Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 10:54:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 10:55:54 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 10:56:02 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9334-4

Karakterszám: 9334 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 4 Játékhét: 4
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 342
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 18. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jún. 24.

E-mail!

TANK PUNK KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 6. NAP ** Látogatód érkezik, aki Kir Morton, egy kb. 165 cm magas, kékbõrû, jóvágású és meglehetõsen okos férfi. Tárgyai: kristályamulett, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Kir Morton is hozzájárult. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a barlangi pók. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20842.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 7.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *jún. 7.* Alba Reginát majdnem felfalta egy tüskés dohratog. *jún. 7.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt aratott Handur felett. *jún. 7.* Baltazár pszionikus párviadalban legyõzte Handurt. *jún. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *jún. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Amorthist. *jún. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Helior felett. *jún. 8.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Picit. *jún. 8.* A 15124 szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *jún. 9.* Dart Mahul pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

kno 100 5 100. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot jobb karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 6.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

kno 17 3 17. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

vi 100 30 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 100 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

az 1300 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. Tõr: értéke 5 arany, a sebzése 2D4+1. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

k 5 kaland elvállalása
(5. kaland:) Ellátogatsz a gombatermesztõ barlangjához. Nocsak! Az ajtónál két tagbaszakadt galetki áll õrt. Hmmm, valahogy be kéne jutni! Odalépsz hozzájuk, és azt mondod:
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Jó hírt hoztam a gazdátoknak! A városi kereskedõ nagy mennyiségû gombát szeretne tõle vásárolni. Engedjetek utamra! - az ajtónállók egy darabig méregetnek, feltesznek egy-két kérdést, amelyekre ravaszul válaszolsz, de aztán beengednek. Gombákkal teleültetett termeken mész keresztül, ahol torzszülött rabszolgák dolgoznak. A központi barlangteremben rátalálsz a gombatermesztõre, épp a pénzét számolgatja. Három csápmester áll körülötte! Mindegy, azért bátran elõrelépsz, és azt mondod, hogy az adósságot behajtani jöttél, amivel a szint boltosának tartozik. A galetki döbbenten rád bámul, aztán biccent a csápmestereknek. Ellenfeleid 3 csápmester (#65). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. csápmester felé. Már ott is vagy! A 3. csápmester feléd mozog. A 2. csápmester odajön hozzád. Az 1. csápmester feléd mozog. Az 1. csápmestert próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Az 1. csápmester halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. csápmester téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. csápmester rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. csápmestert. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A 2. csápmester halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. csápmester téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 3. csápmestert. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A 3. csápmester kileheli lelkét.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 õskõ és 19 arany. [ld. enc.]
No, ezt elintézted! No de nicsak, a gombatermesztõ menekülni próbál. Utánaveted magad!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres]
Megragadod a lábát, mire hasra vágódik. A szolgák rémülten bámulnak, az egyik elszalad, nyilván erõsítésért. Ennek a fele sem tréfa! A gombás szájára térdelsz, hogy ne üvölthessen, aztán azt mondod neki: - Csúnya dolog tartozni valakinek. Leakasztod az oldaláról a pénzeszacskót, aztán iszkiri, menekülsz kifelé. A város kanyargós utcáin hosszan üldöznek a gombatermesztõ szolgái, de végül sikerül leráznod õket. Megvizsgálod a zacskó tartalmát. 380 arany! A kereskedõ elégedett lesz. Megfordul a fejedben, hogy megtartsd az egészet, de aztán rájössz, hogy valószínûleg neked is adósságbehajtók erednének a nyomodba. Visszatérsz a boltba. A boltos csóválja a fejét, hogy csak ennyit hoztál, de te azt mondod, hogy ennyinek is örüljön. Végül a kereskedõ leszámol a markodba 40 aranyat. Morogva távozol.
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

k 252 kaland elvállalása
(252. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul! Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Felérkeztél a halom tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók odajön hozzád. Megindulsz az albinó pók felé. Már ott is vagy! Az albinó pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. El sem talált, haha. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Marni próbál. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Méreg kerül a véredbe. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg! Sebzõdsz 3 ép-t.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+26% jóllakottság.)
Nocsak, itt van valami: 10 arany és egy pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

