Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 07:43:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 07:44:16 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 07:44:20 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9438-166

Karakterszám: 9438 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 166 Játékhét: 511
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 190
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. aug. 13. 10h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2012. aug. 14.

E-mail!

FEKETE SKUL KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 66. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 tokin kaktuszt. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 67. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 82 aranyat.
** 221. NAP ** Pihenésedet megzavarja Larel Anorien, egy magas, vékony testalkatú éjfekete bõrû és szemû fehérhajú férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Tárgyai: óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a hatalom rubinja, káoszkígyó vért, a túlélés márványgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a ragadozó nagy pajzsa, aréna bronz érme, Reménysugár, quwarg amulett, a sebesség díszes karkötõje, a teknõs háromszögszimbóluma, a gepárd csepp fülbevalója, a regenerálódás vándorcsizmája, a tökéletesség malachitgyûrûje, a majom szöges öve, a mágus malachit karkötõje, a szívósság arany nyaklánca, a regenerálódás hosszú íja, a puhányság köve, a regenerálódás díszes köntöse, galetki érdemérem, a regenerálódás szárnyas sisakja. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Larel Anorien feléd mozog. Larel Anorien felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Larel Anorien rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -8 tüskés bõr, -8 vastag bõr.) Elõrehajolva harapni próbál fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-14%). Rád vág bal csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg kerül a véredbe. Támadod Larel Anorient. Beversz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odaütsz bal mancsoddal. Ez mellément. Pofádat nagyra tátva harapsz. (35 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Méreg marja tested. 14 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Larel Anorien rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -8 tüskés bõr, -8 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elhibázta. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod Larel Anorient. Odaütsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (39 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Larel Anorien ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Méreg marja tested. 14 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 174 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Larel Anorien elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31987.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jan. 30.* Viharfelhõ szolgálatába állt egy csúf gusztustalanság. *jan. 30.* Viharfelhõt kis híján megölte egy xenomorf csecsemõ. *feb. 1.* Viharfelhõ teljesítette a 28. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 1.* Viharfelhõt majdnem felfalta egy xenomorf bébi. *feb. 20.* Viharfelhõ szolgálatába állt egy káoszmágus. *feb. 27.* Hegylakó meggyõzõkészség tulajdonsága 16 lett, elsõként a szinten. *feb. 27.* Hegylakó pszi támadás tulajdonsága 28 lett, elsõként a szinten. *már. 2.* Hegylakó teljesítette a 13. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *már. 16.* Hegylakó felköltözött a következõ szintre. *aug. 7.* Larel Anorien teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *jan. 19.* Tüskés Klezmót legyõzte harcban egy hydrafej. *jan. 26.* Csillagot kis híján megölte egy xenomorf harcos. *feb. 13.* Aranyszemû Reglinde-et kis híján megölte egy vortexkígyó. *feb. 27.* Jollasow Morthont kis híján megölte egy fémszörnyeteg. *már. 19.* Jollasow Morthon elsõként ért el 49-es idézés tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 19.* Jollasow Morthon rangja a Mágusok Klánjában "halhatatlan varázslókirály" lett. *már. 21.* Csillag elsõként ért el 135-ös erõ tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 30.* Tüskés Klezmót majdnem felfalta egy Theraxiai Goddak. *ápr. 2.* Csillag elsõként ért el 140-es erõ tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]

h 8 17 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

tps 15 15 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

bsz 1 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár, tanácsterem, mágusház, mágustorony*, akadálypálya, itató, vadászsarok, gyógyító kamra, füvészkert, barlangcsarnok, kovácsmûhely, munkagép*, aréna, kutatólaboratórium, építõgép, lordok háza*, varázsüllõ*, alkímista labor*, fókuszgömb, lélekenergia generátor, kínzókamra, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, futószalag*, az õsök oltára*, kert, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, mágusközpont*, meditációs szoba*, szerszámraktár, edzõterem, ispotály*, tolvajcéh*, vadászház*, dicsõségfal*, börtön*, söntés*, szauna*, fenõgép*, felszíni könyvtár*, legendás labor*, vívóterem*, mesterek tornya*, borospince*, hangversenyterem*, az óriásnövés terme*, középiskola*, állatjátszótér*, nyomda*, régészeti lelõhely*.
[Jelenleg készülõ épületek:] pénzverde (6027/7500 TVP), ásatás (6983/10000 TVP), egészségközpont (2491/10000 TVP), entitás projektor (1337/15000 TVP), szintfejlesztés (106/300 TVP), rezervátum (521/4000 TVP), szolgaképzõ (3223/5000 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Meglátogatod a szövetség kertjét. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 muskilt. Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell középiskolát építeni! [ld. enc.] Megszomjaztál, hát felhajtasz egy sört az ivóban, és közben persze eldicsekedsz a kalandjaiddal. (+4 hírnév.) Szolgáid közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

