Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:22:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9492-67

Karakterszám: 9492 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 67 Játékhét: 95
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 308
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 6. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jún. 7.

E-mail!

FAPUMA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, suhanó csizma, a védekezés hosszú íja, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a bûz könnyû láncinge, az entek márványgyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az erõ csonttõre. Szakértelempróbára invitál téged. [A barlangod padlójára pottyant az éhínség parányi gyöngye de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krynn csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Tárgyai: a káosz lordjának nyílpuskája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca, a tökéletesség fekete csizmája, a regenerálódás malachitgyûrûje, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje, az entek karikaszimbóluma, az energia csepp fülbevalója, a hatalom rubinja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt mondja neked: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Ezt kiáltod vissza: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Így szól hozzád: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 2. NAP ** Eljön barlangodba Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú, metszõ tekintetû nõ. [aura: auraészlelés: 2.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, bõrpáncél, Végzetpenge, bronzmedál, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, a torony vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün csonttõre, az enyészet maszkja, az élet csatos öve, az enyészet kõamulettje, a tudás zafírja, a sólyom karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Villam Pryx Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (+0)30 Fapuma Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-30)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)
** 2. NAP ** Villam Pryx kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9622 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9622 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26543.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*máj. 12.* Alkony testvére, Hajnal és Krynn megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *máj. 12.* Avvocato Terrasini párbajozás tulajdonsága 30 lett, elsõként a szinten. *máj. 26.* Dark Night a Gonosz teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 26.* Dark Night a Gonosz teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 27.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók. *máj. 30.* Avvocato Terrasini javítás tulajdonsága 14 lett, elsõként a szinten. *jún. 2.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók. *jún. 3.* Malior az Éjben Kacagó csatában legyõzte Krynnt.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 14.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tintilla, a Derûs felett. *ápr. 19.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *ápr. 19.* Alba Reginát kis híján megölte egy szilmill zombi. *ápr. 27.* Dark Valek a Renegát Elf elsõként ért el 37-es vezetõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 4.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *máj. 9.* Stanislavát kis híján megölte egy Ödlerk fivér. *máj. 10.* Clow és Rozsdamentes acélpatkány megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *máj. 12.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *máj. 17.* Clow lopni próbált, de felsült vele. *máj. 19.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

v 163 205 3882 3538 9877 2824 163. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. 3882: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Avvocato Terrasini kineport szintje nem kisebb a tiedénél. Kineporttal átküldöd a balek zsákját Kajás részére. (-15 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

kf 15986 7526 25422 290 bekészíted a 15986. tárgyat
Leveszed a teknõs zöld köntösét. Felveszed a sas utazóköpenyét. Felveszed a kobra márványgyûrûjét. Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a teknõs fekete csizmáját. Felveszed a bronz pszi váll-lapot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

le 12311 elrakod a 12311. tárgyat
Leveszed a remete kerek pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 102.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

kno 1 9 47 4 60 1 1. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 12! Elköltesz 4 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

