Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-16 17:29:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9230-82

Karakterszám: 9230 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 82 Játékhét: 89
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 26
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 8. 9h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2002. júl. 11.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

ASCLEPIAS SYRIACA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** 6.27. *** Karatekrokodil (#4869) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 1. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Granitoid, egy gránittestû, földpátpettyes, kvarceres, óriási férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: a teknõs ezüst fejpántja, ozin fülkarika, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, az energia kõamulettje, Rogan karkötõje, a pontosság karikaszimbóluma, a ragadozó bíbor láncinge, a sas zöld köntöse, óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja, a tökéletesség barbár lándzsája, a tökéletesség kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Granitoid irányába mozogsz. Granitoid közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Granitoidot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Megmérgezted. A fogaiddal támadsz. (29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odakensz neki bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Granitoid téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. A tökéletesség barbár lándzsájával támad. (11 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg jobb lábával. (21 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: Granitoid 10 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Granitoid rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy a tökéletesség barbár lándzsájával keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. Egy rúgást próbál jobb lábával. (25 ép-t sebzõdtél). Támadod Granitoidot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Megpróbálod megmarni. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Odaütsz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Granitoid maradék erejét is elvesztve elterül. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 135 sebzést kaptál.] A csatának nincs gyõztese, mindenki a padlóra került. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Granitoid meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 4. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Granitoid, egy gránittestû, földpátpettyes, kvarceres, óriási férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a teknõs ezüst fejpántja, ozin fülkarika, Enyészmester, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, az energia kõamulettje, Rogan karkötõje, a pontosság karikaszimbóluma, a ragadozó bíbor láncinge, a sas zöld köntöse, óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja, a tökéletesség kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Granitoidot. Granitoid máris elõtted terem! Megtámadod Granitoidot. Odacsapsz jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. Nem találtál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Mellé! Granitoid ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Granitoid meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 4. NAP ** Épp hozzád néz be Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. [aura: 3-as életszívás.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a méreg kék köpenye, bronzmedál, a káosz varázslatos tõre, az egyensúly gyûrûje, a mágus bronz mellvértje, ozin fülkarika, a méreg ónixgyûrûje, szivárványkristály, a káosz ében nyílpuskája, kék gömb, nagyobb pókcsatos öv, az entek díszes fejpántja, a harcmûvész ezüst fülbevalója, a gepárd vívótõre, a méreg ezüst nyaklánca, a méreg zangrozi csizmája, a méreg háromszögszimbóluma, a bérmágus hosszúkardja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Így válaszolsz: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te idétlen torszülött-karikatúra!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 11. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Kyrian D'amar, egy ébenfekete bõrû, fehér hajú, vörösen izzó tekintetû, félelmetesen apró férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: a gólem barbár lándzsája, az ellenállás átlátszó köntöse, az élet vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, a sebesség csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás sárga öve, a bûz díszes fejpántja, a bûz háromszögszimbóluma, ében láncing. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Kyrian D'amar elmormol egy tûzfal varázslatot. Kyrian D'amar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 60 ép-t a tûzfaltól. Támadod Kyrian D'amart. Beversz egyet jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Elhibáztad. Odacsapsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Kyrian D'amar maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Kyrian D'amar megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8393.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7075.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 24.* Llys Meldryn csatában legyõzte Granitoidot. *jún. 24.* Kis-ülés-el-megyen és Szivárvány megküzdöttek egymással, és Kis-ülés-el-megyen gyõzött. *jún. 25.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy quwarg harcos. *jún. 27.* Oblepo Glorr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Holstein felett. *jún. 27.* Fire Raptor teljesítette a 7. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 1.* Oblepo Glorr teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *júl. 1.* Elemináló, a Mágus és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *júl. 2.* Llys Meldryn és Flux Baby megküzdöttek egymással, és Llys Meldryn gyõzött. *júl. 2.* Signy Mallory-t kis híján megölte egy quwarg harcos. *júl. 3.* Athéna felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 27.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Jégmadárt. *jún. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Sziklazúzó Raggathot. *jún. 27.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *jún. 28.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett. *jún. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jún. 28.* 19-es és Kily Gonsalez Fadiga megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *júl. 1.* Maximilian Ûbertáp és Gork-at megküzdöttek egymással, és Maximilian Ûbertáp gyõzött. *júl. 1.* Lord Griffonheart és Moha megküzdöttek egymással, és Lord Griffonheart gyõzött. *júl. 2.* Lord Khalel mellé szegõdött egy morfinder telep. *júl. 2.* 19-es gyõzelmet aratott Lynx Lynx felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

