Karakterszám: |
9622 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
74 |
Játékhét: |
97 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
559 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 17. 14h:20' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jún. 18. |
|
E-mail!
VILLAM PRYX KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
3. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre
nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket
látod nála: a hatalom csonttõre, a mentát kerek pajzsa, a mentát átlátszó
köntöse, az elfek vassisakja, a torony nyílpuskája, az egészség gyûrûje,
a mentát csizmája, üvegszimbólum, az óriás malachit karkötõje, a kalmár
nyaklánca, törpe pikkelyvért, bronzmedál, a káosz ur-gathal fülbevalója,
a torony csatos öve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Diablo már ott várakozik.
Õ nyert!
A XI. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
**
11. NAP ** Épp hozzád néz be
Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves
barát rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran
öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje,
ezüstmedál, a kígyó fejpántja, Rogan karkötõje, a majom köpenye. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Winget, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból
és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Evés közben
barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Wing sok dologról ugyanúgy gondolkodik,
mint te! Talán még barátok is lehettek. A hosszú parti végül véget ér.
Wing megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a pszikló.
[ld.
enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26859.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 9.* Avvocato Terrasini teljesítette a 23. küldetést, amit a pszi
iskolában kapott.
*jún. 9.* Imoteph felköltözött a következõ szintre.
*jún. 9.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Aranyos Ászkot.
*jún. 9.*
Dark Night a Gonoszt majdnem felfalta egy rovarsámán.
*jún. 15.* Avvocato
Terrasinit legyõzte harcban egy monozoid.
*jún. 16.* Avvocato Terrasinit
majdnem felfalta egy barlangi pók.
*jún. 17.* Dark Night a Gonosz és Hegyek
Fura Ura megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 17.* Baltazár rangja a Mágusok Klánjában "fõmágus" lett.
*máj. 17.*
Clow csatában legyõzte Vigyorgó Villámot.
*máj. 19.* Clow és Leanthil
megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött.
*máj. 23.* Maximilian Ûbertáp
pszionikus párviadalban legyõzte Ka-Boomot.
*máj. 25.* Akadil Tel Kator
és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került
ki gyõztesen.
*máj. 27.* Diablot majdnem felfalta egy barlangi pók.
*máj.
27.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók.
*máj. 31.*
Lord Khalelt kis híján megölte egy kifejlett elmanakh.
*jún. 2.* Kronx
és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*jún. 2.*
Clow csatában legyõzte Gaddart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
be 11 0 26935 26067 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Egy igazi régésznek hatalmas saját gyûjteménye is van. Mutasd be legalább
50 õsi relikviából álló személyes gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
kno |
0. képességre 0 képességpont |
Elfelejtetted megadni a parancs 1. paraméterét! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 251.]
le 207 |
elrakod a 207. tárgyat |
Leveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
kf 4826 29561 |
bekészíted a 4826. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy gyûrût (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a védekezés
márványgyûrûjét be tudd készíteni. Felveszed a sólyom karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
sza 4 1 1 |
1 db 4 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 törpe pikkelyvértet. Orgling szolga morálja 25%-kal
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 7 4 5 3 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Végül sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
pta 131 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Elküldesz egy kihívást Fapuma részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
pta 129 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
pv 4 3 1 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy
van-e kedve beszélgetni egyet. Végül pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
ho 6 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
k 256 263 311 450 464 317 |
kaland elvállalása |
(256. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ,
még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre
akadtál! Ellenfeled egy nekropoid (#70) [aura: méret: 42.].
*** 1. KÖR *** A nekropoidot célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz.
(2
találattal 42 sebzést okoztál.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz
egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Fifike a nekropoidot
rohamozza. Fifike a nekropoidot támadja. A nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 2/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
is jut 3%. Elrakod a zsákmányt, ami 16 arany. Fifike zabál. (+25% jóllakottság.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz
a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Klikk!
Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész
egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba
9-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod
a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe
kifeszítve! Óvatosan átléped.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõguberálod
zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás
próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva
áll.
Egy ketrec van itt, benne egy húsevõ növény. A ketrec mellett egy kondér,
benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a húsevõ növényt!
Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved,
és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan!
Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál!
Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(263. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborkát célzod, amikor az ében nyílpuskával
lõsz.
(2 lövéstõl 30 ép-t sebzõdött.) A húsevõ növény megközelíti a szárazföldi
uborkát. Fifike a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka
Fifike felé mozog. A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike
és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod
a szárazföldi uborkát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(30
ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike
és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(30 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi
uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A
szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(29 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi
uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A
szárazföldi uborka regenerálódik.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 8/12, a húsevõ
növény: 5/4.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(311. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva
van! Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz,
hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid
idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Hurrá, kincset találtál, ami a merénylõ sárgaréz nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(450. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az!
Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 25 arany és 6 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(464. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve
lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hangot hallasz, mire
sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg.
Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megcélzod az elektromancert az ében nyílpuskával, és lõsz.
(2 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) Az elektromancer varázshatalma segítségével
elmond egy elektromos falat. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy villámsújtást.
19 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény az elektraton
irányába megy. A húsevõ növény
24 sebzést kap az elektromos faltól. Fifike
az elektromancer felé mozog. Fifike
sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól.
Fifike hörögve elterül. A húsevõ növény az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az elektromancert.
(2 találattal
43 sebzést okoztál.) Az elektromancer hörögve elterül. Az elektraton varázshatalma
segítségével elmond egy villámsújtást.
14 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény
az elektratont támadja.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az elektraton
11 sebzést kap. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton
hörögve elterül.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 0/24, a húsevõ
növény: 9/24.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+53%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy elektronit és 26 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb
gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 20 aranyat.
(317. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hatodik
érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az 1. nekropoidot.
(2 találattal
49 sebzést okoztál.) Az 1. nekropoid holtan terül el. Néhány rövid kézmozdulat
után a 2. nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem
hatott rád. A húsevõ növény a 2. nekropoid felé mozog. Fifike a 2. nekropoid
irányába megy. A húsevõ növény a 2. nekropoidot támadja. Fifike a 2. nekropoidot
támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy életszívást.
A húsevõ növény
sebzõdik 14 ép-t. A 2. nekropoid gyógyul 7 ép-t. A 2. nekropoid
irányába mozogsz. Megtámadod a 2. nekropoidot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a 2. nekropoidot támadja. Fifike a
2. nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. nekropoid
11 ép-t
sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) A 2. nekropoid
holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 15/0, a húsevõ
növény: 6/14.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 4% jut. Viszed, ami mozdítható:
49 arany. Fifike táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja
a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Szerszámokat veszel elõ, amelyek
segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a mágia gyûrûje és
a szalamandra csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
[93 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
sza 4 2 2 |
2 db 4 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 2 törpe pikkelyvértet. Húsevõ növény morálja 50%-kal
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
m 9 1 8101 4444 4344 1423 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 101) A legközelebbi feladat megoldásánál 101 lesz a válaszod.
(M 8,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Fehér szellemalak bukkan
elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Fartemin városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 46 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Salamon város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 29 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 59 százas lépés után érkezett
meg Fartemin városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment
haza, Salamon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út!
Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Halk, félõs
hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [101] - Pontosan
ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia
fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 8-as
küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 6,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a warnököt lövöd.
(2 találattal
29 sebzést okoztál.) A húsevõ növény a warnök felé mozog. Fifike a warnök
felé mozog. A warnök Fifike felé mozog. A húsevõ növény a warnököt támadja.
Fifike és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A warnök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a warnököt.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(22 ép-t sebeztél). A húsevõ
növény a warnököt támadja. Fifike és a warnök egymással harcolnak. Fifike
holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A warnök
11 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 1 életpontot. (-5 vp.) A warnök halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 2/49, a húsevõ
növény: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+23%). Szolgáidnak is jut 2%.
