Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 20:56:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9606-190

Karakterszám: 9606 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 190 Játékhét: 210
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 143
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 10. 9h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2004. aug. 13.

E-mail!

ZENO KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Duin Arkh, a Magiszter, egy mélykék szemû, hollófekete hajú, a mágia õsi titkait kutató, galetki férfi. A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Õsmágus köpenye, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Yssuf tõre, szivárvány karkötõ, Laillia talizmánja, a siker aranyveretes öve, a mágia smaragdja, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, galetki érdemérem, ezüst nadrág, Pszichoklenész sisakja, rubin mágusbot, bronz helyt. emlékérem, manapoid fülbevaló, maerju páncél, nilbongi kitûzõ, krakoch csizma, szilmill tõr, opilíchium gyûrû, az Örökkévalóság Rubinja, karmazsin tûzgyûrû, vívótõr. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Duin Arkh, a Magisztert, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Duin Arkh, a Magiszter sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Végül Duin Arkh, a Magiszter megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a bíbor ulthaodron tojás. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Pihenésedet megzavarja Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. A Bárdok klánjának a béke õre rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Éneklõ tunika, gargantua pókcsatos öv, a füvész köpenye, Pszichoklenész sisakja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, bohókás szandál, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, galetki érdemérem, Fénygyûrû, orgling fétis, aréna réz érme, adamantit karkötõ, kõmûves kalapács, rubin mágusbot, bronz helyt. emlékérem, manapoid fülbevaló, nilbongi kitûzõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Nemesis által meséltekbõl, megtudod, mi az a láplidérc. [ld. enc.]
** 5. NAP ** Ben-e-veer szeretne venni tõled 1 140. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 9996 140 1 parancsot.
** 11. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 drágakõ.
Felépült a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Flen Eligor 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 18. NAP ** Bejön a barlangodba Kulimász, egy szórakozott, pikkelyes bõrû férfi. A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. Felszerelése: Õsmágus köpenye, Abarrun karkötõje, a siker aranyveretes öve, szivárvány karkötõ, Yssuf tõre, rubin mágusbot, orgling fétis, Laillia talizmánja, krakoch csizma, nilbongi kitûzõ, Fénygyûrû, görényfarok, maerju páncél, Fairlight sipkája, arany orgling fétis, opilíchium gyûrû, galetki érdemérem, vaspajzs. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül Kulimász feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kulimász által meséltekbõl, megtudod, mi az az agyaggólem. [ld. enc.]
** 28. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 elonotichlant. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
*** 3.16. *** Cicababa (#5287) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 32. NAP ** Pihenésedet megzavarja Mordonc, egy borongós mosolyú, elõkelõ modorú, apró arany keretes szemüveget viselõ férfi. [aura: 1-es méretû 4-es szintû jobb mancs.] A Bárdok klánjának a béke védelmezõje rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, Dorka amulettje, a szakács üstje, rubin mágusbot, cseppkõ gyûrû, Éneklõ tunika, Laillia talizmánja, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, manapoid fülbevaló, kõmûves kalapács, ozin fülkarika, a siker aranyveretes öve, Örökkévalóság Zafírja, a füvész köpenye, szerencsekõ, krakoch csizma, Yssuf tõre, smaragd életkõ, Pszichoklenész sisakja, szilmill tõr, az áttörés rubingyûrûje, a bénaság fülbevalója, a puhányság köve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [Látogatód zsebébõl kipottyant a bénaság fülbevalója de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
A baráti üdvözlések után vendégül látod Mordoncot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Mordonc is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Mordonc által meséltekbõl, megtudod, mi az a kõgólem. [ld. enc.]
** 48. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 elfu mohát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
Felépült az építõgép.
Felépült a rezervátum.
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
** 76. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 tokin kaktuszt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 80. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mendax Mystagogus 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Azirafael 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 102. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 elfu moha.
Felépült az õsök oltára.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** 7.5. *** Oriznya Triznyák (#3882) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a hûtõkamra.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mordonc 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Felépült a munkagép.
Felépült a lõtér.
Felépült a kert.
Felépült a futószalag.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfred 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Handur 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lamarth 2 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Kissé már éhezel, ezért csak 133 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21461.) A te szinteden a legnevesebb Clow, egy a hegektõl és sebektõl rettenetes látványt nyújtó zöldbõrû galetki férfi. (hírneve 7055.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 23.* Rózsa Alexandert kis híján megölte egy xorex fattyacska. *feb. 10.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett. *már. 2.* Fortian szolgálatába állt egy lidércláng. *már. 18.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maoen Oligio Hichsomodus felett. *ápr. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Niziszi Luinea felett. *ápr. 16.* Mr. Maxivatlakot majdnem felfalta egy bömbölõ arénarém. *ápr. 19.* Phom Chemoppot kis híján megölte egy halálgömb. *ápr. 19.* Midiant legyõzte harcban egy orgling bányász. *ápr. 30.* Emperor Sir Zaltain teljesítette a 7. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *ápr. 30.* Pyramid gyõzelmet aratott Ottó, a tisztátalan felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 12.* Köpködõ Méregzsák és Lord Arlon Di Saory pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jan. 19.* Alba Regina és Malacka pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *feb. 2.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Holstein pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 19.* Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 25.* Köpködõ Méregzsák és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *már. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 30.* 19-es mellé szegõdött egy lidércláng. *ápr. 2.* A 15018 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *ápr. 6.* Endyr és Balszerencse pszi párbajt vívtak. Endyr került ki gyõztesen.
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Felveszed a bénaság fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1289.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

