Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 00:00:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 00:02:22 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 00:02:32 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9112-26

Karakterszám: 9112 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 53
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jún. 22. 15h:58'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jún. 23.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

KHÁRON, A RÉVÉSZ KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 27 arany.
** 3. NAP ** Bezörget hozzád Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Enyveskezû Ed is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.]
** 3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 8. NAP ** Látogatót kapsz, aki Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Piszkos a körmöd!" Rögtön visszavágsz: "De vastag bõr van a képeden!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Rögtön visszavágsz: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." A következõt mondja neked: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Enyveskezû Ed a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 8. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. A következõket látod nála: kerek kõ, csizma, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, csontmaszk. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Megalszik a szádban a tej!" Nem késel a válasszal: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Így szól hozzád: "Hogy az a jó rézkupakos, meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Rögtön visszavágsz: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Selena Fargo semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
** 14. NAP ** Látogatót kapsz, aki Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Ezt kiáltod vissza: "Ennél rondább már nem is lehetnél." Adam Warlock csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+5% lélekenergia.)
** 17. NAP ** Épp hozzád néz be Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te gerinctelen puhány!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így válaszolsz: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Így szól hozzád: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Enyveskezû Ed volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 17. NAP ** Meglátogat egy galetki: Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Nem késel a válasszal: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Ezt mondja neked: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Rögtön visszavágsz: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Adam Warlock feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
** 18. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Enequil Toradon, egy vörös szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a tökéletesség fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a villám maszkja, csepp fülbevaló, a majom lándzsája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Enequil Toradont, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a zombi. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26868.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 21.* Enyveskezû Ed és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *ápr. 4.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Selena Fargot. *ápr. 7.* Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele. *ápr. 11.* Enyveskezû Ed és Atahán megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *ápr. 18.* Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele. *ápr. 25.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Jégszívû Diana felett. *máj. 2.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Fürge Gekkoth-ot. *máj. 6.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte csótánygrófot. *máj. 12.* Enyveskezû Edet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 23.* Atahán és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Atahán gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 18.* Stanislava és Hydron megküzdöttek egymással, és Stanislava gyõzött. *már. 23.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *már. 29.* Bogaras Werrardot legyõzte harcban egy Takaidia. *már. 30.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *már. 30.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *ápr. 1.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *ápr. 4.* Dart Mahul gyõzelmet aratott Alba Regina felett. *ápr. 4.* Alba Regina és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *ápr. 6.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "az univerzum szolgája" lett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

ee 135 1180 1330 131 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a harcos barbár lándzsája (#8081) 350 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 69 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap. Eladsz 1 díszes fejéket 3 aranyért. Eladsz 1 nyakláncot 2 aranyért. Eladsz 1 lándzsát 3 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

h 14 1 21 14. tárgy használata
Elhagyod a boltot. Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Sikeresen legyártottál 1 zöld színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez méregellenállás itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

ve 15 6 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} Sajnos 15. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 26 7 26. képességre 7 képességpont
Visszamész a barlangodba. Elköltesz 7 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

k 1 381 25 277 kaland elvállalása
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor szárnyakat az öreg varázsló számára. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(381. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoidot célzod, amikor a parittyával lõsz. (2 találattal 28 sebzést okoztál.) Az 1. mikropoid kileheli lelkét. A 2. mikropoid feléd mozog. A 2. mikropoid téged támad. Beléd próbál marni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (1 sebzés). A 2. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Egy rücskös bõrû, irtózatosan hájas, disznófejû szörnnyel találkozol. Evõversenyre hív! A versenyt az nyeri meg, aki több tüskés uborkát képes megenni. Undorodsz ettõl a kesernyés ízû földalatti növénytõl, de tudod, csak akkor juthatsz tovább, ha a próbád kiállod. Fanyalogva enni kezdesz az óriási halom tüskés uborkából.
[Egészség próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nem is olyan rossz! Sorba tömöd magadba az ocsmány gumókat, és a végén egy jót böfögsz. A disznófejû elborzadva néz rád, és feladja a versenyt, majd egyetlen biccentéssel továbbenged. A sarkon túl öklendezed ki a mérgezõ uborkákat.
Az utat egy régi billenõs vasajtó zárja el. A falikar, ami nyitná, már letört. Egyetlen megoldás, ha megemeled a vasajtót addig, amíg át tudsz csúszni alatta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Lefekszel, és felemeled a billenõs ajtót, és átcsúszol alatta, amíg az ajtót a fejed fölött tartod.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a mentát vas lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(25. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(277. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pókot célzod, amikor a parittyával lõsz. (2 lövéstõl 27 ép-t sebzõdött.) Az 1. albinó pók hörögve elterül. A 2. albinó pók máris elõtted terem! A 2. albinó pók rád támad. Harapni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. albinó pókot. Savat lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával mar. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. A 2. albinó pók holtan terül el. Mérgezõdsz. 3 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+10 életpont.)
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. barlangi pókot a parittyával, és lõsz. (16 ép-t sebzõdött.) Az 1. barlangi pók kileheli lelkét. A 2. barlangi pók odajön hozzád. A 2. barlangi pók rád támad. Csáprágójával mar. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A 2. barlangi pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). A 2. barlangi pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó kis játék!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Felemelsz egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba, feltárul egy rejtekajtó.
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Alaposan megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Hurrá, kincset találtál, ami 23 arany és egy védelem itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
[78 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

