Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 21:42:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-28 21:42:50 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-28 21:42:52 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9136-1

Karakterszám: 9136 Számlaszám: 11616
Fordulószám: 1 Játékhét: 1
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 203
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. ápr. 26. 9h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2017. máj. 3.

E-mail!

VISOR KALANDJAI




Zajt hallasz a barlangod elõl, és amikor kilépsz, látod, hogy néhány galetki kockázik! Te is szeretsz játszani, ezért odamész hozzájuk, és megkérdezed, beszállhatsz-e. Persze tétet is raktok fel, hogy a játék izgalmasabb legyen. Szerencsés vagy, jól megy a játék, 5 aranyat nyertél! Egyszercsak felbukkan mellettetek az akadémia egyik oktatója, és mérgesen kiabálni kezd.
- Szerencsejáték! Néhány sötétlelkû torzszülött faj eszköze, hogy tönkretegyék a galetkiket! Megtiltom, hogy a továbbiakban szerencsejátékot ûzzetek! Ha már felnõttök, a felsõbb szintek kaszinóiban a saját felelõsségetekre tehetitek tönkre az életeteket a játékbarlangokban, itt azonban mi tartozunk felelõsséggel irántatok. - zord tekintete nyomán szétspricceltek, de azért mosolyogsz magadban, és újra megszámolod az öt aranyat, amit nyertél.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 25.* Hunter Killer teljesítette a 17. küldetést, amit a mentoraitól kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 17.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *ápr. 20.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *ápr. 22.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *ápr. 24.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett!
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

kno 13 6 100 6 101 4 13. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az elektr.lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 4. Elköltesz 4 képességpontot jobb mancs végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

gy 20 0 40 felt. gyógyítás 20%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 20 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

pv 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

psz 47 48 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: zárnyitás, mászás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) A kapott útmutató alapján felkeresed a külsõ járatokat. Ezek barlangfolyosók, amelyek egy régi háború során beomlottak, és most elhagyatottá váltak. Amellett, hogy bármikor a nyakadba szakadhat néhány tonna kõtömb, még veszedelmes torzszülöttekkel is összeakadhatsz. Sóhajtozva a nem túl fényes kilátások felett, elérkezel a régi bányajárathoz, amely a külsõ járatokhoz vezet. Jó darabig gyalogolsz, míg végül elérsz a szakadékhoz, amelyen túl a külsõ járatok vannak. Megborzongsz: egy vékony, korhadt deszka vezet át a szakadék fölött! Itt kell átjutnod.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Óvatosan egyensúlyozva mész át a deszkán, anélkül, hogy lenéznél. Huh, ez kicsit veszedelmes volt! Három, igencsak szûk járat van elõtted. Igencsak elhagyatottnak tûnnek. Bizonytalanul indulsz meg az egyikben. Lehajolva kell elõremenned, így eléggé kiszolgáltatottnak érzed magad. Tátongó, sötét nyílások mellett haladsz el, ki tudja, mi rejtõzik bennük? Hirtelen zajt hallasz magad mögül. Sarkon pördülsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a barlangi pókot. A barlangi pók odajön hozzád. Támadod a barlangi pókot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A barlangi pók rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A barlangi pók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). A barlangi pókot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%).
Ez kemény csata volt! Feszülten haladsz tovább, készen az újabb konfrontációra. A barlangjárat kiszélesedik. Érdekes látvány tárul eléd. A barlangteremben, ahová érkezel, a falat zöldesen foszforeszkáló szálak borítják, apró pókok sokasága rohangál rajta fel-alá! Kíváncsian, közelebb lépsz. A pókok köveket, csontokat, füveket szállítanak szélsebesen. A leírás alapján ráébredsz: az, amit némelyik póknál látsz, az a mitulen fû! Megpróbálsz elkapni egyet.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Villámgyorsan megragadsz egy kis pókot, mire az sivítozni kezd. Kiveszed a két mellsõ lábában tartott mitulen füvet, és elengeded a nyolclábút. Közben látod, hogy a többi pók eltûnt. Ideje lesz menni! Kicsit ijedten a kalandtól, futva indulsz vissza az elöljáróhoz. Thunil Baltarog szívélyes mosollyal fogad, kezet ráz veled, megköszöni, hogy ilyen kiválóan teljesítetted a rádbízott feladatot. Átadja jutalmadat, ami 25 arany. Ezenkívül megtarthatsz egy mitulen füvet is!
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

