Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 19:34:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9185-21

Karakterszám: 9185 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 21 Játékhét: 21
E forduló ára: 33 zs. Maradék zseton: 60
Forduló típusa: levél, email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. ápr. 14. 11h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2000. ápr. 17.

Mellékelve: Alanori Krónika (-17 zseton)

EZÜSTSZEMÛ KLANDIA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: zöld köntös, díszes fejék, az ellenállás márványgyûrûje, görbekard, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a harci fejsze. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Brancaleone da Norcea, egy marcona megjelenésû, dagadó izmú, többnapos borostát viselõ mogorva férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, barbár lándzsa, a sün zöld köntöse, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Kimentek a barlang elé, és buzgón dolgozni kezdtek, hogy minél érdekesebb, komplexebb csapdát építsetek. Végül elégedetten megszemlélitek a létrehozott "mûalkotásokat". Hosszas tanakodás után elismered: Brancaleone da Norcea bizony jobban tud csapdát készíteni!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 572.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 10.* Xerxész a Fenevad felköltözött a következõ szintre. *ápr. 10.* Kaméleon felköltözött a következõ szintre. *ápr. 11.* Klogd Syslogd a démon lett az aréna bajnoka. *ápr. 11.* Csótány felköltözött a következõ szintre. *ápr. 11.* Jégkirálynõ rangja a Tolvajok Klánjában "falazó" lett. *ápr. 11.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele. *ápr. 12.* Nyafogó Nefelejcs teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott. *ápr. 12.* Morq Fan Gor és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *ápr. 12.* Gilot Forortr teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott. *ápr. 13.* Nyámnyila Nyara felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 12.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 13.* Lord Griffonheart szolgálatába állt egy kétfejû patkány. *ápr. 13.* Cyron Achenar és Delien Vazoo megküzdöttek egymással, és Cyron Achenar gyõzött. *ápr. 14.* Moun és Shosina Xzan Wyzaarn megküzdöttek egymással, és Moun gyõzött. *ápr. 14.* Mount rajtakapták, ahogy lopni próbált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

szl 50 100 szolgák lélekenergia-részesedése 50%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 50 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

szgy 3 szolga gyógyíttatása körönként max. 3% alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

kno 2 8 2. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 10! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

h 8 5 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 9! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

be 3 13 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 13. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 80 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a jégcsóva varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

tv 1 13 varázslat berakása 1. varázslatlistára
1. TV listába került: jégcsóva. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

var 13 3 13. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin (#19) 92 ap, csótányláb (#25) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 59 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 92 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 121 ap, bíbor láncing (#1032) 151 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 105 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 29 ap, sisak (#1075) 23 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 13 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 13 ap, vándorcsizma (#1121) 13 ap, köpeny (#1135) 6 ap, köntös (#1150) 11 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, díszes karkötõ (#1242) 18 ap, ónix karkötõ (#1243) 23 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 29 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a sav csonttõre (#26951) 128 ap, a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 266 ap. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

ve 20 2 vásárlás
Sajnos 20. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

ve 1330 1 vásárlás
Veszel 1 lándzsát 23 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

kf 100 1330 bekészíted a 100. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Nem jól adtad meg a végtagot, amelybe a lándzsát akarod venni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

