Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 10:36:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9224-144

Karakterszám: 9224 Számlaszám: 3090
Fordulószám: 144 Játékhét: 149
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 415
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 25. 8h:57'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 28.

E-mail!

DREADFUL KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.) A te szinteden a legnevesebb Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett szõke, szakállas férfi. (hírneve 4795.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*szept. 17.* Fürge Rhemedyl felköltözött a következõ szintre. *szept. 17.* Rip Imhotep Kázmér és Magnus Zhentarim megküzdöttek egymással, és Rip Imhotep Kázmér gyõzött. *szept. 18.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Asmodeus felett. *szept. 19.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *szept. 19.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett. *szept. 19.* Zorak a Szellem pszionikus párviadalban legyõzte Tompixa Teiekawát. *szept. 20.* Hajnali Harmat pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rovarnyomorállat felett. *szept. 20.* Csukonyi a Kalmár rangja a Bárdok Klánjában "elbûvölõ barát" lett. *szept. 20.* Mordonc teljesítette az 5. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 20.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*szept. 17.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *szept. 19.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "létforma" lett. *szept. 19.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort. *szept. 19.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dar'es Dygma felett. *szept. 20.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Raiden Nagyúr felett. *szept. 23.* New York City Boyt kis híján megölte egy kaszás király. *szept. 23.* Game Overt majdnem felfalta egy kaszás király. *szept. 23.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy manapoid figyelõ. *szept. 23.* Avvocato Terrasini és Rhandavr megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *szept. 24.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 706.]

v 154 154. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 703.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 700.]

be 11 0 6927 4227 meglátogatod a 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Nincs a birtokodban a 6927. tárgy.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 695.]

ee 16824 27759 1212 1274 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében láncing (#134) 66 ap, yeti csont (#160) 18 ap, fekete nadrág (#171) 66 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, vas lemezpáncél (#1001) 142 ap, ezüst láncing (#1033) 265 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, vas mellvért (#1048) 245 ap, kerek pajzs (#1061) 37 ap, nagy pajzs (#1062) 79 ap, vaspajzs (#1063) 146 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szárnyas sisak (#1077) 79 ap, díszes sisak (#1079) 235 ap, maszk (#1090) 8 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, csillogó fejpánt (#1108) 126 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, zangrozi csizma (#1123) 126 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, díszes köpeny (#1138) 118 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 63 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, íj (#1270) 16 ap, könnyû íj (#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, kõrisfa íj (#1273) 146 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 112 ap, harci nyílpuska (#1288) 186 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, vívótõr (#1303) 126 ap, görbekard (#1316) 37 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, fogazott kard (#1318) 146 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, a tudás szárnyas sisakja (#1977) 324 ap, a tudás márványgyûrûje (#2126) 184 ap, a tudás rövid tõre (#2202) 308 ap, az ügyesség vas lemezpáncélja (#2351) 302 ap, az egészség ezüst fejpántja (#2907) 308 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 277 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 251 ap, a törpék aranyozott nyaklánca (#6583) 578 ap, a hatalom szárnyas sisakja (#6927) 386 ap, a kobra nehéz nyílpuskája (#7587) 419 ap, a kobra görbekardja (#7616) 251 ap, a harcos vívótõre (#8053) 566 ap, a gólem fogazott kardja (#8518) 586 ap, az elfek könnyû íja (#10721) 251 ap, a mentát ezüst nyaklánca (#12882) 380 ap, a szívósság szarvas sisakja (#14578) 586 ap, a szívósság hosszú lándzsája (#14833) 586 ap, a szellemek kõamulettje (#15146) 237 ap, a gepárd hosszúkardja (#15717) 386 ap, a természet díszes köntöse (#16903) 566 ap, a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 370 ap, a torony szürke maszkja (#18193) 566 ap, a küzdelem karkötõje (#20590) 90 ap, a tökéletesség díszes köpenye (#21838) 558 ap, a tökéletesség díszes köntöse (#21853) 566 ap, a tökéletesség könnyû íja (#21971) 358 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 108 ap, a jég gyalogos lándzsája (#22932) 263 ap, az enyészet lovagi lemezpáncélja (#23052) 396 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 170 ap, a villám vas lemezpáncélja (#23501) 249 ap, a villám díszes pikkelyvértje (#23517) 297 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 170 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 247 ap, a méreg aranyozott fülbevalója (#24208) 411 ap, a méreg harci nyílpuskája (#24238) 479 ap, a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) 209 ap, a regenerálódás vas mellvértje (#24448) 538 ap, a sün szürke maszkja (#24943) 419 ap, a sün nehéz nyílpuskája (#25137) 297 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 247 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 170 ap, a yeti fekete csizmája (#26322) 247 ap, a yeti keresztszimbóluma (#26413) 431 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 144 ap, a sav ezüst nyaklánca (#26832) 257 ap, a sav harci nyílpuskája (#26938) 479 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 130 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 144 ap, a légzés díszes fejpántja (#27656) 130 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 130 ap, a légzés csepp fülbevalója (#27806) 126 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 65 ap, az angyalok vaspajzsa (#28063) 439 ap, az ellenállás könnyû láncinge (#28481) 223 ap, a bûz könnyû pikkelyvértje (#28916) 170 ap, a bûz ezüst láncinge (#28933) 558 ap, a bûz malachit karkötõje (#29141) 130 ap, a bûz csepp fülbevalója (#29156) 126 ap. Eladod a káosz urának pajzsát 197 aranyért. Eladod a káosz halálos amulettjét 156 aranyért. Eladsz 1 háromszögszimbólumot 24 aranyért. Eladsz 1 harci íjat 79 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 690.]

