Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nedonkutya
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:09:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9178-122

Karakterszám: 9178 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 122 Játékhét: 682
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 262
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. okt. 15. 9h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2013. okt. 16.

E-mail!

MUSZTAFA KHEBAB KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Eszelõs Edric, egy kitépett szemgolyót dob a háta mögé és rád mosolyog. Igazi kínvallatónak tûnik a férfi. [aura: auraészlelés: 15.] A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, ozin fülkarika, ében láncing, a méreg malachitgyûrûje, a tolvaj zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, a méreg díszes karkötõje, a méreg márványgyûrûje, a bûz csonttõre, a lich malachit karkötõje, a kígyó rövid tõre, a bûz hosszú íja, a mentát gyöngye, görényfarok, a bûz koponya amulettje, brutális pókcsatos öv, a bûz kerek pajzsa, suhanó csizma, roxati üvegszem, a bûz csontamulettje, Yssuf tõre, a bûz szárnyas sisakja, a méreg háromszögszimbóluma, a tökéletesség malachit fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Eszelõs Edric Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)92 (-28)81 Musztafa Khebab Pszi csáp +28 PE (-3)57 (+0)60
2. Eszelõs Edric Mentális robbanás -30 PE (-5)87 (-40)41 Musztafa Khebab Mentális robbanás -40 PE (-5)52 (-30)30
3. Eszelõs Edric Pszi csáp +24 PE (-3)84 (+10)51 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)49 (-10)20
4. Eszelõs Edric Mentális robbanás -10 PE (-5)79 (+0)51 Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)44 (-10)10
5. Eszelõs Edric Pszi csáp +24 PE (-3)76 (+10)61 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)41 (-10)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-20 életpont.)
** 1. NAP ** Fekete Szakáll kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7808 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7808 9 parancsot.
** 1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal Groark kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Miss Missing, Erhij Mergen, Torda Táltos.
Ellenfeletek egy Groark (#294) [aura: savimmunitás: 150.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A Groark ellõ egy savhurrikán varázslatot. Torda Táltos ellenáll a varázslatnak. Miss Missing 91 ép-t sebzõdik. 78 ép-t sebzõdtél. Erhij Mergen ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, Torda Táltos elvarázsol egy sötét halált. A Groark 2460 sebzést kap. Erhij Mergen a halál fekete íjával lövi a Groarkot. (6 lövéssel 444 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Miss Missing felemeli az enyészet harci nyílpuskáját, és a Groark felé lõ. (6 lövéssel 223 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy féreg érintését. (-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Torda Táltos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötét halál. A Groark 583 sebzést kap. Erhij Mergen a halál fekete íjával lövi a Groarkot. (6 lövéssel 451 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A Groark halálos sebet kapva a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után Miss Missing létrehoz egy animáció varázslatot. A Groark ellenállt a varázslatnak.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Torda Táltos: 3043/0, Miss Missing: 223/91, Erhij Mergen: 895/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+149%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Torda Táltos részesedése: 12 arany. Miss Missing részesedése: 11 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 11 arany. Erhij Mergen része a kincsbõl: 12 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Groark talizmánja és Groark talizmánja. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Jégvihar, egy lét és nemlét határán lebegõ, energianyalábokkal birkózó alaktalan férfi. [aura: rugalmasság: 3.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Trükkös fülbevaló, Enyészmester, a Tél aranylánca, a kígyó halotti maszkja, szivárvány karkötõ, a bûz rövid tõre, a szívósság hosszú íja, a gyõzelem csonttõre, a teknõs zöld köntöse, a jég ezüst nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a teknõs karkötõje, a jég karikaszimbóluma, a kalmár nyaklánca, a bûz márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, ében láncing, ametiszt szkarabeusz. Beleesett a csapdádba, és 63-t sebzõdött. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Jégvihar elmormol egy gránitbõr varázslatot. Jégvihar elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot. Megindulsz Jégvihar felé. Már ott is vagy! A sáskaharcos elindul Jégvihar felé. Bogumil Jégvihar irányába megy. A warnök Jégvihar felé mozog. Megtámadod Jégvihart. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+20%). Odacsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lesújtasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Jégvihar összerogy.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bogumil: 0/0, a sáskaharcos: 0/0, a warnök: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 4%. Jégvihar elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fekete Szakáll 4 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mammuth 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
** 5. NAP ** Eljön barlangodba Baalzamon, egy nem túl bizalomgerjesztõ, hataloméhes tekintetû férfi. [aura: 11-es sz.áll.roncsolása.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, kristályamulett, ében láncing, khaldoran öv, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a mentát vándorcsizmája, a sólyom íja, szent templomi maszk, a természet sárgaréz nyaklánca, az entek zöld köntöse, a mentát gyöngye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Baalzamon Mentális robbanás kudarc (-5)99 (-14)90 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)57 (+0)60
2. Baalzamon Agyvihar kudarc (-9)90 (-45)45 Musztafa Khebab Mentális robbanás -45 PE (-5)52 (+0)60
3. Baalzamon Pszi csáp +10 PE (-3)87 (-4)41 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)49 (+0)60
4. Baalzamon Pszi acéltorony -5 PE (-7)80 (+0)41 Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)44 (-5)55
5. Baalzamon Agyvihar -33 PE (-9)71 (-14)27 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)41 (-19)36
6. Baalzamon Tudati méreg +3 méreg (-6)65 (+0)27 Musztafa Khebab Pszi csáp kudarc (-6)35 (-3)33
7. Baalzamon Agyvihar -33 PE (-9)56 (-14)13 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-6)29 (-22)11
8. Baalzamon Tudati méreg +3 méreg (-6)50 (+0)13 Musztafa Khebab Pszi csáp kudarc (-9)20 (-6)5
9. Baalzamon Agyvihar -33 PE (-9)41 (-13)0 Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-9)11 (-5)0

