Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (54)
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-10-23 17:17:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2019-10-23 17:18:15 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2019-10-23 17:18:26 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
9305-109

Karakterszám: 9305 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 109 Játékhét: 905
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 645
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. már. 24. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2017. már. 25.

E-mail!

SZIKRASZÓRÓ BENDEGÚZ KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 108 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 23.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Jószerencseét.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

dd 278 479 több tárgy eldobása
A szemétbe hajítasz 2 xenópetét. Kihajítasz 1 duzzadt xenópetét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

az 24222 29096 21926 5086 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A méreg hosszú íja: értéke 133 arany, a sebzése 2D5+5. A tárgy tápjai: +5% támadás ezzel a fegyverrel. A bûz kõamulettje: értéke 66 arany. A tárgy tápjai: +2 bûz. A tökéletesség márványgyûrûje: értéke 174 arany. A tárgy tápjai: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia, +1 gyorsaság. Sajnálom, de nincs a birtokodban 5086. tárgy.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

bb 1 3 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, a füvész köpenye (#193) 76 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, díszes köntös (#1153) 145 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, görbekard (#1316) 43 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 212 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 303 ap, az egészség csatos öve (#2966) 207 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 257 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 228 ap, a védekezés görbekardja (#4916) 228 ap, az élet csontamulettje (#5247) 355 ap, a törpék csepp fülbevalója (#6656) 269 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 426 ap, a kobra barbár lándzsája (#7631) 289 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 289 ap, az óriás könnyû íja (#8921) 289 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 483 ap, a merénylõ csatos öve (#11066) 269 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636) 319 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 273 ap, a remete díszes fejpántja (#12356) 273 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 273 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 269 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 273 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 319 ap, a sas fekete csizmája (#15972) 426 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 273 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 273 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 364 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 289 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég sárga öve (#22767) 278 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 145 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 196 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 285 ap, a sün csonttõre (#25151) 150 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 303 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 150 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 303 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 285 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 159 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 145 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 150 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 150 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 303 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 196 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap, a bûz csepp fülbevalója (#29156) 145 ap, a bûz görbekardja (#29216) 166 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 145 ap.

[be 3:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete odalép hozzád:
- Üdvözöllek fiatal barátom. Gondolom azért látogattál meg, hogy valami veszélyes, ámde jövedelmezõ feladatot adjak neked. Nos lássuk mibõl élünk. Érdekelne egy olyan küldetés, ahol 8 õskõ a lehetséges zsákmány?
- Természetesen - bólintasz mohón.
- Gondoltam. Rendben, a következõ a feladat... De várj csak, most jut az eszembe, hogy ezt már odaígértem az unokaöcsémnek. Neked már csak valami kevésbé veszélyes maradt, de természetesen itt is hatalmas kincsekhez juthatsz. - A remetének nem sikerült elfojtani teljesen a mosolyát.
- Nincs szüksége az unokaöccsének társra? - kérdezed, hátha mégis bejuthatsz az õsköves partiba.
- Megvan neki a maga társasága, nem hiszem, hogy idegenekkel akarna közösködni. De most már hagyjuk õt. Tudod, én régi relikviákat gyûjtök, rengeteg ritkaságom van. Nemrég olyan információkat kaptam, miszerint felbukkant egy pergamen, amelyen Timbesul Alvari kézírása is megtalálható. Azt hiszem nem kell ecsetelnem ennek jeletõségét. A kézirat egy Annayoin nevû galetkinél volt, aki egy társával együtt elment felderíteni a csatornaszint egy félelmetes hírû szakaszát, a Vérkanyont. Ennek már két hete, és azóta egyiküket sem látta senki. Ha megkeresnéd nekem Annayoint, vagy ha õ már nem él, akkor a kéziratot, akkor roppant hálás lennék. Azt javaslom, ne menj egyedül. (52. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

e élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
Fejlõdsz: +1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