t 53 36 53. szakértelem tanulása 36 TVP-ért
A szint kereskedõjének segítesz a drágakövek csoportosításában, értékelésében, meg a boltot is kitakarítod mellesleg - cserébe némi tudást, tapasztalatot kapsz az ékszerekrõl.
Fejlõdsz: +1 tanulás; [36 TVP-t használtál fel, maradt még 361.]

ep 45 65 16 építed a 45. épületet 65 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az oskolát építed. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+128%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

j 25572 25481 25527 11967 6611 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a teknõs hosszú íját. Kemény munka árán megjavítod a teknõs sárgaréz nyakláncát. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a teknõs malachitgyûrûjét. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a lich sárga övét. Kemény munka árán megjavítod a törpék karikaszimbólumát. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, zöld ekinda újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 120 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

kf 25572 25481 25527 11967 6611 bekészíted a 25572. tárgyat
Bekészíted a teknõs hosszú íját. Felveszed a teknõs sárgaréz nyakláncát. Felveszed a teknõs malachitgyûrûjét. Felveszed a lich sárga övét. Felveszed a törpék karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

tpf 15 15 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

szl 90 szolgák lélekenergia-részesedése 90%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Felkeresed a szövetségi arénát. A lelátókról szövetségi társaid, és más egyéb nézõk integetnek neked. Felkeresed az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Arhippa Perttunen, a Újszövetség szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy gránit alligátor, egy torz orgling, egy johhtukul és egy kétfejû patkány. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Morq Fan Gor. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy torz orgling, egy törpe kincstáros és egy vermon teknõs. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 8653 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 5842 gyõzelmet aratott. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 260 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225), egy árnyéklény (#112) és egy elektraton (#34) [aura: elektr.lehelet: 4.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász céloz, és lõ rád. (3 találattal 20 sebzést okozott.) Néhány rövid kézmozdulat után Árnyék létrehoz egy tombolás varázslatot. Árnyék a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Magában motyogva, Retek létrehoz egy óriáserõt. Retek ellõ egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 21 életpontnyit sebzõdsz. Agyar elindul az árnyéklény felé. Megindulsz a sötét elf íjász felé. Már ott is vagy! Az árnyéklény Agyart rohamozza. Agyar és az árnyéklény egymással harcolnak. Az árnyéklény halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a sötét elf íjászt. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odakensz neki bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Harapásra nyitod szádat. (44 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf íjász elvarázsol egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Retek az elektraton felé mozog. Agyar megközelíti az elektratont. Árnyék a sötét elf íjászt rohamozza. Retek az elektratont támadja. Az elektraton holtan terül el. Agyar választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Megtámadod a sötét elf íjászt. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (46 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A sötét elf íjász halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Retek: 65/0, Árnyék: 0/0, Agyar: 39/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak is jut 195%. Zöld ekinda 7. szintre lépett! Összegyûjtöd a "kincset": egy ében láncing, egy nagy pajzs, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, egy elektronit, 44 arany és 3 hamis arany. Árnyék táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Látványos gyõzelmed komoly elismerést váltott ki a nézõkbõl. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

szl 20 szolgák lélekenergia-részesedése 20%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

kno 18 17 102 10 45 5 18. képességre 17 képességpont
Elköltesz 17 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 10. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó roncsolás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 11. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

kno 53 3 53. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A zöld ekinda pihenni fog. Az arhomad varangy pihenni fog. A vérfarkas pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

m 19 17 1121 1443 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 19,17) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 19,16) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 26, 52, 89, 149, 256... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 19,16) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 20,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 19,16) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 19,16) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 18,17) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 18,17) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 19,18) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