htt 1 3 4 5 6 7 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
1: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 150.
3: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 130.
4: gránitbõr v.var. ha közelharcban támad rád 1 ellenfél. Prioritás: 120.
5: titánok szele v.var. ha közelharcban támad rád 1 ellenfél. Prioritás: 120.
6: Közelharc támadás a harc 3. körétõl. Prioritás: 110.
7: gránitbõr v.var. a harc 2. köréig. Prioritás: 125.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 1 0 18 237 50 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 17 17 327 140 14 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 14 v. több. Prioritás: 140.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

a 9996 140 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Ben-e-veer részére 1 db a halál fekete íját. Te 128 aranyat kaptál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

a 9378 152 32 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Lamarth részére 32 pirgamitot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

a 9378 230 10 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Lamarth részére 10 káoszkígyó pikkelyt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 144 3 1 125 harci program
A következõ sor került a harci programodba: titánok szele v.var. a harc 3. köréig. Prioritás: 125.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hf 18 240 18 237 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: titánok szele v.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 125, és ha ellf. nincs imm, roncsolásra (240) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 180 3 1 123 harci program
A következõ sor került a harci programodba: õrjöngés v.var. a harc 3. köréig. Prioritás: 123.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hf 18 240 18 237 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: õrjöngés v.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 123, és ha ellf. nincs imm, roncsolásra (240) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 182 1 2 42 harci program
A következõ sor került a harci programodba: azonnali gyógyítás v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 42.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 161 1 2 40 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sebezhetetlenség v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 40.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 3 168 1 2 37 harci program
A következõ sor került a harci programodba: fürgülés v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 37.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

hp 4 32 31 1 60 10 harci program
A következõ sor került a harci programodba: animáció t.var. ha 1 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 10) Prioritás: 60.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

kf 250 100 28739 142 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. Az ellenállás nehéz harci nyílpuskáját ezen a szinten nem tudod használni. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a kalmár nyakláncát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1279.]

ep 15 75 107 építed a 15. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bal csáp szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 120 varázsponttal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a nekrofun trón megépítésében. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 106 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 94 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 1204.]

lee 3 250 3. tárgy levétele
[LE parancs a következõ 3 parancsra:] Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1204.]