(M 5,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Fehér szálú, a
sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
Észreveszel 2
csótánylábat. Szakértõ módon leszeded.
(M 4,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A barlangszoba, amit találtál,
tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen
növényritkaságot. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
2
tejfonalat.
(M 4,2) A négy égtáj közül délt választod. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 3,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy állatbõrrel álcázott ládát
találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál:
32 arany.
(M 2,2) Tovább nyugatra - biztatod magad. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmestert célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz.
(2 találattal 37 sebzést okoztál.) Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 18 ép-t. A húsevõ növény
sebzõdik 22 ép-t.
A húsevõ növény holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester
11 sebzést
kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) Az árnyékmester hörögve
elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 0/22.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). Viszed, ami mozdítható: 21 arany.
(M 2,1) A folyosó északra tart. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel,
de nincs itt semmi.
(M 1,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangyot célzod, amikor az ében nyílpuskával
lõsz.
(2 találattal 26 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy elõhív egy
tombolás varázslatot. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond
egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az arhomad varangyot.
(2 lövéstõl
24 ép-t sebzõdött.) Az arhomad varangy máris elõtted terem! Az arhomad
varangy rád támad. Tekergetve suhint nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Lélekenergiát szív el (-11%). Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az arhomad varangy
hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy csatos öv és 23 arany.
(M 2,1) Tovább keletre! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat
itt.
(M 2,2) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött
oszladozó maradványai.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ
növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
m 3343 1222 2122 2243 325 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,3) Délre mész tovább. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc
elkerülhetetlen! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a quwarg katonát az ében nyílpuskával, és lõsz.
(2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.) A quwarg katona elindul Fifike felé.
Fifike elindul a quwarg katona felé. A húsevõ növény elindul a quwarg katona
felé. A quwarg katona és Fifike egymással harcolnak. Fifike ledermed.
A húsevõ növény a quwarg katonát támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a quwarg katonát. Támadod a quwarg katonát.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). A quwarg katona és Fifike
egymással harcolnak. Fifike holtan terül el. A húsevõ növény és a quwarg
katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona
11 ép-t
sebzõdik. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) A quwarg katona hörögve elterül.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 0/34, a húsevõ
növény: 2/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 2%. Uzsonnaidõ! Tömni
kezded magadba a finomságokat. (+21% jóllakottság.)
(M 2,4) A négy égtáj közül délt választod. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl.
Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy
feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 8 tûzféreg 5 hét alatt 360 kiló pirokövet fal fel, akkor 9 tûzféreg
10 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb
kitalálod.
(M 1,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,2) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 3,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 4,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen
barlangszobába érsz.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Moha borítja a falakat,
a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 5,1) Kelet felé mész a labirintusban. Rábukkantál az õsök egyik rejtett
növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 6,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Ebbõl a csarnokból már sikerrel
kiûzted a torzszülötteket.
(M 7,1) Kelet felé mész a labirintusban. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére
te itt már sikeres voltál.
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Ebben a csarnokban különösen hideg
van, de semmi sem mozdul.
(M 7,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A próbatételt vezetõ
galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Ebben a csarnokban különösen hideg
van, de semmi sem mozdul.
Visszatérsz szállásodra.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok
között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Vérescsápú Land Wo, egy harcias alkatú,
õrült tekintetû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék
rangú tagja. Viselt tárgyai: az erõ köpenye, az egyensúly gyûrûje, ében
láncing, khaldoran öv, díszes fejpánt, ében nyílpuska. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben
való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki
jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz
fel a csúcsra elsõként, Vérescsápú Land Wo csak jócskán lemaradva érkezik
meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy
távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked
tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy
mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves
barát rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran
öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje,
ezüstmedál, a kígyó fejpántja, Rogan karkötõje, a majom köpenye. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen
meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak
kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni
kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán lemaradva érkezik
meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
sötét mákot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Lázadó Szolga, egy gazdája koponyáját magával hordozó, letépett
láncait maga után húzó szép nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja.