t 1 40 1. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Sziklákkal súlyzózol, mell, bicepsz és vállgyakorlatokat végzel. Jó kis izomlázad kerekedik, de megérte a fáradtságod! [16 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

ep 37 50 1 építed a 37. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a lélekenergia generátor építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 1852 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

v 146 8 8 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

az 5319 16917 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A káosz vörös fülbevalója: értéke 80 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +2 méret, +1 vastag bõr, +1 rezisztencia. A természet sárga öve: értéke 184 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +3 egészség, +4 méret. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

sza 4 4 4 db 4 tárgy átadása 0. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 4 törpe pikkelyvértet. Szárnyas bolhedor morálja 50%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

k 21 19 12 kaland elvállalása
(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált. Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek, hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet, és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A halál sekrestyése odajön hozzád. Megindulsz a halál sekrestyése felé. Már ott is vagy! A halál sekrestyése téged támad. Harapni próbál. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod a halál sekrestyését. Odacsapsz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. (32 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Benyomsz neki bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Szagodtól fuldoklik (17 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A halál sekrestyése téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Feléd üt jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A halál sekrestyése halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Összegyûjtöd a "kincset": egy kék köpeny és 44 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+40 életpont.) Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett az õ ellenfelével. Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között turkál!
- Nincs itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres] - HÉ! Mit dugdosol ott a zsákodban? - kiáltasz rá Muppra.
- Ja, igaz - láthatóan elvörösödik a fickó. - Tényleg, igazad volt, most hogy jobban megnézem, tényleg volt itt valami. Akkor oda tudod adni a pénzt?
- Te sunyi torzszülött fatty, a megállapodás az megállapodás, de emiatt az apró malõr miatt 200 arannyal kevesebbet kapsz! - Mupp tétovázás nélkül biccent.
[Tárgyhasználat: 400 arany] Megnézed a két tárgyat, amit találtatok, és TE választasz. Nagyon úgy tûnik, hogy a másik tárgyból - ami egy vacak réz fejpánt - alig sugárzik a mágia! Viszont amit te megkaparintasz - a méreg ónixgyûrûje - bizony ontja magából a mágikus sugarakat! Intesz Muppnak, és azt kívánod, akkor lásd legközelebb, amikor a hátad közepét. (+1 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 10-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge, de azért képes vagy követni! A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével nyomot hagyott maga után. A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík, mint ahogy sejtetted. Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol tarthatják foglyul a papot! Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg itt helyezték fel az antimágikus bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége, minden az orglingok szagától bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak magasodik fel elõtted. Atyavilág, mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling melák (#157). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az orgling melák odajön hozzád. Megindulsz az orgling melák felé. Már ott is vagy! Az orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (40 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az orgling melákot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Pofádat nagyra tátva harapsz. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Benyomsz neki bal mancsoddal. Elkerülte. Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: Az orgling melák 10 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling melákot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odaütsz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Az orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (42 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: Az orgling melák sebzõdik 10 ép-t. Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 23 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+82 életpont.) A belsõ terembõl mormogás zaját hallod - Ajjaj, egy orgling sámán készül a fogadásodra! Csatakiáltást hallatva, berontasz, nem akarsz egy perccel sem több idõt adni neki a felkészülésre. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó feléd mozog. Megtámadod az orgling disznót. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odakensz neki bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés). Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya rád támad. Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Pofádat nagyra tátva harapsz. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. 18 ép-t sebzõdtél. Megközelíted az orgling sámánt. Támadod az orgling sámánt. Odakensz neki jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A fogaiddal támadsz. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd zavarja (10 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: Az orgling sámán 10 ép-t sebzõdik.