k 99 kaland elvállalása
Elõvarázsolsz a zsebedbõl egy hatalmas bukszát, és Troy ölébe ejted.
- Elnézést, mester, de annyira magával ragadott a története, hogy elfeledkeztem a legalapvetõbb dologról! Minden bárdot jutalmaznia kell a hallgatóságnak, és én ezt már sok sok alkalom óta elfelejtettem, úgyhogy most igyekszem bepótolni! - riadtan vársz, félve, hogy Troy elutasítja az ajándékot, vagy megharagszik rád. Õ azonban csak felnevet, megemeli a bukszát, megrázza, és azt mondja:
- Jó súlyos, igazán nagylelkû vagy! De tudod, a történetet nem a pénzért mesélem. - aztán további magyarázat nélkül a bukszát a zsákjába süllyeszti, és folytatja ott, ahol elõzõ nap abbahagyta.
- Énoszi Wart másnap este ott várt Rintelki Anatorra, a torony kapujában. Amikor a fiú megérkezett, izgattottan tessékelte beljebb. Ismét ugyanabba a kis szobába vezette, ezúttal azonban már várt ott valaki - egy másik mágus. A fekete szembogarú, magas homlokú, fülek nélküli varázsló elsõ pillantásra igen ijesztõ látványt nyújtott Anator számára.
- Fekete Yantarin, a barátom. Tökéletesen megbízhatunk benne - mondta Énoszi Wart. Anator tétován kezet nyújtott, Yantarin határozottan megrázta és fejet hajtott.
- Fiatalember, fogadja elismerésemet a helytállásért, amit ezen szörnyû események során tanúsított! Énoszi Wart mindenrõl beszámolt nekem, és most együtt keressük a megoldást a helyzetre.
Wart ezzel átvette a szót.
- Talán a leglogikusabb lépés az lenne, ha az egész helyzetet a fõmágus, és vagy a helytartó, esetleg közvetlenül a császár elé tárnánk. Azonban van itt valami, ami óvatosságra int. Amit az Ellenséggel kapcsolatban eltitkolt dokumentumokról meséltél... Igencsak rejtélyes dolog. Utánanéztem, és sajnos én nem találtam meg ezeket a feljegyzéseket, csak halvány utalásokat. Tehát lehet, hogy ezt csak a remete találta ki. De aztán az õ halála, és amit elõzõ nap tapasztaltál. Nem hiszem, hogy népünkbõl bárki az Ellenség ügynökének kezére játszana, hiszen ez teljességgel értelmetlen lenne, nem is szólva arról, hogy lehetetlen, az Ellenséggel és teremtményeivel még senki nem volt képes kommunikálni. De minden eshetõségre fel kell készülnünk, és vannak jelek, amik arra utalnak, az eseményeknek többféle, logikus magyarázata is lehet. Anator, jól figyelj. Szeretném, ha együtt visszamennénk a remetéhez, meg oda, ahol a renegátot találtad. Használd a képességet. Próbáljunk az ügynök nyomára bukkanni. Félelmetes ellenfél lehet, és nem is hiszem, hogy el tudjuk pusztítani, de ha csak rábukkanunk a búvóhelyére, az óriási elõrelépés lenne a kutatásunkban. Persze túl sok itt a HA. Eljött tehát a cselekvés ideje, keress fel minket, ha felkészültél.
Troy történetét hallgatod, és közben elmerengve nézel magad elé. Vajon te mit tettél volna Anator helyében? Kicsit bánod is, hogy nem te vagy a történet fõhõse, óriási kaland az egész, ugyanakkor igencsak kétséges a kimenetele. A bárd látja, hogy elkalandoztál, és abbahagyja a történetet.
- Úgy látom, eleget hallottál mára, hogy este lefekvés elõtt arról fantáziálj, vajon hogyan folytatódhat a történet. Ez egyáltalán nem baj, sõt! Talán eljön a nap, amikor a történetet te folytatod, vagy fejezed be. - ezzel rád kacsint, és feláll. - Holnap ugyanitt, ugyanilyenkor!
Elbúcsúztok egymástól. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 118.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

kno 9 6 65 3 9. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

var 132 16 132. varázslatra 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

