Karakterszám: |
9492 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
67 |
Játékhét: |
95 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
308 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 6. 9h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. jún. 7. |
|
E-mail!
FAPUMA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû,
izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, suhanó csizma,
a védekezés hosszú íja, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, az egyensúly
gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a bûz könnyû láncinge, az entek márványgyûrûje,
Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje,
díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az erõ csonttõre. Szakértelempróbára
invitál téged. [A barlangod padlójára pottyant
az éhínség parányi gyöngye
de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krynn csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
**
2. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. Tárgyai: a káosz lordjának nyílpuskája, a szakács
üstje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Zafírja, a
remete márványgyûrûje, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst
pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott
nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca, a tökéletesség fekete
csizmája, a regenerálódás malachitgyûrûje, org.lázadás emlékérme, Behemót
mellvértje, az entek karikaszimbóluma, az energia csepp fülbevalója, a
hatalom rubinja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Ezt kiáltod vissza:
"Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt mondja neked: "Olyan suta vagy,
hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Ezt kiáltod vissza:
"Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Így szól hozzád:
"A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy
egy torzszülöttet." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott
fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát
kap.
**
2. NAP ** Eljön barlangodba
Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú,
metszõ tekintetû nõ. [aura: auraészlelés: 2.] A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. A következõket látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, bõrpáncél,
Végzetpenge, bronzmedál, ében nyílpuska, az egyensúly gyûrûje, a füvész
köpenye, a torony vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ezüst
nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün csonttõre, az enyészet
maszkja, az élet csatos öve, az enyészet kõamulettje, a tudás zafírja,
a sólyom karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Villam Pryx |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(+0)30 |
Fapuma |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)25 |
(-30)0 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)
**
2. NAP ** Villam Pryx kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9622
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9622 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26543.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*máj. 12.* Alkony testvére, Hajnal és Krynn megküzdöttek egymással, és
Alkony testvére, Hajnal gyõzött.
*máj. 12.* Avvocato Terrasini párbajozás
tulajdonsága 30 lett, elsõként a szinten.
*máj. 26.* Dark Night a Gonosz
teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*máj. 26.* Dark
Night a Gonosz teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
*máj.
27.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók.
*máj. 30.*
Avvocato Terrasini javítás tulajdonsága 14 lett, elsõként a szinten.
*jún.
2.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy barlangi pók.
*jún. 3.*
Malior az Éjben Kacagó csatában legyõzte Krynnt.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 14.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Tintilla, a Derûs felett.
*ápr. 19.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Álmaid Nõje felett.
*ápr. 19.* Alba Reginát kis híján megölte
egy szilmill zombi.
*ápr. 27.* Dark Valek a Renegát Elf elsõként ért el
37-es vezetõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*máj. 4.* Dark Valek
a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került
ki gyõztesen.
*máj. 9.* Stanislavát kis híján megölte egy Ödlerk fivér.
*máj. 10.* Clow és Rozsdamentes acélpatkány megküzdöttek egymással, és
Clow gyõzött.
*máj. 12.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular
pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*máj. 17.*
Clow lopni próbált, de felsült vele.
*máj. 19.* Akadil Tel Kator pszionikus
párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
v 163 205 3882 3538 9877 2824 |
163. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. 3882: nincs ilyen sorsz. galetki
ezen a szinten. Avvocato Terrasini kineport szintje nem kisebb a tiedénél.
Kineporttal átküldöd a balek zsákját Kajás részére. (-15 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
kf 15986 7526 25422 290 |
bekészíted a 15986. tárgyat |
Leveszed a teknõs zöld köntösét. Felveszed a sas utazóköpenyét. Felveszed
a kobra márványgyûrûjét. Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a teknõs
fekete csizmáját. Felveszed a bronz pszi váll-lapot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
le 12311 |
elrakod a 12311. tárgyat |
Leveszed a remete kerek pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
102.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
kno 1 9 47 4 60 1 |
1. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 12! Elköltesz 4 képességpontot
a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a zárnyitás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a
pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a pszi támadás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+3% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
m 2 5 8124 3423 3423 3423 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 124) A legközelebbi feladat megoldásánál 124 lesz a válaszod.
