Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-10-06 22:48:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9449-1

Karakterszám: 9449 Számlaszám: 7598
Fordulószám: 1 Játékhét: 5
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 10. 14h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 13.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

GYÍKFEJÛ ARMAND KALANDJAI




Recsegésre-ropogásra leszel figyelmes, mire kirohansz a barlangod elé. Lélegzetelállító látvány tárul a szemed elé! A hatalmas központi csarnok, amelynek lejtõs oldalába a te barlangod is van vájva, olyan magas, hogy teteje a sötétségbe vész. Most azonban szemet gyönyörködtetõ, szivárványszerû fényjelenség világítja be az egészet, lila, sárga, kék és zöld fénylepedõk olvadnak egymásba és cikáznak össze-vissza furcsa, az egész csarnokot megremegtetõ hangot kiadva, amely leginkább a mennydörgésre hasonlít. A csodálatos látvány az egész csarnokot megvilágítja, semmihez sem fogható látványban részesítve benneteket. Amikor a fényjelenség véget ér, megkérdezel egy idõsebb galetkit, hogy mi is volt ez. Õ vállat vonva válaszol.
- Senki sem tudja igazán. Van, aki azt állítja, a mágusok találták ki a lárvák szórakoztatására. Mások szerint viszont a felsõbb szintek nagyhatalmú szövetségei hatalmas nekrofun fókuszokat építenek, amelyek megrendítik a Hegy mágikus stabilitását, és ezek a jelenségek egy óriási katasztrófa elõjelei. Mindenesetre látványos, és a vezetõk azt mondják, ne törõdjünk vele.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15594.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 25.* Unicorn-Dragon gyõzelmet aratott Rolden felett. *szept. 9.* Lord Vicces Don csatában legyõzte Acélidegzetesszenciát. *szept. 16.* Mirjam teljesítette a 11. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *szept. 18.* Unicorn-Dragon csatában legyõzte Shagamot. *szept. 19.* Mirjam és Konnektra megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött. *szept. 19.* Mirjam és Odabent Sétáló Szellem megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött. *szept. 30.* Mirjam teljesítette a 8. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 3.* Mirjam teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 3.* Mirjam és Necrophagous megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 2.* Alba Reginát majdnem felfalta egy halálgömb. *szept. 5.* Az 15103 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *szept. 8.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot. *szept. 9.* 19-es és Sanya megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *szept. 11.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot. *szept. 15.* Baltazár és Obszidián Oyin pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *szept. 15.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *szept. 15.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *szept. 17.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 12 15 12. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 15 1 15. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 80 20 10 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 20 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd mozog. A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej rád veti magát. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Tekergetve suhint bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Nem talált. Rád vág jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Ostorként csattant jobb csápjával. El sem talált, haha. Megtámadod a polipfejet. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 10 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

m 2 9 1124 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,9) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,8) A folyosó északra tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,7) Merre tovább? Északra! Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy sziklozug (#9). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a sziklozugot. A sziklozug odajön hozzád. A sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). A sziklozug rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a sziklozugot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (8 ép-t sebeztél). A sziklozug halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+16 életpont.)
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [27 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

k 3 490 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (3. kaland:) Felkeresed a barlangot, ahová befészkelte magát az ocsmány torzszülött. Hmm, egyenlõre nem látsz semmiféle mágikus akadályt. Viszont a bejáratot egy hatalmas szikla torlaszolja el! Nekiveselkedsz, hogy odébbtold.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikertelen] Eeeargh! A szikla meg sem mozdul, hiába erõlködsz. Bosszúsan távozol.
(490. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy tûzféreg (#5). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd mozog. Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzféreg téged támad. A tûzféreg tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+9 életpont.) Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. [33 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.] Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. A barlangi pók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A barlangi pók rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A barlangi pókot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A barlangi pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Megtámadod a barlangi pókot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (11 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut a nyál a szádban. Falni kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+9 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 2 ép-t. Megrohamozod a mélységi gnómot. Támadod a mélységi gnómot. Savat lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Viszed, ami mozdítható: egy kés és 5 arany. [ld. enc.] [13 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 78 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 95 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 237 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gyíkfejû Armand, egy pikkelyes bõrû, fürgén mozgó szemû, nyilvánvalóan rendkívül ügyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 3 / 0.05
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.40
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0.31
[9] Méret/ép: 41 / 40
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 5 / 35%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 69 / 58
Hírnév : 0
Jóllakottság: 137%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 9 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 9 (5)
Leölt torzszülött: 9 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 6 / 0.80 [15] regeneráció: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 1 / 0.10 [65] álcázás: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.40    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 10; VI erõ:80% ép:35%;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület).

TÁRGYAID

30 arany (#1) 1 liánvirág (#24) 1 mitulen fû (#20)
1 kés (#5)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



SZIKLOZUG (9. LÉNY)
A sziklozugok kõszerû teremtmények, négy lábuk van, és többnyire ártalmatlanok, köveket majszolnak és porrá változtatva kiválasztják magukból. Azonban, milyen galetki az, aki nem próbál leölni mindenféle torzszülöttet, még az ilyen ártalmatlant is? Nem beszélve arról, hogy kiváló csemege a kõevõk és a piromádok számára. A sziklozugokat iszonyatosan vastag bõrük miatt közelharcban nagyon nehezen tud csak egy kezdõ galetki elpusztítani, szerencsére az elemi támadásokkal szembeni ellenállása gyenge.



TÛZFÉREG (5. LÉNY)
Ez az apró, tüzet lehelõ féreg fõként az alsó szinteken található meg, feljebb mindet kiirtották. Eredetileg össze akarták õket fogdosni, hogy állandó tûzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Sebezhetõségük ellenére rendkívül harciasak, és még az sem zavarja õket, hogy sok galetki teljesen immúnis a leheletükre. Fõként a micinisták és a piromádok vadásznak rájuk.



MITULEN FÛ (20. TÁRGY)
Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY)
A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van. Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket. Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.



KÉS (5. TÁRGY)
Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100 parancsot add ki).



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.