Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 01:19:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9740-111

Karakterszám: 9740 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 111 Játékhét: 111
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 864
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jan. 5. 9h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jan. 9.

E-mail!

SEQUATOR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 88 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18610.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 27.* Félénk Mimóza és Winnirixi megküzdöttek egymással, és Félénk Mimóza gyõzött. *dec. 27.* Raziel egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "bajnokok itala." *dec. 30.* Rauko szolgálatába állt egy kronorém. *dec. 30.* Rauko gyõzelmet aratott Akebono felett. *dec. 30.* Rauko gyõzelmet aratott Yarea felett. *jan. 5.* Balu, az öreg és Bálnavadász megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött. *jan. 5.* Balu, az öreg és Akebono megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 18.* Maximilian Ûbertáp egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "villámlehelet itala." *dec. 18.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *dec. 18.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy quwarg lidérc. *dec. 19.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy tomboló mameluk. *dec. 19.* A 15062 szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *dec. 22.* Akadil Tel Kator és Irigy Frigy megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött. *dec. 22.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *dec. 22.* Félkarú Bandita egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "bohócmolad fõzet." *dec. 23.* Fortian szolgálatába állt egy quwarg harcos. *dec. 27.* Fortiant kis híján megölte egy halálgömb.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

dk 476 dobása 476. kalandnak
Rendben, 476. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

v 163 203 4839 6796 2278 7014 163. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd az átokkövet Dexter Niemand részére. (-15 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

hp 4 140 15 92 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

e 9 100 élelemszerzés
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz. Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved van. Méregféreg jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Méregféreg morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

kno 24 24 24. képességre 24 képességpont
Elköltesz 24 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

m 7 6 885 4343 3323 2223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 85) A legközelebbi feladat megoldásánál 85 lesz a válaszod.
(M 6,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 53 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Nober város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 59 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 45 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Nober érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [85] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 6,7) Irány dél! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Gyógyegér elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér elõhív egy jégpajzs varázslatot. Büdöske a fekete özvegy irányába megy. A fekete özvegy Büdöske irányába megy. Büdöske és a fekete özvegy egymással harcolnak. A fekete özvegy megtántorodik. Büdöske testébe kontaktméreg hatol. Büdöske kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A fekete özvegy sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 6/10, Gyógyegér: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak 6% jut. Gyógyegér zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 5,7) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 5,8) Irány dél! Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 66 arany és 6 drágakõ.
(M 5,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,10) A négy égtáj közül délt választod. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 6,10) Keletre mész tovább. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (megtudod, hogy a halál sekrestyésének végtag képessége a tisztelet - minél hosszabb idõt töltöttél a Hegyben, annál csekélyebb lesz a lelki sérülés, amit a tisztelet képesség okoz.)
(M 7,11) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 8,11) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy jégpajzsot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó feléd mozog. Az orgling disznó téged támad. Harapni próbál fogával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling sámán sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) Az orgling sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette Gyógyegér elmormol egy elbájolást. Az orgling disznó csatlakozik Gyógyegér oldalához. Az orgling kutya az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó az orgling kutya irányába megy. Az orgling kutya és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling kutya megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy gigaököl varázslatot. Az orgling kutya 10 sebzést kap. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling kutya 104 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gyógyegér: 10/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum és 35 arany.
(M 9,11) A négy égtáj közül keletet választod. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi ki elégedettségét a mester.
(M 9,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy gázelementál (#155) [aura: egészség: 16.].

*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér elmormol egy jégpajzs varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) A gázelementál feléd rohan. A gázelementál téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (40 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A gázelementál 104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy gigaököl varázslatot. A könnyû láncing megsemmisült! A gázelementál sebzõdik 10 ép-t. A gázelementál rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (39 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gigaöklöt. A gázelementál 10 ép-t sebzõdik. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A gázelementál 104 sebzést kap. (-10 vp.) A gázelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 79 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gyógyegér: 20/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Szolgáidnak is jut 8%. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-5 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-5 vp.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

