Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 16:06:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9587-99

Karakterszám: 9587 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 99 Játékhét: 177
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 155
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 2
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 20. 12h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2006. okt. 21.

Számládra 500 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

KRYNN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült az itató.
Felépült a vadászsarok.
** 10. NAP ** Eljön barlangodba Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A következõket látod nála: a kígyó csepp fülbevalója, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a törpék kék köpenye, a pontosság halotti maszkja, a sas könnyû láncinge, üvegszimbólum, görényfarok, óriás fülbevaló, a tökéletesség malachit karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Nem késel a válasszal: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Így szól hozzád: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nem késel a válasszal: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Így válaszolsz: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." A következõt mondja neked: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott fejjel elismered, Rebecca volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 16. NAP ** Bezörget hozzád Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns nõ. [aura: álcázás: 8.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a kígyó csepp fülbevalója, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a törpék kék köpenye, a pontosság halotti maszkja, a sas könnyû láncinge, üvegszimbólum, görényfarok, óriás fülbevaló, a tökéletesség malachit karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Rögtön visszavágsz: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Rögtön visszavágsz: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Ezt kiáltod vissza: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Ezt kiáltod vissza: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Rebecca semmi épkézláb választ nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Rebecca dühös pillantást vet rád. (+7% lélekenergia.)
Felépült a barlangfürdõ.
** 44. NAP ** Látogatód érkezik, aki Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, az óriás márványgyûrûje, a bölcsesség utazóköpenye, suhanó csizma, a törpék vassisakja, Trollagyar, a kalmár nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, zsugorító gyûrû, a tolvaj csepp fülbevalója, az ellenállás díszes karkötõje, a túlélés ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a túlélés malachit karkötõje, a sebezhetetlenség csepp fülbevalója, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, ében nyílpuska, a ragadozó lovagi lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Lord Rhynn által meséltekbõl, megtudod, mi az a voharai szellem. [ld. enc.]
*** 11.16. *** Crow (#5983) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 57. NAP ** Bezörget hozzád Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy isten áll veled szemben nem egy sima férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: díszes villámöv, a bûz csontamulettje, az egyensúly gyûrûje, görényfarok, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, az erõ görbekardja, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, tõr, csonttõr, az erõ karikaszimbóluma, a bûz átlátszó köntöse, a teknõs könnyû nyílpuskája, a teknõs malachit karkötõje, a villám márványgyûrûje, szerencsekõ, a bûz kerek pajzsa, az ügyesség bronz mellvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Amen-Rá által meséltekbõl, megtudod, mi az a talriai behemót. [ld. enc.]
*** 11.17. *** Gránitkarú (#3103) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 11.17. *** Smaragdszem (#5106) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 11.17. *** Csillám (#5704) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 63. NAP ** Bezörget hozzád Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed, egy isten áll veled szemben nem egy sima férfi. [aura: elkt.immunitás: 4.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: díszes villámöv, a bûz csontamulettje, az egyensúly gyûrûje, görényfarok, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, az erõ görbekardja, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, csonttõr, a teknõs könnyû nyílpuskája, a teknõs malachit karkötõje, a bûz kerek pajzsa, az erõ karikaszimbóluma, hosszúkard, a villám márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Amen-Rá megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tenyészmanifesztáció. [ld. enc.]
Felépült az aréna.
Felépült a szintfejlesztés.
Felépült a gyógyító kamra.
Felépült a kutatólaboratórium.
