Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 21:04:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 21:04:39 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 21:04:46 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9260-70

Karakterszám: 9260 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 70 Játékhét: 73
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 192
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. ápr. 26. 15h:40'
A következõ fordulód táplálható: 2001. ápr. 29.

E-mail!

SÖTÉT "GYILKOS" GNUSMAS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Vérivó Afzaal, Razio.
Az új barlangszakasz a szint egy ritkán lakott részébõl nyílik. A falakba elszórtan már elhelyezték az elsõ milgandokat is, így halvány fényben botorkáltok az ismeretlen felé. A járat több helyen is elágazik. Szerencsére a remetétõl kapott térkép alapján mindig megtaláljátok a helyes utat. Már jó ideje gyalogoltok, amikor megérkeztek a keresett elágazáshoz. A térképen a mögötte levõ folyosót Halálútnak nevezték el. Biztató.
A folyosó 50-60 lépés után jelentõsen kiszélesedik, akár 6-7 galetki is kényelmesen elférne egymás mellett. Hamarosan gyomorfacsaró szagot kezdtek érezni. Óvatosan haladtok tovább, míg a folyosó egy kisebb terembe nem torkollik. Itt már látjátok az "illat" forrását is: két galetki holttestét, a bomlásuk állapotából jól látszik, hogy legalább két hét telt el a haláluk óta. Idegesen néztek körül, a terem egyik homályos sarkában mintha mozgást láttatok volna. Valóban, már meg is érkeztek a látogatók.
Ellenfeleitek 4 óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Razio az 1. óriáspók felé mozog. Vérivó Afzaal megközelíti a 2. óriáspókot. A 2. óriáspók Vérivó Afzaal felé mozog. A 4. óriáspók Razio felé mozog. Megindulsz a 3. óriáspók felé. Már ott is vagy! Az 1. óriáspók Razio felé mozog. A 3. óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson. Razio és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Vérivó Afzaal és a 2. óriáspók egymással harcolnak. A 4. óriáspók Raziot támadja. Razio megtántorodik. Támadod a 3. óriáspókot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (35 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). A 3. óriáspók holtan terül el. Razio megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Razio és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Az 1. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Vérivó Afzaal és a 2. óriáspók egymással harcolnak. A 2. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a 4. óriáspókot. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Elhibáztad. Megpróbálod megmarni. (45 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. Félrehajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (6 sebzés). A 4. óriáspók és Razio egymással harcolnak. Razio megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Razio és a 4. óriáspók egymással harcolnak. A 4. óriáspók kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 83/0, Razio: 125/50.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Vérivó Afzaal része a kincsbõl: 11 arany. Razio is kap a tárgyakból, övé lesz 10 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 10 arany. Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+76% jóllakottság.)
Razio feltételes gyógyítást használ.
Letörlitek magatokról az undorító váladékot, ami pókokról került rátok. Félrelökdösitek a gusztustalan maradványokat és elindultok tovább. Eddig sikeres az út, az eltûnt galetkikbõl kettõt már is sikerült megtalálni. Kár, hogy ilyen állapotban maradtak meg. Arra gondolsz, hogy milyen szerencse, hogy hallgattál a remetére, és nem egyedül jöttél. Akkor mostanra Te is ott feküdnél a két szerencsétlen mellett, és csak arra lennél jó, hogy rajtad mutassák be, mi a különbség egy friss és egy kéthetes hulla között.
A terembõl kivezetõ folyosó jóval szûkebb, mint az eddigi rész volt. Pár lépésnyi gyaloglás után már ketten sem fértek el egymás mellett, így kénytelenek vagytok egymás mögött menni. Idõnként hozzáérsz a falhoz, és feltûnik, hogy az egyre melegebb. Rossz érzésed támad, és arra gondolsz: ha most teljesülhetne egy kívánságod, akkor valószínûleg azt kérnéd, hogy a tûz ne tudjon sebezni rajtad. Nincs ilyen szerencséd. A következõ kanyar után iszonyatos forróság csap meg, a fal vörösen izzik. Nincs idõ gondolkozni, vagy visszafordultok, vagy átvágtok a folyosó tüzes szakaszán, reménykedve, hogy élve érkeztek meg a túlsó végére. Futsz, ahogy csak a lábad bírja, de nem lehetsz elég gyors. A ruhád hamar lángra kap, a tûznyelvek fájdalmasan nyalogatják a bõrödet, késõbb a húsodat. Miközben a túlélésért küzdesz, a tudatod legmélyén elgondolkozol, vajon mennyire szabja át a kinézetedet a tûz. Reméled nem túlságosan, még máskor is szeretnél társaságba menni. Mire a gondolat végére érsz, már kint is vagy a veszélyes szakaszból. A földre veted magad, és a ruhádon táncoló utolsó lángocskák is kihunynak. [54 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+54 életpont.)
Vérivó Afzaal, Razio feltételes gyógyítást használ.
Még arra sincs idõtök, hogy egy kicsit rendbeszedjétek magatokat, amikor máris újabb probléma adódott. Túl közel kerültetek néhány tojásszerû dologhoz.