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8213.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*okt. 14.* Eyyin a Kárhozott pszionikus küzdelemben diadalt aratott Baalzamon felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 9.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *okt. 10.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

e 20 élelemszerzés
Ellátogatsz a szint vegetáriánusai által épített "üvegházba". A mágikus úton gerjesztett napfénnyel megvilágított kertben finom zöldségek teremnek. Karalábét, articsókát, padlizsánt és tököt falatozol. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 711.]

kf 250 106 134 259 bekészíted a 250. tárgyat
A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot. Az ében láncinget már bekészítetted korábban. Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a Khazidax koponyáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 711.]

ep 20 75 107 építed a 20. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 120 varázsponttal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a mágusház megépítésében. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+146%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[73 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

h 8 65 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 638.]

v 256 39985 256. varázslat elmondása
Ellõsz egy tudattágítás varázslatot. Testedet átjárja a Leah nyílpuskája energiája. (-60 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz, miközben magadba szívod az energiát. (+28 varázspont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

tr 108 transzformáció
19-nél magasabb végtag trafózásához olyan 2. paramétert adj meg, hogy a végtagot rögtön 19-esre trafózod (javasoljuk a 99-et). A parancs csak akkor hajtódik végre, ha van elég TVP-d és ép-d a teljes transzformációra! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]
pta 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

ptb 129 129 129 128 128 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális robbanás. 8. mentális robbanás. 9. pszi csáp. 10. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

