, a Fáraót megcsaló nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: ében nyílpuska, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, orgling fétis, zafír érdemrend, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a mágia könnyû pikkelyvértje, a tökéletesség sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, szent templomi maszk, ozin fülkarika, császári különdíj, a bölcsesség zöld köntöse, a hatalom rubinja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, Yssuf tõre, arany orgling fétis, quwarg amulett, a bûz fogazott kardja, Vlagyimir gyûrûje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 30 arany!
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Förtelmes Mutáció Pszi csáp +10 PE (-3)62 (+0)65 Anakh-su-namun Mentális robbanás kudarc (-5)60 (-10)55
2. Förtelmes Mutáció Mentális robbanás -27 PE (-8)54 (-3)62 Anakh-su-namun Tudati méreg +3 méreg (-6)54 (-27)28
3. Förtelmes Mutáció Tudati méreg +3 méreg (-12)42 (-6)56 Anakh-su-namun Tudati méreg +3 méreg (-9)45 (-3)25
4. Förtelmes Mutáció Tudati méreg +3 méreg (-12)30 (-6)50 Anakh-su-namun Pszi csáp kudarc (-9)36 (-6)19
5. Förtelmes Mutáció Tudati méreg +3 méreg (-12)18 (-6)44 Anakh-su-namun Pszi csáp kudarc (-12)24 (-9)10
6. Förtelmes Mutáció Pszi csáp +10 PE (-9)9 (-6)38 Anakh-su-namun Pszi csáp +10 PE (-12)12 (-9)1
7. Förtelmes Mutáció Pszi csáp +10 PE (-9)0 (-6)32 Anakh-su-namun Pszi csáp +10 PE (-12)0 (-1)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+31% pszi támadás, +31% pszi energia.)
Micsoda öröm, még a tét, 30 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

p 6905 portyázás
Elküldesz egy kihívást Hádész fattya részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

pta 129 132 132 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

pv 7 4 3 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

pv 6 7 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A rovarsámán harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmi veszély! Továbbmész. Megnyílik alattad a talaj, irtózatos fájdalmat érzel. (-46 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A galetki, aki itt lakik Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, Fairlight sipkája, a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme, a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, Noxoth csizmája, xenomorf csuklópánt, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs, Noxoth karkötõje. Megállapodtok, hogy a tét 20 arany lesz. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt elmond egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Leph Arlone a szétszórt létrehoz egy tombolás varázslatot. Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Nem hat rád. Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. Penge, a sáskaharcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Penge, a sáskaharcos feléd rohan. Megtámadod Penge, a sáskaharcost. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. Mellé! Illatod zavarja (2 sebzés). Penge, a sáskaharcos hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (4 találattal 17 sebzést okozott.) Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Az ichinedart védi rezisztanciája. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (4 lövéssel 15 ép-t sebzett.) Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! Nem hat rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy elbájolást. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt céloz, és lõ rád. (3 találattal 11 sebzést okozott.) Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Rezisztálod a varázslatot. A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy elbájolást. Az ichinedar rezisztálja. Leph Arlone a szétszórt irányába mozogsz. Megtámadod Leph Arlone a szétszórtat. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Mellé! Ostorként csattantasz farkaddal. Fürgén elhajolt. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Mellétrafáltál. Fantasztikus illatod hat rá (18 sebzés). Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Leph Arlone a szétszórt varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Leph Arlone a szétszórt elmond egy elemi védelem varázslatot. Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot. Az ichinedar rezisztálja. Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Leph Arlone a szétszórt rád támad. Egy rúgást próbál bal lábával. (17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Odacsap neked jobb mancsával. (40 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Odacsap neked bal karmával. (44 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked farkával. (35 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-16%). Regenerálsz (+10 ép) Leph Arlone a szétszórt regenerálódik.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 179 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a rovarsámán: 0/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+136 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A rovarsámán pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]