Ellenfeleitek 3 fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Razio az 1. fekete özvegy irányába megy. Az 1. fekete özvegy Raziot rohamozza. A 2. fekete özvegy feléd rohan. Vérivó Afzaal megközelíti a 3. fekete özvegyet. A 3. fekete özvegy megközelíti Vérivó Afzaalt. Megközelíted a 2. fekete özvegyet. Razio és az 1. fekete özvegy egymással harcolnak. A 2. fekete özvegy rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. (13 ép-t sebzõdtél). Vérivó Afzaal és a 3. fekete özvegy egymással harcolnak. Támadod a 2. fekete özvegyet. Lesújtasz jobb mancsoddal. El sem találtad. Harapni próbálsz. Félrehajolt. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Razio és az 1. fekete özvegy egymással harcolnak. Az 1. fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan. Vérivó Afzaal és a 3. fekete özvegy egymással harcolnak. A 2. fekete özvegy téged támad. Harapni próbál. Ez mellément. Támadod a 2. fekete özvegyet. Lesújtasz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Enyészmesterrel lesújtasz. (9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). Vérivó Afzaal testébe kontaktméreg hatol. Vérivó Afzaal összerogy. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Razio és a 3. fekete özvegy egymással harcolnak. A 3. fekete özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a 2. fekete özvegyet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Acsarogva harapni próbálsz. (41 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). A 2. fekete özvegy hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 50/36, Razio: 186/30.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Razio részesedése: egy drágakõ és 26 arany. Elteszed a zsákmányt, ami egy védelem itala és 16 arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+72% jóllakottság.)
Vérivó Afzaal, Razio feltételes gyógyítást használ.
A harc végeztével továbbindultok. Bár ez a folyosó nem a csatorna része, mostanra egyiktek sem gondolja, hogy a galetkik tömegével akarnának ideköltözni. Kiváncsian várjátok, milyen meglepetésben lesz még részetek ezen az elátkozott földön. Hamarosan ez is kiderül. A járatot hatalmas, vasalt ajtó zárja le. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy az ajtót valami hatalmas tárggyal - vasrúddal? - reteszelték be a túloldalról. Egyetlen esélyetek, ha a falon levõ egyik nagyobb nyíláson valamelyikõtök átpréseli magát!
Vérivó Afzaal a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Hamar megállapítjátok, hogy Vérivó Afzaal a legrugalmasabb közöttetek, neki van egyedül esélye átjutni a résen. Vérivó Afzaal hosszan készülõdik, majd nekilát átpréselni magát. Hosszasan nyögdös, és végül csodák csodája, átkente magát az apró résen! Dübörgést hallotok, ahogy felemeli a vasrudat, és máris nyílik az ajtó! Gyorsan csatlakoztok a bátor hõshöz, aki lehetõvé tette a küldetés folytatását.
Egy kisebb terembe jutottatok. A falakat mindenfelé pókhálók borítják. Körbejártok és az egyik háló mögött megtaláljátok a továbbvezetõ utat. Megtisztogatjátok a bejáratot, és elindultok. Eszedbe jutnak a korábban látott óriáspókok. Azután az is, hogy ezek a hálók nagyobbak voltak, mint amit az óriáspókok szõni szoktak...
Mintha csak a gondolataid irányítanák a valóságot, amikor a következõ teremhez értek megjelennek a hálók gazdái.
Ellenfeleitek egy kígyópók (#160) és 2 óriáspók (#89). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kígyópók Razio felé mozog. Razio a kígyópókot rohamozza. Vérivó Afzaal az 1. óriáspók irányába megy. A 2. óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. óriáspók Vérivó Afzaalt rohamozza. A 2. óriáspók irányába mozogsz. A kígyópók és Razio egymással harcolnak. Vérivó Afzaal és az 1. óriáspók egymással harcolnak. A 2. óriáspók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (11 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Elkerülte. Acsarogva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Enyészmestert forgatva támadsz. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). Mérgezõdik: Razio sebzõdik 23 ép-t. Regenerálsz (+5 ép)
Razio rettegve menekül.
*** 2. KÖR *** A kígyópók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (55 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Vérivó Afzaal és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Az 1. óriáspók hörögve elterül. A 2. óriáspók rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (10 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). A kígyópókot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Ez mellément. A fogaiddal támadsz. Fürgén elhajolt. Enyészmestert forgatva támadsz. Mellé! Bûzöd fojtogatja (10 sebzés). Méreg hatás: Razio 23 ép-t sebzõdik. Mérgezõdsz. 23 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A kígyópók téged támad. Harapásra nyitja száját. (56 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Eszméletedet vesztve összeesel. Vérivó Afzaal és a 2. óriáspók egymással harcolnak. Méreg: Razio sebzõdik 23 ép-t.
*** 4. KÖR *** A kígyópók és Vérivó Afzaal egymással harcolnak. A 2. óriáspók Vérivó Afzaalt támadja. Mérgezõdik: Vérivó Afzaal 23 ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** A kígyópók és Vérivó Afzaal egymással harcolnak. Vérivó Afzaal maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 177/145, Razio: 56/122.