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 18 ép-t. Támadod az orgling sámánt. Odacsapsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Beversz egyet bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). Az orgling sámán hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 339 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy csontmaszk, egy üvegszimbólum és 36 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+40 életpont.) És igen, itt van a fõtiszteletes! Nemcsak antimágikus bilincs van rajta, hanem láncok rögzítik a falhoz is. Kulcs persze nincs a sámánnál! Gyorsan elõkapod a zárnyitó készleted. Igyekezned kell, mert a szomszédos járatokból újabb orgling melákok dörmögését hallod!
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Villámgyorsan lehullanak a láncok, végül az antimágikus bilincs is. Ekkor minden irányból orglingok özönlenek a szobába! "Elvesztünk" villan át az agyadon, de a törõdött, megkínzott pap csak biztatólag rád mosolyog, majd a válladra teszi a kezét, és néhány szót mormol. A következõ pillanatban a templomcsarnokban találjátok magatokat! A szentatyák nagy örömmel fogadnak, és átnyújtják a kulcsdarabot, meg persze teljes gyógyításban is részesítenek. [ld. enc.] (+2 hõsiesség pont.)
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os szintû jobb karom.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy elemi védelmet. A törpe útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a troll útonállót. A törpe útonálló téged támad. Törpe baltával sújt rád. (24 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a troll útonállót. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Beversz egyet bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot. 24 ép-t sebzõdtél. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával próbál megsebezni. (16 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 141 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). [137 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd 73 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd 73 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd 73 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (356. kaland, összköltsége 30 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni. Hitetlenkedve nézel körbe. A barlang üres! Vajon hol lehet a lakója? Hmm... Biztos itt van valahol, csak elrejtõzött! Mérgesen távozol. Úgy látszik, láthatatlan észlelése varázslatot kell használni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Regina Rascal, egy hófehér bõrû, hosszú hófehér hajú, meleg fekete szemû, elragadó mosolyú nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a tudás zafírja, zangrozi csizma, az óriás zöld köntöse, ozin fülkarika, a sün sárga öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Regina Rascal csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 884 sebzést okoztál, és 539 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 242 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Asclepias Syriaca, egy nemeslelkû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 82. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (18) / 11.97
[2] IQ: 10 / 1
[3] ügyesség: 5 (11) / 1.55
[4] egészség: 8 (18) / 6.83
[5] mágia: 7 (10) / 1.90
[6] gyorsaság: 7 (10) / 3.38
[9] Méret/ép: 107 (126) / 1
Min. méret: 100
Barlangméret: 108
PONTJAID
Varázspont: 111 / 5
Képességpont: 25 / 60%
Hõsi pont: 53 (5)
Tám.bónusz: 16%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 412 / 313
Hírnév : 845
Jóllakottság: 113%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 73 (3)
Galetki gyõzelmek: 38 (2)
Torzsz. csaták: 464 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 413 (3)
Leölt torzszülött: 640 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 22 (1)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zászlóvivõ (24)
Speciális képességeid:
+5 éberség, +12% támadás. 12% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt warnököt, kizárólag végtagjaiddal! [számláló: 4] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból! 3.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 2 / 0
[24] rezisztencia: 15 / 0 [25] bûz: 13 / 1.16 [26] lõfegyver: 2 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.35 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.63 [47] zárnyitás: 4 / 2.69
[48] mászás: 8 / 1.15 [49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.47
[51] transzformáció: 4 / 0.10 [52] auraészlelés: 3 / 0.25 [54] kereskedelem: 3 / 0.31
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.45 [57] gyógynövények: 4 / 1.60
[58] nyomkeresés: 8 / 2.50 [59] vezetõkészség: 8 / 0.15 [63] éberség: 8 (13) / 2.96
[64] átokszórás: 5 / 2.10 [65] álcázás: 1 / 0.10 [66] lopakodás: 4 / 1.63
[67] régészet: 6 / 2.27 [68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 4 / 0.70
[72] építés: 8 / 1.47        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 12 (13) / 0.50 [101] szakért.: 11 (12) / 10.87 [102] sebzõ méreg: 10 / 0
fog [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.23 [105] energiaszívás: 6 / 0
bal mancs [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 3 / 2.67    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 / 0.24 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[154] kisebb erõpajzs: 5 / 1.96 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.40
[28] óriáserõ: 5 / 4.48 [167] tombolás: 5 / 2.92 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 28 óriáse 167 tombo                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] szárnyas bolhedor 32/0 41% 190% 3 / 0.68 megsemmisült
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
vd
p
vd
p
vd
vd
2. Makró
ism 5
x 10
3. Makró
t 1 40
bsz
v 154

