Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 16:32:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9102-161

Karakterszám: 9102 Számlaszám: 7615
Fordulószám: 161 Játékhét: 170
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 493
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. már. 31. 9h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2003. ápr. 3.

E-mail!

KOZUZO MANNIK KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Standard Graun, egy kissé lökött, határozatlan tekintetû, csupasz férfi. [aura: ékszerészet: 11.] A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja. Tárgyai: a siker ezüstveretes öve, a mágia díszes köpenye, a sas zangrozi csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a küzdelem ónix karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, a Xenókutatás karkötõje, a kígyó lovagi lemezpáncélja, az ügyesség aranyozott nyaklánca, a mágia szarvas sisakja, orgling fétis, görényfarok, arany orgling fétis, a sebezhetetlenség vaspajzsa, a védekezés díszes karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a harcmûvész aranyozott fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Standard Graun Tudati méreg +2 méreg (-6)49 (+0)50 Kozuzo Mannik semmi semmi (-2)3 (-2)3
2. Standard Graun Tudati méreg +2 méreg (-6)43 (+0)50 Kozuzo Mannik semmi semmi (-3)0 (-3)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-21 életpont.)
** 1. NAP ** Standard Graun kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8840 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8840 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 10938.) A te szinteden a legnevesebb 19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve 5143.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 25.* Medvegyev gyõzelmet aratott Phom Chemoppo felett. *már. 25.* Clowt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *már. 25.* Clow és Szergej megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *már. 25.* Midian szolgálatába állt egy tüskés hólyag. *már. 26.* 19-es és Zsémbecske megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *már. 26.* Eki-eki Eki-eki Vapangot kis híján megölte egy Groark. *már. 26.* Hektort kis híján megölte egy Groark. *már. 26.* Alba Regina és Corum Batalix pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 26.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Köpködõ Méregzsák felett. *már. 26.* Alba Regina teljesítette a 25. küldetést, amit a templomban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 27.* Hószakáll Arnondot kis híján megölte egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 27.* Dart Mahult majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 27.* Viorát kis híján megölte egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 27.* Adam, az Õrült Félistent majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 28.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *már. 28.* Az 15121 szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *már. 28.* Fortian és Kay az Engesztelhetetlen megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *már. 28.* Mélységben Szuttyogó mellé szegõdött egy sötét xirnox. *már. 31.* Maximilian Ûbertáp és Hurpi pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

e 20 élelemszerzés
Munkát végzel a vegetáriánusok kertjében, cserébe vendégül látnak egy ízletes padlizsánpástétomra, tökszósszal és rántott karalábéval. (+80% jóllakottság.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

e 9 90 élelemszerzés
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz másikat? Csak integetsz fejeddel. Barlangi troll jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

pv 5 3 4 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 392.]

h 14 5 32 34 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan zöld színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 5 db csapdaészlelés itala. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

h 14 5 29 35 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan sárga színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 5 db kincskeresés itala. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

a 3641 35 10 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Firg részére 10 db velparajt. Te 180 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

ep 5 75 1 építed az 5. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az élelmiszerraktárt építed. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. A munka 100 TVP-nyit haladt, még 745 van hátra. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

p 8840 portyázás
Elfogadod Standard Graun kihívását, és felkeresed a barlangjában. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (420. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 velparajt. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Standard Graun, egy kissé lökött, határozatlan tekintetû, csupasz férfi. [aura: 10-es méretû 12-es szintû farok.] A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja. A következõket látod nála: a siker ezüstveretes öve, a sas zangrozi csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a tudás átlátszó köntöse, a küzdelem ónix karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, a Xenókutatás karkötõje, a kígyó lovagi lemezpáncélja, az ügyesség aranyozott nyaklánca, a mágia szarvas sisakja, orgling fétis, görényfarok, arany orgling fétis, a sebezhetetlenség vaspajzsa, a védekezés díszes karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a harcmûvész aranyozott fülbevalója. Standard Graun mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Standard Graun finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a galetki bûnözõ. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

p 8840 portyázás
Elküldesz egy kihívást Standard Graun részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

h 64 64. tárgy használata
Felhörpintesz 1 kincseresés italát. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

szgy 3 szolga gyógyíttatása körönként max. 3 alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