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
** 3. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Zephyndar, egy fekete, pikkelyes, smaragdzöld szemû, sárkányfattyra emlékeztetõ férfi. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: az enyészet malachit karkötõje, ezüst nadrág, a remete utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, a tudás gyûrûje, a Kõ Kardja, a bûz vaspajzsa, a tárgyalás gyûrûje, a tudós ezüst fejpántja, az enyészet háromszögszimbóluma, ében láncing, ametiszt szkarabeusz, az enyészet vándorcsizmája, a bérmágus csonttõre, ozin fülkarika, görényfarok, az enyészet aranyozott nyaklánca, a majom háromszögszimbóluma, a gepárd gyalogos lándzsája, a sebesség hosszú íja. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Zephyndar feléd mozog. A fekete hólyag Zephyndart rohamozza. Zephyndar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg Zephyndar felé mozog. Zephyndar rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (39 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-5 ép.) A fekete hólyag Zephyndart támadja. Zephyndar ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 8/0, a méregféreg: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 2%. Zephyndar meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Cef re de Tox részére 1 db az elfek bõr mellvértjét. Te 102 aranyat kaptál.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Cef re de Tox, egy szikár, mogorva tekintetû, rövid hajú, fejpántot viselõ férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, a merénylõ halotti maszkja, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, Rogan karkötõje, a törpék karikaszimbóluma, szivárvány karkötõ, a tudás gyûrûje, az óriás köpenye, zsugorító gyûrû, Enyészmester, az elfek bõr mellvértje, a gyõzelem csontamulettje, a kígyó öve, a mutáció gyémántja, bronzmedál, a gyõzelem csepp fülbevalója. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Cef re de Tox 10 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Cef re de Tox feléd mozog. Cef re de Tox téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Odacsap neked farkával. (34 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Fegyverével, egy Enyészmesterrel keresi a gyenge pontodat. (16 ép-t sebzõdtél). Méreg! 17 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Cef re de Tox 10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Cef re de Tox téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág farkával. (37 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Egy nevetséges Enyészmesterrel próbál lecsapni rád. Félrehajoltál. Összerogysz.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 138 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Cef re de Tox megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 3. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.
** 9. NAP ** 1 db a káosz mágusának öve, amit az aukcióra raktál fel, elkelt 210 aranyért. Kézhez kapsz 189 aranyat.
** 9. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.
** 10. NAP ** Braien eladásra kínál neked 10 barna manakövet (#149). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 3674 149 10 parancsot.
** 16. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 3221.) A te szinteden a legnevesebb Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 2079.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 6.* Athlan pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett. *ápr. 6.* Athlan csatában legyõzte Vegát. *ápr. 9.* Fuzzy, a Táposállat felköltözött a következõ szintre. *ápr. 10.* Morq Fan Gor és Szektor megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *ápr. 12.* Lord Griffonheart lopni próbált, de felsült vele. *ápr. 13.* Athlan és Mázsa Kettõ megküzdöttek egymással, és Athlan gyõzött. *ápr. 17.* Garabonciás és Gonosz Kronos megküzdöttek egymással, és Garabonciás gyõzött. *ápr. 18.* Midian teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott. *ápr. 18.* Morq Fan Gor új végtagot növesztett! *ápr. 19.* Cyron Achenar és Deth Stryke pszi párbajt vívtak. Cyron Achenar került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 6.* Akadil Tel Kator és Tüskés Végzetúr megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött. *ápr. 10.* Kronx és Kis-ülés-el-megyen pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *ápr. 12.* Fire Raptor gyõzelmet aratott Siawn a Róka felett. *ápr. 12.* Cyron Achenar és Deth Stryke pszi párbajt vívtak. Cyron Achenar került ki gyõztesen. *ápr. 12.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Imran, a Vator felett. *ápr. 13.* 19-es és Damocles megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *ápr. 13.* Lexandro d'Arquebus és Cseles Csenge megküzdöttek egymással, és Lexandro d'Arquebus gyõzött. *ápr. 17.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Night Wolfot. *ápr. 17.* Avvocato Terrasini és Alexander Buratov megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *ápr. 17.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rovarnyomorállat felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