(M 2,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Mély, zengõ hangot hallasz,
és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok
õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák
egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy
öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben
számolta a lépéseit - 84 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky
város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét,
54 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 55 százas
lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet,
és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb
így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [124] A szellem biccent, jelezve, hogy
jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 1,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy
tûzgolyó varázslatot.
21 életpontnyit sebzõdsz. Az árnymanó suhanc
1 sebzést
kap. Az árnymanó suhanc az árnyékmester felé mozog. Az árnyékmester irányába
mozogsz. Az árnymanó suhanc az árnyékmestert támadja. Az árnyékmestert
próbálod megsebezni. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Ez mellément.
A Kõ Kardjával lesújtasz.
(15 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy elektromos
kezet.
Sebzõdsz 10 ép-t. Az árnymanó suhanc
sebzõdik 10 ép-t. Néhány rövid
kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az árnyékmester
10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az árnymanó suhanc az
árnyékmestert támadja.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az árnyékmester
10 sebzést kap. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az
árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/11.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+33%).
(M 2,6) Kelet felé mész a labirintusban. A teremben már nem érzed az õsi
szellem jelenlétét.
(M 2,7) Déli irányba folyatod utadat. Rábukkantál az õsök egyik rejtett
növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Útközben észreveszel egy
sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
2 darabot.
(M 2,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Két dögnehéz követ kell felemelned, és egyszerre kinyomnod
a fejed fölé.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál
a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 1,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes
testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt
csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz,
várod a feladatot. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted
a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 7-es küszöbre:
sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 2,8) Kelet felé mész. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 2,9) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy jókora, vasalt ládát
pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz
a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 2 drágakõ
és egy fejpánt.
(M 2,10) A délre vezetõ folyosót követed. A barlang, ahová érsz, nem éppen
elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid
egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a sötét xirnoxot. A méregféreg az árnymanó suhanc
felé mozog. A sötét xirnox odajön hozzád. Az árnymanó suhanc a méregféreg
irányába megy. Megtámadod a sötét xirnoxot. Harapásra nyitod szádat.
(21
ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) A Kõ Kardjával
támadsz.
(24 ép-t sebeztél). Felé suhintasz jobb karmoddal.
(30 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Nehezen bírja a szagodat
(8 sebzés).
A sötét xirnox hörögve elterül. A méregféreg és az árnymanó suhanc egymással
harcolnak. Az árnymanó suhanc megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(13 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(14 ép-t sebeztél). Felé suhintasz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(3 sebzés). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/12.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 26 arany. Az árnymanó
suhanc kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 1,10) Nyugat felé mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy csontváz
harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! Az árnymanó
suhanc megközelíti a csontváz harcost. A csontváz harcos máris elõtted
terem! Támadod a csontváz harcost. Harapni próbálsz. Félrehajolt. Meglengetve
a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani.
(25 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb
karmoddal.
(32 ép-t sebeztél). A csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás
kard.
(M 2,10) A folyosó keletre visz. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát
vívtál.
(M 2,11) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy óriási szellemalak
bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre.
Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak
akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy
egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Trento városában a terményét. Útközben
számolta a lépéseit - 53 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky
város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét,
80 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 62 százas
lépés után érkezett meg Trento városába. Este a paraszt gondolt egyet,
és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb
így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
m 3423 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,10) Csendben lépkedsz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 2,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Ezt a helyiséget megpucolták
a torzszülöttektõl.
(M 2,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
m 10 2 830 3334 3443 4333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 30) A legközelebbi feladat megoldásánál 30 lesz a válaszod.
(M 10,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A földön egy fekete nyílást
látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal
egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz
fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy púpos molad
alomban csak nõstény púpos molad született. Amikor felnõttek, mindegyik
szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint
ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik
megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa mocskot, ugyaneddig az
ideg minden egyes csemete megevett 9 mázsa mocskot. Ezek a falánk lények
tehát összesen 8640 mázsa mocskot pusztítottak el. Hány púpos molad volt
egy alomban?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a
megoldást. [30] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz,
továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 10,4) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást.
Megközelíted a zöld ekindát. Az árnymanó suhanc a zöld ekinda felé mozog.
Támadod a zöld ekindát. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(21 ép-t sebeztél).
Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani.
(19 ép-t sebeztél). Felé
ütsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(13 sebzés).