h 8 1132 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

v 158 158. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

v 159 3538 2 159. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Szikraszóró Bendegúz vagyok, a pusztítás és megsemmisítés õsi apostola. Azért jöttem, mert bûneidrõl még a szellemvilág éterében is suttognak. Meg kellene, hogy semmisítselek, ki kellene facsarnom lelkedet, és az idõk végezetéig kínoznom. Azonban kapsz még egy lehetõséget. De figyelmeztetlek, vigyázz, lapulj meg, mint egy féreg, különben dühöm elér!"
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (228. kaland, összköltsége 10 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Magában motyogva, Kelkáposzta létrehoz egy tombolást. Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Samu a vérfarkas felé mozog. Megközelíted a gonosz banyát. A vérfarkas Samu irányába megy. Samu és a vérfarkas egymással harcolnak. Megtámadod a gonosz banyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gyógyító szellõt. Samu gyógyul 12 ép-t. (-10 vp.) A gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Ezt most megúsztad. Samu megúszta! Kelkáposzta megúszta! Kelkáposzta a vérfarkas irányába megy. Kelkáposzta a vérfarkast támadja. Samu és a vérfarkas egymással harcolnak. A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Samu megmérgezõdött. Kelkáposzta megúszta! Kelkáposzta a gonosz banya irányába megy. Samu megközelíti a gonosz banyát. Támadod a gonosz banyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik: Samu 10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 41/27, Kelkáposzta: 30/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. Samu kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+14% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77), egy óriáscsótány (#7), egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79) [aura: méret: 30.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. Samu gyógyul 9 ép-t. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Kelkáposzta elmormol egy tombolás varázslatot. A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. Samu elindul az óriáscsótány felé. A méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox elindul Kelkáposzta felé. Az óriáscsótány Samu irányába megy. Samu és az óriáscsótány egymással harcolnak. Az óriáscsótány hörögve elterül. A méregféreg téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). A sötét xirnox Kelkáposztát támadja.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elbájolás! Kelkáposzta elkerülte a varázslatot. A sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. Samu a rovarsámánt rohamozza. Kelkáposzta sebzõdik 10 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg sebzõdik 1 ép-t a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 7 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. Samu a rovarsámánt támadja. Kelkáposzta a sötét xirnoxot támadja. A méregféreg rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a méregférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (24 sebzés). A méregféreg holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A sötét xirnox 7 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy elbájolás varázslatot. Kelkáposzta csatlakozik a rovarsámán oldalához. Kelkáposzta 6 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. 12 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Samu a rovarsámánt támadja. Kelkáposzta rád veti magát. Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett. Elõresuhint jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Kelkáposztát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (42 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (29 sebzés). Kelkáposzta kileheli lelkét. Méreg! 7 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Samu megúszta! Megközelíted a rovarsámánt. Megtámadod a rovarsámánt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (42 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (30 sebzés). A rovarsámán hörögve elterül. Méreg marja tested. 7 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 223 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Samu: 44/0, Kelkáposzta: 61/102.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak is jut 24%. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ, 41 arany és 2 hamis arany. Samu eszik. (+25% jóllakottság.) Piknik idõ! Falni kezdesz. (+11% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 10 életpontot. (-3 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+41 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (visszakaptál 67 varázspontot.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy molitár hájat!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

sze 1 1. szolga elbocsátása
Elbocsátod mahomohit. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

k 374 12 19 kaland elvállalása
(374. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy ketrec van itt, benne egy arhomad varangy. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni az arhomad varangyot! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.