k 271 208 kaland elvállalása
(271. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 szélfivér (#179).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+17 méretükre). (-12 vp.) Ellõsz egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+54%). (-14 vp.) Az 1. szélfivér téged céloz, amikor a légzés hosszú íjával lõ. (22 ép-t sebzett.) A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. (2 találattal 44 sebzést okozott.) A légzés hosszú íjával meglõ téged a 3. szélfivér. (2 találattal 38 sebzést okozott.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve a légzés hosszú íját, az 1. szélfivér rád lõ. (3 találattal 59 sebzést okozott.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 146 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 226 aranyat.

(208. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Egy szövevényes, bonyolult energiaháló állja utadat. Messze, az energiahálón túl egy zöld kristály lebeg, a háló fókusza. A kristályt kellene megtörni ahhoz, hogy az energiaháló megszûnjön, de a sûrû háló miatt nem tudsz semmit odadobni vagy lõni. Az egyetlen megoldás, ha egy pontosan irányított, legalább 9-es szintû energiatüskével szétlövöd a kristályt. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 1174.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (406. kaland, összköltsége 45 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz. Ebben a percben valami kemény a fejedre esik (-57 ép). Ennyit a belopakodásról!
Vendéglátód Clow, egy a hegektõl és sebektõl rettenetes látványt nyújtó zöldbõrû galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának felsõbbrendû galetki rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, Yssuf tõre, a nyomkeresés fejpántja, görényfarok, a tárgyalás gyûrûje, smaragd életkõ, ozin fülkarika, a hatalom rubinja, cseppkõ gyûrû, Xantin rubinöve, orgling fétis, sárkányamulett, arany vadászköpeny, klánháborús kitüntetés, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, org.lázadás emlékérme, aréna kõ érme, manapoid fülbevaló, karmazsin tûzgyûrû, bohókás szandál, szilmill tõr. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+17 méretükre). (-12 vp.) Clow feléd mozog. Unyikámonya, a quwarg katona feléd rohan. Trauma, az agglomerátor máris elõtted terem! A quwarg harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Clow rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (108 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-52 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 160 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1169.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-5 TVP.) Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A légzés jáde karkötõje: értéke 332 arany #27794 (4 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +5 imm.mérg.gázra. A szalamandra szöges pajzsa: értéke 344 arany #25814 (4 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +14% védekezés, -5% támadás, +5 tûzimmunitás, -1 gyorsaság. A légzés ezüst lemezpáncélja: értéke 437 arany #27554 (4 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +28% védekezés, +5 imm.mérg.gázra, -5 gyorsaság. A sün aranyozott nyaklánca: értéke 218 arany #25033 (3 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4 tüskés bõr. Az energia nagy pajzsa: értéke 195 arany #18612 (2 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +10% védekezés, -5% támadás, +3 mágia, +4 méret, -1 gyorsaság.
[LEE-vel levett tárgyak visszavétele:] A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
A kör során összesen 0 sebzést okoztál, és 380 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1164 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1512 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zeno, egy kettõ! Add ide az Istencsászár cuccaidat! -szól Õ! Roppnat meggyõzõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 190. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (13) / 7.24
[2] IQ: 15 (19) / 4.49
[3] ügyesség: 10 / 0.96
[4] egészség: 15 / 1.09
[5] mágia: 17 (19) / 0.24
[6] gyorsaság: 38 (35) / 2.80
[9] Méret/ép: 146 (147) / 1
Min. méret: 126
Barlangméret: 163
PONTJAID
Varázspont: 238 / 71
Képességpont: 30 / 5%
Hõsi pont: 8 (9)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 824 / 328
Hírnév : 678
Jóllakottság: 49%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 173 (1)
Galetki gyõzelmek: 36 (0)
Torzsz. csaták: 1023 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 831 (0)
Leölt torzszülött: 1488 (0)
