Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 16:03:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9595-14

Karakterszám: 9595 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 14
E forduló ára: 26 zs. Maradék zseton: 2
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. jan. 31. 8h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2006. feb. 7.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

CHRASH ORCHANO KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony, iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Franky Lee Johnson máris elõtted terem! Megközelíted Franky Lee Johnsont. Franky Lee Johnson rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Franky Lee Johnsont próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Szagodtól fuldoklik (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** Franky Lee Johnson rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Franky Lee Johnsont próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Franky Lee Johnsont. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). Franky Lee Johnson eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Franky Lee Johnson megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Rhea Amelanchier, egy ezüsthajú, átható borostyánszemû, homlokán szimbólumot viselõ nõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 6. NAP ** Bezörget hozzád Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Jordit, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás patkány. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Meglátogat egy galetki: Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû, feketeruhás nõ. Viselt tárgyai: kard. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Giulty is hozzájárult. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Giulty sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a denevér. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30815.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 23.* Amorthis gyõzelmet aratott Kulimász felett. *jan. 23.* Kronx és Botrány Rules pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jan. 24.* Amorthis és Bogaras Werrard megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött. *jan. 24.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban legyõzte Zoeras Kahnt. *jan. 25.* Clow csatában legyõzte Wan Alibeamet. *jan. 25.* Dark Valek a Renegát Elf mellé szegõdött egy mutáns szójer. *jan. 25.* Amorthis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Quad Damage felett. *jan. 26.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *jan. 26.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *jan. 26.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 46.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 1 7 1. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

h 8 100 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 8.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

az 1000 1256 1301 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. Lemezpáncél: értéke 50 arany. Hatása a képességeidre: +20% védekezés, -5 gyorsaság. Csepp fülbevaló: értéke 10 arany. Csonttõr: értéke 12 arany, a sebzése 2D4+2. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +7% támadás ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

kf 207 bekészíted a 207. tárgyat
Felveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p 4811 portyázás
Elfogadod Hydro Globus kihívását, és felkeresed a barlangjában. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Hydro Globus, egy kékszemû, vízfejû férfi. Tárgyai: a légzés kerek pajzsa, a gladiátor bõr mellvértje, díszes fejék, bronzmedál. Elsõ mondatod: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Dühösen kiabálja vissza: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" Hydro Globus semmi épkézláb választ nem tud adni! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+22% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kétfejû patkány odajön hozzád. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Ez mellément. Támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A kétfejû patkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). A küzdelemben megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

bb 1 4 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, csizma (#1120) 11 ap.

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

kno 16 4 16. képességre 4 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.] Arra is figyelj, hogy mivel a méreted már akkora, mint a barlangod, elõször még a barlangodat is növelni kell.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
m 4 4 3343 3445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 4,5) Merre tovább? Délre! Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot.
(M 4,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd rohan. A vámpírdenevér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vámpírdenevér rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A vámpírdenevér hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+13% jóllakottság.)
(M 3,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár odajön hozzád. Megtámadod a nohnetárt. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). A nohnetár hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
(M 3,8) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (+1 képességpont.)
(M 2,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 1,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
Kimész a Csarnokból.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

m 7 4 1121 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 7,3) A folyosó északra vezet. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

m 5 4 1121 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 5,3) Irány észak! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

h 14 20 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. A keletkezett kotyvalékról némi kostólgatás után megállapítod, hogy semmire sem jó. Kiöntöd.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elhagyod a labirintust. Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy agglomerátor (#41). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor odajön hozzád. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Acsarogva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál megmarni fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az agglomerátor hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Szívesen bekapnál valamit. Az ételre veted magad. (+29% jóllakottság.) Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 45 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+24 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (386. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Ryann, egy karcsú, zöld szemû, hosszú, vörös, derékig érõ hajú nõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a förtelemféreg. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Reptile, egy fekete-zöld harci ruhás, maszkos, méregzöld bõrû ninja férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Reptile sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol bõrû férfi. Viselt tárgyai: fejpánt, csizma, köntös. Üdvözlõ mondatod: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Enki- a Föld Ura feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 201 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 176 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Chrash Orchano, egy kék bõrû ,kidolgozott testû ,sárgás szemû ,minden nõ számára vonzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 1.71
[2] IQ: 3 / 2.84
[3] ügyesség: 3 / 1.12
[4] egészség: 5 / 0.28
[5] mágia: 1 / 0.38
[6] gyorsaság: 3 / 0.58
[9] Méret/ép: 46 / 36
Min. méret: 46
Barlangméret: 46
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 7 / 92%
Hõsi pont: 9 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 108 / 86
Hírnév : 137
Jóllakottság: 163%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 17 (1)
Galetki gyõzelmek: 11 (1)
Torzsz. csaták: 62 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 51 (4)
Leölt torzszülött: 55 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [25] bûz: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.82 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.90 [64] átokszórás: 3 (5) / 2.26

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 8 / 0 [101] szakért.: 6 / 3.03 [102] roncsolás: 3 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 73; VI erõ:157% ép:35%; PV 1 4 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #339 (13. forduló), #386 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 csizma (#1120) * 1 díszes fejék (#135) 1 lemezpáncél (#1000)

Ékszerek, kincsek
348 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 1 lándzsa (#1330)

Varázsitalok és füvek
2 liánvirág (#24) 9 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 40 arany (#1), 1 winropu moha (#22), 1 nohnetár gumó (#212), 2 liánvirág (#24).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY)
A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek, és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni - az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit, és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok számára jelent csemegét.



DENEVÉR (126. LÉNY)
Minden barlangban található denevér. Ezek az ijesztõ külsejû szárnyas emlõsök a közhiedelemmel ellentétben teljesen ártalmatlanok. Persze a felnõtt vadászokat utánzó galetki gyerekek gyakran hajkurásszák õket, köveket dobálnak rájuk - aztán csodálkoznak, amikor a kétségbeesett, csapdosó denevér belekapaszkodik a hajukba. A denevért a kiéhezett micinisták és tejivók tápláléknak tekintik.



AGGLOMERÁTOR (41. LÉNY)
Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Egyesek szerint ritka túlélõje rég letûnt századoknak. Ez nem is csoda, hiszen hihetetlenül szívós fajta. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész lényt szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszûnjön. Ez néha NAGYON sok idõt szokott igénybe venni - azaz neked is igencsak szívósnak kell lenned. Egyébként nem egy agresszív lény, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfollya ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Íze förtelmes, de közel az éhhalálhoz esetleg micinisták és puhányok enni fognak belõle.



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.