Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 11:17:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9342-3

Karakterszám: 9342 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 3 Játékhét: 20
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 683
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. ápr. 6. 14h:57'
A következõ fordulód táplálható: 2000. ápr. 9.

E-mail!

ICE ANGEL KALANDJAI




Zeneszó szûrõdik be a barlangodba. Kilépve, azt látod, hogy a központi épületeket magába foglaló óriási Õscseppkõ elõtti fõtéren hatalmas tömeg nyüzsög. Középen, egy emelvényen két galetki muzsikál, egyikük egy lantot pengetve énekel, a másik furulyán kíséri. Micsoda kellemes zene! Közelebb mész, hogy jobban lásd és halld õket. Kicsit irigykedve figyeled, mennyire elbûvöli a közönséget a két jóképû bárd. Minden bizonnyal a felsõbb szintekrõl látogattak ide. Az elõadás befejeztével felhangzik a tapsvihar, és záporozik a mélyen hajolgató mûvészek felé az arany. Ez érdekes elõadás volt, bárcsak mindig lenne ilyen!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 523.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 326.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 28.* Muad-Die felköltözött a következõ szintre. *feb. 29.* Arma Gedeon lett az aréna bajnoka. *már. 1.* Johnny Bravo felköltözött a következõ szintre. *már. 1.* Yula Vayniko felköltözött a következõ szintre. *már. 2.* Lépkaparó Holy felköltözött a következõ szintre. *már. 3.* Fargo Erriq teljesítette a 2. küldetést, amit a palotában kapott. *már. 6.* Zafír felköltözött a következõ szintre. *már. 7.* Döglött Hajnal-Dax és Tapion megküzdöttek egymással, és Döglött Hajnal-Dax gyõzött. *már. 8.* Fire Raptor teljesítette a 11. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *már. 13.* Nosean felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 23.* Nyafogó Nefelejcs csatában legyõzte Tharwnt. *már. 1.* Mighty egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *már. 7.* Morgana gyõzelmet aratott Télapó felett. *már. 7.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *már. 14.* Mighty csatában legyõzte Urtica Dioicát. *már. 16.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "kedves barát" lett. *már. 20.* Morgana rangja a Tolvajok Klánjában "falazó" lett. *már. 21.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Eryket. *már. 27.* Zinfandel elsõként ért el 13-as átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 29.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Jégkirálynõ felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

pv 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

kno 2 6 2. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

bb 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 75 ap, nagy pajzs (#1062) 36 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, kard (#1315) 23 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 36 ap. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

ve 9 vásárlás
Veszel 1 bõrpáncélt 23 aranyért. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

kf 130 9 bekészíted a 130. tárgyat
Elhagyod a boltot. Felveszed a kristályamulettet. Felveszed a bõrpáncélt. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

bb 1 4 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. A boltos mosolyogva fogad. Õszintén visszamosolyogsz, hiszen még nem sokat tudsz a boltos igazi természetérõl.
- Kedves Ice Angel! Lenne egy megbízásom számodra. A helytartó fia a múltkor itt járt, és rettenetesen megsértett. Sajnos én az egzisztenciámat kockáztatnám, ha visszavágnék neki, de egy átokszórásban jártas galetki megtehetné helyettem, nyilvánosan megszégyeníthetné, és azzal elégtételt vehetnék. Téged nem büntetnek meg, hiszen csak egy egyszerû lárva vagy, én pedig busásan megjutalmazlak, ha sikerrel jársz. Gondolkodj a dolgon! - bólintasz. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel. Figyelem! A küldetés megoldása átokszórás szakértelmet igényel. Ha nem rendelkezel vele, és nem is akarod kinöveszteni, a DK 21 paranccsal dobd ezt a kalandot. Persze a küldetés során komoly jutalomra számíthatsz, tehát lehet, hogy érdemesebb a szakértelmet elsajátítani.).
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra, amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású, rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes feladatot? - azonnal bólintasz. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