A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a majom elit lemezpáncélja, a
nyomkeresés fejpántja, a gepárd sárga öve, a lich csizmája, Örökkévalóság
Kristálya, a titán utazóköpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, kék
gömb, a kalmár nyaklánca, a szalamandra pajzsa, aréna kõ érme, Rogan karkötõje,
fekete nadrág, üvegszimbólum. Fel sem tûnik, hogy elveszted az éhínség
parányi gyöngyét. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te gusztustalan csúszómászó!"
Azonnal visszavág: "Buta vagy, mint a tök!" Jól odamondasz neki: "Nem is
tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest
kontrázik: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó
butasággal bénítottál meg." Dühösen kiabálja vissza: "Hallottam, hogy az
aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan
etalon leszel!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú
nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe
áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt
heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes
lenne odabent körülnézni.
(452. kaland, összköltsége 25 TVP.) Az izzadságos
munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész
el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ
teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta.
Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni.
(347. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy arhomad varangy
(#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangyot célzod, amikor az ében nyílpuskával
lõsz.
(2 találattal 28 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az arhomad varangy elõhív egy féreg
érintése varázslatot. A húsevõ növény megközelíti az arhomad varangyot.
Fifike az arhomad varangy felé mozog. A húsevõ növény az arhomad varangyot
támadja. Fifike az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arhomad
varangyot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél).
Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 1/0, a húsevõ
növény: 2/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+32%). Szolgáidnak is jut 3%. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak
volna. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy
térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta
a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi
relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mézfüvet.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab!
Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Nincs
más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos
látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és
a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített!
A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a
házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen.
(448. kaland, összköltsége 20
TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
elfu moha ! Leszedsz 1 adagot.
Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Vencel, egy hatalmas füleiben csont fülbevalókat
hordó, bárgyú vigyorú, sunyi férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú
tagja. Viselt tárgyai: Trollagyar, díszes fejék, a majom csizmája, a védekezés
márványgyûrûje, a hatalom bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, a kalmár
nyaklánca, a jég sárga öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Vencel csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Rövid túra után
lakott barlangok közé érsz. Észreveszel 1
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded.
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó
tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, a védekezés
hosszú íja, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja,
a bûz könnyû láncinge, az entek márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester,
a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv,
a kalmár nyaklánca, a káosz nagyúri csizmája, az erõ csonttõre. Így üdvözlöd:
"Süssön meg a nap!" Nem késik a válasszal: "Vigyázz, mert még kipukkan
a vízhólyag fejed!" Nem habozol, máris mondod: "Vigyázz, mert mindjárt
kipukkad a vízfejed!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy amikor a bélgázod
távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" A következõvel folytatod:
"Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!"
Õ rögvest kontrázik: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe,
a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Hát, erre már igazán nem tudsz mit
válaszolni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes
jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd a xenó lárvát.
(23 sebzést okoztál.)
A húsevõ növény a xenó lárvát rohamozza. A xenó lárva Fifike irányába
megy. Fifike a xenó lárva felé mozog. A húsevõ növény a xenó lárvát támadja.