k 248 278 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (248. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: bûz: 3.].
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(278. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglõ téged a sötét elf íjász. (4 találattal 25 sebzést okozott.) Megrohamozod az óriáspókot. Az óriáspók feléd rohan. Megtámadod az óriáspókot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (51 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Az óriáspók kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Ében nyílpuskával meglõ téged a sötét elf íjász. (4 lövéssel 25 ép-t sebzett.) Megközelíted a sötét elf íjászt. A sötét elf íjászt próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odaütsz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Elõresuhintasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (13 sebzés).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. A sötét elf íjászt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellétrafáltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Bûzöd zavarja (12 sebzés). A sötét elf íjász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 407 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+148%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy ében láncing, egy ében nyílpuska és 2 ében tündekard.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Elõhívsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A 3. voharai szellem odajön hozzád. Az 1. voharai szellem feléd rohan. A 2. voharai szellem odajön hozzád. A 3. voharai szellem rád támad. Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. A 2. voharai szellem rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A 3. voharai szellem rád veti magát. Támad fogával. Mellétrafált a balfácán. Támadod az 1. voharai szellemet. Odacsapsz jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Harapásra nyitod szádat. (54 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Az 1. voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. voharai szellem téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 3. KÖR *** A 3. voharai szellem rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a 2. voharai szellemet. Lecsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Odacsapsz bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Acsarogva harapni próbálsz. Elkerülte. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). A 2. voharai szellem kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** A 3. voharai szellem rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 3. voharai szellemet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (48 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odaütsz bal mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. (58 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). A 3. voharai szellem holtan terül el.
[A csatában összesen 406 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+148%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 33 arany és 2 hamis arany.
Egy ketrec van itt, benne egy orgling disznó. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni az orgling disznót! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 5 3 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (434. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Tárgyai: Enyészmester, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a Xenókutatás karkötõje, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a bûz jáde karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja, õsgyémánt. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szonikus áspis. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (276. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Don Kéró, egy fekete napszemüveget viselõ, tésztazabáló, CSALÁD centrikus férfi. A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, kõmûves kalapács, a tökéletesség rövid tõre, a bûz márványamulettje, sárkányamulett, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, nilbongi kitûzõ, xenóbõr pajzs, a tökéletesség aranyozott fülbevalója, a sólyom malachit karkötõje, az élet rövid tõre, orglingbõr öv, xenomorf bõrgyûrû, platina nadrág, a tökéletesség márványgyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szerencsekõ, aréna adamantit érme, bronz tanítványköpeny, a teknõs csillogó fejpántja, a sólyom fekete csizmája, xenomorf csuklópánt, Lhoal'zetan nyílpuskája, a káosz rút pikkelyvértje, galetki érdemérem, a bûz díszes karkötõje. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Don Kéró pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+18% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Don Kéró által meséltekbõl, megtudod, mi az a hegymélyi hoorauk. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elfu mohát. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Harley-Davidson, egy legendásan nagy szájú, zöld hajú, vörös szemû, hatalmas testû, vasgyúró férfi. A Katonák klánjának lovag rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. Tárgyai: a gyõzelem csillogó fejpántja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, a bûz malachitgyûrûje, a rend köve, szivárvány karkötõ, a kígyó fekete csizmája, ozin fülkarika, a teknõs háromszögszimbóluma, a teknõs sárga öve, a hatalom kék köpenye, a gólem nagy pajzsa, a harcmûvész malachit karkötõje, a harcos bronz amulettje, a teknõs bronz mellvértje, az erõ gyûrûje, az óriás rövid tõre, a tökéletesség bronz amulettje, a kígyó díszes karkötõje. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Harley-Davidson mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Harley-Davidson sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a szõrös harács. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (373. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. A következõket látod nála: a káosz mágusának karkötõje, a tudós malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet csatos öve, a bûz fogazott kardja, az enyészet ezüst fülbevalója, Enyészmester, az enyészet átlátszó köntöse, a teknõs vaspajzsa, az enyészet karikaszimbóluma, a bûz hosszúkardja, nilbongi kitûzõ, a káosz õselemi csizmája, a hatalom csepp fülbevalója, a káosz furcsa kardja, az enyészet malachitgyûrûje, platina nadrág, a káosz sugárzó mellvértje, sárkányamulett, arany orgling fétis, galetki érdemérem. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a graaht. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Zak Hazadar, egy szelíd szemeivel bambán nézelõdõ, amúgy rettentõen ronda férfi. [aura: 16-os méretû 22-es szintû bal karom.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a teknõs fényes szimbóluma, a mutáció gyémántja, a sebezhetetlenség díszes öve, az élet ónixgyûrûje, a bölcsesség malachit karkötõje, a kígyó csillogó fejpántja, óriás fülbevaló, az ellenállás malachit karkötõje, a pontosság fekete csizmája, asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, káoszkígyó vért, a harcos aranyozott fülbevalója, a teknõs ónix karkötõje, a teknõs könnyû íja, a teknõs díszes karkötõje, kék mutációs gyûrû, galetki érdemérem, arany orgling fétis, orgling fétis, a természet ébenfa lándzsája, a teknõs kék köpenye. Zak Hazadar körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a gázlehelet itala. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Vaskezû Ghwalur, egy jól megtermett, tetovált testû, gleccserkék szemû, kopasz férfi. [aura: 7-es szélpajzs.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárványkristály, a káosz istennõjének sisakja, az ügyesség díszes karkötõje, a küzdelem aranyozott nyaklánca, a szakács üstje, a káosz türkisz fülbevalója, az erõ ónixgyûrûje, görényfarok, a káosz titokzatos nyaklánca, a pontosság malachitgyûrûje, a káosz titokzatos karkötõje, a káosz lüktetõ csizmája, a majom nagy pajzsa, a káosz bíbor mellvértje, vörös karkötõ, a gyõzelem csatos öve, a sebesség malachitgyûrûje, az ellenállás bronz amulettje, az ügyesség kõrisfa íja, az ellenállás díszes köntöse, a káosz nagyhatalmú gyûrûje, a gólem ónix karkötõje. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Vaskezû Ghwalur pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a porgan démon. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

