Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 23:19:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9531-26

Karakterszám: 9531 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 32
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 1267
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2007. már. 13.

E-mail!

FIRNYÁKOS THIALILLO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Fiorella Donna Rosa eladásra kínál neked 1 molad púpot (#16). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2586 16 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 7.* Nemesis gyõzelmet aratott Wan Alibeam felett. *már. 8.* Amorthis és Khyssanth megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött. *már. 8.* Amorthis egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *már. 8.* Amorthis lopni próbált, de felsült vele. *már. 8.* Amorthis csatában legyõzte Kronxot. *már. 8.* Ambassadar szolgálatába állt egy gyászoló mourg. *már. 8.* Ambassadar és Szikla Sziszi megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *már. 8.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Noxoth, az óriásnyálka felett! *már. 9.* Alystair D'Brison és Handur megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött. *már. 9.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

vg 2586 16 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db molad púpot. Te 18 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

kno 3 4 3. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 5!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

k 21 1 294 kaland elvállalása
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra! (életpontod maximális lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az egyensúly gyûrûjét. [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû! - mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz, nyugodtan keress meg! [ld. enc.]
(+1 képességpont.)

(294. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény máris elõtted terem! A húsevõ növény irányába mozogsz. A húsevõ növény rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bõr.) Megtámadod a húsevõ növényt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (17 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a húsevõ növényt. Odacsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (22 ép-t sebeztél). A húsevõ növény hörögve elterül.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe. [ld. enc.]
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** A 2. árnymanó suhanc odajön hozzád. Megrohamozod az 1. árnymanó suhancot. Az 1. árnymanó suhanc feléd mozog. A 2. árnymanó suhanc rád veti magát. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Félrehajolt. Az 1. árnymanó suhanc téged támad. Meglengetve egy fogazott tõrt, megpróbál eltalálni. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel sújt rád. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). Az 1. árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. árnymanó suhanc rád támad. Fegyverével, egy fogazott tõrrel keresi a gyenge pontodat. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel sújt rád. Mellétrafált a balfácán. A 2. árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (18 ép-t sebeztél). A 2. árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 fogazott tõr.
Egy hosszú folyosóhoz érsz, amelyet vasrács zár le. Rövid nézelõdés után a folyosó közepén megpillantasz 3 üreget, az ajtó mellett heverõ 3 kõgolyó pont beléjük illik! Ha be tudod gurítani a golyókat úgy, hogy mindegyik beleüljön 1-1 üregbe, akkor a súlykapcsoló felemeli a rácsot. Zseniális szerkezet!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Összpontosítasz, koncentrálsz, és sorban elgurítod a golyókat, a megfelelõ erõvel, a megfelelõ irányba. Sikerült! A rács felemelkedik.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 21 arany és egy méregellenállás itala. [ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

bb 3 9 több épület meglátogatása
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ7, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ5, 50ap) jégcsóva (#13, IQ9, 80ap) vakító fény (#14, IQ6, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ8, 90ap) óriáserõ (#28, IQ6, 90ap) életszívás (#29, IQ9, 80ap) csábmosoly (#36, IQ6, 30ap) egokínzás (#37, IQ7, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ10, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ7, 40ap) éhínség (#156, IQ10, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Fiam, volna-e kedved segíteni nekem?
- Miért ne? - vonod meg a vállad. - Mit kellene tennem?
- Szükségem lenne három mitulen fûre a kísérleteimhez.
- Szíves örömest! - bólintasz. (4. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy pap lép hozzád közelebb.
- Kedves Firnyákos Thialillo! Sokat hallottunk rólad! Szívesen megbíznánk egy feladattal, és a díj sem lenne csekélység: tíz drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz, mire a pap folytatja. - Sajnos nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen, ámde igen militarista szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket, a Tudás Harmónikus Kelyhét. Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk! Szerezd vissza nekünk ezt a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod az árat feljebb tornászni, hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a pap a fejét rázza. Persze tudod, hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák, hol találod a Fekete Kos Rendjének szentélyét. (12. kaland, összesen 20 TVP-t igényel. Vigyázz, ez egy különösen nehéz feladat!)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