gy 70 0 25 50 61 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 25 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: az energia nagy pajzsa, a káosz irtózatos sisakja, a káosz földjének nyaklánca, a mágia kék köpenye. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

kf 28464 6534 1629 193 9174 19108 bekészíted a 28464. tárgyat
Felveszed a káosz legendás lemezpáncélját. Felveszed a káosz türkisz csizmáját. Felveszed a káosz rút övét. Felveszed a füvész köpenyét. Felveszed a káosz földjének pajzsát. Felveszed a kígyó csillogó fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

kf 296 269 253 145 7976 13857 bekészíted a 296. tárgyat
Felveszed az arany orgling fétist. Felveszed az orgling fétist. Felveszed a pók smaragdgyûrûjét. Felveszed a Rogan karkötõjét. Felveszed a harcos márványgyûrûjét. Felveszed a harcmûvész ezüst fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

kf 225 12504 2634 24599 14291 bekészíted a 225. tárgyat
Felveszed az óriás fülbevalót. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Bekészíted a káosz különös íját. Felveszed a regenerálódás márványamulettjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

m 18 13 7777 800 8 3431 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,13) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 800) Ha ebben a körben legközelebb a csarnokban olyan ellenféllel kerülsz össze, amelyet nem tudsz legyõzni, megpróbálsz dimenziókapuval átjutni rajta.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 18,14) Dél felé mész az útvesztõben. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 10, 16, 47, 115, 282, 684... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 17,14) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (+1 max. varázspont.)
(M 17,15) Déli irányba mész. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (+1 méret.)
(M 17,14) Északra mész. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Nem ülsz bele. [21 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

m 8 4111 1414 1343 3233 3324 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 16,14) Nyugatra mész tovább. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 16,13) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).

