Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 02:43:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9229-30

Karakterszám: 9229 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 30 Játékhét: 528
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1181
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 18h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

FROST KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, üvegszimbólum, Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a mentát lándzsája, a teknõs kõamulettje, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Megállapodtok, hogy a tét 15 arany lesz.

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Dugó sebzõdik 24 ép-t. (-5 vp.) Dugó feléd rohan. Dugó rád támad. Elõre szúr bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a mentát lándzsáját, megpróbál eltalálni. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. 9 ép-t sebzõdtél. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Dugó 24 sebzést kap. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Dugó létrehoz egy jégcsóva varázslatot. Sebzõdsz 11 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Dugó sebzõdik 24 ép-t. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Dugó elvarázsol egy jégcsóvát. A varázslat nem hatott rád. Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó 24 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5 vp.) Dugó eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Dugó meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
** 1. NAP ** Dugó kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3567 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3567 9 parancsot.
** 1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 az áttörés szöges övét (#31768). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 31768 1 parancsot.
** 1. NAP ** Spirit eladásra kínál neked 1 a tûz ezüst fülbevalóját (#22407). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8523 22407 1 parancsot.
** 1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a tûz vándorcsizmáját (#22271). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 22271 1 parancsot.
** 1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 53. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Spirit, Storm.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket, amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri. Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják. Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt kell hamuvá égetni.
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Tûzlehelet próba 20-as küszöbre: 12 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit beborítja lángnyelvekkel a rongyfigurát. Hátrahõköltök az irtózatos hõség elõl! Mindenfelé pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat a csapat jéglehelõjének!
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Jéglehelet próba 20-as küszöbre: 14 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit nagy levegõt vesz, és a levegõ megdermed körülötte.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok, itt az ideje a savlehelõnek!
Mindenki egyetért abban, hogy ez Storm területe.
[Savlehelet próba 20-as küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Storm butyogó, fortyogó savval borítja be a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az elmélkedés a dolgotok.
Storm a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Elektr.lehelet próba 20-as küszöbre: 18 hõsiesség pont árán sikeres] Storm körül szikrák kezdenek táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken vibráló elektromosság fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Storm tovább lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben! A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl, és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek, mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Mérg. lehelet próba 20-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit irtózatos erejû gázfelhõvel borítja be a zsüritagot. Ti messzebb álltok, mégis elkábultok!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög. A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig! A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök. Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok. A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy tûzlehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet. 1 [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
** 1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a mágia malachitgyûrûjét (#3477). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 3477 1 parancsot.
** 1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a mágia csatos övét (#3416). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 3416 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

b 99 99 barlangod bõvítése
Sikeresen betömted a barlangod hátuljában levõ nyílást. Huh, most már SOKKAL nyugodtabban fogsz aludni!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ba 22 128 barátságosság
Barátságosság beállítása: jégmedúza torzszülöttekre, csótánykirálynõ torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

k 8 14 kaland elvállalása
(8. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!

(14. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ba 22 128 barátságosság
Barátságosság törlése: jégmedúza torzszülöttekre, csótánykirálynõ torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Pszi párviadalra csak akkor hívhatsz valakit, ha van pszid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

p 3567 portyázás
Elfogadod Dugó kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (376. kaland, összköltsége 20 TVP.) A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, üvegszimbólum, Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a teknõs kõamulettje, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 15 arany! Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó sebzõdik 24 ép-t. (-5 vp.) Dugó odajön hozzád. Dugó téged támad. Feléd döf bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%).
*** 2. KÖR *** Dugó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. 7 életpontnyit sebzõdsz. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Dugó sebzõdik 24 ép-t. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Dugó ellõ egy jégcsóva varázslatot. Sebzõdsz 5 ép-t. Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó 24 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. Sebzõdsz 10 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Dugó sebzõdik 24 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-5 vp.) Dugó ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