pv 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

kf 9566 5786 bekészíted a 9566. tárgyat
Leveszed a gyõzelem bronz mellvértjét. Felveszed az entek könnyû pikkelyvértjét. Leveszed a teknõs hosszú íját. Bekészíted a titán könnyû nyílpuskáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

be 3 153 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 153. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 400 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a nagyobb gyógyítás varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

kf 25572 271 bekészíted a 25572. tárgyat
Leveszed a titán könnyû nyílpuskáját. Bekészíted a teknõs hosszú íját. Leveszed az entek könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a káoszkígyó vértet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 218 vadászat
[Óriás rák torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy óriás rák (#218).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Az óriás rák az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó az óriás rákot rohamozza. Az óriás rák és az orgling disznó egymással harcolnak. Az óriás rák megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az óriás rák felé. Már ott is vagy! Megtámadod az óriás rákot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odakensz neki bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. (55 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Az óriás rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 17/61.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Szolgáidnak is jut 12%. Viszed, ami mozdítható: 45 arany és 3 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

vd 218 vadászat
[Óriás rák torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (495. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A xenomorf bébi az orgling disznót rohamozza. Az orgling disznó megközelíti a xenomorf bébit. A xenomorf bébi és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a xenomorf bébi felé. Már ott is vagy! A xenomorf bébi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a sün díszes karkötõjét. Sikerrel járt. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (46 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. A xenomorf bébi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 195 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/89.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+76%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete, 38 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

vd 218 vadászat
[Óriás rák torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy óriás rák (#218).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Az óriás rák elindul az orgling disznó felé. Az orgling disznó az óriás rák irányába megy. Az óriás rák és az orgling disznó egymással harcolnak. Az óriás rák megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az óriás rák felé. Már ott is vagy! Az óriás rák és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó kileheli lelkét. Megtámadod az óriás rákot. Odaütsz jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Harapásra nyitod szádat. (48 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). Az óriás rák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 26/137.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 59 arany és 4 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