k 22 32 kaland elvállalása
(22. kaland:) Felkeresed Uticar laboratóriumát. Elég ritka növény a muskil, és borfõzésre pazarolni, bah...
[Tárgyhasználat: 1 muskil]
Uticar a rendelkezésedre bocsát minden szükséges felszerelést. A muskilt egy gombafajta erjesztett levéhez kell hozzákeverni, persze nem mindegy, hogyan, milyen arányban kevered, és meddig fõzöd.
[Varázsitalfõzés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Egész finom illata van! Azért sikerül megállni, hogy egy kóstolónál többet igyál belõle. Uticar elmagyarázza, hol találod a kocsmát, aztán sok sikert kíván.
Trizikont ott találod, ahol Uticar mondta: a Bánatos Orgling lebujban, a legsötétebb sarokban kortyol valamiféle gusztustalan párlatot. Megszólítod.
- Meghívhatlak egy korty jóféle muskil borra, bárd barátom?
Õ gyanakodva végigmér téged, de aztán megérzi a bor szagát, és a pohárért nyúl. Belekortyol, és egybõl jókedvû lesz.
- Ez igazán kellemes ajándék! Várj, dalolok neked valami szépet! - azzal elõveszi lantját, amelybõl két húr hiányzik, és a többi is elég lazának tûnik.
- Várj! Igazándiból én a gyûrûdet szeretném megvásárolni! - Trizikon arcáról lehervad a mosoly, majd biccent. - Úgy is jó. A gyûrûmet egy pohár borért! Ennél lejjebb már nem süllyedhetek. - böfög egyet. - Válassz! - azzal felemeli a két kezét. Erre nem számítottál! Minden ujján legalább egy gyûrû van, de van, amelyiken több is! Vajon melyikre lehet a kereskedõnek szüksége?
[Auraészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Határozottan ráböksz az egyikre.
- A tied lehet! - bólint Trizikon. - Úgyis csak értéktelen kacat! - a továbbiakban a borába temetkezik, nem foglalkozik veled. Te viszont elégedett vagy - ez az egy gyûrû sugárzik a mágiától! Rohansz Ertfarogh rezidenciájához. Amikor a bejáratnál õrt álló káoszmágus szolga meghallja, hogy Trizikon gyûrûjét hozod, rögtön rohan, hogy gazdáját értesítse. Hamarosan bebocsátást nyersz. Ertfarogh, egy valószínûtlenül kövér hájtömeg, puha párnáin félig fekszik, félig ül. Elõtte kis ládikó, benne csillogó rubinok.
- Korrekt üzletnek tûnik, Trizikon gyûrûje a hatalom rubinjáért! Tessék, vedd el.
[Ékszerészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Alapos vizsgálódás után kiválasztasz egy rubint. Ertfarogh kicsit elsápad, de aztán biccent, és az ujjára húzza a gyûrût. Vissza se nézel, amikor otthagyod a dagadt kereskedõt, rögtön sietsz a mágusiskolába. Ertfarogh még utánad kiált:
- Igyekezz, a varázsszelencén a rubin mágikus ereje egy óráig tart csak, addig fel kell használni, különben porrá omlik!
[Tárgyhasználat: 500 arany]
Szerencsére, a mágustoronyban találsz egy vállalkozó kedvû fõmágust, aki komplex rítus segítségével elkészíti neked a rubin mágusbotot.
- Használd egészséggel! - nyomja a kezedbe. [ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(32. kaland:) Jelentkezel az iskolában - lesz ami lesz, megpróbálod. Bahraman mentát közli, nem szeretné, ha a te agyad is kiégne - egy afféle asztrális "kampót" akasztanak rád, ami visszaránt, ha a csatát elveszted, és így valószínûleg életben fogsz maradni, és még maradandó agykárosodást sem szenvedsz el. Azonban maga a procedúra eléggé fájdalmas, és csak a megfelelõen szívós galetkik képesek kibírni. Bólintasz - aláveted magad a procedúrának! Egy ágyra fektetnek, pántokkal lekötik a fejed, lábad és karod. Három pszionicista áll köréd, és koncentrálni kezdenek. Egy kék gömb lebeg feletted, és fájdalom kúszik beléd. [39 életpontot sebzõdsz.] Üvölteni kezdesz, tested megfeszül, ahogy hátad felemelkedik az ágyról. A procedúra tovább folyatódik.
[Szívósság próba 8-as küszöbre: sikeres]
Még hosszú percekig folyik ez így, a fájdalom szinte kibírhatatlan. Szinte. Azonban valahogy mégis sikerül túlélned, és egyszercsak véget ér. Csak valamilyen halvány, bizsergetõ érzés marad hátul, a koponyádban. A kampó. Bahraman bólint.
- Kivételes szívósságról tettél tanúbizonyságot! Most már minden csak rajtad múlik.
Bólintasz, és felkészülsz az útra. Hamarosan az asztrális térben lebegsz. Egy kékesen izzó pont jelenik meg a horizonton. Hamarabb jön, mint gondoltad! "Még nem vagyok felkészülve!" hasít át a fejeden a gondolat, de több idõd nincs - reménykedned kell, hogy a kampó tényleg mûködik, ha kudarcot vallasz. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy agypörkölõ (#193). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Musztafa Khebab Mentális robbanás -32 PE (-5)55 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)66 (-32)33
2. Musztafa Khebab Mentális robbanás -16 PE (-5)50 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)57 (-16)17
3. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)45 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)48 (+0)17
4. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)40 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)39 (+0)17
5. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)35 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)30 (+0)17
6. Musztafa Khebab Mentális robbanás -10 PE (-5)30 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)21 (-10)7
7. Musztafa Khebab Mentális robbanás -10 PE (-5)25 (+0)60 Agypörkölõ Agyvihar kudarc (-9)12 (-7)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+50% pszi támadás, +50% pszi energia.)
Izzadságban fürödve térsz magadhoz. Bahraman mentát gratulál.
- Fantasztikus teljesítmény volt! Megtaláltad az agypörkölõ gyenge pontját! Most pihenj, különleges kezelésben lesz részed. És íme, a jutalmad, egy õskõ, nagy szolgálatot tettél nekünk!
A kezelés valóban ellazít (+1 méret). A különleges kaland növelte szívósságodat (+1 szívósság). (+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 39 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 89 aranyat.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]