m 2 5 8124 3423 3423 3423 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 124) A legközelebbi feladat megoldásánál 124 lesz a válaszod.
(M 2,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 84 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 54 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 55 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [124] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 1,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. 21 életpontnyit sebzõdsz. Az árnymanó suhanc 1 sebzést kap. Az árnymanó suhanc az árnyékmester felé mozog. Az árnyékmester irányába mozogsz. Az árnymanó suhanc az árnyékmestert támadja. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Ez mellément. A Kõ Kardjával lesújtasz. (15 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy elektromos kezet. Sebzõdsz 10 ép-t. Az árnymanó suhanc sebzõdik 10 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester 10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az árnymanó suhanc az árnyékmestert támadja.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az árnyékmester 10 sebzést kap. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/11.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%).
(M 2,6) Kelet felé mész a labirintusban. A teremben már nem érzed az õsi szellem jelenlétét.
(M 2,7) Déli irányba folyatod utadat. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Útközben észreveszel egy sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 2,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Két dögnehéz követ kell felemelned, és egyszerre kinyomnod a fejed fölé.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 1,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 2,8) Kelet felé mész. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 2,9) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 2 drágakõ és egy fejpánt.
(M 2,10) A délre vezetõ folyosót követed. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a sötét xirnoxot. A méregféreg az árnymanó suhanc felé mozog. A sötét xirnox odajön hozzád. Az árnymanó suhanc a méregféreg irányába megy. Megtámadod a sötét xirnoxot. Harapásra nyitod szádat. (21 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A Kõ Kardjával támadsz. (24 ép-t sebeztél). Felé suhintasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Nehezen bírja a szagodat (8 sebzés). A sötét xirnox hörögve elterül. A méregféreg és az árnymanó suhanc egymással harcolnak. Az árnymanó suhanc megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (13 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (14 ép-t sebeztél). Felé suhintasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/12.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 26 arany. Az árnymanó suhanc kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 1,10) Nyugat felé mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! Az árnymanó suhanc megközelíti a csontváz harcost. A csontváz harcos máris elõtted terem! Támadod a csontváz harcost. Harapni próbálsz. Félrehajolt. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (25 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (32 ép-t sebeztél). A csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
(M 2,10) A folyosó keletre visz. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 2,11) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Trento városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 53 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 80 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 62 százas lépés után érkezett meg Trento városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

m 3423 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,10) Csendben lépkedsz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 2,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 2,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

m 10 2 830 3334 3443 4333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 30) A legközelebbi feladat megoldásánál 30 lesz a válaszod.
(M 10,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy púpos molad alomban csak nõstény púpos molad született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa mocskot, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 9 mázsa mocskot. Ezek a falánk lények tehát összesen 8640 mázsa mocskot pusztítottak el. Hány púpos molad volt egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [30] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 10,4) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. Megközelíted a zöld ekindát. Az árnymanó suhanc a zöld ekinda felé mozog. Támadod a zöld ekindát. Elõrehajolva harapni próbálsz. (21 ép-t sebeztél). Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (19 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A zöld ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy ekinda haj és 30 arany. Az árnymanó suhanc eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 10,5) A folyosó délre tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** A quwarg katona odajön hozzád. A quwarg katona felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc a quwarg katona irányába megy. A quwarg katona rád támad. Marni próbál. Elkerülted. Elõre szúr bal karmával. Mellé! Támadod a quwarg katonát. Acsarogva harapni próbálsz. (6 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). Az árnymanó suhanc a quwarg katonát támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona sebzõdik 10 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az árnymanó suhanc a quwarg katonát támadja.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona 10 sebzést kap. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona holtan terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). A gyomrod korog egyet. Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(M 9,5) Nyugat felé folytatod a felderítést. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra feléd mozog. Az árnymanó suhanc a tûzszalamandrát rohamozza. A tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Harapásra nyitod szádat. (23 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-4 ép) Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. Hátraugrott a támadás elõl. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Bûzöd kellemetlen számára (16 sebzés). A tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.)
(M 9,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Üres szobába érkezel.
(M 8,6) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1 méret.)
(M 7,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar irányába mozogsz. A nedonkutya az árnymanó suhanc irányába megy. Az árnymanó suhanc a nedonkutya felé mozog. Támadod az ichinedart. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. A Kõ Kardját forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Szagodtól fuldoklik (13 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan. A nedonkutya és az árnymanó suhanc egymással harcolnak. Az árnymanó suhanc kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a nedonkutyát. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) A Kõ Kardjával támadsz. (4 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A nedonkutya sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A nedonkutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/17.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg katona téged támad. Megpróbál megmarni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd suhint bal karmával. Elkerülted. Megtámadod a quwarg katonát. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (6 ép-t sebeztél). Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A quwarg katona sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A quwarg katona rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A quwarg katona 10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A quwarg katona holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Ideje enni! Az ételre veted magad. (+19% jóllakottság.)
(M 6,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 6,8) Délre mész tovább. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sárkányvirágot.
(M 6,9) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 6,10) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pta 131 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