e 1 élelemszerzés
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz. Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved van. Fekete hólyag jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

e élelemszerzés
Jóllakottságod 152%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 105. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

kno 67 10 9 2 67. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 15. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

vg 3674 149 10 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 10 db barna manakövet. Te 270 aranyat fizettél. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

dk 21 dobása 21. kalandnak
Rendben, 21. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

k 2 kaland elvállalása
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: sikeres] Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ? - és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált utánad a boltos. - Többet ér ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát, hogy a varázskõ elõnyeit ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod, végül megkérdezed:
- Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért a tied lehet! - megvetõ mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is. Úgy látszik, a varázskõ tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ utánad kiállt: - Rendben, legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom, érthetõ-e, de nem akarok venni varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni egyet, rendben, van rá 300 aranyam, de ennél több nem... - A kereskedõ szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt, még köthet üzletet. Elõrohan a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal akarod kiszúrni a szememet? Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre rá? Maholnap becsukhatom a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben, legyen 600, de ez az utolsó ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi kereskedõ, te is tudod, hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek, és betegre kerested magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk megállapodni! - hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam, vagy én használom fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod az álladat, mintha tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe csapsz.
- Rendben van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan tudsz alkudozni! Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen mosolyog. Látszik rajta, hogy még így is jó üzletet kötött! De azért te sem panaszkodhatsz: 500 arany egy varázskõért tényleg nem sok. (+1 hõsiesség pont.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

kf 18657 7016 17321 18731 142 bekészíted az 18657. tárgyat
Leveszed a harcos ezüst fejpántját. Felveszed az energia ezüst fejpántját. Leveszed a harcos sárga övét. Felveszed a hatalom csatos övét. Leveszed a remete zangrozi csizmáját. Felveszed a bérmágus vándorcsizmáját. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az energia sárgaréz nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

bb 11 1 4 3 20 1 több épület meglátogatása
[be 11:] Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz tíz barna manakövet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Klánunk egyik legbecsesebb ereklyéjét, az Õsgaletki füzért ellopták a gaz Mutánsok! Be kell jutnod a klánközpontjukba, és vissza kell szerezned ezt a felbecsülhetetlen értékû relikviát (12-es klánkaland)!