h 8 108 8. tárgy használata
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]
kno 108 11 47 5 108. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére. Elköltesz 5 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 7 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]

p 3959 portyázás
Elküldesz egy kihívást Eszelõs Edric részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]

p 7808 portyázás
Elfogadod Fekete Szakáll kihívását, és felkeresed a barlangjában. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (379. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Fekete Szakáll, egy sebhelyes arcú haramia. Dadogni kezdesz amint rád néz a férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Dexkill öve, a nyomkeresés fejpántja, a merénylõ vándorcsizmája, az ellenállás hosszú íja, a merénylõ márványgyûrûje, a küzdelem kék köpenye, Istencsászár ónix karkötõje, a kígyó malachitgyûrûje, a háború köve, a kobra díszes karkötõje, roxati üvegszem, a regenerálódás díszes karkötõje, a kígyó ezüst fülbevalója, üvegszimbólum, a harcos sárgaréz nyaklánca, a pók smaragdgyûrûje, a merénylõ vaspajzsa, óriás fülbevaló, ében láncing, a káosz terjesztõjének nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)55 (-30)30 Fekete Szakáll Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)45 (+0)60
2. Musztafa Khebab Mentális robbanás -30 PE (-5)50 (-30)0 Fekete Szakáll Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)30 (-30)30

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-20 életpont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 573.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 12-es elemi védelem.], egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem varázslatot. Bogumil a törpe útonálló irányába megy. A törpe útonálló megközelíti Bogumilt. A troll útonálló a warnök felé mozog. A warnök megközelíti a troll útonállót. Bogumil és a törpe útonálló egymással harcolnak. A troll útonálló és a warnök egymással harcolnak. A sáskaharcos a gnóm útonállót támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot. 15 életpontnyit sebzõdsz. Bogumil sebzõdik 22 ép-t. A sáskaharcos 9 ép-t sebzõdik. A warnök 17 ép-t sebzõdik. Megindulsz a troll útonálló felé. Már ott is vagy! A troll útonállót próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Beversz egyet jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+17%). Lesújtasz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. A troll útonálló kileheli lelkét. A törpe útonálló és Bogumil egymással harcolnak. A sáskaharcos a gnóm útonállót támadja. A gnóm útonálló hörögve elterül. A törpe útonálló kileheli lelkét.
[A csatában összesen 3 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bogumil: 91/29, a sáskaharcos: 85/9, a warnök: 0/52.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+71%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 46% jut. Tehemót 12. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy xenópete, egy törpe balta, 41 arany és 2 hamis arany. A warnök eszik. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+28 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+35 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 542.]

m 10 13 8 4411 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 9,13) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 17, 89, 365, 1841, 7389... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 8,13) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a jég malachit karkötõje és 2 barbár lándzsa.
(M 8,12) Észak felé mész a labirintusban. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Észreveszel 2 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded.
(M 8,11) Észak felé mozogsz. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 liánvirágot.
(M 8,10) Óvatosan lépkedsz tovább. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 17, 30, 41, 53, 66... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 512.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

z 588 10 86 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy nemrégiben tanult dalt próbálgatsz. Nem túl bonyolult, így kiválóan alkalmas arra, hogy zenei tudásodat gyakorold. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83) [aura: 2-es méretû 13-as szintû jobb karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az 1. sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. A 2. sötét elf harcos céloz, és lõ rád. (13 sebzést okozott.) A warnök elindul az 1. sötét elf harcos felé. A sáskaharcos az 1. sötét elf harcost támadja. Bogumil a 2. sötét elf harcost támadja. A warnök az 1. sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. Bogumil megtántorodik. A sáskaharcos megtántorodik. A warnök megtántorodik. A 2. sötét elf harcos irányába mozogsz. Megtámadod a 2. sötét elf harcost. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+17%). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). A sáskaharcos az 1. sötét elf harcost támadja. Bogumil a 2. sötét elf harcost támadja. A 2. sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. sötét elf harcos és a warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Benyomsz neki jobb mancsoddal. Elhibáztad. Odacsapsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bogumil: 33/0, a sáskaharcos: 14/0, a warnök: 0/4.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 24%. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard, 27 arany és 2 hamis arany. A warnök az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy sötétséget. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. káoszkígyó irányába mozogsz. A warnök elindul a 2. káoszkígyó felé. Támadod az 1. káoszkígyót. Odakensz neki bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Felé suhintasz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A sáskaharcos a 2. káoszkígyót támadja. Bogumil az 1. káoszkígyót támadja. A warnök a 2. káoszkígyót támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Bogumil megmérgezõdött. A sáskaharcos megmérgezõdött. A warnök megúszta! Az 1. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A warnök 17 ép-t sebzõdik. Gyógyítja az 1. káoszkígyót (+17 ép). A warnök hörögve elterül. Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Beversz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. Bogumil választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A sáskaharcos a 2. káoszkígyót támadja. Méreg hatás: Bogumil 12 ép-t sebzõdik. Méreg: A sáskaharcos 12 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Bogumil megúszta! A sáskaharcos ellenállt a varázslatnak. Megtámadod a 2. káoszkígyót. Benyomsz neki bal mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Odakensz neki jobb mancsoddal. Elhibáztad. Lecsapsz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Bogumil a 2. káoszkígyót támadja. A sáskaharcos a 2. káoszkígyót támadja. A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg hatás: Bogumil 12 sebzést kap. Méreg: A sáskaharcos 12 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bogumil: 73/24, a sáskaharcos: 44/24, a warnök: 0/17.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Szolgáidnak is jut 33%. Elteszed a zsákmányt, ami 2 káoszkígyó pikkely, 59 arany, 2 hamis arany és egy szerencsekõ. Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a mutáció gyémántját. Felveszed a szerencsekövet.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]