pv 7 1 5 3 4 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül átokszórást javasolsz. Legutolsó esetben egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

p 9622 portyázás
Kimész a Csarnokból.
Elfogadod Villam Pryx kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (250. kaland, összköltsége 30 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú, metszõ tekintetû nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Örökkévalóság Gyémántja, bõrpáncél, Végzetpenge, bronzmedál, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, a torony vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün csonttõre, az enyészet maszkja, az élet csatos öve, az enyészet kõamulettje, a tudás zafírja, a sólyom karkötõje. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az éhínség parányi gyöngye. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Fapuma Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)25 (-17)18 Villam Pryx Mentális robbanás -17 PE (-5)30 (-30)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

p 9622 portyázás
Elküldesz egy kihívást Villam Pryx részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

pta 129 129 131 131 131 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

kf 28616 195 25451 bekészíted a 28616. tárgyat
Az ellenállás csatos övét már bekészítetted korábban. Leveszed a teknõs fekete csizmáját. Felveszed a suhanó csizmát. Leveszed a sas utazóköpenyét. Felveszed a teknõs zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

hp 1 0 15 37 109 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #37. Prioritás: 109.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

hp 1 0 15 29 108 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #29. Prioritás: 108.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

ht 0 0 0 0 90 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 6 3 5 4 1 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül sima harcot javasolsz. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem találsz semmit. Megindulsz befelé.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, ezüst nadrág, a nyomkeresés fejpántja, Enyészmester, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a tudós zöld köntöse, ében láncing, a remete sárgaréz nyaklánca. Elteszel 1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Alexander Buratov, egy az Ural hegységbõl áttelepólt uránbányász férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az ügyesség márványgyûrûje, a kobra csatos öve, a tökéletesség zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, a szakács üstje, ezüstmedál, Rogan karkötõje, a majom vándorcsizmája, a lich díszes fejpántja, a regenerálódás háromszögszimbóluma, az entek díszes pikkelyvértje. Elpakolsz 1 elfu mohát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (490. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Haha, milyen nevetséges csapdát találtál! Kikerülöd.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Viselt tárgyai: a káosz lordjának nyílpuskája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca, a tökéletesség fekete csizmája, a regenerálódás malachitgyûrûje, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje, az entek karikaszimbóluma, az energia csepp fülbevalója, a hatalom rubinja. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Avvocato Terrasini létrehoz egy gránitbõrt. Avvocato Terrasini felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc Avvocato Terrasini irányába megy. Támadod Avvocato Terrasinit. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-12 ép) A Kõ Kardjával támadsz. Elhibáztad. Felé döfsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-12 ép) Az árnymanó suhanc Avvocato Terrasinit támadja.
*** 2. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 34 ép-t. Támadod Avvocato Terrasinit. Pofádat nagyra tátva harapsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-12 ép) A Kõ Kardjával lesújtasz. El sem találtad. Felé döfsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-12 ép) Az árnymanó suhanc Avvocato Terrasinit támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Avvocato Terrasini elvarázsol egy életszívást. 34 ép-t sebzõdtél. Összerogysz. Az árnymanó suhanc Avvocato Terrasinit támadja.
*** 4. KÖR *** Avvocato Terrasini és az árnymanó suhanc egymással harcolnak. Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 116 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/51.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+93 életpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

mak 3 3. makró definiálása/hívása

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Az arhomad varangy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc az arhomad varangy felé mozog. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (6 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). Az árnymanó suhanc az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az arhomad varangy sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az árnymanó suhanc az arhomad varangyot támadja. Az arhomad varangy rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. El sem talált, haha. Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az arhomad varangy 10 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 21 életpontnyit sebzõdsz. Az árnymanó suhanc ellenállt a varázslatnak. Megközelíted az árnyékmestert. Az árnymanó suhanc az árnyékmestert rohamozza. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával támadsz. (19 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elteszed a zsákmányt, ami 27 arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