[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, elektronit (#141) 18 ap, barna manakõ (#149) 29 ap, yeti csont (#160) 20 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 74 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, ezüst láncing (#1033) 297 ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, maszk (#1090) 9 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csillogó fejpánt (#1108) 142 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, a pontosság csonttõre (#4451) 206 ap, a pontosság lándzsája (#4480) 111 ap, az elefánt amulettje (#16496) 266 ap, a bölcsesség görbekardja (#17966) 281 ap, a tûz pajzsa (#22210) 64 ap, a tûz sárga öve (#22317) 270 ap, a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 190 ap, a tûz csonttõre (#22451) 146 ap, a tûz kardja (#22465) 64 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég köpenye (#22735) 51 ap, a villám vassisakja (#23576) 162 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 146 ap, a méreg díszes köpenye (#24088) 461 ap, a méreg görbekardja (#24266) 162 ap, a regenerálódás szimbóluma (#24610) 61 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 162 ap, a sün maszkja (#24940) 55 ap, a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766) 190 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 55 ap, a szalamandra aranyozott nyaklánca (#25933) 483 ap, a yeti díszes köntöse (#26353) 470 ap, a yeti görbekardja (#26516) 162 ap, a sav díszes köntöse (#26803) 470 ap, a sav rövid tõre (#26952) 277 ap, az elektromosság halotti maszkja (#27191) 146 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 162 ap, a légzés vassisakja (#27626) 162 ap, a légzés átlátszó köntöse (#27702) 277 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) 155 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 146 ap, az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) 295 ap.
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az akadémia elõcsarnokában szokatlan tömeg fogad. Csodálkozva kérdezed az õrt, mi történt?
- Te tényleg semmirõl nem tudsz? Ma van a Kihívás Napja, amit minden évben hagyományosan az Akadémia szervez. Mindössze 5 arany a nevezési díj, és ha mind a három próbát sikerrel teljesíted a megadott idõ alatt, a neved felkerül a dicsõségfalra.
- Más jutalom nincs?
- Neked nem elég, hogy egy évig szerepel a neved a legdicsõbb hõsökével együtt? - kérdezi teljesen megdöbbenve az õr. - Ha nevezni akarsz, akkor állj a sor végére. (13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) A varázslótorony egy õsz szakállas mestere, Vorphaud õsmágus üdvözöl ezúttal.
- Örülök, gyermekem Sötét "Gyilkos" Gnusmas, hogy látlak! Már hallottunk rólad egyet s mást, és úgy gondoljuk, esetleg rádbízhatunk egy speciális küldetést, amit csak a varázslás tudományában magasfokon jártas személy tud elvégezni. A küldetés során egy tycharonid mágust kell megsemmisítened. A tycharonidok rabolták el a galetkiktõl a smaragd esszenciát, mely vitális a varázskövek készítéséhez. Segíts nekünk visszaszerezni ezt a fontos anyagot, és hozd el a szörnyeteg testét is! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Sötét "Gyilkos" Gnusmas, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.]
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} [30 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

kf 7857 7917 12373 142 18731 bekészíted a 7857. tárgyat
Hazamész a boltból. Leveszed az energia ezüst fejpántját. Felveszed a harcos ezüst fejpántját. Leveszed a hatalom csatos övét. Felveszed a harcos sárga övét. Leveszed a bérmágus vándorcsizmáját. Felveszed a remete zangrozi csizmáját. Leveszed az energia sárgaréz nyakláncát. Felveszed a kalmár nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

