Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 13:56:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9172-12

Karakterszám: 9172 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 12 Játékhét: 12
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 187
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 10. 9h:46'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 17.

E-mail!

RUNCÁJZ KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért nem nyerted vissza az összes életpontodat. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Scyla, egy vörös kitin-páncéllemezes bõrû, vállain egy-egy hatalmas tüskét viselõ férfi. Tárgyai: halotti maszk, könnyû pikkelyvért. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Scyla már ott várakozik. Õ nyert!
** 4. NAP ** Épp hozzád néz be El Tatu Bidara, egy vékony, ijedt tekintetû, kellemes megjelenésû nõ. Tárgyai: nagy pajzs, márványgyûrû, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! El Tatu Bidara is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Meglátogat egy galetki: Athlan, egy ezüst hosszúhajú, ébenfekete bõrû, vérvörösen szikrázó szemû, rémisztõ férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, a sas csatos öve, kemény bõrpáncél, bronzmedál, csizma, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Athlan.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 262.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *feb. 3.* Lelkek Vadásza új végtagot növesztett! *feb. 4.* Nomis Leinád lett az aréna bajnoka. *feb. 7.* Syejjcc lett az aréna bajnoka. *feb. 8.* Black Rose teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 8.* Black Rose teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 8.* Lomha Dallam felköltözött a következõ szintre. *feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 8.* Maxigáz és Kolja Inocskin megküzdöttek egymással, és Maxigáz gyõzött. *feb. 10.* Cuffy Negress teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

m 9 9 88 1241 4434 3344 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,9) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 8) A legközelebbi feladat megoldásánál 8 lesz a válaszod.
(M 9,8) A folyosó északra vezet. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben koreni sün tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 zöld nyálkát kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -9 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 6-os fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 10 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 9-es fejadagnál 5 óráig világították a milgandokkal, 7 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 8-as fejadagot adott X állatnak, és 4 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [8] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 10,8) Tovább keletre! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy albinó pók (#32). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók közelebb jön, hogy támadhasson. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Elhibáztad. Az albinó pók téged támad. Csáprágójával mar. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az albinó pók téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod az albinó pókot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Harapni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Megtámadod az albinó pókot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Méreg marja tested. 3 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az albinó pók rád veti magát. Marni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Támadod az albinó pókot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested. 3 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(M 9,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A szellem persze már nincs itt.
(M 9,7) Északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza téged támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (10 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (11 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A jégmedúza rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (9 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 9,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,9) Irány dél! Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek.
(M 8,9) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 8,10) A következõ terem délre van, így arra mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 8,11) Déli irányba mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 7,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [33 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

m 9 7 1111 2111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 8,10) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 8,9) Észak felé mész a labirintusban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,9) Kelet felé mozogsz. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 9,8) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vi 200 30 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 200 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 30%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

be 3 37 meglátogatod a 3. épületet
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 37. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 40 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az egokínzás varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

var 37 3 37. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot egokínzás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen egokínzás varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

kno 4 1 4. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

tv 37 varázslat berakása 37. varázslatlistára
A parancs 1. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]
k 22 kaland elvállalása
(22. kaland:) Nem a legnagyobb lelkesedéssel vállalod el ezt a feladatot, de boltos szavait fenyegetésnek ítélted. (Nem is alaptalanul.) Megtalálod a boltos által leírt kocsmát. Beülsz a pulthoz, és rendelsz egy sört. Éppen az utolsó cseppeket iszod, amikor egy feltûnõen csúnya galetki lép oda hozzád. Látszik rajta, hogy már régóta koptatja a barlangok folyosóit, és ez az idõ nem múlt el nyomtalanul. Iszonyúan ráncos a bõre, repdezett ajkai nem mögül néhány odvas fog kukucskál elõ, csápjai petyhüdtek, harca már évek óta nem haználta.
- Szóval Te vagy Runcájz. Ránézésre nem vagy valami nagy durranás, többet vártam tõled. Gondolom a boltos cimborám nem mondta el, hogy mit is vállaltál. Egy remek kis versenyen fogsz indulni, és ajánlom, hogy nyerjél, mert különben rosszul jársz. De elõször is add ide a nevezési díjat, 100 aranyat!
[Tárgyhasználat: 100 arany] Miután átadod a pénzt, elindultok. Pár perc séta után a lemásztok a csatornába. Itt több mint fél órát mászkáltok a különbözõ járatokban, míg végül ismét a felmásztok a felszínre. Egy kisebb csarnokban helyen találod magad. Elég jól ismered a szintet, de el sem tudod képzelni, hogy ez a hely hol lehet. Legalább 150-200, már elsõ látásra is gazdag és unszimpatikus galetkibõl áll a közönség. Pár pillanat alat rájössz, hogy nagyösszegû fogadásokat kötnek a versenyre.
- Az elsõ feladat futás. Kérem a 6 indulót álljon a rajtvonalhoz. Az elsõ négy jut tovább!
A többiekkel együtt odamész a Te is a rajthoz, és feszülten várod a jelet. Amikor meghallod a hangos durranást, nekiiramodsz.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] Szerencsére reflexeid kivállóan mûködnek. Sikerült jól elkapnod a rajtot. Mivel a táv nem nagy, ezért már az elején igyekszel akkora elõnyt szerezni, hogy a hajrában már ne érhessen meglepetés. A végére kezdesz kifulladni, egy jól hajrázó futóbajnok el is fut melletted, de így sikerül a második helyet megszerzned. Továbbjutottál.
- A második versenyszám súlylökés. Az elsõ három jut tovább!
Te dobsz negyediknek. A másik három versenyzõ igazi izomkolosszus. Irdatlan távolságra dobták a vasgolyót, amik még mindig ott díszelegnek a földön. Mindent bele kell adnod, hogy legalább eggyet legyõzz. Alaposan felkészülsz a dobásra. Minden erõdet és mentális energiádat a lökésre koncentrálod. Hatalmasat kiáltasz, amikor a golyó elrepül.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Már a dobás pillanatában érzed, hogy ez valóban jól sikerült. A golyó szinte süvít a levegõben és a végén két lábbal az utolsó elé esik le. Sikerült!
- A harmadik versenyszám célbadobás! Az elsõ kettõ jut tovább.
Egy dárdát kapsz a kezedbe és egy 30 lábnyira levõ céltáblára kell dobnod. Te vagy az elsõ dobó.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Mivel még soha nem dobtál célba ilyen szerszámmal, csak a szerncsédben bízhatsz. Nekifutsz, és egy hanyag mozdulattal eldobod a dárdát. A közönség hangosan felüvölt, amikor a dárda éppen a céltábla közepébe talál. A többiek dobása nem is érdekel, ezzel biztos továbbjutó vagy.
- Az utolsó versenyszám a szabadfogású birkózás, bármi megengedett!
Megnézed az ellenfeledet. Jól megtermett, az biztos, itt kemény küzdelem lesz. Ellenfeled egy Maigner Lopotomos (#139).