kf 232 bekészíted a 232. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szent templomi maszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1251.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. Az óriás arany fülbevalója: értéke 598 arany #8910 (5 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +4 erõ, +8 méret. Az angyalok hosszú lándzsája: értéke 222 arany #28333 (3 dukát), a sebzése 3D8+4. A következõ képességekkel rendelkezik: +1% támadás ezzel a fegyverrel, +4 imm.ktkt.méreg, -1 gyorsaság. A tûz gyíkbõr öve: értéke 328 arany #22319 (4 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +5 tûzlehelet. A kígyó bronz amulettje: értéke 286 arany #19198 (3 dukát). A tárgy tápjai: +3 gyorsaság, +6% támadás.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy elektronit. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: ügyesség: 5.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Érintésed rothaszt. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (44 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Meglóbálva zúzol farkaddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (29 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Elszívsz 10 vp-t. Fantasztikus illatod hat rá (16 sebzés). A xenó féreg rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó férget próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Érintésed rothaszt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Célozni próbálsz bal lábaddal. (25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Fantasztikus illatod hat rá (12 sebzés). A xenó féreg hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+78%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1407 sebzést okoztál, és 704 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 1249 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1601 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.28). Ez a 183. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 18 (20) / 1.30
[2] IQ: 9 (7) / 7.40
[3] ügyesség: 5 / 1.66
[4] egészség: 10 (11) / 8.56
[5] mágia: 9 (12) / 2.17
[6] gyorsaság: 30 / 2.65
[9] Méret/ép: 200 (221) / 154
Min. méret: 184
Barlangméret: 200
PONTJAID
Varázspont: 162 / 10
Képességpont: 83 / 82%
Hõsi pont: 16 (1)
Tám.bónusz: 21%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 974 / 346
Hírnév : 2540
Jóllakottság: 0%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 174 (1)
Galetki gyõzelmek: 106 (0)
Torzsz. csaták: 1319 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1219 (7)
Leölt torzszülött: 2116 (9)
Pszi csaták: 356 (2)
Pszi gyõzelmek: 180 (1)
Ájulások száma: 42 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kifejlett mutáns (50)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 60%-os szorzó. +2 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 2] 3.) Teremts egy bohócmoladot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 (13) / 2.40 [15] regeneráció: 20 / 0 [17] vastag bõr: 10 (11) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 6 (12) / 0.60 [19] hidegimmunitás: 6 (12) / 0.60 [20] savimmunitás: 6 (12) / 1.20
[21] elkt.immunitás: 6 (12) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 6 (12) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 15 / 0
[24] rezisztencia: 30 (42) / 0.20 [25] illat: 21 (23) / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0
[34] párbajozás: 20 / 1.09 [35] inimícia: 0 (5) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 9 / 0.53 [47] zárnyitás: 9 / 0.40
[48] mászás: 9 / 0.46 [49] rugalmasság: 5 / 0.61 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.10
[51] transzformáció: 10 / 0.71 [52] auraészlelés: 4 (10) / 3.11 [53] ékszerészet: 1 (3) / 0.16
[54] kereskedelem: 3 / 0.56 [55] szívósság: 13 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.95
[57] gyógynövények: 7 / 0.12 [58] nyomkeresés: 13 / 6.62 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 1.30
[60] pszi támadás: 12 (13) / 4.26 [61] pszi energia: 12 (13) / 2.54 [62] lopás: 2 (4) / 0.11
[63] éberség: 2 / 0.20 [64] átokszórás: 12 / 0.51 [65] álcázás: 25 / 0.70
[66] lopakodás: 3 (5) / 0.92 [67] régészet: 8 / 7.87 [68] zene: 4 / 2.47
[69] tanulás: 7 / 0.62 [70] idézés: 3 / 1.94 [71] javítás: 10 / 0.60
[73] felderítés: 3 / 2.89        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 14 (16) / 0 [101] szakért.: 13 (16) / 2.15 [102] rothasztás: 6 (13) / 0  
fog [103] méret: 14 (15) / 0 [104] szakért.: 11 (13) / 0.99 [105] energiaszívás: 11 (18) / 0  
farok [106] méret: 10 (11) / 0 [107] szakért.: 10 (12) / 4.63 [108] kontaktméreg: 30 (37) / 0  
bal láb [109] méret: 10 (11) / 0 [110] szakért.: 5 (7) / 2.90 [111] manaszívás: 7 (14) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 0.11 [32] animáció: 1 / 0.32 [36] csábmosoly: 1 / 0
[11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 9 / 5.40
[29] életszívás: 4 / 0.24 [152] felejtés: 4 / 0.64 [31] féreg érintése: 10 / 8.33
[168] fürgülés: 16 / 0.56 [172] gázpajzs: 5 / 0.56 [17] gránitbõr: 4 / 1.46
[15] jégpajzs: 5 / 0.22 [163] kineport: 9 / 0.53 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 4.01
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.44 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.24
[162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 3 / 0.94 [148] méregsemlegesítés: 10 / 1.36
[153] nagyobb gyógyítás: 11 / 5.09 [128] pszi csáp: 10 / 1.28 [171] savpajzs: 5 / 0
[161] sebezhetetlenség: 31 / 2.09 [167] tombolás: 7 / 0.19 [132] tudati méreg: 9 / 3.17
[16] tûzpajzs: 5 / 2.31 [14] vakító fény: 4 / 0.06 [170] villámpajzs: 5 / 0.52