p 3567 portyázás
Elküldesz egy kihívást Dugó részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot. 20 életpontnyit sebzõdsz. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az elektraton 24 ép-t sebzõdik. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit, 19 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy orgling kutya (#42) [aura: 5-ös méretû 9-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling kutya 24 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az orgling kutya feléd mozog. Az orgling kutya téged támad. Feléd üt bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az orgling kutya sebzõdik 24 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-5 vp.) Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+128%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfal varázslatot. Ellõsz egy életszívás varázslatot. A renegát mágustanonc 24 sebzést kap. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A renegát mágustanonc 24 sebzést kap. (-5 vp.) A renegát mágustanonc hörögve elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+163%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kf 15221 232 3506 3491 3447 12896 bekészíted a 15221. tárgyat
Bekészíted a szellemek könnyû íját. Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia malachit karkötõjét. Felveszed a mágia csontamulettjét. Felveszed a mentát kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

i 80 idézés 80 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 80 van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

i 20 0 10 idézés 20 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 bekészíted a 142. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját. Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kf 31768 3506 11485 144 bekészíted a 31768. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

be 4 49 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

be 8 1 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy a pszi szakértelmek csodálatos világával szeretnél megismerkedni. Megtudod, hogy az oktatás 10 képességpontba és 200 aranyba kerül. Felvezetnek a nagy gömbbe, amely az épület tetején van. Fantasztikus! A hatalmas, üres térben galetkik lebegnek, szemük csukva, mintha aludnának. Oktatód, egy nyúlánk, nagyszemû, sárgás bõrû galetki elmagyarázza, hogy a tanulók és mestereik épp az asztrális síkon kalandoznak. Izgalomba jössz, hogy milyen fantasztikus, új dimenzió felderítésére lesz hamarosan lehetõséged. Az oktató azonban lehûti a kedélyedet: elmondja, hogy az asztrális kalandozás enyhén szólva is egy igencsak veszedelmes vállalkozás, és a jól képzett pszionicisták is általában csak csoportban mernek megkockáztatni egy hosszabb kiruccanást. Megtudod, hogy az asztrálból rengeteg pszionikus ragadozó leselkedik a tapasztalatlan elmére. Ezután következnek a gyakorlatok. Kiderül, hogy a pszi képessége minden galetkiben megvan, de egy erõteljes varázslat és pszionikus hatás együttes kombinációja szükséges ahhoz, hogy ezt a megfelelõen érett elmében felszínre hozzák. Az általad végzett relaxációs és mentális gyakorlatok közepette észre sem veszed, hogy befejezõdött a stimuláció! (-10 képességpont.) Döbbenettel érzed, hogy képes vagy átcsúszni az asztrális térbe, érzékelni az ebben a párhuzamos dimenzióban zajló dolgokat. Érzékeled a többi pszionicista tudatát, és egyéb, homályosabb dolgokat is. Azonban nagyon hamar elfáradsz, és visszahúzódsz. Oktatód elmagyarázza, hogy milyen gyakorlatok szükségesek a pszionikus képesség ébrentartásához és fokozatos fejlesztéséhez. Ezenkívül felhívja figyelmedet, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül térj vissza, hogy elsajátíthass valamilyen önvédelmi képességet, mert anélkül könnyû préda leszel az agresszív elmék számára. Végül kifizeted a 200 aranyat, és boldogan távozol. (Elsajátított szakértelmeid: pszi támadás 1. szint, pszi energia 1. szint. A további pszi képességek elsajátítása 100 aranyba és 5 képességpontba kerül.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 tanulás; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

kno 49 10 1029 34 49. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 34 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vg 3567 160 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db yeti csontot. Te 19 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vg 2795 3477 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a mágia malachitgyûrûjét. Te 327 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vg 2795 3416 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
A tranzakció számodra 191 aranyba kerülne, és ennyi pénzed nincs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

bb 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 5-ös rugalmasságot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A mutánsok általában tartalékolják képességpontjaikat, hogy a megfelelõ pillanatban, a legextrémebb képességüket tudják hirtelen megnövelni. Gyûjts össze te is legalább 20 képességpontot, és látogasd meg a Klánközpontot!
[Hozz egy yeti csontot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Az igazi mutánsok szinte kivétel nélkül mind rendelkeznek a pszi szakértelemmel. Te se maradj el tõlük!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