k 15 7 kaland elvállalása
(15. kaland:) - Örömmel látom, hogy megpróbálkozol az Alfa Klub akadálypályájával. Mindössze néhány feladatot kell teljesítened a jutalomért. Elõször az intelligenciádat teszteljük, több lépcsõben. Egyre bonyolultabb feladatokat kell megoldanod. Ha hibázol, akkor büntetést kapsz. Gyere, ülj be ebbe a székbe.
A két lábadat egy bilinccsel odarögzítik a szék lábához. Az elõtted levõ asztalon egy kõlapra vésett feladat van és egy homokóra. Ein Stein megfordítja az óra, és int: kezdheted. Az elsõ feladat egy másodfokú egyenlet.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Gyorsan felírod a képletet, behelyettesítesz, és már kész is az eredmény. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van. Most jön a következõ: ez egy szöveges feladat.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] Elolvasod a feladatot. A megfogalamzója igyekezett a régies szöveggel megzavarni, de nem sikerült neki. Villámgyorsan felírod az egyszerû egyenletet és már meg is van a megoldás. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van. Most jön a következõ: ez egy kétismeretlenes egyenletrendszer.
[IQ próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] A következõ feladat különösen nehéz lesz. Á megint a múltkori trükk, de most nem ülsz fel neki:
- Kedves Ein Stein! Ezt végig sem lehet olvasni a rendelkezésre álló idõ alatt, tehát a feladatnak nincs megoldása.
- Ravasz. Rendben, elfogadom. De akármilyen okos is vagy, azért meg kell tudni védeni magad. Egyet int, és máris elõtted terem egy szörny. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej odajön hozzád. A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej rád veti magát. Lesújt rád bal csápjával. Mellé! Tekergetve suhint bal csápjával. Mellé! Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. El sem talált, haha. A polipfejet próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Odacsap neked bal csápjával. Mellé! Rád vág bal csápjával. Elhibázta. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Mellé! Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (7 ép-t sebeztél). A polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). A küzdelemben megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+12% jóllakottság.) - Jól van, valóban alkalmas vagy puhánynak! Íme itt a jutalmad: egy különleges varázsital, és 50 arany. Az italt akár most el is fogyaszthatod. - bólintasz, és lassú kortyokban elnyered a gyanús színû folyadékot. Mûködik! (+1 IQ.) Boldogan távozol. (+2 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(7. kaland:) Elgyalogolsz a szint legkevésbé népszerû részére, amelyet sokan csak a Bûz mocsarának hívnak. Rothadó gombatelepek bûze kavarja fel a gyomrodat, a gejzírek mérgezett levegõt okádnak magukból. Arcodat valamelyest letakarva indulsz elõre.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] A levegõ ugyan borzalmas, de valahogy csak átvergõdsz a mocsáron. A túloldalon barlangokat látsz a sziklafalban. Belépsz az egyikbe. Hosszasan botorkálsz elõre, mikor mozgásra leszel figyelmes magad elõtt. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej irányába mozogsz. A polipfej máris elõtted terem! Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (8 ép-t sebeztél). A polipfej rád veti magát. Meglóbálva zúz bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant bal csápjával. Mellé! Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (8 ép-t sebeztél). A polipfej hörögve elterül.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. [ld. enc.] Ideje enni! Tempósan étkezel. (+12% jóllakottság.) Milyen érdekes, rózsaszín bõre van ennek a polipfejnek! Megragadod a maradványokat, és visszamész velük az Akadémiára. A Mester örömmel fogad. - Íme, a jutalmad! - mondja, és átnyújt egy fejpántot és 10 aranyat. Fejhajtással köszönöd meg a jutalmat.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz be hozzám! [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.) [53 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

kf 135 bekészíted a 135. tárgyat
Felveszed a díszes fejéket. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

m 6 8 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,8) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 5,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

m 8 1 4444 3344 3344 3344 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,1) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 7,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (megtudod, hogy hírneved hárommal nõ, ha rekordot érsz el valamiben, új végtagot növesztesz vagy teljesítesz egy kalandot.)
(M 6,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. [ld. enc.]
(M 5,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikertelen] Ha egy kicsit ügyetlen is vagy, az erõd bizonyosan elég lesz. Széttöröd a ládát. Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: egy amulett. [ld. enc.]
(M 4,1) Irány nyugat! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy márvány atka (#17). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A márvány atka irányába mozogsz. A márvány atka odajön hozzád. A márvány atkát próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Marni próbál. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (6 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Csáprágójával mar. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. Harapni próbál. El sem talált, haha.
*** 4. KÖR *** A márvány atka rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Mellé! Megtámadod a márvány atkát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (3 ép-t sebeztél). A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
(M 4,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (megtudod, hogy minél tovább tart egy csata, annál többet fejlõdnek tõle a harci szakértelmeid.)
(M 2,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 0,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,2) Dél felé mozogsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér irányába mozogsz. A vámpírdenevér feléd mozog. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (7 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a vámpírdenevért. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (6 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér téged támad. Harapni próbál. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér téged támad. Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (5 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (9 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 1,3) A folyosó délre visz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (megtudod, hogy minél tovább tart egy csata, annál többet fejlõdnek tõle a harci szakértelmeid.)
(M 0,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [46 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

m 3322 3322 3344 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikertelen] A galetki közli, hogy kudarcot vallottál. Távozol.
(M 2,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Kimész a Csarnokból. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

