Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 22:30:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9594-6

Karakterszám: 9594 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 6 Játékhét: 107
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 96
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. nov. 11. 10h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2013. nov. 12.

E-mail!

UMBRA ODOR KALANDJAI




Zeneszó szûrõdik be a barlangodba. Kilépve, azt látod, hogy a központi épületeket magába foglaló óriási Õscseppkõ elõtti fõtéren hatalmas tömeg nyüzsög. Középen, egy emelvényen két galetki muzsikál, egyikük egy lantot pengetve énekel, a másik furulyán kíséri. Micsoda kellemes zene! Közelebb mész, hogy jobban lásd és halld õket. Kicsit irigykedve figyeled, mennyire elbûvöli a közönséget a két jóképû bárd. Minden bizonnyal a felsõbb szintekrõl látogattak ide. Az elõadás befejeztével felhangzik a tapsvihar, és záporozik a mélyen hajolgató mûvészek felé az arany. Ez érdekes elõadás volt, bárcsak mindig lenne ilyen!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

be 4 64 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy az átokszórás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

kno 2 6 2. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

le 5 elrakod az 5. tárgyat
Leveszed a kést.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

kf 1315 1165 bekészíted az 1315. tárgyat
Nem jól adtad meg a végtagot, amelybe a kardot akarod venni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

h 8 25 8. tárgy használata
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
mak 1 3 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 3 parancsot definiálod:
pv 8 3 4 5 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Galel, egy barna hajú, jóképû férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a koreni sün. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

pv 1 3 4 5 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

k 15 kaland elvállalása
(15. kaland:) - Örömmel látom, hogy megpróbálkozol az Alfa Klub akadálypályájával. Mindössze néhány feladatot kell teljesítened a jutalomért. Elõször az intelligenciádat teszteljük, több lépcsõben. Egyre bonyolultabb feladatokat kell megoldanod. Ha hibázol, akkor büntetést kapsz. Gyere, ülj be ebbe a székbe.
A két lábadat egy bilinccsel odarögzítik a szék lábához. Az elõtted levõ asztalon egy kõlapra vésett feladat van és egy homokóra. Ein Stein megfordítja az óra, és int: kezdheted. Az elsõ feladat egy másodfokú egyenlet.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Gyorsan felírod a képletet, behelyettesítesz, és már kész is az eredmény. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van.
Most jön a következõ: ez egy szöveges feladat.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] Elolvasod a feladatot. A megfogalamzója igyekezett a régies szöveggel megzavarni, de nem sikerült neki. Villámgyorsan felírod az egyszerû egyenletet és már meg is van a megoldás. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van.
Most jön a következõ: ez egy kétismeretlenes egyenletrendszer.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
A következõ feladat különösen nehéz lesz. Megnézed a feladatot. Nagyon hosszú a leírás, de azért nekiesel. Úristen ez még folytatódik a következõ lapon! Már majdnem a végére érsz, amikor egy hangot hallasz: - Lejárt az idõ! Legközelebb vagy olvass gyorsabban, vagy gondolkozz gyorsabban. Elég az ügyetlenkedésbõl, tûnj innen azonnal! - megszégyenülten távozol. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

kf 130 bekészíted a 130. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

k 6 kaland elvállalása
(6. kaland:) Eltöprengesz, hol is kellene a kutatást kezdeni a rég kihalt faj után, amelyet zoblemugnak hívtak.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Végül felkeresed a város bölcsebb galetkijeit (az elöljárót, az arénamestert és még néhány másikat), és a zoblemugokról kérdezõsködsz. Õk elirányítanak egy öreg galetkihez, aki elmagyarázza, hogy nagyjából hogy is néznek ki a zoblemugok: négylábú, hosszú fejû, hosszú agyarú ragadozók, a nedonkutyákhoz hasonlítanak. Most már nekiláthatsz a keresésnek! Lelátogatsz a csatornaszintre. Csontok után kutatsz. Minden egyes csontnál megvizsgálod, hogy az adott csont lehet-e zoblemug maradvány. Hosszú idõt töltesz ezzel, míg végül egy rakás csonttal térsz vissza a lakószintre. A Mester mosolyogva fogad.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
A Mester lelkesen vizsgálja a csontokat. - Ez az! Kiváló munkát végeztél! Most már csak egy feladatod van: a maradványokból össze kéne rakni egy zoblemug teljes csontvázát! - a Mester biztatásul vállon vereget, és még megjegyzi: - ez persze el fog tartani egy darabig. Izzadva látsz hozzá a csontok összerakásához az akadémia régészeti épületében.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bizony megkínlódsz a feladattal, de végül a rendelkezésedre álló csontokból egy majdnem teljes csontvázat sikerül felépíteni! Büszkén mutatod meg a mesternek. Õ megdícsér, és átnyújtja jutalmadat, egy kristályamulettet! Mosolyogva távozol.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz be hozzám! [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