** 114. NAP ** Épp hozzád néz be Drain, egy enyhén kristályos, a környezetébe olvadó, prizmaszemû férfi. A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, fekete nadrág, a gyõzelem háromszögszimbóluma, a nyomkeresés fejpántja, szerencsekõ, a kígyó kék köpenye, suhanó csizma, óriás fülbevaló, ében láncing, a küzdelem díszes karkötõje, a kobra márványgyûrûje, a ragadozó márványgyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, a gepárd malachit karkötõje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a háború köve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Aludjon ki a milgandod!" Így válaszolsz: "Piszkos a körmöd!" Ezt mondja neked: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Ezt mondja neked: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Így válaszolsz: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Jól odamondtál neki! Drain csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Drain dühös pillantást vet rád. (+7% lélekenergia.)
*** 1.16. *** Nemesis (#8245) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 128. NAP ** Látogatód érkezik, aki Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Korovjov is hozzájárult. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az óriás denevér. [ld. enc.]
*** 1.27. *** Hajnalszárny (#2484) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Gargoyles 2 legenda pont árán megvásárolta a Dorka köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Amadeus 2 legenda pont árán megvásárolta a vérfarkas agyart a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 1.30. *** Jenyfer (#9772) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
Felépült az õsök oltára.
** 133. NAP ** Meglátogat egy galetki: Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, suhanó csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak, a torony köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Korovjovot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül Korovjov megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mélységi ent. [ld. enc.]
*** 2.1. *** Smaragdszem (#5106) kilépett a szövetségbõl.
*** 2.1. *** Csillám (#5704) kilépett a szövetségbõl.
*** 2.1. *** Gránitkarú (#3103) kilépett a szövetségbõl.
** 135. NAP ** Látogatód érkezik, aki Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, suhanó csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak, a torony köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Korovjovot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a görényteknõc. [ld. enc.]
** 136. NAP ** Bejön a barlangodba Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, suhanó csizma, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak, a torony köpenye, könnyû íj. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Korovjovot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a zombi herceg. [ld. enc.]
Felépült a szónoki emelvény.
Felépült a mágustorony.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Õsöreg Dorka 1 legenda pont árán megvásárolta a Dorka köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a lõtér.
Felépült a futószalag.
Felépült a füvészkert.
*** 5.12. *** Tûzes Elmér (#7603) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 11 legenda pontja van.
Felépült a hûtõkamra.
Felépült a dicsõségfal.
Felépült a kert.
Felépült a munkagép.
Felépült a vadászház.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Õsöreg Dorka 1 legenda pont árán megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Nyálkoid Slájm kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 9.8. *** Yasmina (#6460) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 9.12. *** Lény (#5292) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a szauna.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Imhotep 1 legenda pont árán megvásárolta a káoszgólem csizmáját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 20.* Ashaavill felköltözött a következõ szintre. *szept. 30.* Avvocato Terrasini teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 20.* Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 15.* Érctorkú Agmonhefront majdnem felfalta egy quwarg harcos. *nov. 21.* Ssuesh felköltözött a következõ szintre. *jan. 5.* Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Magmatikus Bûzfelhõszáj elsajátította a pszi szakértelmet. *jan. 26.* Drain felköltözött a következõ szintre. *feb. 9.* Érctorkú Agmonhefron és Korovjov pszi párbajt vívtak. Érctorkú Agmonhefron került ki gyõztesen. *már. 13.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott Khyssanth felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *okt. 4.* Lord Khalelt kis híján megölte egy Dubié fivér. *okt. 24.* Alba Regina és Abdullah pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 2.* Shai-Hulud a férgek ura szolgálatába állt egy káoszmágus. *nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf és Vega megküzdöttek egymással, és Dark Valek a Renegát Elf gyõzött. *nov. 17.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Nemesist. *dec. 16.* Dark Melont kis híján megölte egy szárazföldi cápa. *jan. 25.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *feb. 1.* Éjfény és Morq Fan Gor pszi párbajt vívtak. Éjfény került ki gyõztesen. *már. 8.* Dark Melont kis híján megölte egy Banyapók.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

