Karakterszám: |
9229 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
30 |
Játékhét: |
528 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
1181 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 18h:09' |
A
következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19. |
|
E-mail!
FROST KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös,
mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt
tárgyai: a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, üvegszimbólum,
Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem átlátszó
köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája, a gyorsaság
bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a mentát lándzsája, a teknõs
kõamulettje, az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Egy-egy elleni,
nemes küzdelemre hív ki téged. Megállapodtok, hogy a tét 15 arany lesz.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Dugó
sebzõdik 24 ép-t. (-5 vp.) Dugó feléd rohan. Dugó rád támad. Elõre
szúr bal karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a mentát lándzsáját,
megpróbál eltalálni.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
9 ép-t
sebzõdtél. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Dugó
24 sebzést kap. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Dugó létrehoz egy jégcsóva
varázslatot.
Sebzõdsz 11 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást.
Dugó
sebzõdik 24 ép-t. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Dugó elvarázsol egy jégcsóvát.
A varázslat nem hatott rád. Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó
24 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5 vp.) Dugó eszméletét
vesztve összeesik.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+51%). Dugó meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
**
1. NAP ** Dugó kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3567 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 3567 9 parancsot.
**
1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 az áttörés szöges övét (#31768).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 31768 1 parancsot.
**
1. NAP ** Spirit eladásra kínál neked 1 a tûz ezüst fülbevalóját (#22407).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8523 22407 1 parancsot.
**
1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a tûz vándorcsizmáját (#22271).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 22271 1 parancsot.
**
1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 53. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Spirit, Storm.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete
rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket,
amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs
nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak
fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri.
Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják.
Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt
kell hamuvá égetni.
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Tûzlehelet
próba 20-as küszöbre: 12 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit beborítja
lángnyelvekkel a rongyfigurát. Hátrahõköltök az irtózatos hõség elõl! Mindenfelé
pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ
szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat
a csapat jéglehelõjének!
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Jéglehelet
próba 20-as küszöbre: 14 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit nagy levegõt
vesz, és a levegõ megdermed körülötte.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó
felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok
irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként
óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok,
itt az ideje a savlehelõnek!
Mindenki egyetért abban, hogy ez Storm területe.
[Savlehelet próba 20-as
küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Storm butyogó, fortyogó savval
borítja be a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni
magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak
elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat
felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje
elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki
a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az
elmélkedés a dolgotok.
Storm a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Elektr.lehelet próba
20-as küszöbre: 18 hõsiesség pont árán sikeres] Storm körül szikrák kezdenek
táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken vibráló elektromosság
fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Storm tovább
lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben!
A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl,
és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot
zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek,
mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Mérg.
lehelet próba 20-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit irtózatos
erejû gázfelhõvel borítja be a zsüritagot. Ti messzebb álltok, mégis elkábultok!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög.
A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy
a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig!
A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán
tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök.
Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok.
A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy
tûzlehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik
meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
1 [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
**
1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a mágia malachitgyûrûjét (#3477).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 3477 1 parancsot.
**
1. NAP ** Storm eladásra kínál neked 1 a mágia csatos övét (#3416). Ha
meg akarod venni, adj ki egy VG 2795 3416 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
b 99 99 |
barlangod bõvítése |
Sikeresen betömted a barlangod hátuljában levõ nyílást. Huh, most már SOKKAL
nyugodtabban fogsz aludni!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
gy 40 0 10 50 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Leveszed a következõ tárgyakat: ezüstmedál, a hatalom görbekardja, a mentát
csizmája, szent templomi maszk, a mágia csontamulettje, a mágia malachit
karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek mellvértje, a szellemek
könnyû íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Barátságosság beállítása: jégmedúza torzszülöttekre, csótánykirálynõ torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
k 8 14 |
kaland elvállalása |
(8. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
(14. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Barátságosság törlése: jégmedúza torzszülöttekre, csótánykirálynõ torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 2 1 3 4 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Pszi
párviadalra csak akkor hívhatsz valakit, ha van pszid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Elfogadod Dugó kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy kürtõ mellett
mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit,
de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm!
Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(376. kaland, összköltsége
20 TVP.) A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet
preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös,
mérgezõ érintésû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv,
üvegszimbólum, Rogan karkötõje, az egészség gyûrûje, szivárvány karkötõ,
a gyõzelem átlátszó köntöse, a harcmûvész szárnyas sisakja, a tudós vándorcsizmája,
a gyorsaság bíbor láncinge, a sebezhetetlenség fülbevalója, a teknõs kõamulettje,
az óriás fülbevalója, az entek nyílpuskája. Megbeszélitek, hogy tét is
lesz, 15 arany! Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Dugó
sebzõdik 24 ép-t.
(-5 vp.) Dugó odajön hozzád. Dugó téged támad. Feléd döf bal karmával.
(21 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával.
(24 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-10%).
*** 2. KÖR *** Dugó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
7 életpontnyit sebzõdsz. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Dugó
sebzõdik
24 ép-t. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.)
*** 3. KÖR *** Dugó ellõ egy jégcsóva varázslatot.
Sebzõdsz 5 ép-t. Elmormolsz
egy életszívás varázslatot. Dugó
24 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.)
*** 4. KÖR *** Dugó varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
Sebzõdsz
10 ép-t. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Dugó
sebzõdik
24 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-5 vp.) Dugó ájultan a
földre zuhan.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Micsoda öröm, még a tét, 15 arany is a tied lett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Elküldesz egy kihívást Dugó részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot.
20 életpontnyit
sebzõdsz. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az
elektraton
24 ép-t sebzõdik. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit, 19 arany és egy hamis
arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért
most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások
hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend.
Nocsak, mit találtál! 1
mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Egy szûk oldaljáratot
találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik.
Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy orgling kutya (#42) [aura:
5-ös méretû 9-es szintû bal karom.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling kutya
24 ép-t
sebzõdik. (-5 vp.) Az orgling kutya feléd mozog. Az orgling kutya téged
támad. Feléd üt bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással
van rád.
(-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az orgling kutya
sebzõdik 24 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t.
(-5 vp.) Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+128%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le
egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek,
azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy renegát mágustanonc
(#47).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz
egy tûzfal varázslatot. Ellõsz egy életszívás varázslatot. A renegát mágustanonc
24 sebzést kap. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A renegát mágustanonc
24 sebzést kap. (-5 vp.) A renegát mágustanonc hörögve
elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+163%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
kf 15221 232 3506 3491 3447 12896 |
bekészíted a 15221.
tárgyat |
Bekészíted a szellemek könnyû íját. Felveszed a szent templomi maszkot.
Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia malachit karkötõjét.
Felveszed a mágia csontamulettjét. Felveszed a mentát kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 80 van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
i 20 0 10 |
idézés 20 TVP-ért |
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha
legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
Leveszed a következõ tárgyakat: szent templomi maszk, a mágia csontamulettje,
a mágia malachit karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a szellemek könnyû
íja, a mentát kõamulettje.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 |
bekészíted a 142.
tárgyat |
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az erõ amulettjét. Felveszed
az áttörés háromszögszimbólumát. Felveszed az áttörés ezüst fülbevalóját.
Felveszed a remete malachit karkötõjét. Felveszed a gyorsaság csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
kf 31768 3506 11485 144 |
bekészíted a 31768. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját.