*** 1. KÖR *** A 2. szélfivér céloz, és lõ rád. Mellé! A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. Nem talált. Elmormolsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. Gyógyulsz 1 életpontot. (-10 vp.) Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. A barlangi troll az 1. szélfivér felé mozog. Az orgling disznó elindul a 2. szélfivér felé. A barlangi troll az 1. szélfivért támadja. Az orgling disznó a 2. szélfivért támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted az 1. szélfivért. Az arhomad varangy megközelíti a 2. szélfivért. A 2. szélfivér és az orgling disznó egymással harcolnak. Az 1. szélfivér és a barlangi troll egymással harcolnak. Támadod az 1. szélfivért. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (64 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (48 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (48 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Az arhomad varangy a 2. szélfivért támadja. A barlangi troll választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 3. KÖR *** A 2. szélfivér és az orgling disznó egymással harcolnak. Megtámadod a 2. szélfivért. Odacsapsz jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Elõresuhintasz farkaddal. (61 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. El sem találtad. Harapni próbálsz. Nem találtál. A barlangi troll a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 288 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 167/20, az arhomad varangy: 0/0, az orgling disznó: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz õrült karkötõje, egy vaspajzs, 2 a légzés hosszú íja és 119 arany.
(M 16,12) Északi irányba folyatod utadat. Moha borítja a falakat, a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 3 adagot.
(M 16,11) Észak felé mész a labirintusban. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 4 koreni sün 3 hét alatt 108 kiló rágcsálót fal fel, akkor 10 koreni sün 6 hét alatt hány kiló rágcsálót eszik meg?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 16,10) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (vesztesz 28% lélekenergiát.)
(M 15,10) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (megtudod, hogy a kék manaital mindössze két komponenst igényel.)
(M 15,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 14,9) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (+1 képességpont.)
(M 14,8) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A pokolpatkány elmormol egy lávafolyam varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A barlangi troll megközelíti a pokolpatkányt. A barlangi troll 33 sebzést kap a lávafolyamtól. Az arhomad varangy 42 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A pokolpatkányt védi rezisztanciája. Az orgling disznó a pokolpatkányt rohamozza. Az orgling disznó 26 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A barlangi troll a pokolpatkányt támadja. Az orgling disznó a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkány megtántorodik. A pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 89/33, az arhomad varangy: 0/42, az orgling disznó: 56/26.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Viszed, ami mozdítható: az energia bíbor pikkelyvértje, egy patkányfog és 7 drágakõ. Az arhomad varangy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 14,9) Dél felé mész az útvesztõben. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Kár, hogy már ittál belõle.
(M 13,9) Irány nyugat! Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy halál apostola (#173).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a barlangi trollt (+23 ép). Az arhomad varangy gyógyul 27 ép-t. Az orgling disznó gyógyul 26 ép-t. (-10 vp.) Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! A halál apostola megközelíti az orgling disznót. A barlangi troll a halál apostola felé mozog. Az orgling disznó a halál apostolát rohamozza. A halál apostola és az orgling disznó egymással harcolnak. A barlangi troll a halál apostolát támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a halál apostolát. Az arhomad varangy a halál apostola felé mozog. A halál apostola és az orgling disznó egymással harcolnak. Megtámadod a halál apostolát. Odakensz neki jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-9 ép) Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-9 ép) Megpróbálod megmarni. Mellé! Bûzöd zavarja (14 sebzés). A barlangi troll a halál apostolát támadja. Az arhomad varangy a halál apostolát támadja. A halál apostola halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 83/11, az arhomad varangy: 102/0, az orgling disznó: 4/60.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elteszed a zsákmányt, ami egy immunitás itala és 41 arany. Az arhomad varangy zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 13,10) A folyosó délre tart. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 98 arany, egy mágiaellenállás és egy bosszantás itala.
(M 13,11) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: bûz: 255.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gyógyító szellõt. 12 ép-t gyógyított rajtad. Gyógyítja a barlangi trollt (+1 ép). Az arhomad varangy gyógyul 15 ép-t. Az orgling disznó gyógyul 31 ép-t. (-10 vp.) A mutáns szójer az orgling disznó irányába megy. Az arhomad varangy a mutáns szójer felé mozog. A barlangi troll a mutáns szójert rohamozza. Az orgling disznó a mutáns szójert rohamozza. A mutáns szójer és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó kileheli lelkét. Az arhomad varangy és a mutáns szójer egymással harcolnak. A barlangi troll a mutáns szójert támadja. A mutáns szójer hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 80/0, az arhomad varangy: 76/0, az orgling disznó: 0/54.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a kígyó nehéz nyílpuskája, egy szójer csáprágó és 54 arany.
(M 14,11) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 14,12) A délre vezetõ folyosót követed. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 képességpont.)
(M 14,13) A folyosó délre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,14) A négy égtáj közül délt választod. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid 2 szélfivér (#179) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. Mellé! Az 1. szélfivér céloz, és lõ rád. Mellé! Elmormolsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. A barlangi troll az 1. szélfivért rohamozza. A barlangi troll az 1. szélfivért támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. szélfivér céloz, és lõ rád. Mellé! Megindulsz a 2. szélfivér felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy a 2. szélfivér felé mozog. Az 1. szélfivér és a barlangi troll egymással harcolnak. Megtámadod a 2. szélfivért. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz bal karmoddal. (51 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Nem találtál. A 2. szélfivér hörögve elterül. Az arhomad varangy csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Az 1. szélfivér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 129/20, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+81%). Elteszed a zsákmányt, ami a káosz förtelmes köpenye, egy hatalom bíbor itala, 2 a légzés hosszú íja, 130 arany és egy faragott idol.
(M 14,15) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: egészség: 18.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Elmormolsz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a barlangi trollt (+10 ép). (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. A halál apostola elindul a barlangi troll felé. A barlangi troll megközelíti a halál apostolát. A halál apostola és a barlangi troll egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a halál apostolát. Az arhomad varangy a halál apostolát rohamozza. A halál apostola és a barlangi troll egymással harcolnak. A halál apostolát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. El sem találtad. Elõresuhintasz farkaddal. Mellé! Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (48 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (40 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés). Az arhomad varangy a halál apostolát támadja. A halál apostola hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 11/40, az arhomad varangy: 88/2.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 53 arany. Az arhomad varangy kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 15,15) Keletre mész tovább. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (kaptál 20 TVP-t.)
(M 14,15) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [69 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