kf 213 144 bekészíted a 213. tárgyat
Leveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

kno 18 6 18. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

h 8 26 8. tárgy használata
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]
vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy pszikló (#59).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Krynn Pszi acéltorony -13 PE (-7)33 (-16)14 Pszikló Sz.áll.roncsolása -16 PE (-13)37 (-13)27
2. Krynn Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)18 (-14)0 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)24 (-20)7

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-26 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

be 29 6 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 600 aranyat kívánsz eljátszani, 6 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 drágakõ.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1000 arany.
[5. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

ftk 2 4 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Megcélzod az arctalan galetkit az enyészet hosszú íjával, és lõsz. (32 ép-t sebzõdött.) Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Az arctalan galetki téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (16 ép-t sebzõdtél). Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (36 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (15 ép-t sebzõdtél). Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az arctalan galetkit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki összerogy.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+72%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+27 életpont.)
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél szívósság tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. - És most, mászás - ordít rád a próbamester. Hát nem errõl volt szó, de akkor legyen mászás... szerencsére a kötélen vannak csomók, így iszonyatosan könnyû megmászni. Kár, hogy nem látod a végét. Azért mászni kezdesz felfelé, hátha van teteje.
[Szívósság próba 3-as küszöbre: sikeres] De úgy látszik nincs neki. Sebaj, azért te csak mászol tovább... és tovább... és tovább... végül szívósságod meghozza gyümölcsét, felérsz a kötél tetejére, és megkongatod az ott lévõ harangot. Büszke lehetsz magadra, igazán kitartó, szívós alak vagy! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal elkt.immunitás tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Az öreg már mutatja is a folyosót, amin végig kell menned. Elektromancerek, elektratonok és hasonló mókás torzszülöttek már rángatózó tetemei kövezik az utat. Elindulsz, de egybõl szikrázni kezd lábad alatt a talaj.
[Elkt.immunitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Te viszont csak mosolyogva lépdelsz tovább. Még jót is tesz egy kis lábmasszírozás. Kiálltad a próbát! A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, építés tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Az elõzõ galetki, aki itt járt, állítólag szétverte a padlót, és még a talapzatot is eléggé meggyengítette. Egy másik meg felmászott a falra, és közben leverte a vakolatot, sõt, néhány helyen a kövek is kiestek a falból. Ezeket kell kijavítanod, valamint építened kell egy kisebb kunyhót a nagyterem egyik sarkába.
[Építés próba 10-es küszöbre: sikeres] Nekilátsz a feladatnak, és miközben pillanatok alatt megoldod a renoválást, éppen azon gondolkozol, hogy vajon miért nem inkább barlang-renováló vállalkozóként keresed meg a napi betevõ lélekenergiát magadnak... Aztán gyorsan felhúzod azt a kunyhót is, majd leporolod magad, hiszen mindennel elkészültél! És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal hidegimmunitás tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Nagyon hideg van, és ahogy körbenézel, az ablakokon is épp befagyott a pára. Fura. Az öregember meg csak vetkõzik. Leveti meleg prémköpenyét, és egy kis átlátszó köntöst vesz magára. Épp idõben észleled, hogy az a yeti átlátszó köntöse! Aztán a prémcsizma is lekerül a lábáról, hogy a yeti papírvékony szandálkája kerüljön a helyére! A fenébe, neked most nyilván a jégimmunitásodban kell megbízzál!
[Hidegimmunitás próba 15-ös küszöbre: sikertelen] De ez nem jön össze. Elõször a füleid fagynak le, aztán az orrod. Végül teljesen jégcsappá fagyva dideregsz, és iszonyúan örülsz, mikor az öreg végre kiolvaszt. Bár a próbát nem álltad ki, legalább az életed megmaradt! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

k 4 13 17 366 316 387 kaland elvállalása
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát. A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden, elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35), egy elektraton (#34) és egy boltos (#138).

*** 1. KÖR *** Felemelve az enyészet hosszú íját, a boltost lövöd. (3 találattal 78 sebzést okoztál.) A boltos elmormol egy titánok szele varázslatot. A boltos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség! Magában motyogva, a 2. elektraton létrehoz egy villámsújtást. 11 ép-t sebzõdtél. Zeusz ellõ egy villámsújtás varázslatot. A csontváz harcos 22 ép-t sebzõdik. A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Beton a 2. molitárt rohamozza. A 2. molitár Betont rohamozza. A csontváz harcos rád támad. Elõrehajolva, egy rozsdás karddal csap le. (3 ép-t sebzõdtél). Beton és a 2. molitár egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a boltos elmormol egy gyógyító szellõt. A csontváz harcos visszanyer 20 életpontot. A 2. molitár gyógyul 3 ép-t. A boltos visszanyer 22 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette a 2. elektraton elmormol egy villámsújtást. 15 ép-t sebzõdtél. Néhány rövid kézmozdulat után Zeusz létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A csontváz harcos 19 ép-t sebzõdik. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). A csontváz harcos hörögve elterül. A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a boltost az enyészet hosszú íjával, és lõsz. (16 ép-t sebzõdött.) A boltos elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. A 2. molitár gyógyul 3 ép-t. Gyógyítja a boltost (+25 ép). Magában motyogva, a 2. elektraton létrehoz egy villámsújtást. 12 életpontnyit sebzõdsz. Magában motyogva, Zeusz létrehoz egy villámsújtást. A 2. molitár ellenáll a varázslatnak. A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Felemelve az enyészet hosszú íját, a boltost lövöd. (17 sebzést okoztál.) A boltos elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. A 2. molitár visszanyer 8 életpontot. A boltos visszanyer 27 életpontot. Zeusz elmond egy villámsújtás varázslatot. A 2. molitár 12 ép-t sebzõdik. A 2. elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 20 életpontnyit sebzõdsz. A 2. molitár és Beton egymással harcolnak.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 16/13, Zeusz: 53/0.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+50 életpont.)