Felveszed a tudós köpenyét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
be 4 49 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre,
de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke
végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
be 8 1 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény
röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy a pszi szakértelmek
csodálatos világával szeretnél megismerkedni. Megtudod, hogy az oktatás
10 képességpontba és 200 aranyba kerül. Felvezetnek a nagy gömbbe, amely
az épület tetején van. Fantasztikus! A hatalmas, üres térben galetkik lebegnek,
szemük csukva, mintha aludnának. Oktatód, egy nyúlánk, nagyszemû, sárgás
bõrû galetki elmagyarázza, hogy a tanulók és mestereik épp az asztrális
síkon kalandoznak. Izgalomba jössz, hogy milyen fantasztikus, új dimenzió
felderítésére lesz hamarosan lehetõséged. Az oktató azonban lehûti a kedélyedet:
elmondja, hogy az asztrális kalandozás enyhén szólva is egy igencsak veszedelmes
vállalkozás, és a jól képzett pszionicisták is általában csak csoportban
mernek megkockáztatni egy hosszabb kiruccanást. Megtudod, hogy az asztrálból
rengeteg pszionikus ragadozó leselkedik a tapasztalatlan elmére. Ezután
következnek a gyakorlatok. Kiderül, hogy a pszi képessége minden galetkiben
megvan, de egy erõteljes varázslat és pszionikus hatás együttes kombinációja
szükséges ahhoz, hogy ezt a megfelelõen érett elmében felszínre hozzák.
Az általad végzett relaxációs és mentális gyakorlatok közepette észre sem
veszed, hogy befejezõdött a stimuláció! (-10 képességpont.) Döbbenettel
érzed, hogy képes vagy átcsúszni az asztrális térbe, érzékelni az ebben
a párhuzamos dimenzióban zajló dolgokat. Érzékeled a többi pszionicista
tudatát, és egyéb, homályosabb dolgokat is. Azonban nagyon hamar elfáradsz,
és visszahúzódsz. Oktatód elmagyarázza, hogy milyen gyakorlatok szükségesek
a pszionikus képesség ébrentartásához és fokozatos fejlesztéséhez. Ezenkívül
felhívja figyelmedet, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül térj vissza,
hogy elsajátíthass valamilyen önvédelmi képességet, mert anélkül könnyû
préda leszel az agresszív elmék számára. Végül kifizeted a 200 aranyat,
és boldogan távozol. (Elsajátított szakértelmeid: pszi támadás 1. szint,
pszi energia 1. szint. A további pszi képességek elsajátítása 100 aranyba
és 5 képességpontba kerül.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 tanulás; [50 TVP-t használtál
fel, maradt még 87.]
kno 49 10 1029 34 |
49. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt.
Elköltesz 34 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
vg 3567 160 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db yeti csontot. Te 19 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
vg 2795 3477 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a mágia malachitgyûrûjét. Te 327 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
vg 2795 3416 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
A tranzakció számodra 191 aranyba kerülne, és ennyi pénzed nincs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
bb 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 5-ös rugalmasságot.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
A mutánsok általában tartalékolják képességpontjaikat, hogy a megfelelõ
pillanatban, a legextrémebb képességüket tudják hirtelen megnövelni. Gyûjts
össze te is legalább 20 képességpontot, és látogasd meg a Klánközpontot!
[Hozz egy yeti csontot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 3.) Az igazi mutánsok szinte kivétel nélkül mind
rendelkeznek a pszi szakértelemmel. Te se maradj el tõlük!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
bb 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a pszi támadás
szakértelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: létforma. A következõ
feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Sajnos klánunk tagjait
rendszeresen üldözik, bántalmazzák furcsa kinézetünk, megjelenésünk, másságunk
miatt. Meg kell tanulnunk elrejtõzni! Érj el legalább 8-as álcázás szakértelmet.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
(39. kaland:) Sajnálom, de jelenleg nincs ilyen sorszámú aktív klánkalandod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
bb 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as álcázás szakértelmet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Klánunk egyik legkitûnõbb szabadidõ programjával ismerkedhetsz meg, ha
kipróbálod a Halálfolyosón való átkelést (39-es Klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
k 308 278 435 493 |
kaland elvállalása |
(308. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Ahogy továbbmész, egy kõajtó
zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet,
és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. óriáscsótány
26
ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány hörögve elterül. A 2. óriáscsótány
feléd rohan. A 3. óriáscsótány máris elõtted terem! A 2. óriáscsótány rád
támad. Megpróbál megmarni.
