Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 11:05:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9660-50

Karakterszám: 9660 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 375
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 95
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. ápr. 20. 12h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2007. ápr. 21.

E-mail!

BOCSKORSZAGGATÓ HAMILTON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, a pontosság zöld köntöse, bronzmedál, szivárvány karkötõ, villámöv. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Csöpög a nyálad!" Így válaszolsz: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Ezt mondja neked: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Krol Rahn volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31939.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 19.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *ápr. 19.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronoszaurusz felett! *ápr. 20.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy nyálkacsiga. *ápr. 20.* Amorthis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett. *ápr. 20.* Amorthist rajtakapták, ahogy lopni próbált. *ápr. 20.* Amorthis és Hasfelmetszõ Sebastian megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött. *ápr. 20.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *ápr. 20.* Lord Khalel mellé szegõdött egy manapoid figyelõ. *ápr. 20.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

t 46 5 46. szakértelem tanulása 5 TVP-ért
Kikölcsönzöl a könyvtárból egy könyvet, amely a csapdákkal foglalkozik. Alaposan tanulmányozod, hogy tudd, hogyan lehet felismerni és elkerülni a gyakoribb típusokat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

kno 65 9 46 4 65. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

bb 3 7 9 több épület meglátogatása
[be 3:] Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap) Egy, a varázslók hivatalos öltözékét viselõ nõt pillantasz meg, aki gondterhelten bámul maga elé. Udvarias érdeklõdésedre csak hangos hümmögést kapsz válaszul, majd hosszan a szemedbe néz. Mikor már kezd kínossá válni számodra a helyzet, halk hangon megszólal. - Egyik társunk, egy varázsló, a renegát utat választotta. Ez azt jelenti, hogy más galetkiket gyilkol azért, hogy több lélekenergiához jusson. Azt hiszem, még komoly bajokat okozhat, ha nem állítjuk meg idõben, azonban a mestereknek sokkal fontosabb feladataik vannak. Talán egy képzett mágustanonc is képes lehet rá, mindenesetre érdemes lenne megpróbálnod. A szint egyik elhagyatott járatában ütött tanyát, amit elég nehéz megközelíteni. Ha sikerrel járnál, akkor ezzel a mágikus ékszerrel honorálnám a fáradozásaidat - villant fel egy szép ezüst medált. (19. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Egy személyes jellegû feladattal szeretnélek megbízni. Sajnos már nem vagyok mai gyerek, és estére sokszor nagyon elfáradok. A helyi kuruzsló egy különleges frissítõ fõzetet javasolt, de sajnos ehhez egy nagyon ritka gyógyfû, a krodonfû is szükséges. Annál az átkozott boltosnál persze nyoma sincs ilyennek, ezért téged kérnélek meg, hogy szerezz nekem egy adaggal belõle. (18. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

k 450 kaland elvállalása
(450. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó téged támad. Rád vág nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (27 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. förtelemférget. A 2. förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. förtelemféreg máris elõtted terem! Megtámadod az 1. förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (5 sebzés). Az 1. förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 6 életpontnyit sebzõdsz. A 2. förtelemféreg sebzõdik 7 ép-t. A 2. förtelemféreg téged támad. Odacsap neked farkával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz. (20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). A 2. förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 13 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 33 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+18 életpont.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 15 arany és egy drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