(13. kaland:) 5 aranyat megér egy elõkelõ hely a dicssõségtablán, így beállsz a sor végére.
[Tárgyhasználat: 5 arany] Az asztalnál egy írnok megkérdezi a neved, majd átad egy rajtszámot, miközben besöpri az aranyat egy nagyobb ládába. Az elsõ próba a fõtéren a szökõkútnál van. Persze itt is jókora sor van, amit kénytelen vagy végigvárni. Végre Te jössz.
- A feladat roppant egyszerû. Itt ez a homokóra. Amikor megfordítom, bedugod a fejed a szökõkút vizébe. Ha kibírod addig a víz alatt, amíg az összes homokszem le nem pereg, akkor továbbjutottál. Ha hamarabb emeled ki a fejed, kár is a következõ állomáshoz menned. Ha mindent értettél, akkor vegyél nagy levegõt, és irány a kút. - Ezzel megfordítja a homokórát.
[Egészség próba 16-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Amint bedugod a fejed, rögtön rájössz mi a legnehezebb a próbában. Nem látod az órát, így sejtelmed sincs róla mikor juthatsz végre ismét levegõhöz. Próbálod a lehetõ legjobban beosztani a tüdõdben levõ tartalékot, apró buborékonként engeded ki a levegõt. Egyre inkább kínoz a levegõ hiánya, legszívesebben már a vizet is belélegeznéd, de még idõben meggondolod magad. Megpróbálsz valami levegõ helyett valami másra gondolni, gyerekkori mondókák jutnak az eszedbe: "Ecc-pecc kimehetsz...". Amikor a macska már harmadszor ugrik az egérre, végképp elfogy minden tartalékod, felegyenesedsz. Megdöbbenve látod, hogy a homoknak még a fele sem fogyott el...
- Ez igen - mondja a bíró. - Már kétszer megfordítottam az órát, neked kopoltyúd is van? A következõ próba a bolt elõtt vár rád. Sok szerencsét. A második próbánál hamar sorra kerülsz.
- Ez egy mókás feladat lesz. A boltos megígérte az elöljárónak, hogy a mai napon mindössze 50 aranyért övé lehet egy óriás fülbevaló. Ha elég jól tudod maszkírozni magad, akkor Te is hozzájuthatsz alkalmi áron. Fizetned most kell, de a fülbevalót csak akkor tarthatod meg, ha az összes próbát kiáltad. Azért, hogy a boltosnak ne legyen könnyû dolga, az elöljáró úr a nap folyamán többször is vásárolt már a boltban. A boltos pedig tudja, ha csak egyszer nem szolgálja ki az elöljárót, akkor neki befellegzett. Szóval csak rajtad múlik, mire vagy képes. Ebben a dobozban minden szükséges eszközt megtalálsz.
Alaposan megnézed az elöljárót ábrázoló festményt, majd a legnagyobb körültekintéssel elkezded a maszkolást. Iszonyú precizitássa illeszted fel a mûcsápokat, és hosszan dolgozol az arcvonásokon. Amikor úgy döntesz, hogy többet nem tehetsz, belépsz a boltba.
[Álcázás próba 8-as küszöbre: sikeres] - Boltos add a fülbevalót, ahogy megígérted! - szólsz rá a lehetõ legparancsolóbb hangodon. A boltos alaposan megnézz, majd óvatosan megszólal:
- Azonnal nagyuram, de tudja, mióta híre ment meggondolatlan igéretemnek, azóta a fél hegy itt áll sorba elmaszkírozva, és mindnek az olcsó fülbevalóra fáj a foga.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] - Ne nyavajogj nekem kufár, mert rögtön a deresre húzatlak, aztám majd lesz okod vinnyogni! Pattanj azért a fülbevalóért, ma még 10 tárgyalásom van, gondolom te sem örülnél ha a Te számládra kéne terhelnem a kárt, amit a késésem okozhat a szintnek.
- Igenis, Uram! Parancsoljon, Uram! Az 50 aranyat azért elkérném, ha meg nem sértem Uram.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Fogod a fülbevalót és köszönés nélkül távozol a boltból. Kint odaadod a bírónak.
- Remek voltál. A harmadik próba az Akadémia legfelsõ szintjén van. Ha azt is sikerrel veszed megtarthatod a fülbevalót, és azért sem kerülsz börtönbe, mert nem általottad szegény boltost becsapni.
Az Akadémia tetejéig annyi lépcsõfok van, hogy arra gondolsz már maga a felgyaloglás is kitesz egy komplett próbát. A lépcsõ tetején álló bíró azonban ennél komolyabb feladatod ad neked:
- A feladat roppant egyszerû. Háromig fogok számolni, és akkor kidobom ezt a tojást ezen az ablakon. Ha eltudod kapni úgy, hogy nem törik el, akkor teljesítetted a próbát. A lejutás módját rádbízom. Egy... Nincs sok idõ gondolkozni, csak egy megoldás van: kiugrasz az ablakon. Zuhanás közben többször is körbe fordulsz így látod, amikor kirepül a tojás az ablakon. Ha túléled az esést, talán lesz idõd felugrani, és elkapni. [120 életpontot sebzõdsz.] Elveszted az eszméletedet. A barlangodban térsz magadhoz. Homályosan emlékszel, hogy valaki segített rajtad! Vajon ki lehetett? [-5 TVP.] 1 ép-d van.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+71 életpont.)