(6 ép-t sebzõdtél). A 3. óriáscsótány téged
támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A 2. óriáscsótány
26 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 14 életpontot.
(-5 vp.) A 2. óriáscsótány holtan terül el. A 3. óriáscsótány rád veti
magát. Csáprágójával mar.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A 3. óriáscsótány
sebzõdik 26 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t.
(-5 vp.) A 3. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+129%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Késlekedés
nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre:
sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy utazóköpeny és
egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(278. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem
galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog
érdekes lenni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre:
sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az agglomerátor
26
sebzést kap. (-5 vp.) Az agglomerátor feléd mozog. Az agglomerátor téged
támad. Harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál
fogával. Elkerülted. Beléd próbál marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az agglomerátor
26
ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-5 vp.) Az agglomerátor
rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(3
ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(5
ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az agglomerátor
sebzõdik 26 ép-t. Gyógyulsz 13 életpontot. (-5 vp.) Az
agglomerátor holtan terül el.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+117%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami 18 arany és egy hamis arany.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(435. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hangot hallasz, mire
sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg.
Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. A zöld ekinda
varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy életszívást. A zöld ekinda
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A zöld ekinda
sebzõdik
26 ép-t. (-5 vp.) A zöld ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ekinda haj.
[ld. enc.]
Nocsak! Egy páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre:
sikeres] Megvizsgálod a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve!
Kivárod az egyetlen lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel.
Nocsak, itt van valami: 18 arany és egy háromszögszimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
(493. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Lefelé mászol.
[Mászás próba
8-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 23 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
mak 3 6 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: az áttörés
ezüst fülbevalója, az áttörés háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje,
a remete malachit karkötõje, a gyorsaság csizmája, a mágia csepp fülbevalója,
az erõ amulettje, a tudós köpenye, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
[Parancs 3. makróba tárolva.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
[Parancs 3. makróba tárolva.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
[Parancs 3. makróba tárolva.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 |
bekészíted a 14995.
tárgyat |
Felveszed a szellemek mellvértjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágia csontamulettjét.
Felveszed a mentát kõamulettjét. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kf 15221 7166 100 |
bekészíted a 15221. tárgyat |
Bekészíted a szellemek könnyû íját. A csápodba veszed a hatalom görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kf 232 3491 12820 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a mágia malachit karkötõjét.
Felveszed a mentát csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 2 1 3 4 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó
esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
kf 3477 3416 |
bekészíted a 3477. tárgyat |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a mágia malachitgyûrûjét. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
7.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled
egy xenó atka (#415).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A xenó atka
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A xenó atka közelebb jön, hogy támadhasson.
A xenó atka téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A xenó atka
sebzõdik 26 ép-t. (-5 vp.) A xenó atka halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+119%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +10 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
572 sebzést okoztál, és 201 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
242 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Frost, egy feletted magasban lebegõ nevetségesen vékony csápokkal
rendelkezõ, mégis ijesztõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 30. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 (5) / 0.80 |
[2] IQ: |
4 (6) / 3.40 |
[3] ügyesség: |
3 (6) / 0.40 |
[4] egészség: |
4 (7) / 0.28 |
[5] mágia: |
2 (28) / 0.52 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 0.98 |
[9] Méret/ép: |
57 (60) / 60 |
Min. méret: |