ism 15 a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 csótánylábat. Folytatod a lelet feltárását. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a szalamandra ezüst nyaklánca. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy óriáserõt. A zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Megrohamozod a zöld ekindát. A méregféreg a zöld ekinda irányába megy. A fekete hólyag elindul a zöld ekinda felé. Támadod a zöld ekindát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (18 sebzés). A zöld ekinda hörögve elterül.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0, a méregféreg: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 6%. Összegyûjtöd a "kincset": egy ekinda haj. Szívesen bekapnál valamit. Mohón zabálni kezdesz. (+13% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez hónakkupók ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Az 1. méregféreg a 2. méregférget rohamozza. A fekete hólyag a sötét xirnox irányába megy. A 2. méregféreg feléd mozog. A 2. méregféreg irányába mozogsz. A sötét xirnox a fekete hólyagot rohamozza. Az 1. méregféreg a 2. méregférget támadja. A 2. méregféreg megtántorodik. A fekete hólyag és a sötét xirnox egymással harcolnak. A 2. méregféreg rád támad. Harapni próbál. Elhibázta. A 2. méregférget próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (34 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A 2. méregféreg holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. 17 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Az 1. méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A fekete hólyag sebzõdik 11 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a sötét xirnoxot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Harapni próbálsz. (41 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Mérget juttatsz belé. Enyészmesterrel támadsz. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). A sötét xirnox holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/15, az 1. méregféreg: 2/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 12%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 24 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+16 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy kerek pajzs. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 ragálygombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Malandit, egy magas, szívós, kissé talán szórakozott férfi. [aura: rugalmasság: 5.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, a gepárd amulettje, szivárvány karkötõ, az entek könnyû nyílpuskája, a tárgyalás gyûrûje, az energia csatos öve, Rogan karkötõje, a gólem szárnyas sisakja, szivárványkristály, bronzmedál, kék gömb, vaspajzs, ozin fülkarika, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, óriás fülbevaló, a káosz hercegi tõre, a tudós vándorcsizmája. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Malandit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 1 6 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
hp 4 29 15 7827 200 harci program
[Parancs 1. makróba tárolva.] Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

pv 2 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p 7827 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p 7827 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
pv 1 2 3 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

hp 4 29 15 7827 200 harci program
[Parancs 1. makróba tárolva.] A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellenfeled #7827. Prioritás: 200. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Méregféreg éhen pusztult. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. jún. 8. péntekig. Az olimpiai fordulókat a jún. 16-i TF találkozón veheted át, ill. jún. 18-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 563 sebzést okoztál, és 425 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sötét "Gyilkos" Gnusmas, egy véres mancsú, ezüst hajú, sötétbõrû, piros szemû drow férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 70. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (22) / 1.35
[2] IQ: 10 (15) / 2.03
[3] ügyesség: 6 (14) / 1.10
[4] egészség: 7 (14) / 2.36
[5] mágia: 6 (7) / 5.40
[6] gyorsaság: 7 (11) / 2.13
[9] Méret/ép: 102 (111) / 111
Min. méret: 97
Barlangméret: 105
PONTJAID
Varázspont: 94 / 94
Képességpont: 10 / 38% [6]
Hõsi pont: 39 (10)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 42%
Galetki erõ: 395 / 261
Hírnév : 379
Jóllakottság: 165%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 30 (2)
Galetki gyõzelmek: 15 (1)
Torzsz. csaták: 348 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 293 (4)
Leölt torzszülött: 475 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 15 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (27)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +27% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be 50 õsi relikviát. 2.) Hajtsd végre a 12-es Klánkalandot (KK 12)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 (10) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.40 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.32
[19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (4) / 1.40 [21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0
[24] rezisztencia: 3 (5) / 0 [25] bûz: 14 (16) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.77 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.71 [47] zárnyitás: 7 / 0.54
[48] mászás: 6 / 0.21 [49] rugalmasság: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 0.40
[51] transzformáció: 4 / 0.10 [52] auraészlelés: 1 / 0.60 [54] kereskedelem: 6 (9) / 0.77
[55] szívósság: 10 / 0.11 [56] varázsitalfõzés: 3 (7) / 2.52 [57] gyógynövények: 6 (11) / 1.51
[58] nyomkeresés: 5 / 0.10 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.65 [64] átokszórás: 5 / 2.29
[65] álcázás: 5 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 15 (16) / 2.27
[68] zene: 5 / 0.15 [69] tanulás: 8 / 0.28 [70] idézés: 1 / 0

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 11 (12) / 3.10 [102] sebzõ méreg: 5 / 0  
fog [103] méret: 14 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.16 [105] sebzõ méreg: 5 / 0  
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 2.19     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.04 [29] életszívás: 6 / 3.09 [152] felejtés: 3 / 0.24
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 3 / 0.24 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.44
[165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [28] óriáserõ: 4 / 2.84 [167] tombolás: 6 / 0.92
[14] vakító fény: 2 / 0.06        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 29 életsz                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] fekete hólyag 48/33 121% 100% 4 / 1.78 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
hp 4 29 15 7827 200
pv 2
p 7827
p 7827
pv 1 2 3
hp 4 29 15 7827 200
2. Makró
kf 194
vd 26
vd 26
kf 1092
3. Makró
hp 3 28 1 0 75
hf 25 75
hp 3 167 1 0 75
hf 25 75