pv 1 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

k 99 kaland elvállalása
Jóval korábban érkezel, nehogy más lefoglalja a bárdot. De nincs mitõl tartanod. Troy Archid a szokásos kõpadon ül, és egy xorex szivart pöfékel. Mellette szeretett lantja, néhány szerszámmal, talán újrahúrozta? Int, hogy foglalj helyet.
- Remélem, Bocskorszaggató Hamilton, nem hitted azt, hogy te vagy az egyetlen galetki a szinten, aki a történeteimre kíváncsi!
- Csak egy hallgató volt? - kérded kétkedõ vigyorral. Troy megvonja a vállát.
- Higgy, és képzelj amit akarsz! Hiszen pont ez a lényeg. Te vagy a hallgatóm, rengeteg dolog van a fantáziádra bízva, anélkül nem kel életre a történet! - Aztán további magyarázat nélkül folytatja az abbahagyott mesét.
- Rintelki Anator a két mágussal együtt leereszkedett a csatornaszintre. A csatorna igazándiból furcsa elnevezés, hiszen azt sejteti, hogy odalent szennyvízelvezetõ csatornák csordogálnak. De a csatornaszint itt nem más, mint a Hegy szövevényes barlangrendszerének mindazon része, ami nem tartozik a lakószinthez. A csatorna szóval talán az alsóbbrendûségét, vagy a szabad vadászterület voltát jelölték a helynek. Akárhogy is, a varázslótorony két köztiszteletnek örvendõ mágusa igencsak szokatlan látványnak bizonyult volna a vadászni induló galetkik között. Ezért aztán Wart és társa, nem kis álcázás szakértelemrõl téve tanúbizonyságot, átöltözött és elmaszkírozta magát - lehet, hogy némi mágiát is használtak -, végül tökéletesen úgy néztek ki, mint egy átlagos fiatal galetki. Még valakit magukkal hoztak. Egy termetes, középkorú férfit, aki Tavallen néven mutatkozott be. Ránézésre látszott rajta, hogy a Katonák klánjának tagja, fegyelmezett viselkedésérõl, preciz rendben tartott fegyvereirõl. Wart elmondta, hogy Tavallent csak a legszükségesebbekbe avatta be, de a képzett katona kiváló testõrük lesz az út során. Anator elõre figyelmeztette õket, hogy korábban két hétig bolyongott, míg nyomot talált, így elképzelhetõ, hogy nem fognak találni semmit. Mint ahogy a remete barlangnál nem is volt semmi. Anator kiváló memóriáról és helyismeretrõl tett tanúbizonyságot, amikor visszatalált arra a helyre, ahol a renegátra bukkant. A test már nem volt ott, de a szag igen. A fiú ezúttal legyûrte undorát, és követni kezdte, hogy merre terjed tovább a borzalmas aura.
Elég sokáig utaztak, szûk barlanfolyosókat követve, sötét barlangokon átutazva. Végül elérkeztek egy nagyobb, nyílt térséghez, amelyet meredek sziklafalak határoltak. Tavallen óvatosságra intette õket, és elõhúzta kardját. A tapasztalt veterán megérzésére nyugodtan hagyatkozhattak. A következõ pillanatban mozgást hallottak maguk mögött, és a sziklafalon vagy egy tucat óriási rovart pillantottak meg, amint fürgén kapaszkodnak lefelé, egészen az õ irányukba.
- Szójerek! - ismerte fel õket Anator elborzadva.
- Bizony - bólintott Tavallen. - méghozzá a legveszedelmesebb fajtából.
A hatalmas testû, óriási vörös szemû rovarok csáprágójukat izgatottan illegetve közeledtek feléjük. Anator tudta, hogy a szójereket a mágikus holmik vonzzák, márpedig abból volt náluk bõven, a varázslóknak köszönhetõen. Wart és Yantarin már varázsszavakat kántáltak. A szójerek még félúton sem jártak, máris vörösen izzó tûzlabdák repültek feléjük. Amikor bcsapódtak, néhány bogár azonnal szénné égett, mások visítva, lángolva rohantak el. Három nagyobb példány azonban sértetlenül élte túl a tûzgolyókat, és hihetetlen sebességgel rohantak feléjük. Újabb varázslatra már nem volt idõ, összecsaptak a rovarokkal. Anator és Tavallen fegyverükkel újból és újból lesújtottak az elõttük levõ rovarra, míg a mágusok kezébõl elektromos szikrák szöktek elõ, megpörkölve a harmadik szójert. A csatának pillanatok alatt vége volt.
- Mindenki rendben van? - lihegte Tavallen.
Anator biccentett, Wart is. Tavallen felemelte a kezét - könyékig borította a szójer maró nyálkája. Díszes karkötõje tompán, fényét vesztve fityegett a csuklóján.