k 375 kaland elvállalása
(375. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 4 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

m 3 9 1124 3125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,9) Azon a koordinátán fal van, oda nem mehetsz.
(M 1124,3125) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (322. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka feléd mozog. Megrohamozod a zöld nyálkát. A zöld nyálka rád veti magát. A zöld nyálka savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). A zöld nyálka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy womath (#16). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a womathot. A womath feléd rohan. A womathot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). A womath rád veti magát. Hasba próbál rúgni bal lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. Odaütsz jobb mancsoddal. (6 ép-t sebeztél). A womath téged támad. Egy rúgást próbál bal lábával. Nem talált. Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A womath rád támad. Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával. Elkerülted. Lendít egy nagyot jobb lábával. (6 ép-t sebzõdtél). A womathot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. [ld. enc.]
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (295. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Káosz, egy tinta fekete, amõbaszerû, árnytócsa alakú férfi. Káosz körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mikropoid. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (379. kaland, összköltsége 20 TVP.) Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

be 1 4 9 meglátogatod az 1. épületet
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, a légzés amulettje (#27745) 69 ap, az angyalok amulettje (#28195) 69 ap. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

forduló vége
Elhagyod a boltot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 46 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 193 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 365 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Visor, egy magas, bõsz tekintetû, megátalkodott férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.10
[3] ügyesség: 3 / 0.35
[4] egészség: 3 / 0
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0.05
[9] Méret/ép: 41 / 9
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 11 / 20%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 71 / 59
Hírnév : 0
Jóllakottság: 124%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 7 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 6 (2)
Leölt torzszülött: 6 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 0.48 [15] regeneráció: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0 [48] mászás: 1 / 0.10    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.48      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20 0 40; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #322 (1. forduló), #295 (1. forduló), #379 (1. forduló).

TÁRGYAID

66 arany (#1) 1 hamis arany (#809) 1 mitulen fû (#20)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 34 arany (#1), 1 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



MITULEN FÛ (20. TÁRGY)
Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



WOMATH (16. LÉNY)
A womathok állítólag békés kérõdzõk voltak, amelyeket nyájakban tenyésztettek az egykori felszíni lakók. Amikor az élõvilág a katasztrófa miatt a föld alá kényszerült, a womathoknak is alkalmazkodniuk kellett. Ezek az alacsony, de tömzsi négylábú növényevõk most a mélyben található gombatelepeket legelik, de közben hatalmasra nõtt, vaksi szemük állandóan a sötétséget fürkészi az esetleges ragadozók után. Veszély esetén a womath menekülni próbál, de ha ez nem segít, megvédi magát rugdalódzó patáival. A womath általában a tejivók zsákmánya.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



MIKROPOID (1. LÉNY)
A mikropoidok apró, fényes fekete gömbtestû lények, rengeteg apró lábbal. Nagyon mozgékonyak, könnyen tudnak irányt változtatni. Szemük nincsen, de valamilyen módon persze tájékozódnak (soha egyetlen tudós sem vette a fáradtságot, hogy mikropoidot boncoljon). Csak onnan tudhatod, hogy merre van az eleje, hogy a sok apró foggal teli száját hatalmasra tátja támadáskor. A harapás apró tûszúrás csupán, de a bénító méreg hamar harcképtelenné tehet még egy nagyobb áldozatot is. A mikropoidok a tûzzel és az elektromossággal szemben különösen ellenállók. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).
BEFIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
A nyomtatott szabálykönyvben nem szerepel, ezért itt szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az ÕV-s számládra lehet banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen az ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.