vd 218 vadászat
[Óriás rák torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (384. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy óriás rák (#218).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Elõhívsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Az óriás rák megközelíti az orgling disznót. Az orgling disznó elindul az óriás rák felé. Az óriás rák és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod az óriás rákot. Támadod az óriás rákot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Harapásra nyitod szádat. (47 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Az óriás rák rád veti magát. Gyorsan feléd lendít ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd suhint ollóival. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/74.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%). Elteszed a zsákmányt, ami 47 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204) [aura: gyorsaság: 24.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-12 vp.) Elmormolsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A xenomorf bébi megközelíti az orgling disznót. Az orgling disznó a xenomorf bébi felé mozog. A xenomorf bébi és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a xenomorf bébit. A xenomorf bébi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a sün malachit karkötõjét. Sikerrel járt. Támadod a xenomorf bébit. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Elõrehajolva harapni próbálsz. (51 ép-t sebeztél). Mérgezed! Rávágsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 191 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/91.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+76%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.13).
Ebben a körben +8 galetki erõt és +27 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2275 sebzést okoztál, és 310 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 35 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 434 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fekete Skul, egy sebhelyes arcú,nyugodt tekintetû,izmos testalkatú,harcedzett férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.13). Ez a 166. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 21 (26) / 1.88
[2] IQ: 10 (17) / 3.17
[3] ügyesség: 10 (13) / 1.27
[4] egészség: 12 (15) / 0.89
[5] mágia: 10 (11) / 4.44
[6] gyorsaság: 11 (16) / 2.59
[9] Méret/ép: 205 (222) / 164
Min. méret: 186
Barlangméret: 205
PONTJAID
Varázspont: 148 / 46
Képességpont: 30 / 55%
Hõsi pont: 90 (4)
Tám.bónusz: 23%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 910 / 396
Hírnév : 2541
Jóllakottság: 158%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 129 (1)
Galetki gyõzelmek: 50 (1)
Torzsz. csaták: 1123 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 995 (8)
Leölt torzszülött: 1607 (13)
Pszi csaták: 24 (0)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 81 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: rendfõnök (45)
Speciális képességeid:
+45 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy õsgyémántot! 2.) Érj el legalább 70 galetki gyõzelmet! 3.) Hajtsd végre az 56-os Klánfeladatot (KK 56)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 0.64 [16] tüskés bõr: 13 / 11.91 [17] vastag bõr: 21 (33) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 10 (18) / 0.60 [19] hidegimmunitás: 5 (13) / 0.09 [20] savimmunitás: 14 (22) / 3.18
[21] elkt.immunitás: 6 (14) / 0.98 [22] imm.mérg.gázra: 7 (15) / 0 [24] rezisztencia: 15 / 0.20
[25] bûz: 12 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 9 / 1.12 [47] zárnyitás: 11 / 3.05
[48] mászás: 10 / 1.04 [49] rugalmasság: 7 / 0.55 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.19
[51] transzformáció: 7 / 1.35 [52] auraészlelés: 6 / 3.52 [53] ékszerészet: 6 / 1.24
[54] kereskedelem: 9 / 2.24 [55] szívósság: 11 / 1.11 [56] varázsitalfõzés: 9 / 1.09
[57] gyógynövények: 9 / 7.95 [58] nyomkeresés: 12 / 2.63 [59] vezetõkészség: 8 (11) / 0.89
[60] pszi támadás: 9 / 1.66 [61] pszi energia: 8 / 0.66 [62] lopás: 5 / 0.10
[63] éberség: 7 / 0.49 [64] átokszórás: 13 / 0.89 [65] álcázás: 20 / 0.28
[66] lopakodás: 10 / 0.89 [67] régészet: 6 / 0.45 [68] zene: 7 / 0.35
[69] tanulás: 10 / 0.51 [70] idézés: 7 / 0.80 [71] javítás: 12 / 5.27
[72] építés: 13 (14) / 4.33 [73] felderítés: 6 / 3.26    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 16 (17) / 3.50 [101] szakért.: 13 (14) / 6.29 [102] roncsolás: 11 (13) / 0  
bal mancs [103] méret: 16 / 0 [104] szakért.: 13 / 3.24 [105] vámpirizáció: 10 (12) / 0  
fog [106] méret: 16 / 0 [107] szakért.: 13 / 1.27 [108] sebzõ méreg: 10 (12) / 0  
farok [109] méret: 14 / 0 [110] szakért.: 13 / 0.64 [111] kontaktméreg: 10 (12) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.78 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[10] energiatüske: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [39] halál szava: 12 / 3.16
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [163] kineport: 10 / 1.32 [27] kisebb gyógyítás: 3 / 0.16
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 4.97 [158] láth. észlelése: 5 / 0 [157] láthatatlanság: 5 / 0.06
[165] manafókuszálás: 7 / 0.06 [129] mentális robbanás: 10 / 0.66 [153] nagyobb gyógyítás: 1 / 0
[28] óriáserõ: 1 / 0 [150] tárgyvédelem: 1 / 0 [144] titánok szele: 6 / 5.16
[167] tombolás: 7 / 2.94 [170] villámpajzs: 6 / 0.06    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Retek, a zöld ekinda 64/64 191% 170% 7 / 0.06 nem harcol
[2] Árnyék, az arhomad varangy 67/67 190% 117% 6 / 3.92 nem harcol
[3] Agyar, a vérfarkas 76/76 189% 92% 7 / 1.61 nem harcol
[4] orgling disznó 65/0 74% 100% 1 / 0.12 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 200% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 3 4 8
ism 6
p
pv 1 2
2. Makró
pv 2
tpf 15
le
p 7988
kf
p 7988
3. Makró
tps 15
be 9 5
bsz 1 2
4. Makró
tpf 15
szl 90
be 30
szl 20