m 8 4411 4111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 13,15) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a barlangi trollt (+20 ép). Gyógyítja az arhomad varangyot (+2 ép). (-10 vp.) A quwarg élõsködõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy átok! Megátkoztak! Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. A barlangi troll a quwarg élõsködõt rohamozza. A quwarg behemót megközelíti az orgling disznót. Az orgling disznó a quwarg behemót irányába megy. A barlangi troll a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ holtan terül el. A quwarg behemót és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a quwarg behemót felé. Már ott is vagy! A barlangi troll a quwarg behemót irányába megy. Az arhomad varangy elindul a quwarg behemót felé. A quwarg behemótot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal. (51 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (41 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 65/0, az arhomad varangy: 0/0, az orgling disznó: 0/76.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a sas lovagi kardja, egy ezüst láncing, egy drágakõ és 53 arany.
(M 12,15) A folyosó nyugatra visz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,14) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A barlangi troll és a bundás yeti egymással harcolnak. Az arhomad varangy a bundás yetit támadja. A bundás yeti holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 96/6, az arhomad varangy: 94/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a káosz istennõjének tõre, egy yeti csont és 3 drágakõ.
(M 12,13) A folyosó északra tart. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 2, 7, 24, 78, 244, 747... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 11,13) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Moha borítja a falakat, a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 4 darabot.
(M 11,12) A folyosó északra tart. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy lávaelementál (#178).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) A barlangi troll a lávaelementál felé mozog. Az arhomad varangy a lávaelementál felé mozog. A lávaelementál megközelíti a barlangi trollt. A barlangi troll és a lávaelementál egymással harcolnak. Az arhomad varangy a lávaelementált támadja. a lávaelementál kontaktméreg áldozata lett. A lávaelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 85/21, az arhomad varangy: 94/2.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Összegyûjtöd a "kincset": egy hosszúkard és 52 arany.
(M 11,11) Mindenre felkészülve, északra mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,10) Merre tovább? Északra! A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+12 méretükre). (-12 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gyógyító szellõt. A barlangi troll gyógyul 11 ép-t. Gyógyítja az arhomad varangyot (+2 ép). (-10 vp.) A bundás yeti rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Feléd üt bal karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) A barlangi troll a bundás yetit támadja. Az arhomad varangy a bundás yetit támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (59 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Felé suhintasz bal karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (51 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). A bundás yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 237 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 91/6, az arhomad varangy: 34/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a gyõzelem harci nyílpuskája, egy yeti csont és 50 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [37 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

dk 234 dobása 234. kalandnak
Rendben, 234. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: óriás fülbevaló, a káosz különös íja, Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja, a káosz földjének pajzsa, a káosz legendás lemezpáncélja, a harcmûvész ezüst fülbevalója, a harcos márványgyûrûje, a regenerálódás márványamulettje, a káosz türkisz csizmája, orgling fétis, a füvész köpenye, a káosz rút öve, arany orgling fétis. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

kf 25839 6669 9294 3387 18612 15116 bekészíted a 25839. tárgyat
Felveszed a káosz irtózatos sisakját. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a káosz földjének nyakláncát. Felveszed a mágia kék köpenyét. Felveszed az energia nagy pajzsát. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

hp 3 76 15 213 123 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 123. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

hp 3 32 15 213 122 harci program
Az animáció nem védekezõ varázslat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

