Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 05:55:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-25 05:55:56 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-25 05:56:04 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9622-74

Karakterszám: 9622 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 74 Játékhét: 97
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 559
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 17. 14h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jún. 18.

E-mail!

VILLAM PRYX KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Pihenésedet megzavarja Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket látod nála: a hatalom csonttõre, a mentát kerek pajzsa, a mentát átlátszó köntöse, az elfek vassisakja, a torony nyílpuskája, az egészség gyûrûje, a mentát csizmája, üvegszimbólum, az óriás malachit karkötõje, a kalmár nyaklánca, törpe pikkelyvért, bronzmedál, a káosz ur-gathal fülbevalója, a torony csatos öve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Diablo már ott várakozik. Õ nyert!
A XI. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
** 11. NAP ** Épp hozzád néz be Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves barát rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje, ezüstmedál, a kígyó fejpántja, Rogan karkötõje, a majom köpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Winget, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Wing sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. A hosszú parti végül véget ér. Wing megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a pszikló. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26859.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 9.* Avvocato Terrasini teljesítette a 23. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *jún. 9.* Imoteph felköltözött a következõ szintre. *jún. 9.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Aranyos Ászkot. *jún. 9.* Dark Night a Gonoszt majdnem felfalta egy rovarsámán. *jún. 15.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy monozoid. *jún. 16.* Avvocato Terrasinit majdnem felfalta egy barlangi pók. *jún. 17.* Dark Night a Gonosz és Hegyek Fura Ura megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 17.* Baltazár rangja a Mágusok Klánjában "fõmágus" lett. *máj. 17.* Clow csatában legyõzte Vigyorgó Villámot. *máj. 19.* Clow és Leanthil megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *máj. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Ka-Boomot. *máj. 25.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *máj. 27.* Diablot majdnem felfalta egy barlangi pók. *máj. 27.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók. *máj. 31.* Lord Khalelt kis híján megölte egy kifejlett elmanakh. *jún. 2.* Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 2.* Clow csatában legyõzte Gaddart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

be 11 0 26935 26067 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy igazi régésznek hatalmas saját gyûjteménye is van. Mutasd be legalább 50 õsi relikviából álló személyes gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

kno 0. képességre 0 képességpont
Elfelejtetted megadni a parancs 1. paraméterét! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
le 207 elrakod a 207. tárgyat
Leveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

kf 4826 29561 bekészíted a 4826. tárgyat
Elõször el kell raknod egy gyûrût (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a védekezés márványgyûrûjét be tudd készíteni. Felveszed a sólyom karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

sza 4 1 1 1 db 4 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 törpe pikkelyvértet. Orgling szolga morálja 25%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 7 4 5 3 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

pta 131 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p 9492 portyázás
Elküldesz egy kihívást Fapuma részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

p 9492 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

pta 129 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

pv 4 3 1 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Végül pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ho 6 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

k 256 263 311 450 464 317 kaland elvállalása
(256. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy nekropoid (#70) [aura: méret: 42.].

*** 1. KÖR *** A nekropoidot célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 találattal 42 sebzést okoztál.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Fifike a nekropoidot rohamozza. Fifike a nekropoidot támadja. A nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 2/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 3%. Elrakod a zsákmányt, ami 16 arany. Fifike zabál. (+25% jóllakottság.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Egy ketrec van itt, benne egy húsevõ növény. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a húsevõ növényt! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(263. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborkát célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 lövéstõl 30 ép-t sebzõdött.) A húsevõ növény megközelíti a szárazföldi uborkát. Fifike a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka Fifike felé mozog. A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (30 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (30 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (29 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a szárazföldi uborkát támadja. Fifike és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka regenerálódik.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 8/12, a húsevõ növény: 5/4.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(311. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Hurrá, kincset találtál, ami a merénylõ sárgaréz nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.

(450. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 25 arany és 6 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.