Pszi csaták: 111 (0)
Pszi gyõzelmek: 9 (0)
Ájulások száma: 107 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (53)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +53% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 2] 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 7 / 3.20 [15] regeneráció: 8 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 8 / 2.94 [18] tûzimmunitás: 7 / 0 [19] hidegimmunitás: 3 / 0
[20] savimmunitás: 5 / 0.60 [21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [24] rezisztencia: 8 (15) / 0 [25] bûz: 6 / 0.40
[26] lõfegyver: 10 (11) / 3.77        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.64 [46] csapdaészlelés: 8 / 5.71 [47] zárnyitás: 9 / 1.14
[48] mászás: 8 / 2.81 [49] rugalmasság: 5 / 1.15 [50] meggyõzõkészség: 8 / 6.63
[51] transzformáció: 4 / 1.69 [52] auraészlelés: 5 / 1.40 [53] ékszerészet: 5 / 0.86
[54] kereskedelem: 9 / 1.07 [55] szívósság: 10 (11) / 1 [56] varázsitalfõzés: 5 (13) / 0.51
[57] gyógynövények: 15 (24) / 0.44 [58] nyomkeresés: 10 / 5.73 [59] vezetõkészség: 8 / 1.03
[60] pszi támadás: 8 / 2.90 [61] pszi energia: 7 / 2.90 [62] lopás: 9 / 3.90
[63] éberség: 5 / 1.66 [64] átokszórás: 5 / 3.45 [65] álcázás: 13 / 3.12
[66] lopakodás: 3 / 0.35 [67] régészet: 22 (23) / 17.38 [68] zene: 5 / 0.75
[69] tanulás: 13 / 6.58 [70] idézés: 9 / 7.10 [71] javítás: 12 / 0.87
[72] építés: 13 (16) / 7.44 [73] felderítés: 8 / 4.68    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 2 / 0 [101] szakért.: 6 / 5.18     kõmûves kalapács
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 4.08      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 4.99      
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 3 / 1.01      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 10 / 7.10 [130] agyvihar: 6 / 0 [147] alkímia: 4 / 2.80
[32] animáció: 11 / 0.72 [182] azonnali gyógyítás: 10 / 0.24 [42] csendvarázs: 2 / 1.06
[149] dimenziókapu: 2 / 1.12 [11] elektromos kéz: 2 / 1.32 [48] ellenáll.megtörése: 11 / 0
[29] életszívás: 4 / 0.16 [152] felejtés: 16 / 2.56 [168] fürgülés: 4 / 0
[172] gázpajzs: 2 / 1.06 [17] gránitbõr: 10 / 1.60 [139] gyógyító szellõ: 1 / 0
[13] jégcsóva: 2 / 1.04 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 9 / 1.28
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.94 [158] láth. észlelése: 2 / 1.06 [157] láthatatlanság: 9 / 0.22
[165] manafókuszálás: 2 / 1.12 [129] mentális robbanás: 5 / 2.36 [148] méregsemlegesítés: 4 / 0.48
[180] õrjöngés: 18 / 3.60 [128] pszi csáp: 5 / 1.36 [161] sebezhetetlenség: 13 / 0.48
[131] sz.áll.roncsolása: 6 / 0.60 [159] szellemidézés: 4 / 3.44 [188] sziklaerõ: 1 / 0
[144] titánok szele: 33 / 4.72 [16] tûzpajzs: 6 / 1.68 [14] vakító fény: 2 / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
gy 70 0 10 50 61 9
vi 300 1
ho 9
be 9 5
e 20
mak 2
2. Makró
v 155
v 159 9692 3
pv 7 8
p 7500
pv 1
e 9 80
3. Makró
h 14 1 23 42
h 14 1 29 30 40
h 14 1 36 37
h 77
h 72
h 82
4. Makró
pv 7 8
h 68
p 7500
pv 1
5. Makró
tpf 20
be 9 3 1
be 9 3 2
be 9 3 3
be 9 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #225. Prioritás: 145.
2: Közelharc támadás ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége Prioritás: 50.
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 14 v. több. Prioritás: 140.
8: azonnali gyógyítás v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 42.
9: sebezhetetlenség v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 40.
10: fürgülés v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 37.
11: animáció t.var. ha 1 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 10) Prioritás: 60.
4: titánok szele v.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 125, és ha ellf. nincs imm, roncsolásra (240) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
6: õrjöngés v.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 123, és ha ellf. nincs imm, roncsolásra (240) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 9 50 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 6 3 5 7; PSZ 47 48 46 57 45 63; BA 15002 15021 15038 15040 15013 229; L 50 223 341 69 36 30; TT 40; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; I 50 0 10 63 75; HU 4 2 800 6 26 5;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6344 314 1; VG 6344 225 1; A 9378 152 32; A 9378 230 10;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #10 (1. épület), #50 (20. épület), #306 (187. forduló), #268 (184. forduló), #225 (187. forduló), #379 (184. forduló), #271 (188. forduló), #289 (184. forduló), #315 (184. forduló), #243 (185. forduló), #288 (185. forduló), #380 (187. forduló), #223 (187. forduló), #374 (187. forduló), #452 (188. forduló), #217 (188. forduló), #248 (188. forduló), #208 (189. forduló), #392 (189. forduló), #397 (189. forduló), #406 (190. forduló), #222 (184. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9606. Jelenleg a nekrofun trón építésén dolgozol, eddig 106 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 17 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 1 a bölcsesség szürke maszkja (#17743) 1 a bûz bíbor köpenye (#29039)