kf 10062 232 21896 23231 bekészíted a 10062. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Leveszed a Khazidax koponyáját. Felveszed a szent templomi maszkot. A tökéletesség kõamulettjét már bekészítetted korábban. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az enyészet sárgaréz nyakláncát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]

lp 386 1 1 legenda pont ajánlása 386. tárgyért
Visszavonod a korábbi ajánlatodat. A Groark talizmánja megvásárlására 1 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 500.]

h 68 68. tárgy használata
Lenyelsz 1 kihívás italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]

pv 4 7 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 497.]

p 3959 portyázás
Egyenesen egy bizonyos barlanghoz mész. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (206. kaland, összköltsége 5 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Eszelõs Edric, egy kitépett szemgolyót dob a háta mögé és rád mosolyog. Igazi kínvallatónak tûnik a férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, ozin fülkarika, ében láncing, a méreg malachitgyûrûje, a tolvaj zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, a méreg díszes karkötõje, a méreg márványgyûrûje, a bûz csonttõre, üvegszimbólum, a lich malachit karkötõje, a kígyó rövid tõre, a bûz hosszú íja, a mentát gyöngye, görényfarok, a bûz koponya amulettje, brutális pókcsatos öv, a bûz kerek pajzsa, suhanó csizma, roxati üvegszem, a bûz csontamulettje, Yssuf tõre, szent templomi maszk, a tökéletesség malachit fülbevalója. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a szerencsekõ.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Musztafa Khebab Mentális robbanás -54 PE (-5)55 (+0)60 Eszelõs Edric Mentális robbanás kudarc (-5)99 (-54)55
2. Musztafa Khebab Mentális robbanás -27 PE (-5)50 (-30)30 Eszelõs Edric Mentális robbanás -30 PE (-5)94 (-27)28
3. Musztafa Khebab Mentális robbanás -14 PE (-5)45 (-15)15 Eszelõs Edric Mentális robbanás -15 PE (-5)89 (-14)14
4. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)40 (-10)5 Eszelõs Edric Mentális robbanás -10 PE (-5)84 (+0)14
5. Musztafa Khebab Mentális robbanás -10 PE (-5)35 (+0)5 Eszelõs Edric Mentális robbanás kudarc (-5)79 (-10)4
6. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)30 (-5)0 Eszelõs Edric Pszi csáp +24 PE (-3)76 (+24)28