A zöld ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy ekinda haj
és 30 arany. Az árnymanó suhanc eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 10,5) A folyosó délre tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy quwarg katona
(#69).
*** 1. KÖR *** A quwarg katona odajön hozzád. A quwarg katona felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc a quwarg katona irányába megy. A
quwarg katona rád támad. Marni próbál. Elkerülted. Elõre szúr bal karmával.
Mellé! Támadod a quwarg katonát. Acsarogva harapni próbálsz.
(6 ép-t sebeztél).
A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél). Felé
döfsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(13 sebzés). Az
árnymanó suhanc a quwarg katonát támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona
sebzõdik
10 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona téged támad.
Elõrehajolva marni próbál.
(4 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint
bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az árnymanó suhanc a
quwarg katonát támadja.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A quwarg katona
10 sebzést
kap. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona holtan terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
A gyomrod korog egyet. Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(M 9,5) Nyugat felé folytatod a felderítést. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra feléd mozog.
Az árnymanó suhanc a tûzszalamandrát rohamozza. A tûzszalamandrát próbálod
megsebezni. Harapásra nyitod szádat.
(23 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget
áraszt magából!
(-4 ép) Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani.
Hátraugrott a támadás elõl. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Borzalmas forróságot érzel
(-4 ép) Bûzöd kellemetlen számára
(16 sebzés).
A tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+33%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Itt az ebédidõ! Tömni
kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.)
(M 9,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Üres szobába érkezel.
(M 8,6) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy lapos sziklán hatalmas
trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz
közelebb. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív
hatásban. Már érzed is! (+1 méret.)
(M 7,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy megkerülöd az
utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt!
Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
(-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar irányába mozogsz. A nedonkutya
az árnymanó suhanc irányába megy. Az árnymanó suhanc a nedonkutya felé
mozog. Támadod az ichinedart. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad.
A Kõ Kardját forgatva támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Szagodtól fuldoklik
(13 sebzés). Az ichinedar
halálhörgés közepette a földre zuhan. A nedonkutya és az árnymanó suhanc
egymással harcolnak. Az árnymanó suhanc kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya rád támad. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a nedonkutyát.
Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-8 ép) A Kõ Kardjával támadsz.
(4 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz
jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8
ép) Szagod látható benyomással van rá
(15 sebzés).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A nedonkutya
sebzõdik
10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A nedonkutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/17.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy quwarg katona (#69).
*** 1. KÖR *** A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz
a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg katona téged támad. Megpróbál
megmarni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd suhint bal karmával.
Elkerülted. Megtámadod a quwarg katonát. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(6 ép-t sebeztél). Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani.
(7 ép-t
sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A quwarg katona
sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A quwarg katona rád
támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(1 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával.
El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A quwarg katona
10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A quwarg
katona holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Ideje
enni! Az ételre veted magad. (+19% jóllakottság.)
(M 6,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy sárga,
rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival
találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor
enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel
és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre:
sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 6,8) Délre mész tovább. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel,
ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
sárkányvirágot.
(M 6,9) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki néhány kérdést tesz
fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 6,10) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pta 131 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
pv 7 1 5 3 4 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Végül átokszórást javasolsz. Legutolsó
esetben egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Kimész a Csarnokból.
Elfogadod Villam Pryx kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kõbõl
épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket
látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan
fel van készülve az önvédelemre!
(250. kaland, összköltsége 30 TVP.) A
zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód
Villam Pryx, egy szürke hajú, szõrõs talpú, metszõ tekintetû
nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
Örökkévalóság Gyémántja, bõrpáncél, Végzetpenge, bronzmedál, ében nyílpuska,
az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, a torony vándorcsizmája, a kalmár
nyaklánca, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje,
a sün csonttõre, az enyészet maszkja, az élet csatos öve, az enyészet kõamulettje,
a tudás zafírja, a sólyom karkötõje. Észre sem veszed, hogy kipottyan a
zsebedbõl az éhínség parányi gyöngye. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy
új példány lapul a zsákodban!
