Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (54)
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-09-17 21:52:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
9136-2

Karakterszám: 9136 Számlaszám: 11616
Fordulószám: 2 Játékhét: 2
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 233
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. máj. 6. 12h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2017. máj. 10.

Számládra 200 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

VISOR KALANDJAI




Felkeres barlangodban Fürge Adamov egy középmagas, feltûnõen borzas szakállú, hat harci csáppal rendelkezõ galetki.
- Üdvözöllek a szinten, Visor, a Zöldvérûek Érdekvédelmi Egyesülete nevében. Társaságunk olyan zöldvérû galetkik gyülekezete, akik célul tûzték ki maguk elé, hogy támaszul szolgálnak a frissen idekerült zöldvérû lárváknak, akiket a többség csak lenéz. Természetesen nem csinálhatunk meg helyetted semmit, neked kell kivívnod az elismerést, és neked kell megküzdened azért, hogy ezt a szintet elhagyva, galetkihez méltóbb körülmények között élhess. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy itt iszonyatosan rossz sors vár rád, pusztán arról van szó, hogy az az általános vélemény, hogy a lárváknak nincs szüksége különösebb kényelemre, mert ez fajunk elkorcsosulásához vezet. Magasabb szinten már sokkal kényelmesebb barlangokat birtokolhatsz. Nekem például a 9. szinten az igazi lakhelyemen egy nagyon kellemes barlangot sikerült szereznem. Most biztos csodálkozol, hogy miként kerülök ide a 9. szintrõl, amikor korábban azt tanultad, hogy csak felfelé lehet költözni. Ez természetesen továbbra is így van, de mint mindenben itt is vannak kivételek. Az intézményeknek - mint pl. az akadémia, templom, pszi iskola, mágus torony stb. - tapasztalt galetkikre van szüksége, és persze az elöljáró sem lehet egy lárva. Ezenkívül sokszor elõfordul, hogy egy galetki úgy érzi, nem képes már magasabbra jutni a hegyen belül, felhagy a harcos életmóddal, és valami civil foglalkozást választ, elmegy boltosnak, kocsmárosnak vagy valami hasonlónak. Az ilyenek sokszor kapnak engedélyt, hogy alsóbb szintre költözzenek. Természetesen az ilyen leköltözõkre szigorú szabályok vonatkoznak, például nem kezdeményezhetnek harcot a szint lakóival. Szerencsére az igazán magas szinteken a döntéshozók már mentesek a lárvákkal szembeni elõítéletektõl, és minden táplálkozási forma számára engedélyezték, hogy egy, a miénkhez hasonló Egyesületet hozzon létre. Mi két hónaponként váltjuk egymást. Nekem még az idõm fele hátra van, így még elég sok idõt kell itt töltenem a pokolban... hm, akarom mondani a lárvaszinten.
De nem azért vagyunk itt, hogy rólam beszéljünk, hanem, hogy rólad. Szóval küzdelmes élet vár rád, de megéri. Fogadj el tõlem néhány jótanácsot: rendszeresen járj el az Õsök Csarnokába felderíteni, mert addig nem költözhetsz feljebb, amíg az Õsök Szentélyét meg nem találod. Érdemes benézni a különbözõ épületekbe, sokszor adnak olyan feladatot, amit a jutalomért érdemes teljesíteni. Nem árt ha tudod, hogy vannak olyan feladatok, amiket csak akkor kapsz meg, ha kinézik belõled, hogy meg tudod csinálni. Azaz ha nem rendelkezel a megoldáshoz szükséges szakértelemmel, könnyen lehet, hogy meg sem kapod a küldetést. És még valami: fejleszd az ügyességedet! Minél nagyobb, annál nehezebben tudnak a harcban megütni, és persze néhány küldetésnél is jól jön. [Az ügyességért járó védekezés NEM jelenik meg a karakterlapon a védekezési bónusz rovatban!]
No elég volt a beszédbõl. Én is adok neked egy feladatot, ha sikerült teljesítened, akkor keress fel, a bolt melletti fogadóban van a szobám. A feladat roppant egyszerû, a szint egy eldugott sarkában építettünk egy direkt zöldvérûeknek szánt gyakorlópályát. Ha végig tudsz menni rajta, kapsz tõlem egy varázsitalt, amely még tovább növeli az ügyességedet - tehát minél magasabb az ügyességed, az ajándék annál hasznosabb lesz. (De a kalandot még ezen a szinten hajtsd végre, mert FELköltözéskor elvész.) Sok sikert! (10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
(A feladatot a K 10 paranccsal tudod elvállalni. Ha valahol elakadsz közben, akkor add ki a következõ fordulóban újra a a K 10 parancsot. Ilyenkor az egyéb épületben kapott küldetésekhez hasonlóan az egészet elölrõl kell kezdened, minden akadályt újra le kell gyõznöd. Ne feledd, ha egy véletlen kaland során akadsz el, akkor azokat az újabb próba során az elakadás helyétõl folytathatod.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 2.* Lady Lucitania teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 2.* Lady Lucitania teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *máj. 2.* Lady Lucitania teljesítette a 16. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *máj. 2.* Lady Lucitania teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 28.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *máj. 3.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

be 4 66 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a lopakodás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (4 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Lesújt rád bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). A polipfej kileheli lelkét.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 10 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

k 295 kaland elvállalása
(295. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 4-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Leértél a barlang aljára.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej odajön hozzád. Megindulsz a polipfej felé. Már ott is vagy! A polipfej rád támad. Tekergetve suhint bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a polipfejet. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Villámokat köpsz. (7 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

k 379 kaland elvállalása
(379. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

m 6 9 1124 3125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 6,8) A négy égtáj közül északot választod. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy tûzféreg (#5). [ld. enc.]
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 6,9-es mezõn vagy.
(M 6,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 30 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 275 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 449 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Visor, egy magas, bõsz tekintetû, megátalkodott férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 2. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.30
[3] ügyesség: 3 / 0.35
[4] egészség: 3 / 0
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0.05
[9] Méret/ép: 41 / 9
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 12 / 45%
Hõsi pont: 2 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 72 / 59
Hírnév : 0
Jóllakottság: 101%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 9 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 7 (1)
Leölt torzszülött: 7 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 0.88 [15] regeneráció: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0 [48] mászás: 1 / 0.30 [66] lopakodás: 1 / 0

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.48      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20 0 40; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (2. forduló), #322 (1. forduló), #295 (1. forduló), #379 (1. forduló).