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 167 tombo 161 sebezh 31 féreg 15 jégpaj 172 gázpaj 170 villá 16 tûzpaj 171 savpaj 168 fürgül  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] rovarsámán 67/67 126% 99% 8 / 7.42 nem harcol
[2] nagyobb elementál fatty 69/69 93% 120% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
pv 7
pta 128 129 132 132 132
p 9654
p 6905
pta 129 132 132 128 128
pv 7 4 3 2
2. Makró
ho 2
kf 11007 11021
k 9
kf 232 195
ho 1
3. Makró
kf 257 100
e 9 90
be 9 5
vv 154 188
kf 271 359 195 137
le 257
4. Makró
mak 5
pv 6 7 2
szh 1
p
szh 1
kf 232
5. Makró
x 10
kf 194
ism 4
vd 197
kf 8726 3280 21836 6972 143 189
mak 1

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1900. Prioritás: 77.
2: animáció t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 88.
3: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #88. Prioritás: 10.
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 80.
5: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 5.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 99.
8: féreg érintése v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 3.
9: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 82.
10: tûzlehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 81.
11: fürgülés v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 2.
12: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 2.
13: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 1.
14: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 30.
15: sebezhetetlenség v.var. ha ellf. 26. képessége 30 v. több. Prioritás: 113.
16: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 16.
17: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 5.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: kék testvér (#87), zombi mester (#80), manapoid (#92), nedonkutya (#76), Thargodan vadászeb (#180), Yarmaitor (#181).
1901: Yarmaitor (#181), Thargodan vadászeb (#180), zombi mester (#80).
1902: maug entitás (#185).
1903: õsöreg élõ cseppkõ (#327), omrif élõsködõ (#212).
1904: pokolpatkány (#195), vörös testvér (#88).
1905: zafír kaletrich (#177).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 99 20 153; VI erõ:150% ép:1%; PV 6 7 2; PSZ 56 58 55; L 30 52 61 58 23 25; TT 30; HE 9; PTA 129 132 132 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9654 161 2; VG 9654 37748 1; A 6905 268 3; A 6905 154 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Torzszülöttek ismerõje. (Immunis vagy a végtag csonkolásra, a rothasztástól kisebb eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellened 50% eséllyel kudarcot vall.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #12 (7. épület), #21 (1. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #368 (183. forduló), #240 (183. forduló), #333 (183. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz átlátszó köntöse (#29052) 1 a bûz díszes fejpántja (#29006) 1 a gepárd sárga öve (#15567)
1 a hatalom csontmaszkja (#6942) 1 a kobra csillogó fejpántja (#7408) 1 a kobra zangrozi csizmája (#7423)
1 a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) 1 a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) 1 a regenerálódás szárnyas sisakja (#24477) 1 a sebesség szöges öve (#13318)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom fekete csizmája (#29472) 1 a sün ezüst fejpántja (#24957)
1 a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 1 a torony sárga öve (#18267)
1 a tûz zangrozi csizmája (#22273) * 1 arany tanítványköpeny (#362) 1 az energia sárga öve (#18717)
2 bronz mellvért (#1047) * 1 bronz pszi váll-lap (#290) 1 csatos öv (#1166)
1 ezüst tanítványköpeny (#361) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kerek pajzs (#1061)
* 1 khaldoran öv (#137) 13 pikkelypáncél (#223) * 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szent templomi maszk (#232) 1 Tyrex fejpántja (#37105) 1 vándorcsizma (#1121)
1 Xantin aranyöve (#179) 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a gyõzelem ónixgyûrûje (#21028) 1 a harcos márványgyûrûje (#7976) 1 a jég csepp fülbevalója (#22856)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kobra díszes karkötõje (#7542) 2 a kobra ezüst nyaklánca (#7482)
