Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:14:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9258-1

Karakterszám: 9258 Számlaszám: 10180
Fordulószám: 1 Játékhét: 5
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 78
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 8. 9h:37'
A következõ fordulód táplálható: 2001. okt. 11.

E-mail!

SÖTÉT ÁRNY KALANDJAI




Zeneszó szûrõdik be a barlangodba. Kilépve, azt látod, hogy a központi épületeket magába foglaló óriási Õscseppkõ elõtti fõtéren hatalmas tömeg nyüzsög. Középen, egy emelvényen két galetki muzsikál, egyikük egy lantot pengetve énekel, a másik furulyán kíséri. Micsoda kellemes zene! Közelebb mész, hogy jobban lásd és halld õket. Kicsit irigykedve figyeled, mennyire elbûvöli a közönséget a két jóképû bárd. Minden bizonnyal a felsõbb szintekrõl látogattak ide. Az elõadás befejeztével felhangzik a tapsvihar, és záporozik a mélyen hajolgató mûvészek felé az arany. Ez érdekes elõadás volt, bárcsak mindig lenne ilyen!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5536.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 27.* Avvocato Terrasini és Villámpöröly megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 31.* Kallias Aldenor da Siron tanulás tulajdonsága 7 lett, elsõként a szinten. *aug. 31.* Sylamor Si Sikvat gyõzelmet aratott Dugó felett. *szept. 3.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Phoenix felett. *szept. 7.* Sylamor Si Sikvat és Crywol megküzdöttek egymással, és Sylamor Si Sikvat gyõzött. *szept. 7.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Sylamor Si Sikvatot. *szept. 10.* Sylamor Si Sikvat csatában legyõzte Avvocato Terrasinit. *szept. 11.* PokemonSlayer teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 11.* Sylamor Si Sikvat és Arktik Traard megküzdöttek egymással, és Sylamor Si Sikvat gyõzött. *szept. 14.* Sylamor Si Sikvat teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 28.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kis-ülés-el-megyent. *aug. 30.* Kronx szolgálatába állt egy kronorém. *szept. 5.* Shackallor pszionikus párviadalban legyõzte Akkharu Sha'mmazurt. *szept. 10.* Midian és Lady Lucitania pszi párbajt vívtak. Midian került ki gyõztesen. *szept. 10.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Féreg Artis felett. *szept. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Dracot. *szept. 11.* Alba Regina és TorzonBorz pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 13.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 32-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 14.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett. *szept. 19.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 12 10 6 3 65 1 12. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 4! Elköltesz 1 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

psz 65 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: álcázás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

pv 2 1 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vi 100 25 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 100 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 55 0 15 felt. gyógyítás 55%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 55 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 15 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

bb 1 5 4 5 9 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, sisak (#1075) 23 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csizma (#1120) 11 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, tõr (#1300) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap.
[be 5:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a polipfejet. A polipfej odajön hozzád. Megtámadod a polipfejet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (6 ép-t sebeztél). A polipfej téged támad. Meglóbálva zúz bal csápjával. Félrehajoltál. Meglóbálva zúz bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Ostorként csattant bal csápjával. Elhibázta. Rád vág bal csápjával. Ez mellément. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Mellé! Lecsap rád jobb csápjával. El sem talált, haha. A polipfejet próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A polipfej hörögve elterül.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 10 aranyat.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Már egy ideje figyellek, Sötét Árny. Még nagy jövõ áll elõtted! Ha van bátorságod hozzá, tudnék adni egy megbízást!
- Megtiszteltetésnek venném, Mester - rebeged. A mester elmosolyodik.
- A feladat nem lesz túl nehéz, az eszeden kívül nem kell hozzá más. Egy rég kipusztult torzszülött faj után kutatunk, amelyet zoblemugnak hívnak. Csontokat, maradványokat kellene gyûjtened a barlangokban. - jól leplezve csalódottságodat, tettetett lelkesedéssel bólintasz.
- Meglesz, mester! - azzal távozol. (6. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy sziklozug (#9). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug máris elõtted terem! Támadod a sziklozugot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). A sziklozug téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). A sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). A sziklozug kileheli lelkét.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 15 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+11 életpont.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. A templomban egy feliratot pillantasz meg: "Galetkik segítségét keressük a templom kibõvítéséhez. Magas fizetség, teljes ellátás!" Nocsak, ez nem is hangzik rosszul! Megkérdezel egy papot, mit is jelent a magas fizetség. Megtudod, hogy teljesítmény alapú a bérezés, egy arany egy mázsa szikla kitermelése után. Hát, ez nem annyira magas, de azért az ellátás miatt talán megéri... (20. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [48 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ve 128 1 vásárlás
Veszel 1 kötelet 23 aranyért. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

k 2 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél] A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az óriáscsótányt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (4 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Lesújtasz jobb karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbál megmarni. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Felé döfsz jobb karmoddal. (3 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál. (8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+16 életpont.) [36 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

