Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 22:47:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9762-8

Karakterszám: 9762 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 8 Játékhét: 49
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 1
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 1
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 20. 9h:31'
A következõ fordulód táplálható: 2006. okt. 21.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

IQ-FIGHTER KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 15. NAP ** Eljön barlangodba Lianar, egy folyton dudolászó, csintalan tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését: kerek kõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Lianar már ott várakozik. Õ nyert!
** 15. NAP ** Pihenésedet megzavarja Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Laxika feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az õsi relikvia. [ld. enc.]
** 20. NAP ** Eljön barlangodba Romboló, egy izmos, fekete rövid hajú, piros szemû, kecskeszakallú, résfülû, férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Romboló feléd mozog. Romboló irányába mozogsz. Romboló rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (13 ép-t sebzõdtél). Támadod Rombolót. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál.
*** 2. KÖR *** Romboló téged támad. Romboló tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Rombolót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Rombolót. Rávágsz jobb csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Romboló téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Romboló téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Romboló meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 28. NAP ** Látogatót kapsz, aki Naoro a Ködfarkas, egy éjkék szemû, ruganyos mozgású, harci tetoválásokkal ékített, szikár férfi. Viselt tárgyai: a bölcsesség hosszúkardja, díszes fejék. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Naoro a Ködfarkas már ott várakozik. Õ nyert!
** 30. NAP ** Épp hozzád néz be Naoro a Ködfarkas, egy éjkék szemû, ruganyos mozgású, harci tetoválásokkal ékített, szikár férfi. Felszerelése: a bölcsesség hosszúkardja, díszes fejék, a méreg utazóköpenye, bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Naoro a Ködfarkas már ott várakozik. Õ nyert!
** 35. NAP ** Bejön a barlangodba Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû nõ. Tárgyai: könnyû láncing, kristályamulett, fejpánt, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Zraw a pusztító felé. Már ott is vagy! Zraw a pusztító feléd mozog. Támadod Zraw a pusztítót. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Elkerülte. Zraw a pusztító rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Zraw a pusztító meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 36. NAP ** Épp hozzád néz be Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû férfi. A következõket látod nála: könnyû láncing, kristályamulett, díszes fejék, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Zraw a pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Zraw a pusztító felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Zraw a pusztító rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod Zraw a pusztítót. Odacsapsz jobb csápoddal. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Zraw a pusztító rád támad. Rád vág jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zraw a pusztító meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 41. NAP ** Bezörget hozzád Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû nõ. Felszerelése: könnyû láncing, kristályamulett, díszes fejék, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Zraw a pusztítót. Zraw a pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Zraw a pusztítót. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Zraw a pusztító összerogy.
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Zraw a pusztító meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 42. NAP ** Bezörget hozzád Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû férfi. Tárgyai: könnyû láncing, kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Zraw a pusztítót. Zraw a pusztító közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Zraw a pusztítót. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Nem találtál. Zraw a pusztító rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod Zraw a pusztítót. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Elhibáztad. Zraw a pusztító rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Zraw a pusztító meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 43. NAP ** Látogatót kapsz, aki Zraw a pusztító, egy fekete bõrû, kék hajú, szürke szemû férfi. Végignézed a felszerelését: könnyû láncing, kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, a sav vándorcsizmája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Zraw a pusztító felé. Már ott is vagy! Zraw a pusztító feléd mozog. Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Zraw a pusztítót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Zraw a pusztító rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Zraw a pusztítót. Rávágsz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Zraw a pusztító rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Zraw a pusztító megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 20.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Jéghegy felett. *ápr. 20.* Zraw a pusztító csatában legyõzte II. Zsófit. *ápr. 21.* Zraw a pusztító és Raska megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött. *ápr. 24.* Zraw a pusztító és Fadeus Imtharion megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött. *ápr. 24.* Zraw a pusztító és Ryann megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött. *ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte Giulty:-t. *ápr. 25.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Ryann felett. *ápr. 26.* Zraw a pusztító teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 26.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *feb. 13.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *feb. 27.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Éjfényt. *már. 6.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Pindurutalagalát. *már. 27.* Kronx és Kulimász pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *ápr. 24.* Fortiant legyõzte harcban egy éjben surranó. *ápr. 26.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *máj. 9.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Fortiant. *máj. 30.* Jose D'Brison Baro mellé szegõdött egy bohócmolad. *jún. 26.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud a férgek ura került ki gyõztesen.
Fejlõdsz: +1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