A xenó lárva és Fifike egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a xenó lárvát. A xenó lárvát próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(20 ép-t sebeztél). A húsevõ
növény a xenó lárvát támadja. A xenó lárva halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 6/5, a húsevõ
növény: 11/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 2% jut. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +29 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 672 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
236 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú, metszõ tekintetû
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 74. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (9) / 0.35 |
[2] IQ: |
12 (14) / 9.54 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 0.90 |
[4] egészség: |
6 / 5 |
[5] mágia: |
8 (10) / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
14 (18) / 1.93 |
[9] Méret/ép: |
84 (95) / 88 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
86 |
|
|
Varázspont: |
100 / 71 |
Képességpont: |
26 / 84% |
Hõsi pont: |
70 (6) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
362 / 201 |
Hírnév : |
650 |
Jóllakottság: |
125% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
41 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
18 (0) |
Torzsz. csaták: |
387 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
321 (9) |
Leölt torzszülött: |
449 (11) |
Pszi csaták: |
37 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
19
(0) |
Ájulások száma: |
21 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el
öt szárazföldi uborkát! 2.) Mutass be 50 õsi relikviát. 3.) Hozz tíz
barna manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
14 (20) / 2.79 |
[16] tüskés bõr: |
7 (11) / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
4 (7) / 0 |
[25] illat: |
5 / 0 |
[26] lõfegyver: |
13 (19) / 3.42 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.04 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.76 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.48 |
[48] mászás: |
7 / 1.89 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.08 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.95 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 0.70 |
[55] szívósság: |
8 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (7) / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
5 (10) / 4.96 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.20 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.35 |
[60] pszi támadás: |
7 / 2.25 |
[61] pszi energia: |
6 / 2.30 |
[62] lopás: |
5 / 0.75 |
[64] átokszórás: |
7 / 3.55 |
[65] álcázás: |
9 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.90 |
[67] régészet: |
9 (10) / 0.64 |
[68] zene: |
1 / 0.15 |
[69] tanulás: |
6 / 2.75 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
3 / 0.20 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 0.04 |
|
|
Végzetpenge |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0 |
|
|
a sün csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 0.96 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
7 / 1.06 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.30 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 / 3.51 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 / 1.25 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.28 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.40 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Fifike, az orgling szolga |
28/23 |
160% |
145% |
3 / 1.90 |
harcol |
[2] húsevõ növény |
46/46 |
146% |
100% |
1 / 0.13 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
110% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
p 9492 |
p 9492 |
ho 1 |
|
2. Makró |
ism 3 |
x 10 |
ism 2 |
p |
ism 2 |
vd |
|
3. Makró |
pv 7 4 5 3 1 |
pta 131 131 131 131 131 131 |
mak 1 |
pta 129 129 129
129 129 129 |
pv 4 3 1 5 7 |
|
4. Makró |
h 14 20 26 28 |
h 55 |
|
5. Makró |
h 14 29 30 31 |
h 58 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellf. 20. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás:
50. |
2: Lõfegyver használata ha ellf. 17. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 160. |
4: Lõfegyver használata ha ellenfeled #77. Prioritás: 160. |
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #78. Prioritás: 160. |
8: savlehelet használata ha ellenfeled #130. Prioritás: 160. |
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 160. |
10: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 161. |
11: savlehelet használata ha ellenfeled #94. Prioritás: 160. |
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás:
150, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök
kisebb mint 10, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 12 25 50 27;
VI erõ:180% ép:25%;
PV 4 3
1 5 7;
PSZ 48;
BA 95 145 154;
HE 1;
PTA 129 129 129 129 129;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9492 20 3; VG 9492 25151 1; VG 9492 1750 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 6 szint: 4 sebzés: 5-13
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 13.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület),
#362 (64. forduló), #263 (65. forduló), #452 (74. forduló), #212 (71.