(464. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megcélzod az elektromancert az ében nyílpuskával, és lõsz. (2 lövéstõl 49 ép-t sebzõdött.) Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 19 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény az elektraton irányába megy. A húsevõ növény 24 sebzést kap az elektromos faltól. Fifike az elektromancer felé mozog. Fifike sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. Fifike hörögve elterül. A húsevõ növény az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az elektromancert. (2 találattal 43 sebzést okoztál.) Az elektromancer hörögve elterül. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 14 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény az elektratont támadja.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az elektraton 11 sebzést kap. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton hörögve elterül.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 0/24, a húsevõ növény: 9/24.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit és 26 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.

(317. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az 1. nekropoidot. (2 találattal 49 sebzést okoztál.) Az 1. nekropoid holtan terül el. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A húsevõ növény a 2. nekropoid felé mozog. Fifike a 2. nekropoid irányába megy. A húsevõ növény a 2. nekropoidot támadja. Fifike a 2. nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy életszívást. A húsevõ növény sebzõdik 14 ép-t. A 2. nekropoid gyógyul 7 ép-t. A 2. nekropoid irányába mozogsz. Megtámadod a 2. nekropoidot. Savat lehelsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a 2. nekropoidot támadja. Fifike a 2. nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. nekropoid 11 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) A 2. nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 15/0, a húsevõ növény: 6/14.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 4% jut. Viszed, ami mozdítható: 49 arany. Fifike táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a mágia gyûrûje és a szalamandra csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
[93 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

sza 4 2 2 2 db 4 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 2 törpe pikkelyvértet. Húsevõ növény morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

m 9 1 8101 4444 4344 1423 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 101) A legközelebbi feladat megoldásánál 101 lesz a válaszod.
(M 8,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Fartemin városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 46 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Salamon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 29 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 59 százas lépés után érkezett meg Fartemin városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Salamon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [101] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 6,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a warnököt lövöd. (2 találattal 29 sebzést okoztál.) A húsevõ növény a warnök felé mozog. Fifike a warnök felé mozog. A warnök Fifike felé mozog. A húsevõ növény a warnököt támadja. Fifike és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A warnök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a warnököt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a warnököt támadja. Fifike és a warnök egymással harcolnak. Fifike holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A warnök 11 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 1 életpontot. (-5 vp.) A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 2/49, a húsevõ növény: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 2%.
(M 5,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Észreveszel 2 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded.
(M 4,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 tejfonalat.
(M 4,2) A négy égtáj közül délt választod. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 3,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 32 arany.
(M 2,2) Tovább nyugatra - biztatod magad. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmestert célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 találattal 37 sebzést okoztál.) Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Sebzõdsz 18 ép-t. A húsevõ növény sebzõdik 22 ép-t. A húsevõ növény holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester 11 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) Az árnyékmester hörögve elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a húsevõ növény: 0/22.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Viszed, ami mozdítható: 21 arany.
(M 2,1) A folyosó északra tart. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 1,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangyot célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 találattal 26 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az arhomad varangyot. (2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.) Az arhomad varangy máris elõtted terem! Az arhomad varangy rád támad. Tekergetve suhint nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-11%). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy csatos öv és 23 arany.
(M 2,1) Tovább keletre! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 2,2) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