fc 2048 Felnõtté válás Ceremóniája
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2048 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Teferi, egy az õsi igéket mormoló, sovány, halványkék aurájú férfi. A következõket látod nála: kés, nagy pajzs, maszk. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész összedugja a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl, régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni. Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Itt további vitának nincs helye: Teferi tudása messze a tiéd fölött áll.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Dryr Sshaillyor, egy mérgezõ ködbe burkolózó, nyúlánk, obszidiánfekete galetki férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kétfejû patkány. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
pv 3 5 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 75 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 150 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ice Angel, egy hosszú, hollófekete hajú, gyémántbõrû, fénylõ smaragdszemû, karcsú nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 3. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 6 / 1.26
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 3 / 0.75
[5] mágia: 3 / 0.35
[6] gyorsaság: 3 / 0.13
[9] Méret/ép: 41 / 29
Min. méret: 30
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 9 / 24%
Hõsi pont: 2 (1)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 75 / 73
Hírnév : 21
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 20 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 16 (4)
Leölt torzszülött: 18 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 5 / 2.85 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[57] gyógynövények: 1 / 0.44 [67] régészet: 1 / 0.20    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.91    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 25; VI erõ:100% ép:30%; PV 3 5 2 1; PSZ 67 57;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #20 (9. épület), #21 (1. épület), #362 (0. forduló), #258 (0. forduló), #266 (1. forduló).

TÁRGYAID

157 arany (#1) 2 winropu moha (#22) 1 csótányláb (#25)
* 1 kristályamulett (#130) 2 mitulen fû (#20) * 1 bõrpáncél (#9)
1 õskõ (#8) * 1 díszes fejék (#135) 1 mátekel gomba (#21)
1 amulett (#1195)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÕRPÁNCÉL (9. TÁRGY)
Egyike a legegyszerûbb páncéloknak, széles körben használt a lárvaszint lakói által. Mint minden páncél, ez is néha igényel egy kis átalakítást, ha túl sok végtagod van, és némi toldást, ha túl nagyra nõsz (de ezt automatikusan elvégzed, külön költség nélkül). A bõrpáncélt a KF 9 paranccsal öltheted magadra. Ha viseled, védettségedet 4%-al növeli (azaz minden fizikai támadásnak 4%-al kevesebb esélye van a sikerre).



A TÁRGYAK BEKÉSZÍTÉSÉRÕL
Ha egy tárgyat viselni, használni akarsz, akkor általában a KF paranccsal be kell készítened. Ehhez legtöbbször elegendõ a KF {tárgy} parancs. A páncélt ilyenkor felveszed, a gyûrût felhúzod az ujjadra stb. Amikor egy tárgyat az AZ paranccsal megvizsgálsz, megtudod, hogy milyen képességei vannak (pl. +védettség). Ezek a képességek csakis akkor érvényesülnek, ha a tárgyat a KF paranccsal bekészítetted.
A legtöbb tárgytípusból (páncél, sisak, öv, kesztyû, csizma, lõfegyver stb.) egyszerre csak egy lehet rajtad. Ha már van ilyen tárgy rajtad, és egy másikat veszel fel, akkor az elõzõt automatikusan leveszed. Pl. van rajtad egy bõrpáncél, és fel akarsz venni egy törpe pikkelyvértet, akkor a KF 4 parancs hatására a bõrpáncélt rögtön leveszed.
Bizonyos tárgyakból egyszerre több is lehet beKF-elve. Ilyenek pl. a gyûrûk, karkötõk, fülbevalók, nyakláncok, ékszerek. Fülbevalóból egyszerre kétféle, nyakláncból, ékszerbõl egyszerre háromféle lehet rajtad. Gyûrûbõl, karkötõbõl mindig annyit viselhetsz, ahány végtagod van. (Függetlenül attól, hogy ezek csápok, fogak, farok vagy mi - ha két karmod van és egy farkad, akkor is három gyûrût viselhetsz, persze valójában mindet a karmaidra húzod. És igen, a csápodra is húzhatsz gyûrût - a legtöbben a csáp végén levõ tapadókorongokra erõsítik, a mágikus hatás ilyenkor is tökéletesen érvényesül.) Ha már a maximális számút viseled az ilyen tárgyakból, és egy újat akarsz felvenni, akkor a KF parancsnál megadhatod, melyiket vedd le helyette. Pl. az élet malachit karkötõje a 4891. tárgy, a szivárvány karkötõ a 139. Az elõbbit ki akarod cserélni az utóbbira, ehhez a KF 139 4891 parancsot kell kiadnod.
Lehetõséged van arra is, hogy fegyvert vegyél egy végtagodba. Ilyenkor meg kell adnod, hogy a fegyvert mely végtagodba veszed, pl. a KF 6 100 paranccsal a csonttõrt az elsõ végtagodba rakod, a KF 6 103-mal a másodikba. Ugyanazt a típusú fegyvert (hiába van belõle több) nem veheted két különbözõ végtagodba! Tehát hiába van pl. két harci fejszéd, csak egyik végtagodba veheted, a másikba másik fegyvert válassz. Fegyvert csakis csáp, karom és mancs végtagokba rakhatsz. Ha fegyverrel harcolsz, a sebzést nem a végtag mérete, hanem a fegyver sebzése határozza meg. A találati esély továbbra is a végtag szakértelemtõl függ, de 5%-kal kevesebb, mintha magával a végtaggal harcolnál. Figyelem! A lõfegyvernél és pajzsnál nem kell végtagod megadni, ezekbõl mindig egy van bekészítve, és nem foglalják le egy végtagodat sem, azzal továbbra is harcolhatsz.
A KF paranccsal bekészített tárgyat a LE paranccsal rakhatod el. Mind a KF, mind a LE parancsnak felsorolható több tárgy is paraméterként, pl. a LE 600 661 paranccsal elrakod a 600-as és 661-es tárgyat is, míg a KF 600 661 paranccsal újra bekészíted õket.