1 a kobra ónix karkötõje (#7543) * 1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) 1 a sas ónixgyûrûje (#16078) 1 a sebesség fülbevalója (#13405)
1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
1 a törpék ezüst nyaklánca (#6582) 1 a túlélés díszes karkötõje (#21492) 1 a tûz csontamulettje (#22347)
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 12726 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296)
1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 az angyalok márványgyûrûje (#28226) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) 311 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
* 1 görényfarok (#189) 244 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 malachitgyûrû (#1227) * 11 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 Thór márványgyûrûje (#36776) 16 üvegszimbólum (#138) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 fekete csuha (#586) 8 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
1 garling kristály (#209) 9 kötél (#128) 11 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 nekrofun medál (#513) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 orvosságos zacskó (#590) 2 sáfránykõ (#444) 4 varázskõ (#210)
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a merénylõ nehéz nyílpuskája (#11187) 1 a ragadozó harci íja (#20174) 1 a sebesség vívótõre (#13453)
1 a tökéletesség rövid tõre (#22002) 1 az angyalok csonttõre (#28301) 1 Enyészmester (#217)
14 sziklarepesz (#13) 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
7 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 11 csótányláb (#25)
10 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50)
23 gyilkos boróka (#27) 7 hatalom kék itala (#58) 23 hónakkupók (#30)
2 javítás itala (#108) 1 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75)
5 kihívás itala (#68) 3 kincskeresés itala (#64) 14 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 16 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
9 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 15 muskil (#37)
7 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69) 15 ragálygomba (#26)
16 rémcserje (#34) 10 sárga gyógyital (#61) 19 sárkányvirág (#32)
10 sötét mák (#23) 10 szemani gomba (#36) 25 tejfonál (#28)
1 tûzlehelet itala (#53) 80 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59)
7 velparaj (#35) 2 waarkin (#38) 23 winropu moha (#22)
7 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 14 barna manakõ (#149) 3 démonlidérc esszencia (#272)
22 ekinda haj (#147) 23 elektronit (#141) 12 húsevõ bibe (#151)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 8 khazdar taréj (#268) 6 kõtroll szem (#274)
18 mandibula (#157) 7 molad púp (#16) 16 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 13 nordkristály (#146) 33 õsi relikvia (#17)
4 patkányfog (#270) 19 pirgamit (#152) 5 ratifikátor agy (#236)
19 smaragd esszencia (#229) 26 szójer csáprágó (#231) 4 xenópete (#278)
19 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus csatos öve #17366 (8), az entek könnyû nyílpuskája #9836 (10), az ellenállás karikaszimbóluma #28661 (5), a gólem nagy pajzsa #8262 (11), a kobra karikaszimbóluma #7511 (9), a harcos sárgaréz nyaklánca #7931 (9), az óriás vassisakja #8726 (9), az elefánt könnyû íja #16571 (9), az óriás hosszú íja #8922 (11), a tökéletesség utazóköpenye #21836 (11), a hatalom fekete csizmája #6972 (11), a mágia láncinge #3280 (7).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 535 arany (#1), 8 drágakõ (#2), 1 kerek pajzs (#1061), 1 elektronit (#141), 1 xita uborka (#39), 1 yeti csont (#160), 1 sárga gyógyital (#61), 1 szemani gomba (#36), 1 kincskeresés itala (#64), 1 xenópete (#278), 11 hamis arany (#809), 1 a túlélés díszes karkötõje (#21492), 1 malachitgyûrû (#1227), 1 a hatalom csontmaszkja (#6942), 3 khazdar taréj (#268), 1 vándorcsizma (#1121), 1 démonlidérc esszencia (#272).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 sziklarepesz (#13), 1 zöld köntös (#1151), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 könnyû íj (#1271).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.