Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 01:39:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9362-35

Karakterszám: 9362 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 35 Játékhét: 40
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. máj. 20. 9h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2008. máj. 21.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

LL.TUATHEN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Kissé már éhezel, ezért csak 44 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 22.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Vega felett. *ápr. 22.* Morq Fan Gort majdnem felfalta egy eruacidus. *ápr. 23.* Pannonica csatában legyõzte Ádázt. *ápr. 24.* Ambassadar és Sub-Zero megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *ápr. 25.* Ssuesh egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "oldószer." *ápr. 29.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok Klánjában "felemelkedett" lett. *máj. 5.* Rent kis híján megölte egy éjpolip. *máj. 6.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ssuesht. *máj. 7.* Ambassadart legyõzte harcban egy glaidiata. *máj. 8.* Ren csatában legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

kno 1029 6 1029. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

kno 101 1 101. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 7. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

m 10 6 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

m 6 10 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

m 1 1 1 1 1 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 6,8) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 mitulen füvet.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

m 2 2 2 3 4 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,9) A délre vezetõ folyosót követed. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 5,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Dél felé mész az útvesztõben. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

m 1 4 2 3 4 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Északra mész tovább. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 5,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

m 1 2 3 4 3 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Óvatosan lépkedsz tovább. Ebben a csarnokban különösen hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 7,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Dél felé mozogsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) A délre vezetõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 6,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

m 1 2 3 4 1 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Északra mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) A folyosó délre visz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

m 3 4 1 2 3 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,11) Déli irányba folyatod utadat. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Északi irányba folyatod utadat. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

m 1 2 3 4 1 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Északi irányba folyatod utadat. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Észak felé mozogsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

m 3 4 1 2 3 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,11) A folyosó délre visz. Üres szobába érkezel.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Észak felé mész a labirintusban. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) Irány dél! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

m 1 2 3 4 1 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) Északra mész tovább. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 5,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Mindenre felkészülve, északra mész. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

m 3 4 1 2 3 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,11) A négy égtáj közül délt választod. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 5,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

m 1 2 3 4 1 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,10) A következõ terem északra van, így arra mész. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 7,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,11) A délre vezetõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) A folyosó északra vezet. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

z 19 50 zenélsz 19. hangszeren 50 TVP-ért
Visszatérsz szállásodra. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A katapulter sebzõdik 12 ép-t. 5 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. (14 ép-t sebzett.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A katapulter 12 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-5 vp.) Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A katapulter 12 ép-t sebzõdik. 2 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A katapulter hörögve elterül.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Viszed, ami mozdítható: 2 kerek kõ, 10 arany és egy hamis arany.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

x 50 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+4 õsi relikvia.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A jégmedúza rezisztálja. (-5 vp.) A jégmedúza odajön hozzád. A jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A jégmedúza sebzõdik 12 ép-t. Gyógyulsz 8 életpontot. (-5 vp.) A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A jégmedúza 12 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 8 életpontot. (-5 vp.) A jégmedúza kileheli lelkét.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály, 13 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az elemi rin 12 sebzést kap. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az elemi rin 12 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elemi rin holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

ol 1 3 olimpiára való jelentkezés
Az 1. olimpiára/kategóriába te nem nevezhetsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2008. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 14-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változások az elõzõ olimpiákhoz képest: a hagyományos kategóriában ezúttal lesznek szolgák; ha egy szinten nincs elég jelentkezõ egyéni vagy csapatversenyben, akkor összevonjuk a következõ szinttel, tehát ha nem azon a szinten indulsz, ahol jelentkeztél, akkor kategóriád össze lett vonva egy másikkal; a jelentkezésed után továbbra is használhatod az eladás és átadás parancsot; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz, ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit. [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 84 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 57 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 260 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ll.tuathen, egy fekete csukjás holtsápadt nekromanta férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 35. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 4.28
[2] IQ: 10 / 1.01
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.14
[4] egészség: 6 / 1.38
[5] mágia: 7 / 0.16
[6] gyorsaság: 4 / 1.21
[9] Méret/ép: 47 (49) / 49
Min. méret: 44
Barlangméret: 50
PONTJAID
Varázspont: 49 / 9
Képességpont: 5 / 66%
Hõsi pont: 5 (20)
Tám.bónusz: 2%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 182 / 110
Hírnév : 9
Jóllakottság: 41%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 14 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 159 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 118 (3)
Leölt torzszülött: 139 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására; 55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 4 / 0.46 [16] tüskés bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.70 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.56 [48] mászás: 3 / 1.37
[56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 0.10 [57] gyógynövények: 6 (8) / 4 [58] nyomkeresés: 5 / 2.65
[59] vezetõkészség: 4 / 0 [64] átokszórás: 5 / 1.55 [66] lopakodás: 4 / 0.10
[67] régészet: 9 / 4.67 [68] zene: 7 / 4.55 [69] tanulás: 4 / 1.96

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.92 [102] vámpirizáció: 6 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 8 / 0.70 [15] jégpajzs: 3 / 0 [27] kisebb gyógyítás: 3 / 0

MAKRÓID
1. Makró
z 19 20
bb 11 1 29
x 30
2. Makró
bb 1 3 4 5 7 9
vd
3. Makró
x 30
4. Makró
z 19 20
5. Makró
t 2 9

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var.
2: életszívás t.var. a harc 1. körétõl.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 5 0 50; VI erõ:300% ép:20%; PV 5; PSZ 57 48 67; BA 3 5917 9644; HE 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 5 sebzés: 12-20

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #14 (4. épület), #51 (20. épület), #497 (34. forduló), #298 (19. forduló), #340 (21. forduló), #238 (23. forduló), #374 (24. forduló), #461 (26. forduló), #214 (28. forduló), #449 (29. forduló), #345 (29. forduló), #294 (30. forduló), #247 (31. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 csizma (#1120) * 1 díszes fejék (#135)
* 2 köpeny (#1135) * 1 öv (#1165)

Ékszerek, kincsek
1 a sólyom márványgyûrûje (#29576) 1 a titán kõamulettje (#5696) 1 amulett (#1195)
74 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
1 drágakõ (#2) 14 hamis arany (#809) 1 karkötõ (#1240)
* 1 kristályamulett (#130) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 ezüst tárgyformázó (#723) 1 ezüst tóken (#763) 10 Krónika (#783)
1 mandolin (#19)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 9 kerek kõ (#11) 1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 gázlehelet itala (#57) 1 gyilkos boróka (#27)
1 jéglehelet itala (#54) 3 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
4 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
3 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14) 9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bazalt mytokronit minta (#745) 6 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 14 õsi relikvia (#17)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 23 arany (#1), 2 kerek kõ (#11), 1 nordkristály (#146), 2 hamis arany (#809), 3 mitulen fû (#20), 4 õsi relikvia (#17).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 5 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció vagy csapatverseny) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2008. jún. 14. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változások a korábbiakhoz képest: a hagyományos kategóriában ezúttal lesznek szolgák; ha egy szinten nincs elég jelentkezõ egyéni vagy csapatversenyben, akkor összevonjuk a következõ szinttel, tehát ha nem azon a szinten indulsz, ahol jelentkeztél, akkor kategóriád össze lett vonva egy másikkal; a jelentkezésed után továbbra is használhatod az eladás és átadás parancsot; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz, ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba viheted szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korábban korlátozva volt a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen. Ezt a korlátozást most kísérleti jelleggel eltöröljük. FIGYELEM, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.