forduló vége
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. A tûz keresztszimbóluma: értéke 218 arany #22363 (3 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +4 tûzlehelet. A regenerálódás nagy pajzsa: értéke 133 arany #24462 (2 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +10% védekezés, -5% támadás, +3 regeneráció, -1 gyorsaság. Az ügyesség díszes pikkelyvértje: értéke 181 arany #2367 (2 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +14% védekezés, +4 ügyesség, -2 gyorsaság. A harcmûvész díszes köpenye: értéke 282 arany #13738 (3 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +4% védekezés, +3 ügyesség, +6% támadás.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 7 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 980 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 132 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 451 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kozuzo Mannik, egy õrült tekintetû, dühöngõ óriás galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 161. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 18 (20) / 8.01
[2] IQ: 11 / 0.73
[3] ügyesség: 7 / 2.09
[4] egészség: 12 / 11.94
[5] mágia: 9 (27) / 0.25
[6] gyorsaság: 9 (8) / 4.52
[9] Méret/ép: 132 (136) / 106
Min. méret: 135
Barlangméret: 136
PONTJAID
Varázspont: 292 / 81
Képességpont: 104 / 82%
Hõsi pont: 65 (0)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 25%
Galetki erõ: 703 / 301
Hírnév : 892
Jóllakottság: 142%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 82 (0)
Galetki gyõzelmek: 24 (0)
Torzsz. csaták: 860 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 784 (10)
Leölt torzszülött: 1377 (13)
Pszi csaták: 19 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 43 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (51)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +51% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Fõzz három hatalom bíbor italát! 3.) Érj el 13-as tanulás szakértelmet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 7 / 0 [17] vastag bõr: 6 / 1.60 [20] savimmunitás: 4 / 0.20
[21] elkt.immunitás: 2 / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 24 / 0.20 [25] bûz: 15 / 0.09    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.98 [47] zárnyitás: 12 / 3.09
[48] mászás: 12 / 7.58 [49] rugalmasság: 4 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 8 / 3.74
[51] transzformáció: 9 / 8.02 [52] auraészlelés: 5 / 2.14 [53] ékszerészet: 2 / 0.75
[54] kereskedelem: 8 / 2.54 [55] szívósság: 11 / 2.09 [56] varázsitalfõzés: 7 (15) / 5.50
[57] gyógynövények: 13 (22) / 11.74 [58] nyomkeresés: 7 / 3.95 [59] vezetõkészség: 6 / 1.69
[60] pszi támadás: 1 / 0 [61] pszi energia: 1 / 0 [62] lopás: 10 / 3.50
[63] éberség: 4 (1) / 0.82 [64] átokszórás: 6 / 1.80 [65] álcázás: 10 / 1.56
[66] lopakodás: 5 / 0.66 [67] régészet: 23 / 6.64 [68] zene: 5 / 0.20
[69] tanulás: 9 / 0.75 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 16 / 0.39
[72] építés: 9 / 1.86 [73] felderítés: 10 / 4.55    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 16 / 0 [101] szakért.: 11 / 10.96 [102] roncsolás: 8 / 0
farok [103] méret: 15 / 0 [104] szakért.: 11 / 5.21 [105] vámpirizáció: 6 / 0
bal karom [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 10 / 5.26 [108] manaszívás: 6 / 0
fog [109] méret: 5 / 0 [110] szakért.: 8 / 1.64    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 1.53 [32] animáció: 1 / 0.96 [36] csábmosoly: 1 / 0
[42] csendvarázs: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 8 / 0 [11] elektromos kéz: 1 / 0
[160] esszenciaelnyelés: 6 / 2.88 [29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 3 / 0.40
[31] féreg érintése: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 1.14 [139] gyógyító szellõ: 13 / 7.92
[163] kineport: 4 / 0.64 [154] kisebb erõpajzs: 5 / 1.84 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.77
[157] láthatatlanság: 7 / 0.86 [165] manafókuszálás: 1 / 0 [35] mágiatörés: 1 / 0
[34] méregfelhõ: 2 / 0.16 [141] mérges csípés: 3 / 2.17 [159] szellemidézés: 3 / 2.64
[144] titánok szele: 24 / 13.85 [14] vakító fény: 4 / 0.06 [170] villámpajzs: 1 / 0

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (16).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] barlangi troll 57/57 106% 150% 7 / 0.37 harcol
[2] arhomad varangy 64/64 122% 200% 5 / 0.68 harcol
[3] orgling disznó 65/65 85% 95% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
h 64
v 154
szgy 3
gy 70 0 25 50 61
be 9 5
2. Makró
pv 6
v 157
p
pv 3 5 4 8
3. Makró
le
kf 25839 6669 9294 3387 18612 15116
4. Makró
le
kf 28464 6534 1629 193 9174 19108
kf 296 269 253 145 7976 13857
kf 225 12504 2634 24599 14291