ÕSKÕ (8. TÁRGY)
Az õskövek a város lakói által leginkább keresett varázstárgyak, hiszen az egyenes utat jelentik a hatalomhoz. Eredetüket homály fedi, de annyi bizonyos, hogy szoros összefüggésben van a torzszülöttekkel. Igazvérû galetki még nem volt képes õskövet elõállítani, és nem sikerült még foglyul ejtett torzszülöttekbõl sem kiszedni a titkot. Ha megszerzel egy õskövet, lenyelheted a H 8 (képességed) paranccsal, ekkor a 2. paraméterben megadott bármely tulajdonságod ill. képességed megnõ eggyel, tekintet nélkül arra, hogy mekkora volt. (de az addigi fejlesztés persze megmarad, tehát ha az erõd 5/4 volt, akkor az õskõ használata után 6/4 lesz.) Az õskõ használatára csak egyetlen megkötés van: nem növelheted azt (vagy azokat) a tulajdonságodat, amelynek az alapértéke a legmagasabb (de a második legmagasabbat növelheted). Az õskövet minél hamarabb fogyaszd el, ugyanis megfigyelések szerint akinek van a birtokában õskõ, az nem talál újabbat. Az õskõ eladását a Hegy törvényei tiltják.
További információ: Ha már tapasztaltabb galetki leszel, és tudsz varázsolni, az õskõvel a varázslatod szintjét is növelheted. Ekkor a (képesség) paraméterhez ezerrel többet írj, mint a varázslat sorszáma. Pl. ha a 154-es varázslatodat akarod fejleszteni, H 8 1154-et kell írnod. Ha már varázslataid is lesznek, akkor a legmagasabb (tehát õskõvel nem fejleszthetõ) képességek közé a varázslataid szintje is be fog számítani.



DÍSZES FEJÉK (135. TÁRGY)
Egy díszes fejék, amelyet az Akadémia mestere ad ki annak, aki szolgálatot tesz neki. Inkább szimbólikus jellegû, mint valódi érték, hiszen mindössze +2% védettséged ad, ha a KF 135 paranccsal felveszed.



MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY)
Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ, de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



A VÉLETLENSZERÛ TÁRGYAKRÓL
Megtaláltad az elsõ tárgyat, amelynek sorszáma 999-nél nagyobb, és nem kaptál róla enciklopédiát. Ez meg hogy lehet? Nos, a játékban rengeteg elõre elkészített, megtervezett tárgy van (ezek az 1000-nél kisebb sorszámúak, és mindig részletes leírást kapsz róluk), azonban még sokkal több (kb. 50000) olyan tárgy van, amelyet a számítógép véletlenszerûen készít neked. Ilyen mennyiségû tárgyról lehetetlenség lenne mind-mind külön enciklopédiát írni. Természetesen kíváncsi vagy arra, hogy ezek a tárgyak milyen értékkel bírnak és milyen tulajdonságaik vannak. Ehhez add ki az AZONOSÍTÁS: AZ (tárgy) parancsot, 2 TVP árán. Ekkor meg fogod tudni, hogy a tárgy milyen speciális képességekkel bír. A talált véletlenszerû tárgyakat is természetesen a KF paranccsal készítheted be, részletesebben ld. a szabálykönyvet.



MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY)
A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.



KÉTFEJÛ PATKÁNY (15. LÉNY)
Bámulatos, hogy az alkalmazkodás iránti vágy milyen mutációkat képes létrehozni az élõvilágban. Ennek élõ példái a mára már külön fajként megkülönböztetett kétfejû óriáspatkányok. Harcias természetük miatt gyakran rendeznek velük patkányviadalokat, amelyekre fogadásokat lehet kötni. A kétfejû patkány sosem menekül el a harcból, mert legalábbis egyik feje mindig küzdeni akar. A kétfejû patkányt legfeljebb a micinisták és a piromádok hajlandók elfogyasztani.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ
Most, hogy már némi idõt önállóan eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned: két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod, az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket! A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül. [Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.