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Fapuma |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)25 |
(-17)18 |
Villam Pryx |
Mentális robbanás |
-17
PE |
(-5)30 |
(-30)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+26% pszi támadás,
+26% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Elküldesz egy kihívást Villam Pryx részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
pta 129 129 131 131 131 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
kf 28616 195 25451 |
bekészíted a 28616. tárgyat |
Az ellenállás csatos övét már bekészítetted korábban. Leveszed a teknõs
fekete csizmáját. Felveszed a suhanó csizmát. Leveszed a sas utazóköpenyét.
Felveszed a teknõs zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
hp 1 0 15 37 109 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled
#37. Prioritás: 109.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
hp 1 0 15 29 108 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled
#29. Prioritás: 108.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
ht 0 0 0 0 90 |
harci program törlése |
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pv 6 3 5 4 1 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
átokszórást javasolsz. Végül sima harcot javasolsz. Legutolsó esetben pszi
párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Útközben más, portyára induló
galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Némi válogatás után
elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem
találsz semmit. Megindulsz befelé.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon
férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál,
ezüst nadrág, a nyomkeresés fejpántja, Enyészmester, Rogan karkötõje, az
egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a tudós zöld köntöse, ében láncing,
a remete sárgaréz nyaklánca. Elteszel 1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan
csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8%
jóllakottság.)
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nocsak, mit találtál! 1
winropu
moha ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Húh, majdnem elkerülte
a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Alexander Buratov, egy az Ural
hegységbõl áttelepólt uránbányász férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az ügyesség márványgyûrûje, a
kobra csatos öve, a tökéletesség zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, a szakács üstje,
ezüstmedál, Rogan karkötõje, a majom vándorcsizmája, a lich díszes fejpántja,
a regenerálódás háromszögszimbóluma, az entek díszes pikkelyvértje. Elpakolsz
1 elfu mohát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az
áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem
tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus,
vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó
tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet.
(490. kaland, összköltsége
20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda.
Haha, milyen nevetséges csapdát találtál! Kikerülöd.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Avvocato
Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok
klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Viselt tárgyai: a káosz lordjának
nyílpuskája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Örökkévalóság
Zafírja, a remete márványgyûrûje, arany porontyköpeny, Fairlight kerek
pajzsa, ezüst pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve,
a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca,
a tökéletesség fekete csizmája, a regenerálódás malachitgyûrûje, org.lázadás
emlékérme, Behemót mellvértje, az entek karikaszimbóluma, az energia csepp
fülbevalója, a hatalom rubinja. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod
kell. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Avvocato Terrasini létrehoz egy gránitbõrt.
Avvocato Terrasini felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc
Avvocato Terrasini irányába megy. Támadod Avvocato Terrasinit. Kitátod
szádat, harapni próbálsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr
megsebez
(-12 ép) A Kõ Kardjával támadsz. Elhibáztad. Felé döfsz jobb
karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-12 ép) Az árnymanó suhanc Avvocato Terrasinit támadja.
*** 2. KÖR *** Avvocato Terrasini varázshatalma segítségével elmond egy
életszívást.
Sebzõdsz 34 ép-t. Támadod Avvocato Terrasinit. Pofádat nagyra
tátva harapsz. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-12 ép)
A Kõ Kardjával lesújtasz. El sem találtad. Felé döfsz jobb karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-12 ép) Az árnymanó suhanc
Avvocato Terrasinit támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Avvocato Terrasini elvarázsol
egy életszívást.
34 ép-t sebzõdtél. Összerogysz. Az árnymanó suhanc Avvocato
Terrasinit támadja.
*** 4. KÖR *** Avvocato Terrasini és az árnymanó suhanc egymással harcolnak.
Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 116 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/51.]
Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod
a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+93 életpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen
leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Ahogy
leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem
kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tombolás! Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy féreg érintése. Az arhomad varangy felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Az árnymanó suhanc az arhomad varangy felé mozog. Az arhomad varangyot
próbálod megsebezni. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(6 ép-t sebeztél).
A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(12 ép-t sebeztél).
Odacsapsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(9 sebzés).
Az árnymanó suhanc az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az arhomad varangy
sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.)
Az árnymanó suhanc az arhomad varangyot támadja. Az arhomad varangy rád
veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. El sem talált, haha. Beléd próbál
marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az arhomad varangy
10
ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) Az arhomad
varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 1/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd
a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás,
ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lassan haladsz tovább. Neszezést
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
21 életpontnyit
sebzõdsz. Az árnymanó suhanc ellenállt a varázslatnak. Megközelíted az
árnyékmestert. Az árnymanó suhanc az árnyékmestert rohamozza. Az árnyékmestert
próbálod megsebezni. Harapni próbálsz.