az 2544 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A káosz különös nyaklánca: értéke 110 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 ügyesség, +1 lõfegyver. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 688.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal
Elhagyod a boltot.
mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 157. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 158. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 668.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 668.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 159. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 160. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 161. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

k 398 419 497 kaland elvállalása
(398. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy elektromos kezet. Az 1. bundás yeti 12 sebzést kap. A 2. bundás yeti 12 ép-t sebzõdik. Az 1. bundás yetit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Megmérgezted. Felé suhintasz bal karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. Az erõ fogazott kardját forgatva támadsz. (20 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (32 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-1 ép) Vámpirizálsz (+5 ép). Az 1. bundás yeti holtan terül el. A 2. bundás yeti az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! A 2. bundás yeti sebzõdik 12 ép-t. Megtámadod a 2. bundás yetit. Odacsapsz jobb karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Lesújtasz bal karmoddal. (62 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardját forgatva támadsz. (25 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. A 2. bundás yeti rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. Lecsap rád bal karmával. El sem talált, haha. Bûze fojtogat. (-5 ép.) A 2. bundás yeti holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 316 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 36/32.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 16% jut. Összegyûjtöd a "kincset": a lich sárga öve, 2 yeti csont és 90 arany. Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(419. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. Megindulsz az arachnid sámán felé. Már ott is vagy! Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Az erõ fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. 19 életpontnyit sebzõdsz. Az arachnid sámán ellenáll a varázslatnak. Az arachnid sámán rád támad. Megpróbál megmarni. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze fojtogat. (-19 ép.) Megtámadod az arachnid sámánt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (57 ép-t sebeztél). Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az arachnid sámán halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 19/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Szolgáidnak is jut 7%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a teknõs gyalogos lándzsája és 4 drágakõ. Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+18% jóllakottság.) Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(497. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 kék-vörös atya (#86) [aura: gyorsaság: 9.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a 2. kék-vörös atya létrehoz egy elemi védelmet. Az 1. kék-vörös atya ellõ egy tûzfal varázslatot. Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Az 1. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. A 2. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. A 3. kék-vörös atya ellenállt a varázslatnak. A kék testvér sebzõdik 29 ép-t. A vörös testvér immúnis a varázslatra. A 3. kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzfal. Megrohamozod a vörös testvért. A kék testvér az árnyékmester irányába megy. A vörös testvér feléd mozog. Megtámadod a vörös testvért. Lesújtasz jobb karmoddal. (57 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-5 ép) Mérget juttatsz belé. Lecsapsz bal karmoddal. (56 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-5 ép) Roncsoltál. Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (25 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (29 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A vörös testvér hörögve elterül. A kék testvér az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. kék-vörös atya létrehoz egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a kék testvért (+15 ép). Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. kék-vörös atya immúnis a varázslatra. A 2. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. A 3. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. Magában motyogva, a 2. kék-vörös atya létrehoz egy tûzfalat. A 3. kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. A kék testvér visszanyer 12 életpontot. Megindulsz az 1. kék-vörös atya felé. Már ott is vagy! 15 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. 15 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. Sebzõdsz 15 ép-t a tûzfaltól. Megtámadod az 1. kék-vörös atyát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (45 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz bal karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Az erõ fogazott kardját forgatva támadsz. (23 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az 1. kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék testvér az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. Sebzõdsz 10 ép-t. Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 6 ép-t sebzõdtél. A 2. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. A 3. kék-vörös atya ellenállt a varázslatnak. A 3. kék-vörös atya ellõ egy energiatüske varázslatot. 9 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a 2. kék-vörös atyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lesújtasz bal karmoddal. (55 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (23 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A 2. kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék testvér az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. 9 ép-t sebzõdtél. A 3. kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. A 3. kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! Sebzõdsz 7 ép-t. A 3. kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (54 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Az erõ fogazott kardjával támadsz. (22 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Mellé! A 3. kék-vörös atya hörögve elterül. A kék testvér az árnyékmestert támadja. Az árnyékmester kileheli lelkét. Regenerálsz (+13 ép)
*** 5. KÖR *** Megközelíted a kék testvért. A kék testvér máris elõtted terem! A kék testvért próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Megmérgezted. Felé ütsz bal karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-5 ép) Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardjával lesújtasz. (20 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A kék testvér kileheli lelkét. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 786 sebzést okoztál, és 106 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 44/14.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+89%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, a szellemek hosszú íja, egy óriásnövés itala, egy bajnokok itala és 117 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+34 életpont.) Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a pontosság ezüst láncinge és a védekezés halotti maszkja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 mászás; [68 TVP-t használtál fel, maradt még 570.]

