Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 10:37:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9288-3

Karakterszám: 9288 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 3 Játékhét: 5
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 344
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. szept. 16. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2004. szept. 19.

E-mail!

GABRIEL VAN HIELSING KALANDJAI




Recsegésre-ropogásra leszel figyelmes, mire kirohansz a barlangod elé. Lélegzetelállító látvány tárul a szemed elé! A hatalmas központi csarnok, amelynek lejtõs oldalába a te barlangod is van vájva, olyan magas, hogy teteje a sötétségbe vész. Most azonban szemet gyönyörködtetõ, szivárványszerû fényjelenség világítja be az egészet, lila, sárga, kék és zöld fénylepedõk olvadnak egymásba és cikáznak össze-vissza furcsa, az egész csarnokot megremegtetõ hangot kiadva, amely leginkább a mennydörgésre hasonlít. A csodálatos látvány az egész csarnokot megvilágítja, semmihez sem fogható látványban részesítve benneteket. Amikor a fényjelenség véget ér, megkérdezel egy idõsebb galetkit, hogy mi is volt ez. Õ vállat vonva válaszol.
- Senki sem tudja igazán. Van, aki azt állítja, a mágusok találták ki a lárvák szórakoztatására. Mások szerint viszont a felsõbb szintek nagyhatalmú szövetségei hatalmas nekrofun fókuszokat építenek, amelyek megrendítik a Hegy mágikus stabilitását, és ezek a jelenségek egy óriási katasztrófa elõjelei. Mindenesetre látványos, és a vezetõk azt mondják, ne törõdjünk vele.
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Meglátogat egy galetki: Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. Tárgyai: bronzmedál, díszes fejék, kristályamulett. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Enequil Toradon már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21755.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*aug. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Shackallort. *aug. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *aug. 30.* Köpködõ Méregzsák és Sirály pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *szept. 2.* Fortian és Klogd Syslogd a démon megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *szept. 2.* Nemesis és Don Juan Gomez dela Vega megküzdöttek egymással, és Nemesis gyõzött. *szept. 3.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *szept. 3.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *szept. 6.* Endyrt majdnem felfalta egy tûhátú gootarg. *szept. 6.* Baltazárt kis híján megölte egy lelketlen parancsnok. *szept. 6.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

kno 100 3 100. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot jobb karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 5.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

kno 16 1 16. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

m 5 4 1221 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 5,3) Óvatosan lépkedsz tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,3) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány máris elõtted terem! Megközelíted a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a kétfejû patkányt. Rávágsz jobb karmoddal. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. El sem találtad. A kétfejû patkány rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 5,3-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.)
(M 6,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Óvatosan lépkedsz tovább. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy johhtukul (#4). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul feléd rohan. Megtámadod a johhtukult. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A johhtukul rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Elhibázta. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