k 230 4 kaland elvállalása
(230. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Az 1. sahran rák odajön hozzád. A 2. sahran rák a koreni sünt rohamozza. Megközelíted az 1. sahran rákot. A koreni sün elindul a 2. sahran rák felé. Az 1. sahran rák rád támad. Feléd suhint ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). A 2. sahran rák és a koreni sün egymással harcolnak. Támadod az 1. sahran rákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sahran rák és a koreni sün egymással harcolnak. Az 1. sahran rák téged támad. Rád vág ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. sahran rákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. sahran rák rád veti magát. Lesújt rád ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). A koreni sün és a 2. sahran rák egymással harcolnak. A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az 1. sahran rákot. Villámokat köpsz. (10 ép-t sebeztél). Az 1. sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. sahran rák rád támad. Elõre szúr ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. sahran rákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A 2. sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 20/20.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 16 arany és egy háromszögszimbólum. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, koreni sün újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Alystair D'Brison, egy férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, kristályamulett, halotti maszk, szivárvány karkötõ, átlátszó köntös. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany! Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés. Hosszas tanakodás után elismered: Alystair D'Brison bizony jobban tud csapdát készíteni!
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 5 arannyal lettél szegényebb. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Eleven Éjszaka-Rax, egy görnyedt, rongyokba öltözött, de jóképû, kopasz és szúrós tekintetû férfi. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Eleven Éjszaka-Rax csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Micsoda öröm, még a tét, 5 arany is a tied lett! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Morgan con Dier, egy izzóan vörös szemû, fekete copfos hajú férfi. Felszerelése: díszes fejék, kemény bõrpáncél, csizma, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Morgan con Dier csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Darth (U)MAul, egy vörös, fekete foltos, tüskékel aggatott, dinnye fejû, gonosz kinézetû férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Felszerelése: köntös, lándzsa, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, az elektromosság könnyû láncinge, fekete nadrág, khaldoran öv. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Darth (U)MAul pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a liánvirág. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (326. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). A koreni sün megközelíti az elemi rint. Megrohamozod az elemi rint. A koreni sün az elemi rint támadja. Megtámadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Az elemi rin kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 8/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 13% jut. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák máris elõtted terem! A koreni sün a sahran rák irányába megy. Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák rád veti magát. Feléd suhint ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). A koreni sün a sahran rákot támadja. Támadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Lesújt rád ollóival. (4 ép-t sebzõdtél). A koreni sün a sahran rákot támadja. Megtámadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A sahran rák hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 5/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Szolgáidnak 9% jut. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (227. kaland, összköltsége 10 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A koreni sün elindul a szárnyas bolhedor felé. A szárnyas bolhedor odajön hozzád. Megindulsz a szárnyas bolhedor felé. Már ott is vagy! A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. A szárnyas bolhedor téged támad. Feléd döf jobb karmával. Elkerülted. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Odaütsz jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. A szárnyas bolhedor téged támad. Feléd döf jobb karmával. Elkerülted. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. Mellé! Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. Támadod a szárnyas bolhedort. Odaütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 13/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak 10% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny. A koreni sün zabál. (+25% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

m 5 2 7444 3443 3433 3335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 4,2) A négy égtáj közül nyugatot választod. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A koreni sün a szárnyas bolhedort rohamozza. A szárnyas bolhedor máris elõtted terem! Megközelíted a szárnyas bolhedort. A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. A szárnyas bolhedor téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Nem talált. Támadod a szárnyas bolhedort. Beversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). A koreni sün a szárnyas bolhedort támadja. A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 15/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 10%. Elteszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ és egy bolhedor szárny. A koreni sün az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 3,2) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). A koreni sün az elemi rin irányába megy. Megközelíted az elemi rint. A koreni sün az elemi rint támadja. Megtámadod az elemi rint. Villámokat köpsz. (17 ép-t sebeztél). Az elemi rin holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 13% jut. Itt az ebédidõ! Az ételre veted magad. (+19% jóllakottság.)
(M 2,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 tejfonalat.
(M 2,3) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 0,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,4) Dél felé mész az útvesztõben. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 húst kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 39 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 52 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 52 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 0,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [27 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

m 5 9 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,9) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,10) Dél felé mész az útvesztõben. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
Kimész a Csarnokból. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

m 7 7 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,7) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 84 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 54 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 55 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
Elhagyod a labirintust. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