m 3322 2122 3222 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,13) A négy égtáj közül délt választod. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (vesztesz 17% lélekenergiát.)
(M 9,14) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 10,14) A következõ terem keletre van, így arra mész. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Észreveszel 2 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded.
(M 11,14) Kelet felé mész a labirintusban. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,13) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 12,13) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 13,13) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 13,14) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: gyorsaság: 12.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Gyógyegér a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Gyógyegér elmormol egy jégpajzs varázslatot. Büdöske megközelíti a savelementált. A savelementál elindul Büdöske felé. Büdöske és a savelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A savelementál sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) Gyógyegér rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gigaököl. A savelementál megúszta! A savelementál és Büdöske egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A savelementál sebzõdik 104 ép-t. (-10 vp.) A savelementál kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 0/37, Gyógyegér: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak is jut 6%.
(M 14,14) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 15,14) Kelet felé mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,14) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Gyógyegér rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A pusztító szójer Büdöske felé mozog. Büdöske a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer és Büdöske egymással harcolnak. Büdöske kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A pusztító szójer 104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy gigaököl varázslatot. A pusztító szójer 10 sebzést kap. A pusztító szójer kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 0/36, Gyógyegér: 10/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, egy méregellenállás itala és 45 arany. Gyógyegér eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 16,13) Merre tovább? Északra! Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Tudjuk, hogy egy ízben 2 vaspajzs és 10 mélykristály 322 aranyért, míg egy másik alkalommal 3 vaspajzs és 6 mélykristály 285 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy vaspajzs?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
Kimész a Csarnokból.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