(15 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával
támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél).
Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elteszed a zsákmányt, ami 27 arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Vadászni támad kedved.
A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek
nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de
a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Észreveszel 1
mézfüvet.
Szakértõ módon leszeded. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz.
Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém irányába mozogsz. Az árnymanó suhanc megközelíti
a kronorémet. A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorémet próbálod
megsebezni. Megpróbálod megmarni.
(13 ép-t sebeztél). A Kõ Kardjával lesújtasz.
(13 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(21 ép-t
sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(17 sebzés). A kronorém holtan terül
el.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnymanó suhanc: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
(4. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
(3. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
bb 1 10 1 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 10:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a
végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
olb 4 7 1 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 4. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 40 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
olcs 9622 4749 |
csapat olimpiára való jelentkezés |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 9622 még nem adta ki
ezt a parancsot. 4749 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 764 sebzést okoztál,
és 230 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
246 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Fapuma, egy hihetetlenül gyors mozgású, hangosan nyikorgó
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 67. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 (21) / 1.87 |
[2] IQ: |
10 (12) / 8 |
[3] ügyesség: |
5 (10) / 0.90 |
[4] egészség: |
8 (10) / 4.24 |
[5] mágia: |
7 (9) / 0.95 |
[6] gyorsaság: |
8 (10) / 0.58 |
[9] Méret/ép: |
102 (108) / 87 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
102 |
|
|
Varázspont: |
95 / 29 |
Képességpont: |
11 / 70% |
Hõsi pont: |
60 (20) |
Tám.bónusz: |
6% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
371 / 214 |
Hírnév : |
942 |
Jóllakottság: |
132% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
53 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
23 (0) |
Torzsz. csaták: |
403 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
365 (11) |
Leölt torzszülött: |
460 (13) |
Pszi csaták: |
48 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
17
(1) |
Ájulások száma: |
24 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! [számláló: 4] 2.) Szerezd meg az információkat
a káoszmágustól (KK 4). (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Hozz öt elfu mohát.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
4 / 1.52 |
[17] vastag bõr: |
9 (13) / 0 |
[24] rezisztencia: |
8 (11) / 0 |
[25] bûz: |
11 (12) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.32 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.20 |
[48] mászás: |
7 / 2.22 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 1 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.20 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.60 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.18 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 1.83 |
[55] szívósság: |
8 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.15 |
[58] nyomkeresés: |
6 (8) / 3.80 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
7 (8) / 0.50 |
[61] pszi energia: |
6 (7) / 0.55 |
[62] lopás: |
5 / 2.85 |
[64] átokszórás: |
7 / 3.25 |
[65] álcázás: |
4 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.80 |
[68] zene: |
5 / 2.51 |
[69] tanulás: |
3 / 2.38 |
[71] javítás: |
4 / 0.20 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
fog |
[100] méret: |
5 (6) / 0 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 0.89 |
|
|
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 0.59 |
|
|
a Kõ Kardja |
jobb karom |
[106] méret: |
11 / 0 |
[107] szakért.: |
10 / 2.95 |
[108] rothasztás: |
4
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.16 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
2 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
6 / 5.36 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[163] kineport: |
2 / 0.16 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 0.96 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.84 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.90 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.52 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] árnymanó suhanc |
30/30 |
108% |
200% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 131 131 131 131 131 131 |
pv 7 1 5 3 4 2 |
p 9622 |
p 9622 |
pta
129 129 131 131 131 129 |
kf 28616 195 25451 |
|
2. Makró |
mak 3 |
mak 3 |
mak 3 |
ism 3 |
p |
|
|
4. Makró |
pv 1 2 4 |
ism 3 |
p |
pv 4 3 7 1 2 5 |
|
5. Makró |
pv 6 3 5 4 1 7 |
ism 3 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 16 v. több. Prioritás: 120.