vd 81 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém irányába mozogsz. Az árnymanó suhanc megközelíti a kronorémet. A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorémet próbálod megsebezni. Megpróbálod megmarni. (13 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés). A kronorém holtan terül el.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
kk 4 klánküldetés
(4. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

k 3 kaland elvállalása
(3. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

bb 1 10 1 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 10:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

olb 4 7 1 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 4. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 40 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

olcs 9622 4749 csapat olimpiára való jelentkezés
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 9622 még nem adta ki ezt a parancsot. 4749 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 764 sebzést okoztál, és 230 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 246 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fapuma, egy hihetetlenül gyors mozgású, hangosan nyikorgó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 67. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (21) / 1.87
[2] IQ: 10 (12) / 8
[3] ügyesség: 5 (10) / 0.90
[4] egészség: 8 (10) / 4.24
[5] mágia: 7 (9) / 0.95
[6] gyorsaság: 8 (10) / 0.58
[9] Méret/ép: 102 (108) / 87
Min. méret: 83
Barlangméret: 102
PONTJAID
Varázspont: 95 / 29
Képességpont: 11 / 70%
Hõsi pont: 60 (20)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 371 / 214
Hírnév : 942
Jóllakottság: 132%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 53 (1)
Galetki gyõzelmek: 23 (0)
Torzsz. csaták: 403 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 365 (11)
Leölt torzszülött: 460 (13)
Pszi csaták: 48 (2)
Pszi gyõzelmek: 17 (1)
Ájulások száma: 24 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! [számláló: 4] 2.) Szerezd meg az információkat a káoszmágustól (KK 4). (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Hozz öt elfu mohát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 1.52 [17] vastag bõr: 9 (13) / 0 [24] rezisztencia: 8 (11) / 0
[25] bûz: 11 (12) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.32 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.50 [47] zárnyitás: 6 / 0.20
[48] mászás: 7 / 2.22 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1
[51] transzformáció: 3 / 0.20 [52] auraészlelés: 1 / 0.60 [53] ékszerészet: 2 / 0.18
[54] kereskedelem: 4 (7) / 1.83 [55] szívósság: 8 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.70
[57] gyógynövények: 5 / 1.15 [58] nyomkeresés: 6 (8) / 3.80 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.25
[60] pszi támadás: 7 (8) / 0.50 [61] pszi energia: 6 (7) / 0.55 [62] lopás: 5 / 2.85
[64] átokszórás: 7 / 3.25 [65] álcázás: 4 / 0.20 [66] lopakodás: 5 (7) / 0.80
[68] zene: 5 / 2.51 [69] tanulás: 3 / 2.38 [71] javítás: 4 / 0.20

VÉGTAGOK
fog [100] méret: 5 (6) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 0.89      
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 9 / 0.59     a Kõ Kardja
jobb karom [106] méret: 11 / 0 [107] szakért.: 10 / 2.95 [108] rothasztás: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.16 [36] csábmosoly: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06
[11] elektromos kéz: 2 / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 6 / 5.36
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 2 / 0.16
[154] kisebb erõpajzs: 2 / 0.96 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.84 [129] mentális robbanás: 1 / 0.90
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.52        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] árnymanó suhanc 30/30 108% 200% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pta 131 131 131 131 131 131
pv 7 1 5 3 4 2
p 9622
p 9622
pta 129 129 131 131 131 129
kf 28616 195 25451
2. Makró
mak 3
mak 3
mak 3
ism 3
p
3. Makró
vd 81
4. Makró
pv 1 2 4
ism 3
p
pv 4 3 7 1 2 5
5. Makró
pv 6 3 5 4 1 7
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 16 v. több. Prioritás: 120.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #49. Prioritás: 150.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #49. Prioritás: 140.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #28. Prioritás: 200.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #10. Prioritás: 199.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 139.
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 149.
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 199.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #47. Prioritás: 110.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #37. Prioritás: 109.
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #29. Prioritás: 108.
9: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 100, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 10, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 15 0 50; VI erõ:300% ép:20%; PV 6 3 5 4 1 7; PSZ 48; BA 95 145 154 77; L 100 33 2; HE 1; PTA 129 129 131 131 131;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9622 33 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 3 sebzés: 6-14