k 11 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (11. kaland:) Felkeresed a gyakorlópályát. Inse C'toid már ott vár rád.
- Kiváncsi vagyok, hogy boldogulsz, Gabriel van Hielsing. Nem túl nehéz a pálya, én pl. bármikor hibátlanul végigcsinálom. - mondja nevetve. - De ma neked kell bizonyítani. Az elsõ feladat egy versenyfutás. Amikor hármat számolok, egy versenypók fog kiugrani abból az ólból. A cél ott a távolban levõ két cseppkõ között van.
Felkészülsz az indulásra. Amikor elhangzik a három, egy hatalmas pók ugrik elõ az ólból, és mint az õrült elkezd rohanni a cseppkövek felé. Ennek fele sem tréfa.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres]
A póknak szemmel láthatóan jobbak a reflexei, így induláskor egy kis elõnyre tett szert. De hol van egy pók kitartásban egy igazi galetkihez képest! Bár a szíved majd kiesik a helyérõl minden lépésnél megpróbálod fokozni a tempót. Lassan utóléred a pókot és egy hajszálnyival sikerül is megelõznöd. A pók még megpróbál hajrázni, de már elkésett. Te értél elõbb célba. Gyõztél!.
- Jól van, eddig elég gyorsnak bizonyultál. De vajon még most is az vagy? A cél itt van, ahol állok. Indulás! Te még a földön próbálod kipihenni az elõzõ futás fáradalmait, közben a pók már ki is lõtt a gazdája felé. Õt valószínûleg nem érte meglepetésként az újabb verseny. Felpattansz és a lehetõ legnagyobb sebességget próbálod kicsikarni magadból. Sajnos a pók elõnyét képtelen vagy behozni.
- Mindig készen kell állnod, különben nem viszed sokra. Legközelebb már biztos nem fogsz a földön heverészni egy verseny közben. - Inse C'toid jóindulatúan int és ezzel elbocsát az utadra. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Nameless One, egy identitás-zavaros, amnéziás, szörös mellkasú skizofrén férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Nameless One mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a hártyás lemúr. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a mikropoidot. A mikropoid máris elõtted terem! Támadod a mikropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. El sem találtad. A mikropoid rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** A mikropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. El sem találtad. A mikropoid téged támad. Harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé! A mikropoid rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+24 életpont.)
Fejlõdsz: +1 jobb karom szakértelem; [34 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. [ld. enc.] Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg máris elõtted terem! Támadod a tûzférget. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A tûzféreg téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a tûzférget. Felé döfsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A tûzféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy márvány atka (#17). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A márvány atka máris elõtted terem! A márvány atka irányába mozogsz. A márvány atka rád támad. Harapni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a márvány atkát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a márvány atkát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). A márvány atka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+15% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 81 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 226 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 372 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gabriel van Hielsing, egy izmos, magas, koromba tekintetû, elszánt férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 3. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.10
[3] ügyesség: 4 / 0
[4] egészség: 3 / 1.10
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0.40
[9] Méret/ép: 41 / 13
Min. méret: 28
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 17%
Hõsi pont: 1 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 75 / 62
Hírnév : 3
Jóllakottság: 101%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 15 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 10 (3)
Leölt torzszülött: 10 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 3 / 2.28 [16] tüskés bõr: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.75 [49] rugalmasság: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.52    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #11 (2. forduló), #209 (0. forduló).

TÁRGYAID

15 arany (#1) 1 csótányláb (#25) 1 liánvirág (#24)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 liánvirág (#24), 1 csótányláb (#25).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



JOHHTUKUL (4. LÉNY)
Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette. A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak (de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).



HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY)
Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik a hideget.



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



CSÓTÁNYLÁB (25. TÁRGY)
Hát, igen ocsmány név egy virágnak, de valljuk be, illik rá. Förtelmesen csúnya, és visszataszítóan büdös: nyilvánvalóan az évszázados evolúció alakította ki ezeket az életben maradáshoz elengedhetetlenül szükséges jellemzõket. Vannak, akik még így is vadásznak az oly ritka csótánylábra: a boszorkánymesterek. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY)
A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ
Most, hogy már némi idõt önállóan eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned: két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod, az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket! A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül. [Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]
KARAKTERÁTADÁS
A játékosok kérésére, már van lehetõség van a karakterek átadására. Az átadási nyilatkozatot mindenképp levélben kell nekünk elküldeni, az átadó és az átvevõ aláírásával. Az átadási nyilatkozat formanyomtatványa letölthetõ honlapunkról (http://www.beholder.hu/osok/kariatad.doc), vagy kérésre E-mailben vagy levélben elküldjük címedre. A kitöltött és aláírt nyomtatványt a szokásos címre küldd: Beholder Kft. 1680 Budapest, Pf. 134. A karakterátadás ingyenes, nem számítunk fel költséget.
KARAKTERLEÍRÁS MEGVÁLTOZTATÁSA
Megvalósítottunk még egy, sokak által igényelt szolgáltatást. Lehetõség van a karaktered kinézetének megváltoztatására. A karakterleírás a szabálykönyvben, a JL-nél is megadott feltételeknek feleljen meg. Elküldheted az UL-ed hátoldalán, külön lapon, vagy emailben (jelszó és számlaszám szükséges, ha emailben kéred). Használhatod a formanyomtatványunkat is, (http://www.beholder.hu/osok/karileir.doc) A karakterleírás megváltoztatásának költsége 20 zseton.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.