1 a bûz szürke maszkja (#28993) 1 a bûz zangrozi csizmája (#29023) 1 a gólem nagy pajzsa (#8262)
1 a harcmûvész szarvas sisakja (#13678) 1 a légzés bronz mellvértje (#27597) 1 a légzés szárnyas sisakja (#27627)
1 a légzés vassisakja (#27626) 1 a sav díszes köpenye (#26788) 1 a sólyom díszes sisakja (#29429)
1 a szellemek ezüstcsizmája (#15074) 1 a természet fekete láncinge (#16784) 1 a torony ezüst láncinge (#18133)
1 a túlélés elit lemezpáncélja (#21253) 1 az elektromosság díszes pikkelyvértje (#27117) 1 az élet elit lemezpáncélja (#5053)
1 az elfek ezüst láncinge (#10483) 1 az ügyesség ezüstcsizmája (#2474) * 1 bíbor pikkelyvért (#1018)
* 1 díszes köpeny (#1138) 1 elit lemezpáncél (#1003) * 1 fekete csizma (#1122)
* 1 nagy pajzs (#1062) 1 õspók köpeny (#332) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a regenerálódás háromszögszimbóluma (#24612)
1 a sav háromszögszimbóluma (#26862) 1 a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577)
1 a sün csontamulettje (#25047) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 a tudós ezüst nyaklánca (#11532) 1 a tudós jáde karkötõje (#11594) 3670 arany (#1)
1 az energia aranyozott nyaklánca (#18733) 1 az ügyesség aranyozott fülbevalója (#2608) 1 az ügyesség bronz amulettje (#2548)
1 az ügyesség malachitgyûrûje (#2577) 114 drágakõ (#2) * 1 orgling fétis (#269)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 uthanax talizmán (#335) * 2 üvegszimbólum (#138)
* 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218)
1 jegyzet (#342) 3 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
3 mágikus védõruha (#341) 1 mandolin (#19) 2 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a jég harci nyílpuskája (#22888) 1 a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287) 1 a mentát nehéz nyílpuskája (#12987)
1 a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 1 a törpék gyalogos lándzsája (#6732) 1 az ellenállás nehéz harci nyílpuskája (#28739)
* 2 ében nyílpuska (#133) * 1 kõmûves kalapács (#250) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 3 bosszantás itala (#81) 3 csótányláb (#25)
1 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31) 2 féregtüske (#42)
76 gyilkos boróka (#27) 2 javítás itala (#108) 3 kalmárok itala (#66)
84 liánvirág (#24) 62 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 98 mitulen fû (#20) 11 muskil (#37)
7 óriásnövés itala (#60) 1 parafû (#41) 23 ragálygomba (#26)
50 rémcserje (#34) 33 sárkányvirág (#32) 2 sötét mák (#23)
11 szemani gomba (#36) 98 tejfonál (#28) 3 tokin kaktusz (#40)
42 üvegcse (#14) 8 védelem itala (#59) 8 velparaj (#35)
3 waarkin (#38) 41 winropu moha (#22) 16 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
17 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15) 12 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 19 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141)
1 fókuszrubin (#337) 6 húsevõ bibe (#151) 10 káoszkígyó pikkely (#230)
3 khazdar taréj (#268) 12 mandibula (#157) 8 nordkristály (#146)
148 õsi relikvia (#17) 1 õspók pete (#331) 12 patkányfog (#270)
32 pirgamit (#152) 8 smaragd esszencia (#229) 34 szójer csáprágó (#231)
6 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 rémcserje (#34), 2 aranydukát (#437).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 98 arany (#1), 1 a halál fekete íja (#140).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÍBOR ULTHAODRON TOJÁS (248. PSZIONIKUS LÉNY)
Amikor egy halványszürke, vibráló, tojásszerû dolgot pillantasz meg, egybõl sejtheted, hogy ha sokáig maradsz, egy félelmetes ulthaodron születésének leszel szemtanúja. Az ulthaodronok iszonyatos pusztító képességekkel rendelkeznek, igazándiból még kikelés elõtt, vagy pedig nem sokkal kikelés után, lárva korában lehet megsemmisíteni. A bíbor ulthaodron tojásokból lesznek az ulthaodron lordok, ezek pusztítása a legfontosabb.