k 3 4 kaland elvállalása
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 mitulen fû]
- Köszönöm, hogy segítettél. - mondja a mágus. - Hálám jeléül fogadd ezt a sárga gömböt. Ha akarod, el is adhatod, de lehet, hogy még szükséged lesz rá. - megnyugtatod az öreget, hogy semmi pénzért nem fogsz ilyen értékes ajándékot eladni, bár nem igazán érted, hogy mit kezdhetnél ezzel a vacakkal. Elbúcsúzol a varázslótól. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ7, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ5, 50ap) jégcsóva (#13, IQ9, 80ap) vakító fény (#14, IQ6, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ8, 90ap) óriáserõ (#28, IQ6, 90ap) életszívás (#29, IQ9, 80ap) csábmosoly (#36, IQ6, 30ap) egokínzás (#37, IQ7, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ10, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ7, 40ap) éhínség (#156, IQ10, 80ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]

k 3 4 kaland elvállalása
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(4. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]

m 8 3 838 3323 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,3) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 38) A legközelebbi feladat megoldásánál 38 lesz a válaszod.
(M 8,4) Irány dél! Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa mohát. Ezek a falánk lények tehát összesen 324 mázsa mohát pusztítottak el. Hány mikropoid volt egy alomban?
Némi habozás után válaszolsz. [38] - Hibás megoldás - mondja a fagyos hang.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

m 4312 2333 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,2) Irány észak! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,3) Délre mész tovább. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva feléd mozog. Támadod a protolisk lárvát. Felé ütsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) Megpróbálod megmarni. (18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) Harapni próbálsz. (19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra elmond egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megrohamozod az 1. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. A goblin kobra téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Elhibázta. Támadod a goblin kobrát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Támadod a 3. fehér amõbát. Felé ütsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (23 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba kileheli lelkét. A 2. fehér amõba téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Támadod a 2. fehér amõbát. Lecsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 135 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (353. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Lesújtasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (19 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A következõket látod nála: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, suhanó csizma. Elsõ mondatod: "Buta vagy, mint a tök!" Nem késik a válasszal: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Dühösen kiabálja vissza: "Csak küszködsz a szavakkal, mint gyerek a hetedik gombóccal." A következõvel folytatod: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ csótány legyen." Õ rögvest kontrázik: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A következõket látod nála: a gyorsaság fülbevalója, villámöv, bronzmedál, az egészség fejpántja, a majom malachit karkötõje, ezüst lárvaköpeny, a gyõzelem amulettje, szivárvány karkötõ, a majom csizmája, a káosz legendás szimbóluma, az egyensúly gyûrûje. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nem késik a válasszal: "Olyan szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Jól odamondasz neki: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Õ rögvest kontrázik: "Csak ilyen nyavalyás siránkozásra telik tõled?" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 átokszórás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 405 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 277 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 462 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Firnyákos Thialillo, egy arcán kajla vigyorral, kajánul téged méregetõ, vékonydongájú sudár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 1.15
[2] IQ: 5 / 4.15
[3] ügyesség: 5 / 0.45
[4] egészség: 5 (6) / 2.35
[5] mágia: 3 / 1.10
[6] gyorsaság: 5 / 1.19
[9] Méret/ép: 51 / 51
Min. méret: 50
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 20 / 48%
Hõsi pont: 34 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 153 / 119
Hírnév : 165
Jóllakottság: 129%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 156 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 134 (4)
Leölt torzszülött: 166 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.21 [47] zárnyitás: 4 / 0.50
[48] mászás: 5 / 0.38 [64] átokszórás: 6 (8) / 0 [66] lopakodás: 3 (5) / 1.18
[68] zene: 3 / 0.05        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 8 / 2.58 [102] paraliz.méreg: 5 / 0  
fog [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 4 / 3      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:300% ép:20%; PV 4 3 5; PSZ 48 66;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #12 (9. épület), #22 (1. épület), #50 (20. épület), #343 (20. forduló), #261 (19. forduló), #495 (26. forduló), #353 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a káosz nagyúri köntöse (#20064) 1 a szalamandra csatos öve (#25916) 1 díszes fejék (#135)
* 1 khaldoran öv (#137) * 1 maszk (#1090) * 1 suhanó csizma (#195)
1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 325 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 13 drágakõ (#2) 2 karikaszimbólum (#1211)
* 1 kristályamulett (#130) 1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 5 kötél (#128) 1 Krónika (#783)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
5 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12) 6 kerek kõ (#11)
4 kés (#5) 1 lándzsa (#1330) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 3 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
2 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 2 mitulen fû (#20)
1 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55) 1 tejfonál (#28)
9 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
4 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212)
1 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 sárga gömb (#136), 1 az egyensúly gyûrûje (#213), 2 fogazott tõr (#6), 9 üvegcse (#14), 1 molad púp (#16), 1 húsevõ bibe (#151), 1 méregellenállás itala (#51).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 bolhedor szárny (#15), 1 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY)
Egy kalandos életet élõ galetki sokszor kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány végtagod van.