bb 3 5 9 több épület meglátogatása
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
[be 5:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 11 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2000. jún. 2. péntekig. Az olimpiai fordulókat a jún. 10-i TF találkozón veheted át, ill. jún. 13-án postázzuk annak aki nem tudta átvenni és emailben elküljük mindannak, aki kérte. [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 145 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 183 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ezüstszemû Klandia, egy hosszúhajú ezüstszemû gyönyörûszép mágus nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 21. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.90
[2] IQ: 10 / 0.75
[3] ügyesség: 3 (5) / 0.75
[4] egészség: 5 / 2.11
[5] mágia: 9 / 2.19
[6] gyorsaság: 4 (0) / 1.40
[9] Méret/ép: 53 / 53
Min. méret: 53
Barlangméret: 54
PONTJAID
Varázspont: 67 / 60
Képességpont: 5 / 70%
Hõsi pont: 15 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 25%
Galetki erõ: 137 / 134
Hírnév : 249
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 126 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 94 (6)
Leölt torzszülött: 124 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 10 (12) / 7.39 [15] regeneráció: 8 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.93 [47] zárnyitás: 2 / 0.25 [48] mászás: 5 / 1.21
[52] auraészlelés: 2 / 0.96 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10 [67] régészet: 3 / 0

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.78    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[13] jégcsóva: 3 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 13 jégcsó                  


SZOLGÁID
név életpont morál jóllakottság szint állapot
[1] koreni sün 16 85% 120% 1 / 0.55 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
p
ism 3
vd
2. Makró
ism 3
x 11
ism 3
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 0 15 9 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 3 5 8; PSZ 48 45 52; TT 5;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 3 sebzés: 7-15

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #9 (7. épület), #326 (21. forduló), #227 (21. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bronz mellvért (#1047) * 1 díszes fejék (#135) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
87 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 háromszögszimbólum (#1212) 2 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 kerek kõ (#11) 1 lándzsa (#1330)

Varázsitalok és füvek
14 üvegcse (#14) 3 mátekel gomba (#21) 6 winropu moha (#22)
2 fehér gyógyital (#50) 1 mitulen fû (#20) 2 csótányláb (#25)
3 tejfonál (#28) 1 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
2 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
3 bolhedor szárny (#15) 1 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HARCI FEJSZE (12. TÁRGY)
Amennyi energiát fektetett valaki ennek a szépen megmunkált fegyvernek az elkészítésébe, azzal az erõvel sokkal hatékonyabb és erõsebb végtagot is növeszthetett volna. Node a torzszülöttek nem birtoklják a galetki testfejlesztés ajándékát... A harci fejsze kõnyelû, fémfejû, élesre csiszolt szerszám, 3D4+3 sebzést képes okozni a hozzáértõ kezekben, ehhez a KF 12 (végtag) parancsot kell kiadnod.



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
A Galetki Olimpiára az OL (szint) (mire) paranccsal jelentkezhetsz, ahol a (szint) az a szint, ahol élsz, a (mire) pedig 1, ha csak a harcban, 2, ha csak játékos versenyekben, és 3, ha mindkettõben részt szeretnél venni. Azonban az is elég, ha egyszerûen csak egy paraméter nélküli OL parancsot adsz ki, ez azt jelenti, hogy mindenben részt akarsz venni. Azokon a szinteken, ahol kevés galetki él, nem rendeznek olimpiát, és azzal, hogy elfogadták a nevezésedet, még nem garantált, hogy a szinteden lesz is olimpia: csakis legalább 10 jelentkezõ esetén rendezik meg az eseményt. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Megjegyzés: az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. Az olimpiai fordulókat kinyomtatva, mindig az aktuális TF találkozón veheted át. Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el. Ha ehelyett a fordulót emailben szeretnéd megkapni, akkor ne az OL, hanem az OLB ill. OLU paranccsal jelentkezz (amely mindenben megegyezik az OL-lal, kivéve, hogy fordulódat nem nyomtatjuk ki a találkozóra, hanem csak emailben elküldjük a találkozót követõ hétfõn). Az OLB azt jelenti, hogy a fordulót base64, az OLU azt, hogy a fordulót uuencode kódolással szeretnéd kapni. Ha azt akarod, hogy a fordulót ki is nyomtassuk, meg emailben is elküldjük, akkor az OLB ill. OLU-nak adj 3. paraméternek egy 1-est.
Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.