20 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
256 / 117 |
Képességpont: |
33 / 97% |
Hõsi pont: |
47 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
24% |
Galetki erõ: |
203 / 61 |
Hírnév : |
360 |
Jóllakottság: |
169% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
62 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
33 (2) |
Torzsz. csaták: |
239 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
227 (7) |
Leölt torzszülött: |
315 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
36 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (11)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 21%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyûjts össze legalább 20 képességpontot! 2.) Ölj három zombit, csak
lehelettel! 3.) Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot (KK 39)! (összesen 30
TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[18] tûzimmunitás: |
1 / 0.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.80 |
[48] mászás: |
6 / 0.85 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.15 |
[51] transzformáció: |
6 / 3 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.02 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.05 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.20 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
1 / 0 |
[61] pszi energia: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
6 / 0.32 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.50 |
[65] álcázás: |
19 / 0.07 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.40 |
[68] zene: |
5 / 0.35 |
[69] tanulás: |
6 / 0.08 |
[70] idézés: |
8 / 2.10 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.44 |
|
|
a hatalom
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
22 / 1.92 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.12 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 40 0 10 50 |
le |
ba 22 128 |
k 8 14 |
ba 22 128 |
mak 3 |
|
2. Makró |
le |
kf 14995 17725 3506 3447 12896 208 |
kf 15221 7166 100 |
kf 232
3491 12820 |
pv 2 1 3 4 5 7 |
|
3. Makró |
le |
pv 2 |
p 3567 |
p 3567 |
mak 2 |
kf 3477 3416 |
|
4. Makró |
le |
kf 15221 232 3506 3491 3447 12896 |
i 80 |
i 20 0 10 |
le |
mak
5 |
|
5. Makró |
le |
kf 142 1645 31812 31857 12491 3820 |
kf 31768 3506 11485 144
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 170. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: koreni sün (#13), zombi (#29), sáskaharcos (#44).
1901: kyeni vadász (#45), 75, 77, 78, 80, vérfarkas (#94).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 10 50;
VI erõ:500% ép:1%;
PV 2 1 3 4
5 7;
PSZ 68 46;
L 50 17 165 50 2 1;
TT 15;
I 20 0 10;
HU 7;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#475 (19. forduló), #310 (29. forduló), #283 (25. forduló), #356 (26.
forduló), #282 (26. forduló), #244 (28. forduló), #376 (30. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyorsaság csizmája (#3820) |
* |
1 a mentát csizmája (#12820) |
|
1
a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a szellemek mellvértje (#14995) |
|
1 a tudós köpenye (#11485) |
|
1
suhanó csizma (#195) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) |
* |
1 a mágia csontamulettje (#3447) |
* |
1 a mágia malachit karkötõje (#3491) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
|
* |
1 a mentát kõamulettje (#12896) |
|
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
212 arany (#1) |
|
1 az áttörés ezüst fülbevalója (#31857) |
|
1 az áttörés háromszögszimbóluma
(#31812) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az erõ amulettje (#1645) |
|
1 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208)
|
|
108 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 kék gömb
(#143) |
Felszerelés |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
5 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom görbekardja (#7166) |
* |
1 a szellemek könnyû íja (#15221)
|
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
1 elektronit (#141) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 hamis arany (#809), 1 mitulen
fû (#20), 1 elektronit (#141), 1 utazóköpeny (#1136), 1 a mágia malachitgyûrûje
(#3477), 1 vándorcsizma (#1121), 1 ekinda haj (#147), 1 háromszögszimbólum
(#1212).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 453 arany (#1), 1 óriási xenópete
(#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÛZLEHELET ITALA (53. TÁRGY) A tûzlehelet itala egy vörös színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a tûzleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
ZÖLD EKINDA (74. LÉNY) Az ekindák óriási, rovarszerû lények, pikkelyes
galetki fejjel és hatalmas csápokkal. A zöld ekindák értelmes lények, sõt,
rendelkeznek korlátozott mágikus képességekkel is. Rettenetesen gyûlölik
a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó
társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt... Mindenesetre ekindára vadászni
mindenképpen veszélyes, és ha mindenképpen ilyesmire adod a fejed, legjobb
a zöld ekindával kezdeni. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).
EKINDA HAJ (147. TÁRGY) Az ekindák sokak szerint hajukból nyerik a varázserejüket,
ezért nem csoda, hogy az ekinda legyõzése után sokan kitépik a zöldes-kékes
csomót, amelytõl azt remélik, hogy hatalmuk megnövekedik. Persze az ekinda
haj mágikus pontenciáljának kiaknázására csak az igazán képzett alkímisták
képesek.