k 230 242 319 479 kaland elvállalása
(230. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Gyógyegér elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér ellõ egy jégpajzs varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Büdöske az 1. csontváz harcost rohamozza. A 2. csontváz harcos feléd mozog. A 3. csontváz harcos elindul Gyógyegér felé. Az 1. csontváz harcos Büdöskét rohamozza. Büdöske és az 1. csontváz harcos egymással harcolnak. Az 1. csontváz harcos megtántorodik. A 2. csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 3. csontváz harcos Gyógyegeret támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy elbájolást. Az 1. csontváz harcos megúszta! Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1. csontváz harcos 104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. csontváz harcos hörögve elterül. Büdöske a 2. csontváz harcos felé mozog. Büdöske a 2. csontváz harcost támadja. A 2. csontváz harcos megtántorodik. A 2. csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal sújt rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 3. csontváz harcos Gyógyegeret támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy elbájolás varázslatot. A 2. csontváz harcos elkerülte a varázslatot. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. csontváz harcos 104 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Büdöske a 3. csontváz harcost támadja. A 3. csontváz harcos megtántorodik. A 3. csontváz harcos Gyógyegeret támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A 3. csontváz harcos 104 sebzést kap. (-10 vp.) A 3. csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 312 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 39/1, Gyógyegér: 0/3.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak 10% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért, 2 drágakõ, 3 rozsdás kard és 34 arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - egy könnyû íj, egy hatalom kék itala és a sólyom ezüst fejpántja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(242. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod a gödröt.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(319. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 10-es életszívás.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. A sötét elf nekromanta elmond egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Büdöske megközelíti a halál sekrestyését. A halál sekrestyése Büdöske irányába megy. Büdöske és a halál sekrestyése egymással harcolnak. A halál sekrestyése megtántorodik. Büdöske holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A halál sekrestyése 104 sebzést kap. (-10 vp.) A halál sekrestyése kileheli lelkét. Gyógyegér elmond egy gigaököl varázslatot. A sötét elf nekromanta ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy életszívást. 14 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. A sötét elf nekromanta 10 ép-t sebzõdik. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A sötét elf nekromantát védi rezisztanciája. (-10 vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. 14 életpontnyit sebzõdsz. A sötét elf nekromanta gyógyul 6 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A sötét elf nekromanta 104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf nekromanta halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 19/41, Gyógyegér: 10/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 9% jut. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 22 arany. Gyógyegér zabál. (+25% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 69 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(479. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-23 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-5 vp.)
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (351. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy jégpajzsot. Büdöske a ratifikátort rohamozza. A ratifikátor Büdöske felé mozog. Büdöske és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A ratifikátor 104 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A ratifikátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 12/34, Gyógyegér: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 6%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy. [ld. enc.]
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Gyógyegér mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Büdöske megközelíti a mélységi entet. A mélységi ent Büdöske irányába megy. Büdöske és a mélységi ent egymással harcolnak. A mélységi ent megtántorodik. Büdöske halálos sebet kapva a földre zuhan. A mélységi ent nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Gyógyegér ellõ egy gigaököl varázslatot. A mélységi ent megúszta! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A mélységi entet védi rezisztanciája. (-10 vp.) A mélységi ent feléd rohan. A mélységi ent rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Gyógyegér elmormol egy gigaököl varázslatot. A mélységi entet védi rezisztanciája. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A mélységi ent téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Gyógyegér létrehoz egy gigaöklöt. A mélységi ent sebzõdik 10 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A mélységi ent 104 sebzést kap. (-10 vp.) A mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 6/8, Gyógyegér: 10/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak is jut 5%. Elteszed a zsákmányt, ami 44 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Gyógyegér mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Gyógyegér elõhív egy jégpajzs varázslatot. Büdöske a ratifikátor irányába megy. A ratifikátor elindul Büdöske felé. Büdöske és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Gyógyegér létrehoz egy gigaököl varázslatot. A ratifikátor 10 sebzést kap. A ratifikátor irányába mozogsz. Büdöske és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor megtántorodik. Büdöske halálos sebet kapva a földre zuhan. Támadod a ratifikátort. A tökéletesség rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). A torony rövid tõrével támadsz. (12 ép-t sebeztél). Rubin mágusbotot forgatva támadsz. Elhibáztad. A ratifikátor rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (35 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Gyógyegér elvarázsol egy gigaöklöt. A ratifikátor 10 ép-t sebzõdik. A ratifikátort próbálod megsebezni. A tökéletesség rövid tõrével támadsz. Fürgén elhajolt. Meglengetve a torony rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve a rubin mágusbotot, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). A ratifikátor rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Gyógyegér varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. A ratifikátor sebzõdik 10 ép-t. A ratifikátor halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Büdöske: 22/44, Gyógyegér: 30/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 42 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, méregféreg újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+30 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 999 a következõ parancs ismétlése 999 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +3 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1632 sebzést okoztál, és 199 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 274 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sequator, egy éjfekete köpenybe burkolózó, ormótlan büdös, izzó vörös szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 111. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (12) / 3.15
[2] IQ: 11 (18) / 8.35
[3] ügyesség: 7 (13) / 1.13
[4] egészség: 10 (14) / 5.57
[5] mágia: 15 (34) / 10.73
[6] gyorsaság: 7 (11) / 1.26
[9] Méret/ép: 104 (111) / 81
Min. méret: 91
Barlangméret: 104
PONTJAID
Varázspont: 399 / 4
Képességpont: 13 / 1%
Hõsi pont: 2 (5)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 498 / 314
Hírnév : 173
Jóllakottság: 30%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 24 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 573 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 482 (10)
Leölt torzszülött: 723 (14)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 17 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 (15) / 2.47 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 5 (12) / 0
[24] rezisztencia: 10 / 0 [25] illat: 11 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.25 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.85 [47] zárnyitás: 7 / 2.25
[48] mászás: 6 / 1.84 [49] rugalmasság: 7 / 0.90 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 0.47
[51] transzformáció: 4 / 2.80 [52] auraészlelés: 5 (8) / 1.91 [53] ékszerészet: 5 / 1.52
[54] kereskedelem: 8 / 1.99 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.25 [57] gyógynövények: 6 / 5.80
[58] nyomkeresés: 6 / 2.71 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.60 [60] pszi támadás: 4 / 0
[61] pszi energia: 4 / 0 [63] éberség: 5 / 1.04 [64] átokszórás: 4 / 2.50
[65] álcázás: 9 / 0.70 [66] lopakodás: 6 / 1.11 [67] régészet: 11 / 5.17
[68] zene: 3 / 0.10 [69] tanulás: 7 / 5.76 [70] idézés: 6 (9) / 1.56
[71] javítás: 11 / 2.49 [72] építés: 8 / 0.67    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0.33 [101] szakért.: 4 (5) / 0.55     a tökéletesség rövid tõre
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.38     a torony rövid tõre
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.30     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 4 / 0 [36] csábmosoly: 1 (4) / 0 [42] csendvarázs: 1 (4) / 0.06
[164] dermesztés: 3 (6) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.18 [48] ellenáll.megtörése: 23 (26) / 10.24
[156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 6 (9) / 2.74 [172] gázpajzs: 3 (6) / 0.12
[17] gránitbõr: 25 (28) / 2.49 [163] kineport: 4 (7) / 0.40 [27] kisebb gyógyítás: 7 (10) / 4.96
[146] kontakt.õseiddel: 6 (9) / 5.96 [158] láth. észlelése: 4 (7) / 0.12 [157] láthatatlanság: 2 (5) / 0.12
[165] manafókuszálás: 1 (4) / 0 [30] sorvasztás: 3 (6) / 1.26 [140] szellemkalapács: 25 (28) / 2.19
[176] szélpajzs: 1 (4) / 0 [167] tombolás: 1 (4) / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 13 17 gránit 48 ellená            