m 7 12 8360 2333 4222 2211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 360) A legközelebbi feladat megoldásánál 360 lesz a válaszod.
(M 8,12) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Ha 6 womath 5 hét alatt 180 kiló gombát fal fel, akkor 10 womath 6 hét alatt hány kiló gombát eszik meg?
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [360] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 8,13) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 8,14) Irány dél! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: egy könnyû nyílpuska, egy õsmágus szájvize és egy ónix karkötõ.
(M 8,15) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 7,15) Tovább nyugatra - biztatod magad. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,15) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 9,15) Irány kelet! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: 14-es gigaököl.] és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy savhurrikánt. Sebzõdsz 38 ép-t. Megrohamozod az orgling fattyút. Az orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az orgling fattyút. Lecsapsz jobb karmoddal. (53 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz bal karmoddal. (55 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (25 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az orgling fattyú holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elõhív egy gigaököl varázslatot. A pontosság ónixgyûrûje ellenáll a csapásnak! 14 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az orgling varázsló felé. Már ott is vagy! Megtámadod az orgling varázslót. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (20 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (36 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az orgling varázsló halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 323 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+80%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy orgling fétis, egy sárga gyógyital és 41 arany. [ld. enc.]
(M 10,15) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy tüneményes gyöngyszemet, egy tiszta vizû barlangtavat pillantasz meg. Semmi kétség, egyike azoknak a mágikus csodáknak, amelyeket csak egyszer használhat egy galetki. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (vesztesz 22% lélekenergiát.)
(M 11,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,14) Északra mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a quwarg élõsködõ létrehoz egy gigaöklöt. A tökéletesség kõrisfa íja ellenáll a csapásnak! 14 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz a quwarg behemót felé. Már ott is vagy! A quwarg behemót odajön hozzád. Megtámadod a quwarg behemótot. Lecsapsz jobb karmoddal. (34 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A quwarg behemót rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lecsap rád jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-4 ép.) Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Újra a 10,15-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+108 életpont.)
(M 10,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [62 TVP-t használtál fel, maradt még 508.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Visszatérsz szállásodra. Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (242. kaland, összköltsége 10 TVP.) A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a majom kõamulettje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 498.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy bíbor láncing. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 488.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: imm.mérg.gázra: 25.].

*** 1. KÖR *** A voharai szellem feléd mozog. A voharai szellem irányába mozogsz. A voharai szellem rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál. Mellé! Megtámadod a voharai szellemet. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Ez mellément. Felé döfsz bal karmoddal. (60 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte. Acsarogva harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elrakod a zsákmányt, ami a ragadozó aranyozott nyaklánca és 40 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy gyalogos lándzsa. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 478.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sárkányvirág ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy gázelementál (#155).