|
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #49. Prioritás: 150. |
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #49. Prioritás: 140. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #28. Prioritás: 200. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #10. Prioritás: 199. |
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 139. |
7: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 149. |
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 199. |
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #47. Prioritás: 110. |
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #37. Prioritás: 109. |
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #29. Prioritás: 108. |
9: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás:
100, és ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök
kisebb mint 10, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 15 0 50;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 6 3 5 4
1 7;
PSZ 48;
BA 95 145 154 77;
L 100 33 2;
HE 1;
PTA 129 129 131 131
131;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9622 33 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 3 sebzés: 6-14
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 83.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #22 (9. épület), #23 (8. épület),
#52 (20. épület), #333 (62. forduló), #284 (63. forduló), #441 (63.
forduló), #398 (64. forduló), #363 (65. forduló), #379 (66. forduló),
#250 (67. forduló), #490 (67. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15134 (#15134). Szavazataid száma: 3. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 9492, 4749, 9622.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a
remete kerek pajzsa (#12311) |
|
1 a sas utazóköpenye (#15986) |
|
1 a sün lovagi lemezpáncélja (#24852)
|
|
1 a teknõs fekete csizmája (#25422) |
|
1 a teknõs utazóköpenye (#25436) |
* |
1 a teknõs zöld köntöse (#25451)
|
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az egészség köntöse (#2950) |
* |
1 az ellenállás csatos öve (#28616)
|
|
1 az energia köpenye (#18685) |
|
1 az óriás köntöse (#8800) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 bronz pszi váll-lap
(#290) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
2 maszk (#1090) |
* |
1 Sakál lemezpáncélja (#38350) |
* |
1 suhanó csizma
(#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 villámöv (#172) |
|
1 Xantin bõröve (#169)
|
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz amulettje (#29095) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kobra
márványgyûrûje (#7526) |
* |
1 a küzdelem fülbevalója (#20605) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tûz háromszögszimbóluma (#22362) |
|
1216 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az erõ karkötõje
(#1690) |
* |
1 az erõ nyaklánca (#1630) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
47 drágakõ (#2) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 org.lázadás emlékérme (#458) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan
karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
4 fekete
dukát (#218) |
|
1 javítókalapács (#401) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
3 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a védekezés görbekardja (#4916) |
* |
1 az ellenállás
íja (#28720) |
|
1 az enyészet barbár lándzsája (#23381) |
|
2 csonttõr (#1301) |
|
2 gyalogos
lándzsa (#1332) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
9 liánvirág (#24)
|
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
2 mézfû (#29) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
4 sárkányvirág (#32)
|
|
5 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
4 winropu moha
(#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141)
|
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
11 mandibula (#157)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
9 pirgamit (#152) |
|
5 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 winropu moha (#22),
1 ragálygomba (#26), 3 sárkányvirág (#32), 1 mézfû (#29), 1 pirgamit
(#152), 2 drágakõ (#2), 1 ekinda haj (#147), 1 törpe pikkelyvért (#4),
1 rozsdás kard (#131), 1 fejpánt (#1105), 2 elfu moha (#33).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a balek zsákja (#205).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÉHÍNSÉG PARÁNYI GYÖNGYE (204. TÁRGY) Amikor elõször megláttad ezt a gyönyörûen
megmunkált kis ékszert, rögtön beleszerettél. A rendkívül gondos ötvösmunkával
megformált parányi aranylevelek alján megbúvó tökéletes gyöngyszem mágikus
erõvel vonzza a tekintetet. Ha végre sikerül szerezned egyet belõle, a
legbelsõ zsebedbe rejted, hogy mindig kéznél legyen, de senki se lophassa
el. A sok öröm mellett, amit a gyöngy okoz, van egy pici mellékhatása is.
Amíg nálad van, az emésztõszerveid mintha megbolondultak volna, kétszeres
erõvel dolgoznak. Kétszer olyan hamar éhezel meg, mint eddig, de amikor
ránézel a gyöngyre úgy gondolod, hogy ennyit megér. Magadtól eszedbe sem
jut, hogy eldobd (ha mégis megpróbálod úgysem sikerül), de legnagyobb sajnálatodra
néha egyszerûen csak eltûnik. Ilyenkor legtöbbször még látod, hogy egy
tõled távolodó galetki éppen szerettel babusgat valamit a tenyerében.
ELFU MOHA (33. TÁRGY) Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen
apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen
a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát
igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges
varázsital fõzés szint: 6.]