Ez bizony siralmas vereség volt. (-39 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 487.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy ekinda haj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.] és egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.].
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 168 sebzést okoztál, és 224 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 17 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 489 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 802 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Musztafa Khebab, egy fanatikusan maga körül vagdalkozó, agyontetovált, kopasz óriás férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 122. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (14) / 3.28
[2] IQ: 10 (13) / 5.25
[3] ügyesség: 7 (11) / 2.90
[4] egészség: 12 (18) / 6.09
[5] mágia: 11 (18) / 7.33
[6] gyorsaság: 20 (24) / 0.38
[9] Méret/ép: 128 (137) / 85
Min. méret: 109
Barlangméret: 134
PONTJAID
Varázspont: 195 / 43
Képességpont: 35 / 95%
Hõsi pont: 123 (20)
Tám.bónusz: 36%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 767 / 272
Hírnév : 1520
Jóllakottság: 169%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 128 (1)
Galetki gyõzelmek: 71 (1)
Torzsz. csaták: 729 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 686 (4)
Leölt torzszülött: 1139 (8)
Pszi csaták: 213 (5)
Pszi gyõzelmek: 85 (1)
Ájulások száma: 67 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: burjánzás (45)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 55%-os szorzó. +2 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 92-es Klánfeladatot (KK 92)! (összesen 55 TVP-t igényel) 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Szerezz egyetlen csatában legalább 170% lélekenergiát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 2 / 1.16 [12] savlehelet: 21 (24) / 0.88 [16] tüskés bõr: 4 / 0.45
[17] vastag bõr: 6 / 0.78 [18] tûzimmunitás: 6 / 1.94 [19] hidegimmunitás: 4 / 0.85
[20] savimmunitás: 13 / 0.96 [21] elkt.immunitás: 5 / 0.78 [22] imm.mérg.gázra: 5 / 0.54
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0.18 [24] rezisztencia: 10 / 0.18 [25] bûz: 11 (13) / 0.18
[26] lõfegyver: 1 / 0 [34] párbajozás: 6 / 2.05    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 1.13 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.81 [47] zárnyitás: 9 / 0.96
[48] mászás: 12 / 0.89 [49] rugalmasság: 5 / 0.82 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 0.54
[51] transzformáció: 10 / 8.77 [52] auraészlelés: 6 (12) / 3.10 [53] ékszerészet: 5 (7) / 2.64
[54] kereskedelem: 8 (11) / 2.11 [55] szívósság: 12 / 1.77 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.06
[57] gyógynövények: 8 / 3.09 [58] nyomkeresés: 23 / 2.13 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 0.84
[60] pszi támadás: 12 / 2.31 [61] pszi energia: 12 / 5.41 [62] lopás: 6 (8) / 1.08
[63] éberség: 5 / 0.17 [64] átokszórás: 12 / 5.16 [65] álcázás: 23 / 0.57
[66] lopakodás: 5 / 0.31 [67] régészet: 5 / 3.21 [68] zene: 7 / 6.06
[69] tanulás: 7 / 1.13 [70] idézés: 3 / 1.05 [71] javítás: 11 / 1.62
[72] építés: 10 / 8.11 [73] felderítés: 6 / 2.09    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 9 / 4.30 [102] energiaszívás: 8 (12) / 0  
jobb mancs [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 9 / 4.25 [105] energiaszívás: 7 (11) / 0  
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 13 / 0.97 [108] kontaktméreg: 23 (27) / 11.04  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [32] animáció: 1 (2) / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[37] egokínzás: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[160] esszenciaelnyelés: 6 (7) / 3.12 [29] életszívás: 1 (2) / 0 [152] felejtés: 1 / 0
[31] féreg érintése: 13 (14) / 3.30 [172] gázpajzs: 5 (6) / 0.06 [17] gránitbõr: 5 (6) / 1.34
[139] gyógyító szellõ: 1 (2) / 0 [33] halál csókja: 3 (4) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 / 0.06
[163] kineport: 3 / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 5.84 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.80
[158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[129] mentális robbanás: 3 / 1.46 [34] méregfelhõ: 5 (6) / 0.08 [128] pszi csáp: 14 / 2.57
[161] sebezhetetlenség: 1 (2) / 0.32 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 2.12 [159] szellemidézés: 1 (2) / 0.06
[176] szélpajzs: 1 / 0 [144] titánok szele: 7 (8) / 0.72 [132] tudati méreg: 6 / 0.30
[256] tudattágítás: 8 / 1.68 [14] vakító fény: 4 / 0.06    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Bogumil, a tehemót 64/40 193% 190% 12 / 0.25 harcol
[2] sáskaharcos 59/26 193% 85% 8 / 2.51 harcol
[3] warnök 57/57 185% 195% 2 / 1.82 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
pv 7 4 3 5 8
p 3959
p 7808
2. Makró
v 146 3 3
v 146 3 8
v 146 3 13
v 146 8 13
v 146 8 8
v 146 8 3
3. Makró
z 588 10 86
h 517
kf 10062 232 21896 23231
4. Makró
v 154
mak 1
pta 132 132 132 132 132
k 22
pta 131 131 131 128 128
h 52 10
5. Makró
vd 83
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 101.
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
3: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 102.
4: féreg érintése v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 102.
5: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 150.
6: animáció t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 151.
7: savlehelet használata ha ellenfeled #172. Prioritás: 250.
8: titánok szele v.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 110.
9: savlehelet használata ha ellenfeled #1905. Prioritás: 200.
10: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 85.
11: savlehelet használata ha ellenfeled #181. Prioritás: 220.
12: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 90.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: orgling disznó (#84), tüskés hólyag (#96), csúf gusztustalanság (#99), mélységi ent (#133), halál sekrestyése (#156), gõzpolip (#183).
1901: sötét elf harcos (#83), óriáspók (#89), tüskés hólyag (#96), quwarg harcos (#90), szárazföldi uborka (#97), csúf gusztustalanság (#99), orgling melák (#157), mélységi ent (#133), görényteknõc (#134), halál sekrestyése (#156), kronorém (#81), zombi mester (#80), tûzcsontváz (#152), 171, 179, 182, sziklaóriás (#164), gnóm útonálló (#148), halál apostola (#173), ratifikátor (#151), voharai szellem (#121), mutilátor kölyök (#145), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), fekete özvegy (#144), orgling disznó (#84), csontváz harcos (#68), csontmester (#186), Yarmaitor (#181), triklopsz (#187), Qwert (#188), Groark (#294).
1903: sziklaóriás (#164), voharai szellem (#121).
1904: csontváz harcos (#68), tûzcsontváz (#152), csontmester (#186), Yarmaitor (#181), fekete özvegy (#144), pusztító szójer (#154), Qwert (#188), maug entitás (#185).
1905: Thargodan vadászeb (#180), Yarmaitor (#181), Õsöreg Dorka (#289).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30 9; VI erõ:300% ép:2%; PV 4 7 3 5 8; PSZ 48 54 47 46 58 56; BA 418 204; L 2 68 26 33 30 31; HE 1; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 128 128; I 30 2 30;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3595 20 2; VG 3959 161 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 1 szint: 11 sebzés: 58-66