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 99.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #41. Prioritás: 100.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 100.
4: védelem itala v.var. ha ellenfeled #142. Prioritás: 200.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 4 0 50; VI erõ:300% ép:1%; PV 2 1 3 4 5; PSZ 63 48 47 66; BA 3848 4187; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2450 23727 1; A 5685 8006 1; VG 5685 5247 1; VG 2450 16917 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület), #52 (20. épület), #466 (81. forduló), #356 (82. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9230. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig 272 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
2 utazóköpeny (#1136) 1 díszes fejék (#135) 1 fejpánt (#1105)
1 a sün zöld köntöse (#25001) 1 lemezpáncél (#1000) 1 pókcsatos öv (#173)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 a sebezhetetlenség bõr mellvértje (#19496) * 1 a természet könnyû pikkelyvértje (#16766)
1 khaldoran öv (#137) * 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 a tolvaj köpenye (#9235)
1 díszes fejpánt (#1106) 1 suhanó csizma (#195) 1 vas lemezpáncél (#1001)
* 1 a gladiátor csizmája (#6070) 2 halotti maszk (#1091) 2 kék köpeny (#1137)
1 a természet sárga öve (#16917) * 1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836) * 1 az óriás öve (#8815)
1 csontmaszk (#1092)

Ékszerek, kincsek
1 a szellemek csontamulettje (#15147) 77 drágakõ (#2) 1 bronzmedál (#207)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az egészség amulettje (#2995)
* 1 az élet csontamulettje (#5247) 1 karkötõ (#1240) 3 díszes karkötõ (#1242)
1 fülbevaló (#1255) * 1 a rend köve (#158) * 1 az egészség ónixgyûrûje (#3028)
* 1 a remete aranyozott fülbevalója (#12508) 1 kék gömb (#143) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 543 arany (#1) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 a méreg ónixgyûrûje (#24178) * 1 a védekezés karikaszimbóluma (#4811) * 1 a küzdelem nyaklánca (#20530)
* 1 az energia díszes karkötõje (#18792) 1 a tolvaj kõamulettje (#9296) 1 a káosz vörös fülbevalója (#5319)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210) 1 díszes rézkulcs (#129)
4 fekete dukát (#218) 2 kötél (#128) 1 második kulcsdarab (#227)

Fegyverek
2 lándzsa (#1330) 11 fogazott tõr (#6) 2 gyalogos lándzsa (#1332)
1 a légzés rövid tõre (#27852) 5 kés (#5) 5 rozsdás kard (#131)
16 kerek kõ (#11) 14 harci fejsze (#12) 2 parittya (#10)
4 sziklarepesz (#13) 1 Enyészmester (#217) 1 harci nyílpuska (#1288)
1 könnyû íj (#1271) 1 a tûz gyalogos lándzsája (#22482) 1 a bölcsesség könnyû nyílpuskája (#17936)
1 a villám csonttõre (#23801) 1 a sün könnyû íja (#25121) 4 a tûz fogazott kardja (#22468)

Varázsitalok és füvek
1 óriásnövés itala (#60) 6 üvegcse (#14) 12 csótányláb (#25)
1 tûzlehelet itala (#53) 10 liánvirág (#24) 7 sötét mák (#23)
2 elfu moha (#33) 11 mátekel gomba (#21) 4 winropu moha (#22)
7 gyilkos boróka (#27) 5 mitulen fû (#20) 3 tejfonál (#28)
3 sárga gyógyital (#61) 2 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
3 ragálygomba (#26) 2 védelem itala (#59) 4 mézfû (#29)
2 méregellenállás itala (#51) 1 elonotichlan (#31) 8 sárkányvirág (#32)

Egyéb kacatok
6 nordkristály (#146) 5 nohnetár gumó (#212) 3 lemúr hártya (#161)
7 ekinda haj (#147) 28 mandibula (#157) 15 pirgamit (#152)
14 õsi relikvia (#17) 12 húsevõ bibe (#151) 4 elektronit (#141)
4 yeti csont (#160) 11 molitár háj (#165) 2 barna manakõ (#149)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A HALÁL SEKRESTYÉSE (156. LÉNY)
Fekete csuhába öltözött, vörösen izzó szemû teremtmények, a Sötétség Egyházának követõi. Egyesek szerint élõholt árnymanók, akik a fiatal galetkik riogatásával, ijesztgetésével próbálják elhitetni magukkal, hogy igazi hatalmuk van. Annyi bizonyos, hogy minél idõsebb egy galetki, minél több idõt töltött el a hegyben, annál kevésbé veszélyes számára a halál sekrestyése. Azonban egy törtetõ, a kellõ tapasztalat megszerzése nélkül elõre költözõ galetki irtózatosnak fogja érezni a sekrestyés csapásait. A sekrestyés anyaga zöldvérûek és tejivók számára emészthetõ.



ORGLING MELÁK (157. LÉNY)
Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak. Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos, arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.



ORGLING SÁMÁN (101. LÉNY)
Összeaszott, vénségesen vén, iszonyatosan csúnya orgling nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik, hogy intelligenciával!) bír. Általában mindig körülötte lebzsel egy orgling disznó, amely rettegve a büntetéstõl, védelmezi gazdáját (de csak amíg nem állnak túl rosszul a dolgok). Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



MÁSODIK KULCSDARAB (227. TÁRGY)
Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs nyele - nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.



GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY)
A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel, ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is, hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni, a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.



TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással. Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod ezt a sötétlelkû csapatot!



TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY)
A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja, a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen. Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed a gyõzelemre...



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.