be 9 1 42 meglátogatod a 9. épületet
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Kháron, a Révész, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradára késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 17 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 27 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. katapultert lövöd. Nem talált. A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Felemelve a kerek követ, az 1. katapulter rád lõ. (12 sebzést okozott.)
*** 2. KÖR *** Megcélzod az 1. katapultert a parittyával, és lõsz. (2 lövéstõl 23 ép-t sebzõdött.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Az 1. katapulter céloz, és lõ rád. (11 ép-t sebzett.)
*** 3. KÖR *** Felemelve a parittyát, az 1. katapultert lövöd. (2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.) Az 1. katapulter holtan terül el. Felemelve a kerek követ, a 2. katapulter rád lõ. (14 sebzést okozott.)
*** 4. KÖR *** Parittyával meglövöd a 2. katapultert. (2 találattal 24 sebzést okoztál.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád. Mellé!
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+23 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. Viselt tárgyai: csizma, nyaklánc, ezüst fejpánt, csatos öv, bõrpáncél, a törpék zöld köntöse, csepp fülbevaló. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Voldemortina már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns nõ. Felszerelése: törpe pikkelyvért, khaldoran öv, fekete nadrág, szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, a természet vándorcsizmája, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Rebecca csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (260. kaland, összköltsége 15 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel, villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, csizma, az egyensúly gyûrûje, a mágus csatos öve. Elsõ mondatod: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Konok szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

pv 4 3 5 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 20 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

x 20 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a goblin kobrát a parittyával, és lõsz. (14 sebzést okoztál.) Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy óriáserõt. A goblin kobra ellõ egy tûzpajzs varázslatot.
*** 2. KÖR *** Felemelve a parittyát, a goblin kobrát lövöd. (15 ép-t sebzõdött.) A goblin kobra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 369. A háborúban csaknem megsemmisült Alanori királyság csatlakozik a Namír Birodalomhoz.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

x 20 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
m 4 9 3335 4 9 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,9) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 4,11) A négy égtáj közül délt választod. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 4,9) Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 1122,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 25 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 246 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 184 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kháron, a Révész, egy egy\"Nem láttál itt egy csónakot?\"kérdéssel köszönõ,evezõvel hadonászó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.85
[2] IQ: 4 / 2.10
[3] ügyesség: 3 (5) / 0.50
[4] egészség: 4 / 3.95
[5] mágia: 4 / 1.10
[6] gyorsaság: 10 / 0.60
[9] Méret/ép: 61 / 47
Min. méret: 47
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 31 / 31
Képességpont: 13 / 59%
Hõsi pont: 17 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 12%
Galetki erõ: 161 / 125
Hírnév : 314
Jóllakottság: 103%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 94 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 85 (4)
Leölt torzszülött: 102 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 (12) / 2.27 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0.20
[25] bûz: 4 / 0 [26] lõfegyver: 9 / 1.48    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 2 / 0.30 [47] zárnyitás: 3 / 1.51
[48] mászás: 5 / 2.13 [52] auraészlelés: 1 / 0 [56] varázsitalfõzés: 1 (2) / 0.70
[57] gyógynövények: 1 (2) / 0.60 [62] lopás: 3 / 0.10 [64] átokszórás: 5 (7) / 4.16
[66] lopakodás: 3 / 0.35 [67] régészet: 6 / 3.97 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 2 / 1.60        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.60     hosszúkard

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3 5 8
ism 3
p
pv 4 3 5 1
ism 3
x 20
2. Makró
be 9 1 42
be 5

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 0 50; VI erõ:110% ép:25%; PV 4 3 5 1; PSZ 48 67 47 66; TT 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #52 (20. épület), #486 (22. forduló), #260 (26. forduló), #387 (25. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mentát vas lemezpáncélja (#12701) * 1 a sav vándorcsizmája (#26771) * 1 fekete nadrág (#171)
* 1 köntös (#1150) * 1 sisak (#1075) 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
248 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
6 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225) * 1 kristályamulett (#130)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 hosszúkard (#1317) 1 kard (#1315) 3 kerek kõ (#11)
* 1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24) 2 méregellenállás itala (#51)
2 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
2 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 4 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
27 õsi relikvia (#17) 2 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a mentát vas lemezpáncélja (#12701), 1 méregellenállás itala (#51), 1 védelem itala (#59), 1 sötét mák (#23), 1 liánvirág (#24).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 arany (#1), 1 üvegcse (#14), 1 díszes fejék (#135), 1 rozsdás kard (#131), 1 mátekel gomba (#21), 1 nyaklánc (#1180), 1 lándzsa (#1330).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól, mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



ZOMBI (29. LÉNY)
A harcban elesett torzszülötteket néha egy-egy kóbor nekromanta zombiként animálja, és amikor nincs már rájuk szüksége, egyszerûen otthagyja õket, a varázslat hatása úgyis elmúlik általában rövid idõn belül. Az ilyen kóbor zombik kiváló edzési lehetõséget jelentenek a vadászó galetkik számára, persze táplálékul nem szolgálnak.



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.