(17. kaland:) Loholsz a templomba, remélve, hogy ott van még Raepa atya. Még egyszer megvizsgálod, tényleg nálad van-e minden: az öt ekinda haj, a két pirgamit, a három barna manakõ és persze a maszk meg a 300 arany. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(366. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Tomboló energiaviharok, elementálok és gyilkos mágiagócok állják utadat. A sokféle akadály ellen csak egyetlen, univerzális megoldás létezik: egy jól irányzott, legalább 4-es szintû mágiatörés! Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(316. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. sötét xirnoxot az enyészet hosszú íjával, és lõsz. (3 lövéstõl 95 ép-t sebzõdött.) Az 1. sötét xirnox kileheli lelkét. Zeusz rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A 2. sötét xirnox sebzõdik 21 ép-t. A méregféreg Beton felé mozog. A 2. sötét xirnox Zeuszt rohamozza. Beton a méregféreg felé mozog. A méregféreg és Beton egymással harcolnak. Beton megtántorodik. A 2. sötét xirnox Zeuszt támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. sötét xirnox elõhív egy méregfelhõ varázslatot. Zeusz elõhív egy villámsújtás varázslatot. A 2. sötét xirnox sebzõdik 23 ép-t. A 2. sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. Megrohamozod a méregférget. Zeusz sebzõdik 19 ép-t a méregfelhõtõl. Zeusz holtan terül el. Támadod a méregférget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). A méregféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 19/1, Zeusz: 44/32.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 24% jut. Beton az ételre veti magát. (+21% jóllakottság.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.

(387. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a quwarg harcost. (2 találattal 37 sebzést okoztál.) Zeusz mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A quwarg harcos 7 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos Beton felé mozog. Beton a quwarg harcos irányába megy. A quwarg harcos és Beton egymással harcolnak. Beton testébe kontaktméreg hatol. Beton halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a quwarg harcost az enyészet hosszú íjával, és lõsz. (3 lövéstõl 53 ép-t sebzõdött.) A quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/4, Zeusz: 7/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Viszed, ami mozdítható: 30 arany. A gyomrod korog egyet. Falni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[155 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

olb 5 7 olimpiára való jelentkezés
Sajnáljuk, de az olimpiára való jelentkezés határideje már letelt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

k 399 kaland elvállalása
(399. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor az enyészet hosszú íjával lõsz. (3 lövéstõl 74 ép-t sebzõdött.) Zeusz elmond egy villámsújtás varázslatot. A pusztító szójer 22 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer elindul Beton felé. Beton a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer és Beton egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Zeusz elõhív egy villámsújtás varázslatot. A pusztító szójer sebzõdik 18 ép-t. A pusztító szójer irányába mozogsz. Támadod a pusztító szójert. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (36 ép-t sebeztél). A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/23, Zeusz: 40/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. Beton zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy asztalt látsz, két székkel. Az egyik széken egy jól megtermett troll ül. A másik székre mutat: - Ha azt akarod, hogy továbbengedjelek, le kell hogy nyomjál szkanderben! - Bólintasz, mintha ez lenne a legtermészetesebb.
[Erõ próba 10-es küszöbre: sikeres] Könnyedén lenyomod a buta trollt. Az szomorúan biccent. - Jól van, továbbmehetsz! -
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 ichinedar (#75) [aura: 8-as parancs.] és egy nedonkutya (#76) [aura: 6-os méretû 8-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Az 1. ichinedart célzod, amikor az enyészet hosszú íjával lõsz. (3 találattal 95 sebzést okoztál.) Az 1. ichinedar hörögve elterül. A 2. ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, Zeusz elvarázsol egy villámsújtást. A 2. ichinedar immúnis a varázslatra. A nedonkutya Beton irányába megy. Beton a nedonkutya irányába megy. A nedonkutya és Beton egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a 2. ichinedart. (2 lövéstõl 63 ép-t sebzõdött.) A 2. ichinedar holtan terül el. Zeusz varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. A nedonkutya 23 sebzést kap. A nedonkutya és Beton egymással harcolnak. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 33/20, Zeusz: 23/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 22% jut. Elektraton 4. szintre lépett! Elteszed a zsákmányt, ami 29 arany. Zeusz habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Beton az ételre veti magát. (+21% jóllakottság.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 49 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (313. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Dzedzsarr, egy galetki férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, a mágia smaragdja, a puhányság köve, szent templomi maszk, a kobra lovagi lemezpáncélja. Megállapodtok, hogy a tét 10 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után Dzedzsarr elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
Micsoda öröm, még a tét, 10 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (379. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
A galetki, aki itt lakik Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba révedõ kék szemû, magányt sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a hatalom amulettje, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, kék gömb, Végzetpenge, szerencsekõ, ozin fülkarika, az ellenállás vassisakja, az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia smaragdja, Dorka köpenye, az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp fülbevalója. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 2 arany! Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Energeticet célzod, amikor az enyészet hosszú íjával lõsz. (3 találattal 86 sebzést okoztál.) Energetic varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 67 ép-t sebzõdtél. Zeusz elõhív egy villámsújtás varázslatot. Energetic 21 sebzést kap. Energetic összerogy.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/0, Zeusz: 21/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Szolgáidnak 21% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Megnyerted a tétet, ami 2 arany volt!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+75 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli fekete szemû, életvidám, Aes sedai férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Tárgyai: óriás fülbevaló, a méreg márványgyûrûje, ezüstmedál, a bérmágus köpenye, a mágia amulettje, a Kõ Kardja, a mágia smaragdja, az elektromosság csizmája, ozin fülkarika, ében láncing, az entek háromszögszimbóluma, az Örökkévalóság Rubinja, Tlyxcet pajzs, az angyalok díszes karkötõje, árnypenge, a torony csatos öve, az entek szürke maszkja, a tûz fogazott kardja, aréna csont érme, az angyalok malachitgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Carai an Ellisande már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ad 10 aranydukát szerzése
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