(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany]
Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany]
- 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. A gnóm útonálló elõhív egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Kelkáposzta elvarázsol egy óriáserõt. Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A törpe útonálló feléd rohan. A troll útonálló Kelkáposzta felé mozog. Megindulsz a törpe útonálló felé. Már ott is vagy! A törpe útonálló rád veti magát. Egy nevetséges törpe baltával próbál lecsapni rád. (23 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló Kelkáposztát támadja. Kelkáposzta hörögve elterül. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (20 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Az arhomad varangy 19 sebzést kap. Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 14 életpontot. Az arhomad varangy visszanyer 16 életpontot. (-10 vp.) A troll útonálló elindul az arhomad varangy felé. Az arhomad varangy a troll útonálló irányába megy. A törpe útonálló téged támad. Meglengetve egy törpe baltát, megpróbál eltalálni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló és az arhomad varangy egymással harcolnak. a troll útonálló kontaktmérget kapott. A troll útonálló hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! Rezisztálod a varázslatot. Az arhomad varangy 21 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy megközelíti a gnóm útonállót. A törpe útonálló rád veti magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a törpe útonállót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (27 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy a gnóm útonállót támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy jégcsóva varázslatot. Az arhomad varangy sebzõdik 64 ép-t. Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy animáció. Kelkáposzta csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-17 vp.) Kelkáposzta a gnóm útonálló irányába megy. A törpe útonálló téged támad. Törpe baltával próbál megsebezni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kelkáposzta a gnóm útonállót támadja. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A gnóm útonálló 7 ép-t sebzõdik. A gnóm útonálló hörögve elterül.
*** 5. KÖR *** Kelkáposzta elindul a törpe útonálló felé. Támadod a törpe útonállót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges törpe baltával próbál lecsapni rád. Mellé! Kelkáposzta a törpe útonállót támadja. A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
Kelkáposzta zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 78/52, az arhomad varangy: 22/135.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy törpe balta, 69 arany és 4 hamis arany. [ld. enc.]
- Ezek sem fogják az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod boldogan. Még idõben érkeztél, a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod, és látod, hogy az elöljáró titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással, a troll testét elég nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a titkár kissé összetörve, de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál a vérdíjra, és tõlem is kapsz egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy õskõ és egy a szívósság rövid tõre.
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge, de azért képes vagy követni! A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével nyomot hagyott maga után. A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík, mint ahogy sejtetted. Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol tarthatják foglyul a papot! Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg itt helyezték fel az antimágikus bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége, minden az orglingok szagától bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak magasodik fel elõtted. Atyavilág, mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Kelkáposzta elvarázsol egy óriáserõt. Kelkáposzta elmormol egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Az orgling melák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (12 sebzés). Az orgling melák rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (46 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Kelkáposzta elindul az orgling melák felé. Az arhomad varangy az orgling melák irányába megy. Kelkáposzta az orgling melákot támadja. Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés). Az orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az arhomad varangy az orgling melákot támadja. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 26/0, az arhomad varangy: 20/0.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-3 vp.) 12 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.)
[83 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

m 1 10 832 3232 2121 2121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
(M 1,11) A négy égtáj közül délt választod. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 9 mázsa energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 9984 mázsa energiát pusztítottak el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [32] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 2,11) A keletre menõ folyosót követed. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,12) A négy égtáj közül délt választod. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 képességpont.)
(M 3,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,11) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,11) A térkép szerint itt jobbra mész. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: egy zöld manaital és egy sárga gyógyital. [ld. enc.]
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,11) A folyosó keletre visz. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 4 rovart kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -7 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, -19 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 3,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
Elhagyod a Csarnokot. [Asztrális kutatás:] Ezúttal az asztráltérben próbálsz meg az oly ritka felszíni varázstárgyak után kutatni. Lefekszel, behunyod a szemed, ellazítasz, és szellemed kicsusszan testedbõl, útjára indul. Némi keresés után halvány nyomot találsz, ezt követve indulsz el. Hirtelen apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 3-as küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek. A nyom megmaradt, tudod tovább követni!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy akarathajlító (#443) [aura: gyorsaság: 20.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Szikraszóró Bendegúz Tudati méreg +4 méreg (-6)49 (-27)28 Akarathajlító Mentális robbanás -27 PE (-9)36 (-4)46
2. Szikraszóró Bendegúz Tudati méreg +4 méreg (-6)43 (-14)14 Akarathajlító Mentális robbanás -14 PE (-13)23 (-8)38
3. Szikraszóró Bendegúz Tudati méreg +4 méreg (-6)37 (-10)4 Akarathajlító Mentális robbanás -10 PE (-17)6 (-12)26
4. Szikraszóró Bendegúz Tudati méreg +4 méreg (-6)31 (-4)0 Akarathajlító Mentális robbanás -10 PE (-6)0 (-16)10