HARCI PROGRAMOD
1: gyógyító szellõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 50.
2: titánok szele v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 60.
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 40.
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 80.
5: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 45.
6: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 123.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 25 50 61; VI erõ:200% ép:30%; PV 5 3 4 7 8; PSZ 67 46 47 48; BA 92; L 99 274 35 29 33 31; HE 1; I 30 0 0 75 63; HU 5 2 200 15 80 24;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7468 28664 1; A 3641 25 10; A 8840 33 10; A 8840 6239 1; A 8840 13679 1; A 8840 13799 1; A 8840 7094 1; A 8840 6089 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #25 (9. épület), #420 (161. forduló), #261 (158. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15018 (#15018). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4479. karakternél van. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén dolgozol, eddig 155 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság ezüst lemezpáncélja (#3704) 1 a majom nagy pajzsa (#14112) 1 a majom csillogó fejpántja (#14158)
1 az energia arany fejpántja (#18659) 1 a sebesség csillogó fejpántja (#13258) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 a hatalom szárnyas sisakja (#6927) 1 a gyorsaság vas mellvértje (#3748) 1 a kígyó csillogó fejpántja (#19108)
1 a mágia zangrozi csizmája (#3373) 1 a káosz földjének pajzsa (#9174) 1 a káosz legendás lemezpáncélja (#28464)
1 az enyészet nagy pajzsa (#23112) 1 a sebesség díszes köpenye (#13288) 1 a villám lovagi lemezpáncélja (#23502)
1 a káosz lüktetõ köpenye (#23199) 1 a káosz türkisz csizmája (#6534) 1 a sav szárnyas sisakja (#26727)
1 a majom szárnyas sisakja (#14127) 1 az elefánt bõr mellvértje (#16346) 1 a sav csontmaszkja (#26742)
1 szöges öv (#1168) * 1 az energia nagy pajzsa (#18612) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a yeti szárnyas sisakja (#26277) 1 a gyorsaság díszes köpenye (#3838) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 az óriás vaspajzsa (#8713) 1 a káosz démoni csizmája (#12834) 1 a gladiátor bíbor köpenye (#6089)
1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 1 vaspajzs (#1063) 1 a sas díszes fejpántja (#15956)
1 a gólem zangrozi csizmája (#8323) 1 a teknõs fekete láncinge (#25334) 1 az energia bíbor pikkelyvértje (#18568)
1 a harcmûvész díszes sisakja (#13679) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a káosz förtelmes köpenye (#2049)
1 a káosz rút öve (#1629) 1 az energia ezüst fejpántja (#18657) 1 a bûz szöges pajzsa (#28964)
1 a sólyom ezüst lemezpáncélja (#29354) * 1 a káosz irtózatos sisakja (#25839) 1 a kígyó díszes köntöse (#19153)
1 a lich díszes köntöse (#11953) * 1 a mágia kék köpenye (#3387) 1 ezüst láncing (#1033)
1 szent templomi maszk (#232) 1 a harcos bíbor láncinge (#7782) 1 a természet vas mellvértje (#16798)

Ékszerek, kincsek
31957 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a harcmûvész márványamulettje (#13799)
1 a tudás zafírja (#150) 1 óriás fülbevaló (#225) 1 a sav jádegyûrûje (#26879)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a szalamandra jáde karkötõje (#25994) 1 az erõ márványamulettje (#1649)
2 a méreg ónixgyûrûje (#24178) 8 üvegszimbólum (#138) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 a káosz borzalmas karkötõje (#26454) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a majom ezüst nyaklánca (#14232)
1 az ellenállás fényes szimbóluma (#28664) 1 a bûz bronz amulettje (#29098) 1 az ellenállás ónixgyûrûje (#28678)
1 a harcmûvész ezüst fülbevalója (#13857) 1 a harcos márványgyûrûje (#7976) 1 a harcos ónix karkötõje (#7993)
1 a regenerálódás márványamulettje (#24599) 1 az elektromosság bronz amulettje (#27298) 1 a káosz õrült nyaklánca (#11544)
1 az egészség aranyozott fülbevalója (#3058) 2 orgling fétis (#269) 1 háromszögszimbólum (#1212)
1 a harcos bronz amulettje (#7948) 1 az angyalok aranyozott nyaklánca (#28183) 536 drágakõ (#2)
1 a káosz helytartójának szimbóluma (#25074) 1 csontamulett (#1197) 1 a hatalom jáde karkötõje (#7094)
1 a káosz õrült karkötõje (#11604) 1 az angyalok fényes szimbóluma (#28214) 1 a harcos csontamulettje (#7947)
1 az ügyesség bronz amulettje (#2548) 2 arany orgling fétis (#296) * 1 a káosz földjének nyaklánca (#9294)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310) 4 fekete dukát (#218)
1 oprasszum fókusz (#300) 10 kötél (#128) 1 a balek zsákja (#205)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 õskõ (#8) 1 faragott idol (#282)