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85.
2: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #138.
3: titánok szele v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 140.
4: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 140.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #202. Prioritás: 150.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #220. Prioritás: 150.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 150.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #170. Prioritás: 150.
9: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 150.
10: halál szava t.var. ha ellenfeled #222. Prioritás: 200.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #225. Prioritás: 150.
12: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 150.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20 5 30 1; VI erõ:150% ép:20%; PV 1 2; PSZ 45 49 47 48 50 58; BA 92 226; L 50 165 33 23 26 28; HE 1; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129; I 50 1 20 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #4 (4. épület), #6 (9. épület), #15 (7. épület), #23 (1. épület), #50 (20. épület), #234 (163. forduló), #442 (164. forduló), #248 (165. forduló), #235 (163. forduló), #434 (166. forduló), #253 (165. forduló), #276 (166. forduló), #373 (166. forduló), #495 (166. forduló), #384 (166. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9438. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Kronoszaurusz. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus díszes fejpántja (#17306) 1 a gyõzelem bronz mellvértje (#20847) * 1 a kígyó fekete csizmája (#19122)
1 a küzdelem szárnyas sisakja (#20427) * 1 a lich sárga öve (#11967) 1 a méreg fekete csizmája (#24072)
* 1 a pontosság nagy pajzsa (#4212) 1 a ragadozó átlátszó köntöse (#20052) 1 a sav csillogó fejpántja (#26758)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a szalamandra ezüst fejpántja (#25857) 1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812)
1 a szívósság sárga öve (#14667) 1 a teknõs nagy pajzsa (#25362) 1 a teknõs szárnyas sisakja (#25377)
* 1 a tökéletesség vassisakja (#21776) 1 a tûz csatos öve (#22316) 1 a yeti fekete csizmája (#26322)
1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 1 az élet halotti maszkja (#5141) * 1 az elfek átlátszó köntöse (#10602)
1 az entek könnyû pikkelyvértje (#9566) 1 az óriás csillogó fejpántja (#8758) 6 ében láncing (#134)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 3 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062)
1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 Xantin bõröve (#169)
1 Xantin rubinöve (#184) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna cápacsont érme (#441) 1 a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) * 1 a hatalom rubinja (#148)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a légzés ezüst fülbevalója (#27807) 1 a méreg malachitgyûrûje (#24177)
1 a sas csepp fülbevalója (#16106) 1 a sebezhetetlenség sárgaréz nyaklánca (#19631) 1 a sólyom csontamulettje (#29547)
1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 1 a szellemek fülbevalója (#15205) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) * 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
* 1 a törpék karikaszimbóluma (#6611) 1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412) 1059 arany (#1)
1 arany orgling fétis (#296) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661)
1 az erõ aranyozott fülbevalója (#1708) 1 az erõ háromszögszimbóluma (#1662) 1 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) * 2 cseppkõ gyûrû (#234) 1 díszes karkötõ (#1242)
211 drágakõ (#2) * 1 galetki érdemérem (#276) 623 hamis arany (#809)
1 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292) 1 szivárvány karkötõ (#139)