m 3343 1222 2122 2243 325 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,3) Délre mész tovább. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a quwarg katonát az ében nyílpuskával, és lõsz. (2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.) A quwarg katona elindul Fifike felé. Fifike elindul a quwarg katona felé. A húsevõ növény elindul a quwarg katona felé. A quwarg katona és Fifike egymással harcolnak. Fifike ledermed. A húsevõ növény a quwarg katonát támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a quwarg katonát. Támadod a quwarg katonát. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A quwarg katona és Fifike egymással harcolnak. Fifike holtan terül el. A húsevõ növény és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona 11 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) A quwarg katona hörögve elterül.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 0/34, a húsevõ növény: 2/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 2%. Uzsonnaidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+21% jóllakottság.)
(M 2,4) A négy égtáj közül délt választod. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 8 tûzféreg 5 hét alatt 360 kiló pirokövet fal fel, akkor 9 tûzféreg 10 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 1,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,2) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 3,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Moha borítja a falakat, a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 5,1) Kelet felé mész a labirintusban. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 6,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 7,1) Kelet felé mész a labirintusban. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Ebben a csarnokban különösen hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 7,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Ebben a csarnokban különösen hideg van, de semmi sem mozdul.
Visszatérsz szállásodra.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Vérescsápú Land Wo, egy harcias alkatú, õrült tekintetû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. Viselt tárgyai: az erõ köpenye, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, khaldoran öv, díszes fejpánt, ében nyílpuska. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Vérescsápú Land Wo csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves barát rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje, ezüstmedál, a kígyó fejpántja, Rogan karkötõje, a majom köpenye. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Lázadó Szolga, egy gazdája koponyáját magával hordozó, letépett láncait maga után húzó szép nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a majom elit lemezpáncélja, a nyomkeresés fejpántja, a gepárd sárga öve, a lich csizmája, Örökkévalóság Kristálya, a titán utazóköpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a szalamandra pajzsa, aréna kõ érme, Rogan karkötõje, fekete nadrág, üvegszimbólum. Fel sem tûnik, hogy elveszted az éhínség parányi gyöngyét. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Azonnal visszavág: "Buta vagy, mint a tök!" Jól odamondasz neki: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest kontrázik: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Dühösen kiabálja vissza: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (452. kaland, összköltsége 25 TVP.) Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (347. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangyot célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 találattal 28 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. A húsevõ növény megközelíti az arhomad varangyot. Fifike az arhomad varangy felé mozog. A húsevõ növény az arhomad varangyot támadja. Fifike az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 1/0, a húsevõ növény: 2/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Szolgáidnak is jut 3%. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (448. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Vencel, egy hatalmas füleiben csont fülbevalókat hordó, bárgyú vigyorú, sunyi férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Viselt tárgyai: Trollagyar, díszes fejék, a majom csizmája, a védekezés márványgyûrûje, a hatalom bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a jég sárga öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Vencel csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, a védekezés hosszú íja, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja, a bûz könnyû láncinge, az entek márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, a káosz nagyúri csizmája, az erõ csonttõre. Így üdvözlöd: "Süssön meg a nap!" Nem késik a válasszal: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Nem habozol, máris mondod: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" A következõvel folytatod: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Õ rögvest kontrázik: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd a xenó lárvát. (23 sebzést okoztál.) A húsevõ növény a xenó lárvát rohamozza. A xenó lárva Fifike irányába megy. Fifike a xenó lárva felé mozog. A húsevõ növény a xenó lárvát támadja. A xenó lárva és Fifike egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a xenó lárvát. A xenó lárvát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (20 ép-t sebeztél). A húsevõ növény a xenó lárvát támadja. A xenó lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fifike: 6/5, a húsevõ növény: 11/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 2% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 672 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 236 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú, metszõ tekintetû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 74. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (9) / 0.35
[2] IQ: 12 (14) / 9.54
[3] ügyesség: 6 (8) / 0.90
[4] egészség: 6 / 5
[5] mágia: 8 (10) / 0.80
[6] gyorsaság: 14 (18) / 1.93
[9] Méret/ép: 84 (95) / 88
Min. méret: 83
Barlangméret: 86
PONTJAID
Varázspont: 100 / 71
Képességpont: 26 / 84%
Hõsi pont: 70 (6)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 362 / 201
Hírnév : 650
Jóllakottság: 125%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 41 (0)
Galetki gyõzelmek: 18 (0)
Torzsz. csaták: 387 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 321 (9)
Leölt torzszülött: 449 (11)
Pszi csaták: 37 (0)
Pszi gyõzelmek: 19 (0)
Ájulások száma: 21 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! 2.) Mutass be 50 õsi relikviát. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 14 (20) / 2.79 [16] tüskés bõr: 7 (11) / 0 [17] vastag bõr: 6 / 0.20
[24] rezisztencia: 4 (7) / 0 [25] illat: 5 / 0 [26] lõfegyver: 13 (19) / 3.42