kf 144 213 bekészíted a 144. tárgyat
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415) [aura: IQ: 1.].

*** 1. KÖR *** Az enyészet hosszú íjával meglövöd a xenó atkát. (2 találattal 59 sebzést okoztál.) A xenó atka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Beton: 0/0, Zeusz: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+7%). Szolgáidnak 6% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen 877 sebzést okoztál, és 305 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 290 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 99. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (14) / 7.91
[2] IQ: 14 (15) / 10.10
[3] ügyesség: 7 (9) / 0.94
[4] egészség: 9 (11) / 6.89
[5] mágia: 7 (8) / 2.56
[6] gyorsaság: 21 (26) / 3.33
[9] Méret/ép: 104 (107) / 80
Min. méret: 96
Barlangméret: 104
PONTJAID
Varázspont: 114 / 108
Képességpont: 24 / 39%
Hõsi pont: 74 (10)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 35%
Galetki erõ: 462 / 280
Hírnév : 1310
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 73 (2)
Galetki gyõzelmek: 49 (2)
Torzsz. csaták: 570 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 495 (5)
Leölt torzszülött: 745 (10)
Pszi csaták: 17 (1)
Pszi gyõzelmek: 2 (0)
Ájulások száma: 28 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje (25)
Speciális képességeid:
+25 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le pszi csatában egy másik galetkit, akinek min. 6-os a pszi támadása. 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Hozz 20 ekinda hajat.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 17 (23) / 7.49 [14] mérg. lehelet: 3 / 2.16 [17] vastag bõr: 7 / 0
[18] tûzimmunitás: 6 (7) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.78 [20] savimmunitás: 4 (6) / 0.20
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0.09 [25] bûz: 10 (14) / 0 [26] lõfegyver: 21 / 4.76
[34] párbajozás: 5 / 0.65        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.78 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.78 [47] zárnyitás: 8 / 1.04
[48] mászás: 9 / 0.38 [49] rugalmasság: 4 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 3.31
[52] auraészlelés: 5 / 1.41 [53] ékszerészet: 5 / 0.29 [54] kereskedelem: 7 (10) / 2.56
[55] szívósság: 10 / 0.18 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.50 [57] gyógynövények: 9 / 2.34
[58] nyomkeresés: 5 (7) / 2.37 [59] vezetõkészség: 5 (8) / 0.60 [60] pszi támadás: 8 / 1.16
[61] pszi energia: 6 / 0.50 [62] lopás: 4 / 0.05 [63] éberség: 4 / 0.41
[64] átokszórás: 10 (12) / 4.49 [65] álcázás: 5 / 0.40 [66] lopakodás: 5 (7) / 0.84
[68] zene: 12 / 2.66 [69] tanulás: 6 / 5.17 [70] idézés: 2 / 0.09
[71] javítás: 5 / 0.20 [72] építés: 11 / 2.57 [73] felderítés: 5 / 2.89