*** 1. KÖR *** A Maigner Lopotomos feléd rohan. A Maigner Lopotomos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A Maigner Lopotomos téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Ez mellément. Bever egyet bal mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). A Maigner Lopotomost próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+13 életpont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

ee 17 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, mátekel gomba (#21) 10 ap, liánvirág (#24) 10 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 21 ap, díszes rézkulcs (#129) 10 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, szivárvány karkötõ (#139) 168 ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, láncing (#1030) 84 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, köpeny (#1135) 6 ap, öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 21 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 27 ap, amulett (#1195) 10 ap, amulett (#1196) 12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 21 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 12 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 10 ap. Eladsz 9 õsi relikviát 132 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ve 21 5 vásárlás
Veszel 4 mátekel gombát 40 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ve 15 3 vásárlás
Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ve 9 vásárlás
Veszel 1 bõrpáncélt 21 aranyért. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

kf 9 bekészíted a 9. tárgyat
Hazamész a boltból. Felveszed a bõrpáncélt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

k 5 17 kaland elvállalása
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(17. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 20 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! És nicsak, végre találtál valamit: egy szárnyas sisak. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

x 20 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (406. kaland, összköltsége 10 TVP.) A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy sárga öv. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

x 20 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy púpos molad (#26). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a púpos molad felé. Már ott is vagy! A púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a púpos moladot. Odaütsz jobb mancsoddal. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a púpos moladot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 4 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A fenébe, ugrott az ásatás! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 20 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
x 20 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Psy-Magion, egy kék ruhákba öltözött, háromszemû, tetovált arcú, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, csonttõr, a Tél ezüstlánca. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]
Ismét tanultál valamit: +1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 40 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 166 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Runcájz, egy sárga szemû, csimbókos hajú, torzonborz szakállú, vaskos lábszagú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 12. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.20
[2] IQ: 8 / 7.55
[3] ügyesség: 3 / 0.30
[4] egészség: 4 / 3.82
[5] mágia: 1 / 0.70
[6] gyorsaság: 3 / 0.80
[9] Méret/ép: 58 / 15
Min. méret: 31
Barlangméret: 58
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 4 / 68%
Hõsi pont: 2 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 120 / 96
Hírnév : 43
Jóllakottság: 56%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 41 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 28 (1)
Leölt torzszülött: 29 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására; 10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 2 / 0.80    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.19 [54] kereskedelem: 2 / 0.09 [56] varázsitalfõzés: 2 (3) / 0.25
[57] gyógynövények: 5 (6) / 0.41 [67] régészet: 7 / 3.24 [69] tanulás: 4 / 2.68

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.72    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 3 / 0        


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 10 1; VI erõ:200% ép:30%; PV 3 5 8; PSZ 67 69 57 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (7. épület), #22 (1. épület), #457 (10. forduló), #406 (12. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejék (#135) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 sárga öv (#1167)

Ékszerek, kincsek
136 arany (#1) 1 amulett (#1195) * 1 karikaszimbólum (#1211)

Felszerelés
1 õskõ (#8)

Varázsitalok és füvek
2 winropu moha (#22) 6 sötét mák (#23) 5 mátekel gomba (#21)
4 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24) 9 üvegcse (#14)
2 mitulen fû (#20) 1 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



BÕRPÁNCÉL (9. TÁRGY)
Egyike a legegyszerûbb páncéloknak, széles körben használt a lárvaszint lakói által. Mint minden páncél, ez is néha igényel egy kis átalakítást, ha túl sok végtagod van, és némi toldást, ha túl nagyra nõsz (de ezt automatikusan elvégzed, külön költség nélkül). A bõrpáncélt a KF 9 paranccsal öltheted magadra. Ha viseled, védettségedet 4%-al növeli (azaz minden fizikai támadásnak 4%-al kevesebb esélye van a sikerre).



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.