*** 1. KÖR *** A gázelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gázelementál máris elõtted terem! Támadod a gázelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Nem találtál. Felé suhintasz bal karmoddal. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardjával lesújtasz. (21 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A gázelementál téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (32 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a gázelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (56 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. (60 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve az erõ fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A gázelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 271 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy óriásnövés itala és 50 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 458.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 szemani gombát. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Lexandro d'Arquebus, egy robosztus testalkatú, kopasz férfi. A Mutánsok klánjának burjánzás rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: óriás fülbevaló, az elfek díszes fejpántja, bronzmedál, az ellenállás szöges öve, a mutáció gyémántja, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a pók smaragdgyûrûje, a merénylõ ónixgyûrûje, ében láncing, Rogan karkötõje, az erõ háromszögszimbóluma, az ellenállás átlátszó köntöse, a merénylõ sárgaréz nyaklánca, görényfarok, az Örökkévalóság Rubinja, a bénaság fülbevalója. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a morfinder fõzet. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 458.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (260. kaland, összköltsége 20 TVP.) Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 1 tejfonalat. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz különös karkötõje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 438.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 428.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló ellõ egy savhurrikán varázslatot. 37 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz az orgling fattyú felé. Már ott is vagy! Az orgling fattyú máris elõtted terem! Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (56 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Az erõ fogazott kardjával lesújtasz. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (28 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az orgling fattyú hörögve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az orgling varázsló létrehoz egy gigaököl varázslatot. A tökéletesség kõrisfa íja megsemmisült! 14 ép-t sebzõdtél. Az orgling varázsló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az orgling varázslót. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõre szúrsz bal karmoddal. (49 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Az erõ fogazott kardjával lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az orgling varázsló hörögve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 310 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a szívósság díszes köpenye és 2 drágakõ. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. És nicsak, végre találtál valamit: egy kihívás itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 418.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 408.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 2 rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a pokolpatkány elvarázsol egy lávafolyamot. Megrohamozod a pokolpatkányt. Sebzõdsz 24 ép-t a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Megtámadod a pokolpatkányt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Az erõ fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (24 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A pokolpatkány holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+50%). Elteszed a zsákmányt, ami egy patkányfog és 49 arany. [ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]

ep 17 50 110 építed a 17. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a fog szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a fûraktár építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 68 TVP-nyit haladt, még 2407 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 13 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +6 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2454 sebzést okoztál, és 483 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 350 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 652 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dreadful, egy kopasz, piros szemû, fekete bõrû, eres férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 144. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (31) / 8.35
[2] IQ: 11 (19) / 6.35
[3] ügyesség: 7 (19) / 0.40
[4] egészség: 10 (15) / 3.95
[5] mágia: 6 (11) / 1.40
[6] gyorsaság: 14 (16) / 2.61
[9] Méret/ép: 160 (165) / 121
Min. méret: 161
Barlangméret: 161
PONTJAID
Varázspont: 132 / 133
Képességpont: 101 / 60%
Hõsi pont: 7 (5)
Tám.bónusz: 47%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 619 / 491
Hírnév : 901
Jóllakottság: 137%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 60 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 919 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 770 (8)
Leölt torzszülött: 1274 (15)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (36)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +36% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as régészetet! 2.) Hajtsd végre a 61-es Klánkalandot (KK 61)! (összesen 45 TVP-t igényel) 3.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 (13) / 0.86 [15] regeneráció: 24 (27) / 0 [16] tüskés bõr: 10 / 0.59
[17] vastag bõr: 1 / 0 [18] tûzimmunitás: 6 (10) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 / 1.80
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [24] rezisztencia: 5 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0.70        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.90 [46] csapdaészlelés: 6 / 4.32 [47] zárnyitás: 7 / 4.45
[48] mászás: 9 / 0.18 [49] rugalmasság: 6 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.07
[51] transzformáció: 3 / 0.20 [52] auraészlelés: 5 / 4.30 [53] ékszerészet: 3 / 1.49
[54] kereskedelem: 10 / 4.02 [55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 5 (11) / 3.30
[57] gyógynövények: 9 (15) / 6.50 [58] nyomkeresés: 8 / 1.01 [59] vezetõkészség: 5 / 0.60
[62] lopás: 1 / 0 [63] éberség: 5 (2) / 2.56 [64] átokszórás: 2 / 0.65
[65] álcázás: 3 / 0.30 [66] lopakodás: 3 / 0.15 [67] régészet: 16 (17) / 11.35
[69] tanulás: 5 / 1.94 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 16 / 1.44
[72] építés: 7 / 4.90        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 24 / 0 [101] szakért.: 14 / 8.60 [102] sebzõ méreg: 10 / 0  
bal karom [103] méret: 24 / 0 [104] szakért.: 13 / 8.59 [105] roncsolás: 10 / 0  
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 12 / 3.70     az erõ fogazott kardja
fog [109] méret: 9 / 8 [110] szakért.: 2 / 1.81 [111] vámpirizáció: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [149] dimenziókapu: 8 / 0.08 [11] elektromos kéz: 4 / 0.06
[29] életszívás: 8 / 0.48 [13] jégcsóva: 3 / 0.32 [163] kineport: 6 / 0.96
[154] kisebb erõpajzs: 8 / 3.68 [28] óriáserõ: 4 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (50%): 13 jégcsó 29 életsz                
4. lista (100%): 28 óriáse                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (16).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] árnyékmester 46/0 131% 95% 4 / 3.71 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 5
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 90.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:150% ép:35%; PV 5 3 8; PSZ 63 48 54; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3323 16 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #16 (4. épület), #242 (144. forduló), #260 (144. forduló), #491 (142. forduló).