Fegyverek
1 a gladiátor nehéz harci nyílpuskája (#6239) 1 a védekezés kõrisfa íja (#4873) 2 kõmûves kalapács (#250)
1 a káosz különös íja (#2634) 1 a teknõs kõrisfa íja (#25573) 1 a bérmágus harci íja (#17474)
1 az ellenállás könnyû nyílpuskája (#28736) 1 a gólem fogazott kardja (#8518) 1 a küzdelem gyalogos lándzsája (#20682)
1 a gladiátor rövid tõre (#6252) 1 a káosz irtózatos lándzsája (#26094) 1 az erõ vívótõre (#1753)
1 a sün vívótõre (#25153) 1 a kobra vívótõre (#7603) 6 sziklarepesz (#13)
1 a sün kõrisfa íja (#25123) 1 a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 1 a kígyó nehéz nyílpuskája (#19287)
1 a sas lovagi kardja (#16169) 1 a káosz rémületes nyílpuskája (#15699) 1 az ügyesség rövid tõre (#2652)
9 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a káosz istennõjének tõre (#31464) 1 hosszúkard (#1317)
1 a gyõzelem harci nyílpuskája (#21088)

Varázsitalok és füvek
7 immunitás itala (#71) 15 rémcserje (#34) 53 mitulen fû (#20)
41 mátekel gomba (#21) 3 mágiaellenállás (#76) 46 hónakkupók (#30)
80 winropu moha (#22) 41 gyilkos boróka (#27) 51 tejfonál (#28)
44 csótányláb (#25) 8 waarkin (#38) 48 sötét mák (#23)
22 sárkányvirág (#32) 17 xita uborka (#39) 46 liánvirág (#24)
47 ragálygomba (#26) 8 védelem itala (#59) 5 óriásnövés itala (#60)
34 muskil (#37) 33 elonotichlan (#31) 2 gázlehelet itala (#57)
5 méregellenállás itala (#51) 3 zöld manaital (#63) 30 elfu moha (#33)
6 velparaj (#35) 2 üvegcse (#14) 6 kalmárok itala (#66)
10 bajnokok itala (#62) 3 javítás itala (#108) 5 csapdaészlelés itala (#65)
4 kincskeresés itala (#64) 3 pontosság itala (#72) 1 bosszantás itala (#81)
11 mézfû (#29) 4 kihívás itala (#68) 26 szemani gomba (#36)
1 kék manaital (#75) 3 hatalom bíbor itala (#77)

Egyéb kacatok
16 pirgamit (#152) 5 mandibula (#157) 7 barna manakõ (#149)
2 xenópete (#278) 9 elektronit (#141) 21 yeti csont (#160)
1 nohnetár gumó (#212) 14 szójer csáprágó (#231) 1 molitár háj (#165)
1 húsevõ bibe (#151) 32 ekinda haj (#147) 19 káoszkígyó pikkely (#230)
6 ratifikátor agy (#236) 13 patkányfog (#270) 2 khazdar taréj (#268)
520 õsi relikvia (#17) 12 smaragd esszencia (#229) 1 asztrálesszencia (#154)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek köpenye #15085 (4), Enyészmester #217 (14), khaldoran öv #137 (3), a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája #19736 (10), a regenerálódás nagy pajzsa #24462 (9), ében láncing #134 (3), ozin fülkarika #211 (6), a tökéletesség karikaszimbóluma #21911 (11), a regenerálódás márványgyûrûje #24626 (5), a tudós malachit karkötõje #11591 (9), a tudós malachit karkötõje #11591 (9), a káosz végzetes kardja #28329 (20), a káosz döbbenetes nyaklánca #14694 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GALETKI BÛNÖZÕ (168. GALETKI)
A katonák feladata lenne ezeknek a kétes elemeknek az elfogása és börtönbe zárása. Nemcsak galetkitársaik fosztogatásából, de a középületek kirablásából is élnek. Sokszor nem is a szint normál lakói, hanem úttalan utakon érkezõ renegátok, akik számára a galetkik törvénye sem szent, a velük való harcban, akárcsak a torzszülöttek ellenében, akár méretet is veszthetsz, ha legyõznek!



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.