m 2 5 1421 1412 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,5) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,4) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka feléd mozog. A zöld nyálka irányába mozogsz. A zöld nyálka rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Odakensz neki bal mancsoddal. (2 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. Lecsapsz bal mancsoddal. (2 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A zöld nyálka rád támad. A zöld nyálka savat lehel rád. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (4 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A zöld nyálka rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. Lecsapsz bal mancsoddal. (2 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 2,5-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
(M 1,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az óriáscsótányt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem! Megtámadod a nohnetárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). A nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (5 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Viszed, ami mozdítható: egy nohnetár gumó. Uzsonnaidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+12 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem! Megtámadod a nohnetárt. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+11 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy új parancs használatára nyílik lehetõséged. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 78 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 230 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Umbra Odor, egy sötét tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 6. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.20
[2] IQ: 5 / 1.73
[3] ügyesség: 4 / 2.20
[4] egészség: 4 / 2.42
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 4 / 0.20
[9] Méret/ép: 41 / 35
Min. méret: 34
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 8 / 76%
Hõsi pont: 9 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 4%
Galetki erõ: 84 / 69
Hírnév : 0
Jóllakottság: 184%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 40 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 32 (3)
Leölt torzszülött: 32 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 6 / 3.78 [25] bûz: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.70 [52] auraészlelés: 1 / 0.05 [57] gyógynövények: 1 / 0.70
[64] átokszórás: 1 / 0        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.68      

MAKRÓID
1. Makró
pv 8 3 4 5
p
pv 1 3 4 5


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 66; VI erõ:100% ép:33%; PV 1 3 4 5; PSZ 52 57 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #5 (1. épület), #15 (2. forduló), #20 (9. épület), #487 (0. forduló), #357 (5. forduló), #289 (2. forduló), #440 (5. forduló), #245 (3. forduló).

TÁRGYAID

20 arany (#1) 1 kard (#1315) 1 kerek kõ (#11)
2 kés (#5) 1 kristályamulett (#130) 2 lemúr hártya (#161)
1 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 1 mitulen fû (#20)
4 nohnetár gumó (#212) 1 õskõ (#8) 1 öv (#1165)
2 sötét mák (#23) * 1 vassisak (#1076)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 nohnetár gumó (#212), 1 kristályamulett (#130).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KORENI SÜN (13. LÉNY)
A kutya méretûre nõtt koreni sünök általában csendben vadásznak a barlangjáratok sötétjében. Általában a vadászok sem szívesen bántják õket, mert a hatalmas tüskékkel borított állat széttépése sokszor ugyanannyi fájdalommal jár a vadász, mint a sün számára. Ha mégis sikerül elejtened egyet, a koreni sün húsa tejivók és kõevõk számára megfelelõ tápanyagokban bõvelkedik.



KRISTÁLYAMULETT (130. TÁRGY)
Egy gyönyörû, fehér kristályból készült, minden bizonnyal mágikus amulett. A lárvaszinten kívül nemigen bukkanhatsz rá sehol, pedig állítólag valami igencsak különleges dologra lehet használni egy magasabb szinten. Persze lehet, hogy ebbõl semmi sem igaz...