forduló), #347 (74. forduló), #448 (74. forduló), #445 (67. forduló),
#368 (72. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15134 (#15134). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 9492. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a káosz ur-gathal köpenye (#32649) |
|
1 a kígyó köpenye (#19135) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja
(#19451) |
* |
1 a sólyom zöld köntöse (#29501) |
|
1 a szalamandra csizmája (#25870) |
|
1 a teknõs köpenye (#25435) |
* |
1 a torony vándorcsizmája (#18221) |
|
1 a tudós utazóköpenye (#11486) |
|
1 a túlélés köntöse (#21400) |
|
1
az egészség kerek pajzsa (#2861) |
* |
1 az élet csatos öve (#5216) |
|
1 az entek zöld köntöse (#9701) |
* |
1 az enyészet maszkja (#23140) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
5 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a jég kõamulettje (#22796) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a mágia
gyûrûje (#3475) |
|
1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081) |
* |
1 a sólyom karikaszimbóluma
(#29561) |
* |
1 a sólyom karkötõje (#29590) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a védekezés
márványgyûrûje (#4826) |
|
1569 arany (#1) |
|
1 az egészség amulettje (#2995) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
* |
1 az enyészet kõamulettje
(#23246) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
104 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát
(#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a méreg görbekardja (#24266) |
* |
1 a sün csonttõre (#25151) |
|
1 a
szellemek gyalogos lándzsája (#15282) |
|
1 a szívósság nyílpuskája (#14785) |
|
1 az elefánt könnyû nyílpuskája
(#16586) |
|
1 az ellenállás könnyû íja (#28721) |
|
1 az erõ tõre (#1750) |
|
1 az ügyesség kardja (#2665) |
|
1 csonttõr (#1301)
|
* |
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
3 harci fejsze (#12) |
|
2 íj (#1270) |
|
1 kard (#1315) |
|
3 kés (#5) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
13 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
17 gyilkos boróka
(#27) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
15 liánvirág (#24) |
|
17 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
8 mézfû (#29)
|
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26)
|
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
11 sötét mák (#23)
|
|
19 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
18 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
7 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
20 mandibula (#157)
|
|
4 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
37 õsi relikvia (#17) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): nehéz
nyílpuska #1287 (4).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 102 arany (#1), 2 csótányláb (#25),
6 drágakõ (#2), 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081), 2 tejfonál
(#28), 1 a mágia gyûrûje (#3475), 1 sötét mák (#23), 1 elektronit (#141),
2 õsi relikvia (#17), 3 mézfû (#29), 1 elfu moha (#33), 1 a szalamandra
csizmája (#25870), 1 csatos öv (#1166).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 törpe pikkelyvért (#4), 1
a sav nyílpuskája (#26935), 1 a szalamandra hosszúkardja (#26067), 1
éhínség parányi gyöngye (#204).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PSZIKLÓ (59. PSZIONIKUS LÉNY) A psziklók állítólag egy rég megsemmisült
faj szellemei, amelyek az asztrális térben bolyonganak. Tény, hogy igencsak
fejlett pszionikus képességekkel rendelkeznek, és nagyon agresszívak. Bármilyen
entitással találkoznak, legyen az egy másik pszikló vagy az anyagi sík
lakója, mindig azonnal támadnak.
SZÁRAZFÖLDI UBORKA (97. LÉNY) Sokan állítják, hogy a tengeri uborka létezésébõl
nem következik egyenesen a szárazföldi uborka létezése, de a leghitetlenebbek
számára is egyértelmû ez a kézzel fogható bizonyíték: egy nagydarab, tüskés,
barna színû alaktalan valami. A szárazföldi uborka nem igazán tud ártani
a galetkiknek, viszont közel lehetetlen elpusztítani, annyira szívós. Így
aztán nyugodtan mondhatjuk, hogy a szárazföldi uborka a szint legveszélytelenebb
gyakorlási lehetõsége. Ha esetleg le tudod ölni, kõevõk számára létfontosságú
vitaminokat tartalmaz a húsa.
ELEKTROMANCER (98. LÉNY) Az elektromancerek elvadult villámmágusok, õsi
galetkik leszármazottjai akik a villámmágia tökélyre fejlesztését választották
a testfejlesztés útja helyett, és ezért kitaszította õket a társadalom.
Napjainkban ugyanúgy vadásznak rájuk, mint bármely torzszülöttre. Az elektromancerek
még így is elértek valamit, ami kevés galetkinek sikerült: megszelidítették
és szolgálatra fogták az elektratonokat, sõt, hatalmuk egy részét is ezektõl
a titokzatos lényektõl nyerik. Az elektromancer mágiafalók és piromádok
számára jelenthet táplálékot.