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.04 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.76 [47] zárnyitás: 6 / 1.48
[48] mászás: 7 / 1.89 [49] rugalmasság: 4 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.08
[52] auraészlelés: 2 / 0.95 [53] ékszerészet: 1 / 0.10 [54] kereskedelem: 5 (8) / 0.70
[55] szívósság: 8 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (7) / 1.25 [57] gyógynövények: 5 (10) / 4.96
[58] nyomkeresés: 5 / 1.20 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.35 [60] pszi támadás: 7 / 2.25
[61] pszi energia: 6 / 2.30 [62] lopás: 5 / 0.75 [64] átokszórás: 7 / 3.55
[65] álcázás: 9 / 0.10 [66] lopakodás: 4 / 0.90 [67] régészet: 9 (10) / 0.64
[68] zene: 1 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 2.75 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 3 / 0.20        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 (2) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 0.04     Végzetpenge
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 0     a sün csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.96 [149] dimenziókapu: 3 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 7 / 1.06 [13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.30
[27] kisebb gyógyítás: 7 / 3.51 [146] kontakt.õseiddel: 6 / 1.25 [129] mentális robbanás: 1 / 0.28
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.40        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Fifike, az orgling szolga 28/23 160% 145% 3 / 1.90 harcol
[2] húsevõ növény 46/46 146% 100% 1 / 0.13 harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 110% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
p 9492
p 9492
ho 1
2. Makró
ism 3
x 10
ism 2
p
ism 2
vd
3. Makró
pv 7 4 5 3 1
pta 131 131 131 131 131 131
mak 1
pta 129 129 129 129 129 129
pv 4 3 1 5 7
4. Makró
h 14 20 26 28
h 55
5. Makró
h 14 29 30 31
h 58

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellf. 20. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás: 50.
2: Lõfegyver használata ha ellf. 17. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás: 100.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 160.
4: Lõfegyver használata ha ellenfeled #77. Prioritás: 160.
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #78. Prioritás: 160.
8: savlehelet használata ha ellenfeled #130. Prioritás: 160.
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 160.
10: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 161.
11: savlehelet használata ha ellenfeled #94. Prioritás: 160.
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 150, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 10, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 12 25 50 27; VI erõ:180% ép:25%; PV 4 3 1 5 7; PSZ 48; BA 95 145 154; HE 1; PTA 129 129 129 129 129;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9492 20 3; VG 9492 25151 1; VG 9492 1750 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 6 szint: 4 sebzés: 5-13