HARCI PROGRAMOD
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 75.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 100.
3: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 5. képessége. Prioritás: 99.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 99.
5: életsz t.var. ha ellenfeled #85.
6: életsz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 99.
11: életsz t.var. ha ellenfeled #7827. Prioritás: 200.
7: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 102, és ha ellenfeled #95.
9: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 101, és ha ellenfeled #95.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 10; VI erõ:300% ép:10%; PV 1 2 3; PSZ 54 67 55 46 47 48; BA 77; HE 3;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9737 7438 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 11-19

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #12 (7. épület), #13 (4. épület), #16 (3. épület), #51 (20. épület), #304 (67. forduló), #484 (66. forduló), #417 (68. forduló), #248 (69. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 fekete csizma (#1122) 1 a füvész köpenye (#193) 1 bíbor láncing (#1032)
1 csontmaszk (#1092) 1 khaldoran öv (#137) 1 a kígyó vassisakja (#19076)
1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) 1 maszk (#1090) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) * 1 a kobra díszes köpenye (#7438) 1 ében láncing (#134)
* 1 a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266) 1 a sebesség átlátszó köntöse (#13302) * 1 a harcos sárga öve (#7917)
1 a sebezhetetlenség pikkelyvértje (#19465) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 a méreg fejpántja (#24055)
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) 1 suhanó csizma (#195) 1 a túlélés zöld köntöse (#21401)
1 kék köpeny (#1137) 1 a gólem csontmaszkja (#8292) * 1 a harcos ezüst fejpántja (#7857)
1 csizma (#1120) 1 köpeny (#1135) 1 zangrozi csizma (#1123)
1 díszes köpeny (#1138) * 1 a remete zangrozi csizmája (#12373) 2 csatos öv (#1166)
1 a regenerálódás kerek pajzsa (#24461) 1 a hatalom csatos öve (#7016) 1 a yeti szürke maszkja (#26293)
1 a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 1 a gladiátor csatos öve (#6116) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 kerek pajzs (#1061)

Ékszerek, kincsek
1185 arany (#1) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 kristályamulett (#130)
* 1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) 1 az energia sárgaréz nyaklánca (#18731) 35 drágakõ (#2)
1 a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az egészség gyûrûje (#3025)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a védekezés amulettje (#4796) 1 a védekezés csepp fülbevalója (#4856)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a regenerálódás fülbevalója (#24655) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 2 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) 1 az erõ csepp fülbevalója (#1706) 1 a sav karikaszimbóluma (#26861)
1 a tudás gyûrûje (#2125) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) 1 a yeti malachit karkötõje (#26441) 1 a bûz karikaszimbóluma (#29111)
1 szimbólum (#1210) * 1 a túlélés ezüst fülbevalója (#21507) * 1 a regenerálódás ónix karkötõje (#24643)
1 a sün díszes karkötõje (#25092)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 4 fekete dukát (#218) 2 kötél (#128)
2 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8) 1 elsõ kulcsdarab (#226)

Fegyverek
* 1 Enyészmester (#217) 13 kerek kõ (#11) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 az entek lándzsája (#9880) 2 harci fejsze (#12)
1 az erõ hosszúkardja (#1767) 2 ében nyílpuska (#133) 3 sziklarepesz (#13)
2 vívótõr (#1303) 1 a tudós barbár lándzsája (#11681) 1 lándzsa (#1330)
4 rozsdás kard (#131) * 1 az ellenállás könnyû íja (#28721) 1 hosszúkard (#1317)
1 a merénylõ kõrisfa íja (#11173) 1 rövid tõr (#1302) 1 hosszú íj (#1272)

Varázsitalok és füvek
6 gyilkos boróka (#27) 9 tejfonál (#28) 2 sötét mák (#23)
1 üvegcse (#14) 15 mátekel gomba (#21) 7 csótányláb (#25)
3 óriásnövés itala (#60) 8 hónakkupók (#30) 10 ragálygomba (#26)
3 mitulen fû (#20) 9 winropu moha (#22) 1 hõsiesség itala (#52)
9 sárkányvirág (#32) 11 liánvirág (#24) 1 méregellenállás (#51)
2 gázlehelet itala (#57) 4 védelem itala (#59) 5 elonotichlan (#31)
1 sárga gyógyital (#61) 3 mézfû (#29) 2 elfu moha (#33)
2 kihívás itala (#68) 14 velparaj (#35) 2 rémcserje (#34)