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 83.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #22 (9. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #333 (62. forduló), #284 (63. forduló), #441 (63. forduló), #398 (64. forduló), #363 (65. forduló), #379 (66. forduló), #250 (67. forduló), #490 (67. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15134 (#15134). Szavazataid száma: 3. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9492, 4749, 9622.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a remete kerek pajzsa (#12311)
1 a sas utazóköpenye (#15986) 1 a sün lovagi lemezpáncélja (#24852) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
1 a teknõs utazóköpenye (#25436) * 1 a teknõs zöld köntöse (#25451) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 az egészség köntöse (#2950) * 1 az ellenállás csatos öve (#28616) 1 az energia köpenye (#18685)
1 az óriás köntöse (#8800) 1 bõrpáncél (#9) * 1 bronz pszi váll-lap (#290)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes köpeny (#1138) 1 fejpánt (#1105)
1 halotti maszk (#1091) 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
2 maszk (#1090) * 1 Sakál lemezpáncélja (#38350) * 1 suhanó csizma (#195)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 villámöv (#172) 1 Xantin bõröve (#169)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz amulettje (#29095) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a kobra márványgyûrûje (#7526)
* 1 a küzdelem fülbevalója (#20605) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tûz háromszögszimbóluma (#22362)
1216 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az erõ karkötõje (#1690)
* 1 az erõ nyaklánca (#1630) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 bronzmedál (#207)
47 drágakõ (#2) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143)
* 1 org.lázadás emlékérme (#458) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 éhínség parányi gyöngye (#204) 4 fekete dukát (#218)
1 javítókalapács (#401) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19) 3 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a védekezés görbekardja (#4916) * 1 az ellenállás íja (#28720)
1 az enyészet barbár lándzsája (#23381) 2 csonttõr (#1301) 2 gyalogos lándzsa (#1332)
3 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31)
3 hatalom kék itala (#58) 2 hónakkupók (#30) 9 liánvirág (#24)
11 mátekel gomba (#21) 2 mézfû (#29) 4 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 6 ragálygomba (#26) 4 sárkányvirág (#32)
5 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 4 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161) 11 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
9 pirgamit (#152) 5 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 winropu moha (#22), 1 ragálygomba (#26), 3 sárkányvirág (#32), 1 mézfû (#29), 1 pirgamit (#152), 2 drágakõ (#2), 1 ekinda haj (#147), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 1 fejpánt (#1105), 2 elfu moha (#33).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a balek zsákja (#205).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÉHÍNSÉG PARÁNYI GYÖNGYE (204. TÁRGY)
Amikor elõször megláttad ezt a gyönyörûen megmunkált kis ékszert, rögtön beleszerettél. A rendkívül gondos ötvösmunkával megformált parányi aranylevelek alján megbúvó tökéletes gyöngyszem mágikus erõvel vonzza a tekintetet. Ha végre sikerül szerezned egyet belõle, a legbelsõ zsebedbe rejted, hogy mindig kéznél legyen, de senki se lophassa el. A sok öröm mellett, amit a gyöngy okoz, van egy pici mellékhatása is. Amíg nálad van, az emésztõszerveid mintha megbolondultak volna, kétszeres erõvel dolgoznak. Kétszer olyan hamar éhezel meg, mint eddig, de amikor ránézel a gyöngyre úgy gondolod, hogy ennyit megér. Magadtól eszedbe sem jut, hogy eldobd (ha mégis megpróbálod úgysem sikerül), de legnagyobb sajnálatodra néha egyszerûen csak eltûnik. Ilyenkor legtöbbször még látod, hogy egy tõled távolodó galetki éppen szerettel babusgat valamit a tenyerében.



ELFU MOHA (33. TÁRGY)
Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges varázsital fõzés szint: 6.]




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.