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-26 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

v 146 4 10 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

v 146 9 8 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Kelkáposzta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Magában motyogva, Kelkáposzta létrehoz egy tombolást. Az arhomad varangy elmond egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. A regenerálódás gyalogos lándzsáját forgatva támadsz. El sem találtad. Enyészmesterrel támadsz. (11 ép-t sebeztél). A regenerálódás csonttõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy a nagyobb elementál fattyat támadja. Kelkáposzta a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 45/0, az arhomad varangy: 25/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 9%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Kelkáposzta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Néhány rövid kézmozdulat után Kelkáposzta létrehoz egy tombolás varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a gonosz banya létrehoz egy átok varázslatot. Ezt most megúsztad. A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas irányába mozogsz. A vérfarkas téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast. Villámokat köpsz. (41 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (30 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Kelkáposzta megmérgezõdött. Az arhomad varangy megúszta! Megindulsz a gonosz banya felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy elindul a gonosz banya felé. Kelkáposzta megközelíti a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Az arhomad varangy a gonosz banyát támadja. Kelkáposzta a gonosz banyát támadja. A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: Kelkáposzta 10 sebzést kap.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 14/10, az arhomad varangy: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 20%. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 22 arany, egy hamis arany és egy szerencsekõ. [ld. enc.] Az arhomad varangy kajával tömi magát. (+20% jóllakottság.) Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Leveszed a hatalom rubinját. Felveszed a szerencsekövet.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (340. kaland, összköltsége 30 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó, Rogen a Kalandor, egy sötétzöld köpenyes, tekintélyt parancsoló férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a sólyom díszes köntöse, a sólyom nagy pajzsa, a sólyom bronz amulettje, a bûz ónix karkötõje, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje, Örökkévalóság Smaragdja, a sólyom aranyozott fülbevalója, a sebesség zangrozi csizmája, kék gömb, a tudás zafírja, a bénaság fülbevalója, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ében láncing, a bérmágus csonttõre, a sólyom csontamulettje, a gyorsaság hosszú íja, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a bûz ónixgyûrûje, a sebesség rövid tõre, a sólyom csontmaszkja, a gyorsaság malachit karkötõje, a sólyom csatos öve, az ellenállás rövid tõre. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 elfu mohát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** Kelkáposzta varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette Kelkáposzta elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. A xenomorf embrió máris elõtted terem! A xenomorf embrió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf embrió rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a xenomorf embriót. Villámokat köpsz. (50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (36 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Kelkáposzta elindul a xenomorf embrió felé. Az arhomad varangy a xenomorf embrió irányába megy. A xenomorf embrió rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (45 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (36 sebzés). A xenomorf embrió halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kelkáposzta: 0/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak 9% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 749 sebzést okoztál, és 299 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 329 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Szikraszóró Bendegúz, egy megtermett, szikrázó szemû, szimpatikus, megnyerõ mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 109. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 0.33