SZÖVETSÉGED: Alkimisták. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2930. karakternél van. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig 236 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a méreg vörös maszkja (#24044) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a bûz csillogó fejpántja (#29008)
1 a lich sárga öve (#11967) 1 a harcos szárnyas sisakja (#7827) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a tûz kék köpenye (#22287) * 1 a kobra zöld köntöse (#7451) 1 a mágia nagy pajzsa (#3312)
1 a sav zöld köntöse (#26801) 1 a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 1 a pontosság ezüst láncinge (#4183)
1 a védekezés halotti maszkja (#4691) 1 a yeti csontmaszkja (#26292) * 1 a tökéletesség vaspajzsa (#21763)
1 a ragadozó fekete csizmája (#20022) 1 a yeti átlátszó köntöse (#26352) * 1 a tolvaj szarvas sisakja (#9178)
1 a jég vaspajzsa (#22663) 1 az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 1 bíbor láncing (#1032)
1 a sav vándorcsizmája (#26771) 1 a szívósság díszes köpenye (#14638) 1 a légzés kék köpenye (#27687)
1 a mágia díszes köpenye (#3388) 1 a szalamandra vaspajzsa (#25813) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586)
* 1 a gladiátor zangrozi csizmája (#6073) 1 a természet díszes köpenye (#16888) 1 a sólyom vándorcsizmája (#29471)
1 a küzdelem zöld köntöse (#20501) 1 a bûz vándorcsizmája (#29021) * 1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703)
1 a regenerálódás lovagi lemezpáncélja (#24402) 1 a jég szarvas sisakja (#22678) 1 a yeti zangrozi csizmája (#26323)
1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227) 1 a tolvaj fekete csizmája (#9222) 1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557)
1 a sólyom csontmaszkja (#29442) 1 a yeti halotti maszkja (#26291) 1 a villám zöld köntöse (#23651)
1 a szalamandra ezüst fejpántja (#25857) 1 az ügyesség szarvas sisakja (#2428) 1 a mágus díszes köpenye (#10138)
1 a mágus vándorcsizmája (#10121) 1 az elektromosság zangrozi csizmája (#27223) 1 a regenerálódás szárnyas sisakja (#24477)
1 a pontosság szöges öve (#4318)

Ékszerek, kincsek
32000 arany (#1) * 1 a harcos csontamulettje (#7947) 105 drágakõ (#2)
* 1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) * 1 a küzdelem bronz amulettje (#20548) * 1 a szalamandra ónixgyûrûje (#25978)
1 a káosz különös nyaklánca (#2544) 1 az erõ ezüst fülbevalója (#1707) 1 a gólem csontamulettje (#8397)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a tolvaj ónixgyûrûje (#9328) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tudás ezüst fülbevalója (#2157) * 1 a pontosság ónixgyûrûje (#4378) * 1 óriás fülbevaló (#225)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 1 az elektromosság aranyozott nyaklánca (#27283)
1 a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) 1 a gyõzelem ezüst fülbevalója (#21057) 1 a remete kõamulettje (#12446)
1 ónix karkötõ (#1243) 1 kék gömb (#143) 1 orgling fétis (#269)
1 a majom kõamulettje (#14246) 1 a ragadozó csontamulettje (#20097) 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631)
* 1 a sas malachit karkötõje (#16091) 1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 1 a ragadozó aranyozott nyaklánca (#20083)
1 a sün ezüst nyaklánca (#25032) 1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 1 a tudás aranyozott nyaklánca (#2083)
1 a káosz különös karkötõje (#2604) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 a majom ezüst fülbevalója (#14307) * 1 a mentát díszes karkötõje (#12942) * 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883)
1 a gepárd aranyozott fülbevalója (#15658) * 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) 1 a gladiátor bronz amulettje (#6148)
1 a yeti keresztszimbóluma (#26413) * 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) * 1 szerencsekõ (#197)
1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) 1 az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 1 a légzés csepp fülbevalója (#27806)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)
1 a balek zsákja (#205) 1 õskõ (#8) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 második kulcsdarab (#227) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 faragott idol (#282)