m 1 3 11 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 1,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (+1 képességpont.)
(M 1,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

m 1 2 2232 1122 32 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,2) Keletre mész tovább. Majdnem megbotlasz egy nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 3-as küszöbre: sikertelen] Sebaj! Felkapsz egy nagy követ, és azzal próbálod szétverni a ládát. Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 3 arany.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,1) Az északra menõ folyosót követed. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a sziklozugot. A sziklozug máris elõtted terem! A sziklozugot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a sziklozugot. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** A sziklozugot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a sziklozugot. Felé suhintasz jobb karmoddal. El sem találtad. A sziklozug téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 2,2-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+18 életpont.)
(M 2,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (256. kaland, összköltsége 10 TVP.) Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kétfejû patkány felé. Már ott is vagy! A kétfejû patkány feléd mozog. Megtámadod a kétfejû patkányt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kétfejû patkányt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+16% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány máris elõtted terem! A kétfejû patkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kétfejû patkány rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megtámadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Pooh, egy piros pólós, sárga szõrû, amúgy kissé micimackóra hajazó nõ. Pooh mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Pooh finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pooh által meséltekbõl, megtudod, mi az az óriáscsótány. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. [ld. enc.] Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Morf, egy félbevágott férfi. Végignézed a felszerelését: csonttõr. Morf mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Morf finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a páncélos tetû. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 148 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 41 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 189 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tank Punk, egy dagadt, szakadt kinézetû, vörös tarajú punk férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 4. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1
[2] IQ: 3 / 0.35
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 1.93
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 3 / 0.08
[9] Méret/ép: 43 / 31
Min. méret: 30
Barlangméret: 43
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 7 / 19%
Hõsi pont: 6 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 80 / 63
Hírnév : 27
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 26 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 21 (4)
Leölt torzszülött: 25 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 3 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 1.07 [57] gyógynövények: 2 / 0.60    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.64    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:100% ép:30%; PV 3 8 5; PSZ 57 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #6 (4. épület), #12 (2. forduló), #19 (9. épület), #300 (3. forduló), #256 (4. forduló), #375 (2. forduló).

TÁRGYAID

116 arany (#1) 3 kés (#5) 1 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20) 2 õskõ (#8)
1 pikkelyvért (#1015) 1 sötét mák (#23) 1 tõr (#1300)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



CSÁPMESTER (65. LÉNY)
A csápmesterek félintelligens torzszülöttek, gyakran szolgálnak módosabb galetkiket, és így megmenekülnek tõle, hogy vadásszanak rájuk. Persze ilyenkor sincsenek biztonságban, hiszen gazdájuk a legapróbb vétségért is leölheti és felfalhatja õket. A puha, fekete testû csápmesterek dinnyeszerû fejébõl két bamba, zöld szem látszik, szájuk nincs, csak egy csápjuk, amelyen keresztül az ételt szívják fel. A csápmester zöldvérûek és puhányok számára fogyasztható.



ÕSKÕ (8. TÁRGY)
Az õskövek a város lakói által leginkább keresett varázstárgyak, hiszen az egyenes utat jelentik a hatalomhoz. Eredetüket homály fedi, de annyi bizonyos, hogy szoros összefüggésben van a torzszülöttekkel. Igazvérû galetki még nem volt képes õskövet elõállítani, és nem sikerült még foglyul ejtett torzszülöttekbõl sem kiszedni a titkot. Ha megszerzel egy õskövet, lenyelheted a H 8 (képességed) paranccsal, ekkor a 2. paraméterben megadott bármely tulajdonságod ill. képességed megnõ eggyel, tekintet nélkül arra, hogy mekkora volt. (de az addigi fejlesztés persze megmarad, tehát ha az erõd 5/4 volt, akkor az õskõ használata után 6/4 lesz.) Az õskõ használatára csak egyetlen megkötés van: nem növelheted azt (vagy azokat) a tulajdonságodat, amelynek az alapértéke a legmagasabb (de a második legmagasabbat növelheted). Az õskövet minél hamarabb fogyaszd el, ugyanis megfigyelések szerint akinek van a birtokában õskõ, az nem talál újabbat. Az õskõ eladását a Hegy törvényei tiltják.
További információ: Ha már tapasztaltabb galetki leszel, és tudsz varázsolni, az õskõvel a varázslatod szintjét is növelheted. Ekkor a (képesség) paraméterhez ezerrel többet írj, mint a varázslat sorszáma. Pl. ha a 154-es varázslatodat akarod fejleszteni, H 8 1154-et kell írnod. Ha már varázslataid is lesznek, akkor a legmagasabb (tehát õskõvel nem fejleszthetõ) képességek közé a varázslataid szintje is be fog számítani.