m 1 9 1122 1212 1212 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,9) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 1,8) Észak felé mész a labirintusban. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 1,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,8) Irány kelet! Üres szobába érkezel.
(M 3,8) Keletre mész tovább. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 3,7) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az óriáscsótányt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (3 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriáscsótányt. Lesújtasz jobb karmoddal. (4 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 3,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+18 életpont.)
(M 4,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,8) A négy égtáj közül nyugatot választod. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 2,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,8) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály. [31 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy koreni sün (#13). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a koreni sünt. A koreni sün rád támad. Megpróbál megmarni. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a koreni sünt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A koreni sünt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+9 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mátekel gombát. [ld. enc.] Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy márvány atka (#17). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka máris elõtted terem! A márvány atkát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (5 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. A csáprágójával támad. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Összefut a nyál a szádban. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+9 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka odajön hozzád. Megtámadod a márvány atkát. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka rád veti magát. Megpróbál megmarni. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Savat lehelsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+9 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához". A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Megnyugszol, itt nincs semmi. Belépsz.
A barlang lakója Terrestus Tapirus, egy idióta tapló férfi. A következõket látod nála: bõrpáncél, díszes fejék, bronzmedál. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Terrestus Tapirust. Terrestus Tapirus közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Terrestus Tapirust. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). Terrestus Tapirus téged támad. Terrestus Tapirus savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Terrestus Tapirust próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Terrestus Tapirus rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Terrestus Tapirust próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Terrestus Tapirus rád veti magát. Terrestus Tapirus savat lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Terrestus Tapirus rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (9 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 119 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 155 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sötét Árny, egy éjfekete bõrû, sárgán izzó szemû, gátlástalan férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.25
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.80
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 4 / 0.65
[9] Méret/ép: 41 / 1
Min. méret: 23
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 6 / 63%
Hõsi pont: 3 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 69 / 62
Hírnév : 0
Jóllakottság: 144%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (1)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 11 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 9 (5)
Leölt torzszülött: 9 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 5 / 1.28 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[65] álcázás: 2 / 0 [68] zene: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.72    


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:100% ép:25%; PV 2 1 3 5; PSZ 65;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #5 (1. épület), #6 (4. épület), #20 (9. épület), #202 (0. forduló).

TÁRGYAID

12 arany (#1) 1 kötél (#128) 1 mátekel gomba (#21)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Megnyílt az aukciósház az 5. szinten. Az eddigiektõl eltérõen, itt bármeddig lehet licitálni, nincs felsõ határ - az eladó azonban minden esetben legfeljebb a tárgy alapára kétszeresének 90%-kát fogja megkapni. November 1-tõl ezt az újítást az alsóbb szintek aukciósházaiban is bevezetjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



SZIKLOZUG (9. LÉNY)
A sziklozugok kõszerû teremtmények, négy lábuk van, és többnyire ártalmatlanok, köveket majszolnak és porrá változtatva kiválasztják magukból. Azonban, milyen galetki az, aki nem próbál leölni mindenféle torzszülöttet, még az ilyen ártalmatlant is? Nem beszélve arról, hogy kiváló csemege a kõevõk és a piromádok számára. A sziklozugokat iszonyatosan vastag bõrük miatt közelharcban nagyon nehezen tud csak egy kezdõ galetki elpusztítani, szerencsére az elemi támadásokkal szembeni ellenállása gyenge.



KÖTÉL (128. TÁRGY)
Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.



ÓRIÁSCSÓTÁNY (7. LÉNY)
Az óriáscsótány valóban óriási, annyira nagy, hogy az eltaposásnál hatékonyabb módszereket kell keresni az elpusztítására. Ez persze egyben azt jelenti, hogy kiváló gyakorlási lehetõség az óriáscsótánnyal való küzdelem egy fiatal, kezdõ galetki számára. És még ha ez nem lenne elég, sok galetki szívesen fel is falja a tejivók közül a potroha alatt csörgedezõ finom nedûért. Kedvelt eledele persze a rovarevõknek is. Az óriáscsótányok párzáskor savas anyagot köpnek egymásra, (kedves szokás), ezért aztán kitinpáncéljuk kiválóan védi õket mindenféle maró anyag ellen.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



KORENI SÜN (13. LÉNY)
A kutya méretûre nõtt koreni sünök általában csendben vadásznak a barlangjáratok sötétjében. Általában a vadászok sem szívesen bántják õket, mert a hatalmas tüskékkel borított állat széttépése sokszor ugyanannyi fájdalommal jár a vadász, mint a sün számára. Ha mégis sikerül elejtened egyet, a koreni sün húsa tejivók és kõevõk számára megfelelõ tápanyagokban bõvelkedik.



MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY)
Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ, de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY)
A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.