bb 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a pszi támadás szakértelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: létforma. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Sajnos klánunk tagjait rendszeresen üldözik, bántalmazzák furcsa kinézetünk, megjelenésünk, másságunk miatt. Meg kell tanulnunk elrejtõzni! Érj el legalább 8-as álcázás szakértelmet.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

kk 39 klánküldetés
(39. kaland:) Sajnálom, de jelenleg nincs ilyen sorszámú aktív klánkalandod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

bb 16 több épület meglátogatása
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as álcázás szakértelmet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Klánunk egyik legkitûnõbb szabadidõ programjával ismerkedhetsz meg, ha kipróbálod a Halálfolyosón való átkelést (39-es Klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

k 308 278 435 493 kaland elvállalása
(308. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. óriáscsótány 26 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány hörögve elterül. A 2. óriáscsótány feléd rohan. A 3. óriáscsótány máris elõtted terem! A 2. óriáscsótány rád támad. Megpróbál megmarni. (6 ép-t sebzõdtél). A 3. óriáscsótány téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A 2. óriáscsótány 26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 14 életpontot. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány holtan terül el. A 3. óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával mar. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A 3. óriáscsótány sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+129%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy utazóköpeny és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(278. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az agglomerátor 26 sebzést kap. (-5 vp.) Az agglomerátor feléd mozog. Az agglomerátor téged támad. Harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Elkerülted. Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az agglomerátor 26 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) Az agglomerátor rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az agglomerátor sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 13 életpontot. (-5 vp.) Az agglomerátor holtan terül el.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 18 arany és egy hamis arany.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(435. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. A zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A zöld ekinda sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A zöld ekinda sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A zöld ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ekinda haj. [ld. enc.]
Nocsak! Egy páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Megvizsgálod a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod az egyetlen lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel.
Nocsak, itt van valami: 18 arany és egy háromszögszimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.

(493. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Lefelé mászol.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 23 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

mak 3 6 3. makró definiálása/hívása
3. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
le elrakod a 0. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés ezüst fülbevalója, az áttörés háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a remete malachit karkötõje, a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója, az erõ amulettje, a tudós köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

pv 2 portyázás viselkedés
[Parancs 3. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p 3567 portyázás
[Parancs 3. makróba tárolva.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p 3567 portyázás
[Parancs 3. makróba tárolva.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása
[Parancs 3. makróba tárolva.]
le elrakod a 0. tárgyat
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 bekészíted a 14995. tárgyat
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét. Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

kf 15221 7166 100 bekészíted a 15221. tárgyat
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

kf 232 3491 12820 bekészíted a 232. tárgyat
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét. Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

kf 3477 3416 bekészíted a 3477. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A xenó atka sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A xenó atka közelebb jön, hogy támadhasson. A xenó atka téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A xenó atka sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A xenó atka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+119%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +10 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 572 sebzést okoztál, és 201 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 242 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Frost, egy feletted magasban lebegõ nevetségesen vékony csápokkal rendelkezõ, mégis ijesztõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 30. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (5) / 0.80
[2] IQ: 4 (6) / 3.40
[3] ügyesség: 3 (6) / 0.40
[4] egészség: 4 (7) / 0.28
[5] mágia: 2 (28) / 0.52
[6] gyorsaság: 3 (0) / 0.98
[9] Méret/ép: 57 (60) / 60
Min. méret: 20
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 256 / 117
Képességpont: 33 / 97%
Hõsi pont: 47 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 203 / 61
Hírnév : 360
Jóllakottság: 169%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 62 (2)
Galetki gyõzelmek: 33 (2)
Torzsz. csaták: 239 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 227 (7)
Leölt torzszülött: 315 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 36 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (11)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 21%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyûjts össze legalább 20 képességpontot! 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 3.) Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot (KK 39)! (összesen 30 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[18] tûzimmunitás: 1 / 0.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.50 [47] zárnyitás: 6 / 0.80 [48] mászás: 6 / 0.85
[49] rugalmasság: 5 / 0 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.15 [51] transzformáció: 6 / 3
[52] auraészlelés: 1 / 0.15 [54] kereskedelem: 5 / 1.02 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.10
[57] gyógynövények: 3 / 1.05 [58] nyomkeresés: 5 / 0.20 [59] vezetõkészség: 2 / 0.15
[60] pszi támadás: 1 / 0 [61] pszi energia: 1 / 0 [62] lopás: 6 / 0.32
[64] átokszórás: 3 / 0.50 [65] álcázás: 19 / 0.07 [66] lopakodás: 2 / 0.40
[68] zene: 5 / 0.35 [69] tanulás: 6 / 0.08 [70] idézés: 8 / 2.10

