Karakterszám: |
9449 |
Számlaszám: |
7598 |
Fordulószám: |
1 |
Játékhét: |
5 |
E forduló
ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
0 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
0 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 10. 14h:13' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. okt. 13. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
GYÍKFEJÛ ARMAND KALANDJAI
Recsegésre-ropogásra leszel figyelmes, mire kirohansz a barlangod elé. Lélegzetelállító
látvány tárul a szemed elé! A hatalmas központi csarnok, amelynek lejtõs
oldalába a te barlangod is van vájva, olyan magas, hogy teteje a sötétségbe
vész. Most azonban szemet gyönyörködtetõ, szivárványszerû fényjelenség
világítja be az egészet, lila, sárga, kék és zöld fénylepedõk olvadnak
egymásba és cikáznak össze-vissza furcsa, az egész csarnokot megremegtetõ
hangot kiadva, amely leginkább a mennydörgésre hasonlít. A csodálatos látvány
az egész csarnokot megvilágítja, semmihez sem fogható látványban részesítve
benneteket. Amikor a fényjelenség véget ér, megkérdezel egy idõsebb galetkit,
hogy mi is volt ez. Õ vállat vonva válaszol.
- Senki sem tudja igazán.
Van, aki azt állítja, a mágusok találták ki a lárvák szórakoztatására.
Mások szerint viszont a felsõbb szintek nagyhatalmú szövetségei hatalmas
nekrofun fókuszokat építenek, amelyek megrendítik a Hegy mágikus stabilitását,
és ezek a jelenségek egy óriási katasztrófa elõjelei. Mindenesetre látványos,
és a vezetõk azt mondják, ne törõdjünk vele.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15594.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 25.* Unicorn-Dragon gyõzelmet aratott Rolden felett.
*szept. 9.*
Lord Vicces Don csatában legyõzte Acélidegzetesszenciát.
*szept. 16.*
Mirjam teljesítette a 11. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
*szept.
18.* Unicorn-Dragon csatában legyõzte Shagamot.
*szept. 19.* Mirjam és
Konnektra megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
*szept. 19.* Mirjam
és Odabent Sétáló Szellem megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
*szept.
30.* Mirjam teljesítette a 8. küldetést, amit a templomban kapott.
*okt.
3.* Mirjam teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott.
*okt.
3.* Mirjam és Necrophagous megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 2.* Alba Reginát majdnem felfalta egy halálgömb.
*szept. 5.* Az
15103 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett!
*szept. 8.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot.
*szept. 9.* 19-es és
Sanya megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött.
*szept. 11.* Akadil Tel
Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett.
*szept.
15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot.
*szept.
15.* Baltazár és Obszidián Oyin pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki
gyõztesen.
*szept. 15.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott
Ödlerk fivér felett!
*szept. 15.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett.
*szept. 17.* A Békeidõk
Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 196.]
kno 12 15 |
12. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 6. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kno 15 1 |
15. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 2. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
gy 80 20 10 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 20 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad
a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az
aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A polipfej feléd mozog. A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A polipfej rád veti magát. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Tekergetve
suhint bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
A polipfejet próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál.
Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Nem talált. Rád vág jobb csápjával.
Mellétrafált a balfácán. Ostorként csattant jobb csápjával. El sem talált,
haha. Megtámadod a polipfejet. Savat lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél).
A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Az arénamester
kezet ráz veled, átad jutalmul 10 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
m 2 9 1124 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,9) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,8) A folyosó északra tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,7) Merre tovább? Északra! Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek
rohannak meg. Ellenfeled egy sziklozug (#9).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a sziklozugot. A sziklozug odajön hozzád. A
sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). A sziklozug rád veti magát. Lekever egyet
jobb mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Támadod a sziklozugot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz
rá!
(8 ép-t sebeztél). A sziklozug halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+16 életpont.)
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [27 TVP-t használtál fel, maradt
még 159.]
k 3 490 |
kaland elvállalása |
Visszatérsz szállásodra.
(3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte
magát az ocsmány torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus
akadályt. Viszont a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz,
hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikertelen] Eeeargh! A szikla
meg sem mozdul, hiába erõlködsz. Bosszúsan távozol.