ho 0 1 hõsiesség pont használata
Az Õsök Csarnokában, tulajdonságpróbáknál nem fogsz hõsiesség pontot költeni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kf 130 bekészíted a 130. tárgyat
Felveszed a kristályamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kno 100 2 102 3 100. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 7. Elköltesz 3 képességpontot a jobb csáp végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vi 300 1 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 1%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

k 3 19 376 kaland elvállalása
(3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte magát az ocsmány torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus akadályt. Viszont a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz, hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nagy recsegéssel és ropogással a szikla odébb gurul. Ez az! Óvatosan beljebb lépsz. Micsoda bûz van itt! Hirtelen egy fénylõ alak ugrik eléd. Itt a gonosz torzszülött! Ellenfeled egy elmanakh (#66). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az elmanakh lenyel egy sárga italt. Néhány rövid kézmozdulat után az elmanakh létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Megközelíted az elmanakhot. Az elmanakhot próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Az elmanakh a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégcsóva! Ezt most megúsztad. Megtámadod az elmanakhot. Lesújtasz jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az elmanakh varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. A varázslat nem hatott rád. Támadod az elmanakhot. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Ez mellément.
*** 4. KÖR *** Az elmanakh elmond egy jégcsóva varázslatot. 12 ép-t sebzõdtél. Támadod az elmanakhot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Nem találtál.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+12 életpont.)

(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(376. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A 2. óriáscsótány máris elõtted terem! Az 1. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az 1. óriáscsótányt. A 2. óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriáscsótány rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. (3 ép-t sebzõdtél). Az 1. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány holtan terül el. A 2. óriáscsótány rád veti magát. Megpróbál megmarni. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. óriáscsótányt. Odacsapsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A 2. óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

m 5 4 7777 1121 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 5,3) Mindenre felkészülve, északra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár feléd mozog. Támadod a nohnetárt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél). A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Lesújtasz jobb csápoddal. Nem találtál. A nohnetár rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Elkerülte. A nohnetár téged támad. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A nohnetár holtan terül el.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Elteszed a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+24 életpont.)
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a labirintust.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

bb 4 5 7 9 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Lesújtasz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Odacsap neked bal mancsával. Nem talált. Bever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A tehemót rád támad. Lecsap rád bal mancsával. Félrehajoltál. Benyom neked jobb mancsával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. Mellé! Ütni próbál jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Bever egyet jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tehemótot. Rávágsz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját.

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 0 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Unicum, egy hófehér bõrû, megnyerõ külsejû, határozott tekintetû férfi. Unicum mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Unicum finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a goblin kobra. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (369. kaland, összköltsége 10 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Laxika, egy kékszemû, széparcú zsugabubus férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. Laxika körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling szolga. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megnyugszol, itt nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Thun Kán a tomboló, egy nyáltól csöpögõ, vicsorgó, eltorzult arcú, haragos és félelmetes férfi. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Thun Kán a tomboló feléd rohan. Megközelíted Thun Kán a tombolót. Thun Kán a tomboló rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Megtámadod Thun Kán a tombolót. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (17 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép)
*** 2. KÖR *** Thun Kán a tomboló rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Thun Kán a tombolót. Lesújtasz jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép)
*** 3. KÖR *** Thun Kán a tomboló rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Thun Kán a tombolót próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Elkerülte.
*** 4. KÖR *** Megtámadod Thun Kán a tombolót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Thun Kán a tomboló összerogy.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+20 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

ism 8 a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 257 sebzést okoztál, és 339 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 161 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


IQ-Fighter, egy izmos, vonzó, csápos, jóképû, beképzelt, és ÕRÜLT férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 8. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.03
[2] IQ: 3 / 2.50
[3] ügyesség: 3 / 0.51
[4] egészség: 4 / 1.14
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 3 / 0.27
[9] Méret/ép: 41 / 33
Min. méret: 32
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 78%
Hõsi pont: 5 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 86 / 88
Hírnév : 52
Jóllakottság: 167%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 14 (7)
Galetki gyõzelmek: 3 (2)
Torzsz. csaták: 40 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 29 (2)
Leölt torzszülött: 34 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 3 / 1.54 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.16 [55] szívósság: 1 / 0 [67] régészet: 1 / 0.36

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.31 [102] kontaktméreg: 5 / 3  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:300% ép:1%; PV 2 5 3 1; PSZ 48 55; BA 7090 9595; Csarnokban HO 0;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #19 (9. épület), #21 (1. épület), #369 (8. forduló).