KERESKEDELEM GALETKIK KÖZÖTT
A galetkik közötti bizalmatlanságnak köszönhetõen, tárgyak többnyire a kereskedõn keresztül való adás-vétellel cserélnek gazdát. Ezt ugyan megkerülni nem lehet, viszont ha attól félsz, hogy valaki elviszi a boltba berakott tárgyat, mielõtt a cserepartner megvehetné, vagy esetleg tárgyat cseréltek, és félsz, hogy üzletfeled a tárgy megkapása után nem adja el neked, amit elõre megbeszéltetek: nos, itt van a megoldás, az átad: A és vásárlás galetkitõl: VG parancs.
Az A (galetki) (tárgy) (mennyiség) paranccsal eladásra kínálhatsz fel egy tárgyat az elsõ paraméterben megadott galetkinek. Ha õ kiadja a VG (te sorszámod) (tárgy) (mennyiség) parancsot, ahol a (tárgy) ugyanaz, mint a te A parancsodnál, létrejön az üzlet, a bolton keresztül eladod a tárgyat. Ha az eladás pillanatakor kevesebb áll rendelkezésedre, mint a megadott mennyiség, esetleg a vásárló kisebb számot adott meg, vagy nincs pénze az összes tárgyra, akkor ilyen mennyiséget fogsz eladni, és a parancs ekkor is törlõdik. Mindegy, hogy te adod ki elõször az A parancsot, vagy a másik játékos a VG-t.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (#212). Ekkor kiadja az A 8888 212 1 parancsot, a 8888-as pedig kiadja a VG 7777 212 1 parancsot.
Ha az A (galetki) (1. tárgy) (1. mennyiség) (2. tárgy) (2. mennyiség) parancsot adod ki, akkor az üzlet akkor jön létre, ha a (galetki) kiad egy A (te sorszámod) (2. tárgy) (2. mennyiség) (1. tárgy) (1. mennyiség) parancsot. Ekkor te eladsz neki (1. mennyiség)-et az (1. tárgy)-ból, õ pedig elad neked (2. mennyiség)-et a (2. tárgy)-ból. Ha bármelyikõtöknél bármely paraméter nem stimmel, vagy kevesebb van nála az adott tárgyból, vagy a vásárlónak nincs elég pénze, az üzlet nem jön létre. Mindegy, hogy a parancsokat milyen sorrendben adjátok ki.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (212-es tárgy), cserébe 2 db mitulen fûért (20-as tárgy). Ekkor 7777 kiadja az A 8888 212 1 20 2 parancsot, 8888 pedig kiadja az A 7777 20 2 212 1 parancsot. Az üzlet létrejön, de a bolton keresztül, tehát hacsak nem magas a kereskedelem szakértelmetek, komoly arany költsége is lesz a tranzakciónak.
Nem cserélhettek így olyan tárgyat, amelyet a boltban sem lehetne megvenni (arany, drágakõ, varázsital, káosztárgy, õskõ stb.) Egyszerre maximum 10 db A és VG parancsod lehet érvényben összesen. Ha meggondolod magad közben, az A (galetki) parancs az adott galetkire vonatkozó összes A és VG, az üres A parancs pedig az összes A és VG parancsodat törli. Ennélfogva, ha a fordulód elején azt olvasod, hogy valaki egy üzletet ajánlott neked, nem garancia, hogy még mindig fenntartja ajánlatát, mikor megpróbálod elfogadni. Ha a második játékos kiadja a parancsot, és az üzlet valamilyen okból nem jön létre (a vásárlónak nincs elég pénze, az eladónál nincs a megadott tárgy stb.) akkor a parancsot másodjára kiadó a parancsot késõbb újból megpróbálhatja kiadni, az 1. játékosnál a parancs nem törlõdik, és õ is értesítést kap arról, hogy az üzlet miért nem jött létre.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HETEDIK FORDULÓDHOZ
Talán mostanra már találtál néhány furcsa növényt, gyógyfüvet. Mit kell tenned ahhoz, hogy ezekbõl varázsitalt készíthess? A dolog egyszerû! Elõször is el kell sajátítanod a varázsital fõzés szakértelmet, ha még nem tetted meg: BE 4 56, és az akadémián 20 TVP és 5 képességpont árán megkapod! Ezután vásárolj a boltban néhány üvegcsét (ez persze némi aranyba fog kerülni, de nem sokba!): VE 14 5 (veszel 5 üvegcsét). Most már nincs más hátra, mint kísérletezni: Pl. a H 14 23 25 paranccsal, ha van a birtokodban 23-as és 25-ös sorszámú növény, megpróbálsz varázsitalt kotyvasztani belõlük. Sikerül vagy sem... ki tudja? Persze nem akarja senki az alkímiát erõltetni, nyugodtan mellõzd, ha úgy érzed, ez nem a te szakmád. Mindenesetre, ha mégis belevágsz, nem árt kapcsolatot tartani más játékosokkal, és megtudakolni, hogy õk milyen receptekkel vallottak kudarcot: nem sok értelme van, ha többen végigjárják ugyanazokat a zsákutcákat. Az Õsök Csarnokában is kaphatsz idõnként információkat a varázsitalok receptjével kapcsolatban, érdemes ezeket az információkat is több játékosnak együtt gyûjteni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.