LÁPLIDÉRC (250. LÉNY)
Nemzedékek óta dobálják a rothadó tetemeket a lakószint alatti bûzös csatornákba. A lassan életre kelõ, terjeszkedõ földalatti ingovány a nekromanták kedvenc gyakorlópályája: itt mindig találhatnak animálni való testet. A láplidércek is ilyen, félig élõ, félig holt teremtmények. Állandóan éhesek, de éhségüket sosem csillapíthatják - ezért aztán folyton azt lesik, mikor ölhetnek, szívhatnak el egy kis lélekenergiát egy galetkibõl vagy torzszülöttbõl. Talán mondani sem kell - "felépítésük" miatt egyetlen galetki sem fogyasztana ezekbõl az ocsmány lényekbõl.



AGYAGGÓLEM (252. LÉNY)
A gólemek szinte elpusztíthatatlan, mágia útján mozgatok teremtmények. Tudatuk nincsen, csakis gazdáik parancsát teljesítik. Az agyaggólem a legegyszerûbb fajta, 10 év tanulás után már el lehet sajátítani a formulákat, amelyek elkészítéséhez kellenek. A nehezebb probléma persze az elõállításához szükséges ritka és különleges anyagok beszerzése. Ha agyaggólemmel találkozol a csatornaszint járataiban, az csak egy dolgot jelenthet: a mágus, aki létrehozta is a közelben van.



KÕGÓLEM (256. LÉNY)
Megremegnek a Hegy folyosói, ahogy a döngõ léptû kõgólem közelít. Ezzel a majd három méter magas, mindenre immúnis, kõbõl formált és mágiával életre keltett teremtményekkel természetesen csakis tágasabb barlangjáratokban és termekben találkozhatsz. Ha szerencséd van, elsétál melletted, dolgát végezve. Ha nem, betolakodónak véd, és palacsintává lapít egyetlen ütésével...



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.