Észre sem veszed, és elnyomsz egy ásítást. Troy szemöldökét ráncolva szakítja meg a történetet.
- Talán unalmas a mese?
- Ó nem, elnézést! - szabadkozol. - Tudod, hogy a történet varázsa mindig magával ragad, csakhogy... Torzszülöttekkel naponta csatázom, sokszor többel is, és persze általában esélyük sincs. Szóval, ez nem a történet legizgalmasabb része, ha érted, mire gondolok.
- Talán igazad van - bólint Troy - de hidd el, minden részletnek megvan a maga jelentõsége... Látom, fáradt vagy, talán túl sokat vadásztál vagy portyázál ma. Nem szeretném, ha elaludnál a történet közben! Menj haza, pihend ki magad, holnap folytatjuk! Ja, és még valami - kérlek hozz magaddal egy tucat üvegcsét! [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Mérgezõ gázt fújsz. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). Az elemi rin holtan terül el.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (382. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. Nem talált. Ütni próbál jobb mancsával. Elhibázta. Támadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz. (27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Geran a Tomboló, egy barna hajú, barna szemû, magas és sportos, néha tomboló férfi. A következõket látod nála: kemény bõrpáncél, khaldoran öv, díszes fejék, nyaklánc, szivárvány karkötõ. Üdvözlõ mondatod: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Geran a Tomboló semmi épkézláb választ nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Geran a Tomboló dühös pillantást vet rád. (+30% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz.
Szertartásosan üdvözöl Khaldron Lan, egy rövid, vörös hajú, szürke szemû, apró, vékony, izgága férfi. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, díszes fejék, bronzmedál, pikkelyvért. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Khaldron Lan felé. Már ott is vagy! Khaldron Lan feléd mozog. Támadod Khaldron Lant. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). Khaldron Lan téged támad. Khaldron Lan savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Khaldron Lant próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). Khaldron Lan maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Tárgyai: díszes fejék, a pontosság zöld köntöse, bronzmedál, szivárvány karkötõ, villámöv. Így üdvözlöd: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Jól odamondasz neki: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Krol Rahn csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+30% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (336. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Vendéglátód Koldus, egy magas, éjfekete szõrzetû, koromfekete, fehérje nélküli szemû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Felszerelése: pikkelyvért, nagy pajzs, rövid tõr, parittya, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség csonttõre, bronzmedál. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Koldus feléd mozog. Koldus irányába mozogsz. Koldus téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (17 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Koldust. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Koldust. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). Koldus összerogy.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 1. "A Dornodon által okozott világégést talán sohasem fogjuk kiheverni. Mindenesetre, ez a borzalmas tragédia egy új korszak és idõszámítás kezdetét jelentette, amelyet harmadkornak hívunk. A kronológiában Harmadkor 1. éve helyett egyszerûen csak 1. szerepel." - Treem.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók máris elõtted terem! Megindulsz a barlangi pók felé. Már ott is vagy! A barlangi pók rád támad. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha. Támadod a barlangi pókot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). A barlangi pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 402 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 31 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 239 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú, csomós hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 3.10
[2] IQ: 7 / 1.42
[3] ügyesség: 4 / 0.89
[4] egészség: 8 / 1.97
[5] mágia: 2 / 1.25
[6] gyorsaság: 6 (4) / 0.53
[9] Méret/ép: 65 / 65
Min. méret: 65
Barlangméret: 68
PONTJAID
Varázspont: 23 / 23
Képességpont: 8 / 8%
Hõsi pont: 20 (9)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 218 / 152
Hírnév : 531
Jóllakottság: 58%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (2)
Galetki gyõzelmek: 33 (2)
Torzsz. csaták: 274 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 257 (6)
Leölt torzszülött: 312 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 8 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (10)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 20%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as álcázás szakértelmet. 2.) Sajátítsd el a pszi támadás szakértelmet! 3.) Hozz egy yeti csontot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 13 (17) / 8.20 [17] vastag bõr: 7 (11) / 6 [20] savimmunitás: 2 (3) / 0.20
[21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0.20 [22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0 [25] bûz: 11 / 10

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.12 [47] zárnyitás: 5 / 1.17
[48] mászás: 4 / 3.66 [49] rugalmasság: 5 / 0 [57] gyógynövények: 4 / 1.79
[58] nyomkeresés: 4 (6) / 0.41 [59] vezetõkészség: 1 / 0 [62] lopás: 3 / 0.05
[64] átokszórás: 4 (6) / 1.86 [65] álcázás: 6 / 0 [66] lopakodás: 1 (3) / 0.20
[67] régészet: 7 / 0.73 [68] zene: 4 / 0.75 [69] tanulás: 5 / 3.93
[70] idézés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.95 [102] roncsolás: 12 / 0  
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.52     a teknõs barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
k 99
z 19 10
2. Makró
pv 3 8
psz 69
p 4668
p 4668
psz 47 69 57 67 48
pv 4 3 1 5
3. Makró
ism 3
vd 25
4. Makró
ism 3
vd 29

HARCI PROGRAMOD
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #29.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 10 20; VI erõ:120% ép:35%; PV 1 4; PSZ 47 69 57 67 48;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4668 21 4 22 4; A 4668 21 4 23 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (7. épület), #19 (3. épület), #21 (9. épület), #51 (20. épület), #382 (50. forduló), #336 (50. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a teknõs pajzsa (#25360) 2 fejpánt (#1105)
2 köpeny (#1135) 1 pikkelyvért (#1015) * 1 pókcsatos öv (#173)
1 sisak (#1075) * 2 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121) * 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a méreg kõamulettje (#24146) * 1 a teknõs amulettje (#25495) 108 arany (#1)
* 1 bronzmedál (#207) 27 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 1 háromszögszimbólum (#1212) * 1 malachitgyûrû (#1227)
1 nyaklánc (#1180) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 3 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a teknõs barbár lándzsája (#25631) 5 fogazott tõr (#6) 3 harci fejsze (#12)
* 28 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
11 csótányláb (#25) 6 fehér gyógyital (#50) 1 gázlehelet itala (#57)
7 gyilkos boróka (#27) 5 liánvirág (#24) 7 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 10 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
4 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28)
14 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 21 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
7 nohnetár gumó (#212) 9 nordkristály (#146) 12 õsi relikvia (#17)
1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 48 arany (#1), 1 winropu moha (#22), 1 mátekel gomba (#21), 1 drágakõ (#2), 3 õsi relikvia (#17), 1 tejfonál (#28).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.