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 4 / 3.83 [101] szakért.: 5 / 0.44     Enyészmester
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.56     az erõ csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 4 / 0 [37] egokínzás: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[17] gránitbõr: 1 / 0.32 [15] jégpajzs: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 5 / 0.76
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [35] mágiatörés: 3 / 0.06 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0
[133] pszi acéltorony: 4 / 0.18 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.40 [16] tûzpajzs: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Beton, a molitár 46/3 193% 200% 4 / 3.94 harcol
[2] Zeusz, az elektraton 25/25 153% 55% 4 / 0.16 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
h 517
kf 213 144
v 154
2. Makró
ism 3
p
ism 3
vd
ad 10
kf 144 213

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #91.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10 10; VI erõ:200% ép:30%; PV 3 1 5 4; PSZ 47 48 50 57 58 59; BA 15125 182; TT 10; HE 1; PTA 133 131 131;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #10 (8. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #52 (20. épület), #366 (93. forduló), #313 (99. forduló), #379 (99. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9587. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig 134 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz könnyû láncinge (#28931) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a káosz istennõjének öve (#31329)
* 1 a majom pajzsa (#14110) 1 a mentát bíbor pikkelyvértje (#12718) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a villám kék köpenye (#23637) 1 az angyalok halotti maszkja (#28091) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) * 1 díszes villámöv (#177) * 3 ében láncing (#134)
1 fejpánt (#1105) 1 khaldoran öv (#137) 1 maszk (#1090)
* 1 suhanó csizma (#195) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 villámöv (#172)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) * 1 a hatalom rubinja (#148) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a kígyó amulettje (#19195) * 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a sav karkötõje (#26890)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a természet sárgaréz nyaklánca (#16931) * 1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957)
1 a túlélés csepp fülbevalója (#21506) 1438 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az entek márványgyûrûje (#9776) * 1 bronzmedál (#207) 150 drágakõ (#2)
1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 a Tudás Könyve (#527) 25 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 furulya (#167) 31 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
1 Urgod kémszeme (#533) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 1 a védekezés hosszú íja (#4872) * 1 az enyészet hosszú íja (#23322)
* 1 az erõ csonttõre (#1751) 1 csonttõr (#1301) 5 ében nyílpuska (#133)
5 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217) 1 görbekard (#1316)
1 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270) 1 könnyû íj (#1271)
2 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
14 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 8 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 9 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
12 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52) 15 liánvirág (#24)
23 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
17 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 13 ragálygomba (#26)
1 sárga gyógyital (#61) 2 sárkányvirág (#32) 6 sötét mák (#23)
6 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59)
4 velparaj (#35) 2 villámlehelet itala (#56) 16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 4 bolhedor szárny (#15) 4 duzzadt xenópete (#479)
10 ekinda haj (#147) 9 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 13 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
11 pirgamit (#152) 2 szójer csáprágó (#231) 5 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor könnyû íja #6221 (9), a kígyó márványgyûrûje #19226 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 305 arany (#1), 1 elfu moha (#33), 1 drágakõ (#2), 2 hõsiesség itala (#52), 1 szójer csáprágó (#231).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az új árak:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VOHARAI SZELLEM (121. LÉNY)
A Hegy mélyére számûzöttek elsõ települését Voharának (õsgaletki nyelven "Menedék") hívták. A települést azonban el kellett hagyni, amikor az Ellenség rábukkant, és borzalmas pusztítást végzett. Az Ellenség förtelmes energiatámadásai nyomán elesettek lelke nem tudott megszabadulni, és azóta is szellemként bolyong, az élõk vérére szomjazva. A voharai szellem, természeténél fogva, szinte sebezhetetlen halandó módszerekkel, ezért legjobban teszed, ha egyszerûen elszaladsz elõle.



TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY)
A talriai behemótok óriási, féregszerû lények, amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni. A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!



TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY)
A mutánsok olyan titkos és bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások - különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret, hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl. Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus képességekkel rendelkeznek.



ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY)
A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére. Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani. Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba, és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát regenerálja.



MÉLYSÉGI ENT (133. LÉNY)
Hajdan óriási fák nõttek a felszínen, a napsütésben. Akkoriban éltek Ghallán olyan teremtmények, amelyek a fákhoz voltak hasonlatosak, de intelligenciával bírtak, és képesek voltak a helyváltoztatásra. A fákkal együtt azonban az entek is kipusztultak, hiszen napfény nélkül képtelenek létezni - kivéve a mélységi enteket, amelyek még az Ellenség megérkezése elõtt a sötét utat választották, tiszta aurájukat beszennyezték és nemhogy nem volt szükségük a napfényre, hanem irtóztak tõle. Ezek az irdatlan vastag kérgû, lassan mozgó, de borzalmas erejû teremtmények visszahúzódtak a hegyek mélyére, és csak nemrégiben bukkantak rájuk a mélyebb járatokban vadászó galetkik. A mélységi ent irdatlanul kemény ellenfél, egyetlen csapásával képes péppé zúzni a lárva szintû galetkiket - úgyhogy vigyázz, ha ezzel a lénnyel kezdesz!



GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY)
Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása, így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot, persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami a görényteknõcbõl árad.



ZOMBI HERCEG (140. LÉNY)
A halálon túli élettel játszadozó nekromanták hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi "hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra növekedjenek.



KASZINÓ
A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak, pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst, arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany, de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják, hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a fejlõdésedet.



SPECIALIZÁCIÓ
Minden galetkinek megvan a maga mumusa, amit a legjobban utál. Van, aki a tárgytörõ szörnyeket gyûlöli, van, akit a bukott próbák zavarnak, van, aki a teljesíthetetlen klánküldetésre fúj, van, aki a szolgáid ért szerencsétlenségeken bosszankodik. A specializációval a tudásodat specializálhatja egy bizonyos témakörre, amihez sokkal jobban fogsz érteni, így elkerülheted az ezzel kapcsolatos bosszankodást. Az alábbiakban következik egy felsorolás, hogy mi mindenre lehet specializálódni.
1. A klán kedvence: bizonyos idõszakonként egy nagyon lehetetlennek tûnõ klánfeladatot letudhatsz (mint császári dekrétum). Kiadod a parancsot egy klánküldetésre, és 12 forduló múlva, amikor átspecializálsz, csak akkor lesz a küldetés teljesített. A klán kedvencét mindenki csak 60 fordulónként egyszer veheti igénybe. Azt, hogy melyik küldetést akarod letudni a 3 közül, a második paraméterben add meg. Pl. SP 1 3. FONTOS: Csak azt a küldetést adhatod le így, ami már 12 fordulóval korábban is megvolt. Tehát ha közben a küldetést teljesítetted, nem adsz le másikat helyette.
2. Áldott lélek. Nem talál szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni. (ha egy küldetésben fix átkozott tárgy jár, azt megkapja.) Ha beportyázik hozzád valaki, nem felejti ott átkozott tárgyát.
3. Gyógyító: a tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.
4. Koplaló: Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban csökken. Kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.
5. Kuporgató. Drágakövek és õsi relikviák eladásakor 33%-kal több pénzt kap, ezenkívül nagyobb eséllyel talál gyógyfüvet, és ha talál, van rá esély hogy +1-3 darabot talál. Tud aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.
6. Próbamester: minden, egyszemélyes kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként (a csökkentést felfelé kerekítjük, tehát 11-es próbára -2 lesz). A kudarcpróbákat értelemszerûen növeli.
7. Tárgyféltõ: felére csökken az esélye, hogy egy ellenfél egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat, legyen az végtag vagy varázslat.
8. Torzszülöttek ismerõje. Immunis a végtag csonkolásra, a rothasztástól csak feleakkora eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellene 50% eséllyel kudarcot vall.
9. Túlélõ: a torzszülöttekkel vívott csatákban minden ütés, lehelet és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.
10. Vezéregyéniség. Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához 1/3-dal kisebb vezetõkészség kell a 10. szint fölött. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ 20%-kal.
Néhány fontos megjegyzés a specializációval kapcsolatban.
- Legkorábban a 3. lakószinten lehet használni.
- A parancs használata nincs teljesen ingyen! Költsége (szint-2) x 8 TVP (de max 80 TVP), tehát pl. az 5. szinten 24 TVP. Ezenkívül elsõ alkalommal 1 KNO, utána 2 KNO, 4 KNO, 8 KNO egészen a maximális 16 KNO-ig.
- Leggyakrabban 6 fordulónként változtathatod meg a specializációdat.
- Alapban nincs semmilyen specializációd. Elsõ alkalommal, majd minden további esetben, amikor meg akarod változtatni, az SP {sorszám} paranccsal specializálódhatsz.
- Ha egy specializáció valamilyen értéket módosít, akkor mindig elõször beszámítjuk az összes többi módosítót, és utoljára jön a specializáció. Tehát pl. ha egy tárgyféltõnek a tárgyvédelemnek és más módosítóknak köszönhetõen mindössze 50% esélye lenne a tárgy elvesztésére, akkor a specializációval ezt 25%-ra csökkentheti.
Persze, ahogy tudjátok, a puding próbája... Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy hosszú távon egyik-másik specializáció hatásfoka egy kicsit még változni fog, persze inkább pozitív, mint negatív irányba - a ti visszajelzéseitek alapján.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.