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.44     a hatalom görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 22 / 1.92 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.12    

MAKRÓID
1. Makró
gy 40 0 10 50
le
ba 22 128
k 8 14
ba 22 128
mak 3
2. Makró
le
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208
kf 15221 7166 100
kf 232 3491 12820
pv 2 1 3 4 5 7
3. Makró
le
pv 2
p 3567
p 3567
mak 2
kf 3477 3416
4. Makró
le
kf 15221 232 3506 3491 3447 12896
i 80
i 20 0 10
le
mak 5
5. Makró
le
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820
kf 31768 3506 11485 144

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 170.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: koreni sün (#13), zombi (#29), sáskaharcos (#44).
1901: kyeni vadász (#45), 75, 77, 78, 80, vérfarkas (#94).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 2 1 3 4 5 7; PSZ 68 46; L 50 17 165 50 2 1; TT 15; I 20 0 10; HU 7;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #475 (19. forduló), #310 (29. forduló), #283 (25. forduló), #356 (26. forduló), #282 (26. forduló), #244 (28. forduló), #376 (30. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság csizmája (#3820) * 1 a mentát csizmája (#12820) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a szellemek mellvértje (#14995) 1 a tudós köpenye (#11485) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 vándorcsizma (#1121) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) * 1 a mágia csontamulettje (#3447)
* 1 a mágia malachit karkötõje (#3491) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mentát kõamulettje (#12896)
1 a remete malachit karkötõje (#12491) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 212 arany (#1)
1 az áttörés ezüst fülbevalója (#31857) 1 az áttörés háromszögszimbóluma (#31812) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az erõ amulettje (#1645) 1 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
108 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék gömb (#143)

Felszerelés
4 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
5 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a hatalom görbekardja (#7166) * 1 a szellemek könnyû íja (#15221) 1 harci fejsze (#12)
1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 5 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27)
2 hónakkupók (#30) 3 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
1 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
9 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 ekinda haj (#147) 1 elektronit (#141) 1 molitár háj (#165)
1 pirgamit (#152) 2 xenópete (#278)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 hamis arany (#809), 1 mitulen fû (#20), 1 elektronit (#141), 1 utazóköpeny (#1136), 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477), 1 vándorcsizma (#1121), 1 ekinda haj (#147), 1 háromszögszimbólum (#1212).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 453 arany (#1), 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÛZLEHELET ITALA (53. TÁRGY)
A tûzlehelet itala egy vörös színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a tûzleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



ZÖLD EKINDA (74. LÉNY)
Az ekindák óriási, rovarszerû lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. A zöld ekindák értelmes lények, sõt, rendelkeznek korlátozott mágikus képességekkel is. Rettenetesen gyûlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt... Mindenesetre ekindára vadászni mindenképpen veszélyes, és ha mindenképpen ilyesmire adod a fejed, legjobb a zöld ekindával kezdeni. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



EKINDA HAJ (147. TÁRGY)
Az ekindák sokak szerint hajukból nyerik a varázserejüket, ezért nem csoda, hogy az ekinda legyõzése után sokan kitépik a zöldes-kékes csomót, amelytõl azt remélik, hogy hatalmuk megnövekedik. Persze az ekinda haj mágikus pontenciáljának kiaknázására csak az igazán képzett alkímisták képesek.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.