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (1. épület), #27 (9. épület), #387 (112. forduló), #439 (115. forduló), #303 (116. forduló), #207 (116. forduló), #201 (118. forduló), #351 (119. forduló), #365 (120. forduló), #479 (121. forduló), #462 (121. forduló), #379 (122. forduló), #206 (122. forduló), #342 (108. forduló), #412 (108. forduló), #373 (108. forduló), #299 (108. forduló), #476 (109. forduló), #294 (109. forduló), #459 (110. forduló), #377 (110. forduló), #254 (110. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9178. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP Groark talizmánja tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2013.10.25.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz fekete csizmája (#29022) 1 a bûz nagy pajzsa (#28962) 1 a bûz zöld köntöse (#29051)
* 1 a harcmûvész átlátszó köntöse (#13752) * 1 a harcos sárga öve (#7917) 1 a légzés szárnyas sisakja (#27627)
* 1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sün vassisakja (#24926)
1 a szalamandra bíbor láncinge (#25782) 1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 1 a szellemek díszes fejpántja (#15056)
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) 1 a túlélés átlátszó köntöse (#21402) 1 a yeti csontmaszkja (#26292)
1 arany nadrág (#181) 1 az angyalok halotti maszkja (#28091) 1 az elektromosság csontmaszkja (#27192)
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 1 az enyészet bõr mellvértje (#23096) 1 az enyészet csatos öve (#23216)
1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 1 az enyészet sárga öve (#23217) * 9 ében láncing (#134)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 Förtelmes maszk (#326) 4 kemény bõrpáncél (#3)
1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) 1 Khazidax koponyája (#259)
3 maszk (#1090) 6 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szent templomi maszk (#232) 6 törpe pikkelyvért (#4) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) 1 a jég malachit karkötõje (#22841) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607) 1 a küzdelem fülbevalója (#20605) * 1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576)
1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a sas díszes karkötõje (#16092)
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) * 1 a szellemek malachit karkötõje (#15191) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) * 1 a védekezés díszes karkötõje (#4842)
1 a villám malachit karkötõje (#23741) 1046 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az elfek kõamulettje (#10646) 1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706) 1 az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632)
1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) 1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) 1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231)
1 az erõ csepp fülbevalója (#1706) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 16 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189)
810 hamis arany (#809) 1 kék szem szimbólum (#260) * 1 óriás fülbevaló (#225)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580)
1 szivárvány karkötõ (#139) 10 üvegszimbólum (#138) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 2 a Tudás Könyve (#527) 1 arany tárgyformázó (#724)
21 aranydukát (#437) 1 díszes pálcácska (#522) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 dorony duda (#588) 1 fekete csuha (#586) 5 fekete dukát (#218)
1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 kötél (#128) 3 Krónika (#783)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lelakatolt ládikó (#310) 13 mágustóken (#672)
1 nekrofun medál (#513) 1 õskõ (#8) 2 Tiume batyuja (#529)
2 Urgod kémszeme (#533) 6 varázskõ (#210) 2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bölcsesség rövid tõre (#17952) 1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a bûz könnyû íja (#29171)
1 a gólem hosszúkardja (#8517) 1 a gyorsaság könnyû íja (#3971) 1 a kígyó görbekardja (#19316)
1 a Kõ Kardja (#216) 1 a lich kardja (#12115) 1 a sólyom barbár lándzsája (#29681)
1 a szalamandra könnyû íja (#26021) 1 a szalamandra rövid tõre (#26052) 1 a tökéletesség görbekardja (#22016)
1 az angyalok könnyû íja (#28271) 2 barbár lándzsa (#1331) 8 ében nyílpuska (#133)
8 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271)
* 1 Leah nyílpuskája (#39985) 1 rubin mágusbot (#261) 6 törpe balta (#224)
1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
14 csótányláb (#25) 9 elfu moha (#33) 8 elonotichlan (#31)
18 gyilkos boróka (#27) 7 hónakkupók (#30) 3 immunitás itala (#71)
1 kalmárok itala (#66) 11 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
16 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 15 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 2 muskil (#37) 5 ragálygomba (#26)
3 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61) 11 sárkányvirág (#32)
23 sötét mák (#23) 13 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
8 velparaj (#35) 14 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 14 barna manakõ (#149) 3 duzzadt xenópete (#479)
12 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
8 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)
3 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
3 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152) 8 smaragd esszencia (#229)
6 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 2 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a természet bronz mellvértje #16797 (12), az enyészet kõamulettje #23246 (5), a gyõzelem zöld köntöse #20951 (9), a védekezés harci nyílpuskája #4888 (14), a merénylõ zangrozi csizmája #11023 (14), az elefánt háromszögszimbóluma #16512 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 liánvirág (#24), 1 ekinda haj (#147), 2 ében láncing (#134), 2 mátekel gomba (#21), 2 ében nyílpuska (#133), 6 hamis arany (#809), 1 hónakkupók (#30), 2 ében tündekard (#132), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe pikkelyvért (#4), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 törpe balta (#224), 1 rubin mágusbot (#261), 1 xenópete (#278), 1 a jég malachit karkötõje (#22841), 2 barbár lándzsa (#1331).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 496 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 muskil (#37), 1 kihívás itala (#68).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GROARK, A SAVELEMENTÁL (294. LÉNY)
A savelementálok a sötétség legocsmányabb megnyilvánulásai, egyértelmû, hogy a galetkik azonnal levadásszák, amint egy felüti a fejét. Groark az egyik leghatalmasabb renegát mágus teremtménye, és különleges, már-már intelligenciára emlékeztetõ ravaszsággal elrejtõzött, és csak hízott, növekedett a mélyben. Amikor teljes valójában elõbugyogott, elõfortyogott, már nem volt galetki, aki hírét vigye a borzalomnak, hisz a vele való találkozást senki sem élte túl. Persze a legenda azonban így is szárnyra kapott, hogy valami megnevezhetetlen borzalom növekszik, terjed a mélyben...