12 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
24 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
2 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz csonttõre (#29201) 1 a harcmûvész könnyû íja (#13871) 12 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a mágia rövid tõre (#3552) 1 a sas fogazott kardja (#16168) 1 a sólyom hosszúkardja (#29667)
* 1 a teknõs hosszú íja (#25572) 1 a titán könnyû nyílpuskája (#5786) 1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032)
1 a törpék görbekardja (#6716) 1 a villám könnyû íja (#23771) 5 ében nyílpuska (#133)
10 ében tündekard (#132) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 kõmûves kalapács (#250)
3 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65)
18 csótányláb (#25) 14 elfu moha (#33) 24 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 26 gyilkos boróka (#27) 5 hatalom kék itala (#58)
22 hónakkupók (#30) 2 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
4 kincskeresés itala (#64) 10 liánvirág (#24) 27 mátekel gomba (#21)
5 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29) 14 mitulen fû (#20)
22 muskil (#37) 4 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 14 ragálygomba (#26) 23 rémcserje (#34)
3 sárga gyógyital (#61) 28 sárkányvirág (#32) 6 sötét mák (#23)
10 szemani gomba (#36) 17 tejfonál (#28) 1 tokin kaktusz (#40)
2 tûzlehelet itala (#53) 5 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
16 velparaj (#35) 7 waarkin (#38) 15 winropu moha (#22)
6 xita uborka (#39) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
8 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272)
5 duzzadt xenópete (#479) 43 ekinda haj (#147) 19 elektronit (#141)
12 húsevõ bibe (#151) 12 káoszkígyó pikkely (#230) 11 khazdar taréj (#268)
5 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161) 15 mandibula (#157)
6 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 10 õsi relikvia (#17)
6 patkányfog (#270) 8 pirgamit (#152) 4 ratifikátor agy (#236)
12 smaragd esszencia (#229) 2 szirénhaj (#293) 24 szójer csáprágó (#231)
1 xenópete (#278) 16 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün díszes karkötõje #25092 (9), a sün malachit karkötõje #25091 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 khazdar taréj (#268), 1 winropu moha (#22), 1 elektronit (#141), 1 mátekel gomba (#21), 2 ében láncing (#134), 1 sárkányvirág (#32), 1 elfu moha (#33), 1 hónakkupók (#30), 1 rémcserje (#34), 17 hamis arany (#809), 1 óriási xenópete (#480), 2 muskil (#37), 1 a teknõs hosszú íja (#25572), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 csótányláb (#25), 2 ében nyílpuska (#133), 4 ében tündekard (#132), 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481), 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527), 1 a lich sárga öve (#11967), 1 a törpék karikaszimbóluma (#6611), 1 nagy pajzs (#1062).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 656 arany (#1), 2 xenópete (#278), 1 a sün malachit karkötõje (#25091), 1 a sün díszes karkötõje (#25092).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÖZÉPISKOLA (#77)
Építési költség: 6000 TVP Egyéb költség: 10 õsi relikvia
Min építés: 225 TVP
Elõfeltétel: oskola (#45)
Miután elvégezted az oskolát, úgy érzed, hogy ez a tudásanyag neked még nem elég. Ezért, hogy tovább pallérozd elmédet jelentkezel az középiskolába. itt az oktatás hatékonyabb, hiszen tanárok magyaráznak, de egyben keményebb tempót is diktálnak - ha ide be akarsz jutni, minimum 10-es tanulás szakértelemre van szükséged. A középiskolában a fejlõdés nagyjából másfélszer hatékonyabb, mint az oskolában, de egyúttal az arany költség is hasonlóan több. Ha nem áll rendelkezésedre a pénz, akkor otthon tanulgatsz, a hagyományos módon.