TÁRGYAID

71 arany (#1) 1 hamis arany (#809) 1 mitulen fû (#20)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



TÛZFÉREG (5. LÉNY)
Ez az apró, tüzet lehelõ féreg fõként az alsó szinteken található meg, feljebb mindet kiirtották. Eredetileg össze akarták õket fogdosni, hogy állandó tûzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Sebezhetõségük ellenére rendkívül harciasak, és még az sem zavarja õket, hogy sok galetki teljesen immúnis a leheletükre. Fõként a micinisták és a piromádok vadásznak rájuk.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HARMADIK FORDULÓDHOZ
Talán mostanra már kaptál néhány kalandot, akár valamelyik épületben, akár kóborlásaid közben. A kalandok megoldásához a K (kaland száma) parancsot add ki. A hõsiesség pontok segítenek a kalandokban, és visszaszerezheted õket a kalandok teljesítésével. Ne félj, az épületben kapott kalandok nem múlnak el, amíg nem teljesíted õket, vagy feljebb nem költözöl. A többi kaland sem múlik el csak úgy, legfeljebb ha már 20 ilyen kalandod gyûlt össze, akkor a legrégebbi eltûnik (de ez nem nagyon fog elõfordulni). Más galetkik nem kapják meg ugyanazt a kalandot, mint te, tehát nem vihetik el elõled. Az épületek küldetéseirõl általában már az eligazításnál van sejtésed, hogy teljesíteni tudod-e õket, vagy sem, viszont a kóborlások közben kapott kalandok zsákbamacskák. Ez utóbbiakhoz a lárvaszinten szinte mindig mászni kell (kötél nélkül!), tehát ha alapban nem sajátítottad el a mászás szakértelmet, és foglalkozni akarsz ezekkel a kalandokkal, akkor menj el az akadémiára, és tanuld meg: ehhez a BE 4 48 parancsot kell kiadnod (A 4 az akadémia, a 48 a mászás szakértelem.) A tanulás 20 TVP-t és 5 képességpontot igényel, ügyelj rá, hogy csak akkor tanítanak meg, ha mindkettõvel rendelkezel! Nem árt rögtön rárakni néhány pontot a mászásra a KNO paranccsal, hiszen csak 1-es szinten kapod meg. [ld. még Szabálykönyv: Kalandok.] Persze, mivel a kalandok nem futnak el, megteheted azt is, hogy felköltözés elõtt 1-2 fordulóval tanulod meg csak a mászást, és akkor rögtön minden küldetésnek nekiesel egyszerre.
Ha teljesítetted a küldetést, amit a palotában kaptál, érdemes ismét elmenni a palotába (BE 7), mert akkor újabb feladatot kaphatsz.
Tovább Portyázhatsz. Próbáld ki a szakértelem versenyt! Add ki a PV 3 vagy PV 3 5 parancsot. Ekkor a portyázás során szakértelem próbára hívhatsz ki más galetkiket. Persze azt is meg kell adnod, hogy milyen szakértelemben akarsz versenyezni: pl. a PSZ 48 45 parancs hatására mászásban és csapdakészítésben (két igen hasznos képesség) fogtok versenyezni. A PV és PSZ megfelelõ beállítása után adj ki 2-3 P parancsot! Ha szerencséd van, összefutsz valakivel, aki hasonló PV vagy PSZ parancsot adott ki. Ha nem, a következõ fordulóban újra próbálkozhatsz, a PV és PSZ parancsot nem kell újra kiadnod, csak ha meg akarod õket változtatni. A szakértelempróba során a megadott szakértelem különösen nagy mértékben fog nõni, és még a hírneved is növekszik! Ha nem akarod, hogy harcra kerüljön sor a szakértelem próba helyett, akkor a PV 3 5 helyett PV 3 5 8-at írj. Így biztos, hogy nem fognak elkalapálni. Természetesen, ha van átokszórásod, akkor a PV listát 4-essel kezdd. Még egy dolog: ha már van néhány aranyad, érdemes kiadni egy TT 5 parancsot! Így a szakértelem próbáknak és csatáknak lesz valami tétje is.
Kiegészítés a karakterlaphoz:
Sokan kérdezték, hogy a védekezés bónuszuk miért nulla, miért nem számolja ide a gép az ügyességbõl eredõ védekezést. Nos, a védekezés bónusz a tárgyakból és varázslatokból eredõ bónuszokat mutatja, az alap védekezésedet, vagyis az ügyesség kétszeresét nem. Hasonlóképp, a támadás bónusz a tárgyakból és egyéb hatásokból eredõ pluszokat jelzi, nem jelenik meg az erõbõl kapott támadás (minden két erõ pont +1% támadást ad, ez a szabálykönyvbõl kimaradt). Ha a támadás bónuszod negatív lesz, AZonosítsd be a pajzsot, amit épp felvettél, és rögtön rájössz a dolog nyitjára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.