(490. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban
hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Óvatosan,
vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Leértél
a barlang aljára. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze
alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd mozog. Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg
rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzféreg téged támad. A tûzféreg tüzet lehel rád.
(9 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Savat lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t
sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1
ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+9 életpont.) Reménykedsz,
hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot.
[ld. enc.]
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy barlangi pók
(#6).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. A barlangi pók felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A barlangi pók rád veti magát. Ocsmány csáprágójával
harap.
(1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-10% támadás). A barlangi pókot próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(7 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** A barlangi pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap.
(2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás).
Megtámadod a barlangi pókot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(11 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összefut a nyál a szádban. Falni kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+9 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt
még 108.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy árny suhan
el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is
egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy mélységi
gnóm (#10).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz
2 ép-t. Megrohamozod a mélységi gnómot. Támadod a mélységi gnómot. Savat
lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+31%). Viszed, ami mozdítható: egy kés és 5 arany.
[ld. enc.] [13 TVP-t
használtál fel, maradt még 95.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 78 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 95 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
237 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Gyíkfejû Armand, egy pikkelyes bõrû, fürgén mozgó szemû,
nyilvánvalóan rendkívül ügyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint
(1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 1. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.15 |
[2] IQ: |
3 / 0.05 |
[3] ügyesség: |
3 / 0 |
[4] egészség: |
3 / 0.40 |
[5] mágia: |
1 / 0 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.31 |
[9] Méret/ép: |
41 / 40 |
Min. méret: |
25 |
Barlangméret: |
41 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
5 / 35% |
Hõsi pont: |
4 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
69 / 58 |
Hírnév : |
0 |
Jóllakottság: |
137% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
9 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
9 (5) |
Leölt torzszülött: |
9 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
6 / 0.80 |
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
1 / 0.10 |
[65] álcázás: |
1 / 0 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
1 / 0.40 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 10;
VI erõ:80% ép:35%;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület).
TÁRGYAID |
|
30 arany (#1) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 kés (#5) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
POLIPFEJ (14. LÉNY) A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni
képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint
megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen
egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek
nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók
pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.
SZIKLOZUG (9. LÉNY) A sziklozugok kõszerû teremtmények, négy lábuk van,
és többnyire ártalmatlanok, köveket majszolnak és porrá változtatva kiválasztják
magukból. Azonban, milyen galetki az, aki nem próbál leölni mindenféle
torzszülöttet, még az ilyen ártalmatlant is? Nem beszélve arról, hogy kiváló
csemege a kõevõk és a piromádok számára. A sziklozugokat iszonyatosan vastag
bõrük miatt közelharcban nagyon nehezen tud csak egy kezdõ galetki elpusztítani,
szerencsére az elemi támadásokkal szembeni ellenállása gyenge.
TÛZFÉREG (5. LÉNY) Ez az apró, tüzet lehelõ féreg fõként az alsó szinteken
található meg, feljebb mindet kiirtották. Eredetileg össze akarták õket
fogdosni, hogy állandó tûzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban,
de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Sebezhetõségük ellenére
rendkívül harciasak, és még az sem zavarja õket, hogy sok galetki teljesen
immúnis a leheletükre. Fõként a micinisták és a piromádok vadásznak rájuk.
MITULEN FÛ (20. TÁRGY) Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol
bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró
növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital
fõzés szint: 1.]
BARLANGI PÓK (6. LÉNY) Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A
kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél
fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek
a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett.
Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze
igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket
bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag
a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.
MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY) A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze
két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra
gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van.
Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül
ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket.
Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen
dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.
KÉS (5. TÁRGY) Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak
siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb
fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára
csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen
szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal
veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100
parancsot add ki).
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ Elõször is, kezdd a fordulót
a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején
megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ
részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ
fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban
is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel.
Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni,
és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül,
a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint
néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add
ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp
érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás
harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha
találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok,
hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak,
mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak
jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen
megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is
harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de
oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül,
de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább
1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz
a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség
szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és
címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes
is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt,
annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet
rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz
levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az
"üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat,
hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben
játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).