SZONIKUS ÁSPIS (234. PSZIONIKUS LÉNY)
Néha egyre erõsödõ rezgés, remegés fut végig az asztrális téren, aztán a tudatodba hasít egy iszonyatos fájdalom. A szonikus áspisok kiáltását a hangok nélküli világban olyan érzékszervek érzékelik, amelyekben akár komoly sérülést is okozhat ez az iszonyúan erõs rezgés, ezért a legtöbben elkerülik a szonikus áspist.



HEGYMÉLYI HOORAUK (236. LÉNY)
Négylábú, vaskos testû kérõdzõk, azonban egyszerû torzszülött létükre meglepõen magas intelligenciával rendelkeznek. Ha megtámadják õket, általában megidéznek egy kisebb földelementált, amely feltartja a támadót, amíg kereket tudnak oldani. Ha sarokba szorítják õket, savleheletükkel védekeznek. A hegymélyi hoorauk belébõl állítólag kiváló lanthúr készíthetõ. Emellett tejivõk és kõevõk számára nyújt táplálékot.



SZÕRÖS HARÁCS (238. LÉNY)
Ezek az apró, rágcsáló emlõsök intelligensek, és értenek a mágia használatához is. Általában magányosan élnek, szûk járataikban igyekszenek minél több kincset, drágaságot felhalmozni, amit a galetkiktõl és más fajoktól lopnak. Mágiahasználó képességüket a gyûlölet és irigység szülte, nem csoda, ha varázslataik - bár nem nagyhatalmúak - mégis sok kellemetlenséget tudnak okozni.



GRAAHT (239. LÉNY)
Graaht egy másfél galetki, magas csupa szõr, iszonyatosan büdös szörnyeteg. Két karján túl véget is ér a galetkikhez való hasonlóság, vérszomjas bömbölése, vörösen sárgán izzó szemei kétséget sem hagynak affelõl, hogy egy elpusztítani való torzszülöttel állsz szemben. Bûzén kívül hatásos fegyvere hatalmas mancsa, amelyel pillanatok alatt számtalan ütést képes kiosztani.



GÁZLEHELET ITALA (57. TÁRGY)
A gázlehelet itala egy zöld színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a mérgezõ gáz leheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban. Megjegyzés: állítólag létezik egy olyan növény, amelyet, ha a lehelet italok bármelyikének kikeverésekor felhasználsz, akkor permanens hatású italt kaphatsz!



PORGAN DÉMON (244. LÉNY)
A démon, ha a saját fizikai valójában jelenik meg, egy undorító kinézetû, állandóan sárgás váladékot csepegtetõ, embernél valamivel nagyobb testû, és sokkal nagyobb fizikai erejû lény. Ha megszáll egy másik lényt, akkor annak minden cselekedét uralja, és saját céljai szerint irányítja. Ilyenkor kénytelen alkalmazkodni a gazdatest korlátaihoz, pl. aludnia kell.

øŸ™ÂÚ¢$9o·y’¹L1ÀOˆ—Bøïd“®ñ7^˜G'ܖßaÎb‡{2gágÍn§œòÑU]ãuz·”-®õxwØ;«–ãúE«ÜÁUÎÆU¯R|͵¹ÑYÇúy¼·ËáÝë:ªØ…òjž ¯ö6òjƒqöhå 6@&šÆe!q:v}YY{ ¼Ža ¡ß88e剁OéJ¤mRèJ$áØp0D´!ÿdƒ<ÛöH©ó,썵1ù³]ó&­Ô•¼"م2ÕN×ýÒ¸AÊFy¡’Ô;UŽW‹ïΫvÏZÂb&£°“Ú0£–yµ|Îrpt$¿‹ÆÁÁÁÁÁÁÁÑ1 «S÷Ò¦r69hgœÙw‡TjÜâxíI^†ªN£Ð:±JÅi× È@û‹ ²p†Ù}瘝Œ%­å'¥‰u{ˆQoºê®€]wËN†œU´TwëDðjLû,cbÆ=9…%³Û,ÑOÇAaò€âqg’­¤P‡.7ÿ#G§`·}íÀ^pzm­»ºjYM¤Ë˜£~©³Þ^㨬o©ªõ”Ù+6ÕW6zhÃ÷5Ž:¹’Úªg•?6°¶%N·Óårº‘UóÖ6´¸½1¾<á¼ZMW{yµq, ý8lb †š>¹0…H0 î@Fâþ`IYYþB#–45xS›P˜ P-V_-²yÌ)Qƒ‘N„gaüÌdE"lÍO`nƒ#d×Fw+ñj† S%–Z9«>P JŒ³2²˜M0ýíRò"$4F


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.