Egyéb kacatok
2 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212) 54 õsi relikvia (#17)
1 bolhedor szárny (#15) 1 molad púp (#16) 12 pirgamit (#152)
11 mandibula (#157) 3 elektronit (#141) 3 yeti csont (#160)
2 nordkristály (#146) 4 húsevõ bibe (#151) 2 molitár háj (#165)
10 ekinda haj (#147) 1 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség csepp fülbevalója #3056 (7).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY)
Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket, amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet táplálékot.



KÍGYÓPÓK (160. LÉNY)
Ez a szörny a természet egyik furcsa tréfája. Képzelj el egy hatalmas póktestet (nagyobbat mint amit eddig bármikor is láttál), nyolc óriási póklábbal. Amikor azonban a fejére nézel, nem azt látod, amit vársz. A megszokott csáprágóknak nyoma sincs, a testbõl egy hosszú kígyó nõtt ki. A kígyó vastagabb mint két megtermett galetki együtt, a kígyó szája akkora, hogy egy kisebb galetkit gond nélkül be tudna kapni. A nagyobb galetkiket a fogáról csöpögõ méreg látványa gondolkoztatja el: elfutni vagy meghalni?



BARNA MANAKÕ (149. TÁRGY)
A manapoid belsejében az évek során egy gyémántkemény anyag gyûlik, növekszik, hasonlóan a gyöngykagylók kincséhez. A különbség csak annyi, hogy a legtöbb alkímista meg van róla gyõzõdve, hogy a barna manakõ amellett, hogy kissé bizarr, ámde divatos gyûjtõi tárgy, emellett mágikus adottságokkal is bír! Persze a publikus könyvtárak szerint még egyetlen alkímista sem tett komoly felfedezést a barna manakõvel kapcsolatban.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
A Galetki Olimpiára az OL {szint} {mire} paranccsal jelentkezhetsz, ahol a {szint} az a szint, ahol élsz, a {mire} pedig 1, ha csak a harcban, 2, ha csak játékos versenyekben, és 3, ha mindkettõben részt szeretnél venni. Azonban az is elég, ha egyszerûen csak egy paraméter nélküli OL parancsot adsz ki, ez azt jelenti, hogy mindenben részt akarsz venni. Azokon a szinteken, ahol kevés galetki él, nem rendeznek olimpiát, és azzal, hogy elfogadták a nevezésedet, még nem garantált, hogy a szinteden lesz is olimpia: csakis legalább 10 jelentkezõ esetén rendezik meg az eseményt. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Megjegyzés: az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. Az olimpiai fordulókat kinyomtatva, mindig az aktuális TF találkozón veheted át. Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el. Ha ehelyett a fordulót emailben szeretnéd megkapni, akkor ne az OL, hanem az OLB ill. OLU paranccsal jelentkezz (amely mindenben megegyezik az OL-lal, kivéve, hogy fordulódat nem nyomtatjuk ki a találkozóra, hanem csak emailben elküldjük a találkozót követõ hétfõn). Az OLB azt jelenti, hogy a fordulót base64, az OLU azt, hogy a fordulót uuencode kódolással szeretnéd kapni. Ha azt akarod, hogy a fordulót ki is nyomtassuk, meg emailben is elküldjük, akkor az OLB ill. OLU-nak adj 3. paraméternek egy 1-est.
Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni.
További szabályok. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Az idei kategóriák: hagyományos verseny, pankráció (közelharc és lehelet, felszerelés nélkül), és pszi olimpia. A pszi olimpián való részvételhez az 1. paraméterhez adj hozzá 4-et: OL 3 7 hatására a 3. szinten indulsz, minden kategóriában.
Az idei olimpián lesz csapatverseny is, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan, akkor kerül végrehajtásra, ha mindhárman kiadtátok egymásra. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Persze, ez csak elméleti probléma, hiszen egy bajnok fél évvel késõbb biztos, hogy legalább egy szinttel feljebb fog élni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.