Fegyverek
1 a sebesség rövid tõre (#13452) 1 Trollagyar (#214) 1 az egészség vívótõre (#3103)
1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) 1 a szellemek hosszú íja (#15222) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
* 1 az erõ fogazott kardja (#1768) 1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899) 1 az elektromosság hosszú íja (#27372)
1 a gólem görbekardja (#8516) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 a yeti vívótõre (#26503)
1 az erõ hosszúkardja (#1767) 1 a szellemek rövid tõre (#15252) 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002)
1 az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 1 a regenerálódás kõrisfa íja (#24673) 1 a küzdelem fogazott kardja (#20668)
1 a méreg gyalogos lándzsája (#24282)

Varázsitalok és füvek
8 üvegcse (#14) 25 sötét mák (#23) 32 csótányláb (#25)
3 sárga gyógyital (#61) 40 winropu moha (#22) 13 védelem itala (#59)
42 gyilkos boróka (#27) 41 mitulen fû (#20) 9 óriásnövés itala (#60)
5 hõsiesség itala (#52) 36 tejfonál (#28) 1 kincskeresés itala (#64)
42 liánvirág (#24) 53 elonotichlan (#31) 13 elfu moha (#33)
27 sárkányvirág (#32) 10 méregellenállás itala (#51) 36 ragálygomba (#26)
27 mézfû (#29) 16 velparaj (#35) 1 gázlehelet itala (#57)
32 mátekel gomba (#21) 27 hónakkupók (#30) 20 rémcserje (#34)
1 hatalom kék itala (#58) 10 muskil (#37) 9 zöld manaital (#63)
1 kihívás itala (#68) 5 bajnokok itala (#62) 2 szemani gomba (#36)
2 õsmágus szájvize (#69) 2 kalmárok itala (#66)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 22 elektronit (#141) 5 nordkristály (#146)
1 bolhedor szárny (#15) 1 molad púp (#16) 32 pirgamit (#152)
4 ratifikátor agy (#236) 5 yeti csont (#160) 7 húsevõ bibe (#151)
2 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 166 õsi relikvia (#17)
8 mandibula (#157) 35 ekinda haj (#147) 9 szójer csáprágó (#231)
1 patkányfog (#270) 15 smaragd esszencia (#229) 1 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gyorsaság ezüst fülbevalója #3957 (10), a titán sárga öve #5667 (11), a tökéletesség kõrisfa íja #21973 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING FÉTIS (269. TÁRGY)
Ócska kis fétis ez a nyaklánc, amelyet az orgling varázsló hord. Legjobb lesz minél hamarabb eltüzelni vagy rásózni a boltosra, mielõtt még elkapsz tõle valami ocsmány orgling fertõzést.



MORFINDER FÕZET (105. TÁRGY)
Ennek a fõzetnek a segítségével egy élõlényt, azaz egy élõlénycsaládot, egy morfinder telepet hozhatsz létre. Ehhez a H 105 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. A morfinder telep szolgának számít, tehát csak akkor fogod a fõzetet használni, ha még nincs a birtokodban az adott szinten maximális lehetséges számú szolga. A morfinderek a többi szolgád etetésére alkalmasak.



PATKÁNYFOG (270. TÁRGY)
Egy egyszerû patkányfog csak büdös szemét, amitõl mihamarabb meg kell szabadulni. Azonban egy pokolpatkány igazi és ép foga különleges trófea. Ezek a hatalmas és kemény fogak egyaránt alkalmasak fogpiszkálásra, barlangrajz vésetek készítésére, hússütõ nyársnak és az elhullott tüskéid pótlására. Ezért aztán érdemes minél többet összegyûjteni belõlük!



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.