ÓRIÁSCSÓTÁNY (7. LÉNY)
Az óriáscsótány valóban óriási, annyira nagy, hogy az eltaposásnál hatékonyabb módszereket kell keresni az elpusztítására. Ez persze egyben azt jelenti, hogy kiváló gyakorlási lehetõség az óriáscsótánnyal való küzdelem egy fiatal, kezdõ galetki számára. És még ha ez nem lenne elég, sok galetki szívesen fel is falja a tejivók közül a potroha alatt csörgedezõ finom nedûért. Kedvelt eledele persze a rovarevõknek is. Az óriáscsótányok párzáskor savas anyagot köpnek egymásra, (kedves szokás), ezért aztán kitinpáncéljuk kiválóan védi õket mindenféle maró anyag ellen.



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



PÁNCÉLOS TETÛ (124. LÉNY)
Ezek az öt arasznyi, páncélozott dögök nem szeretik, ha pihenés közben megbolygatják õket. Mérgezõ csípésük ugyan nem halálos, de elég kellemetlen ahhoz, hogy a galetkik, miután találkoznak egy-két példánnyal, békén hagyják õket. A páncélos tetû egyébként komolytalan ellenfél: ha komoly vadászzsákmányra vágyol, és lélekenergiát, tapasztalatot szeretnél szerezni, akkor nem a páncélos tetveket fogod kajtatni. A páncélos tetû a rovar- és kõevõk számára elfogadható táplálék.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET AZ ÖTÖDIK FORDULÓDHOZ
Hmmm... Lehetséges, hogy találtál már néhány tárgyat, amit feleslegesnek tartasz, meg akarsz tõle szabadulni? Természetesen ott van a D és a DD parancs, amelyekkel egyszerûen eldobálhatod a szemeteket, de talán még jobban ellátogatni a boltba, és ott eladni! A boltba a BE 1 paranccsal mehetsz el, és addig ott is maradsz, amíg VE (vesz), EA (elad) vagy ERT (értékeltet) parancsokat adsz ki. Az, hogy milyen áron tudsz eladni valamit, ill. megvenni, nagyban függ a kereskedelem szakértelmedtõl: ha a szakértelem csak 1-es szinten van meg, még az is sokkal jobb, mintha egyáltalán meg sincs! Ha úgy érzed, hogy sok aranyat vesztesz a tárgyaid eladásakor, érdemes a kereskedelmet elsajátítanod: a BE 4 54 paranccsal 5 képességpont és 20 TVP árán az akadémián. Ez különösen akkor jó, ha kedveled a baráti beszélgetéseket (PV 5), ugyanis ezek során ha birtoklod a kereskedelem szakértelmet, az jelentõsen fejlõdik - barátaiddal megbeszéled, hogyan lehet a legjobban alkudozni a boltban.
Mielõtt persze eladod a tárgyaidat, nem árt õket az AZ paranccsal azonosítani, megvizsgálni: lehet, hogy jók valamire! Pl. a páncélok, sisakok, pajzsok csökkentik az esélyt, hogy az ellenfeleid eltaláljanak harcban. A páncélokat és hasonlókat a KF (tárgy sorszáma) paranccsal öltheted magadra. Ha fegyvert találsz, azt érdemes eladnod: a galetkik végtagjaikkal sokkal hatékonyabban harcolnak, mint nyomorúságos fegyverekkel. Persze késõbb lehet, hogy találni fogsz valamilyen nagyhatalmú varázsfegyvert, amit érdemes forgatni. A fegyvereket a KF (tárgy sorszáma) 100 paranccsal veheted kézbe.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.