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Büdöske, a méregféreg 38/38 114% 138% 5 / 4.91 harcol
[2] Gyógyegér, a rovarsámán 61/58 192% 200% 6 / 1.67 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 999
x 10
2. Makró
hp 4 30 1 2 80
ism 999
x 10
3. Makró
ht
hp 3 17 1 0 85
hp 4 30 2 0 90
hp 4 140 3 2 95
ism 999
x 10
4. Makró
hp 4 140 2 2 90
hp 3 48 1 0 85
hp 4 29 22 13 95

HARCI PROGRAMOD
1: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85.
2: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85.
3: szellemkalapács t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 95.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 95.
5: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 100.
6: savlehelet használata ha ellenfeled #188. Prioritás: 99.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 27; VI erõ:150% ép:30%; PV 2 1 5 3 4; PSZ 48 67; I 20 3 30;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #13 (4. épület), #25 (2. épület), #28 (3. épület), #351 (111. forduló), #479 (110. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9846. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus könnyû láncinge (#17231) 1 a káosz különös öve (#2529) * 1 a mágia utazóköpenye (#3386)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 1 a sün csatos öve (#25016)
1 a sün öve (#25015) * 1 a sün vándorcsizmája (#24971) 1 a sün zöld köntöse (#25001)
1 a szellemek csontmaszkja (#15042) * 1 a tökéletesség vassisakja (#21776) * 1 a torony csatos öve (#18266)
1 a törpék kék köpenye (#6537) 1 a tudós vassisakja (#11426) 1 a yeti bõr mellvértje (#26246)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 halotti maszk (#1091) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232)
7 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség kõamulettje (#17846) 1 a harcmûvész ezüst nyaklánca (#13782) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 1 a sas ezüst fülbevalója (#16107)
* 1 a sün csepp fülbevalója (#25106) * 1 a sün gyûrûje (#25075) * 1 a sün malachit karkötõje (#25091)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) * 1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911)
1511 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az élet fülbevalója (#5305)
1 az energia szimbóluma (#18760) 1 az óriás sárgaréz nyaklánca (#8831) 1 bronzmedál (#207)
71 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208) 1 kék gömb (#143)
1 kék szem szimbólum (#260) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197)
3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 második kulcsdarab (#227) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 1 a mágia tõre (#3550) 1 a mágus csonttõre (#10301)
* 1 a mágus nyílpuskája (#10285) 1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) * 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002)
* 1 a torony rövid tõre (#18402) 1 a tûz görbekardja (#22466) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 Enyészmester (#217) 1 görbekard (#1316) 4 kerek kõ (#11)
1 kõmûves kalapács (#250) 2 könnyû íj (#1271) 5 rozsdás kard (#131)
* 1 rubin mágusbot (#261) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 17 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33)
11 elonotichlan (#31) 7 fehér gyógyital (#50) 17 gyilkos boróka (#27)
5 hatalom kék itala (#58) 11 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 kincskeresés itala (#64) 19 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
13 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37) 2 óriásnövés itala (#60)
9 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61)
7 sárkányvirág (#32) 2 savlehelet itala (#55) 12 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 16 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
5 védelem itala (#59) 4 velparaj (#35) 21 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 12 ekinda haj (#147) 12 elektronit (#141)
12 káoszkígyó pikkely (#230) 13 mandibula (#157) 3 molad púp (#16)
10 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146) 11 õsi relikvia (#17)
11 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 1 smaragd esszencia (#229)
5 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bûz könnyû nyílpuskája #29186 (6).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SAVELEMENTÁL (147. LÉNY)
A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára sem fogyasztható.



RATIFIKÁTOR AGY (236. TÁRGY)
Ha ügyesen és óvatosan gyõzöl le egy ratifikátort, épen marad az a fémesen csillogó, belsõ szerkezet, amelyet egyes tudósok a ratifikátorok "agyának", nagyerejû mentális sugarak küldésére képes szerves szerkezetnek tartanak. Mind a tudósok, mind a pszionicisták nagyra becsülik ezt a különös relikviát.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.