ÜVEGCSE (14. TÁRGY)
A városban százezerszám teremnek a különféle mágikus hatású növények, anyagok. Kézenfekvõ az ötlet, hogy ezeket valamilyen varázsfõzetté kellene kombinálni! A dolog persze nem ennyire egyszerû, a legtöbb kombináció nem ad ki semmit. Meg aztán valamiféle járatosság is szükséges, konkrétan, varázsital fõzés szakértelem. Minden egyes komponensnek megvan egy minimális varázsital fõzés szint szakértelme, ha azt nem éred el, nem érdemes azzal az anyaggal babrálni, mert nem tudod, milyen hõfokon kell megfõzni, morzsolni kell, vagy vagdalni, milyen arányban kell keverni, hogy kell tisztítani, stb. Node tegyük fel, hogy van varázsital fõzés szakértelmed, és néhány komponensed! Ekkor a H 14 (1. komponens) (2. komponens) stb... parancsot kell kiadnod, 5 TVP árán. Ekkor az üvegcsében megkísérelsz a felsorolt komponensekbõl varázsitalt fõzni. Az esetek többségében semmi sem történik, csak valamilyen fertelmes kotyvalék készül. Szélsõséges esetben, érzékeny komponensek esetén robbanás történhet (ez elég kellemetlen), és nagyon ritkán sikeresen elõállíthatsz valamilyen ritka varázsitalt! Az üvegcsét csak akkor használod el, ha robbanás történik, ill. sikeresen elkészítettél valamilyen italt. Komponensként megadhatsz egy, már meglevõ italt, ekkor persze az az üvegcse felszabadul, de ilyenkor is birtokolnod kell egy üres üvegcsét. Megjegyzés: a varázsital fõzés szakértelmet az Akadémián sajátíthatod el, a BE 4 56 paranccsal. A növények termesztésével nem érdemes próbálkoznod, mások már megtették, és a szaporulat alkalmatlan volt varázsital fõzésére. Fõzni próbálhatsz akár egyetlen komponensbõl is, de akár ötbõl is! Mindig különbözõ komponseket adjál meg, nincs olyan ital, amely 2 ilyet és egy olyat kívánna.



HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY)
A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús. Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod. Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél, és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.



HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY)
A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához, ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.



SÁRGA GÖMB (136. TÁRGY)
A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt, kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek, hogy milyen színû kristályból készültek. A legkisebb ilyen gömb a sárga, kisebb szolgálatokért szokták adni hûbéreseknek. A sárga gömb ugyan nem bír semmilyen különleges hatalommal, mégis jelentõs értéket képvisel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.