GROARK TALIZMÁNJA (386. TÁRGY)
Ez a legendás relikvia valamilyen elpusztíthatatlan anyagból készült. Nemcsak, hogy a talizmán maga elpusztíthatatlan, de ha viseled, minden tárgyad megsemmisülésére 10%-kal kevesebb lesz az esély. Persze ezenkívül a talizmán még számos képességet birtokol, méretedet 10-zel, végtagjaid méretét kettõvel növeli meg. Egyetlen apró hátránya, hogy amíg viseled, IQ-d hárommal csökken.



RUBIN MÁGUSBOT (261. TÁRGY)
Ennek a közel kétméteres varázsbotnak a végén egy hatalmas rubin van, amely nemcsak tekintélyt ad a fegyvernek, de mágikus erejét is fókuszálja. Ha ilyennel a kezedben jársz-kelsz, mindenki tudja rólad, hogy egy igazi, nagyhatalmú varázsló vagy!



AGYPÖRKÖLÕ (193. LÉNY)
Egy izzó asztrálfókusz, iszonyatos sebességgel és céltudatossággal közlekedik az asztrális térben ez a borzadály. Az, hogy értelemmel és telepatikus képességekkel rendelkezik, hamar kiderült, miután kiégette a Pszi Iskola néhány legnagyobb hatalmú pszionicistájának agyát. Nagyon elõvigyázatos legyél vele szemben, a csata egy pillanat alatt véget ér, ha nem megfelelõ képességet alkalmazol vele szemben!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.