[2] IQ: 11 (15) / 8.41
[3] ügyesség: 6 (12) / 2.81
[4] egészség: 7 (10) / 6.68
[5] mágia: 10 (12) / 2.19
[6] gyorsaság: 7 (11) / 0.95
[9] Méret/ép: 116 (124) / 51
Min. méret: 105
Barlangméret: 118
PONTJAID
Varázspont: 135 / 31
Képességpont: 19 / 88%
Hõsi pont: 33 (6)
Tám.bónusz: 12%
Véd.bónusz: 50%
Galetki erõ: 609 / 313
Hírnév : 1314
Jóllakottság: 121%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 115 (0)
Galetki gyõzelmek: 61 (0)
Torzsz. csaták: 529 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 459 (6)
Leölt torzszülött: 802 (13)
Pszi csaták: 67 (1)
Pszi gyõzelmek: 40 (0)
Ájulások száma: 42 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje (26)
Speciális képességeid:
+26 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két tetszõleges káosztárgyat. 2.) Gyõzz le pszi csatában egy másik galetkit, akinek min. 6-os a pszi támadása. 3.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 21 (28) / 12.21 [15] regeneráció: 5 (10) / 0 [16] tüskés bõr: 4 (6) / 0.09
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.80 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20 [20] savimmunitás: 4 (5) / 0.80
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0.20 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.40 [23] imm.ktkt.méreg: 3 (6) / 0
[24] rezisztencia: 3 / 0 [25] bûz: 21 (25) / 0 [26] lõfegyver: 2 (4) / 0
[34] párbajozás: 5 / 0.10        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.34 [46] csapdaészlelés: 5 / 3.38 [47] zárnyitás: 6 / 1.12
[48] mászás: 6 / 2.08 [49] rugalmasság: 7 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 7 (9) / 0.78
[51] transzformáció: 4 / 0.97 [52] auraészlelés: 5 / 0.77 [53] ékszerészet: 4 / 1.03
[54] kereskedelem: 5 / 0.26 [55] szívósság: 20 / 0.35 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.66
[57] gyógynövények: 5 / 4.41 [58] nyomkeresés: 11 / 1.75 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.75
[60] pszi támadás: 11 / 1.12 [61] pszi energia: 11 / 1.22 [62] lopás: 12 / 1.53
[63] éberség: 9 / 0.68 [64] átokszórás: 6 (8) / 1.37 [65] álcázás: 4 / 0.71
[66] lopakodás: 8 / 0.86 [67] régészet: 11 / 7.96 [68] zene: 10 / 1.39
[69] tanulás: 9 / 5.39 [70] idézés: 4 / 0.21 [71] javítás: 11 / 0.20
[72] építés: 5 / 0.89 [73] felderítés: 4 / 2.52    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 2 / 0.39 [101] szakért.: 3 / 1.88     a regenerálódás gyalogos lándzsája
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.89     Enyészmester
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.65     a regenerálódás csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 3 / 0 [147] alkímia: 1 / 0.96 [32] animáció: 3 / 1.04
[149] dimenziókapu: 3 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 1.26 [29] életszívás: 9 / 0.35
[152] felejtés: 3 / 0.08 [172] gázpajzs: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 1.76
[139] gyógyító szellõ: 7 / 1.04 [13] jégcsóva: 4 / 1.50 [15] jégpajzs: 5 / 2.86
[163] kineport: 2 / 0.24 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 0.72 [27] kisebb gyógyítás: 8 / 3.67
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.04 [158] láth. észlelése: 2 / 1.48 [157] láthatatlanság: 9 / 0
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 3 / 0 [141] mérges csípés: 3 / 0
[133] pszi acéltorony: 6 / 0.54 [128] pszi csáp: 3 / 0 [171] savpajzs: 1 / 0
[30] sorvasztás: 4 / 1.18 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 1.26 [159] szellemidézés: 4 / 0.08
[167] tombolás: 1 / 0 [132] tudati méreg: 12 / 0.10 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [170] villámpajzs: 6 / 0.72    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (500%): 17 gránit 29 életsz 32 animá 141 mérge 139 gyógyí          