TÁRGYAID

237 arany (#1) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 csótányláb (#25)
* 1 díszes fejék (#135) 1 drágakõ (#2) * 1 kristályamulett (#130)
2 mitulen fû (#20) 1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)
2 sötét mák (#23) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 nohnetár gumó (#212).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az új árak:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÕSI RELIKVIA (17. TÁRGY)
Ez egy gyûjtõnév mindazon leletekre, amelyeket egy régész ásatás közben találhat: régi csontok, szobrocskák, edények, letûnt kultúrák és kipusztult fajok maradványai. Egy õsi relikvia sokszor több, apró tárgyat jelöl egyszerre. Az õsi relikviák igazándiból a mûgyûjtõknek, történészeknek, régészeknek és a múzeumoknak jelentenek értéket. Az õsi relikviákat a boltban adhatod el: minél magasabb a régészet szakértelmet, annál drágábban, hiszen a jó régész felismeri az értékes tárgyakat, valamint eleve ilyeneket gyûjt csak. A boltban az õsi relikviákat nem vásárolhatod vissza, a boltos egybõl eljuttatja õket a felsõbb szinteken élõ kapcsolataihoz. Az õsi relikviára nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel ezzel nem fogsz további információhoz jutni.



ELMANAKH (66. LÉNY)
Az elmanakh titkozatos, rejtett helyeken élõ, korlátozott mágikus képességekkel rendelkezõ torzszülött. Egy kékesfehér, áttetszõ testû humanoid, amely sokak szerint részben az asztrális síkon él. Hatalmas, oldalsó lebernyegei igencsak ijesztõek, de harcban nem ezeket használja, hanem mágikus képességeit.



NOHNETÁR GUMÓ (212. TÁRGY)
A nohnetárok hátsó fertályán (már ha egyáltalán meg tudod állapítani, melyik a hátsó fertálya) nagy, zöld színû gumó nõ. Ha esetleg elejtesz egy nohnetárt, érdemes ezt a gumót félretenni, ugyanis a szint kereskedõje szép pénzt fizet érte - állítólag a felsõbb szinteken élõ alkímistáknak adja el, akik a gumó belsejében termelõdött nedveket felhasználják bizonyos mágikus fõzetek elkészítésekor.



GOBLIN KOBRA (20. LÉNY)
Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû, de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon. Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.



ORGLING SZOLGA (23. LÉNY)
Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek, méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú, meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling, állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat, még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A KILENCEDIK FORDULÓDHOZ
Nos, az alábbiak nem egészen pont a 9. fordulódhoz kapcsolódnak, de azért egy olyan döntésrõl szólnak, amelyet lassanként majd meg kell majd hoznod. Remélhetõleg jól haladsz az Õsök Csarnokának a felderítésével! Ha elérkezel a központi csarnokba (meg fogod ismerni, õseid szólnak hozzád) attól kezdve fontolgathatod a felköltözést a következõ szintre (FEL parancs). A felköltözéssel kapcsolatban azonban nem árt, ha tudod, hogy az elõzõ szintre sosem térhetsz már vissza, az ott kapod küldetéseidet már nem fogod tudni megcsinálni. Ezenkívül erõsebbek lesznek a torzszülöttek. Viszont! Méreted jelentõsen megnõ, és a következõ szinten már körönként 4 képességpontot kapsz. Ezenkívül ami a legfontosabb: ott már varázslatokat is tanulhatsz! Sok küldetés, amit kapsz, jóval összetettebb lesz, mint azok, amiket a lárvaszinten kaptál. Ha barátaiddal együtt játszol, legjobb, ha nagyjából egy idõben költöztök tovább, mert ha különbözõ szinten vagytok, nem csinálhattok közös dolgokat és nem találkozhattok a játékban egymással. A felköltözést nem érdemes se elodázni, sem elsietni: ha túl sokáig halogatod, túl gyengék lesznek az ellenfelek (bár a többi galetki ellen több sikerélményed lesz), ha viszont túl korán mész fel, a játékot túl nehéznek fogod találni. Valahol a 14-18. forduló táján a legjobb felköltözni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.