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 13.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #362 (64. forduló), #263 (65. forduló), #452 (74. forduló), #212 (71. forduló), #347 (74. forduló), #448 (74. forduló), #445 (67. forduló), #368 (72. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15134 (#15134). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9492. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a káosz ur-gathal köpenye (#32649) 1 a kígyó köpenye (#19135)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja (#19451) * 1 a sólyom zöld köntöse (#29501)
1 a szalamandra csizmája (#25870) 1 a teknõs köpenye (#25435) * 1 a torony vándorcsizmája (#18221)
1 a tudós utazóköpenye (#11486) 1 a túlélés köntöse (#21400) 1 az egészség kerek pajzsa (#2861)
* 1 az élet csatos öve (#5216) 1 az entek zöld köntöse (#9701) * 1 az enyészet maszkja (#23140)
* 1 bõrpáncél (#9) 1 csatos öv (#1166) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes fejék (#135) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 1 köpeny (#1135) 5 maszk (#1090)
1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a jég kõamulettje (#22796) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a mágia gyûrûje (#3475)
1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081) * 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) * 1 a sólyom karkötõje (#29590)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás zafírja (#150) 1 a védekezés márványgyûrûje (#4826)
1569 arany (#1) 1 az egészség amulettje (#2995) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) * 1 az enyészet kõamulettje (#23246) 1 bronzmedál (#207)
104 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208)
1 kék gömb (#143) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129) 4 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a méreg görbekardja (#24266) * 1 a sün csonttõre (#25151) 1 a szellemek gyalogos lándzsája (#15282)
1 a szívósság nyílpuskája (#14785) 1 az elefánt könnyû nyílpuskája (#16586) 1 az ellenállás könnyû íja (#28721)
1 az erõ tõre (#1750) 1 az ügyesség kardja (#2665) 1 csonttõr (#1301)
* 1 ében nyílpuska (#133) 1 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
3 harci fejsze (#12) 2 íj (#1270) 1 kard (#1315)
3 kés (#5) 1 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)
1 tõr (#1300) * 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 13 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33)
3 elonotichlan (#31) 1 gázlehelet itala (#57) 17 gyilkos boróka (#27)
8 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 15 liánvirág (#24)
17 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 8 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 8 ragálygomba (#26)
3 sárga gyógyital (#61) 1 sárkányvirág (#32) 11 sötét mák (#23)
19 tejfonál (#28) 17 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59)
18 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 7 ekinda haj (#147) 5 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161) 20 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 37 õsi relikvia (#17) 5 pirgamit (#152)
4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): nehéz nyílpuska #1287 (4).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 102 arany (#1), 2 csótányláb (#25), 6 drágakõ (#2), 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081), 2 tejfonál (#28), 1 a mágia gyûrûje (#3475), 1 sötét mák (#23), 1 elektronit (#141), 2 õsi relikvia (#17), 3 mézfû (#29), 1 elfu moha (#33), 1 a szalamandra csizmája (#25870), 1 csatos öv (#1166).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 törpe pikkelyvért (#4), 1 a sav nyílpuskája (#26935), 1 a szalamandra hosszúkardja (#26067), 1 éhínség parányi gyöngye (#204).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PSZIKLÓ (59. PSZIONIKUS LÉNY)
A psziklók állítólag egy rég megsemmisült faj szellemei, amelyek az asztrális térben bolyonganak. Tény, hogy igencsak fejlett pszionikus képességekkel rendelkeznek, és nagyon agresszívak. Bármilyen entitással találkoznak, legyen az egy másik pszikló vagy az anyagi sík lakója, mindig azonnal támadnak.



SZÁRAZFÖLDI UBORKA (97. LÉNY)
Sokan állítják, hogy a tengeri uborka létezésébõl nem következik egyenesen a szárazföldi uborka létezése, de a leghitetlenebbek számára is egyértelmû ez a kézzel fogható bizonyíték: egy nagydarab, tüskés, barna színû alaktalan valami. A szárazföldi uborka nem igazán tud ártani a galetkiknek, viszont közel lehetetlen elpusztítani, annyira szívós. Így aztán nyugodtan mondhatjuk, hogy a szárazföldi uborka a szint legveszélytelenebb gyakorlási lehetõsége. Ha esetleg le tudod ölni, kõevõk számára létfontosságú vitaminokat tartalmaz a húsa.



ELEKTROMANCER (98. LÉNY)
Az elektromancerek elvadult villámmágusok, õsi galetkik leszármazottjai akik a villámmágia tökélyre fejlesztését választották a testfejlesztés útja helyett, és ezért kitaszította õket a társadalom. Napjainkban ugyanúgy vadásznak rájuk, mint bármely torzszülöttre. Az elektromancerek még így is elértek valamit, ami kevés galetkinek sikerült: megszelidítették és szolgálatra fogták az elektratonokat, sõt, hatalmuk egy részét is ezektõl a titokzatos lényektõl nyerik. Az elektromancer mágiafalók és piromádok számára jelenthet táplálékot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.