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Kelkáposzta, a zöld ekinda 52/42 194% 170% 2 / 1.48 harcol
[2] arhomad varangy 56/56 118% 120% 1 / 0.18 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 50% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 158
v 159 3538 2
ism 3
x 10
z 167 20
2. Makró
pv 2 1
ism 3
p
pv 2 1 4 3 5
3. Makró
kf 194
ism 3
vd 81
kf 9176


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 20 27 61 50; VI erõ:150% ép:40%; PV 6 2 1 3 4 5; PSZ 65 67 54 45 48; L 15 61 50 33 24 22; TT 5; HE 1; PT 2; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132; I 20 3 20;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6531 11141 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 4 sebzés: 8-16

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (4. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #52 (20. épület), #340 (109. forduló), #228 (109. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15069 (#15069). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9305. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 1 a lich pikkelyvértje (#11815)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) * 1 a sebezhetetlenség nagy pajzsa (#19512)
* 1 a sün vándorcsizmája (#24971) * 1 a szellemek utazóköpenye (#15086) * 1 a tolvaj vassisakja (#9176)
1 a yeti utazóköpenye (#26336) 1 az élet bíbor láncinge (#5082) 1 csatos öv (#1166)
2 csontmaszk (#1092) 2 díszes köpeny (#1138) * 1 díszes villámöv (#177)
* 6 ében láncing (#134) 1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091)
1 khaldoran öv (#137) 2 maszk (#1090) 1 pikkelypáncél (#223)
1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136) 1 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz kõamulettje (#29096) 1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106) 1 a hatalom rubinja (#148)
1 a jég gyûrûje (#22825) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141)
1 a sav kõamulettje (#26846) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926)
* 1 a túlélés díszes karkötõje (#21492) * 1 a villám csepp fülbevalója (#23756) * 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
1 a yeti csepp fülbevalója (#26456) 1921 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ügyesség nyaklánca (#2530) * 1 bronzmedál (#207) 36 drágakõ (#2)
1 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 görényfarok (#189) 129 hamis arany (#809)
3 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196)
* 1 kristályamulett (#130) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szerencsekõ (#197) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 elsõ kulcsdarab (#226) 5 fekete dukát (#218) 2 furulya (#167)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
1 Morgan pálcája (#511) 1 nekrofun medál (#513) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a gólem nehéz nyílpuskája (#8487) * 1 a káosz éjsötét íja (#11184) 1 a méreg hosszú íja (#24222)
* 1 a regenerálódás csonttõre (#24701) * 1 a regenerálódás gyalogos lándzsája (#24732) 1 a sebesség nehéz nyílpuskája (#13437)
1 a szívósság rövid tõre (#14802) 1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 1 az entek görbekardja (#9866)
2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217)
1 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317)
1 íj (#1270) 1 kard (#1315) 1 nyílpuska (#1285)
1 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 4 csótányláb (#25)
4 elfu moha (#33) 17 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
15 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom kék itala (#58) 2 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 3 kincskeresés itala (#64) 5 liánvirág (#24)
15 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29)
14 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60) 10 ragálygomba (#26)
9 sárga gyógyital (#61) 8 sárkányvirág (#32) 13 sötét mák (#23)
21 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
9 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56) 4 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 15 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
23 ekinda haj (#147) 9 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 15 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
2 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
63 õsi relikvia (#17) 13 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229)
5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 méregellenállás itala (#51), 7 hamis arany (#809), 1 molitár háj (#165), 3 drágakõ (#2), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 õsi relikvia (#17), 1 liánvirág (#24), 1 sárga gyógyital (#61), 2 elfu moha (#33), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe balta (#224), 1 a szívósság rövid tõre (#14802), 1 zöld manaital (#63), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 szerencsekõ (#197).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 297 arany (#1), 2 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY)
Ezt az intelligensebb torzszülöttek által viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették, amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés), viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal csökkenti.



TÖRPE BALTA (224. TÁRGY)
A Hegymély primitív torzszülöttjei, a törpék által gyakran használt fegyver, amelyet megfelelõen megnövesztett végtagok hiányában kénytelenek használni. A törpe balta 4D6-os sebzésû fegyver, te legfeljebb a kereskedõnek fogod eladni, ha nem tartod meg szuvenír gyanánt.



ZÖLD MANAITAL (63. TÁRGY)
A mágiától pezsgõ barlangvárosban azok a legértékesebb varázsital-receptek, amelyek a mágikus képességeket fokozó fõzetek elkészítését írják le. Ezek közül a manaitalok a hiányzó varázserõt pótolják, afféle doppingszerek a mágusok számára, hiszen több varázslatot tudnak használni ugyanannyi pihenéssel. A zöld manaital felhörpintésével (H 63 (mennyiség) parancs) 40 varázspontot kapsz vissza, 3 TVP árán. A zöld manaitalt automatikusan is használhatod az I paranccsal.



SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY)
Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd), akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti tulajnál is marad egy.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.